Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 1487 opinii

1.87 / 5

  • Niezawodność
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.87
  • Cena
    2.28
  • Parametry
    1.74
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Oferta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 75
  • ~Skowron / 2020-12-03 13:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Play to najgorszy internet w Polsce ORANGE jest owiele lepszy.
    ZaletyJest przenośny
    WadySłaby Zasięg slaby sygnał słabe łączę
    Tak naprawdę ten internet nie ma żadnych zalet
    MiejscowośćPolskowola
  • ~Grzegorz / 2020-12-01 23:04
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłem internet Netbox playa. Router huaway 12 kategorii a w rzeczywistości ledwie 80 Mega. Jak popada to ledwie zipie. Po 3 tyg awaria. Na infolinii sprawdzili - "po naszej stronie wszystko OK". Że niby ja zepsułem coś co jest zamontowane na dachu. Sprzęt dzierżawiony ale nie poczuwają się do obowiązku wymiany. Na odczepne w salonie dali mi duplikat karty sim. mam ponownie na własny koszt (już raz musiałem zapłacić za montaż) wymieniać kartę lub zdemontować urządzenie i przywieżź do salonu. Nie polecam. Mają gdzieś klienta. Infolinia niekompetentna.
  • ~Luk / 2020-12-01 17:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Zasięg kiepski mimo ze mieszkam w miescie zacina net nie polecam.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~cez / 2020-11-27 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet posiadam od półtora roku i jestem przerażony jego jakością. W tej chwili prędkość pobierania/wysyłania nie przekracza 100 kb/s. Myślałem że to problem zasięgu, lub obciążenia nadajnika, ale nie. W Warszawie niedaleko centrum jest to samo. Mam też internet w Nju (Orange) i jestem bardzo zadowolony - tam prędkość jest na stałym poziomie żędu 5-10 Mb/s, bez względu czy to wieś, czy duże miasto. Przed Play-em miałem umowę z T-Mobile i tam też nigdy nie musiałem martwić się o transfer. Internet w Play to faktycznie porażka. Nie polecam.
    MiejscowośćStrzegowo / Warszawa
  • ~lucek / 2020-11-22 12:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Złodzieje od których żeby się uwolnić trzeba zapłacić wysoką kwotę za zerwanie umowy bo oni po swojej stronie nie widzą żadnych usterek. Także trzeba się pogodzić na okradanie przez cały okres umowy lub zapłacić ponad tysiąc złotych za zerwanie umowy.
    ZaletyMają super reklamy.
    Wadyza dużo do pisania aby wymienić wady!!!
    MiejscowośćZłotniki Kujawskie
  • ~Mazia / 2020-11-18 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam Internet mobilny bez limitu, który tak naprawdę nie istnieje, bo wynosi 100 GB. Internet działa bez zarzutów przez max tydzień od początku nowego okresu rozliczeniowego a potem jest strasznie: zawiesza się, nie można korzystać z internetu na kilku urządzeniach jednocześnie, a to jest teraz potrzebne z uwagi na zdalne nauczanie. Jedynym plusem jest zasięg.
    ZaletyZasięg
    WadyInternet szybko się wyczerpuje ( nie wiem dlaczego?)
    Słaba prędkość
    Nie można korzystać z internetu na kilku urządzeniach jednocześnie
    MiejscowośćGiżycko
  • ~Defne / 2020-11-16 22:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszuści!!
