Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1626 opinii

1.71 / 5

  • Niezawodność
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.67
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marian / 2018-08-03 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus GSM to złodzieje i naciągacze ! Najpierw doładowaniem konto za 25 pln a potem wprowadziłem kod promocyjny z opakowania startera, zeby przez 30 dni mieć darmowe połączenia do wszystkich w Plusie. Następnie otrzymałem powiadomienie: „Promocja do wszystkich w Plus za darmo została włączona.. Pozdrawiamy”. Jakiez było moje zdziwienie, kiedy po niespełna 2 (słownie: dwóch !?) dobach zaczęto naliczać opłaty do Plusa !? Zatem zadzwoniłem do BOK i wtedy pani poinformowała mnie, ze trzeba najpierw było wprowadzić kod a dopiero potem doładować konto. I oczywiscie ZAPROPONOWAŁA kolejne doładowanie za minimum 25 pln (!?)Na moja uwagę, ze nie wspomniano o takiej wlasnie kolejności uruchomienia promocji na opakowaniu startera, ta niemota stwierdziła, ze „trzeba czytać regulaminy”. Bezczelność nieprawdopodobna ! Tak wlasnie nabija sie klientów w butelkę. Poprzez niejasne zapisy na starterze klient jest zmuszony wywalić kolejne pieniadze na doładowanie. NIGDY WIĘCEJ PLUSA, to złodzieje i naciągacze a do tego chamy. i prostaki.
    ZaletyBrak
    WadyCelowe wprowadzanie klientów w błąd, słaby zasięg, drogie telefony w abonamencie, nieatrakcyjne warunki dla starych i lojalnych klientów, chamska i prostacka obsługa klienta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~omegalul / 2018-08-03 14:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Gorąco nie polecam. Nigdy więcej!!!! Zasięg beznadziejny. Internet beznadziejny, sieć komurkowa beznadziejna. Same wady.
    Zaletybrak
    WadyPlus
    MiejscowośćBychawka trzecia
  • ~Goldnav / 2018-07-27 14:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem stałym klientem zaproponowali mi umowe za 29zł/miesiąc i się okazuje że jednak to jest 30 bo jak doładuje za mniej to konto się nie przedłuży na rozmowy wychodzące żenada..... nawet ostatnio w lipcu 2018 jakość rozmów w tej sieci porażająca, nie słychać, przerywa, brak zasiegu. Inni nie mają tego problemu!!
    Wadyściema
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kamvel / 2018-07-26 22:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam.. wczoraj zakupilem telefon w plusie z oferta mix 36 doladowan za 60 zl.. przychodzi umowa wraz z telefonem Huawei Y7 Prime i wszystko jest ok. Dzisiaj chce zadzwonic do swojej mamy, po rozmowie wyskakuje mi komunikat, że stracilem 3 zł za rozmowe. Zadzwonilem w tej sprawie do plusa i dostalem odpowiedz ze mam doladowac sie za 80 zl.. (zawsze bylo za 60 zl). Musialem zrezygnowac z umowy. Plus moze i jest nawet dobry, ale obsluga klienta byla do d*py. W poprzedniej rozmowie slyszalem jękanie się jakiejś pani jakby byla nie trzeźwa.
    ZaletyBezsenss
    WadyDuzo
    MiejscowośćOpolewieskie
  • ~Zygmunt / 2018-07-26 05:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestroga dla innych , po wielu latach bycia klientem sieci Plus nagłe obniżają przesył sygnału internetu z LTE+4G na 2G . Na nic reklamację koniec kropka to Twój problem.
    ZaletyBrak
    WadyPrawa klienta nie istnieją.
    MiejscowośćKozy
  • ~Niewidzialna reka / 2018-07-23 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ile lat można słuchać, brawo ty, brawo wy, brawo i brawo, już na pawia rwie, ciągle powtórki na każdym z programów, to już nie jest nudne, lecz tragiczne. Plus ma najgorsza opinie z sieci komórkowych a tu brawo i brawo. Czyzby nikt nie czyta opinii użytkowników. Pytam za co bijecie
    sobie brawo. Widząc w tych banalnych reklamach Majewskiego w fircykowatych scenkach to nawet mój pies opuszcza pokój.ludzie ile lat można, słuchać tego brawo. A może jakiś inny pomysł i osoba w reklamie. Co za dużo to niezdrowo. Wieje nudą, prymityzmem i chałą. Liczy się pomysł a nie tłuczenie bez końca i bez opamiętania glupkowate "brawo"
    ZaletyO jakich zaletach mowa. oczywiście że brak
    WadySame wady. Niech plus zacznie słuchać swoich reklam, to wnioski nasuwa się same
  • ~Wariat / 2018-07-22 00:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak internet w plusie to żenada no chyba że umowa się kończy i składasz wypowiedzenie to śmiga i problemów brak. Mało tego w telefonie na abonament nie masz szans skorzystania z telefonu ani internetu będąc za granicą chyba że przed wyjazdem wyślesz sms lub po wyjeździe ktoś wyślę sms za Ciebie ale też musi mieć tele w plusie. W dodatku przechodząc z abonamentu na kartę musisz ponownie zarejestrować nr ale dopiero wtedy jak umowa się skończy i zablokują Ci nr. Kolejna kpina i żenada! Jest sobota o godzinie 21 usługa przestała działać a nr nie mogę zarejestrować bo salony plus zamknięte i muszę czekać do poniedziałku. To jest dopiero sieć chyba gorszej nie ma!
