Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 223
  • ~fd / 2025-04-16 14:08
    Ocena: 1.25 / 5
    widać że vectra awarie radia ma ale informowanie że nastąpi przerwa już nie . poprawy oferty programowej niema w cale ale za to brak sygnału radia oraz za kłócenia w sygnale telewizji na nie których kanałach .obsługa techniczna nie robi nic że by naprawić awarie .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .jedynie internet działa
    MiejscowośćKalisz
  • ~Zmęczony Chomik vectry / 2025-04-14 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE DZIEŃ DOBRY JEŚLI DAM RADE TO WYSŁAĆ TO BĘDĘ POD WIELKIM TEGO WRAŻENIEM PONIEWAŻ NIE JESTEM PEWIEM CZY MAM DOPŁYW INTERNETU.JAK TO JEST PROWADZIĆ TAK NIEDORZECZNĄ FIRME JAK WASZA PSEUDO VEKTRA. DLACZEGO OSZUKUJECIE KLIENTÓW???????? NAWET MI JUŻ MELISA NIE POMAGA NA WASZ TAK GÓWNIANY SPRZĘT. ŻEGNAM
    Zalety...ŚMIESZNE
    WadySZKODA
    MiejscowośćElbląg
  • ~Klientka / 2025-04-13 20:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Hit...wybrałam online oferte za 69.99 tj.73 kanały i internet 300MG/s.Po pierwszym mies.opłacając rachunek z wliczonym montazem ,dowiaduje sie że płacę miesiecznie 84.98...Okazuje sie po pierwszym mies.również,ze w ilosc kanałów wchodzą nadprogramowe,po miesiącu sa blokowane i zostaje ich 27.Pozatym nie ma nic bardziej irytującego ,niz anulowanie kazdego niedostępnego kanału przy przełączaniu.Dochodzi też opłata za wypozyczenie sprzetu i kwota końcowa ,oraz pakiet w promocji za 69.99 nie istnieją!Pytanie moje brzmi co to za oszustwo taka promocja,której nie ma!?Mało tego ,rzekomo wliczone są jeszcze rabaty...więc pytam się jakie?
    ZaletyDobry internet
    WadyOferta za 69.99 zamienia się w oferte za 84.98 i gdzie są rabaty?Za tą kwote mogłam znaleźć lepszą ofertę.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Klient / 2025-04-13 17:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia od piątku od rana nie mam telewizji. Dzwoniłam kilka razy zgłaszałam awarię od piątku od godz. 15-tej i nikt się tym nie przejął. W sobotę dostałam informacje że awaria będzie usunięta w poniedziałek do godz. 12.30. Cały weekend nie mam dostępu do telewizji nic kompletnie. Od 25 lat jestem abonentem Multimedia/Vectra. Już nigdy nie podpisze z Vectra kolejnej umowy. Nigdy!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, awarie, brak zrozumienia .
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~yrh / 2025-04-12 11:33
    Ocena: 1.25 / 5
    szkoda że vectra nie ma zamiaru przeczytać skarg i uwag abonenta tylko ma to w nosie .Poprawy oferty programowej w 2025 kwiecień niema mimo obietnic .obsługa techniczna dramat oraz również dramat obsługa abonenta .Vectra dzieli abonenta z usługą smart tv 4k i na tych co usługi niema to promocji też niema wcale a konkurencja robi promocje dla abonenta a tu jedynie w ciskanie tego czego nikt nie chce .mam pytanie jaki operator jest uczciwy i solidny jak POLSAT BOX Zaletynie ma
Wadywszystko
MiejscowośćKalisz
  • ~Mechanik / 2025-04-10 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyZalety Vektry to OSZUSTWO, NACIĄGACTWO, ZŁODZIEJSTWO, BRAK KOMPLEKSÓW I LOJALNOŚCI
    WadyTYLKO SAME WADY
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Mechanik - T / 2025-04-10 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet dno
    WadySame najgorsze
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Mechanik - T / 2025-04-10 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyGdyby była skala na minus dałbym -10 punktów
    WadySame wady
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~yvd / 2025-04-03 15:43
    Ocena: 1.25 / 5
    poprawy jakości usług TV I radia niema 2025 kwiecień . obsługa techniczna dramat nie usuwają usterek wcale .traktują abonenta że wciskają czego nik niechce a poprawy oferty programowej biecywali a nie zrobili nic .konkurencja okkodowuje dla swoich abonentów kanały na olimpiady lub mistrzostwa w piłce albo śiatkówce a vectra nic .
