Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra Gdańsk opinie

  • ~MN Gdańsk / 2017-08-03 21:02:32
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, totalne dno. Czy ktoś dodzwonił się do pomocy technicznej? Ja nie mogę przez 3 dni, na e-maile odpowiadają, e-mailami, tylko jak nie działa internet to jak go wysłać, jak go odebrać? Z tak złą obsługą techniczną nigdy się nie spotkałam. Nie polecam, a użytkownikiem jestem od 3 dni i nie jestem konkurencją, na dowód.
    To im wysłałam:
    "Witam, od 01/08/2017, od godz. 13.40 jestem Waszym klientem i co? Przykro mi pisać, ale jakość Waszych usług jest zła, dużo gorsza niż Pro Interenet. Fakty są takie, miało być lepiej, a jest jeden wielki syf, Wi Fi nie działa, kable wiszą, TV częściowo działa, dodzwonić się do pomocy technicznej nie można, kwitnę na telefonie drugi dzień, płacę za te rozmowy i nikt nie odbiera tylko leci muzyka, tak przez 8, 12, 20, 30 minut, gdzie szacunek dla klienta, co z jego czasem? Kto ma tyle czasu, aby jedną sprawę załatwiać przez tyle czasu i jej nie załatwić? Muzykę jak będę chciała to sobie posłucham, ale nie z telefonu i taką co lubię, chyba, że jest to dla Was dodatkowy przychód, takie telefony. Wasz przedstawiciel przedstawiał Was w świetlanie, dostałam nawet pakiet PLATINIUM, drożej niż dotychczas, ale miało być super i co z tego, po co mi to jak, to nie działa? Zresztą taki pakiet PLATINIUM zgodnie z Waszą ofertą jest lepszy dla klienta z ulicy, niż dla klienta który został przechwycony z Pro Internetu. Czuję się przez Was oszukana, pod każdym względem. Najgorsze jest to, że dojdzie do tego, że muszę za to zapłacić. Zadziwiające, jest to, że nagle wszyscy nic nie mogą, tak to jest z tel. 660-096-262, 782- 900-915, 533-39-39-50,601-601-601 no i oczywiście 801 0 801 80 lub 58 742 65 00 pod te wszystkie telefony dzwoniłam i nic, ale jak chcieliście mnie złapać, to zasypywaliście mnie sms, e mailam i telefonami. Mam wrażenie, że łapiecie jeleni, bo tak się czuję, a jak traktujecie stałych klientów, to strach pomyśleć. Obecnie jestem wściekła, na siebie, że dałam się tak oszukać, jedynym moim wytłumaczeniem jest to, że poprzedni dostawca usług był rzetelny i sadziłam, że tu też tak będzie".
    A taką odpowiedź dostałam:
    "Szanowny Kliencie
    W nawiązaniu do zgłoszenia uprzejmie prosimy o dokładniejszy opis problemu z Wi-Fi.
    Z wyrazami szacunku,
    Przem... G....
    Centrum Obsługi Klienta vectra S.A.
    www.vectra.pl/kontakt
    801 080 180
    58 742 65 00
    www.vectra.pl
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
    To już 3 dzień i jestem tak niezadowolona - gdańsk
  • ~Marta / 2017-12-23 09:47:34
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.50 / 5
    Rzadko się fatyguje, ale piszę to ku przestrodze. Jeżeli masz wybór to wybierz innego dostawcę internetu. 1,5 roku męczarni, restartowania routera kilka razy dziennie. Godzin na infolinii, wysłanych reklamacji - nic nie pomogło.

    W końcu zdecydowałam się na nowego dostawcę i oczywiście nie było mowy o polubownym rozwiązaniu umowy. skończyło się tak, że przez pół roku opłacałam im abonament chociaż musiałam kupić internet u innego dostawcy, bo na vectra nie dało się pracować. A na koniec obciążyli mnie jeszcze karą za 2-dniowe spóźnienie z oddaniem routera. Kolejne reklamacje i jak grochem o ścianę.