    Mam internet wifi bez limitu do 100 GB i rzekomo to 100 GB kończy mi się po tygodniu, gdzie z internetu nie korzystam za dużo. Ponadto, wiele osób, które znam i są w Play'u narzeka na tę sieć. Dla porównania, znajomi, którzy mają internet w T-Mobile i więcej ode mnie go wykorzystują, chwalą, bo limit wcale się nie wyczerpuje albo jak już to pod koniec miesiąca. Odradzam Play, kilka lat temu to była renomowana firma, byłam jej stałym abonentem, natomiast umowy, która za kilka miesięcy się skończy, już nie przedłużę, szkoda nerwów, oszustwo i wyłudzanie pieniędzy w biały dzień.
    ZaletyBrak
    WadyBłyskawiczny koniec miesięcznego limitu danych
    MiejscowośćŁódź
  • ~bunusz / 2020-11-15 16:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Ta firma to banda cwaniaków. Specjalnie nie przysyłają faktur przed datą ich płatności, aby w ten sposób naliczać sobie odsetki. Czy w ogóle ktoś tam pracuje???
    ZaletyBrak
    WadyNiedotrzymywanie terminów , naliczanie nienależnych odsetek.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Aga / 2020-11-11 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    A ja nie jestem zadowolona, po miesiącu używania modem rozłącza mi się z internetem, dopiero po 20 minutach znowu zaskakuje, podobno wina wadliwego sprzętu, play niestety nie oferuje zastępczego sprzętu a naprawa trwa 2 tygodnie także nie polecam i odradzam badziewie.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Paweł / 2020-11-07 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam Klientów Play. Podpisałem umowę i teraz muszę prosić Play, aby podłączyli mi internet. Po podpisaniu umowy nikt już z Play się do mnie nie odezwał w sprawie podłączenia internetu. Zadzwoniłem sam i zaproponowali mi przyjazd montera dopiero za ponad 2 tygodnie, mimo że mieszkam w dużym mieście (Warszawa) i jestem dostępny o każdej godzinie. I wiedzie co, czytając opinie innych mam obawy że za 2 tygodnie nikt nie przyjedzie i znów mi umówią montera za kolejne 2 tygodnie. Mam również obawy, że zaczną naliczać mi opłaty, mimo braku wykonania usługi. Porażka w jakim świecie przyszło nam żyć. Mamy XXI wiek, w dobie internetu w centrum Warszawy, czeka się minimum 2 tygodnie na podłączenie internetu. Żenada
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paulina / 2020-11-05 22:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Podpisałam umowę z play na internet domowy 300Gb 80 zł na 24 miesiące przez pierwszy rok było dobrze lecz już w drugiej połowie umowy jakiś śmiech, sprzęt wymieniałam 3 razy, pogorszył się zasięg mimo anteny wzmacniającej. Korzystamy mniej z internetu od ponad 6 miesięcy a mimo to muszę dokupować dodatkowe 100 GB, w tej chwili jestem na etapie ostatniego miesiąca umowy której oczywiście nie przedłużam, w dwa tygodnie zużyłam 400 GB, przez co w 1 dzień odłączyłam ruter i nie korzystałam z internetu a mimo to naliczyli mi 27 GB ZŁODZIEJE. Nie polecam nikomu pleya.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie tylko mozliwe
    MiejscowośćSkalbmierz
  • ~glaglusz / 2020-11-04 13:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Od pół roku jakość internetu diametralnie spadła, nie da się nic robić z takim internetem.
    ZaletyCena
    WadyBrak możliwości korzystania z internetu
    MiejscowośćWilczyce
  • ~agnieszka / 2020-11-03 07:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofalna jakość. Kupiłam od nich internet z umową na rok. 70 zł/ miesiąc. Ciągłe problemy z internetem, ale na szczęście umowa już dobiega końca - tak myślałam.

