W punkcie obsługi klienta w Słupsku zachęcam do korzystania z porad Pani Doroty. Przemila, kompetentna osoba. Potrafi bardzo spokojnie i dokładnie wytłumaczyć wszelkie propozycje. umie rozwiazywac problemy techniczne - niektore oczywiście , ale nikt na infolinii nie wpadł na to .
ZaletyMiła, sympatyczna posiadająca dużą wiedzę na temat wszystkich produktów oferowanych przez vectrę.
MiejscowośćSłupsk
~yvx / 2025-07-17 14:22
Ocena: 1.00 / 5
vectra nie ma zamiaru informować abonenta o tym że kanały MTV znikają z końcem lipca od 1 08 2025 ma być show tv o tym niema nic żadnej informacji .traktowanie abonenta smart tv 4k lepiej a pozostałych z dekoderem HD jak druga liga . cenna do góry ale jakości usługi już nie .awarie standard sygnału tv radio też było radio rmf clasik i rmf max niema żadnego z nich .
Zaletyniema
Wadybrak informowania o zmianach planowanych i wprowadzanych bez uprzedniego informowania abonenta .nie kompetentna obsługa biura abonenta oraz obsługa techniczna
Miejscowośćkalisz
~Sebastian / 2025-07-16 19:38
Ocena: 1.00 / 5
Ani telewizji ani internetu ani odpowiedzialności za to
przez dwa lata ani razu nie zadziałała telewizja, na początek 3 miesiące zgłoszeń żeby przyjechał ponownie monter i poprawił źle zainstalowany światłowód, absolutnie bez żadnej rekompensaty. Co sobotę nie ma internetu, średnio 25 razy w tygodniu internet nagle znika. Jak włączam netflix to w tle jest dźwięk z tvp kobieta, infolinia mówi tylko że u nich działa i proszę zresetować. Za każdym razem jak chcemy użyć internetu to musimy zrestartować router. Chcąc rozwiązać umowę dostaje wyceny rzędu 5 tyś zł. nawet jak do końca zostały 3 miesiące. Na umowie niższa kwota niż na fakturze. Każde zgłoszenie reklamacyjne jest rozpatrywane ostatniego dnia z wynikem "z naszych danych wynika że działa" nawet jak wyślę film z wspomnianego wcześniej netflixa. Narzekałem na netie ale vectra to już dramat. nigdy więcej, nikomu nie polecam. 2 lata męczarni.
Wadybrak kontaktu, brak internetu, brak telewizji, brak rekompensaty, brak możliwości rozwiązania umowy.
MiejscowośćWarszawa
~vtx / 2025-07-16 17:02
Ocena: 1.00 / 5
widać że vectra informować o zmianach w ofercie programowej 2025 nie ma zamiaru .nowy kanał show tv ma być od 1 08 2025 nie ma żadnej informacji o tym że są w ofercie programowej smart tv 4k polsat sport premium 1 ,2,3 ,4 a pozostali abonenci którzy mają dekoder HD nie mają nic jedynie cenna do góry nic więcej .awarie sygnału telewizji standard .
Zaletynie ma
Wadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz obsługi technicznej
MiejscowośćKalisz
~mariusz / 2025-07-15 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny dostawca usług internetu i telewizji.wczoraj awaria i brak usług dzisiaj ta sama sytuacja
ZaletyBrak zalet
WadyBrak usług
MiejscowośćMalbork
~tvx / 2025-07-10 07:36
Ocena: 1.00 / 5
informacji o tym że znikają kanały MTV i POLSAT COMEDY CENTRAL o tym nic .REC carper na zmienic nazwę na show tv 1 08 2025 informacji brak abonent dowie się już po tym . brak rzetelnej informacji oraz obsługa techniczna nie kompetentna awarie są a poprawy niema nic .
Zaletynie ma
Wadynie kompetencja obsługi biura oraz obsługa techniczna .
