Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 2157 opinii

1.71 / 5

  • Niezawodność
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.52
  • Cena
    2.03
  • Parametry
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Misieczek / 2020-10-29 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie przeczytałem mnóstwo negatywnych opinii na temat UPC i w szczególności ich dekodera Horizon. Uwierzcie mi, w porównaniu ze sprzętem Vectry i poziomem obsługi pracowników Vectry, UPC jest mercedesem przy trabancie. Dekoder Vectry to szmelc, biuro obsługi chamskie i niekompetentne, internet rwie się, jak papierowy sznurek. Podsumowując, Vectra to DNO. W moich oczach nie pomoże im reklama z podstarzałym gwiazdorem kina.
    Zaletyhehehehehehe
    WadyOpisałem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~EStop447 / 2020-10-28 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość. Jak kupisz to już jesteś nieważny. W razie problemów mają to w poważaniu.
    ZaletyBrak
    WadyJakość obsługi
    Cena
    Podejście do klienta
    Łapanie nowych, tylko żeby podpisać lojalkę. Potem się kończy grzecznie
  • ~Artur / 2020-10-23 12:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Forma windykacji niedopuszczalna! Jest to nękanie przez komputer. Żeby tak dużą firmę nie było stać na konsultantów - to jest najdalej posunięte lekceważenie klienta. I chyba niezgodne z prawem. Ja mam podawać komputerowi swoje dane osobowe - łamanie RODO.
    ZaletyMało
    WadyLiczne "awarie".
    MiejscowośćGoleniów
  • ~Mike / 2020-10-21 10:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet z Vectry to jakiś żart. Prędkości z umowy praktycznie nie do osiągnięcia. Często nawet połowa prędkości z umowy jest niemożliwa do osiągnięcia na ich necie. Odradzam, bo technicy i ich obsługa z fb w niczym Wam nie pomoże. Oni są od klepania standardowych regułek i spławiania.
    ZaletyBrak
    WadyBrak transferów z umowy, często sporo poniżej połowy download z umowy. Kosmiczny ping uniemożliwiający granie online.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~krzysztof / 2020-10-20 17:15
    Ocena: 4.75 / 5
    Wszystko dobrze,internet stabilny,szybki,jestem zadowolony
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~jd312 / 2020-10-19 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet powinien mieć prędkość pobierania 150 mb/s a ma 3mb/s
    WadyWszystko
    MiejscowośćGoleniów
  • ~Tomasz / 2020-10-06 21:49
    Ocena: 3.75 / 5
    Przez większość czasu dostęp do internetu jest stabilny, prędkość po kablu ZAWSZE zgodna z deklarowaną (150 Mbit). Jak ktoś robi testy prędkości po WiFi przez kilka grubych ścian z żelbetu i narzeka na uzyskane wyniki, czy też rwanie połączenia to gratuluję wiedzy o tym jak działa radio, testy zawsze robi się przez kabel (karta sieciowa musi obsługiwać 1Gbit, no bo wiecie...). Od ponad 3 lat pracuję w pełni zdalnie w IT i niezawodne połączenie jest mi niezbędne. Gdyby Vectra takiego mi nie zapewniała, to od razu bym zmieniał ISP. Telewizja działa wyśmienicie (moduł CI w telewizorze). Dział marketingu do przeszkolenia - nie można wielokrotnie dzwonić do klienta i proponować mu oferty droższej niż w oficjalnych paczkach na stronie www - za to minus dwie gwiazdki. Obecnie zastanawiam się nad zawarciem kolejnej umowy. Jeśli Vectra zaoferuje to samo co UPC (168 kanałów i do 750 Mbit za 99,99) to podpiszę z nimi kolejną umowę, bo jakość dostępu do Internetu jest w miarę dobra. Jak ostatnio uruchomiłem ping z rejestracją daty i czasu, to przez trzy dni pomiarów nie było żadnych strat pakietów. Jak ktoś ma Linux'a to sam może sprawdzić :)
    ping 1.1.1.1 | xargs -n1 -i bash -c 'echo `date +"%Y-%m-%d %H:%M:%S"`" {}"' >> "./test_do_1.1.1.1.txt"

    Przykładowe wyniki:
    2020-10-02 21:05:58 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65522 ttl=56 time=14.8 ms
    2020-10-02 21:05:59 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65523 ttl=56 time=16.2 ms
    2020-10-02 21:06:00 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65524 ttl=56 time=13.8 ms

