Od 3-4 tygodni mam problem ze zrywaniem połączenia (internet stacjonarny po kablu, Warszawa, środek miasta). Przerwy są co parę dni. Na infolinii przekazano mi, że jeżeli reset fabryczny modemu rozwiązuje problem to nic z tym nie zrobią i mam sobie tak resetować sieć (i w tym ustawienia wifi) co te 3-4 dni...
Napisałem w tej sprawie do Obsługi Klienta parę razy - brak odpowiedzi.
Dodatkowo wszystkie moje dotychczasowe zgłoszenia... zostały usunięte z systemu.
MiejscowośćWarszawa
~ewa / 2024-08-05 09:35
Ocena: 1.00 / 5
Po pierwszych czterech miesiacach zaczęły się problemy ,najpierw z zasięgiem następnie z ustawieniami programów i ciagłymi zmianami . Niemal codziennie następowały niezrozumiałe przerwy w odbiorze TV . Obecnie od mniej więcej roku następuja zatrzymania odbioru tv -zrywanie połaczeń z serwerem ,jednocześnie poziom internetu ( od 2,5 do maksymalnie 7 mb/s ) to w obecnych czasach jest niedopuszczalne !!!!!!!
Zaletyzero zalet same problemy ze wszystkim !!!!!
WadyBrak wykonywania usługi na poziomie gwarantowanym umowa - poniżej wszelkich norm
Miejscowośćdzików
~Maciek / 2024-08-05 00:16
Ocena: 1.50 / 5
Internet miałem jeszcze wdzwaniany od TPSA . Muszę przyznać, że to była usługa premium w stosunku do tego co oferuje Play w zakresie netu stacjonarnego. Żenująca obsługa techniczna. Żenująca jakość usługi, dramatyczny poziom tumiwisizmu w stosunku do Klienta. Dziękuję opatrzności że Internet wysiadł przed upływem 14 dni od podjęcia zobowiązania . Nawet wtedy nie chciało im się " przytrzymać " Klienta i od 72 godzin jestem bez internetu z informacją że mają trzy dni robocze na podjęcie obsługi technicznej a 30 dni mogę pozostawać bez dostępu. Cytat z Pani z działu obsługi. No więc kiedy to usłyszałem to rezygnacja a po potwierdzeniu powrotu do umowy na czas nieokreślony wypowiedzenie usługi. To mi wygląda tak jakby ktoś na wysokim szczeblu uznał że trzeba "zabic" usługę po UPC nawet kosztem satysfakcji Klientów. Nie wierzę że świadomie można serwować coś takiego jako produkt. To po prostu zabija markę. Zwyczajnie. Podpisuje się imieniem i nazwiskiem bo w głowie nie chce mi się pomieścić ze można tak traktować Klienta
ZaletyBrak
WadyWszystko w szczególności customer service
MiejscowośćWarszawa
~Tragedia / 2024-07-17 18:18
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. To się nadaje tylko do zgłoszenia do UOKIK.
Podpisałem umowę na światłowód 5GB/s
3 tygodnie czekałem, aż podłączą mnie do internetu, niestety się nie udało. Musiałem wzywać technika na mój własny koszt, gdzie okazało się, że ich Gniazdo światłowodowe jest ubrudzone i wystarczyło wyczyścić
Następnie po podłączeniu okazało się, że zamiast 5GB, jest zaledwie 50MB. Więc to nawet nie jest połowa, którą oferują.
Po zgłoszeniu tego do pomocy technicznej, od miesiąca chcą ode mnie wyniku certyfikowanego speedtestu, który codziennie im wysyłam i co 2 tygodnie odpisują, że podesłałem w złym formacie i jednak potrzebują w innym... Porażka, nie wywiązują się z umowy.
Nie polecam tego dziadostwa. Omijajcie play szerokim łukiem. Chyba, że chcecie płacić za dziadoski, niedziałający internet.
ZaletyBrak
Miejscowośćwarszawa
~Dano / 2024-07-15 13:50
Ocena: 1.00 / 5
fatalny prawdziwe ,,G" prędkość 40 Kb maksymalnie no jaja sobie robią proszę omijać z daleka, powinno sięi ch pozwać
Zaletyżadne
Wadysame wady
MiejscowośćCzęstochowa
~Maryśka / 2024-07-05 22:30
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja i internet od Play to porażka! Pani konsultantka podczas rozmowy zapewniała ze wszystko będzie tak samo jak w UPC.
Tymczasem internet wiesza się kilkanaście razy w ciągu dnia, a tv nie posiada możliwości nagrywania jakichkolwiek seriali. Nie ma po prostu takiej opcji.
