Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 1779 opinii

1.71 / 5

  • Niezawodność
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    2.04
  • Parametry
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~danmark / 2019-05-28 19:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Internet z Vectry mam od miesiąca i jestem bardzo zadowolony, wcześniej korzystałem z mobilnego internetu Plusa. Szybkość, stabilność transmisji i niezawodność to charakteryzuje internet z Vectry czego nie mogę powiedzieć o internecie mobilnym Plusa.
    ZaletyWysoka szybkość transmisji, dobry modem, bardzo dobra współpraca z personelem technicznym
    WadyCena pakietu internetowego mogła by być trochę niższa.
    MiejscowośćŁosice
  • ~Robert / 2019-05-26 21:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Posiadam pakiet platynowy bez internetu od dwóch lat.
    Bywa, że dekoder samoczynnie się resetuje w trakcie oglądania telewizji.Są okresy, że kilka razy w tygodniu bez ostrzeżenia.
    Raz na jakiś czas zupełny brak sygnału przez kilka/kilkanaście godzin.Infolinia twierdzi, że to przez awarię w rejonie...
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Michał / 2019-05-26 19:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Parametry są dobre a cena jest adekwatna do jakości lecz częstość zmywania łączą jest nienormalna.
    ZaletyPrędkość łączą jest przyzwoita
    WadyW godzinach wieczornych mimo podłączenia sprzętu kablem internetowym połączenie często jest przerywane.
    MiejscowośćBraniewo
  • ~Andrzej / 2019-05-21 18:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Uwaga do poniższego wpisu "Beaty". Ja, poprzez wysłanie e-maila
    z prośbą o otrzymywanie rachunków drogą elektroniczną, natychmiast
    dostałem taką możliwość. Nie musiałem chodzić w tej sprawie do
    oddziału. Rachunki otrzymuję e-mailem na swoją pocztę i to tydzień
    przed terminem wpłaty poprzez bankowość internetową. Z usług Vectry
    korzystam od wielu lat i nigdy nie była potrzebna osobista wizyta
    w oddziele Vectry. Wszelkie zmiany dotyczące usług są załatwiane
    poprzez telefon do konsultantów lub wysłanie e-maila. E-mailem
    jestem także powiadamiany o terminach konserwacji sieci Vectry,
    z podaniem czasu gdzie nie będzie chwilowo możliwości połączenia.
    Jest to bardzo rzadko i wyłącznie w godzinach nocnych.
    ZaletyNie zgłaszam uwag negatywnych w sprawie telefonów
    do konsultantów, zawsze jest połączenie i sprawy
    są załatwiane lub przełączane do sekcji technicznej
    gdzie otrzymuję fachową pomoc.
    MiejscowośćWarszawa - Ursus
  • ~Beata / 2019-05-21 17:11
    Ocena: 2.75 / 5
    Bardzo nie kompetentna informacja przez konsultanta.Młodzi i bez wiedzy. A mianowicie chciałam się dowiedzieć czy doszło upoważnienie wysłane e mailem i czy już mogę załatwiać sprawy mojej teściowej ponieważ nie wychodzi z domu i ma 88 lat.Prosiłam aby rachunki przychodziły drogą elektroniczną nic z tego .Pan konsultant zaproponował mi żeby teściowa przyszła do biura OB, i żadnych informacji mi nie udzieli.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2019-05-21 13:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem klientem Vectry od wielu lat. Mam abonament na TV (platynowy)
    3 dekodery na trzy telewizory, internet 600 Mbps oraz telefon
    stacjonarny bez limitu na wszystkie połączenia telefonów komórkowych
    i stacjonarnych w Polsce, całej UE oraz Kanadzie i USA.
    Ostatnio szybkość odbieranego internetu spadła poniżej 100 Mbps.
    Zadzwoniłem pod numer 587426500 i szybko uzyskałem fachową poradę
    do usunięcia usterki. Sprawdzono na "odległość" gdzie jest przyczyna
    tak małej prędkości internetu. Modem jest sprawny tylko karta sieciowa
    w komputerze ma ograniczenie do szybkości 100 Mbps. Technik polecił
    mi odłączenie kabla z modemu od gniazda w komputerze i ponowne połączenie.
    Usterka ustąpiła, karta sieciowa wróciła do odbioru szybkości 1.0 Gb/s
    i prędkość internetu jest prawidłowa (ponad 500 Mbps). Przyczyną usterki
    było pogorszenie połączenia wtyku kabla z gniazdem karty sieciowej
    w komputerze.
    ZaletyMam stabilny szybki internet (600 - 300 Mbps), Wi-Fi odbierane jest
    we wszystkich pomieszczeniach 5 pokojowego mieszkania, telefon
    stacjonarny działa bardzo dobrze. Mam darmowe bez limitu połączenie
    z kolegami w USA i UE. TV działa dobrze.
    WadyJedyna niedogodność to częste zmiany w numeracji kanałów w TV
    i to sprawia, że trzeba własne menu zmieniać.
    MiejscowośćWarszawa - Ursus
  • ~Radziu / 2019-05-20 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma to zbiór znajomych, Prezes Jan, siedział w więzieniu a jego kochanka jest dyrektorem regionu centralnego, słabo, każdy z każdym itd
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Beny / 2019-05-20 18:50
    Ocena: 4.50 / 5
    3ci miesiąc z vectrą, internet zasuwa jak szalony. Stabilny, bez skoków pingu, w ciągu tych 3 miesięcy 2 razy na dosłownie 2 minuty zamulił. Także szczerze polecam 600mb/s, i obstawiam że większość negatywnych ocen pochodzi od większych bądź mniejszych dzieci, mieszkających z rodzicami, u których za pewne stoi router. Ja router mam oddalony od pcta o 2 metry, więc łączę się przez wifi o częstotliwości 5g, i tak jak na poniższym obrazku pobierałem po 50-60mb/s, a ping nawet nie podskoczył. Polecam

