-
~Andrzej / 2017-01-25 17:33:22
Dostawcy internetu › VECTRA
Byłem w dniu wczorajszym z interwencją w BOK we wrocławiu.Pracownik biura zachował profesjonalnie i ze zrozumieniem.Chodziło o to,że dzień wcześniej monter VECTRY w sposób wredny i cichcem odciął mi sygnał telewizyjny (analogowe badziewie z 10 programami!!!)zabierając zarazem mój rozdzielacz sygnału,który nota bene był zakładany przez ówczesnego montera.Nie miałem jak poprowadzić w poprzek mieszkania kablówki przeto wprowadzone były dwa kable z rozgałęźnikiem do puszki VECTRA.Słowo, nie robiłem tego ja ale wspomniany monter jakoś tak 16-20 lat temu.Kable te były już przez administrację budynku wielokrotnie tynkowane i malowane,w czasie remontu klatki schodowej.I po mojej interwencji monter zamiast podejść do mnie zaczął przez telefon mnie strofować, czyniąc się ważniejszym niż Prezes Firmy.Zignorowałem tego gościa i zmuszony koniecznością zlutowałem i z ekranowałem te dwa kable na klatce a ich drugi koniec podłączyłem do anteny radiowej,takiej okrągłej na zewnątrz.Oczywiście w drugim pokoju.Włączyłem w tym pierwszym pokoju programowanie automatyczne w tv smart i wielki szok!Telewizorek zapisał 34 programy cyfrowe,a w tym nadawane w jakości HD!Obraz żyleta,dźwięk żyleta a kolory bajka!!!!!I co najważniejsze za darmo!!! A tym mądralom z VECTRY płaciłem co prawda nie dużo a podawany sygnał analogowy na 10 programów był klasycznym badziewiem!A mój szok jest tym bardziej wielki bo na zaledwie okrągłym dipolu radiowy taka wielość kanałów i to superowych.I tylko dzięki butnemu i wyniosłemu zachowaniu się montera VECTRY osiągnąłem to co powinno być naturalnym przy posiadaniu odbiorników wysokiej klasy,przewyższających badziewie podawane przez VECTRĘ! I doskonale sprawdziło się staropolskie przysłowie, że nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło.Dodam jedynie,że w lutym planowałem podpisać z Vectrą umowę na internet ponieważ kończy mi się u obecnego operatora.Ale po tej akcji z kablówką to takiego operatora trzeba omijać dużym łukiem.Już pokazał na co go stać.Zaletynie ma!
Wadysygnał telewizyjny kablowy marny!Wezwany w ubiegłym roku serwisant Toshiba już na dzień dobry powiedział,zabierz pan tą kablówkę bo ona nadaje się do Rubina a nie tej klasy telewizora ,coś pan sobie kupił!
coś jakoś tak 20-22 lata!
-
~Jagoda / 2018-01-09 15:53:40
Dostawcy internetu › VECTRA
NIGDY NIE WYBIERAJCIE VECTRY!
Nigdy nic nie potrafią załatwić. Dosłownie NIC.
Od podpisania umowy, która zawiera inną treść niż to, co zostało wcześniej wytłumaczone po problemy ze zwykłym przeniesieniem usług na inny adres.
Byłam w biurze Vectry bodajże trzy tery razy. Z TĄ SAMĄ PIERDOŁĄ.
Za pierwszym razem odesłali mnie z kwitkiem, bo potrzebny był jakiś dokument od właściciela , mimo tego że wcześniej nic takiego nie było potrzebne.
To co, wcześniej PODPISALI ZE MNĄ UMOWĘ NIELEGALNIE?!?!
Gdy przyszliśmy z tym papierkiem z powrotem, Pan stwierdził, że za dwie godzinki zadzwoni z terminem wizyty technika.
No cóż, NIE ZADZWONIŁ. więc musiałam pójść do nich JESZCZE RAZ.
Gdy poszłam następnym razem nadal nic się nie dowiedziałam, Pan musiał zadzwonić następnego dnia.
Zadzwonił. Z terminem w następnym tygodniu co oznacza płacenie ponad tygodnia za usługi, których nie ma.
Technik miał przyjechać o godzinie 10 rano, a więc specjalnie wzięłam wolne w pracy, żeby być w domu. Godzina 12, 13... montera nie ma.