    Na koniec dostałam pismo, w którym informują, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie, ale oni zostali odznaczeni Godłem Dbamy o jakość obsługi 2016 r i mają nadzieje, że te odznaczenie wpłynie pozytywnie na zaufanie i relacje jakie budują z klientami. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Przez cały 2016 r nie mogłam się doprosić skutecznej naprawy sygnału, który notorycznie zanikał w moim routerze.

    Nie polecam i nie życzę nikomu takich przygód z tą wydawałoby się prostą usługą. vectra mówię stanowcze nie i we wszystkich moich nieruchomościach odcinam tego dostawcę stanowczo.
    ZaletyBrak, bo nawet oferta w żaden sposób się nie wyróżnia na tle innych dostawców. Jest normalna.
    WadyJakość sygnału internetu tragiczna.
    Zawieszanie się routera.
    Brak reakcji na problem.
    Za wszystko trzeba płacić - zgłaszasz problem, a oni Ci mówią, że wyślą kogoś, ale trzeba zapłacić 90 zł.
    Internet bezprzewodowy - MASAKRA
    Nie można złożyć reklamacji na wifi, bo oni w umowie zobowiązują się dostarczyć internet po kablu więc jak nie masz sygnału w to jest to Twój problem.
    Umywanie rąk od wszelkiej odpowiedzialności.
    Kara za zwrot sprzętu po terminie kilka dni 120 zł! Zero odstępstw. Zero zrozumienia dla klienta. Wyciskanie ile się da. Na koniec jeszcze zapłać nam karę. A co tam!
    Nie ma mowy o odstąpieniu od umowy bez wysokiej kary.
    Podpisanie umowy 2-letniej wiąże się z tym, że choćby nie dostarczali ci usługi to i tak będziesz musiał im płacić przez dwa lata!
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Marta / 2018-05-12 23:17:45
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.50 / 5
    Korzystam z usług firmy vectra niejako z przymusu(z powodu braku innych usługodawców tego typu na osiedlu- opinia dotyczy gdańska). W uprzednim roku miałam problem z łączem internetowym,jednak wina nie leżała po mojej stronie). Pisałam i dzwoniłam prosząc o rozwiązanie problemu nadmieniajac,że internet wykorzystuję w pracy zawodowej. W końcu(po wielu dniach)awaria została usunięta. Na początku tego tygodnia zgłosiłam kolejną usterkę(brak internetu). Wizyta technika została umówiona oczywiście kilka dni później. Pan technik wraz z kolegą pojawili się, popatrzyli i stwierdzili,że prawdopodobnie uszkodzony jest element w przekaźniku na klatce schodowej i że oni tym się mie zajmują. Poinformowali mnie o tym,że przyjedzie inna osoba w celu wymiany ,lecz najpierw ta osoba będzie się kontaktować(był to czwartek). Prosiłam o potraktowanie sprawy jako pilnej. W piątek nadal nikt się nie pojawił,ani ze mną nie skontaktował. Ponownie zadzwoniłam na infolinię i otrzymalam informację,że ktos się usterką zajmie,ale nie potrafiono mi podać ani terminu,ani wskazać osoby,która usunie usterkę. Przy okazji technik ,ktory pojawil się w celu usunięcia awarii ,jako prawdopobną przyczynę podał w systemie uszkodzenie kabla przez firmę budującą drogę osiedlowa,a podczas rozmowy ze mną ewidentnie wskazywał na niesprawnie działający przekaźnik na klatce schodowej(może tak bylo prosciej???)Dziś jest sobota,internetu nadal nie mam. Po kolejnym telefonie na infolinię dowiedziałam się,że nadal żadne dzialania nie zostaly podjęte w sprawie awarii i ze zostanie umowiona kolejna wizyta innego technika na ŚRODĘ!!!Super. Dwa tygodnie bez internetu. Firma ,,godna polecenia". Radzę omijać szerokim łukiem. Zero profesjonalizmu i zainteresowania klientem. Beznadziejna firma.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Niezadowolony Klient Sopot / 2017-12-03 21:48:43