    https://i.imgur.com/f8zOD8r.png
    ZaletyStabilny, szybki.
    WadyHard to say
    MiejscowośćGliwice
  • ~Wojtek / 2019-05-19 18:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Po czterech miesiącach użytkowania Internet 150 Mbps po LANie stale 145-165 Mbps, bez awarii, bez przerw; wszystko śmiga. 39,90 PLN/miesięcznie. Strefa Klienta wygodna, wszystko OK. Polecam 5/5
    Zaletyniezawodność, cena, szybkość, dostępność
    MiejscowośćStarachowice
  • ~Adam / 2019-05-19 14:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam tej firmy. Niezgodne informacje, bałagan , wykorzystywanie niewiedzy. Kompletny brak możliwości załatwienia jakiegokolwiek problemu. Jeśli już pojawi się sprawa sporna tyle informacji sprzecznych ilu ludzi tam pracujących.Na koniec przy okazji wypowiedzenia umowy, równie wiele problemów, rzekomy brak wypowiedzenia w systemie mimo wcześniejszych zapewnień że wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie - jednym słowem oszuści!
    ZaletyBeak
    WadyZbyt wiele problemów
    MiejscowośćZabrze
  • ~Tarnek / 2019-05-19 12:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Zasięg wifi w mieszkaniu beznadziejny obsługa klienta jeszcze gorzej nie polecam w jednym z pokoi praktyczne nie ma sygnału wifi chociaż to mieszkanie 60m bez drzwi i na jednym poziomie
    WadyWszystko
    MiejscowośćWolbrom
  • ~Anna / 2019-05-18 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Z powodu złej jakości (wielogodzinne przerwy w dostawie internetu+wysoka cena) zrezygnowałam z Vectry. Odesłałam sprzęt w terminie paczkomatem. Zgubili go. Reklamacje odrzucili. Chcieli zrzeczenia się roszczeń do paczki w zamian za zmniejszenie kary za zgubienie ktora wynosi okolo 500 zl. czyli zrzekasz 500 ale dostajesz 120 zl za nie wysłanie w terminie - wszystkie potwierdzenia ignoruja. InPost przeprowadzil reklamacje - paczka się znalazla a Vectra będąc już w jej posiadaniu dwukrotnie próbowala wyłudzić pieniądze za "zgubioną przesyłkę", mimo dostarczenia im potwierdzenia nadania - nadal żądają opłaty za nieterminowy zwrot. Czyli trzykrotnie nastapila proba wyłudzenia.
    Zaletynie ma
    Wadybardzo czeste przerwy w dostarczeniu internetu, przerwy w dostarczaniu tv, spowolnienie internetu, brak kompetentnej obslugi, próby wyłudzenia pieniędzy
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Michal / 2019-05-17 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie gówno cały czas wyskakuje brak połączenia dns. Nikomu nie polecam najgorszy zakup jaki jest możliwy. 3 razy zmieniłem ofertę na lepszą ale jedyne co mam to więcej broblemów i ładny wygląd routera za który płacę 70 zł. Najgorsza sieć jaka jest dostępna.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko jest wadą. Sama Vectra to wada.
    MiejscowośćRadom
  • ~dzeta / 2019-05-17 14:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Porazka i dno. Słaby sygnal, po 12 wieczorem nic nie działa, do serwisu nie można się dodzwonić, odpowiedż na problem - "nic nie gwarantujemy". Pomoc techniczna to pan który robi ping i idzie. Odpowiedż na pytanie czy można jakoś to załatwić - "nie", koniec.
    Zaletybezterminowa umowa (chyba tylko dlatego że zapomniali o tym)
    Wadyslabe polączenie, bardzo slaba obsługa, żadnych gwarancjii stabilnego związku, nie można nic załatwić bez fizycznego udania się to serwisu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~przemek / 2019-05-15 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka ... od miesiąca próbujemy przenieść internet i tv niestety nikt nam nie jest wstanie pomóc. nie możemy założyć w naszym mieszkaniu vectry bo wcześniejszy właściciel jest abonamentem pod tym adesem . Odsyłają na infolinie na infolinii mówią że nie maja rozwiązania płacimy za coś czego nie mamy. DNO.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Agaya / 2019-05-13 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Na dzień dobry monter próbował mnie oszukać żądając opłaty za bezpłatny dekoder (sic!) - wyjaśnione na infolinii. Po dwóch latach rozwiązanie umowy wyglądało tak: najpierw tłumaczenie że tylko pocztą, mimo potwierdzenia z poczty twierdzą że nie dotarło do siedziby. Potem zaczęli honorować wypowiedzenie e-mailem. Za każdym razem zero odzewu i tłumaczenie, że np brak podpisu (wypowiedzenie napisane ręcznie i podpisane zeskanowane!). I co miesiąc faktura.... Nigdy w życiu i nikomu nie radzę mieć do czynienia z tą nieuczciwą firma.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, kontakt, problemy przy wypowiedzeniu umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paweł / 2019-05-12 16:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zdecydowanie zadowolony.

