Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus

Ocena na podstawie 1458 opinii

1.75 / 5

  • Niezawodność
    1.68
  • Obsługa klienta
    1.71
  • Cena
    1.88
  • Parametry
    1.73

Dodaj własną opinię »

Opinie

Sortuj wg: daty | oceny | przydatności opinii
strona 1 z 146
  • / 2017-09-18 19:18
    Telefon który otrzymałam w abonamencie 50 zł. ( Samsung Galaxy J5 2017)
    Po odtworzeniu podelka z telefonem w domu okazało się że telefon nie działa, oddałam na gwarancję, po 3 tygodniach powiedzieli że tel jest zepsuty z mojej winy i kazali mi zapłacić 600 zł za naprawę a tel jest wart 900 zł....
    Nie mogę już zrezygnować z umowy !
    Nie zapłacę ani grosza i nie odpuszczę!!
    Jeśli będzie trzeba pójdę do sądu
    Zwoleń
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-16 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    internet to lipa chodzi zajebiście przez pierwsze 2 tygodnie a potem zwalnie 3 razy
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-12 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem plusa od 2006r i mam wrażenie że stałych klientów traktuje się jak zło konieczne.Za 2 firmowe nr i Internet płacę 200zl miesięcznie.I to jest oferta specjalnie dla mnie.Do tej pory trzymałam się ich ze względu na zasięg i ten niestety się popsuł.Kontakt z biurem obsługi jest płatny a rozmowa z żywym człowiekiem a nie automatem graniczy z cudem.I uwaga na startery Plusha.Kupiłam córce.Miała wykupywać pakiet za 25 zł miesięcznie i mieć 10gb rozmowy i smsy bez limitu.Starter miał włączoną usługę BS co jak wytłumaczył mi pan na infolinii powoduje że zanim córka wpisze kod na pakiet karta zżera całe 30zl.Jak chce mieć pakiet musi najpierw wyłączyć dane komórkowe,doładować telefon,wprowadzić kod pakietu, sprawdzić czy działa i dopiero odblokować dane komórkowe.Zanim się o tym dowiedziałam straciła 60 zł.W salonie nikt nam tego nie powiedział.Czuję się oszukana.Gorąco nie polecam.
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-10 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAC JAK ZARAZE SALON PLUSA W SOSNOWCU W CENTRUM HANDLOWYM PLEJADA!!!

    osoby pracujace w tym salonie maja klienta za nic.
    maja non stop przelaczony telefon na fax, bo po co ma im ktos dzwonic. Chca miec swiety spokoj. A ty balwanie- kiencie ktory dales sie nabrac, rusz zadek i przyzjdz sobie do salonu jak ci sie nei chce wisiec na infolinii godzine.

    SA SPECJALNIE SZKOLENIE JAK NABIJAC KLIENTA W BUTELKE. Przyznac trzba maja niezlych fachowcow- szkoleniowcow.

    NA pytanie do pracownicy dlaczego wlaczony jest non stop fax - odpowiedz brzmi, bo tak musi byc.

    NA kolejne pytanie ile wynosi sredni czas oczekiwania na polaczenie na infolinii odpowidaja "roznie"
    Pracownica informuje, ze mozna dzownic na 2601 jesli ktos nie chce na 601 102 601

    Tylko nie informuje , ze minuta polaczneia na 2601 kosztuje 1,97 zl!!!

    NA moje pytanie, dlaczego nie mowi jaki jest koszt, odpowiedizala "nie ma takiego obowiazku jesli kliejnt nie spyta"

    NA moje pytanie skad klient ma wiedziec o co pytac odpowiedz byla, ze nie jest jej problem i ze nie ma obowiazku informowac klienta o czyms o co nie pyta.

    Jesli ktos idzie do salonu to ma nadzieje, ze zostanie obsluzony kompleksowo.
    NIesety nie w tej sieci i nie w tym salonie!!!

    BARDZO PROSZE, OPISUJCIE SWOJE DOSWIADCZENIA MOZE USTRZEZE TO KOGOS PRZED TA SIECIA.

    ps
    nie moge pojac jak tacy ludzie moga spokojnie spac oszukujac w bialych rekawiczkach rzesze nic im niewinnych ludzi!
    Jakim trzeba byc moralnie zerem zeby to robic za pieniadze?