    Ale teraz wysłali maila, że zmieniają technologię i starsze modemy przestaną działać. Tak po prostu. Zdecydowałam się na umowę z nimi po sprawdzeniu tej usługi z kartą SIM kolegi i moim modemem - działało. Teraz mój modem przestanie działać w trakcie obowiązywania umowy.

    Piszą, że można się z nimi skontaktować i kupić nowy modem za 1 zł. Podany numer telefonu nie działa. Maila nie ma. Próbuję kilkukrotnie dodzwonić się do nich na numery obsługi klienta. Odpowiedź zawsze taka, że "oni o żadnym mailu nie wiedzą i nie bardzo rozumieją dlaczego taki mail w ogóle mógłby zostać wysłany". Łączą mnie z ludźmi ze sprzedaży, którzy wciskają mi nową umowę. Cyrk po prostu.

    Nigdy więcej Play.
  • ~Adska / 2020-10-27 11:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Skuszona ceną postanowiłam podpisać umowę na internet stacjonarny, terminy na montaż są bardzo odległe. W dniu umówionej instalacji specjalnie wyszłam dużo wcześniej z pracy, czekałam na monterów kilka godzin i niestety nie przyjechali (przed instalacją nie udało mi się otrzymać numeru telefonu do monterów). Mieli zjawić się dnia następnego co również nie nastąpiło, po telefonie na infolinię play otrzymałam odpowiedź, że kolejny wolny termin na montaż jest za 8dni... Czyli od umowy do montażu minie co najmniej 2-3 tygodnie
    ZaletyCena
    WadyUtrudniony kontakt, zero informacji
    Odległe terminy montażu
  • ~Jamnik24 / 2020-10-21 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Obsługa klienta polega na wproadzaniu w błąd. Brak profesjonalizmu. Pan z obsługi informuje że router net box wzięty na próbę-21 dni można oddac w każdym punkcie play. Bzdura, stracilam 2 dni i nic nie załatwiłem. Odesłałem kurierem. Nie chcę mieć NIC wspólnego z play. Serdecznie odradzam
    ZaletyBrak
    Wady- słaba jakość internetu
    - wysokie ceny za usług
    - niedouczony personel
    MiejscowośćWołomin
  • ~Marek / 2020-10-15 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta, nie mająca pojęcia onsprawach technicznych.
    Prędkość internetu w centrum dużego miasta - od 0.5 do 1.5 Mb/s czyli gorzej niż tragicznie.
    Obsługa klienta nie widzi problemu i nie jest w stanie pomóc. Jedyny argument którym się posługuje brzmi "sieć play nie gwarantuje stabilności internetu".
    ZaletyBrak
    WadyWszyatko
    MiejscowośćKraków
  • ~Rena / 2020-10-01 22:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragiczna obsługa Klienta,niekompetentna infolinia i sprzedawcy.
    Zamówiłam internet stacjonarny z instalacją dzisiaj o 16. Nikt się nie pojawił. Kilkakrotnie dzwoniłam na infolinię, ale proponowano mi tylko umówienie nowego terminu za 1,5 tygodnia. Instalację przekazali do zewnętrznej firmy i jeżeli ta sie nie wywiązuje to podobno nic nie można zrobić... przy którejś z kolei rozmowie Pani na infolinii stwierdziła, że instalacja jest umówiona ale za miesiąc... Dzwoniłam do salonu, który umawiał instalację (blue city Warszawa), ale nie zajęli się sprawą bez sprawdzenia w systemie twierdzą, że oni wszystko zrobili dobrze. Radzę omijać szerokim łukiem play w ogólności, a salon w blue city w szczególności. Zero dbałości o jakość obsługi, tylko prośby o wysoką ocenę rozmowy, a sprawa nie jest rozwiązana
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetencja pracowników, xerowa jakość obsługi Klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lis / 2020-09-25 21:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia prędkość LTE około 10 do 20 mb nie polecam obsługa klienta tragicznie
    ZaletyBrak
    WadyBrak prędkości
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pinio / 2020-09-25 12:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Co jakiś czas padają z netem żenada centrum miasta Krakowa
    WadyZnika
  • ~Wojtek / 2020-09-23 10:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeżeli chodzi o internet mobilny to padaka, jeszcze w centrach miast jest ok, ale już na peryferiach czy w małych miejscowościach dramat. Zasięg też w dużych miejscowościach poza nimi tylko roaming krajowy, gdyby nie on nie dało by się korzystać z sieci. Fatalna obsługa klienta, w razie reklamacji odwracają kota ogonem, w ogóle nie odnoszą się do treści zgłoszenia. Pierwsza reklamacja dot pogorszenia transferu została zamknięta bez żadnego wyjaśnienia, trzeba było ją ponawiać. Czekam na zakończenie umowy i uciekam do innego operatora.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, zasięg poza dużymi miejscowościami, transfer danych
strona 1 z 75
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2515
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2250
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2099
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1898
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1685
Play Online
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1487
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1050
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 930
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 855
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 814
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 702
Plus
Ocena: 1.57, ilość opinii: 622