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam, na wstępie zaczne od samej usługi.. przez rok czasu korzystałem z pakietu internetowego 30mb/s za nieduzą opłatą bodajze 50zł cena zupełnie normalna bez rewelacji. Internet był jedyną usługą jaką brałem od tej firmy, z sama siecią nie miałem problemów predkość też się zgadzała- problemy zaczęły się kiedy chciałem wypowiedzieć umowe. Strasznie cięzki kontakt, obsługa w pkt. w gdańsku poprostu fatalna nie dziwie się ze na 6 stanowisk tylko dwa czynne !! Samo pomieszczenie świeciło pustkami a na wejściu już czułem się niemile widziany. Przeciagali wypowiedzenie w takim stopniu ze musialem kolejny miesiąc opłacać abonament. Po wyprowadzeniu się z mieszkania złożyłem prośbe o odbiór sprzętu- którego nie było i po 2 msc otrzymałem informacje ze naliczono mi 200 zł kary na brak zwróconego sprzętu. Osobiście musiałem pojechac do mieszkania wynajmowanego ponad 70km dalej w szczycie sezonu musialem zostawic prace zeby wyjaśnic sytuacje. Kiedy zwrocilem sprzet otrzymałem informacje ze z łaska mi ściagna oplate z 200 zł na 60 a korekte dostanę na maila. po kolejnych 2 msc nie otrzymałem żadnej informacji, ani faktury, ani korekty nie miałem też możliwości zalogowania na własne konto . W dniu w ktorym chciałem się skontaktowac z firma otrzymałem telefon od komornika, że jeżeli w przeciągu dwóch dni nie opłace faktury zostanie sprawa skierowana do sądu a koszty wzrosną do 700 zł. Po krótkiej rozmowie i wyjasnieniu iż nie miałem ani numeru sprawy faktury, konta ani niczego- uprzejma pani z instytucji ściagającej wieżytelności podała mi numer konta na który zleciłem przelew i sprawa sie zakończyła. Od momentu rozwiązania umowy do totalnego zerwania wszelkich stosunków minęło 5 msc. Serdecznie nie pozdrawiam i nie polecam
    Miejscowośćsopot
  • ~Hello / 2018-09-14 17:05:58
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy operator tv + internet.
    1) niekompetentni ludzi na infolinii. Mówią wprost że nie wiedzą czegoś, że należy czekać na rozwiązanie sytuacji "samoistnie".
    2) nie potrafią wystawić odpowiedniego pisma. Mylą podstawowe informaje.Co oczywiście wpływa na ich korzyść.
    3) na stronie inna cena, w salonie inna. A może jakaś informacja że istnienie taka możliwość? Promocje? Zero informacji, moim zdaniem mocno zniechęcających do przedłużenia umowy.
    4) niekompetentne osoby w salonach. Osoba obsługująca i tak musi czekać na przełożonego, na odpowiedź. Jeśli czeka tak z każdym klientem to czas obsługi jest naprawdę długi.
    5) niejasny sposób opłat.
    6) odradzam podpisywanie umów przez telefon, zmiany warunków umowy. Konsultant nie udziela podstawowych informacji.
    7) zamawiając usługę zostałam poinformowana o otrzymaniu pakietu filmowego. Oczywiście nie był dostępny, a nikt nie potrafił mi udzielić odp dlaczego. A nawet usłyszałam że nigdy nic takiego nie obowiązywało. W zamian mam inny pakiet o którego istnieniu nie wiedziałam. Nie można go usunąć.
    8) zdaniem konsultanta na infolinii informacje udzielane mi telefonicznie nie są wiążące, tzn osoba może mi coś obiecać ale to niekoniecznie będzie obowiązywać. Czy ja mogę w ten sam sposób potraktować operatora i powiedzieć, że tak naprawdę nie chciałam ich usługi? W końcu zamawiałam ją przez telefon i mogłam się mylić.
