Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 1323 opinii

1.91 / 5

  • Niezawodność
    1.65
  • Obsługa klienta
    1.88
  • Cena
    2.32
  • Parametry
    1.78
  • Cena/Jakość
    1.40
  • Oferta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2019-07-16 14:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Od miesiąca mam duże problemy z internetem. Wielokrotnie zakładane zgłoszenia, zamykane bez kontaktu, tylko smsa wysyłają. A internet dalej nie działa. Na telefonie też mega lipa. Nie polecam.
    WadyFatalny zasięg oraz obsługa klienta.
    MiejscowośćŁańcut
  • ~NIE KORZYSTAJ Z PLAY / 2019-07-15 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to dziadostwo. Sprzedawcy i cała ta sieć to paskudne złodzieje i kłamczuchy. Zapewniają, że zasięg będzie w miejscowości, w której mieszkam, a okazuje się inaczej. Nie chcą w ogóle pomóc, olewają klienta. Na zgłoszenia o braku zasięgu po kilku miesiącach dopiero tłumaczą się że mieszkam 3km od najbliższego nadajnika i to jest za daleko, jak się zapytałem łachudry czy jak zamieszkam pod nadajnikiem to odpowiedziała, że może być wtedy za blisko i też nie złapie. Mam niestety 6 numerów na abonament w tym dziadostwie i nikomu nie polecam tej sieci bo mając różne telefony, włączone niby różne sieci to i tak nie porozmawiasz. A co jeszcze lepiej: nie wiem jak te dziady to zrobiły, ale po wielu moich zgłoszeniach oraz po zgłoszeniach ludzi z okolic na telefonie nagle kreski zasięgu się pojawiają, a rozmawiać się nie da bo w rzeczywistości zasięgu nie ma. Chyba tak to zrobili, żeby trudniej było im to udowodnić. JAKOŚĆ + 0
    ZaletyZERO ZALET
    WadySAME WADY
  • ~kubo / 2019-07-15 00:28
    Ocena: 1.00 / 5
    gdy internet był na próbę przez 2 tgodnie wszytko było ok po tym czasie zaczeły się problemy zawieszanie się spadki pobierania i wysyłania ping
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~rolek2145 / 2019-07-14 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam od 2013 roku na początku miałem 3mb na s czasami więcej ale to co się dzieje u mnie od kwietnia to jakaś tragedia.Mam 100kb/s dosłownie zgłoszenia do obsługi klienta kończą się odpowiedzią typu "Bardzo nam przykro że nie spełniamy pańskich oczekiwań" tak to internet na kartę w modemie ale o ile wiem to świat idzie do przodu sieci się rozwijają a oni mają jakiś regres.
    Miejscowośćużranki
  • ~lemmak / 2019-07-13 11:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Tragedia. Co raz wolniejszy, nie otwiera stron, zrywa połączenie. Pewnie im więcej abonentów, tym gorzej działa. Rezygnuję po okresie umowy.
    ZaletyBrak zalet - bo nie działa właściwie
    Wadynie można pracować z internetem a co mówić o oglądaniu lub słuchaniu czegokolwiek
    MiejscowośćBieżuń
  • ~Dev / 2019-07-12 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet często traci połączenie i prędkości są 10x mniejsze niż te w umowie.
    Dałem się naciągnąć jak małe dziecko i muszę płacić 160 zł jeszcze przez rok.
    WadyWolny Internet
    Utrata połączenia
    Cena
    MiejscowośćDębica
  • ~Daniel / 2019-07-12 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Play nieźle pogrywa sobie ze swoimi klientami zasłaniając się regulaminem. Sugeruję zachować rozwagę przed związaniem się z nimi umową. Reklamacja jest uznana za niezasadną. Przesłałem nagranie video z którego jasno wynika że Internet nie działa prawidłowo. Strony praktycznie w ogóle się nie wczytują. Play nie widzi problemu, zasłaniając się ogólnymi statystykami poboru danych oraz średniej prędkości na jakiej rzekomo pracujemy. Być może warto było by przedstawić statystyki prędkości z poszczególnych godzin pracy Internetu, a nie średnie ważone z całego miesiąca? Poniżej uzasadnienie odrzucenia reklamacji.

    "Dziękuje za przesłanie nagrania video. Ponownie przeanalizowałem Pana sprawę i potwierdzam, że nasze nadajniki z których Pan korzysta działają prawidłowo. Jeśli występują niedogodności w korzystaniu usług związane jest to z dużą ilości użytkowników, którzy są zalogowania do nadajników w Pana okolicy. Zaznaczam, że przesłane nagranie nie jest podstawą do zmiany decyzji reklamacyjnej.

    Proszę pamiętać, że nasz internet jest usługą mobilną. Zasięg może się różnić w zależności od miejscowości. Zależy on między innymi od liczby nadajników na danym terenie, liczby użytkowników zalogowanych do nadajnika lub ukształtowania terenu. Duży wpływ na działanie internetu w telefonie mają ustawienia, które może Pan w każdej chwili zmienić."