Bardzo żałuję że dałam się na to nabrać.
Również obsługa techniczna jak i konsutanci przez telefon to porażka.
Nie wiem skąd oni biorą tych ludzi.
Nie mają najmniejszego pojęcia o czym się mówi i co mają zrobić.
Odradzam !!!!!
ZaletyŻadne
WadyMnóstwo
MiejscowośćWarszawa
~Niezadowolony / 2024-06-26 15:07
Ocena: 1.75 / 5
Pierwsze trzy miesiące internet światłowodowy działał względnie. Po tym okresie cuda. Ciągle zrywające połączenie sieciowe, znikające 5Ghz na routerze. Pingi, jitter to żart. Prędkości potrafią spaść do 2Mb przy łączu 600Mb. W dzień idzie korzystać, w weekendy tragedia, można zmieniać DNSy w nieskończoność. Zapytania idą przez serwery PLAY i tam są blokowane średnio co 2min, przez to przeglądanie stron - masochizm. Parametry łącza wzorowe, technik proponuje wymienić router i tak robi, jednak PLAY nie chce zarejestrować nowego urządzenia w sieci. Cyrk. Serio, nie polecę nikomu, obsługa trzepie formułki z automatu i robi z ludzi idiotów. Testy robione po LAN, taką załączyłem informację przy składaniu reklamacji, po trzykroć odpisano mi, że nie gwarantują prędkości po łączu WIFI. Jeżeli ktokolwiek zastanawia się nad tym pseudo połączeniem z siecią - odradzam. Każdy lokalny dostawca będzie lepszym wyborem.
ZaletyNic nie przychodzi mi do głowy
WadySame
MiejscowośćEłk
~DOMINIK / 2024-06-26 11:03
Ocena: 1.50 / 5
Najgorsza obsługa klienta i internet jaki w życiu miałem nie polecam!!!! Jak będziecie mieć awarie to do 14 dni (wg ich regulaminu) dopiero odpisują że sprawa jest analizowana, bez podjecia jakiejkolwiek proby naprawy masakra!!!!
ZaletyBrak
WadyW przypadku awarii brak szybkiej naprawy
MiejscowośćKrzeszowice
~Witold / 2024-06-17 14:57
Ocena: 1.50 / 5
Brak możliwości zmiany usługi nawet zaraz po zawarciu nowej umowy .umowa zawarta bardzo jednostronnie klient jest bezbronny .
ZaletyAktualnie po wielu kontaktach telefonicznych zalet nie widzę
WadyBrak pomocy ze strony pracowników Play .Umowa podpisana koniec kropka kliencie radź sobie sam.
MiejscowośćKołobrzeg
~Mags / 2024-06-16 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Internet w Play to jest jakieś nieporozumienie! NIE POLECAM!!! Kilka razy dziennie znika internet domowy, internet w telefonie działa, jakby chciał, a nie mógł (1,5 Mb/sekundę). DRAMAT i ŻENADA.
ZaletyBrak
WadyTa firma to jest jedna wielka wada!!!
MiejscowośćWrocław
~Sylwia / 2024-06-13 20:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Przynajmniej raz w miesiącu zgłaszam problem internet nie działa. Zdarza się,że w ciągu dnia dzwonię trzy/cztery razy. Zgłaszam reklamacje, czekam na techników i zero reakcji. Szkoda zdrowia, nerwów, pieniędzy i czasu na współpracę z Play
~Jan / 2024-06-12 17:57
Ocena: 1.25 / 5
Przeszedłem z UPC i to był błąd !!! Po miesiącu użytkowania najpierw zaczęły się problemy z TV łączność po LAN zaczęła się "rwać" - rozłączało co pół godziny na 15 minut. Tego samego dnia zniknęła sieć WiFi - 5G. I się zaczęło. Telefony do obsługi technicznej, resetowanie, restartowanie routera - twierdzenie że po stronie technicznej nie widzą żadnych błędów i router działa bez zastrzeżeń. Tymczasem router WiFi działa w cyklach - 2 minuty OK i 15 sekund przerwa. Zgłosiłem reklamację i po dwóch dniach dostałem odpowiedź, że nie ma żadnych wad technicznych i wszystko jest OK, gdy u mnie Internet jak nie działał poprawnie tak nie działa w dalszym ciągu. Kolejne telefony do obsługi technicznej i ich działanie były ciekawym doświadczeniem - " niech pan weźmie router, pójdzie do punktu obsługi PLAY to od ręki zostanie on wymieniony". Całe szczęście najpierw zadzwoniłem do punktu Play i okazało się, że jest to nie da się tego zrobić - routery mają tylko technicy zajmujący się ich montażem. Po tej informacji obsługa techniczna uparła się że mam tam iść i jak będę na miejscu to mam zadzwonić do nich i oni wytłumaczą że punkt Play ma taki obowiązek. Nie komentowałem tej propozycji - zadzwoniłem ponownie do obsługi i złożyłem kolejną reklamację z wnioskiem o wizytę technika celem sprawdzenia na miejscu działania routera i jego wymianę na nowy. Czekam na jego wizytę. Jestem świeżo po zawarciu umowy więc chcę wykorzystać wszystkie dostępne środki reklamacji przed wnioskiem o rozwiązanie umowy przed terminem z winy dostawcy usług.
