Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4612 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 231
  • ~Maciej / 2025-10-23 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam kontaktu z firmą Vectra.
    20.08.2025 zadzwonił do mnie pracownik firmy w odpowiedzi na moje zgłoszenie – poprosiłem, by oddzwonił za 15 minut, ponieważ byłem w trasie bez zasięgu. Nie oddzwonił.

    25.08.2025 ponownie skontaktowałem się z infolinią, opisałem sytuację i chęć podłączenia światłowodu. Pracowniczka zapewniła mnie, że skontaktuje się z technikiem, sprawdzi możliwości montażu i oddzwoni. Zadeklarowałem nawet gotowość do partycypacji w kosztach, bo zależy mi na usłudze. Obiecała, że będzie moim opiekunem i że się odezwie – do dziś cisza.

    Kolejny raz dzwoniłem 09.10.2025. Pani na infolinii potwierdziła, że najprawdopodobniej nikt się ze mną nie skontaktował z powodu „wysokiego kosztu podłączenia”, ale obiecała połączyć mnie z działem technicznym, bym poznał szczegóły. Oczywiście nikt się już nie odezwał.

    Trzy rozmowy, kilka obietnic kontaktu i zero konkretów, zero odpowiedzi.
    Zainteresowanie klientem kończy się w momencie zakończenia rozmowy telefonicznej.
    Z przykrością stwierdzam, że Vectra sprawia wrażenie firmy, która nie traktuje poważnie potencjalnych klientów i nie potrafi dotrzymać słowa.
    Miejscowośćkalisz
  • ~Oleksandra / 2025-10-21 22:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystają tym że człowiek nic nie słyszy po telefonu i nic nie rozumie
  • ~Zbyszek / 2025-10-20 08:00
    Ocena: 1.75 / 5
    przeniesienie numeru to tragedia z winy vectry, zgłoszenie problemu choć bardzo utrudnione nie przynosi rezultatu, już 5-ty dzień nie mogę skorzystać z połączeń telefonicznych, połakomiłem się na atrakcyjną ofertę i podpisałem umowę na 23 m-ce przy tak negatywnej obsłudze będę zmuszony do wykupienia dodatkowego numeru u innego operatora, zdecydowanie nie polecam tego operatora
    Zaletyjedynie atrakcyjna cena
    Wadywszystko poza ceną
    MiejscowośćRadlin
  • ~Aneta / 2025-10-14 17:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Super działa już jak powinno po rozmowie telefonicznej z obsługą Vectra została zrobiona autoryzacja przemiła pani i pan na kierowali i zostało wszystko naprawione
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~Ela / 2025-10-14 17:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Pani Lidia w biurze obsługi we Władysławowie bardzo miła i kompetentna. W jasny i przejrzysty sposób przedstawiła oferty Vectry.
    MiejscowośćWładysławowo
  • ~Wiktor / 2025-10-14 06:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Od internet to dramat, ciągle przerywa sygnał.Po wielokrotnym zgłaszaniu nie zostało naprawione.Nie polecam vektry
    ZaletyBrak
    WadyBardzo słaby internet
    MiejscowośćWrocław
  • ~Prącisław / 2025-10-12 19:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem tak zadowolony że aż nie mogę zasnąć. Mam internet 1Kb/s
  • ~Krzysztof / 2025-10-12 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągły problem z internetem i ich niby usuwania awarii. A nic się nie dzieje na lepsze
    ZaletyZalet '0'
    WadyBrak internetu i zbywanie klienta
    MiejscowośćRybnik
  • ~Sylwia / 2025-10-11 07:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia brak internetu i TV już drugi dzień .. oszukują ludzi co parę godzin..istny syf na kółkach
    MiejscowośćPyskowice
  • ~Rbk / 2025-10-09 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów . Wszytko na najniższym poziomie !!!
  • ~Aneta / 2025-10-09 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 1 pażdziernika chodziłam cały dzień zmieniałam 2razy umowę i wczoraj jednak przyjechał pan podłączył kablówkę na kartę bo miało być super a dzisiaj zamiast ponad 100 kanałów mam tylko 40żenada Muszę znowu się przejść do biura ale już z rezygnacją całkowitą Nie polecam nikomu
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~Joanna / 2025-10-09 09:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Miła, szybka i profesjonalna obsługa rzeczowo i konkretnie wytłumaczenie problemu
    MiejscowośćGrodków
  • ~Zbigniew / 2025-10-06 19:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Serdecznie dziękuję Pani Karolinie z Oddziału Vectra / Multimedia w Świdnicy za profesjonalną , bardzo sprawną i pełną życzliwości obsługę .

    zadowolony klient Zbigniew O.
    Wadybrak
    MiejscowośćŚwidnica 58-100
  • ~Ccccccccc / 2025-09-26 03:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Skoda zachodu brak kompetencji konsultanci do bani nie wyszkoleni .to firma od brania pieniędzy a nie udzielania uslug
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji kolsultantow
    MiejscowośćMyszyniec
  • ~Anna / 2025-09-17 07:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Jest taki dobry zwyczaj jeśli wyłączacie Państwo, uwaga po prawie 4 latach jakieś kanały, to wypadałoby poinformować klienta, o tym fakcie, a nie powoływać się na umowę, która to podobno dawała prawie 4 letni okres próbny i tylko zapomnieliście o tym poinformować klienta i tego zapisu w umowie znaleźć też nie mogę. I jeszcze jedno jeśli programy nie działają z Waszej winy i tu uwaga jak twierdzicie nie ponosicie za to odpowiedzialności. Obsługa klienta na poziomi 0, O!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~dzieciśmieci / 2025-09-16 18:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet na początku był w porządku. A od kilku miesięcy jest masakra. Gdy gra mój chłopak w lola to bardzo często ja nie mogę normalnie oglądać na przykład yt, bo albo chłopakowi skacze ping albo mi zacina filmik, a tak chyba być nie powinno, prawda? Nie za to płacimy takie pieniądze.. a bardzo często jesteśmy zmuszeni do tego żeby jedno z nas ciągnęło internet z telefonu ????
    MiejscowośćRogoźno
  • ~Adam / 2025-09-13 20:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Dekoder jakiś czas po wymianie ,ten nie lepszy sam się włącza,wyłącza zawiesza. Dzwoniąc na infolinię ludzie każą reszta robić i to nic nie daje . A pytając o wymianę dekodera rozkładają ręce bo nie można . Porażka
    ZaletyBrak
    WadyWadliwe dekodery
    MiejscowośćKalisz
  • ~Diana / 2025-09-09 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy internet, który dwa razy na dobę się resetuje w różnych godzinach. Jak skończy się umowa to nigdy więcej.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~MM / 2025-09-06 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM. KLAMIA NA MAKSA. TELEMARKETER Z WADA WYMOWY . CYRK NA KOLKACH
    ZaletyBRAK
  • ~Zawiedziona / 2025-09-05 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy ze sprzętem, zero reakcji po zgłoszeniu problemu, fałszywe informacje zwrotne o rozwiązaniu problemu. Faktury wystawiane po rozwiązaniu umowy. Daje 1 bo nie mogę dać zero. Tylko dlatego....
    ZaletyŻadne
    WadyWystawianie faktury przy braku świadczenia usługi
    MiejscowośćSieradz
strona 1 z 231
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4612
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2254
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4907
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4082
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3158
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2699
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347