Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra Gdańsk opinie

  • ~MN Gdańsk / 2017-08-03 21:02:32
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, totalne dno. Czy ktoś dodzwonił się do pomocy technicznej? Ja nie mogę przez 3 dni, na e-maile odpowiadają, e-mailami, tylko jak nie działa internet to jak go wysłać, jak go odebrać? Z tak złą obsługą techniczną nigdy się nie spotkałam. Nie polecam, a użytkownikiem jestem od 3 dni i nie jestem konkurencją, na dowód.
    To im wysłałam:
    "Witam, od 01/08/2017, od godz. 13.40 jestem Waszym klientem i co? Przykro mi pisać, ale jakość Waszych usług jest zła, dużo gorsza niż Pro Interenet. Fakty są takie, miało być lepiej, a jest jeden wielki syf, Wi Fi nie działa, kable wiszą, TV częściowo działa, dodzwonić się do pomocy technicznej nie można, kwitnę na telefonie drugi dzień, płacę za te rozmowy i nikt nie odbiera tylko leci muzyka, tak przez 8, 12, 20, 30 minut, gdzie szacunek dla klienta, co z jego czasem? Kto ma tyle czasu, aby jedną sprawę załatwiać przez tyle czasu i jej nie załatwić? Muzykę jak będę chciała to sobie posłucham, ale nie z telefonu i taką co lubię, chyba, że jest to dla Was dodatkowy przychód, takie telefony. Wasz przedstawiciel przedstawiał Was w świetlanie, dostałam nawet pakiet PLATINIUM, drożej niż dotychczas, ale miało być super i co z tego, po co mi to jak, to nie działa? Zresztą taki pakiet PLATINIUM zgodnie z Waszą ofertą jest lepszy dla klienta z ulicy, niż dla klienta który został przechwycony z Pro Internetu. Czuję się przez Was oszukana, pod każdym względem. Najgorsze jest to, że dojdzie do tego, że muszę za to zapłacić. Zadziwiające, jest to, że nagle wszyscy nic nie mogą, tak to jest z tel. 660-096-262, 782- 900-915, 533-39-39-50,601-601-601 no i oczywiście 801 0 801 80 lub 58 742 65 00 pod te wszystkie telefony dzwoniłam i nic, ale jak chcieliście mnie złapać, to zasypywaliście mnie sms, e mailam i telefonami. Mam wrażenie, że łapiecie jeleni, bo tak się czuję, a jak traktujecie stałych klientów, to strach pomyśleć. Obecnie jestem wściekła, na siebie, że dałam się tak oszukać, jedynym moim wytłumaczeniem jest to, że poprzedni dostawca usług był rzetelny i sadziłam, że tu też tak będzie".
    A taką odpowiedź dostałam:
    "Szanowny Kliencie
    W nawiązaniu do zgłoszenia uprzejmie prosimy o dokładniejszy opis problemu z Wi-Fi.
    Z wyrazami szacunku,
    Przem... G....
    Centrum Obsługi Klienta vectra S.A.
    www.vectra.pl/kontakt
    801 080 180
    58 742 65 00
    www.vectra.pl
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
    To już 3 dzień i jestem tak niezadowolona - gdańsk
  • ~Karol / 2022-02-16 19:10:26
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam , Zazwyczaj tego nie lubię roboć i opisywać kogoś niekorzystnie , ale czasami życie zmusza człowieka , muszę coś napisać co myślę o tym wszystkim , jak mnie potraktowano bardzo żle przez Firme vectra w gdańsku , jestem osobą niepełnosprawną ... Kompletny brak poszanowania klienta i ludzi , myślę , że takich jak ja , jest tu wielu ! W Dniu - 09.02.2022 i 14 . 02. 2022 r. W tych dniach miałem mieć montaż drugiego dekodera w domu , ale jakoś się nie doczekałem montażu i postanowiłem dalej interweniować telefonicznie na infolinię itd , Aby ustalić konkretny termin instalacji ! Wydzwaniałem Kilkanaście razy do Firmy vectra , aby się dodzwonić , chociaż termin był już ustalony dwa razy , to i tak instalator się nie pojawił u mnie w domu ! Umówiony instalator sobie po prostu nie przychodzi , a ja mam przy tym drugi raz dzień stracony , na pewno bedzie i trzeci raz ! Dzień , bo oczywiście trzeba na instalatora czekać , bez żadnej informacji telefonicznej do mnie ! Konsultanci z obsługi technicznej , chyba sami nie wiedzą co się dzieje dokładnie w ich Firmie vectra ! Totalne zbywanie klienta i udawanie , że nic się nie stało , to jakaś kompletna porażka w tej Firmie vectra ! Postanowiłem w końcu złożyć skargę , zadzwoniłem do Głównej Siedziby w Gdyni Ul. Aleja Zwycięstwa 253 / Firma vectra , tam jakiś pracownik odebrał telefon i powiedział od razu , że ustali ze mną , nowy termin na - 16. 02. 2022 r. w godzinach między - 16.00 lub 18.00 '' Jak zwykle powiem , że znowu się nie pojawił pan technik dziś u mnie trzeci raz z rzędu , po wielokrotnych telefonach ! Wstyd !! To tylko świadczy o tej Firmie vectra , no i jakich mają tam pracowników ! Moim zdaniem jest to Firma niepoważna , nieodpowiedzialna itd ! Nie polecam nikomu , nie dbają o stałych klientów i o nowych , to jest bardzo przykre jak traktują ludzi !!