Zadzwoniłam na infolinię, gdzie poinformowano mnie, że może być spóźniony. Ok.
Godzina 14, 15... NADAL NIC!!!!!!
Znowu dzwonię na infolinię, Pani nie potrafi mi nic powiedzieć, uzgadnia z technikiem, że jest jakiś problem, nie potrafi mi powiedzieć JAKI problem, i czy technik w OGÓLE DZISIAJ PRZYJEDZIE.
To jest jakiś absurd.
To jest przeniesienie usług na inny adres, a nie wyjazd na księżyc!!!!!!
Ps. Nadal nic NIE zostało podłączone i nikt się nie skontaktował. WadyNiekompetencja
Brak komunikacji
Oszukiwanie klientów i kłamanie prosto w oczy
Stwarzanie problemów z wszystkiego, co tylko ma być załatwione
Niespójność w procedurach
Internet dużo słabszy niż zostało to określone w umowie
Naliczana płatność za telefon stacjonarny mimo, że nikt nie przyłączył ani nie przyniósł telefonu stacjonarnego do mieszkania
Miejscowośćwrocław
-
~Katarzyna / 2018-08-09 09:44:48
Dostawcy internetu › VECTRA
Uwaga na firmę vectra !!!
Oto jak firma vectra traktuje klientów...z 10 letnim stażem – ku przestrodze:
Korzystam z usług firmy vectra od ponad 10 lat. Wielokrotnie były problemy z dostawą usług – przerwy w dostępie do internetu, brak sygnału w telefonie oraz problemy z odbiorem telewizji. Nie robiłam z tego problemów. Przedłużałam umowę ponieważ zapewniano mnie za każdym razem, że już sieć jest zmodernizowana i problemów nie będzie. Oczywiście to bzdury – problemy były, są i będą.
Ale tak jak mnie tym razem potraktowała firma vectra jest nie do przyjęcia:
posiadam w domu 2 dekodery i pojawił się problem z odbiorem telewizji w jednym z pokoi. Standardowo zadzwoniłam do biura obsługi klienta i wykonałam wszystkie czynności o jakich mi mówił pracownik firmy. Nie przyniosło to efektu i pracownik umówił tzw. serwisanta. Serwisant przyszedł i stwierdził, że trzeba kupić nowy telewizor i na tym skończyła się jego wizyta. Po czym firma vectra obciążyła mnie kosztami wizyty tego pana.
W międzyczasie niestety znowu przedłużyłam umowę z firmą vectra (zanim obciążyła mnie firma kosztami przyjazdu serwisanta) i pani w salonie zaproponowała wymianę dekoderów bo były już starszego typu a zwłaszcza ten, do którego był podłączony ów wadliwy telewizor.
Po raz kolejny przyszedł pan serwisant i stwierdził, że dekoder, do którego jest podłączony w/w telewizor jest zepsuty i wymagał już dawno wymiany. Dekoder był zepsuty a nie telewizor! Pan podłączył nowy dekoder i nagle telewizor się naprawił. Odbiera idealnie i nie ma żadnych póki co problemów.
Złożyłam w firmie vectra 3-krotnie reklamacje a firma na zasadzie kopiuj wklej odpisuje mi na moje reklamacje, oczywiście nie uwzględniając ich. Poniosłam koszt za zepsuty dekoder. Wydaje mi się, że to nie jest w porządku.
Tak firma vectra buduje zaufanie wśród klientów.Miejscowośćwrocław
-
-
~Benias / 2016-04-22 11:21:09
Dostawcy internetu › VECTRA
Po kolei...
Parametry niby ok, ale ciężko być zadowolonym jak internet ciągle się zacina. Internet przez ciągle zawieszający się modem. Niby mój router nie pasował, ale oferowany przez nich miał możliwość podłączenia tylko dwóch urządzeń. Żart. Tv bez zastrzeżeń.
Cena w sumie konkurencyjna, są tańsze na rynku, ale nie mieli podłączeń na moim osiedlu.
Obsługa klienta dno. Zgadzam się z wszystkimi negatywami na ich temat. Rezygnacja z usług dodatkowych, wciskanych na początku jako darmowe jest kłopotliwa i trzeba się nabiegać. Wysłanie prostego maila nie załatwia żadnej sprawy. Jak się dodzwonisz do konsultanta to okazuje się, że on nie może nic zrobić \"trzeba wysłać maila\". I tak lądujesz w kolejce w punkcie obsługi itracisz czas.