    ZaletySzybki internet, szybka instalacja
    WadyJ/W
    Miejscowośćgdańsk
  • ~kapi / 2017-07-11 15:01:19
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Należy bardzo uważać, aby nie przegapić momentu zakończenia umowy, zostanie ona przedłużona automatycznie, bez jakichkolwiek konsultacji. W biurze zero rzetelności, gdy zapytałam Panią, co należy zrobić po zakończeniu umowy, powiedziała że nic, wygasa automatycznie. Po czym przez kilka miesięcy naliczali rachunki. Gdy już dostałam ponaglenie po kilku miesiącach złożyłam rezygnację, to doliczyli jeszcze miesiąc wypowiedzenia. Potem należy zwrócić sprzęt(bezurzyteczny), jeśli nie oddasz go w terminie to naliczają mega kary. Wcześniej tez go nie możesz oddać mimo ,że z niego nie korzystasz, musisz się wstrzelić w dwu tygodniowy okres który Ci wyznaczą. Po czym ponownie dostajesz sms o zaległościach tzn. w dalszym ciagu naliczają Ci rchunki, mimo ,ze od pół roku nie masz internenetu, złozyłaś rezygnację, zapłaciłaś wszystkie należności. To zdarzyło się mnie, dziś idę do nich oddać sprzęt (zostały 3 dni) i zapytać o co chodzi z moimi zaległościami......Nigdy nie polecę tej firmy
    Zaletyżadnych
    Wadyfatalny stosunek do klieta, żerowanie na niewiedzy, naciąganie, brak rzetelności
    gdańsk
  • ~Jola / 2018-10-26 12:34:27
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tą firmą. Fajnie jak muszą dostać płatność ale niestety jak jest brak internetu sprawę zgłasza się przez infolinię , technik serwisowy miał być , nie przyszedł , nikt nie powiadomił nawet , że nie dojedzie tylko na darmo czekanie w domu w określonych godzinach. Ponadto zwrot nadpłaty na moim koncie wysyłają już miesiąc. Mało tego dział techniczny źle informuje klientów np takich którzy mają LAN że należy zresetować router, tylko ,że potem ktoś musi przyjść go skonfigurować bo samemu się tego nie dokona. W dziale technicznym pracują niekompetentne osoby, nie wiedzące co mówią. W księgowości nic lepiej, różne odpowiedzi od tej samej firmy. Sprawę proponuje kierować do Urzędu komunikacji elektronicznej. Za tydzień braku dostarczania usługi zwrot w postaci 10 zł
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu w dziale technicznym i księgowości , niekompetencja pracujących osób, zwłoka w powiadamianiu, brak kompletny odpowiedzi
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Paulina / 2016-03-02 12:58:16
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Jeśli chodzi o moje doświadczenia oraz opinie znajonych osób to firma prowadzi politykę, która można określić zdaniem: "podpisz umowę i płać, a reszta nas nie obchodzi". Każdy konsultant mówi co innego wiele razy wprowadzając w błąd lub nie przekazując istotnych informacji. Jeśli chodzi o jakiekolwiek reklamacje są one rozpatrywane na zasadzie ,
    "odrzucić, a w odpowiedzi wkleić gotowy tekst". Każda wizyta w biurze obsługi przy ulicy Kruczkowskiego w gdańsku zajmuje minimum godzinę i towarzyszą jej opowieści innych klientów vectra o problemach z tą firmą. Jeśli chodzi o stosunek ceny do oferowanych usług to też nie powala. Także serdecznie odradzam i żałuję, że sama wcześniej nie zorientowałam się w opiniach o firmę bo jak widać większość jest negatywna. Nie pozostaje mi nic innego jak doczekać końca umowy i pożegnać się z vectra raz na zawsze.
    ZaletyBrak
    Wadybardzo słaba obsługa, sprzeczne informacje i nieodpowiedzenia ze strony pracowników, brak reakcji na jakiekolwiek zażalenia i reklamacje
    8 miesięcy
  • ~Pan K / 2017-12-19 19:29:03
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam wszystkich.
