Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 3494 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena
    1.94
  • Parametry
    1.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sobieski / 2023-02-20 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z internetem cały czas.Nie polecam .........................
    ZaletyBrak
    WadyZbyt duzo
    MiejscowośćLegnica
  • ~Mateusz / 2023-02-19 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem użytkownikiem VECTRA od 10 lat , wcześniej zdarzały się wpadki ale było znośnie . Ale od roku to jakaś porażka . Internet jest słaby przerywa, pomimo zapisanej w umowie prędkości 750 mb/s nigdy takiej prędkości nie widziałem . Ten dekoder który dają do telewizji to też nieporozumienie często się wiesza i działa bardzo powoli . Ostrzegam i nie polecam. Czekam jeszcze pół roku do końca umowy i nigdy więcej .
    Zaletybark zalet , może cena pakietów względem konkurencji
    Wadysłaby internet, często go niema, dekoder 4K to jakiś chiński bubel
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Tomasz / 2023-02-19 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam światłowodu od firmy Vectra. Przepustowość nie utrzymuje się nawet na 50% maksymalnej możliwej prędkości. Spada nawet do 20Mb/s mimo, a płacę za Internet do 600Mb/s. Reklamacja została odrzucona mimo wykazania na speed testach nieprawidłowości, które są dowodem na niedotrzymywanie przez firmę warunków umowy. Testy zostały przeprowadzone kilkukrotnie w ciągu 7 dni na jednym podłączonym sprzęcie wolnym od wirusów i zakłóceń. Firma jedynie odpowiedziała, że w dniach tych nie było zgłoszeń awarii wiec reklamacja nie została uznana.
    MiejscowośćJaroty
  • ~Kubaczylijacob / 2023-02-18 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    nieudacznicy nie umieją internetu utrzymać dobrego
    MiejscowośćPomorskie
  • ~Klient / 2023-02-18 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako firma nie dba o wieloletnich klientów.Problemy techniczne , internet przerywa.Nakładają kary za niby nie oddany sprzęt.Brak informacji dokładnej w jakim terminie trzeba zwrócić sprzęt.,,czy wlicza co się soboty i niedziele,,.Starsze osoby nie zawsze wiedzą.Nie polecam firmy -uciekajcie od nich.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jasnej informacji dla klientów osób starszych i nie dokońca rozumiejących przepisy i regulamin.
  • ~Charlie / 2023-02-18 16:38
    Ocena: 1.75 / 5
    OMIJAĆ Vectrę szerokim łukiem! Notorycznie problem z internetem. Fachowcy dno kompletne . Jeden zachowywał się jak uczeń ( ciągle mnie pytał co ma robić i nic nie zdzialal) , drugi pan narzekał, że nie placa im za pracę drugi miesiąc i kładł się na podłodze jak u siebie w domu.
    Cieszę się że za niedługo kończy mi się umowa, bo przestanę wyrzucać pieniądze w błoto.
    ZaletyNie dostrzegam
    WadyNiekompetentni fachowcy, notorycznie zwieszajacy się internet
  • ~Marek / 2023-02-18 07:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia z podłączeniem telewizji 3 tygodnie naprawy przez serwis i w dalszym ciągu zamiast 152 kanały jest 48 oczywiście rachunek chociaż był zgłaszany problem to przyszedł 100 procent
    Nikomu nie polecam int
    ZaletyDo tej pory brak
    WadyJak w opisie
    MiejscowośćPłock
  • ~K / 2023-02-17 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    W życiu nie miałem gorszego internetu. Zacina się bez przerwy. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt mało miejsca żeby wszystkie wymieniać.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Olo / 2023-02-14 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet słaby jak "flaki z olejem" płacisz za 600 dostajesz w porywach do 300 , i masz odpowiedź z infolinii "No bardzo dobra prędkość" "Czego Pan oczekuje "
    ZaletyBrak
    WadyVectra to same wady.
    MiejscowośćZachodniopomorskie
  • ~Duszka / 2023-02-13 22:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia z internetem!!!! . A jak WYSYŁAJĄ WIADOMOŚCI BLOKUJĄ DEKODER !!!!!!! i trzeba za każdym razem wyłączać go żeby z powrotem można było oglądać. Najgorzej gdy coś w tym czasie nagrywa się!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyBlokowanie programów przy wysyłaniu Wiadomości. Czasami brak aktualizacji EPG!