Najlepiej tą firmę opisuje sytuacja, gdzie po rozwiązaniu umowy przysłali mi fakturę za kolejny miesiąc i grożono komornikiem. Znów musiałem wybrać sie do punktu obsługi, gdzie przeproszono za pomyłkę.
Współczuję ludziom, którzy tam pracują i muszą tłumaczyć się za błędy systemu. Muszę przyznać, że byłem w stosunku do nich czasem niepotrzebnie niemiły.
Niezawodność żadna. Każda burza = brak internetu. Plus przerwy techniczne i inne.
Rozpisalem się trochę, ale musiałem wylać z siebie ten jad, ktory we mnie się zebrał po tych wszystkich akcjach z vectra. Mam nadzieję, że ktoś to poczyta i coś poprawia, bo na prawdę szkoda mi pracowników tej firmy.
Rada dla klienta: omijać. Szkoda zdrowia i czasu. ZaletyCzęste spacery do punktu obsługi klienta.
WadySystem funkcjonowania firmy godny siedziby w Bangladeszu.
wrocław. Net +tv.
-
~luna280 / 2016-05-28 20:04:38
Dostawcy internetu › VECTRA
Potwierdzam wszystkie negatywne opinie o firmie Vectra, jakie zostały napisane w tym serwisie. Przygoda z firmą vectra to jakiś dramat. W zasadzie nie jest to żadna firma a zorganizowana grupa przestępcza, która w cwaniacki sposób nastawiona jest nie na świadczenie usług a naciąganie ludzi i wyłudzanie pieniędzy. Taka bandycka firma powinna przestać natychmiast działać i trzeba temu pomóc. Poszukuję wszystkich oszukanych klientów firmy Azart we wrocławiu, którzy zostali oszukani przez firmę vectra poprzez wciągnięcie ich wbrew ich woli do systemu Vectry a tym samym próbę wymuszenia i wyłudzenia kontynuacji umowy firmy Azart. To jest jakaś żenada, żeby tak borykać się z oszustami, z którymi nigdy nie chciało się mieć nic wspólnego i nie wyraziło się zgody na kontynuowanie umowy u takich oszustów. Chce zgłosić to oszustwo do Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji i poszukuję osób podobnie oszukanych i nękanych w tej chwili wezwaniami do zapłaty za świadczenie rzekomych usług, których nikt nie chciał, tak aby złożyć pozew zbiorowy i zrobić porządek z tą bandą cwaniakówZaletynie ma żadnych zalet
Wadyvectra to jedna wielka wada
nie korzystam z usług Vectry, nigdy nie podpisałam z nimi żadnej umowy a w tej chwili próbują mnie wrobić w rzekome świadczenie usług, na które nie wyraziłam zgody. Ja rozumiem, że można mieć problem z tymi cwaniakami po podpisaniu umowy ale żeby mieć problem z tymi złodziejami jeszcze przed podpisaniem umowy to już gruba przesada.
-
~Henryk / 2018-01-22 23:52:48
Dostawcy internetu › VECTRA
Zwykli oszuści i naciągacze. Od paru lat byłem abonentem Netii. Od kilku miesięcy wydzwaniał do mnie konsultant z Vectry proponując co najmniej te same programy przy mniejszym abonamencie. Do tego pierwsze dwa miesiące miały być za 1 zł, aby rachunki za usługi nie dublowały się do czasu wymówienia umowy z Netią. Niestety już po dwóch tygodniach przyszedł pełny rachunek do zapłacenia. A po miesiącu wyłączono mi dostęp do kilkunastu kanałów telewizyjnych.
Początkowo myślałem że to chwilowa awaria.
Parę dni później zadzwonił kolejny konsultant z informacją, że za dodatkową opłatą zostaną mi przywrócone owe programy gdyż ten pakiet został włączony jedynie na próbę na jeden miesiąc.
Klienta mają za nic. Do tego straszą że przy chęci rozwiązania z nimi umowy będę musiał pokryć koszty promocji jakie rzekomo mi przyznano. Tak więc na tą chwilę do 15 lutego zostałem z dublującymi się rachunkami, bardziej ubogim pakietem niż miałem i internetem który rzadko kiedy przekracza 10 Mb z rzekomych 100 Mb......