    Zalety:(
    Wady:(
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Marta / 2017-12-23 09:47:34
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.50 / 5
    Rzadko się fatyguje, ale piszę to ku przestrodze. Jeżeli masz wybór to wybierz innego dostawcę internetu. 1,5 roku męczarni, restartowania routera kilka razy dziennie. Godzin na infolinii, wysłanych reklamacji - nic nie pomogło.

    W końcu zdecydowałam się na nowego dostawcę i oczywiście nie było mowy o polubownym rozwiązaniu umowy. skończyło się tak, że przez pół roku opłacałam im abonament chociaż musiałam kupić internet u innego dostawcy, bo na vectra nie dało się pracować. A na koniec obciążyli mnie jeszcze karą za 2-dniowe spóźnienie z oddaniem routera. Kolejne reklamacje i jak grochem o ścianę.

    Na koniec dostałam pismo, w którym informują, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie, ale oni zostali odznaczeni Godłem Dbamy o jakość obsługi 2016 r i mają nadzieje, że te odznaczenie wpłynie pozytywnie na zaufanie i relacje jakie budują z klientami. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Przez cały 2016 r nie mogłam się doprosić skutecznej naprawy sygnału, który notorycznie zanikał w moim routerze.

    Nie polecam i nie życzę nikomu takich przygód z tą wydawałoby się prostą usługą. vectra mówię stanowcze nie i we wszystkich moich nieruchomościach odcinam tego dostawcę stanowczo.
    ZaletyBrak, bo nawet oferta w żaden sposób się nie wyróżnia na tle innych dostawców. Jest normalna.
    WadyJakość sygnału internetu tragiczna.
    Zawieszanie się routera.
    Brak reakcji na problem.
    Za wszystko trzeba płacić - zgłaszasz problem, a oni Ci mówią, że wyślą kogoś, ale trzeba zapłacić 90 zł.
    Internet bezprzewodowy - MASAKRA
    Nie można złożyć reklamacji na wifi, bo oni w umowie zobowiązują się dostarczyć internet po kablu więc jak nie masz sygnału w to jest to Twój problem.
    Umywanie rąk od wszelkiej odpowiedzialności.
    Kara za zwrot sprzętu po terminie kilka dni 120 zł! Zero odstępstw. Zero zrozumienia dla klienta. Wyciskanie ile się da. Na koniec jeszcze zapłać nam karę. A co tam!
    Nie ma mowy o odstąpieniu od umowy bez wysokiej kary.
    Podpisanie umowy 2-letniej wiąże się z tym, że choćby nie dostarczali ci usługi to i tak będziesz musiał im płacić przez dwa lata!
