najgorsza firma technicy się nie zjawiają na umuwone terminy
Zaletybrak
Wadynajgorsza firma
MiejscowośćSzczytno
~Jacek / 2023-02-07 09:32
Ocena: 3.75 / 5
Mam neta 1.2gb jest tylko 680mb.brak stabilnosci łącza.......3
ZaletyDziałanie biura obslugi
WadyPredkosc
MiejscowośćWarszawa
~kacper / 2023-02-06 22:08
Ocena: 1.00 / 5
najgorszemu wrogowi nie zycze vectry xddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Zaletynie ma i nigdy nie bedzie
Wadydluga dzialalnosc firmy
Miejscowośćsochaczew
~Czesia / 2023-02-06 18:16
Ocena: 1.00 / 5
Internet strasznie slaby i niestabilny. Podczas oglądania TV ciągle rozłącza. Obsługa klienta na infoli poniżej krytyki. Ciagle powtarzanie tych samych slow jak mantra i nie dopuszczenie do slowa.Gdy zawieralam umowe nie informowano mnie o dodatkowych kosztach w postaci aktywacji za coś czego nie chciałam i nie zamawiałam. Pakiet za 0 zł ale trzeba płacić aktywację. Jak dla mnie to...
ZaletyŻadne
WadyWszytko co tylko możliwe
Nie polecam
MiejscowośćCzęstochowa
~Karol / 2023-02-06 11:10
Ocena: 1.25 / 5
Dramat. Internet niestabilny, traci sygnał i nie działa
Technik ani pomoc techniczna nie umieją pomoc .
Umowy zerwać nie mogę bo każą płacić kare .
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~dfsvxfvxbcvx / 2023-02-05 19:24
Ocena: 1.00 / 5
syf taki sam jak jim-sat, prędkość i stabilność są tragiczne
Zaletyżadne
~Mariusz / 2023-02-05 18:42
Ocena: 1.00 / 5
Internet samo dno minimum jakie mam mieć to 300 a mam od 120 do w najlepszym momencie 250 jest bardzo nie stabilny żałuje że zmieniłem operatora przedtem miałem UPC i wszystko grało ale chciałem sobie polepszyć w upc miałem do 500 atu miało być do 600 .Jak przyszli fachowcy z vectry sprawdzić szybkość to wytłumaczyli że muszę wszystko mieć wyłączone nawet antywirusa bo to pobiera dużo mocy i parametry są wtedy słabe. Wychodzi na to że minimum 300 będzie albo i więcej tylko bez ochrony i przeglądaniu netu. Czuje się cofnięty o 10 lat w rozwoju.
Zaletyżadnych co do Internetu tv mam bez problemu najmienijeszy pakiet
Wadysame wady nie polecam nikomu i żałuje że dopiero teraz sprawdzam opinie o tej firmie
MiejscowośćM. Bydgoszcz
~Inovasi / 2023-02-05 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Od grudnia 2022 po podpisania umowy na 600Mb/s internet sporadycznie ma prędkość do 50-60Mb/s. Wieczorem zaczyna się szaleństwo 0,5-2Mb/s. Pomimo wymiany routerów ( dwóch ) - nic się nie zmieniło. Instalator stwierdził, że podpięto za dużo osób na ten rejon i infrastruktura nie wyrabia. Ale nikt się nie pali do zmian. Zgłaszane wielokrotnie lokalnie i do BOK. Cisza. Zmienimy jak będziemy chcieli ale płać jak płaciłeś.......
Rozumiem, że usterka może trwać 1-2tyg ale od grudnia ... jest 05.02.2023... może ktoś się tam w końcu obudzi bo problem jak widać nie dotyczy jednego miasta...
