Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2193 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mojżesz / 2024-02-06 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, jeden wielki śmiech ! Jestem po wymianie sprzętu reklamacyjnie a Internetu jak nie było tak nie ma! Łącze 1Mb działa na 6-12% możliwości, oczywiście gdy działa internet, to jest kpina z klienta. Brak internetu = brakiem tv, lagi, ping po 50-70 . Słać trzeba skargi do uokik’u
    ZaletyPusty śmiech
    WadyCałokształt
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zbigniew / 2024-02-03 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem w play telefon na kartę.Zdecydowałem się na zmianę telefonu i operatora.W telefonie,który miałem w play pozostało 50zł.z groszami,które zniknęły.Kto je ukradł?Czy jeżeli ktoś komuś zabiera bez jego wiedzy ileś pieniędzy to nie jest kradzież?Czy nie uczciwiej było oddać?Kto się pochciwił na to by ukraść emerytowi te 50 zł z groszami, bo przecież nic w zamian nie dostał.Po prostu ktoś ukradł. Chyba nie taka firma jak PLAY. Przecież to uczciwa firma, która nie ukradła by nikomu a zwłaszcza emerytowi nawet grosza.Więc kto!!!!!
    MiejscowośćGDYNIA
  • ~NiePozdrawiam / 2024-02-03 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet światłowodowy 1gb/s - nie polecam internetu od play, miało być super, jest tragedia. Po godzinie 18-19 internet zwalnia do prędkości 20mb/s z pingiem 22-30ms i nie jest to świeża sprawa, ponieważ dzieje się to już od kilku miesięcy. Jak popatrzeć po opiniach nie jest to wyjątek, ponieważ sporo osób ma ten sam problem.
    ZaletyBrak
    WadyInternet po godzinie 18.00
    MiejscowośćCelestynów
  • ~Roman / 2024-02-02 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Ja jeszcze jestem "przejętym klientem", co oznacza, że mam sprzęt UPC, ale internet też już zrywa a prędkość, jak już wyjątkowo jest łączność - nie ma porównania nawet z żółwiem. W tych warunkach rozmowa z konsultantem jest żadna, bo dzięki zrywaniu połączenia wywala mnie z czatu z powodu "długiej nieobecności! Udało mi się w międzyczasie wbić numer kontaktowy, konsultant miał połączyć się do 5 minut, oczywiście to też nie działa i zadzwonił po pół godzinie. W ogóle cud, że zadzwonił. Zaproponował mi migrację do Play, ale że dzięki tak długiemu oczekowaniu zdążyłem przeczytać opinie o usłgach tego operatora, to podziękowałem. I tym samym dziękuję opiniodawcom. Jeśli ktoś jednak chce zawrzeć umowę z Play to polecam kapkę dopłacić i zawrzeć ją na czas nieokreślony, tak by można było w każdej chwili ją wypowiedzieć. Wiązanie się długoterminowym kontraktem jest najgłupszym wyborem, jaki można uczynić. I to ostatnie polecam zrobić z każdą siecią, naprawdę 10 czy 20 zł. więcej to jest nic, w porównaniu do panującej inflacj i starganych nerwów z powodu ciągłego braku internetu.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rumun / 2024-02-01 16:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jak działaj to nawet to jakoś szło oglądać,jednak od soboty nastąpiła awaria i tu kuku.Biuro obsługi niby zgłoszenie przyjęło,alle nic z nim nie zrobiło.Dopiero po trzecim telefonie ponoć coś będzie robione żeby usunąć awarię. Jednym słowem jak działa to ok ale jak się zepsuje to już tragedia. Nie polecam
  • ~Katka / 2024-02-01 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia... Od dwóch miesięcy zgłaszam problem z odbiorem kanałów telewizyjnych... Niekończące zacinanie obrazu, co uniemożliwia spokojne obejrzenie czegokolwiek... odpowiedź - warunki atmosferyczne i bliskość budynków wokół mojego miejsca zamieszkania ????
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćBytom
  • ~Borsuk / 2024-01-30 11:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Świeżutki światłowód PLAY, wg umowy 1Gb/s. Regularnie, codziennie od co najmniej miesiąca pada w godzinach 19 - 23. W niedziele potrafi w ogóle cały dzień nie działać. Prędkości potrafią spaść do poniżej 1Mb/s, utrata pakietów na poziomie 30%. Obsługa klienta nie ma pojęcia o czym mówi, każdy konsultant gada co innego, potrafią niby przyjąć reklamację ale w zgłoszeniach śladu nie ma... Jedyne co się powtarza - przypomnę, od ponad miesiąca - to że mają awarię i "trwają prace".