    Czytając opinie stwierdziłem, że kontaktować się z Vectrą przez infolinie nie ma co dlatego spróbowałem innej metody.
    Z powodu braku internetu i ogólnym problemem napisałem na ich fanpage gdzie w dość krótkim czasie została umówiona wizyta na dzień kolejny. Pan lub Pani odpisująca na moje wiadomości robiła to w sposób konkretny, wspomnę także o uprzejmości.
    Odnośnie niezawodności - słabo, ciągłe problemy potrafią doprowadzić człowieka do szału.
    Polecam wszystkim kontaktować się przez fanpage - łatwo i szybko można załatwić sprawę.
    Obsługę klienta dlatego oceniam na 5/5
    Co do telewizji, narzekać nie mogę - z nią nie miałem problemów.
    ZaletyObsługa klienta przez fanpage jest bardzo dobra, szybko podejmują działania, konkretnie odpowiadają.
    WadyNiezawodność
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Marek / 2017-08-08 22:22:38
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Nie polecam nikomu Vectra. To jest porażka a byłem w Orange. Od 05 sierpnia br.są braki lub przerwy w dostawie internetu. Złozyłem reklamację odpowiedzieli mi że to nie jest wina po stronie dostawcy. To jest chyba wina Pana Piotrusia jakiegoś. Mało tego w czasie rozmowy z konsultantem rozłączył się. Na mojego maila odpowedzieli że muszą mieć dane konsultanta napisałem im, że rozmowy są rejestrowane można wszystyko odsłuchać. To jest skandal złoże skargę do Federacji konsumenta. Urządu komunikacji Elektroniczznej. Nawet sklonny jestem zlozyc pozew sądowy. To co wyczynia vectra to jest oszustwo jlienta. Brak jest na stronie Vectry adresu kontaktowego do gdańska. To jest fikcja, dziadostwo. A szefostwo za nasze pieniądze sie bawi. Szefostwo weżcie się do roboty. Klienci nie daajcie się omamić i nie podpisujcie umów z dostwcą vectry. SKANDAL, SKANDAL. Będę robił wszystko aby udowodnić winę dla nabijaczy pieniędzy. Nie podpisujcie umów.
  • ~obiektywny / 2016-12-28 13:51:24
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 2.00 / 5
    Takie dno jakie świadczy ta firma to jest niepojęte. Internet słabizna, telewizja to samo. Dbałość o stałego klienta żadna. Jak już raz zapłacisz to płacisz to samo za dużo mniej jak inni. Do końca umowy i żegnam. Szkoda kasy na tak słabe ofertę. Inni za tą cenę dają wiecej i jakosc też jest lepsza. Obsługa z gdańska to żenada. Nie jest w stanie zaproponowąć nic sensownego. Nie wiem czy ktoś z szefostwa ocenia te nagrywane rozmowy, raczej nie bo dawno wyciagnęli by wnioski. Pozdrawiam i życze coraz mniej chetnych. Już stadami ludzie od Was odchodzą.
    Zaletyżadnych
    WadyBrak jakiejkolwiek dbałości o stałego odbiorcę.
    Nie polecam
  • ~Beata / 2018-09-22 20:15:40
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.25 / 5
    Jedna wielka ŻENADA !!!!!!!jestem od tygodnia bez Internetu sprawa zgłoszona. Klienta mają w głębokim poważaniu tylko przyjmuja zgloszenie A ty siedzisz i czekasz aż ktoś łaskawie się zjawi lub zadzwoni. Po tygodniu przychodzi technik robi to co potrafi po czym wychodzi i intetnetu jak nie ma tak nie ma .Pieniądze chcę oby płacić w terminie człowiek ,żeby nie odłaczyli to płaci na czas, jak oni mają coś naprawić to wielka łaska zero poszanowania dla stałego klienta. Czekam żeby skończyła mi się umową i gonię ich .Ludzie zanim podpiszecie kolejna umowę dobrze się zastanówcie czy macie na tyle nerwów żeby to wszystko przejść jak bedzie coś nie tak. ŻENADA I SKANDAL. NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!!
