Dekoder jakiś czas po wymianie ,ten nie lepszy sam się włącza,wyłącza zawiesza. Dzwoniąc na infolinię ludzie każą reszta robić i to nic nie daje . A pytając o wymianę dekodera rozkładają ręce bo nie można . Porażka
ZaletyBrak
WadyWadliwe dekodery
MiejscowośćKalisz
~Diana / 2025-09-09 17:14
Ocena: 1.00 / 5
Mamy internet, który dwa razy na dobę się resetuje w różnych godzinach. Jak skończy się umowa to nigdy więcej.
MiejscowośćBielsko-Biała
~MM / 2025-09-06 17:40
Ocena: 1.00 / 5
ZDECYDOWANIE ODRADZAM. KLAMIA NA MAKSA. TELEMARKETER Z WADA WYMOWY . CYRK NA KOLKACH
ZaletyBRAK
~Zawiedziona / 2025-09-05 23:32
Ocena: 1.00 / 5
Wieczne problemy ze sprzętem, zero reakcji po zgłoszeniu problemu, fałszywe informacje zwrotne o rozwiązaniu problemu. Faktury wystawiane po rozwiązaniu umowy. Daje 1 bo nie mogę dać zero. Tylko dlatego....
ZaletyŻadne
WadyWystawianie faktury przy braku świadczenia usługi
MiejscowośćSieradz
~Monika / 2025-09-05 12:33
Ocena: 1.75 / 5
Nie które osoby na infolini obsługa techniczna wydaje mi się że są nie na miejscu. Nie znają się na swojej pracy absolutnie. Są to osoby z przypadku.
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
MiejscowośćRadom
~Kuba-KupaOliwia,Osowa / 2025-09-03 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie lubię tych łącz, słabe łącze. Bardzo słabo.
Zaletynie ma zalet, ani jednej
Wadywszystko jest tutaj wadom
MiejscowośćStara Biała
~Centrum / 2025-09-03 21:45
Ocena: 2.75 / 5
Uwaga to jest oszustwo. Otrzymałem telefon i propozycje netflixa za darmo na 6 miesięcy zgodziłem się. Po wysłuchaniu umowy i jej akceptacji cisza przez parę dni. Zacząłem więc upominać się o ten dostęp do konta Netflix. Otrzymalem login i hasło czyli mój email. Udało mi się włączyć Netflix l. Zajrzałem do umowy w umowie było że pierwsze 5 miesięcy za darmo a kłamali przez telefon że 6. Po miesiącu czas dostałem do faktury dodatkową opłatę 35 zł więcej za ten niby darmowy Netflix. Po bataliI skarg i wypowiedzeniu umowy dostałem pismo na adres zamieszkania oficjalne o wypowiedzeniu umowy. I Netflix przestał działać. A więc nabijanie ludzi w butelkę. Oszustwo Vectra oszukuje swoich klientów!!!
ZaletySzybki et
WadyOszukujaklientow
MiejscowośćWarszawa
~Beata Piotrowska / 2025-09-02 15:00
Ocena: 1.00 / 5
Zlodzieje i klamcy.mnie oszukali i naciagli na hbo ktore nie chciala. A teraz strasza mnie kara
ZaletyZlodziele i oszusci
~Marcin / 2025-08-31 12:08
Ocena: 4.50 / 5
Jestem abonenyrm .uzytkownikiem od trzech lat w Ozwiecimiu
ZaletySzybka obsluga
WadyTridno cos wymyślać
MiejscowośćOświęcim
~Sławomir / 2025-08-30 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Brak prawidłowego serwisu/nieodpowiedzialni pracownicy
ZaletyBrak
WadyWielkie
MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
~Natalia / 2025-08-29 18:22
Ocena: 4.75 / 5
Chciałabym podziękować pani Renacie z działu obsługi klienta za pomoc i miłą obsługę.
Polecam
WadyBrak
MiejscowośćSzczecin
~WiktorWektor / 2025-08-29 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa, internet wolny, przerywa i tnie.
