Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4500 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 225
  • ~życzliwy / 2025-07-02 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    dlaczego dają tvn turbo na trzech pozycjach na liście kanałów 3 razy duble .nie można dać np canal + sport 1 ,2 ,3,4 w ramach abonamentu .informowanie o zmianach w ofercie programowej nie istnieje 2025 LIPIEC .EUROSPORT 2 odkodujcie . traktowanie abonenta z usługą smart tv 4k lepiej reszta druga liga i żadnych kanałów POLSAT X ,POLSAT FILM 2 ,POLSAT REALITY ,cafe film .
    Zaletynie ma
    Wadynie kompetencja
    MiejscowośćKalisz
  • ~Rafał / 2025-06-29 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam .Wcześniej miałem internet na kablu z TV.Dali mi modem smart TV,który zaraz się popsuł. Tel.do konsultanta zgłaszała się Viki robot i tylko zapłaciłem za rachunek. WSTYD chyba celowo to robią. W końcu skontaktowałem się z pomocą techniczna,która udawała głupa mi mi kazała coś ustawiać co nawet się nie włączało. Zwrócili z łaski 10zl za brak internetu i programów TV.Wstyd.Teraz mam następny problem z internetem mobilnym z uwagi na przeprowadzkę do nowego mieszkania w innej miejscowości.Oczywiscie sprzeta zdałem i płać dalej mimo,że tu nie mieszkasz i zdałeś sprzęt. Oszuści. Tu przesył w internecie mobilnym 0,5 mbs download i pobieranie jeszcze mniej.Straszyli mnie prowizja upustami i tylko dlatego podpisałem nową umowę i nie mam TV I nawet nie chcą otwierać się strony.Oszusci i tyle. Z daleka od tej firmy.
    ZaletyNie ma.Same wady
    WadyBrak TV I internetu od poczatku
    MiejscowośćBorne Sulinowo
  • ~ycx / 2025-06-29 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa biura abonenta brak kompetencji oraz obsługa techniczna .informowanie o wprowadzanych zmianach nie istnieje . Traktowanie abonenta z usługą smart tv 4k lepiej a pozostali druga liga bez niczego .informacja że pojawiły sięnowe kanały ale realnie w ofercie programowej niema nic .miała być zmiama na show tv na kalale 722 a nie ma nic
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .awarie sygnału tv na niektórych kanałach
    MiejscowośćKalisz
  • ~Babymeaby / 2025-06-27 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa, Panie na infolini są wręcz bezczelne i wyśmiewają człowieka prosto w twarz, człowiek dzwoni do nich z problemem najpierw przez miesiąc mówią żeby czekać, a jak człowiek dzwoni z problemem to jest odsyłany od działu do działu i dosłownie WYSMIEWANY!!!! PANIE KONSULTANTKI SA NIEUPRZEJME I MAJA DOSLOWNIE W NOSIE PROBLEMY KLIENTOW!!!
    Jak nie wiedzą co obiecują klientom to proponuję odsłuchać nagrywane przez nich rozmowy!!!
    ZaletyBrak
    WadyKonsultanci niekompetentni, każdy podaje inną wersje, wyśmiewają przez telefon
    MiejscowośćPoznan
  • ~Pola / 2025-06-27 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna. Przy rozwiązaniu umowy - oszustwo na nie zdany sprzęt, mimo że jest zdany. Ja zgłaszam sprawę do odpowiednich służb o oszustwo klienta. Niestety ugodowe informowanie że sprzęt został zdany w punkcie Vectry w Sieradzu nie jest przyjmowany do wiadomości, została wystawiona nota na kwotę 260 zł za nie zdany sprzęt. Koniecznie trzeba Vectrę nauczyć pracy i szacunku dla klienta
    ZaletyBrak
    Wadyoszustwo i brak kompetencji obslugi
    MiejscowośćSieradz
  • ~yvx / 2025-06-24 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    widać jedno że w biurze abonenta jest brak kompetencji .oraz rzetelnej uczciwej informacji o wprowadzanych zmianach w ofercie programowej abonent z usługą smart tv 4k jest traktowany jako abonent premium a pozostali druga liga .o ewentualnej promocji można tylko po marzyć a o dodaniu nowych kanałów POLSAT X ,polsat film 2 ,polsat reality ,cafe lilm ,echo24 tv bez usługi smart tv 4k posiadacze dekodera hd moga tylko ...