    Miejscowośćgdańsk
  • ~jeden mniej / 2016-05-28 15:17:03
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 3.00 / 5
    - brak reakcji na zgłoszenie awarii wykonane przez formularz zgłoszeniowy - brak serwisu 24/7, brak technika pod telefonem na wypadek awarii, jak masz problem to czekasz do poniedziałku (o ile to nie święto), totalna żenada jak na dużego providera Za stówę miesięcznie oczekuję jednak czegoś więcej, na pewno nie przedłużę umowy
    Zaletydobra jakość i wybór programów TV, dość szybki internet (niskie i stabilne czasy odpowiedzi serwerów). Sygnał dostarczany przez kabel Ethernetowy, nie przez antenowy (koncentryk)
    WadyBrak serwisu 24/7 totalnie skreśla tego providera jako profesjonalnego dostawcę usług, po rozwiązaniu umowy biorę osiedlowego, który mimo, że lokalny to stać go na zatrudnienie technika do weryfikacji ustawień sieciowych w swojej infrastrukturze
    gdańsk
  • ~Iza / 2018-02-13 09:41:54
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Notorycznie konto ebok jest nieaktualizowane. Notorycznie wysylam skany platnosci, zdjecia do ekipy ktora jest zwyczajnie bezuzyteczna. Maja komputery, ksiegowosc ale to TY KLIENCIE musisz wecznie wyjasniac platnosci. Potwierdzaja w mailu saldo 0zl- tak-ale nie na koncie ebok gdzie wiecznie widnieje jakas niedoplata czy nieoplacona faktura. Odsetki za to tez rosna. Ostrzegam! Jestem w trakcje wyjasniania od dwoch dni - nie moge sie 'DOPROSIC' aktualizacji konta! Maile wg szablonu 'szanowny kliencie' ale poza tym efektywnosc wielkie zero.
    Wadykomunikacja, efektywnosc
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Adrian / 2017-12-10 21:49:20
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Za przeproszeniem to jest GÓWNO nie internet. Jestem od routera jeden pokój dalej mam wszystkie kreski wi-fi a film potrafi się zaciac i ładować się 10 min. W grach komputerowych nie jest lepiej. W grach typu moba, fps potrafię mieć 260 stałe pingu ( ms ). Ludzie w tej firmie kłamią prosto w oczy. Cytuje " super szybki internet ". Jestem oburzony ta firmą i nie polecam jej nikomu.
    ZaletyNie ma
    Wadyvectra jest sama w sobie wadą :))
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Spz / 2017-11-17 12:14:20
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart. Pan, który podłączał mi telewizje pozostawił po sobie syf, z gniazdka wypadają kable, wystarczy lekko ruszyć a telewizji i internetu nie ma. Co chwila jakieś problemy z internetem, po 280 pingu gdzie przy czymś takim nic nie da się zrobić. Jestem niezadowolony i poirytowany, że coś takiego istnieje na rynku, na pewno zmienię dostawce.
    ZaletyBrak
    WadyJest jedna wada: bycie tej firmy na rynku.
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Toz / 2018-09-14 14:53:13
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo zła obsługa klienta. Mnóstwo awarii a nikt nie użył nawet słowa PRZEPRASZAM. Problemy z ich usługą są wyrzucane do kosza zamiast rozwiązywane. Dziwne, że w 2018 roku istnieją jeszcze tak POTWORNE firmy. Zdecydowanie odradzam wszystkim.