    Skąd wniosek że działają prawidłowo skoro mam namacalny dowód w postaci nagrania video na którym Internet w ogóle nie funkcjonuje? W związku z tym może pora zwiększyć wydajność nadajników skoro są na tyle mało wydajne że przeglądanie stron internetowych staje się niemożliwe, a nie werbować kolejnych klientów mamiąc ich faktem jakiego to super szybkiego Internetu nie oferujecie? Chcąc świadczyć prawidłowo usługę udostępniania Internetu (których nie udostępniacie za darmo) należy dostosować swoje nadajniki adekwatnie do liczby klientów którzy się z nimi łączą.
    Zaletybrak
    Wadyświadczenie usług dalekie od poprawnego
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~PH / 2019-07-06 02:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam internet domowy w Play i mówiąc szczerze to jakiś dramat. Czasami internet działa przyzwoicie, ale bardzo często nie da się go w ogóle używać mimo tego, że zasięg jest dobry. Zrozumiałbym jakby takie przycięcia zdarzały się rzadko, a nie co drugi trzeci dzień.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćGoleszów
  • ~Kamilek / 2019-07-05 12:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Od stycznia 2019 jest coraz gorzej. Zasięg niby pokazuje, ale nie mogę się połączyć zaś sms-y nie dochodzą. Internet w telefonie to porażka: zasięg pokazuje, a nawet LTE; a strony nie ładują się. Nawet ściągnąłem aplikację "speed test" do pomiarów szybkości internetu i oto przykładowe pomiary sprzed ostatnich paru dni (nadmieniam że mieszkam w Łodzi a nie na jakiejś wiosce): 5 lipca 2019 1.54 mbps; 3 lipca 0,17 (!!!) mbps 5 czerwiec 2,22 mpbs; 27 kwietnia 0,97 mbps. Niestety przeważnie jest to właśnie tak max do 4 mbps. Konsultant powiedział że już niedługo powstanie sieć ich własnych nadajników i będzie super hiper zasięg, lecz Pan konsultant nie potrafił odpowiedzieć mi na pytanie dlaczego w takim razie mój internet jest słaby skoro mieszkam 3.3 KILOMETRA W LINI PROSTEJ OD ICH WŁASNEGO PRYWATNEGO MASZTU!
    Nie wiem co się dzieje z tym Play'em od 7 miesięcy ale serdecznie mam tego dosyć i nikomu nigdy go nie polecę.
    ZaletyPlay już nie ma żadnych zalet; ani cenowych ani ofertowych.
    WadyZasięg (a raczej jego brak), bardzo słaby internet mobilny, słaba obsługa klienta
    MiejscowośćŁódź
  • ~Play to syf / 2019-07-04 15:38
    Ocena: 2.00 / 5
    jeden wielki dramat.
    Na moje szczęście kończy się umowa na to gówno.
    Centrum miasta - strona otwiera sie 30 sek...
    Ten kto sprzedaje ten syf powinien zdechnąć w męczarniach
    ZaletyCena
    WadyWszystko- od zasięgu po stabilność
    MiejscowośćWarszawa
  • ~azz / 2019-06-30 21:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Internrt byłby tani gdyby był. Niestety poziom połączenia gdziekolwiek w kraju jest żałosny.
    Zrywanie połączenia to norma, poza tym nawet podczas rzadkich chwil "normalnej" pracy nie
    powala prędkością.