    Dałem się skusić na "promocję" i żałuję - nie warto dla tych marnych kilku złotych pozornej oszczędności.
    ZaletyW miarę przewidywalny termin kolejnego padnięcia... (to ironia oczywiście)
    WadyFatalne parametry teoretycznie dobrego łącza, permanentna awaria, beznadziejna obsługa klienta, przymusowo wciskany zupełnie bezużyteczny router (KAON) który ciężko zastąpić czymkolwiek sensownym.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~NIE DLA PLAY / 2024-01-29 10:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Ludziska, na wstępie informacyjnie NIE DAJ SIĘ NABRAĆ NA INTERNET OD PLAY, i tu możecie przestać czytać, ale powiem Wam, że takiego gniota jak usługa internetu od Play to przez ostatnie 15 lat nie uświadczyłem ( był u mnie UPC, dałem się namówić na migrację do Play ). Przez pierwsze dwa tygodnie usługa działała "przyzwoicie" można by z nią żyć ale kolejne tygodnie to już jest tortura. Play do reklamacji wymaga pomiarów certyfikowanych ... tylko jak je wykonać, jeżeli jest brak internetu lub łącze jest na tyle słabe, że nie zapisuje i nie certyfikuje pomiarów. Ping 3000 ... prędkości poniżej 10, na łączu 1000, w wiadrze więcej z rzeki doniosę internetu niż Play jest w stanie dostarczyć kablem. NIE zastanawiaj się, od razu znajdź innego dostawcę! Oczywiście PLAY nie widzi problemu, nie ma podstawy do rozwiązania umowy z ich winy, wielka technologiczna firma na papierowej podstawie. Jeżeli nie uzyskam wypowiedzenia za porozumieniem stron, cóż spodziewajcie się nowego kanału na YT, codzienne relacje z działania łączy PLAY, testy, poświęcę na to trochę czasu ale najważniejsze, że może uchronię kilka osób przed błędem, który sam popełniłem.
    ZaletyCENA
    WadyCAŁA RESZTA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arencik / 2024-01-27 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    po 3 latach dalej sie nic nie zmieniło pod względem internetu, jak chce ktoś brać internet to napewno nie od play.
    1. w dzień nie chce sie nic wczytać nawet głupia strona na google
    mimo ze internet mi sie nie skonczyl
    2.godziny wieczorne to jest katorga, nic sie nie chce wczytać widzisz ze masz internet ale jednocześnie go nie ma.
    3.jak na swoja cene a jest ona duza to powinni dac cos od siebie zeby internet dzialal lepiej, bo jak narazie bardzo sie przepłaca bo internet nawet nie chce działać.

    *Pewnie będą to czytać też ludzie którzy grają na komputerach czy konsolach, wam tym bardziej nie polecam w kazdej grze korzystającej z internetu jest minimalnie 400 ms co chwile. A jak chcecie sobie zainstalowac gierke jakąs to tez mozecie pomarzyc, poniewaz prędkość jest tak wolna ze gry 2gb instalują caly dzien.