Zaletybrak
Wadysame
MiejscowośćKrosno
~Mario / 2023-02-04 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam wszystkie opinie jedno wielkie bagno nie polecam nikomu proponuję zbiorowe zgłoszenie do UOKIK oszuści i złodzieje
~Sylwia / 2023-02-03 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam wszystkich przestrzec przed podjęciem decyzji aby wybrać Vectrę czy wcześniej multi Media.Jedtesmy użytkownikami tv i internetu już bardzo długo,,internet mamy 300mb plus tv.Od jakiegoś czasu około roku coraz gorzej chodził internet, ostatnio ciągle się zacina ,na speed testerze przy wyłączonych wszystkich urządzeniach pokazuje raz 200 raz 50.Zgladzalam oczywiście problem do serwisu i tu się zaczął problem ponieważ serwis nie interesuje w ogóle że coś jest nie tak,nie przyślą wam nikogo w razie problemu!!!!!i jak to pan ujął chyba że sobie zapłacę za pana technika, każą mi przełączać kable, przepinać ruter,mimo że mówię im że nie znam się na tym zupełnie,totalnie mają gdzieś problem.Przy podpisywaniu umowy obiecują góry a gdy jest problem umywają ręce dlatego będę każdego przestrzegać bo nie znoszę takiego postępowania, także uważajcie na takie firmy
MiejscowośćCzęstochowa
~Co Cię to / 2023-02-03 14:16
Ocena: 1.00 / 5
Dnia 30.01 byłam w siedzibie Vectra Piła, został ustalony termin podłączenia telewizji na 1.02, tego dnia nikt nie przyszedł, po rozmowie na infolini okazuje się że są awarie i technika nie będzie ( ok szkoda ze nikt nie raczył po informować ) ustalony nowy termin na 3.02, dzień wcześniej SMS przypominający i potwierdzający wizytę. Dzień wizyty ( miała być między 12:00-14:00 ) dzwonię na infolinie aby dowiedzieć się o której będzie serwis, bo dochodzi godzina 14:00, na infolini dowiaduje się ze nie macie zlecenia. Jak k*rwa nie macie zlecenia ?! Ktoś, bo Wy nie macie możliwości sprawdzić kto o 9:35 zlecenie odwalał. To są chyba jakieś żarty. Potem dzwonicie i chcecie informacji jak się spisaliście? Jak ?! Ch*jowo, zero kompetentnych ludzi w Waszej firmie. Chce rozmawiać z kimś komtetentnym to się dowiaduje, że nie mogę i mam iść stacjonarnie z kimś porozmawiać. Zero szacunku do stałych klientów, a jak chce klient odejść to potem dzwonienie i pytanie ci można zrobić, aby klient został.
MiejscowośćPiła
~Anna / 2023-02-03 08:32
Ocena: 1.00 / 5
Przy zwrocie sprzętu naliczaja karę za uszkodzony sprzęt, szkoda że nie przychodzi Pan monter i nie odbiera sprzętu, no ale nie było by naliczenia kary, a jeżeli chodzi o internet to tragedia????NIE POLECAM.
ZaletyBRAK
MiejscowośćKielce
~Jarosław Kaczyski z Żoliborza / 2023-02-02 12:05
Ocena: 5.00 / 5
Jestem współpracownikiem tej firmy. Jakość internetu i telewizji uważam że w dobrze utrzymanej sieci przez techników działa super choć rzeczą naturalną bywa że są awarie. Zapewnienie dla klienta wizyty technika jest bezproblemowe wiem po swojej osobie. Co do cen i umów się nie wypowiadam bo wszyscy wiemy że jest lipa jak i ZARZĄD FIRMY KTÓRY NIE DBA o pracowników i bezpośrednich współpracowników którzy pracują po odliczeniu z rycząłtowanej faktury zus i podatek to zostaje 2900zł !! kpina. do tego dyżury weekendowe i po pracy jesteś uwięziony jak pies bo jeśli jest awaria to trzeba jechać bo inaczej Ci karę doliczą. Przed przejęciem Multimedii były te same warunki ale wynagrodzenie adekwatne a tu nie dość że dali umowę do podpisu albo dowidzenia. Ludzie podpisywali przed strachem że będą bez pracy a teraz mają ich w garści. żal żal żal ta firma to porażka nie nawiązywać współpracy
Zaletydobrze działają usługi przy dobrze utrzymanej sieci przez techników
Wadylipne i drogie umowy. niejasnośći i klienci chodzą do BOKów z wyjaśnieniami. ZERO USZANOWANIA DLA PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW. Zarząd nie ma wstydu!!!
MiejscowośćNie powiem bo mnie namierzą
~Dominik / 2023-02-01 17:05
Ocena: 1.50 / 5
Podpisałem umowę z Vectrą w połowie grudnia 2022. W połowie stycznia 2023 dostałem już informację o podwyżce o 14.4% powołując się na klauzulę waloryzacyjną. Podwyżka wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. Nie wiem ile jeszcze takich podwyżek będzie ale nie jest to powód do wypowiedzenia umowy. Umowa jest na 2 lata.