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Tomasz / 2020-10-06 21:49:01
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 3.75 / 5
    Przez większość czasu dostęp do internetu jest stabilny, prędkość po kablu ZAWSZE zgodna z deklarowaną (150 Mbit). Jak ktoś robi testy prędkości po WiFi przez kilka grubych ścian z żelbetu i narzeka na uzyskane wyniki, czy też rwanie połączenia to gratuluję wiedzy o tym jak działa radio, testy zawsze robi się przez kabel (karta sieciowa musi obsługiwać 1Gbit, no bo wiecie...). Od ponad 3 lat pracuję w pełni zdalnie w IT i niezawodne połączenie jest mi niezbędne. Gdyby vectra takiego mi nie zapewniała, to od razu bym zmieniał ISP. Telewizja działa wyśmienicie (moduł CI w telewizorze). Dział marketingu do przeszkolenia - nie można wielokrotnie dzwonić do klienta i proponować mu oferty droższej niż w oficjalnych paczkach na stronie www - za to minus dwie gwiazdki. Obecnie zastanawiam się nad zawarciem kolejnej umowy. Jeśli vectra zaoferuje to samo co UPC (168 kanałów i do 750 Mbit za 99,99) to podpiszę z nimi kolejną umowę, bo jakość dostępu do Internetu jest w miarę dobra. Jak ostatnio uruchomiłem ping z rejestracją daty i czasu, to przez trzy dni pomiarów nie było żadnych strat pakietów. Jak ktoś ma Linux'a to sam może sprawdzić :)
    ping 1.1.1.1 | xargs -n1 -i bash -c 'echo `date +"%Y-%m-%d %H:%M:%S"`" {}"' >> "./test_do_1.1.1.1.txt"

    Przykładowe wyniki:
    2020-10-02 21:05:58 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65522 ttl=56 time=14.8 ms
    2020-10-02 21:05:59 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65523 ttl=56 time=16.2 ms
    2020-10-02 21:06:00 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65524 ttl=56 time=13.8 ms

    Pozdrowienia dla technika z Kamienia, bardzo profesjonalny i sympatyczny człowiek.
    ZaletyParametry łącza zgodne z umową, sygnał TV bardzo dobry (mieszkam na ostatnim piętrze).
    WadyRaz na kilka dni zdarzają się krótkie przerwy w dostępie do sieci, ping szybuje pod niebiosa, ale po minucie, dwóch wszystko wraca do normy. Sporadycznie dłuższe niż godzina przerwy, przeważnie kiedy normalni ludzie już dawno śpią (a ja akurat pracuję) :)
    Miejscowośćgdańsk Chełm
  • ~Marta / 2018-05-12 23:17:45
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.50 / 5
    Korzystam z usług firmy vectra niejako z przymusu(z powodu braku innych usługodawców tego typu na osiedlu- opinia dotyczy gdańska). W uprzednim roku miałam problem z łączem internetowym,jednak wina nie leżała po mojej stronie). Pisałam i dzwoniłam prosząc o rozwiązanie problemu nadmieniajac,że internet wykorzystuję w pracy zawodowej. W końcu(po wielu dniach)awaria została usunięta. Na początku tego tygodnia zgłosiłam kolejną usterkę(brak internetu). Wizyta technika została umówiona oczywiście kilka dni później. Pan technik wraz z kolegą pojawili się, popatrzyli i stwierdzili,że prawdopodobnie uszkodzony jest element w przekaźniku na klatce schodowej i że oni tym się mie zajmują. Poinformowali mnie o tym,że przyjedzie inna osoba w celu wymiany ,lecz najpierw ta osoba będzie się kontaktować(był to czwartek). Prosiłam o potraktowanie sprawy jako pilnej. W piątek nadal nikt się nie pojawił,ani ze mną nie skontaktował. Ponownie zadzwoniłam na infolinię i otrzymalam informację,że ktos się usterką zajmie,ale nie potrafiono mi podać ani terminu,ani wskazać osoby,która usunie usterkę. Przy okazji technik ,ktory pojawil się w celu usunięcia awarii ,jako prawdopobną przyczynę podał w systemie uszkodzenie kabla przez firmę budującą drogę osiedlowa,a podczas rozmowy ze mną ewidentnie wskazywał na niesprawnie działający przekaźnik na klatce schodowej(może tak bylo prosciej???)Dziś jest sobota,internetu nadal nie mam. Po kolejnym telefonie na infolinię dowiedziałam się,że nadal żadne dzialania nie zostaly podjęte w sprawie awarii i ze zostanie umowiona kolejna wizyta innego technika na ŚRODĘ!!!Super. Dwa tygodnie bez internetu. Firma ,,godna polecenia". Radzę omijać szerokim łukiem. Zero profesjonalizmu i zainteresowania klientem. Beznadziejna firma.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Niezadowolony Klient Sopot / 2017-12-03 21:48:43