    W skrócie nie polecam ludziom o słabych nerwach.
    Najgorszy internet.
  • ~Wroobelek / 2024-01-23 21:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Łącze teoretycznie 1 Gb, taka prędkość była przez pierwszy miesiąc. Teraz jest kilka-kilkanaście Mb, po restarcie rutera przez chwilę kilkanaście-kilkadziesiąt. Cena niska, ale i tak wyższa od jakości. Miałem bardzo stabilne 70 Mb od Orange na miedzi i głupi byłem, że zrezygnowałem.
    ZaletyW zasadzie jakiś Internet jest cały czas.
    Wady5%-10% deklarowanej prędkości, zrywa połączenie, brak indywidualnego IP (nie można postawić swojego serwera choćby tymczasowo) choć pomoc na infolinii zarzekali się, że będzie.
    MiejscowośćCelestynów
  • ~Wroobelek / 2024-01-23 21:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Łącze teoretycznie 1 Gb, taka prędkość była przez pierwszy miesiąc. Teraz jest kilka-kilkanaście Mb, po restarcie rutera przez chwilę kilkanaście-kilkadziesiąt. Cena niska, ale i tak wyższa od jakości. Miałem bardzo stabilne 70 Mb od Orange na miedzi i głupi byłem, że zrezygnowałem.
    ZaletyW zasadzie jakiś Internet jest cały czas.
    Wady5%-10% deklarowanej prędkości, zrywa połączenie, brak indywidualnego IP (nie można postawić swojego serwera choćby tymczasowo) choć pomoc na infolinii zarzekali się, że będzie.
    MiejscowośćCelestynów
  • ~Arcy / 2024-01-19 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    ostrzegam - to LIPA!
    Jestem klientem UPC i skusiłem się na przejście do play, zamiast rozszerzyć do multiroom.
    Żeby przełączyć kanał trzeba kliknąć dwa przyciski - np. w górę i ok. Potem tylko 2 sekundy, na przełączenie się kanału. Potem tylko kilka sekund, aż zniknie piękny lawendowy ekran, który niby daje ci czas na zastanowienie - czy na pewno chcesz zmienić kanał... ... ... (na pewno?) ... No i wreszcie, jakieś 7 sekund później możesz cieszyć się nowym kanałem. WoW! No, pod warunkiem, że nie chcesz powtórzyć tej operacji, bo za karę będziesz oglądał kółeczko łączenia się z internetem (światłowodowym!!!). Przypadkowo włączony Ojciec Mateusz nabiera nowej wymowy, bo Gibalski się jąka (tzn. buforuje), a częste oglądanie kółeczka czekania naprawdę podnosi poziom emocji tego świetnego serialu.

    Jakość: Jakbym nagrał komórką program tv, potem wrzucił na yt i obejrzał na tv, to byłoby lepsze od jakości play. Ale! Panie! Co Pan gadasz! Wystarczy poczekać kilkanaście sekund (co to jest w stosunku do wieczności) i kanał nabierze jakości- logo się wyostrzy, a obraz przestanie przypominać kopię VHS z lat 90.

    No to jak taki kanał, to skąd u mnie ten humor? No bo na szczęście nie zrezygnowałem z upc, a sprzęt play stoi właśnie spakowany i gotowy do zwrotu. Jeszcze tylko księdza o egzorcyzmy poprosić i będzie tak jak było.