Zdecydowanie nie polecam i przestrzegam przed takimi praktykami
Zaletynie ma rzadnych
Wadynabijanie w butelkę i lekceważenie klienta
Miejscowośćwrocław
-
~Ładnie oświetlona choinka / 2018-01-13 21:24:03
Dostawcy internetu › VECTRA
vectra Wocław Gaj 100/10 Mb/s wg umowy.
Dramatyczne spadki downloadu wieczorami od ok18 do ok północy.
Aktualny test prędkości po kablu bezpośrednio do modemu Vectry:
download 7.08 Mb/s, upload 1.83 Mb/s ping 36
Obiecanki poprawy od zeszłego roku.Wielokrotne zgłoszenia, niezliczone rozmowy z technikami itd.nic nie dają
Gość w słuchawce rano odpowiada:- dziś czwartek...to wie pan... w poniedziałek przekażemy to wyżej
Czy tyko mi to wygląda na to,że mają mnie w (.....)?
Wypowiedzenie umowy, mam dość.
Pytanie czy Orange światowód jest rozwiązaniem, zwłaszcza jeśli chodzi o ping@ZaletyPomoc techniczna mówi po polsku, ale nie rozumie co się do nich mówi.
WadyNajczęściej 1/10-1/20 wartości downloadu z umowy.
Miejscowośćwrocław Gaj
-
~Tomasz / 2020-07-07 10:14:43
Dostawcy internetu › VECTRA
Po ogólnopolskiej awarii z początku lipca podjąłem decyzję o rezygnacji z usług Vectry. Od tego czasu połączenie internetowe często się zrywa. Zazwyczaj na kilka sekund, ale wystarcza to do wywalenia mnie z gry w trybie multi albo do przerwania spotkania w Microsoft Teams/Zoom. Dużo pracuję zdalnie, więc nie mogę sobie pozwolić na taką niestabilność. Proponuję zainwestować w infrastrukturę, bo konkurencja nie śpi.ZaletyCena usług jest całkiem ok (internet), chociaż nie wybija się na tle konkurencji.
WadyNiestabilne łącze, kilkusekundowe przerwania potrafią zaburzyć granie w trybie multi oraz pracę zdalną z wykorzystaniem Microsoft Teams/Zoom.
Miejscowośćwrocław
-
~Oskar / 2018-09-05 09:47:03
Dostawcy internetu › VECTRA
Beznadziejna obsługa Klienta i jakość firmy, po podpisaniu umowy dochodzą ukryte koszty, takie jak 20 zł miesięcznie za wypożyczenie rutera. Nie polecam i stanowczo odradzam korzystanie z tej firmy, kontaktować się można tylko listownie albo w placówce, których jest bardzo mało. Na wszystko mają odpowiedź, a w przypadku dokupienia jakiegoś pakietu, trzeba z niego korzystać przez okres trwania umowy, bo inaczej mnożą wartość pakietu przez wymyśloną przez siebie wartość i obciążają karą konsumenta za wcześniejszą rezygnację. Zaletybrak
Wadyobsługa klienta, ukryte koszty
Miejscowośćwrocław
-
~ttt / 2017-02-21 09:07:54
Dostawcy internetu › VECTRA
Odczucia.
W przeciągu pięciu lat trzy poważne usterki, 2 razy wymienili modem raz jakiś rozdzielacz w puszce na zewnątrz. Wymiana modemu to dwa dni robocze. Kilka razy były przerwy w dostawie ale maksymalnie kilka godzin. Nigdy mnie nie zbyli na infolini, nigdy nie uświadczyłem hamstwa. Podobno są trudności przy rezygnacji z usług ale narazie nie zamierzam.
Każdy dostawca internetu ma problemy możecie sprawdzić na innych portalach, jest to niuniknione.
Trochę danych:
Prędkość w ofercie 150Mbs w rzeczywistości 72Mbs.
Ping średnio 30-60 ms.
Czas ściągania paczki 8GB z serwerów WG około 30min.