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Paulina / 2023-02-12 18:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Telefoniczna obsługa klienta to jest jakiś żart! Za każdym razem każdy mówi co innego, wirtualna asystentka jakaś upośledzona ????, wciskają najdroższe pakiety i kity, że nie ma możliwości wybrania tańszego, albo że taki pakiet nie istnieje lub istnieje w innej cenie, niż w cenniku na ich stronie, na potwierdzenie odstąpienia od umowy czekałam miesiąc, na fakturach doliczają usługi, które nie zostały zamówione i wyraźnie było podkreślone, że ich nie chcemy - w dodatku w innej cenie, niż na cenniku. Śmiech na sali. Na plus jedynie cena najniższego pakietu i wybór kanałów w nim dostępnych, który jest dostępny w ofercie, ale na ich stronie niewidoczny - pewnie po to, żeby ludzie wybierali te droższe lol.
    Zaletycena najtańszego pakietu i kanały w nim dostępne
    Wadytelefoniczna obsługa klienta, wprowadzanie w błąd, naciąganie na najdroższe pakiety, ukrywanie tańszych usług przed klientem
    MiejscowośćLegnica
  • ~Arkadiusz / 2023-02-11 19:52
    Ocena: 4.00 / 5
    Jesli chodzi o Garwolin : To technik jest kompetentny konkretny i probuje zawsze znalesc czas by klient Vectry byl zadowolonny. Co do konsultantow Vectry zazwyczaj jestem zadowolony z ich pracy chodz zdazaja sie wyjatki.
    Usterki sa usuwane szybko i skutecznie.
    Wadyprzy polaczeniu sie do Vectra wirtualny konsultant to jakas pomylka
    MiejscowośćGarwolin
  • ~Tom / 2023-02-11 18:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem klientem vectry kilka miesięcy. Od początku nie potrafili poradzić sobie z problemami technicznymi - internet przerywał po kilkaset razy dziennie na kilkanaście sekund. Praca zdalna przez ssh, rap praktycznie niemożliwa. Co chwile zwis. Pomoc techniczna jako rozwiązanie poradziła mi zrobić reset sprzętowy routera. Nie sprawdzili zdalnie problemu tylko zrzucali konieczność diagnozy i jego rozwiązania na klienta.

    Vectra okazała się najgorszym z dostawców jakie do tej pory miałem.
    MiejscowośćPoznań
  • ~CRISU / 2023-02-11 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tego scierwa internet tragiczny pingi wysokie
    Zaletybrak
    Wadywszystko co możliwe
    Miejscowośćpolska
  • ~Winiar / 2023-02-11 04:02
    Ocena: 2.00 / 5
    komunizm lepiej działa niż ten internet

    słowo "vectra" powinno być synonimem słabego internetu
    Zaletybrak
  • ~1234 / 2023-02-10 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero zero i jeszcze raz zero!!!!konsultanci z dupy wyjęci, kazdy przekazuje inne informacje sprzeczne z pozostalymi. Od listopada walczę z wypowiedzeniem umowy. Do tej pory mam zaległości w spłacie, gdzie sprzęt odesłany, mail z wypowiedzeniem wysłany zgodnie z wytycznymi konsultanta. Mail zaginol nikt nic nie wie, faktury wystawiają i mają konsumenta w głębokim poważaniu. Nie polecam, ludzie od Vectry z daleka, walka skazana na przegraną. Ludzie tam pracujący zero kompetencji. Vectra ogarnij system bo dajesz dupy po całości. Żenada!!!!!!!
    ZaletyZERO !!!!!!
    WadySame wady!!!!!!!!