    Szybkość łącza jest stabilna, dokładnie taka jaką wykupiłem. Przez kilka lat miały miejsce może dwie parogodzinne przerwy w dostawie internetu (awaria). Generalnie nie mam jednak problemów technicznych z dostępem do internetu. Pomoc ze strony dostawcy zawsze jest szybka, konkretna, a co najważniejsze skuteczna.

    Nie zamęczają mnie też w kółko reklamami i "korzystnymi ofertami", co bardzo sobie cenię, bo nie ma nic gorszego niż natrętny marketing ;) Nie wymuszają też wykupywania "nowych, szybszych usług", jeśli obecna mi odpowiada. Duży plus!

    Do tego za kilka złotych miesięcznie można dokupić licencję na dość skuteczny antywirus, który nie obciążą systemu, nie przeszkadza w użytkowaniu komputera i nie pożera połowy jego zasobów. Kolejny plus.
    ZaletyStabilność usługi, solidność, uczciwość, skuteczna pomoc dla użytkownika.
    WadyNie zauważyłem
  • ~Mateusz / 2019-05-08 00:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Na telewizorze nie ma internetu działaniu wyłącznie w połowie 52m² domu
    "Specjalista" nie naprawił problemu. Powiedział że to wina sygnału i jedyne co można zrobić to kupić wzmacniacz. 7 metrów od routera prędkość wifi wynosi od 0.1kb/s do 100 kB/s przez 23/24 godziny w ciągu doby prędkość i unosi około 3 kB/s. Poprzedni dostawca UPC był o niebo lepszy. Vectra to dno.
    ZaletyJak zapłacę 300 zł będę miał Internet w całym domu.
    WadyWifi nie działa w połowie domu. Nie działa na telewizorze.
    Nie pomagają w rozwiązaniu problemu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lesław / 2019-05-07 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcesz mieć problemy? - korzystaj z VECTRY.
    Z tak dziadowską i ........(wpisać według uznania niecenzuralne słowa), nie miałem w życiu do czynienia.
    Szczerze odradzam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dawid / 2019-05-06 12:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Zero promocji dla stałych klientów , jakość obsługi słaba , dekoder 4k z pilotem co trzeba ładować usb porażka . Zdecydowanie nie polecam na 1000%.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2339
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1937
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1779
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1632
UPC Internet
Ocena: 2.01, ilość opinii: 1498
Play Online
Ocena: 1.91, ilość opinii: 1323
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 560
mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 245
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124