    Zaletyniema
    Wadywszystko .
    Miejscowośćkalisz
  • ~kk / 2025-06-24 13:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Ja moge napisac ze obsluga klienta oszukuje ludzi. Nie polecam Łęczyca... Pani nadal pracuje a wyg;ada jakby ciagle na haju była i mimo pytan podaje bledne informacje za co niestety kline tmusi placic.

    NIe POLECAM
    MiejscowośćŁęczyca
  • ~Beznazwy / 2025-06-24 08:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Spóźniłam się z opłatą 2 faktur , zablokowali mi sygnał . Opłaciłam w ciągu 30 min po blokadzie z systemu apki klienta - autopay
    System płatniczy od razu przekazał informację o płatnościach . Dzwoniąc na infolinię, dowiedziałam się że na włączenie sygnału czeka się do 3 dni ?! Potem bot twierdził , że od 3-4 h . Mało tego do zaległości doliczają bieżące faktury , których termin płatności jeszcze nie minął . Zapis 3 dniowy w regulaminie w którym nic takiego nie ma . Na infolinii żadnej konkretnej informacji, tylko że sygnał przywrócą do 3 dni . Brak słów
    Jedyny plus to taki że działa w miarę poprawnie i cena jest korzystna .
    ZaletyDziała poprawnie
    WadyBrak informacji z infolinii , złośliwe przetrzymywanie blokady sygnału , podanie błędnych informacji
    MiejscowośćPoznań
  • ~Anna / 2025-06-23 20:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety obsługa klienta jest bardzo zła. Brak informacji o ofertach/ promocjach a co za tym idzie naciąganą klientów na najdroższe abonamenty.
    Umowe niestety podpisałam w biurze więc nie mam prawa do odstąpienia.
    Szkoda, że nie można liczyć na rzetelną i uczciwą obsługę i informacje.
    Nie polecam!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~frt / 2025-06-18 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że traktowanie abonenta z usługą smart tv 4k lepiej niż pozostałych którzy maja tylko HD dekoder . tym pierwszym dodaje się kanały POLSAT X ,POLSAT REALITY Zaletynie ma
Wadynie kompetencja obsługi technicznej oraz biura abonenta .
MiejscowośćKalisz
  • ~nie chce ujawniać / 2025-06-18 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    witamy witamy z racji że zaczął w moim mieście wiać wiatr to internet zachowuje się jak we mgle. To znaczy, tegi nikt się nie spodziewał- NIE DZIAŁa fajnie by było zainwestować może w lepsze przewody sieciowe. bajo
    Zaletysame wady
    Wadybrak zalet
    MiejscowośćElbląg
  • ~Stanisława / 2025-06-18 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma usługowa, telefon od miesięcy nie działał a trzeba było za niego płacić. Zgłoszenia na gębe nic nie daja a na piśmie odmawiają przyjęcia. Po rezygnacji z umowy telefonu i telewizji prześladują wezwaniami do zapłaty za usługi za które było opłacone. Odmawiaja wydruku z konta o braku zadluzenia, obsluga fatalna, nie majaca pojecia o swojej pracy
    ZaletyBRAK
    WadyZbyt dużo aby wymienić, przede wszystkim prześladowanie wezwaniami do zaplaty za dawno opłacone rachunki
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~Rafał / 2025-06-18 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego mi tu przysyłacie jakieś opłaty za dekoder ?
    Wasza firma wstydu nie ma!!!
    Tyle lat korzystałem to chyba przeszedł na mnie, jeśli nie to przyjedzcie i go zabierzcie.
    Nie mam zamiaru ponosić kosztów przesyłki jeszcze.