    Zaletyniema
    Wadywszystko
    MiejscowośćKalisz
  • ~Chomik vectry / 2025-03-30 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni państwo bardzo proszę o nakarmienie waszego chomika iż gdyż ponieważ mój super szybki internecik nie daje rady i nawet nie dochodzi sygnał do rutera. Pisząc to mam takie problemy że piszę to już trzecią godzinę. Nie mam już na was siły. Najlepiej to się usuńcie jak wam internet na to pozwoli. Ciekawe czy ta wiadomość się wyśle :)
    Zaletybrak
    Wadybrak zalet
    MiejscowośćElbląg
  • ~Anna / 2025-03-26 08:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamówiłam Vectrę . Nic nie działało zacinało się non stop. Zrezygnowałam w terminie bo po 4 dniach(odstąpienie od umowy do 14 dni). Mimo to najpierw szli w zaparte że nie otrzymali sprzętu potem że odstąpienia od umowy(wszystko wysłałam razem tak jak polecił konsultant na infolinii). Oczywiście naliczyli karę umowna i za abonament. Paranoja bo okazało się po pół roku walki ze jednak sprzęt dotarł tylko odstąpienia nie było. I tak vektra zarabia kasę za nic bo ja nie korzystałam zapłacić muszę ????
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćZakrzewo
  • ~nxc / 2025-03-24 11:04
    Ocena: 1.25 / 5
    widać że poprawy oferty programowej niema 2025 marzec .popr4awy usług tv i radia też niema jedynie awarie są ale usuwanie ich przez obsługę techniczna nie istnieje wcale .obiecywali wiele abonentom nie dali nic dzieli abonentów na lepszych i gorszych którzy mają usługę smart tv 4k a pozostali nic promocja nie istnieje wcale pytanie dlaczego ?
    Zalety niema
    Wadywszystko oraz obsługa techniczna i obsługa biura abonenta niema kompetencji .
    MiejscowośćKalisz
  • ~AntyVec / 2025-03-23 21:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Ludzie ! trzymajcie się z daleka od tej oszukańczej firmy, najgorszego dostawce internetu na rynku ! Pobierają opłaty za serwis którego nie zapewniają pod względem technicznym co do deklarowanych minimalnych prędkości sygnału. Ponad to prawdziwe problemy zaczynają się gdy abonent chce wycofać się z tego "nabijania w butelkę". Wtedy reklamacje ciągną się tak długo ze nie można skutecznie zamknąć konta a opląty są ciągle naliczane i klient jest bombardowany codziennie po kilka razy wezwaniami do zapłaty za ich złom !!! Skandal, łatwiej jest zjeść beczkę solonych śledzi niż odczepić się od tych oszustów ! Taki biznes w cywilizowanym kraju już dawno byłby zamknięty ze względu na masowy pozew sadowy o odszkodowania ! Gdyby była ujemna skala ocen to dałbym -5 tym oszustom. Nic dziwnego ze ledwo przekraczają 1.... i o 1 za duzo !
    Zaletyzero zalet !
    Wadyparametry techniczne sygnału poniżej minimalnych deklarowanych w umowie. Skandaliczna obsługa klienta/reklamacji !!!!
    MiejscowośćKalisz
  • ~Joanna / 2025-03-22 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Pracownicy biura obsługi niekompetentni, wyłączają się w trakcie rozmowy, nie odpowiadają na wiadomości. Jeżeli ktoś ma możliwość korzystania u usług innego dostawcy to niech się trzyma z daleka od tej firmy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiekompetentną obsługa
    problemy techniczne z dostarczeniem usługi
  • ~ycx / 2025-03-21 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    wabik na abonenta że niby umowa może być nie przedłużona ale nie dodali że konsekwencji finansowych albo sąd konsumenta . AWARIE na kanałach albo brak całkowity sychnału lub obraz się zatrzymuje i następuje przerwa kilka minut potem znowu na wielu kanałach EUROSPORT 1,2 , TV PULS ,BBC NEWS , TVN 7.
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta obsługi technicznej
    MiejscowośćKalisz
  • ~Andrzej / 2025-03-20 11:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Do BOK nie da się dodzwonić.
    Nie ma tygodnia, żeby internet się nie wywalił.
    Brak dostępu do konfiguracji modemu.
    Sami zmienili godzinę montażu.

    ŻENADA
    Zaletybrak
    Wadynieprofesjonalni
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Omni / 2025-03-20 10:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet ok, stabilny. Obsluga fatalna, proby wprowadzania w blad klinetow poprzez obietnice np. zwiekszenie szybkosci przesylu itp, zwlaszcza jesli zlozylo sie wypowiedzenie. Obietnice nie sa dotrzymywane, chodzi najprawdpopodboniej o dodatkowe dwa m-ce abonamentu po tym jak sie zorientujemy, gdyz wypowiedzenie jest wycofywane natychmiast. To powinni Panstwo wiedziec. W moje ocenie firma nie zachowuje sie fair a wrecz odwrotnie. Jedna gwiazdka za stabilnosc sygnalu, to tyle. Przestrzegam.