    MiejscowośćNowogard
  • ~dan69 / 2023-02-10 15:21
    Ocena: 4.00 / 5
    Od 4 lat jestem klientem vectry mam w umowie tylko internet 300mb wszystko było ładnie do 01.01.2023 gdzie to bez mojej zgody i wiedzy poinformowania z ich strony z automatu uruchomiła mi się usługa Netflix premium za 60zł jakie było moje zdziwienie gdy po zalogowaniu się na konto w celu opłacenia internetu 53 zł pojawiło się dodatkowe 60 zł , byłem osobiście w siedzibie vectry powiedzieli by nie płacić i usługa jest w trakcie rezygnacji po wysłaniu na ich email reklamacji opisu sytuacji , dziś mija drugi miesiąć i z 60 zł zrobiło się 120 zł ;p powiedziałem im że nie zapłacę bo nie zamawiałem tej usługi i rozważam rezygnacje z ich usług bo zrobili mnie w balona i coś mi się wydaje że ta reklamacja gówno da a szkoda bo 4 lata spokoju opłata na neta zawsze na czas a oni mi nóż w plecy nieładnie
    Zaletybrak
    Wadywłączanie płatnych usług bez wiedzy i zgody klienta.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Klient Vectry / 2023-02-09 22:40
    Ocena: 1.50 / 5
    usługa przeniesienia internetu z jednego kawałka ulicy na drugi, ca 1,5 km dalej. Pytam czy są możliwości techniczne. A jakże! Są. Składam wniosek, usługa przeniesienia płatna 99zł. Kolejne terminy instalacji nie dochodzą do skutku, bo albo technik chory, albo się termin w systemie nie zapamiętał. Za 5 razem technik dojeżdża i okazuje się, że nie ma sygnału. Dzwonię na infolinię 6 razy, żeby wysłali kogoś z działu technicznego, żeby sprawdził czy można naprawić. W ciągu 2 dni roboczych mają się odezwać, nigdy się nie odzywają. Za to anulują moje zlecenie, nie informując mnie o tym, a dowiaduję się o tym fakcie dzwoniąc enty raz z pytaniem co z tą naprawą. Każą złożyć nowy wniosek. Składam. Wyjaśniam o co chodzi, jaki jest problem, ok, przekierują to do działu, który się na tym zna i o wszystko zadba. Jest zgoda wspólnoty na pociągnięcie kabla, ustawiam na baczność administrację budynku. Technik kolejny raz nigdy nie dojeżdża - ups, okazuje się, że termin znowu się nie zapamiętał w systemie (za każdym razem, jak umawiam, infolinia mówi, że oczywiście się zapamiętało i że powinnam dostać smsa - którego nie dostałam nigdy, niezależnie od tego czy termin w systemie był czy nie, nie ma jak zweryfikować swojego zamówienia, bo również nie dostaje się kopii na swoje konto w ebok). Drugi termin 6.02 - technik wreszcie przyjeżdzą, rozrysowuje co trzeba zrobić (czyli pociągnąć nowy kabel od skrzynki do mieszkania, ca godzina roboty), daje znać do Vectry. Od tego czasu cisza. Dzisiaj dostaję fakturę od Vectry za dodatkowe wezwanie instalatora na wniosek abonenta (chodzi o tę wizytę 5.01) 49,99 oraz za przeniesienie usługi i ponowną aktywację (sic!) 99 oraz rachunek za luty, również 49,99. Piszę reklamację, ale i dzwonię do Vectry. Po trzykrotnym przebiciu się przez wirtualną asystentkę oraz kolejne 3 działy dowiaduję się, że mój wniosek o przeniesienie usług został anulowany.
    Wadyobsługa klienta, stosunek do klienta, obsługa reklamacji i wszystko inne
    MiejscowośćGdynia
  • ~Sonia / 2023-02-09 09:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Same zalety.życzliwość,punktualność,dobrzy fachowcy.
    ZaletySame.
    WadyBrak
  • ~Marta / 2023-02-07 12:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągłe problemy z internetem, obsługa klienta albo nie potrafi pomóc albo w jednym temacie każdy konsultant udziela innej informacji. Przy próbie wypowiedzenia propozycja zmiany na inną opcję, która okazuje się jeszcze większym niewypałem. Znikąd pomocy, utrudnianie złożenia wypowiedzenia,, aroganccy pracownicy. Jedno wielkie NIE!!!
    ZaletyBRAK
    Wadynieustające problemy techniczne, niska jakość obsługi klienta, błędne informacje na stronie www oraz infolinii, utrudnianie każdej możliwej sprawy
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 3026
UPC Internet
Ocena: 1.84, ilość opinii: 2983
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2501
Play Online
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1948
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1823
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3073
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2995
Plus
Ocena: 1.42, ilość opinii: 2075
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 1841
mBank
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1536
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1153