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam, na wstępie zaczne od samej usługi.. przez rok czasu korzystałem z pakietu internetowego 30mb/s za nieduzą opłatą bodajze 50zł cena zupełnie normalna bez rewelacji. Internet był jedyną usługą jaką brałem od tej firmy, z sama siecią nie miałem problemów predkość też się zgadzała- problemy zaczęły się kiedy chciałem wypowiedzieć umowe. Strasznie cięzki kontakt, obsługa w pkt. w gdańsku poprostu fatalna nie dziwie się ze na 6 stanowisk tylko dwa czynne !! Samo pomieszczenie świeciło pustkami a na wejściu już czułem się niemile widziany. Przeciagali wypowiedzenie w takim stopniu ze musialem kolejny miesiąc opłacać abonament. Po wyprowadzeniu się z mieszkania złożyłem prośbe o odbiór sprzętu- którego nie było i po 2 msc otrzymałem informacje ze naliczono mi 200 zł kary na brak zwróconego sprzętu. Osobiście musiałem pojechac do mieszkania wynajmowanego ponad 70km dalej w szczycie sezonu musialem zostawic prace zeby wyjaśnic sytuacje. Kiedy zwrocilem sprzet otrzymałem informacje ze z łaska mi ściagna oplate z 200 zł na 60 a korekte dostanę na maila. po kolejnych 2 msc nie otrzymałem żadnej informacji, ani faktury, ani korekty nie miałem też możliwości zalogowania na własne konto . W dniu w ktorym chciałem się skontaktowac z firma otrzymałem telefon od komornika, że jeżeli w przeciągu dwóch dni nie opłace faktury zostanie sprawa skierowana do sądu a koszty wzrosną do 700 zł. Po krótkiej rozmowie i wyjasnieniu iż nie miałem ani numeru sprawy faktury, konta ani niczego- uprzejma pani z instytucji ściagającej wieżytelności podała mi numer konta na który zleciłem przelew i sprawa sie zakończyła. Od momentu rozwiązania umowy do totalnego zerwania wszelkich stosunków minęło 5 msc. Serdecznie nie pozdrawiam i nie polecam
    Miejscowośćsopot
  • ~Jolanta / 2020-12-01 10:03:52
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcę pozostawić tu opinię o vectra i o podejściu firmy do trudnej sytuacji klienta. Od 3 miesięcy prosiłam operatora, by zgodził się na bezkosztowe rozwiązanie ze mną umowy, głównie z dwóch powodów. Pierwszy jest taki, że zmuszona byłam do zmiany miejsca zamieszkania w gdańsku na takie, gdzie z usługi vectra nie mogę korzystać z powodu braku zasięgu do świadczenia usługi TV i Internetu. Drugi powód, ważniejszy, że z uwagi na stan mojego zdrowia utraciłam pracę i drastycznie spadły moje dochody, a poza tym musiałam podjąć od marca 2020 roku długotrwałe, kosztowne leczenie. Prosiłam Zarząd Vectry także o ewentualne obniżenie kary za przedterminowe rozwiązanie umowy. Po kilkumiesięcznej korespondencji (m.in wysyłaniu moich zaświadczeń lekarskich dot. leczenia) otrzymałam odmowę pozytywnego rozpatrzenia mojej prośby. Odmowę także o zastosowaniu jakiejkolwiek ulgi, rabatu, w abonamencie jaki opłacam nie korzystając z usług tego operatora. vectra nie zaproponowała ze swojej strony też żadnego rozwiązania dla mnie, choćby wydłużenia okresu spłaty za usługę, z której i tak nie mogę korzystać, nie zrozumiała, że choruję, że moja szansa na pracę w dobie pandemii jest znikoma. Jestem rozgoryczona i rozczarowana, że tak duży operator, z kapitałem zakładowym w kwocie ponad 300 mln złotych) nie wziął pod uwagę mojej trudnej sytuacji życiowej. vectra nie jest równorzędnym partnerem dla swoich klientów. Wykorzystuje pozycję silniejszego. Kochani, zanim podejmiecie decyzję o zawarciu z vectra umowy, zapoznajcie się z ofertą innych operatorów. Takich, którzy będą dla Was prawdziwymi, równorzędnymi partnerami.
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Hello / 2018-09-14 17:05:58
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy operator tv + internet.
    1) niekompetentni ludzi na infolinii. Mówią wprost że nie wiedzą czegoś, że należy czekać na rozwiązanie sytuacji "samoistnie".
    2) nie potrafią wystawić odpowiedniego pisma. Mylą podstawowe informaje.Co oczywiście wpływa na ich korzyść.
    3) na stronie inna cena, w salonie inna. A może jakaś informacja że istnienie taka możliwość? Promocje? Zero informacji, moim zdaniem mocno zniechęcających do przedłużenia umowy.
    4) niekompetentne osoby w salonach. Osoba obsługująca i tak musi czekać na przełożonego, na odpowiedź. Jeśli czeka tak z każdym klientem to czas obsługi jest naprawdę długi.