MiejscowośćKalisz
~Pola / 2025-07-09 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Vectra Obsługa to kompletna porażka, nie polecam usług. A uwolnienie się z Vectry czyli rozwiązanie umowy to bardzo długa przeprawa.Zdalam sprzęt w punkcie Vectry w całości- przez 3 miesiące mnie nękali ciągle wymyślając że coś im się nie zgadza.Naliczono bezpodstawnie opłaty dodatkowe, bardzo szybko bezpodstawna windykacja- mimo że nie było podstaw windykacji -sprzęt oddany w punkcie Vectry. Nie pomagają - przesłane dokumenty potwierdzające, dzwonienie na infolinię i do windykacji. Firma Vectra to porażka obsługi klienta. NIE POLECAM!!
Zaletysame wady
WadySame wady
~Pawel / 2025-07-09 13:53
Ocena: 1.00 / 5
Oszustwo w postaci wiadomość od operatora że do budynku jest podłączony światłowodów a tak nie jest sam pracownik mnie poinformował że to trik reklamowy ,a płacimy za światłowód
WadyPrzerwy w dostawie internetu masakra
MiejscowośćGliwice
~Mała / 2025-07-08 20:15
Ocena: 2.25 / 5
Niekompetentny i nieuczciwi sprzedawcy na infolinii. Moja prośba o wysłanie umowy na e-mail, nie została wysłana.Po kolejnym telefonie została mi wysłana ale oczywiście już nie mogłam zrezygnować z tej umowy. Internet to porażka, program Go on też ,którego w ogóle nie używam ,a muszę za niego płacić bo jest w umowie. Nie polecam.
MiejscowośćJelenia Góra
~życzliwy / 2025-07-02 07:53
Ocena: 1.00 / 5
dlaczego dają tvn turbo na trzech pozycjach na liście kanałów 3 razy duble .nie można dać np canal + sport 1 ,2 ,3,4 w ramach abonamentu .informowanie o zmianach w ofercie programowej nie istnieje 2025 LIPIEC .EUROSPORT 2 odkodujcie . traktowanie abonenta z usługą smart tv 4k lepiej reszta druga liga i żadnych kanałów POLSAT X ,POLSAT FILM 2 ,POLSAT REALITY ,cafe film .
Zaletynie ma
Wadynie kompetencja
MiejscowośćKalisz
~Rafał / 2025-06-29 21:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam .Wcześniej miałem internet na kablu z TV.Dali mi modem smart TV,który zaraz się popsuł. Tel.do konsultanta zgłaszała się Viki robot i tylko zapłaciłem za rachunek. WSTYD chyba celowo to robią. W końcu skontaktowałem się z pomocą techniczna,która udawała głupa mi mi kazała coś ustawiać co nawet się nie włączało. Zwrócili z łaski 10zl za brak internetu i programów TV.Wstyd.Teraz mam następny problem z internetem mobilnym z uwagi na przeprowadzkę do nowego mieszkania w innej miejscowości.Oczywiscie sprzeta zdałem i płać dalej mimo,że tu nie mieszkasz i zdałeś sprzęt. Oszuści. Tu przesył w internecie mobilnym 0,5 mbs download i pobieranie jeszcze mniej.Straszyli mnie prowizja upustami i tylko dlatego podpisałem nową umowę i nie mam TV I nawet nie chcą otwierać się strony.Oszusci i tyle. Z daleka od tej firmy.
ZaletyNie ma.Same wady
WadyBrak TV I internetu od poczatku
MiejscowośćBorne Sulinowo
~ycx / 2025-06-29 17:42
Ocena: 1.00 / 5
obsługa biura abonenta brak kompetencji oraz obsługa techniczna .informowanie o wprowadzanych zmianach nie istnieje . Traktowanie abonenta z usługą smart tv 4k lepiej a pozostali druga liga bez niczego .informacja że pojawiły sięnowe kanały ale realnie w ofercie programowej niema nic .miała być zmiama na show tv na kalale 722 a nie ma nic
Zaletynie ma
Wadywszystko .awarie sygnału tv na niektórych kanałach
MiejscowośćKalisz
~Babymeaby / 2025-06-27 19:33
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa, Panie na infolini są wręcz bezczelne i wyśmiewają człowieka prosto w twarz, człowiek dzwoni do nich z problemem najpierw przez miesiąc mówią żeby czekać, a jak człowiek dzwoni z problemem to jest odsyłany od działu do działu i dosłownie WYSMIEWANY!!!! PANIE KONSULTANTKI SA NIEUPRZEJME I MAJA DOSLOWNIE W NOSIE PROBLEMY KLIENTOW!!!