Zaletybrak
Wadywszystko jest wadą
MiejscowośćOborniki
~Anna / 2025-08-28 11:29
Ocena: 5.00 / 5
Z usług oprestora Vectra i doradcy - Pani Barbary Kraśnickiej korzystam już kilkanaście lat . Jestem bardzo zadowolona z tej współpracy . Biuro obsługi klienta znajduje się w Czeladzi, na ul. Niepodległości 1A . Na wszystkich zainteresowanych czeka tam życzliwa i kompetentna Pani Barbara , która spokojnie i fachowo informuje oraz przedstawia oferty I zachęca do skorzystania z usług operatora Vectra. Taki pracownik dla firmy to skarb !!!! Pani Basiu - dziękuję za cierpliwość , życzliwość i uśmiech .
Zaletykompetencja , życzliwość, cierpliwość
Wadybrak
MiejscowośćCzeladź
~Sia / 2025-08-28 08:08
Ocena: 1.50 / 5
OMIJAĆ Z DALEKA!!!! chyba że ktoś chce dożywotnio utknąć z umową TV (podejrzewam że wszystkie inne opcje usług podobnie). Rozwiązanie umowy czy raczej wypowiedzenie & zakończenie czasowej umowy z datą jej obowiązywania wymaga dużego uporu bo Vectra robi wszystko żeby uczynić niemożliwym takie rozwiązanie:
Formularze wypowiedzenia -niedostepne z poziomu konta klienta;tylko taka forma (FORMULARZ) będzie przyjęta do rozpatrzenia
Zwrot sprzętu -albo zaniesiesz w zębach sam(i to chyba najlepsze bo będzie gwarancja że nie będą próbować wyciągnąć kasy za niezwrocony sprzęt) albo utkniesz; próbuję nadać od 3 dni VIA InPost Zwrot...i czekam bo utworzenie przesyłki w systemie będzie możliwe DOPIERO PO POTWIERDZENIU Z VECTRY. Oczywiście te wszystkie bzdury w stylu zwróć przez konto klienta &formularz wypełni się sam wsadźcie między bajki-link przekieruje do konta klienta i na tym koniec=możesz sobie poprzeglądać swoje dane ale o jakimkolwiek "formularzu automatycznie wypełnionym" ZAPOMNIJ.
poważnie - jeśli nie macie żelaznych nerwów OMIJAĆ I NIE PAKOWAĆ SIĘ W UMOWĘ!!!
ZaletyBrak
WadySame+chamskie próby zmuszania do kontynuacji umowy
MiejscowośćKatowice
~Szarlotka / 2025-08-28 08:01
Ocena: 4.50 / 5
Dziewczyny dobra robotę robią, wszystko dobrze przedstawione i wytłumaczone
ZaletyMiła onsluga
WadyBrak
MiejscowośćSzczecin
~Małgorzata / 2025-08-27 15:04
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa jak powinien, zacina się, chodzi wolno.
Zaletybrak zalet
Wadydużo wad
MiejscowośćOborniki Śląskie
~gregorpc1 / 2025-08-22 08:56
Ocena: 4.00 / 5
Telefonia VectraJedyna oferta która była w stanie dorównać a nawet wyprzedzić Viking mobile .Obie sieci moge spokojnie polecić każdemu .Świetny help desk i świetna propozycja dla klienta .Gorąco polecam !!!
Zaletysame
WadyBrak
MiejscowośćMałopolska
~Pysia / 2025-08-20 22:45
Ocena: 4.50 / 5
Dobry wybór ooeratora, cena i jakość ok, pokecam,
~Bronislawa / 2025-08-20 10:06
Ocena: 4.33 / 5
Miła kompetentna obsługa, konsultantki zwłaszcza Pani Renata pomocna w wyborze oferty, wszystko jasno i zrozumiałe przedstawione.
MiejscowośćSzczecin
~Harcerz / 2025-08-14 00:41
Ocena: 2.25 / 5
Dzieci z harcerki w 2 wojnie światowej szybciej dostarczały listy niż vectra, co chwile nowy "niezawodny router" a działa miesiąc i się losowo wieczorami co 30 minut wyłącza