    5) niejasny sposób opłat.
    6) odradzam podpisywanie umów przez telefon, zmiany warunków umowy. Konsultant nie udziela podstawowych informacji.
    7) zamawiając usługę zostałam poinformowana o otrzymaniu pakietu filmowego. Oczywiście nie był dostępny, a nikt nie potrafił mi udzielić odp dlaczego. A nawet usłyszałam że nigdy nic takiego nie obowiązywało. W zamian mam inny pakiet o którego istnieniu nie wiedziałam. Nie można go usunąć.
    8) zdaniem konsultanta na infolinii informacje udzielane mi telefonicznie nie są wiążące, tzn osoba może mi coś obiecać ale to niekoniecznie będzie obowiązywać. Czy ja mogę w ten sam sposób potraktować operatora i powiedzieć, że tak naprawdę nie chciałam ich usługi? W końcu zamawiałam ją przez telefon i mogłam się mylić.
    ZaletySzybki internet, szybka instalacja
    WadyJ/W
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Kkkk / 2020-07-18 15:19:33
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, omijać szeroki łukiem. Jestem klientką od początku Istnienia firmy nawet już we wczes iejszym ATTU. Podpisałam kolejna umowę, korzystniejszą miałam po upustach płacić 90 zł. Miesiąc po podpisaniu okazało się że mam zaległość na kwotę 235 zł. Myślałam że jest to podłączenie albo ruter albo inne usługi, o której nikt wcześniej nie wspomniał. Nieświadoma pojechałam do obsługi klienta tam gdzie podpisywałam umowę. Pani skorygowała fakturę i miałam już płacić według podpisanej umowy. Nic z tego dalej przychodziła zaległość, więc znowu pofatygowałam się do tej samej Panu tym razem towarzyszył jej kierownik. Znowu skorygowano mi fakturę. No i znowu mam tą samą zaległość. Oczywiście nikt mi nie potrafił powiedzieć za co zalegam bo dzwoniłam na infolinię faktura korygująca podobno nie tego dotyczyla i zaczeli siw wymyślanie, że to odsetki od 2014 roku gdzie zawsze pla e z 2 tygodniowym wyprzedzeniem. Później że nie mam zapłaconej faktury z 2015 i 2016 roku. Jak udowodniłam że jednak zapłaciłam i to zanim faktura przyszła. Pan powiedział, że to jest płatność z 2014 roku. Przez 6 lat nie dostawałam, danych upomnień ani korespondencyjnie ani mailowo. Ja to uważam za wymuszanie lub wyłudzanie. Poza tym płatność z 2014vroku jest przedawniona. Jeśli sprawy nie da się wyjaśnić na pewno sprawa trafi do telewizji.
    ZaletyProgramy
    WadyWymyślone faktury
    Miejscowośćgdańsk
  • ~kapi / 2017-07-11 15:01:19
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Należy bardzo uważać, aby nie przegapić momentu zakończenia umowy, zostanie ona przedłużona automatycznie, bez jakichkolwiek konsultacji. W biurze zero rzetelności, gdy zapytałam Panią, co należy zrobić po zakończeniu umowy, powiedziała że nic, wygasa automatycznie. Po czym przez kilka miesięcy naliczali rachunki. Gdy już dostałam ponaglenie po kilku miesiącach złożyłam rezygnację, to doliczyli jeszcze miesiąc wypowiedzenia. Potem należy zwrócić sprzęt(bezurzyteczny), jeśli nie oddasz go w terminie to naliczają mega kary. Wcześniej tez go nie możesz oddać mimo ,że z niego nie korzystasz, musisz się wstrzelić w dwu tygodniowy okres który Ci wyznaczą. Po czym ponownie dostajesz sms o zaległościach tzn. w dalszym ciagu naliczają Ci rchunki, mimo ,ze od pół roku nie masz internenetu, złozyłaś rezygnację, zapłaciłaś wszystkie należności. To zdarzyło się mnie, dziś idę do nich oddać sprzęt (zostały 3 dni) i zapytać o co chodzi z moimi zaległościami......Nigdy nie polecę tej firmy
    Zaletyżadnych
    Wadyfatalny stosunek do klieta, żerowanie na niewiedzy, naciąganie, brak rzetelności
    gdańsk
  • ~Jola / 2018-10-26 12:34:27
