Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4483 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 225
  • ~elo / 2025-06-11 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma śmieć albo krzak jak zwał tak zwał, po dzisiejszy dzień nie moge uzyskać zwrotu nadpłaty za faktufrę. Firma tłumaczy się, że:
    - spraw jest w toku
    - nie mają tylu ludzi do rozliczania faktur
    - weszło nowe prawo i musze sie dostosować.

    A moim zdaniem nie chca oddać kasy bo wychodza na plus. Śmieć nie firma. Czyste złodziejstwo.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janusz / 2025-06-07 08:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Notorycznie brak internetu.Reklamacje nie przynoszą skotków.
    MiejscowośćOstrów Mazowiecka
  • ~yxd / 2025-06-06 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie nie dokładne że pojawiły się kanały POLSAT X ,POLSAT FILM2 ,POLSAT reality ,cafe film .może abonenci smart tv 4k mają ale pozostali już nie a że komo mają dostęp dlaczego vectra traktuje abonenta bez usługi smart tv 4k jak coś gorszego ? brak rzetelnej informacji .
    Zaletynie ma
    Wadynie kompetencja obsługi technicznej oraz biura .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Monika / 2025-06-05 14:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Po rozwiązaniu umowy, otrzymałam kolejna fakturę. Wysłałam 3 prośby o wyjaśnienie skąd faktura za maj jeśli umowa została rozwiązana miesiąc wcześniej. Zrozumiałabym jeśli byłoby to jakieś wyrównanie. Ale to była normalna regularna kolejna faktura. Wysłałam 3 maile z prośba o wyjaśnienie. Pierwsza na znaleziony adres mailowy w necie, druga przez formularz na stronie, trzecia przez konto klienta. Do każdego maila dołączyłam potwierdzenie rozwiązania umowy które od nich otrzymałam. Odpowiedzi nie dostałam. Za to co dwa dni dostaje maila od windykacji, że mam fakturę do opłacenia.

    Dodam że gdy wysłałam maila z wypowiedzeniem umowy, vectra dzwoniła do mnie dzień w dzień. Prośby o zaprzestanie telefonów nie przynosiły efektów, po prostu zaczęłam mówić jak do mnie dzwonili że to pomyłka.

    Fatalna obsługa, a właściwie jej brak.
    WadyWysyłają faktury po rozwiązaniu umowy, nie odpowiadają na maile, zamęczają telefonami
    MiejscowośćWarszawa
  • ~OszukanyKlient / 2025-06-04 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie omijajcie tą firmę szerokim łukiem. To jest proceder oszustwa, podstępem przedłużają umowę, nie odbierajcie telefonów od konsultantów, którzy pod pretekstem przeniesienia do nich uslugi netflix, przedłużyli mi umowę na kolejne miesiące. Konsultanci to wyszkoleni wyłudzacze.
    Dawno nie spotkałam się z tak bezczelnym oszustwem. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
    Zaletybrak
    Wady oszustwo
    MiejscowośćSzczecin
  • ~yx / 2025-06-04 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    informuje się że że komo są kanały POLSAT X , POLSAT FILM 2 ,POLSAT REALITY ,cafe film . w ofercie vectra 2025 od maja a realnie nie ma wcale .prawdopodobnie abonenci smart tv 4k maja te kanały pozostali nie mają nic .dlaczego traktuje się pozostałych jak gorszego abonenta nie równo ?
    Zalety niema
    Wadywszystko
    MiejscowośćKalisz
  • ~elo / 2025-06-04 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada obecnie czekam 4 miesac na zwrot nadpłaty z konta jakie mam po rozwiązanku umowy, $ miesiac dzwonie i cały czas dostaje wymijające sie informacje, że w przeicagu 14 dni ktwoa zoatsnie zwfróca ze w przeciaguu 30 dni,

    Żenada jakich mało. Z tego co się na chwilę obecną dowiedziałem mam czekac miesiac żeby księgowość przeprocesowała zerot moich pieniedzy, Czekam 4 misiace i mam czekac jeszcze miesiac za to, że nie potrafią rozliczyć zwrotów.