    Pozdrowienia dla technika z Kamienia, bardzo profesjonalny i sympatyczny człowiek.
    ZaletyParametry łącza zgodne z umową, sygnał TV bardzo dobry (mieszkam na ostatnim piętrze).
    WadyRaz na kilka dni zdarzają się krótkie przerwy w dostępie do sieci, ping szybuje pod niebiosa, ale po minucie, dwóch wszystko wraca do normy. Sporadycznie dłuższe niż godzina przerwy, przeważnie kiedy normalni ludzie już dawno śpią (a ja akurat pracuję) :)
    MiejscowośćGdańsk Chełm
  • ~Ziemniok / 2020-10-06 17:43
    Ocena: 1.50 / 5
    kontaktuje się z tą firmą od 3 tygodni a oni wciąż ani nie odpisują ani nie oddzwaniają. Internet od 4 tygodni jest 6 krotnie wolniejszy niż zakładana prędkość w umowie.
    Zaletynic
    Wadyczęsto się zacina, słaba obsługa klienta, wolniejsze transfery niż to za co płace i brak poprawy
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Zawiedziony / 2020-10-04 16:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Wyczarowują jakieś faktury znikąd. Sami nie wiedzą skąd. Nawet po paru latach.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~redo / 2020-10-04 13:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno. W swoim czasie "udało" im się zablokować dostęp do mojego konta bankowego po trzykrotnym zerwaniu połączenia w trakcie realizacji przelewu. Omijać z bardzo daleka.
    Zaletykończąca się już niedługo umowa terminowa
    Wadytego się nie da naprawić
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Zawiedziony / 2020-09-29 01:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Internet niby 5g, a tu jakiś dramat. Ciągle się ścina. W tej chwili nie wiedzieć czemu nie ma ani internetu, ani telewizji
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~adam / 2020-09-23 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    uwaga na sprzedawcow vectry obiecuja moze cos wiecej niz pozniej sie oczekuje.. a potem przychodzi ci montowac w butach i zabrudza podloge, i przewierca listwy.. potem jedzie i kupuje i naprawia.. wogule kabel krzywo mu sie montowalo ze zwrocilem uwage... i sie zapytalem czy podloge tez mi bedzie wymienial... to zciagnal buty.... ale na klatce zostawil tak jak rozwallil.. ze trzeba poprawiac.. a potem vectra sobie nalicza po swojemu i musisz placic.. uwaga nie dajcie sie wrobic netia jest o polowy ceny tansza i masz 100% wiecej kalalow.. i 300 internet zamiast 150.... uwaga ostrzebgam przed vectra!!!
    MiejscowośćKamień Pomorski
  • ~belushi71 / 2020-09-22 18:16
    Ocena: 1.25 / 5
    No cóz kiedys Vectra naprawde strała sie dbac o klienta obecnie hmmmm to bardzo powazny problem dostawcy usłóg multimedialnych . Sprzed do odbioru kanałów tv ciagle sie wiesza i zeruje masakra ja juz wymienialem w ciagu roku 3 razy i ciagle ten sam problem nie wiem czemu mimo monit ow z mojej strony nie robia nic aby zmienic i naprawic te problemy .Jesli chodzi o internet no tu trzeba miec stoicki spokoj ale jesli ktos zna sie na prawie chodz troche to ze skutkiem pozytywnym mozna wymusic na sieci zwrot kosztów . Router tez m problemy i nie rozumie tlumaczenia sieci skoro udostepnia sprzet ktory posiada wifi to odpowiada tez za łaczei jakośc wiwi a nie jak sie tłómacza ze tylko za połaczenie kablowe trzeba tu twardo negocjowac. Jesli chodzi o przedłozenia umowy to juz chyba norma jest w polskich sieciach kablowych i tlekomunikacyjnych że maja w dupie stałych klientów
    ZaletyNie wiele jest tego wrecz bardzo mało .Jedyny mły pół plusik to ilośc programów
    WadyZ wadami to juz jest gorzej ale wiekszosc wypisałem tych naj powazniejszych w/w
    MiejscowośćGliwice
  • ~cec / 2020-09-22 10:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Co chwile awarie internetu, losowe skoki opoznienia, 95% czasu internet nie osiaga predkosci zawartej w umowie. Boli mnie to ze ta firma jeszcze funkcjonuje i wciaz nie splajtowala. nie polecam
    Wadydziennie braki w dostawie usługi internetu
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Mariusz / 2020-09-18 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    operator podniósł cenę usług bez mojej zgody. Od dwóch miesięcy mam podwyższone rachunki a nie podpisywałem żadnej zgody. To rozbój w biały dzień. Poza tym brak mozliwości rozmowy z konsultantem. Rozmawiasz z bootem
    Zaletybrak
    Wadybrak infolinii
    MiejscowośćCisie
  • ~Roberts / 2020-09-17 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Podniesiono mi opłaty bez jakiegokolwiek powiadomienia, oczywiście konsultant upiera się że wiadomość była wysłana. Posiadam pocztę 10 lat i nie kasowałem ani jednego maila oczywiście wiadomości nie było.
    Kolejna rzecz, zamówiony internet 300mb, ponoć miał mieć super nowy router z zasięgiem na cały dom. Rzeczywistość: gorsza jakość niż ich stary router, ciągłe przerwy i oczywiście według konsultantów problemu nie ma. DLACZEGO UOKIK NIE ZAJMIE SIĘ TĄ FIRMĄ POMIMO TYLU SKARG ??????????????
    ZaletyBrak
    WadyMnogość
  • ~Nill / 2020-09-09 12:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Kpina z klienta. Podpisany cyrograf na 24 miesiące i jedna wielka olewka. Internet nie działa a jakbdziała to ledwo ciurla mimo deklarowanych 600mbit.
    Naciągacze
    ZaletyBrak
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Shopen / 2020-09-02 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość internetu. Częste, krótkie przerwy. Jeśli chodzi o szybkość, nie ma mowy, aby zbliżyli się do parametrów podanych w umowie. W razie awarii bardzo utrudniają kontakt. Poniżej oryginalna rozmowa z czatu:

    [Hanna] Witamy w Vectrze, w czym mogę pomóc?
    [Grzegorz] dzień dobry, od dwóch godzin nie działa (tutaj adres). Proszę o informację, kiedy awaria zostanie usunięta.
    [Hanna] Obecnie nie mamy zgłoszonej awarii
    [Hanna] Proszę o informacje czy na modemie świeci się dioda power
    [Grzegorz] no to właśnie zgłaszam
    [Grzegorz] nie mam modemu
    [Grzegorz] mam kabel który jest podłączony do routera
    [Grzegorz] router działa
    [Hanna] Czy umowa jest na Pana zawarta?
    [Grzegorz] a jakie to ma znacznie? na moją żonę
    [Hanna] Proszę o podanie numeru klienta oraz imienia i nazwiska Głównego abonenta.
    [Grzegorz] [tutaj podałęm dane]
    [Hanna] w celu właściwej diagnozy zgłoszonych nieprawidłowości konieczne jest wykonanie następujących czynności: 1. Podłączyć komputer bezpośrednio do sieci LAN (z pominięciem prywatnego routera). 2. Wejść w „Start” i „Panel sterowania”, następnie w „Stan połączenia lokalnego” oraz „Szczegóły”. Podać „Adres fizyczny” oraz „Adres IP v4”. Dzięki tym danym będę mogła udzielić odpowiedniej pomocy i podać rozwiązanie dla zgłaszanych niedogodności.
    [Hanna] All Agents have left the conversation

    Pani konsultantka zamknęła czat podczas diagnozowania.
    Zaletynie ma
    MiejscowośćGliwice
  • ~Max / 2020-08-30 00:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały czas przerywa internet, reklamacji nie uznają ponieważ liczą brak internetu w procentach na dobę, a to że co chwilę przerywa to ich nie obchodzi. I prędkość ... dobrze jak jest 1/4 od obiecanej.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Klient / 2020-08-26 13:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Niska jakość połączenia, częste "zrywanie" internetu, prędkość pobierania daleka od założonej. Podczas zwrotu sprzętu zostałem oszukany, sprzęt zaginął na magazynie Vectry a ja zostałem obarczony kosztem "braku zwróconego sprzętu". Infolinia działa słabo, długi czas oczekiwania, zaś konsultanci podają sprzeczne informacje. Jedna z konsultantek w trakcie rozmowy zapomniała wyciszyć telefon i zaczęła plotkować z Kolegą.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2540
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2274
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2157
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1945
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1691
Play Online
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1514
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1062
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1034
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 953
mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 862
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 753
Plus
Ocena: 1.55, ilość opinii: 719