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tą firmą. Fajnie jak muszą dostać płatność ale niestety jak jest brak internetu sprawę zgłasza się przez infolinię , technik serwisowy miał być , nie przyszedł , nikt nie powiadomił nawet , że nie dojedzie tylko na darmo czekanie w domu w określonych godzinach. Ponadto zwrot nadpłaty na moim koncie wysyłają już miesiąc. Mało tego dział techniczny źle informuje klientów np takich którzy mają LAN że należy zresetować router, tylko ,że potem ktoś musi przyjść go skonfigurować bo samemu się tego nie dokona. W dziale technicznym pracują niekompetentne osoby, nie wiedzące co mówią. W księgowości nic lepiej, różne odpowiedzi od tej samej firmy. Sprawę proponuje kierować do Urzędu komunikacji elektronicznej. Za tydzień braku dostarczania usługi zwrot w postaci 10 zł
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu w dziale technicznym i księgowości , niekompetencja pracujących osób, zwłoka w powiadamianiu, brak kompletny odpowiedzi
    Miejscowośćgdańsk
  • ~tengu / 2019-07-28 19:31:03
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 2.50 / 5
    od kilku miesięcy tata boryka się ,z dziwnymi płatnościami na rzecz firmy Vectra. Dziwnymi przy każdym kwicie do zapłaty są bezpodstawne stwierdzenia że abonament jest nie zapłacony za dany okres ,gdzie jest to nie prawda.Tata posiada wpłaty dokonywane na poczcie .Nikt nie stara się wyjaśnić takiego stanu wydarzeń .W punkcie obsługi klienta ,obsługujące tam panie nie potrafią wyjaśnić przyczyny .Winny jest system ,tak brzmi odpowiedzi.Firma nie stara się wyjaśnić gdzie tkwi problem,prowadzi politykę zastraszania, płacenia ,kar za,właśnie za co?Nikt nie jest w stanie tego wyjaśnić ?A pisma firmowe którymi się vectra posługuje ,są z klauzulą że nie są wiarygodne dlaczego?Bez poinformowania klienta zostaje mu zablokowany pakiet telewizji.Czy tak się podchodzi do klienta który współpracuje od 2016.r.
    Wadynie ma rocznego podsumowania płatności ile i kiedy ,czy są zaległości ?
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Paulina / 2016-03-02 12:58:16
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Jeśli chodzi o moje doświadczenia oraz opinie znajonych osób to firma prowadzi politykę, która można określić zdaniem: "podpisz umowę i płać, a reszta nas nie obchodzi". Każdy konsultant mówi co innego wiele razy wprowadzając w błąd lub nie przekazując istotnych informacji. Jeśli chodzi o jakiekolwiek reklamacje są one rozpatrywane na zasadzie ,
    "odrzucić, a w odpowiedzi wkleić gotowy tekst". Każda wizyta w biurze obsługi przy ulicy Kruczkowskiego w gdańsku zajmuje minimum godzinę i towarzyszą jej opowieści innych klientów vectra o problemach z tą firmą. Jeśli chodzi o stosunek ceny do oferowanych usług to też nie powala. Także serdecznie odradzam i żałuję, że sama wcześniej nie zorientowałam się w opiniach o firmę bo jak widać większość jest negatywna. Nie pozostaje mi nic innego jak doczekać końca umowy i pożegnać się z vectra raz na zawsze.
    ZaletyBrak
    Wadybardzo słaba obsługa, sprzeczne informacje i nieodpowiedzenia ze strony pracowników, brak reakcji na jakiekolwiek zażalenia i reklamacje
    8 miesięcy
  • ~Pan K / 2017-12-19 19:29:03
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam wszystkich.
    Czytając opinie stwierdziłem, że kontaktować się z Vectrą przez infolinie nie ma co dlatego spróbowałem innej metody.
    Z powodu braku internetu i ogólnym problemem napisałem na ich fanpage gdzie w dość krótkim czasie została umówiona wizyta na dzień kolejny. Pan lub Pani odpisująca na moje wiadomości robiła to w sposób konkretny, wspomnę także o uprzejmości.
    Odnośnie niezawodności - słabo, ciągłe problemy potrafią doprowadzić człowieka do szału.
    Polecam wszystkim kontaktować się przez fanpage - łatwo i szybko można załatwić sprawę.
    Obsługę klienta dlatego oceniam na 5/5
    Co do telewizji, narzekać nie mogę - z nią nie miałem problemów.
    ZaletyObsługa klienta przez fanpage jest bardzo dobra, szybko podejmują działania, konkretnie odpowiadają.