    ZaletyDośc dobre ceny
    WadyŻenująca obsługa, zero zainteresowania usterkami i klientem, potwornie niskie standardy obsługi klienta
    Miejscowośćgdańsk
  • ~tad / 2016-09-30 20:07:14
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.50 / 5
    Unikaj Vectry jak ognia rozwiązałem umowę na świadczenie usług w kwietniu ponieważ się przeprowadziłem do gdańska a do dziś dostaję ponaglenia do zapłaty
    Z powodu niedotrzymania terminu platnosci nastapi blokada uslug. Wzywamy do uregulowania naleznosci w kwocie 138.45 zl. Szczegoly https://ebok.vectra.pl/ oczywiście pisze do ebok już 4 razy razem ze zdjęciem rozwiązania umowy z podpisem pracownika vectry i co i nic następne ponaglenie.Na nie szczęście w gdańsku również podpisałem umowę z nimi ponieważ przejęli poprzedniego operatora ale już to naprawiłem złożyłem wypowiedzenie .
    .
  • ~K. Kowalczyk / 2016-10-07 20:55:40
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Zanim przejęli biall.net w gdańsku na morenie miałem niezawodny symetryk 100/100 za 51zł/mies.
    Teraz w teorii miałem mieć 150/30, za 70zł/m, w praktyce wychodzi ~50/2, do tego ping wieczorami na poziomie 200-1000ms. Pierwszy raz problemy zgłosiłem jakieś 3 tygodnie temu, od tego czasu tylko się pogarsza, więc poziom obslugi też świetny.
    Zaletybrak
    Wadybrak uczciwej konkurencji, fatalna infrastruktura.
  • ~Rafał / 2018-01-23 15:20:58
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień dobry,
    vectra to jedna z wielu firm nie szanujących klienta.
    Dwa terminy na montaż - dwa niedotrzymane - zero telefonu, że nikogo nie będzie, ani sms !
    Człowiek czeka jak debil a tu nic.
    vectra (sprawa pilna) traktowana jest z wielodniowym opóźnieniem.
    Brak kontaktu do osób decyzyjnych na stronie!
    Infolinia nic nie pomaga tylko odbiera ataki zdenerwowanych ludzi wciskając kit.
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Michał / 2017-01-30 13:35:58
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca Internetu jaki może być. Od początku nie pracuje stabilnie. Prędkość waha się w granicach od 0 do 70 Mb/s. Znamionowa prędkość to 100Mb/s, dodatkowo ostatnio zwiększyłem prędkość do 150Mb/s i ku mojemu zdziwieniu jest.... jeszcze gorzej. Zgłaszane wiele razy bez rezultatów. Tragedia, nie polecam.
    WadyWszystko
    gdańsk
  • ~Klientka / 2018-01-14 11:13:59
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z posiadanego łącza internetowego. Reklamacje jeżeli są do tego przesłanki zostają rozpatrzone na korzyść klienta. Tak było w mojej sytuacji, Skierowałam pismo reklamacyjne do kierownictwa i zostało rozpatrzone pozytywnie. Jednak konsultanci mogliby rzetelniej podchodzić do swoich obowiązków. Mimo wszystko serdecznie polecam!!!
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Talia / 2018-07-09 10:52:18
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiego wolnego internetu nie miałam od lat 90tych naprawdę fatalnie! Place za 100mb, nigdy się nie zdarza się że jest taki szybki a ostatnio to często mam poniżej 1mb!! Chciałbym zrezygnować z tej firmy ale niestety nie ma lepszej w mojej miejscowości :(
    WadyBardzo słaby internet!
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Sebek / 2017-04-20 11:54:59
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystam w gdańsku z telewizji i internetu.Często nie ma internetu i żeby dodzwonić się w sprawie awarii czas oczekiwania na odebranie połączenia to ok. 30min. NIE POLECAM !!!!!!!!. A i uwaga na naciągaczy o podwyższenie prędkości o 50, której i tak nie czuć i nie widać w speedtescie.... NIE POLECAM.....!!!!!!!!!
    ZaletyTanio, ale nie warto !
  • ~parlament / 2018-10-03 12:20:42
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 4.00 / 5
    Czasem jest przerwa dostępu do neta, głównie w weekendy.
    ZaletyTanio
    Bogata oferta TV
    WadyPrzycinający internet
    Miejscowośćgdańsk