    Zaletystabilny internet
    Wadynieuczciwe podejscie do klienta
    MiejscowośćŚląsk
  • ~yf / 2025-03-12 07:57
    Ocena: 1.00 / 5
    odradzam vectra ponieważ traktują abonenta bez usługi smart tv4k jak skarbonkę bez dna .PROMOCJA dla tych abonentów którzy mają usługę smart tv 4k reszta nie ma nic .usunąć kanał bez mrugnięcia okiem ale dać inny na jego miejsce to już nie ma nic . wciskanie tego co żaden abonent nie chce to ich metoda umowa stworzona tak by abonent nie miał szans wycofania bez kary finansowej albo sąd konsumenta poradzi .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    MiejscowośćKalisz
  • ~Piotr / 2025-03-11 20:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam. Jakość internetu jest bardzo słaba. W abonamencie mam 100 MB/s i sprawdzając na speed test to internet śmiga z prędkością pobierania na poziomie 15-20 MB/s. W rozmowie z pracownikiem infolinii ustaliłem że ile się płaci tak się ma. Tak mi powiedział. A płacę miesięcznie wraz z tv platyną prawie 110zl
    ZaletyBrak
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Mirafiori / 2025-03-10 09:21
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakość internetu beznadziejna, średnio raz dziennie zrywa w okolicach 23:30-1:30 (oczywiście poziom sygnału dobry, wszystko ekstra, najwyższy internet... ale co z tego... możliwe że wywala przy okazji zmiany adresacji). Co do samego TV kanały OK, można coś dobrać, można zrezygnować z kanałów dobranych (tu taż robią problemy, często rezygnacji nie przyjmą, nie zanotują, nie odznaczą... lub wyłączą a na fakturze płaci się za nie dalej)... ale co z tego jak nowe dekodery tragiczne. Jeżeli komuś uda się wydębić od Vectry "stary" dekoder z nagrywarką lub ma go aktualnie... nie rezygnujcie z niego... zmniejszcie sobie pakiet, ale nie pozbywajcie się go, bo dostaniecie te nowe tragiczne, gdzie przełączenie kanału to paręnaście sek czekania, i nie zawsze macie obraz, przejście parę kanałów dalej potrafi zawiesić dekoder do takiego stopnia że trzeba resetować... tragedia. Rezygnacja w biurze = absolutny brak kultury, prostactwo, cwaniactwo i wywyższanie się (dotyczy odziału w Legnicy). Gdy już przebrniecie przez tą katorgę i zrezygnujecie, dopiero zaczyna się masakra: utrzymanie klienta nie ma archiwum, nie ma uwag, komentarzy w swojej apce dla podtrzymywaczy ruchu, tylko mają automat który ich łączy automatycznie bez jakiegokolwiek wglądu w cokolwiek, więc wydzwaniają jak tylko pojawi się u nich pracownik i siądzie do kompa... często mam na nocki, a te gnioty dzwonią o 8:05. Gdy informuje że wyjeżdżam do UK, oni dalej namawiają na zostawienie usług, lub przeniesienie na kogoś, lub dobranie czegokolwiek. Vectra już dawno była słaba, ale teraz szorują po dnie. Nie potrafią zrozumieć że ktoś się wyprowadza poza granice kraju i nawet na wysoko niekulturalne zachowanie i zwracanie się jak do dresów - nie reagują, wydzwaniają dalej.
    ZaletyJeszcze można dorwać stare dekodery z nagrywarką. Można dobierać kanały i z nich rezygnować. Można zrezygnować po przypilnowaniu terminu końca umowy.
    WadyInternet nie ma porównania do połowę słabszych usług konkurencji, nowe dekodery TV to porażka, czasem płaci się za usługi z których się zrezygnowało i trzeba wydzwaniać i pisać żeby to wyprostowali, prostactwo i brak kultury w biurze (Legnica), brak znajomości przepisów i wymagania z kosmosu co do rezygnacji, problemy przy rezygnacji, złośliwość, po rezygnacji wydzwaniają na potęgę, nie wystarczy raz powiedzieć że się wyjeżdża z kraju, gnębią w losowych godzinach
    MiejscowośćLegnica
  • strona 1 z 223
    Dodaj własną opinię »

    Podobne wyszukiwania

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
    Play Online
    Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
    Plus GSM iPlus
    Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4602
    Orange
    Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
    Plus
    Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
    T-Mobile
    Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017