    WadyNiezawodność
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Marek / 2017-08-08 22:22:38
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Nie polecam nikomu Vectra. To jest porażka a byłem w Orange. Od 05 sierpnia br.są braki lub przerwy w dostawie internetu. Złozyłem reklamację odpowiedzieli mi że to nie jest wina po stronie dostawcy. To jest chyba wina Pana Piotrusia jakiegoś. Mało tego w czasie rozmowy z konsultantem rozłączył się. Na mojego maila odpowedzieli że muszą mieć dane konsultanta napisałem im, że rozmowy są rejestrowane można wszystyko odsłuchać. To jest skandal złoże skargę do Federacji konsumenta. Urządu komunikacji Elektroniczznej. Nawet sklonny jestem zlozyc pozew sądowy. To co wyczynia vectra to jest oszustwo jlienta. Brak jest na stronie Vectry adresu kontaktowego do gdańska. To jest fikcja, dziadostwo. A szefostwo za nasze pieniądze sie bawi. Szefostwo weżcie się do roboty. Klienci nie daajcie się omamić i nie podpisujcie umów z dostwcą vectry. SKANDAL, SKANDAL. Będę robił wszystko aby udowodnić winę dla nabijaczy pieniędzy. Nie podpisujcie umów.
  • ~obiektywny / 2016-12-28 13:51:24
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 2.00 / 5
    Takie dno jakie świadczy ta firma to jest niepojęte. Internet słabizna, telewizja to samo. Dbałość o stałego klienta żadna. Jak już raz zapłacisz to płacisz to samo za dużo mniej jak inni. Do końca umowy i żegnam. Szkoda kasy na tak słabe ofertę. Inni za tą cenę dają wiecej i jakosc też jest lepsza. Obsługa z gdańska to żenada. Nie jest w stanie zaproponowąć nic sensownego. Nie wiem czy ktoś z szefostwa ocenia te nagrywane rozmowy, raczej nie bo dawno wyciagnęli by wnioski. Pozdrawiam i życze coraz mniej chetnych. Już stadami ludzie od Was odchodzą.
    Zaletyżadnych
    WadyBrak jakiejkolwiek dbałości o stałego odbiorcę.
    Nie polecam
  • ~Beata / 2018-09-22 20:15:40
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.25 / 5
    Jedna wielka ŻENADA !!!!!!!jestem od tygodnia bez Internetu sprawa zgłoszona. Klienta mają w głębokim poważaniu tylko przyjmuja zgloszenie A ty siedzisz i czekasz aż ktoś łaskawie się zjawi lub zadzwoni. Po tygodniu przychodzi technik robi to co potrafi po czym wychodzi i intetnetu jak nie ma tak nie ma .Pieniądze chcę oby płacić w terminie człowiek ,żeby nie odłaczyli to płaci na czas, jak oni mają coś naprawić to wielka łaska zero poszanowania dla stałego klienta. Czekam żeby skończyła mi się umową i gonię ich .Ludzie zanim podpiszecie kolejna umowę dobrze się zastanówcie czy macie na tyle nerwów żeby to wszystko przejść jak bedzie coś nie tak. ŻENADA I SKANDAL. NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!!
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Kaśka / 2020-07-22 16:57:18
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Koniec mojej umowy z tą porąbaną firmą zakończył sie w lutym.Oddałam modem i myślałam że nie usłyszę już o nich,ale nie.Przyszło na meila że mam zapłacić za 3 mesiące 45 zl(to tyczyło się telefonu).Jak podpisywałam umowę wszystko było zawarte w jednym dokumencie( Internet telewizja telefon)Okazało się że nie wypowiedziałam umowy telefonicznej .W mojej ocenie jak wypowiadałam umowę o nr...to byo w niej Internet, telewizja, telefon (wszystko buło robione przez Internet)Nie interesuje ich że nie ma modemu i telefon nie może działać.Teraz mam miesięczne wypowiedzeni na wirtualny telefon ÷ jeszcze 15zl do zapłacenia razem 60 na coś czego nie ma. TAM PRACUJĄ KRETYNI

    Miejscowośćgdańsk
  • ~jeden mniej / 2016-05-28 15:17:03
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 3.00 / 5
    - brak reakcji na zgłoszenie awarii wykonane przez formularz zgłoszeniowy - brak serwisu 24/7, brak technika pod telefonem na wypadek awarii, jak masz problem to czekasz do poniedziałku (o ile to nie święto), totalna żenada jak na dużego providera Za stówę miesięcznie oczekuję jednak czegoś więcej, na pewno nie przedłużę umowy
    Zaletydobra jakość i wybór programów TV, dość szybki internet (niskie i stabilne czasy odpowiedzi serwerów). Sygnał dostarczany przez kabel Ethernetowy, nie przez antenowy (koncentryk)
    WadyBrak serwisu 24/7 totalnie skreśla tego providera jako profesjonalnego dostawcę usług, po rozwiązaniu umowy biorę osiedlowego, który mimo, że lokalny to stać go na zatrudnienie technika do weryfikacji ustawień sieciowych w swojej infrastrukturze
    gdańsk
  • ~Iza / 2018-02-13 09:41:54
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Notorycznie konto ebok jest nieaktualizowane. Notorycznie wysylam skany platnosci, zdjecia do ekipy ktora jest zwyczajnie bezuzyteczna. Maja komputery, ksiegowosc ale to TY KLIENCIE musisz wecznie wyjasniac platnosci. Potwierdzaja w mailu saldo 0zl- tak-ale nie na koncie ebok gdzie wiecznie widnieje jakas niedoplata czy nieoplacona faktura. Odsetki za to tez rosna. Ostrzegam! Jestem w trakcje wyjasniania od dwoch dni - nie moge sie 'DOPROSIC' aktualizacji konta! Maile wg szablonu 'szanowny kliencie' ale poza tym efektywnosc wielkie zero.