Ciężko mi to inaczej opisać jak zwykła podłość i złodziejstwo.
Dzwoniąc kilkukrotnie na infolinię osoby z call centre przekierowywały mnie do rozmowy z wirtualna asystentką.
ZaletyNie widzę żadnych
WadyOpisałem powyżej. Myślę, że sprawa nadaje się do UOKiK
MiejscowośćNowa Ruda
~Jacek Kurzatkowski Kurak / 2023-02-01 11:54
Ocena: 1.00 / 5
Dno Zrywa sieć, wysoki Ping, ciagle problemy z infrastruktura sieci, problemy ze stabilnością łącza
MiejscowośćGniezno
~zły / 2023-01-31 13:55
Ocena: 1.50 / 5
złodzieje nie polecam modem do dupy wifi nie działa jak powinno, dekoder wifi tez nie nadaje sie do niczego
Wadyciężko rozwiązać korzystnie umowe, ciężko o pomoc technika , problemy techniczne nie zostały rozwiązane
~Daniel / 2023-01-30 18:37
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, trzymajcie się od Vectry z daleka, właśnie znowu podnieśli ceny powołując się na klauzulę waloryzacyjną. Inni dostawcy tego nie robią, a Vectra podnosi ceny kiedy chce!
Zaletyzero
Wadyoszuści
MiejscowośćWarszawa
~Agata / 2023-01-30 09:13
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM, oszuści, reklamują jedno, okazuję się, że cena jest wyższa. Kłamcy, internet beznadziejny, z telefonu chodzi już szybciej niż ich wifi. Porażka.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
MiejscowośćGiżycko
~Eryk / 2023-01-29 20:17
Ocena: 4.75 / 5
Mam od 2 lat. Internet po światłowodzie.
I jest super. Może nie jest 300 a do 300 jest 250 mbs.
Czasami może zacina się smart, jak jest z obcego internetu bo potrzebuje minimum 15 mbs. Ale super działa, nawet bez problemu można ogldac w Francji, czy Portugali na kempingu.
ZaletyCena plus niektóre możliwości techniczne urządzeń na plus niektóre usługi których konkurecja nie ma.
Jak się trafi to dodają super bonusy ale trzeba pytać...jak np. Tefonia komórkowa za 9.99
WadyInfolinia zwaszcza boot.
MiejscowośćPłock
~Jadzia / 2023-01-27 18:54
Ocena: 3.50 / 5
W vectra najbardziej profesjonalny jest Pan serwisant, który montuje sprzęt i przybywa przy jakiejś awarii. Do tego miły i nawet w ofercie się orientuje. Ale jeśli chodzi o obsługę doradców, bardzo słaba, a sam najnowszy dekoder, ten mały czarny, najgorszy że wszystkich, brak możliwości swobodnego nagrywanie, można niektóre programy,ale nie te najpopularniejsze, dodatkowo odtwarzane programy sprzed kilku dni nie mają możliwości przewijania, i również dostępne jest skorzystanie z oglądania programów 7 dni do tyłu ale też nie ma wśród nich tych podstawowych. Brak możliwości swobodnego ułożenia programów w kolejności od 1... gdy już robi się ichniejsza listę ulubiona to te kanały układają się pod numerami tak jak są na liście głównej. Więc masz kanal np l. 1,2,103,204,306,itd. W ogóle nie jest to intuicyjne, ale problemowe szczególnie dla osób starszych. A jak przełączasz kanały na liście ulubionej to automatycznie zmienia się na listę podstawowa tą z vectra i trzeba by każdorazowo przełączać się na listę ulubiona i dopiero na wybrany kanał. Bez sensu. Wymyślanie dla wymyślania.
ZaletyNa razie nowy dekoder tylko mnie wkurza
WadyPrzy nowym dekoderze nie ma ani jednej funkcji z której korzystałam wcześniej, przy starszym dekoderze, nic nie jest intuicyjne. Nic nie ułatwiło korzystania z dekodera, wszystko jest bardziej skomplikowano, o wiele więcej razy trzeba kliknąć ppilota aby włączyć jakąś funkcje.