    Kiepska inwestycja.
    Zaletyxena (gdyby tylko działał)
    Wadywszystko inne
    MiejscowośćOpole, Sosnowiec, Bielsko-Biała, Gdańsk
  • ~Adrian / 2019-06-26 14:03
    Ocena: 2.75 / 5
    Dosyć że płacę 70zł miesięcznie za 200gb internetu to i ciągłe spadki do 0.90kbps. Mam dość Playa bo nie idzie ani przy nim pracować ani oglądać filmów ani nic. Ciągle rozłącza pomimo tego że mieszkam w centrum miasta i mam 5 gwiazdek, sprzęt wymieniony, karta też a oni ciągle to samo że to nie z ich winy.
    Zaletyżadne
    Wadysą ich setki
    MiejscowośćWłocławek
  • ~nie powiem / 2019-06-22 09:56
    Ocena: 1.50 / 5
    internet jest do du*y i strasznie wolny nawed gdy coś pobieram to trwa to bardzo długo a o wczytywanie stron to nawed nie wspomnie
    Zaletybrak
    Wadyzbyt dużo by pisać
    Miejscowośćolszanka
  • ~tybet64 / 2019-06-22 08:28
    Ocena: 4.50 / 5
    Dwa lata używam i jest super. Raz zdarzyła się mała zwiecha przed jeden dzień ale za to dołożyli 10 GB.Jeszce żeby mieli ofertę jak w Pluszz to bym był w siódmym niebie. Potrafi nawet 10 MB/sek zasówać.
    ZaletyPrawie wszystko super.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Nefretete / 2019-06-21 13:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedy w koncu nie bede miala problemu z laczeniem sie z internetem. Przy kazdej nowej umowie koszty sa coraz wieksze, a internet beznadziejny jaki byl wczesniej. Jestem wasza klientka od ponad 10 lat i nie mam z tego tytulu zadnych profitow. Znajomi sa w innych sieciach i to krotszy czas a maja lepsze warunki niz ja. A kiedy chce przejsc do innej sieci to okazuje sie nagle ze warunki umowy sa tak beznadziejnie skonstruowane az glowa boli i kare trzeba placic (z mezem mamy jeden abonament gdzie umowa mojego nr konczy sie pol roku szybciej i przez te pol roku gdybym zrezygnowala, maz i tak musialby placic za mnie) zaluje ze podpisalam w styczniu umowe. Wiecej tego bledu nie popelnie i rezygnuje z waszych uslog. Nie tylko ja bo mam wielu znajomych, ktorzy tez nie sa z Playa zadowoleni
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejny zasieg
    Beznadziejny internet
    Naciaganie przy podpisywaniu umowy
    Zero profitow dla klientow ktorzy sa dluzej niz 10 lat
    MiejscowośćKrasków
  • ~play to ogólnie słaby internet / 2019-06-20 13:57
    Ocena: 2.00 / 5
    internet do 100KB/s to żart. Taki internet był nazywany szybkim 15 lat temu
    Zaletybrak
    Wadycena
    prędkość
    awaryjność
    MiejscowośćPodegrodzie
  • ~Bartek / 2019-06-12 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    doładowuje konto na 25zł i są jazdy... albo formuła się sama nie włącza albo niby nie ma środków na koncie aby włączyć formułe, a stan konta to 25,02zł... już drugi miesiąc ta sama sytuacja. rozpatrzenie reklamacji niby 11 dni a miesiąc minął reklamacji nie ma a złożyłem już drugą... NIE POLECAM!
    Zaletybrak
  • ~Jorik / 2019-06-12 15:53
    Ocena: 4.75 / 5
    Korzystamz z LTE w jednej lokalizacji (stacjonarny router Huawei B315s-22). Parametry sygnału nie są rewelacyjne, ale doceniłem gdy, na próbę włożyłem kartę Plus skuszony zapewnieniami konsultantów, którzy twierdzili, że w tej (trudnej, fakt) lokalizacji będzie rewelacyjnie. W praktyce było ZNACZNIE gorzej. Dlatego doceniam, że mogę liczyć na ok. 20Mb/s (często lepiej, czasem gorzej).

    Niezawodność oceniam wysoko, aczkolwiek mowa o konkretnej lokalizacji. Nie przypominam sobie braku sygnału, mógł się zdarzyć chwilowy brak LTE wymuszający przejście na 3g.

    Do Play24 (ebok) mam kilka zastrzeżeń, ale po porównaniu z Plus online zachowam krytykę dla siebie. Mogłoby być lepiej, ale wiem, że może być DUŻO gorzej. Większych spraw spornych nie miałem, drobniejsze, zgłoszone na Play24 zostały albo rozwiązane, albo przekazane dalej jako sugestie poprawy funkcjonalności Play24. Ogólnie mnie to satysfakcjonuje. Ostatnio zlikwidowali świetną bramkę sms/mms, z której korzystałem gdy miałem do wysłania jakieś dane np. nr konta, adres, identyfikator dużo łatwiejsze do wprowadzenia na komputerze (copy/paste). Ponadto bramka świetnie się sprawdzała, gdy bylem za granicą (np. w Egipcie - koszmarny roaming) lub zwyczajnie zapomniałem telefonu. To duży minus, ale z drugiej strony konkurencja też tego nie ma.

    Cena porównywalna. Nie powala ale nie odbiega od średniej, o ile oferta odpowiada danemu klientowi. Na biuro mamy obecnie (umowa z 2017) pakiet 100GB na miesiąc, teraz oferują już 200GB na tych samych warunkach. Prawdopodobnie zostaniemy i przedłużymy umowę.
    ZaletyDziała niezawodnie z przyzwoitymi parametrami (jak na tę lokalizację).
    Obsługa w Play24 i salonach poprawna.
    WadySkomplikowana konstrukcja umowy dla firmy (internet + karty do telefonów w pakiecie).
    Zlikwidowali świetną bramką sms/mms.
    Miejscowość05-830 Rusiec
  • ~Peter / 2019-06-09 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, dwa miesiące walki z beznadziejnie działającym internrtem-prawie zero pomocy ze strony Play - niby próbowali pomóc, ale nic nie pomogli, aż w końcu przestali dzwonić i więc chyba się poddali.

    Nie polecam nikomu!
    WadySame wady
    MiejscowośćGniezno
  • ~Olga / 2019-06-06 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawa dotyczy telefonu służbowego. 31 maja zgłosiłam problem, polegający na niemożliwości wykonania telefonu czy wysłania sms'a. W słuchawce pojawia się komunikat "Twoje konto zostało zawieszone". Do dzisiaj echo, zero chęci wyjaśnienia sprawy.
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2339
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1937
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1779
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1632
UPC Internet
Ocena: 2.01, ilość opinii: 1498
Play Online
Ocena: 1.91, ilość opinii: 1323
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 560
mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 245
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124