Jak nie wiedzą co obiecują klientom to proponuję odsłuchać nagrywane przez nich rozmowy!!!
ZaletyBrak
WadyKonsultanci niekompetentni, każdy podaje inną wersje, wyśmiewają przez telefon
MiejscowośćPoznan
~Pola / 2025-06-27 16:50
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa fatalna. Przy rozwiązaniu umowy - oszustwo na nie zdany sprzęt, mimo że jest zdany. Ja zgłaszam sprawę do odpowiednich służb o oszustwo klienta. Niestety ugodowe informowanie że sprzęt został zdany w punkcie Vectry w Sieradzu nie jest przyjmowany do wiadomości, została wystawiona nota na kwotę 260 zł za nie zdany sprzęt. Koniecznie trzeba Vectrę nauczyć pracy i szacunku dla klienta
ZaletyBrak
Wadyoszustwo i brak kompetencji obslugi
MiejscowośćSieradz
~yvx / 2025-06-24 16:36
Ocena: 1.00 / 5
widać jedno że w biurze abonenta jest brak kompetencji .oraz rzetelnej uczciwej informacji o wprowadzanych zmianach w ofercie programowej abonent z usługą smart tv 4k jest traktowany jako abonent premium a pozostali druga liga .o ewentualnej promocji można tylko po marzyć a o dodaniu nowych kanałów POLSAT X ,polsat film 2 ,polsat reality ,cafe lilm ,echo24 tv bez usługi smart tv 4k posiadacze dekodera hd moga tylko ...
Zaletyniema
Wadywszystko .
Miejscowośćkalisz
~kk / 2025-06-24 13:58
Ocena: 2.00 / 5
Ja moge napisac ze obsluga klienta oszukuje ludzi. Nie polecam Łęczyca... Pani nadal pracuje a wyg;ada jakby ciagle na haju była i mimo pytan podaje bledne informacje za co niestety kline tmusi placic.
NIe POLECAM
MiejscowośćŁęczyca
~Beznazwy / 2025-06-24 08:55
Ocena: 3.00 / 5
Spóźniłam się z opłatą 2 faktur , zablokowali mi sygnał . Opłaciłam w ciągu 30 min po blokadzie z systemu apki klienta - autopay
System płatniczy od razu przekazał informację o płatnościach . Dzwoniąc na infolinię, dowiedziałam się że na włączenie sygnału czeka się do 3 dni ?! Potem bot twierdził , że od 3-4 h . Mało tego do zaległości doliczają bieżące faktury , których termin płatności jeszcze nie minął . Zapis 3 dniowy w regulaminie w którym nic takiego nie ma . Na infolinii żadnej konkretnej informacji, tylko że sygnał przywrócą do 3 dni . Brak słów
Jedyny plus to taki że działa w miarę poprawnie i cena jest korzystna .
ZaletyDziała poprawnie
WadyBrak informacji z infolinii , złośliwe przetrzymywanie blokady sygnału , podanie błędnych informacji
MiejscowośćPoznań
~Anna / 2025-06-23 20:21
Ocena: 1.50 / 5
Niestety obsługa klienta jest bardzo zła. Brak informacji o ofertach/ promocjach a co za tym idzie naciąganą klientów na najdroższe abonamenty.
Umowe niestety podpisałam w biurze więc nie mam prawa do odstąpienia.
Szkoda, że nie można liczyć na rzetelną i uczciwą obsługę i informacje.
Nie polecam!
MiejscowośćGdańsk
~frt / 2025-06-18 16:30
Ocena: 1.00 / 5
widać że traktowanie abonenta z usługą smart tv 4k lepiej niż pozostałych którzy maja tylko HD dekoder . tym pierwszym dodaje się kanały POLSAT X ,POLSAT REALITY Zaletynie ma
Wadynie kompetencja obsługi technicznej oraz biura abonenta .
MiejscowośćKalisz
~nie chce ujawniać / 2025-06-18 15:49
Ocena: 1.00 / 5
witamy witamy z racji że zaczął w moim mieście wiać wiatr to internet zachowuje się jak we mgle. To znaczy, tegi nikt się nie spodziewał- NIE DZIAŁa fajnie by było zainwestować może w lepsze przewody sieciowe. bajo