    W internecie juz was opisze jak traktujecie wieloletnich klientów!!!
    Zaletybrak
    WadyDlaczego mi tu przysyłacie jakieś opłaty za dekoder ?
    Wasza firma wstydu nie ma!!!
    Tyle lat korzystałem to chyba przeszedł na mnie, jeśli nie to przyjedzcie i go zabierzcie.
    Nie mam zamiaru ponosić kosztów przesyłki jeszcze.
    W internecie juz was opisze jak traktujecie wieloletnich klientów!!!
    MiejscowośćMława
  • ~xyx / 2025-06-16 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    widać vectra stosuje metody takie czego żaden abonent nie chce to wciskają bez wiedzy .umowa jest tak skonstruowana by abonent mini chęci odkręcenia nie miał szans bez sądu konsumenckiego . konkurencja istnieje i ich działania doprowadzą do tego że abonenci odejdą z vectra do innego .konkurencja traktuje abonenta jak partnera anie jak klienta premium z usługą smart tv 4k i druga liga bez tej usługi który nie ma nowego kanału a promocji nie ma co myśleć .
    Zaletybrak
    Wadybrak informowania o planowanych zmianach w ofercie programowej oraz obsługa techniczna i biura abonenta .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Sfrustrowana / 2025-06-16 13:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Przy przedłużaniu o kolejne 23 miesiące umowy zostaliśmy nabici w butelkę.
    Miało być taniej jeśli chodzi o TV, bo chcieliśmy zachować dotychczasowe warunki z małym wyjątkiem - zrezygnować z HBO. Jest dużo drożej, bo myśleli, że nie zauważymy i pozostawili HBO oraz bez naszej prośby zmienili pakiet złoty na platynowy.
    Nic widać się nie zmieniło. W technikach oszukiwania klientów są perfekcyjni!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ED / 2025-06-16 13:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Fatalnie, firma decyduje za ciebie jak masz korzystać z ich usług bez szacunku dla klienta.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    MiejscowośćGoleniów
  • ~xf / 2025-06-13 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    widać informowanie że kanały są POLSAT X ,POLSAT REALITY ,POLSAT FILM 2, CAFE FILM ich niema posaiadacz dekodera hd tylko usługi smart tv 4k reszta nic dlaczego traktuje się abonenta jak gorszego a nie na równi ?
    Zaletynie ma
    Wadybrak informowania rzetelnego o wprowadzanych zmianach w ofercie programowej 2025 oraz obsługa techniczna brak kompetencji
    Miejscowośćkalisz
  • ~elo / 2025-06-11 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma śmieć albo krzak jak zwał tak zwał, po dzisiejszy dzień nie moge uzyskać zwrotu nadpłaty za faktufrę. Firma tłumaczy się, że:
    - spraw jest w toku
    - nie mają tylu ludzi do rozliczania faktur
    - weszło nowe prawo i musze sie dostosować.

    A moim zdaniem nie chca oddać kasy bo wychodza na plus. Śmieć nie firma. Czyste złodziejstwo.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janusz / 2025-06-07 08:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Notorycznie brak internetu.Reklamacje nie przynoszą skotków.
    MiejscowośćOstrów Mazowiecka
  • ~yxd / 2025-06-06 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie nie dokładne że pojawiły się kanały POLSAT X ,POLSAT FILM2 ,POLSAT reality ,cafe film .może abonenci smart tv 4k mają ale pozostali już nie a że komo mają dostęp dlaczego vectra traktuje abonenta bez usługi smart tv 4k jak coś gorszego ? brak rzetelnej informacji .
    Zaletynie ma
    Wadynie kompetencja obsługi technicznej oraz biura .
    Miejscowośćkalisz
  • strona 1 z 225
    Dodaj własną opinię »

    Podobne wyszukiwania

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
    Play Online
    Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
    Plus GSM iPlus
    Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4687
    Orange
    Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
    Plus
    Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024
    T-Mobile
    Ocena: 1.59, ilość opinii: 2616
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027