    Wadysame wady:
    infolinia to porazka totalna, nie tylko pod wzgledem oczekiwania na polaczenie
    za kazdym razem pytajac o to samo, kazdy konsultant udziela innej odpowiedzi
    BOK to mega sciema. Kazde banalne zapytanie traktuja jako "reklamacje" czas oczekiwania na odpowiedz "do 30 dni"
    niedoinformowywanie klienta,
    Sosnowiec
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-03 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    1 gwiazdka na plusa (polkomtel) to i tak za dużo, ostatnio dałem się namówić na internet LTE, jak ogłaszał pan za biurkiem rzekomo BEZ OGRANICZEŃ, prawda jest taka że już po 4 dniach zaczęły się jakieś zawirowania, brak internetu lub bardzo powolny przesył danych, po przekroczeniu pewnego poziomu GB (gdzieś koło 50) internet zaczął mulić niesamowicie, filmy na YT odtwarzają się w jakości 144p o ile w ogóle. Dodatkowo prawdopodobnie dostałem zepsuty router, który będę szedł jutro reklamować, mianowicie kilka razy dziennie odcina wszystkie urządzenia od internetu, zasięg jest, jednak nie można nawiązać połączenia.. dopiero po resecie routera i odczekaniu kilku minut można z powrotem korzystać z tego jakże cudownego LTE. Ogólnie nie polecam, pan w punkcie sprzedaży będzie się ładnie uśmiechał i obiecywał cuda na kiju, rzeczywistość jest dużo gorsza. Korzystam miesiąc, a już żałuję.. trzeba się będzie jeszcze męczyć przez 2 lata...
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-08-28 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jak ktoś szuka nowej sieci komórkowej to bardzo odradzam brak rzetelnej obsługi a tak w nawiasie to oddałem telefon na gwarancji 17.07 2017 a dziś mamy 28.08.2017 i telefon jeszcze nie wrócił a serwis twierdzi że już go dawno odesłali do salonu a panie w punkcie są tak zapracowane że tylko mówią że one nic nie mogą i trzeba czekać Adres: ul. Kilińskiego 28/2, 63-100 Śrem PLUS
    ZaletyBRAK
    śrem
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-08-27 18:54
    oszuści najkrócej mówiąc! opłacam dodatkowe ubezpieczenie wyświetlacza i od 14 kwietnia do dziś nie mam swojego telefonu który zgłosiłem w ramach wykupionej dodatkowej usługi serwis wyświetlacza. Pani w salonie plusa w Olsztynie doradziła mi że serwisem zajmuje się odrębna firma i kazała mi na własną rękę zgłosić awarię. Firma z którą współpracuje plus to digital care i nie mogę się dowiedzieć kiedy oddadzą mi sprawny telefon ani czy w ogóle mi go oddadzą.
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-08-26 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii pracują super niekompetantni ludzie. Każdy sprzedaje te same oferty w różnych cenach twierdząc, że np ta oferta nigdy nie była w cenie 19zł ale zawsze w kwocie 39zł. Chociaż 5 min wcześniej zanim nie przetrwało mi połączenia zawierałam umowę na kwotę 19zł. Absolutna kompromitacja firmy. Do tego z klienta w trakcie rozmowy robią bałwana, imputując, że na pewno się pomylił albo niedosłyszał.
    ZaletyBrak!!!
    WadyNie polecam
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-08-25 13:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Niewypełnianie warunków umowy,dodatkowe usługi płatne nie wiadomo skąd na fakturze.Dlaczego nie ma oferty mix, tylko abonament,chyba po to aby takie cuda mogły się zdarzać.Unikać radzę.
    Zaletydobra jakość łącza
    Wadyniepewny limit,nieznany kwota na fakturze(większa),jak uciekniesz w tej sytuacji to naliczą opłatę i straszą adwokatem i sądem
    abonament, oferta przedłużeniowa
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-08-24 21:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat od początku
    Pierwszy ruter uszkodzony od razu wysyłka do serwisu na gwarancji , trwało długo bo wymiana na nowy a nie mieli czarnego po telefonach i zgodzie przesłali biały nowy.
    Na początku 3m działało a później przestało i tak teraz max 1mbps
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
strona 1 z 146