przeniesienie numeru to tragedia z winy vectry, zgłoszenie problemu choć bardzo utrudnione nie przynosi rezultatu, już 5-ty dzień nie mogę skorzystać z połączeń telefonicznych, połakomiłem się na atrakcyjną ofertę i podpisałem umowę na 23 m-ce przy tak negatywnej obsłudze będę zmuszony do wykupienia dodatkowego numeru u innego operatora, zdecydowanie nie polecam tego operatora
Zaletyjedynie atrakcyjna cena
Wadywszystko poza ceną
MiejscowośćRadlin
~Aneta / 2025-10-14 17:29
Ocena: 5.00 / 5
Super działa już jak powinno po rozmowie telefonicznej z obsługą Vectra została zrobiona autoryzacja przemiła pani i pan na kierowali i zostało wszystko naprawione
MiejscowośćKamienna Góra
~Ela / 2025-10-14 17:13
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Pani Lidia w biurze obsługi we Władysławowie bardzo miła i kompetentna. W jasny i przejrzysty sposób przedstawiła oferty Vectry.
MiejscowośćWładysławowo
~Wiktor / 2025-10-14 06:29
Ocena: 1.25 / 5
Od internet to dramat, ciągle przerywa sygnał.Po wielokrotnym zgłaszaniu nie zostało naprawione.Nie polecam vektry
ZaletyBrak
WadyBardzo słaby internet
MiejscowośćWrocław
~Prącisław / 2025-10-12 19:55
Ocena: 5.00 / 5
Jestem tak zadowolony że aż nie mogę zasnąć. Mam internet 1Kb/s
~Krzysztof / 2025-10-12 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Ciągły problem z internetem i ich niby usuwania awarii. A nic się nie dzieje na lepsze
ZaletyZalet '0'
WadyBrak internetu i zbywanie klienta
MiejscowośćRybnik
~Sylwia / 2025-10-11 07:03
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia brak internetu i TV już drugi dzień .. oszukują ludzi co parę godzin..istny syf na kółkach
MiejscowośćPyskowice
~Rbk / 2025-10-09 19:14
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów . Wszytko na najniższym poziomie !!!
~Aneta / 2025-10-09 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Od 1 pażdziernika chodziłam cały dzień zmieniałam 2razy umowę i wczoraj jednak przyjechał pan podłączył kablówkę na kartę bo miało być super a dzisiaj zamiast ponad 100 kanałów mam tylko 40żenada Muszę znowu się przejść do biura ale już z rezygnacją całkowitą Nie polecam nikomu
MiejscowośćKamienna Góra
~Joanna / 2025-10-09 09:47
Ocena: 5.00 / 5
Miła, szybka i profesjonalna obsługa rzeczowo i konkretnie wytłumaczenie problemu
MiejscowośćGrodków
~Zbigniew / 2025-10-06 19:03
Ocena: 5.00 / 5
Serdecznie dziękuję Pani Karolinie z Oddziału Vectra / Multimedia w Świdnicy za profesjonalną , bardzo sprawną i pełną życzliwości obsługę .
zadowolony klient Zbigniew O.
Wadybrak
MiejscowośćŚwidnica 58-100
~Ccccccccc / 2025-09-26 03:59
Ocena: 1.00 / 5
Skoda zachodu brak kompetencji konsultanci do bani nie wyszkoleni .to firma od brania pieniędzy a nie udzielania uslug
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencji kolsultantow
MiejscowośćMyszyniec
~Anna / 2025-09-17 07:37
Ocena: 1.50 / 5
Jest taki dobry zwyczaj jeśli wyłączacie Państwo, uwaga po prawie 4 latach jakieś kanały, to wypadałoby poinformować klienta, o tym fakcie, a nie powoływać się na umowę, która to podobno dawała prawie 4 letni okres próbny i tylko zapomnieliście o tym poinformować klienta i tego zapisu w umowie znaleźć też nie mogę. I jeszcze jedno jeśli programy nie działają z Waszej winy i tu uwaga jak twierdzicie nie ponosicie za to odpowiedzialności. Obsługa klienta na poziomi 0, O!!!!!!
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~dzieciśmieci / 2025-09-16 18:19
Ocena: 1.75 / 5
Internet na początku był w porządku. A od kilku miesięcy jest masakra. Gdy gra mój chłopak w lola to bardzo często ja nie mogę normalnie oglądać na przykład yt, bo albo chłopakowi skacze ping albo mi zacina filmik, a tak chyba być nie powinno, prawda? Nie za to płacimy takie pieniądze.. a bardzo często jesteśmy zmuszeni do tego żeby jedno z nas ciągnęło internet z telefonu ????
MiejscowośćRogoźno
~Adam / 2025-09-13 20:58
Ocena: 2.25 / 5
Dekoder jakiś czas po wymianie ,ten nie lepszy sam się włącza,wyłącza zawiesza. Dzwoniąc na infolinię ludzie każą reszta robić i to nic nie daje . A pytając o wymianę dekodera rozkładają ręce bo nie można . Porażka
ZaletyBrak
WadyWadliwe dekodery
MiejscowośćKalisz
~Diana / 2025-09-09 17:14
Ocena: 1.00 / 5
Mamy internet, który dwa razy na dobę się resetuje w różnych godzinach. Jak skończy się umowa to nigdy więcej.
MiejscowośćBielsko-Biała
~MM / 2025-09-06 17:40
Ocena: 1.00 / 5
ZDECYDOWANIE ODRADZAM. KLAMIA NA MAKSA. TELEMARKETER Z WADA WYMOWY . CYRK NA KOLKACH
ZaletyBRAK
~Zawiedziona / 2025-09-05 23:32
Ocena: 1.00 / 5
Wieczne problemy ze sprzętem, zero reakcji po zgłoszeniu problemu, fałszywe informacje zwrotne o rozwiązaniu problemu. Faktury wystawiane po rozwiązaniu umowy. Daje 1 bo nie mogę dać zero. Tylko dlatego....
ZaletyŻadne
WadyWystawianie faktury przy braku świadczenia usługi
MiejscowośćSieradz
~Monika / 2025-09-05 12:33
Ocena: 1.75 / 5
Nie które osoby na infolini obsługa techniczna wydaje mi się że są nie na miejscu. Nie znają się na swojej pracy absolutnie. Są to osoby z przypadku.