    Darmowa porada frajera - dajcie sobie spokój z play.
    Zalety Buhhhaaaaahhhaaa
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magik / 2024-01-19 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pierwszego dnia po instalacji przez technika routera (technik nawet nie poczekał na włączenie się routera) internet 1GB„światłowodowy” podłączony koncentrykiem działał z prędkością 15mb. Zgłoszenie poszło pierwszego dnia na obsługę klienta. Nic sobie z tego nie zrobili. Po entym wykonanym telefonie zero reakcji ze strony PLAY. Zmieniłem operatora na innego i poinformowałem Play o tym ze maja 14 dni na rozwiązanie problemu z internetem, po tym czasie jeśli nic nie zrobią będę zmuszony wypowiedzieć umowę. PLAY nic nie odpowiedział. Podobno sprawdzili mój router i wszystko miało być w porządku….. tylko ze podczas sprawdzania router od 2 tygodni był odłączony od prądu. Po ponad 1 miesiącu wysłali technika który wymienił router i ponownie nie poczekał jak się uruchomi. Ta sama sytuacja router nie działa prawidłowo 15mb. Nastepnie po entym telefonie z prośba o anulowanie naszej umowy po następnym miesiącu ponownie wysłali technika który wymienił już trzeci router(tym razem poczekał jak się uruchomi) prędkość 15mb ;). Po czym zadzwonił na infolinie techników i po 30min prędkość 500mb - zadowolony technik opuścił mieszkanie mówiąc teraz wszystko działa ;) - po 2,5 miesiącach ;). Nadal walczę z PLAY który uważa ze wszystko jest Ok i powinienem opłacić wszystkie FV i nie zerwa ze mną umowy bo wszystko według nich było i jest tak jak w zawartej umowie. Najgorszy operator z jakim można podpisać umowę, szczerze NIE polecam. A ze sprawa idę do rzecznika spraw konsumenta. Pozdrawiam
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko razem z obsługa klienta
    MiejscowośćPabianice
  • ~małgosia / 2024-01-19 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet od Play od roku. Płacę 150 zł miesięcznie. Kiedy pracuję zdalnie to dostaję szału, co chwilę komunikat BRAK INTERNETU. te plotki chyba prawda, że ta sieć długo nie pociągnie.
    Zaletyżadnych
    Wadyciągłe przerwy w dostawie internetu, zwie się co chwilę i nie jest to bynajmniej moja wina bo płacę zaraz jak dostanę fakturę
  • ~Rafał / 2024-01-19 17:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Od 5 dni nie działa mi internet. W poniedziałek było to zgłoszone na infolinii. Zaproponowali technika w piątek (4-5 dni czekania bez internetu). Dzisiaj (piątek) w oczekiwaniu na technika dostałem SMS, że technik już jedzie i że będzie o 12:30. Niestety nie dojechał... Po dodzwonieniu się na infolinie i przejściu przez łamigłówkę pt. "jak nie dać się spławić botowi" dowiedziałem się od konsultanta, że moje zgłoszenie zostało oznaczone jako rozwiązane (tzn. wszystko działa i technik nie jest potrzebny). Ciekawa sprawa, bo cały czas internet nie działa, a nikt się nie kontaktował ze mną. Niestety nie wiem czy to lenistwo technika (porównywalne tylko do listonoszy zostawiających awizo), czy może jakieś automatyczne systemy. Szkoda, że nikt nie dał mi znać wcześniej o zmianie statusu zgłoszenia, albo nie potwierdził tego ze mną... Oczywiście Play/UPC nie planuje mi zadośćuczynić za ich błąd i trafiam znowu na koniec kolejki. Kolejna planowana wizyta technika za tydzień w piątek. Może tym razem się uda?
    Zastanawiałem się ostatnio nad zmianą dostawcy internetu. W obecnej sytuacji decyzja może być tylko jedna...
    Już kiedyś miałem problemy z internetem w UPC, ale z reguły po 1 dniu temat był rozwiązywany. Pierwszy raz tak długo czekam. Być może to wpływ przejęcia przez Play...
    Zalety- zazwyczaj internet jest ok (awarie występują rzadko)
    Wady- beznadziejna pomoc techniczna
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewelina / 2024-01-18 02:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Zawiesza się nie ma internetu, skonsultować się nie da bo jest porą poza pracą. Na prawdę cenie wygodę i rzetelność płacąc za abonament a dostaje cios ... po co? Z kończącą się umowa po prostu jej nie przedłużę i przekażę dalej
    ZaletyWygląd
    WadyBrak zasiegu
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Nikolcia / 2024-01-17 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od kilku dni nie działa. Próba oglądania filmu bądź serialu kończy sie na tym ze leci przez 3 sekundy później minutę sie laduje i tak w kółko :) żarty i jedna wielka kpina z klienta
    MiejscowośćZalewo
  • ~Irina / 2024-01-13 16:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Does not work for 2 weeks. No client support at all. It was offered just to break the contact.
    ZaletyNo
    WadyUnstable work
    No support
    No fiber optic inside the apartment, only up to the building
    No customer support
    MiejscowośćKraków
  • ~spartan372 / 2024-01-13 14:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Mam nadzieję że UOKIK sprawdzi tego Operatora. https://www.telepolis.pl/wiadomosci/prawo-finanse-statystyki/play-reklamy-wprowadzanie-w-blad-uokik-postepowanie

    WadyMało internetu i wygórowana cena
  • ~PATRYCJA / 2024-01-12 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet mobilny bez limitu. Od listopada połączenie jest przerywane co kilka minut!!!
    Zgłaszałam problem 4 krotnie, za każdym razem słyszałam, że technik się skontaktuje. Zero odzewu.
    Biuro obsługi klienta jest takie jak tu wszyscy piszą. Zero rozwiązania, tylko przerzucanie od osoby do osoby.
    Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wady- jakość połączenia
    - cena
    - obsługa klienta
    -
    MiejscowośćWARSZAWA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4209
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3451
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3173
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2533
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2193
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2024
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4061
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3726
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2752
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2413
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1903
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1178