Nie jest rewelacyjnie ale jeszcze raz powtórze, nie ma dostawców bez problemów.5 lat wrocław
-
-
~Jarek / 2018-02-14 10:34:22
Dostawcy internetu › VECTRA
Według mojej oceny: Nie mają skrupułów w stosunku do ludzi w podeszłym wieku, którzy nie są w stanie przeanalizować umów i aneksów zapisanych na dodatek mikroskopijną czcionką i prawdopodobnie wydrukowanymi celowo w niewłaściwym porządku (punkty nie idą po kolei i bardzo trudno się to analizuje). Stałych wieloletnich klientów w nieskończoność obciążają znacznie zawyżonymi w stosunku do rynku cenami. Używają manipulacji polegających na nieprawdziwej słownej interpretacji zapisów (BOK) i dezinformacji (również BOK) dotyczących procedur, żeby utrudnić rozwiązanie umowy i odwlec je w czasie.Miejscowośćwrocław
-
~karulka6 / 2017-09-29 22:16:25
Dostawcy internetu › VECTRA
Firma oszustów,usługi nie działały poprawnie,okłamywanie klienta na infolinii,rozwiazanie umowy i odstąpienie od umowy nie pomaga,nękanie wymyślonymi rachunkami za usługę nawet po poprawnym wypowiedzeniu umowy,nękanie telefonami,bezprawne,namolne zakłócanie życia klientowi.Kompletna porażka i pomyłka,przestrzegam z dala od tej firmy ,ciągły stres ,wiszenie na infolinii,pomoc techniczna wcale nie pomaga klientowi.Największa pomyłk amojego zycia.Zaletyżadnych
Wadybraknie miejca na ich wypisanie.
wrocław
-
~FatMike / 2017-12-11 20:38:34
Dostawcy internetu › VECTRA
Ogólnie wielka awaria w ciągu ostatnich miesięcy (zwłaszcza dwóch) 150mb chodzi jako 15. Kiedyś internet po interwencji magicznie wracał do poprzednich parametrów. Teraz to niemożliwe bo nie da rady się dodzwonić. Po ostatniej duzej awari dalej są ślady w obciętym transferze.Zaletykiedyś było 150mb
telewizja ok
Wadyobsługa tech.
kontakt
blokowanie ruchu sieciowego
zmuszanie do "ichniego" routera - brak mozliwości poważnej konfiguracji
Miejscowośćwrocław
-
~Największysyfever / 2017-10-09 14:02:56
Dostawcy internetu › VECTRA
Posiadam "światłowód" do 100mb/s z tejże cudownej firmy Srectra, minimum 10 razy w tygodniu problemy techniczne, mianowicie nie ma internetu na conajmniej kilka godzin, płace za kilka godzin normalnego użytkowania bez problemów w miesiącu. Nie polecam tej firmy, sugerujcie się opiniami..ZaletyZadnych
Wady- zawodności
- brak internetu (światłowód Hahahaha)
- non stop wku***enie na działanie internetu
Staż 3 miesiące, centrum wrocławia,
-
~Dagar / 2018-01-04 20:33:20
Dostawcy internetu › VECTRA
Stanowczo odradzam zarówno internet jak i pakiety TV w Vectrze. Awaria na awarii, brak jakichkolwiek informacji. Koszmarny kontakt (a raczej jego brak) z infolinią. Mimo stosunkowo niskiej ceny, jakość świadczonych usług jest zdecydowanie poniżej średniej. Lepiej dopłacić te kilka złoty na miesiąc i mieć spokój.ZaletyBrak.
WadyAwarie.
Brak kontaktu z infolinią.
Awarie.
Miejscowośćwrocław
-
~Krzysiek / 2018-02-03 09:31:55
Dostawcy internetu › VECTRA
Vectra, nie widziałem gorszego dostawcy usług. Jeśli chodzi o internet, bo jedynie z niego korzystam z ich oferty to na 50 Mb, za które płacę nie jestem w stanie korzystać z internetu. Czas odpowiedzi serwera jest tak długi, że człowiek jest na skraju irytacji, nie mówiąc o pracy na nim. Zgłoszenia i reklamacje po miesiącu nie mają swojej odpowiedzi. 20 minut wiszenia na telefonie próbując się dodzwonić na infolinie - bez skutku. vectra nie ma za grosz poszanowania dla klienta.Miejscowośćwrocław
-
~Lonislaw / 2016-10-16 11:20:50
Dostawcy internetu › VECTRA
Kiepskiej jakości Router, którego sygnał tłumiony przez cienką ścianę w bloku nie pozwala na swobodne słuchanie radia online, nie mówiąc o transferze video. Gdybym mieszkał w kamienicy zapewne nie było by szans na przesył bezprzewodowy do innego pokoju.