    Wadykomunikacja, efektywnosc
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Adrian / 2017-12-10 21:49:20
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Za przeproszeniem to jest GÓWNO nie internet. Jestem od routera jeden pokój dalej mam wszystkie kreski wi-fi a film potrafi się zaciac i ładować się 10 min. W grach komputerowych nie jest lepiej. W grach typu moba, fps potrafię mieć 260 stałe pingu ( ms ). Ludzie w tej firmie kłamią prosto w oczy. Cytuje " super szybki internet ". Jestem oburzony ta firmą i nie polecam jej nikomu.
    ZaletyNie ma
    Wadyvectra jest sama w sobie wadą :))
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Spz / 2017-11-17 12:14:20
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart. Pan, który podłączał mi telewizje pozostawił po sobie syf, z gniazdka wypadają kable, wystarczy lekko ruszyć a telewizji i internetu nie ma. Co chwila jakieś problemy z internetem, po 280 pingu gdzie przy czymś takim nic nie da się zrobić. Jestem niezadowolony i poirytowany, że coś takiego istnieje na rynku, na pewno zmienię dostawce.
    ZaletyBrak
    WadyJest jedna wada: bycie tej firmy na rynku.
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Toz / 2018-09-14 14:53:13
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo zła obsługa klienta. Mnóstwo awarii a nikt nie użył nawet słowa PRZEPRASZAM. Problemy z ich usługą są wyrzucane do kosza zamiast rozwiązywane. Dziwne, że w 2018 roku istnieją jeszcze tak POTWORNE firmy. Zdecydowanie odradzam wszystkim.
    ZaletyDośc dobre ceny
    WadyŻenująca obsługa, zero zainteresowania usterkami i klientem, potwornie niskie standardy obsługi klienta
    Miejscowośćgdańsk
  • ~tad / 2016-09-30 20:07:14
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.50 / 5
    Unikaj Vectry jak ognia rozwiązałem umowę na świadczenie usług w kwietniu ponieważ się przeprowadziłem do gdańska a do dziś dostaję ponaglenia do zapłaty
    Z powodu niedotrzymania terminu platnosci nastapi blokada uslug. Wzywamy do uregulowania naleznosci w kwocie 138.45 zl. Szczegoly https://ebok.vectra.pl/ oczywiście pisze do ebok już 4 razy razem ze zdjęciem rozwiązania umowy z podpisem pracownika vectry i co i nic następne ponaglenie.Na nie szczęście w gdańsku również podpisałem umowę z nimi ponieważ przejęli poprzedniego operatora ale już to naprawiłem złożyłem wypowiedzenie .
    .
  • ~K. Kowalczyk / 2016-10-07 20:55:40
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Zanim przejęli biall.net w gdańsku na morenie miałem niezawodny symetryk 100/100 za 51zł/mies.
    Teraz w teorii miałem mieć 150/30, za 70zł/m, w praktyce wychodzi ~50/2, do tego ping wieczorami na poziomie 200-1000ms. Pierwszy raz problemy zgłosiłem jakieś 3 tygodnie temu, od tego czasu tylko się pogarsza, więc poziom obslugi też świetny.
    Zaletybrak
    Wadybrak uczciwej konkurencji, fatalna infrastruktura.