    PS. bardzo się cieszę, że rozwiazałem umowę.
    Zaletybrak
    WadyJuż opisałem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Halina / 2025-06-02 17:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Omijajcie z daleka Vectrę. Bardzo drogo,bardzo zawodna ,jeżeli nawali ich sprzęt to jak w moim przypadku to musiałam wysłać na swój koszt i wiele innych wad. Tylko nie oni A do tego nie można z nimi rozwiązać umowy przed upływem 2 lat pod groźbą jak w moim przypadku to ponad 6 tysięcy ,pomimo,ze problemy są z ich winy.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZawodny sprzęt ,naciąganie ludzi na nowe oferty bez wyjaśnienia do końca czym to skutkuje i wiele innych
    MiejscowośćSkorcz
  • ~tdf / 2025-05-27 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że vectra obiecywała poprawę oferty programowej a tego niema wcale .Nowe kanały POLSAT X ,POLSAT REALITY ,POLSAT FILM 2 ,cafe film . biurze abonenta informacji rzetelnej też nie można uzyskać ponieważ obsługa biura jest nie kompetentna oraz obsługa techniczna .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .usterki brak naprawy usterek .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Marcin / 2025-05-25 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma .nie polecam po oddaniu im routera każą płacić nie umówione 60zl a 180zl wogole złodzieje i niekompetenta osoba w oddziale która nic nie wie .odradzam wszystkim zakładanie tam czego kolwiek .ludzie nie dajcie się oszukać złodzieje na każdym kroku a tam siedzą na miejscu i wciskają same kłamstwa.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Mrukowsky / 2025-05-24 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch lat męczę się z internetem, który ciągle się rozłącza. Ponad 30 zgłoszeń, 4 wymienione modemy, 7 wizyt technika – a problem nadal ten sam.
    ZaletyZalety? Jakieś są nib?
    Wadymało by wymieniać, technicy nie przychodza do mieszkania bo nic nie mają tu do robienia?
    Non stop problemy z internetem.
    MiejscowośćGliwice
  • ~dyr / 2025-05-17 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Informowanie o ewentualnych nowych kanałach POLSATU NIEMA nic .POLSAT XPOLSAT FILM 2 .rzekomo są ale tylko dla abonenta smart 4k tv reszta abonentów nie ma nic jedynie cenna do góry reszta to dramat .
    Zaletyniema
    Wadywszystko .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Marianna Elżbieta / 2025-05-16 11:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa p.Alina stanowisko nr.4.Rzetelna i kompetentną.dziekujemu bardzo dziękuję
    ZaletyKompetencja.emoatia
    MiejscowośćZdunska wola
  • ~MrTofik / 2025-05-16 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena nie jest adekwatna do jakości usługi. Dodatkowo pomimo złożenia wypowiedzenia w terminie miesiąca przed zakończeniem umowy dowiedziałem się, że moj wniosek został rozpatrzony po upływie tego terminu i muszę zapłacić dodatkową fakturę za usługę, z której nikt nie korzysta. Niestety problemem jest to, że w zależności od miejsca zamieszkania, czasem nie ma możliwości skorzystania z usług jakiejkolwiek innej firmy. Nie polecam
    MiejscowośćGliwice
  • ~rcf / 2025-05-16 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    mam pytanie w takim razie jaki operator jest uczciwy i traktujący abonenta jak partnera a nie na skarbonkę bez dna .vectra tak traktuje abonenta bez usługi smart 4k tv . oferty programowej nie poprawi tylko cenna do góry i straszenie karami to metody .kodeks konsumenta istnieje .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Leon / 2025-05-15 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie korzystajcie z oferty. Największy błąd jaki zrobiłem ,biorąc tą telewizję i internet. Kontakt z obsługą klienta bardzo zły.Nie polecam.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćSzubin
  • ~w16 / 2025-05-14 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam. nie potrafią poprawnie skonfigurować sprzętu, wolny internet,
    Miejscowośćczestochowa
  • ~yg / 2025-05-14 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że vectra traktuje klienta smart 4tvk premium klient a pozostali to tylko płacący rachunek . Nowego kanału POLSAT X ,POLSAT FILM 2 ,POLSAT REALITY niema wcale .brak kompetencji w biurze abonenta powoduje że liczę się z rezygnacją i przejściem do konkurencji może tam traktowanie będzie partnerskie anie tylko skarbonka bez dna.
    Zaletyinternet może być
    Wadypozostałe telewizja oraz radio dramat usterki i brak reakcji obsługi technicznej .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Nati / 2025-05-14 15:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem Vectry od około 10 lat w różnych miastach. Miałam umowę na czas nieokreślony (pakiet tv +internet), zmienili mi ją na czas określony i przedłużali ją co 2 lata, potem co roku. A w tym roku po wygaśnięciu umowy wysłali sms" brak odnotowania promocji na koncie". Oddzwaniam a Pan mnie informuje, że umowa mi wygasła 2 tyg temu????????‍♀️ proszę zatem o przedłużenie, ponieważ nikt się ze mną nie kontaktował. A Pan mówi, że przy takiej ilości klientów, mogli mnie przeoczyć i teraz może zakupić pakiet na innych warunkach. Zostało mi 2 tygodnie na znalezienie innej firmy. Jestem zażenowana podejściem do klienta po tak długiej współpracy. Odradzam!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2025-05-12 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro Skierniewce najgorsze co może być. Obsługa klienta na poziomie 0 panie nie maja zielonego pojęcia o swojej pracy. Umowe dawno wypowiedziałam a nadal nie chcą przyjąc zwrotu sprzetu, twierdzą ze umowa TRWA. Wciąż nękaja ponagleniami do zapłaty jak człowiek dawno ma wszystko opłacone, odmawiają wydruku zapłat z konta. Obsługa niekompetentna, opryskliwa. Wysyłanie potwierdzeń zapłaty nic nie daje, ponaglenia są nadal i emaile od jakiś windykacji firm krzaków. Nie polecam nikomu
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćSkierniewice
strona 1 z 225
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4483
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4659
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3006
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2603
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023