~Aga / 2024-06-11 21:35
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda, że nie przeczytałam opinii 10 miesięcy temu. Od tego czasu to już druga awaria, i mam czekać na usunięcie 14 dni. Żałuję że przeszłam z Orange. Tam awaria była usuwana w ciągu 48 godzin.Wg mnie firma chyli się ku upadkowi. Na pewno nie przedłużę umowy po takim zachowaniu.Ale muszę wytrzymać jeszcze ponad rok bo zapłacę karę.NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ! I LEKCEWAŻYĆ!
ZaletyBrak
Wady14 dni oczekiwania na usunięcie awarii światłowodu, nr zgłoszenia przesłany SMS- em nie jest widoczny w Play 24, oszustwo!
MiejscowośćParszòw
~Janusz / 2024-06-10 22:38
Ocena: 5.00 / 5
Jako były klient UPC uważam, że wszystko funkcjonuje bez najmniejszego problemu i nie mam żadnych powodów do narzekania.
Zaletyfunkcjonalność,prędkość internetu zgodna z umową,nowoczesność
MiejscowośćKraków (Kraków-Nowa Huta)
~Boguś / 2024-06-03 14:06
Ocena: 1.33 / 5
Legalni ZŁODZIEJE...od 6 miesięcy naliczają mi +100zł do abonamentu a zgodnie z umową powinno to być +15zł! Wyjaśnianie tej sytuacji z bezczelnymi oszustami bez skuteczne. Zorganizowana mafia wyłudza pieniądze od zwykłych ludzi pod przykrywką zarejestrowanej firmy...#@##€¥##!!!
ZaletyNie mam powodów by by się ich doszukiwać
WadyTa firma to wada na rynku...
MiejscowośćStargard
~kemor / 2024-05-31 19:16
Ocena: 2.00 / 5
jedna wielka masakra! przeszedłem z UPS do PLAY, samo przechodzenie trwało 4 dni bez TV - tyle niby trwa aktywacja! a potem jeszcze gorzej! codziennie restart tego pudełka do TV, bo się zawiesza, kręci kółko, ginie dzwięk itd itd itd MASAKRA!!!
Zaletyżadnych
Wadywszystko
MiejscowośćChorzów
~Mazzi / 2024-05-30 09:06
Ocena: 1.50 / 5
Najgorszy internet jaki może być w kraju. Odkąd UPC połączyło się z Play to codziennie zrywa połączenia. Nie obchodzi mnie że wifi coś tam coś tam. Jak tłumaczą się debile w salonach. Jak UPC było samo to wifi działało zawsze i nigdy nie było problemu
ZaletyZadnych
WadySame wady
MiejscowośćWarszawa
~Ewelina / 2024-05-29 23:41
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej żadnego Play i internetu.
Nigdy więcej. Wi-Fi nie działa praktycznie od początku umowy. Niedługo miną dwa lata. Konsultanci nie widzą żadnego problemu po swojej stronie .
Dane komórkowe też działają fatalnie.
Ludzie , szukajcie wszędzie , tylko nie u nich.
MiejscowośćGłogów
~qwer / 2024-04-16 12:28
Ocena: 1.00 / 5
Czekasz na montera, ma być w ustalonych godzinach. Nie ma go. Nikt nie dzwoni. Na infolinii nie mają kontaktu z monterem i proszę się nie martwić i czekać. Może jaśnie pan przyjedzie a może nie, może jaśnie pan zadzwoni a może nie.
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćWrocław
~Arka / 2024-04-15 17:48
Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć to porażka zero szacunku do klienta, liczy się tylko kasa dla nich nie klient, a biuro obsługi klienta to totalna porażka, oszukują i naciągają,omijać szerokim łukiem.