Kilka dni w miesiącu nie ma dostępu do Internetu (wrocław), w skali 24 miesięcy na które jestem zmuszony z nimi walczyć, daje to około 70 dni bez dostępu do internetu.
Konsultant który przyszedł do mnie do domu, dał mi umowę, w której okazało się, że deklaruję się na 24 miesiące, a nie na czas nieokreślony.
-
~Darth / 2017-10-12 17:57:40
Dostawcy internetu › VECTRA
Po pierwsze wciskają telefon którego nie masz ( 15zl/msc) , po drugie obsługa jest miła dopóki nie podpiszesz umowy , bardzo częste kilku godzinne awarie i oczywiście nie dodzwonisz sie na pomoc techniczna a jak już to niczego sie nie dowiesz . A spróbuj nie zaplacic to i odsetki i ponaglenia a mi nikt nie zwróci za brak uslugi .
Nigdy więcej i nikomu nie polecam WadyAwarie , zabieranie programów i nie mila obsługa przez infolinię
wrocław
-
~Sławka / 2018-01-16 11:23:45
Dostawcy internetu › VECTRA
Obsługa techniczna do niczego.Po trzech obiecanych przez sms ,wizytach techników nikt się nie zjawił .Internet dalej chodzi byle jak, nie mówiąc już o wi-fi -sygnał pływa i zanika. Oferta piękna tylko na papierze.Podpisz tylko umowę to zaraz zaczną się problemy.Wadytrudnosć połączenia się z infolinią ,czekanie zawsze ponad pół godziny,sygnał bardzo słaby przy 150 Mgb
Miejscowośćwrocław
-
~wściekły / 2016-01-02 11:01:07
Dostawcy internetu › VECTRA
Brak internetu wrocław od około g19.00 31.12.15 do g22.00 01.01.16 . Infolinia "pomoc" nie wie kiedy ma być koniec usterki, niegrzeczne, wręcz napastliwe uwagi z ich strony. Wielokrotne nieprawdziwe info o porze usunięcia usterki. Kilkukrotne rozłączanie się podczas rozmowy. Traktowanie nas klientów z pogardą. Propozycje składani reklamacji przez internet,który nie działa. Rezygnuję i będę to polecał innym.WadyBrak szacunku dla klienta. Opryskliwa i niekompetentna infolinia-pseudopomoc.
-
~Locky7 / 2018-08-27 01:00:45
Dostawcy internetu › VECTRA
Ciągły brak inetrnetu, w godzinach popoludniowych zamula jak cholera. W godzina wieczornych nic nie obejrzysz.Nocą też się wyłącza.
NIE POLECAM. DNO I WODOROSTY!!!!!ZaletyBRAK!!!!!!!
WadyDno nie internet. Nie polecam. Ciągle brak internetu.
Miejscowośćwrocław
-
~Łukasz / 2021-06-17 14:02:16
Dostawcy internetu › VECTRA
Rozwiązałem z nimi umowę zapłaciłem absurdalna kwotę 179,47 za dzień zwłoki za sprzęt, na początku umowy zostałem oszukany jeśli chodzi o ofertę , są oszustami i naciągaczami . Braki w dostawie media SKANDAL Zaletybrak
Wadywszystko
Miejscowośćwrocław
-
~Karok / 2018-06-10 20:01:47
Dostawcy internetu › VECTRA
Nie jestem zadowolony z usług, problem z programem 412 jak występował tak występuje. I nie można się doprosić by usunięto problem. ZaletyBrak
WadyCiągle zgłaszanie problemu. I dalej nic
Miejscowośćwrocław
-
~dziobo / 2017-12-18 19:40:29
Dostawcy internetu › VECTRA
Ludzie uciekajcie od Vectry. Jak podpiszecie umowę to Was oleją ZaletyBrak
WadyTraktują klientów jak śmieci. Zero pomocy,a telefony odbierają tylko w płatnościach.
Miejscowośćwrocław
-
~Wojciech / 2017-12-30 11:56:12
Dostawcy internetu › VECTRA
vectra należy do dostawców internetu dostarczających wyjątkowo niską jakość usług. Internet za który płacę to 150 Mbit, natomiast internet który otrzymuje to w porywach 60 Mbitów. Liczne reklamacje nic nie pomagają, usługa na super niskim poziomieMiejscowośćwrocław