    ZaletyBrak
    WadyKipina z klienta
    MiejscowośćMarki
  • ~Norbi / 2018-07-21 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Od jakiegoś czasu w Luboniu brak zasięgu na poziomie wysyłania SMS. Internet całuję, raz jest raz nie ma. Połączenia telefoniczne same się rozłączają. Generalnie dramat. Przenoszę się do Play
    ZaletyBtak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćLuboń
  • ~Andrzej / 2018-07-20 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielkie oszustwo plusie, brak słów. Zrobiłem wielki błąd że przeszedłem z PLEY
    Wadywysoka cena usługi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2018-07-18 14:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Jako jedyny operator w Polsce nie potrafi ustawić automatycznej konfiguracji APN w urządzeniach Apple (iPhone/iPad itp). Żenada. Zdarza się, że DNS-y nie działają i trzeba podpinać z google.
    Zaletyw miarę nieźle działająca sieć - zwłaszcza w dużych miastach.
    Wadyj.w. automatycznej konfiguracji APN w urządzeniach Apple (iPhone/iPad) po każdej aktualizacji systemy trzeba ręcznie wprowadzać ustawienia transmisji danych, MMS-ów itp.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Niezadowolony użytkownik / 2018-07-17 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet domowy z plusa to porażka. Po wykorzystaniu pakietu nie da się korzystać z Internetu, szkoda że na okresie próbnym spadało tylko do 5mb a nie nizej, półtora roku i żegnam się z tą siecią na stałe. Dno
  • ~Przemyslaw / 2018-07-17 00:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno dno i raz jeszcze dno... Ostatnia umowa z plusem, czas na zmiany!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Jaceny / 2018-07-16 13:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Jesli chcemy podnieść sobie ciśnienia polecam rozmowę z ludźmi z biura obsługi klienta po długo trwałym oczekiwaniu na rozmowę odbiera osoba która nic nie wie i nic nie może zrobić
    ZaletyBrak
    WadyZła obsługa drogie telefony słaby zasięg
    MiejscowośćKoluszki
  • ~Majkell96 / 2018-07-14 10:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet mimo maksymalnego zasięgu traci łączność kilka razy w ciągu dnia na kilka minut co w pracy przez internet irytuje strasznie. Wahania prędkości z 40mb do 0,1mb gdzie często bardzo słabo chodzi. Czasami w wolnej chwili chciałbym pograć z znajomym przez internet w fife to oczywiście takie lagi plus częste braki łączności że się nie da. Jeszcze jak nie zapłace z 3 dni to po tym terminie jakieś śmieszne wiadmości winydkacyjne wyświetlane na tv i wiadmości na maila. To już jest tak bardzo śmieszne żeby klientowi który płaci regularnie tyle lat wysyłać takie wiadmości a już to że do każdego rachunku pobeirają z 50gr więcej to już jakoś im nie przeszkadza no i jakość świadczonych usług na poziomie tragicznym. Jeszcze do tego kiedyś można było z góry zapłacić za kilka miesięcy a teraz tylko 1 miesiąc można przez strone pewnie specjalnie żeby opłaty za każda transackje te 70gr czy jakoś tak pobierają więc hajs się musi zgadzać a ja nie mam czasu na pamiętanie co miesiąc żeby płacić co do dnia. Szczerze to zwlekam teraz żeby do mnie przedzwoniła pani od płatności i żeby po prostu zjechać dlaczego mam płacić za coś co tak szfankuje. Jestaem kilentem ponad 10 lat i tylko dlatego mam ten internet że często mam wyjazdy a jest to mobilny internet i dlatego też że łącze te usługi i jest niby taniej ale jakość tragiczna..
    MiejscowośćRowno
  • ~Mika / 2018-07-12 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów i złodziei! Miesiąc nie minął, a już żałuję, że przeszłam od innego operatora do PLUS-a. Dostałam dzisiaj pierwszą fakturę za numer przejściowy i widzę, że doliczono mi 0,62 zł za SMS do Wielkiej Brytanii, którego nie mogłam wykonać, bo karta do tej pory nie została przeze mnie użyta. PLUS ma prawie 3 mln abonentów, wystarczy, że ściągną te 0,62 zł z każdej faktury i mają prawie 2 mln zysku każdego miesiąca. Już wiem, że za 2 lata będę przenosić numer.
    Zaletyżadnych
    Wadydo faktur doliczane są wirtualne połączenia
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~j23 / 2018-07-10 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam telefon w sieci plus na kartę może już od 10 lat. Od marca tego roku wydzwania do mnie numer z telefonii telekomunikacji i ściąga mi pieniądze z konta. Nie muszę odbierać ale każdy impuls gdy dzwoni na moją komórkę jest płatny. Moja córka mieszka w Warszawie więc się złapałem na ten numer bo myślałem że rozładował się jej telefon komórkowy i ma jakiś problem. Wystarczyło że odebrałem na parę sekund i zorientowałem się że nie dzwoni do mnie córka, ściągnął mi z karty impulsy za 2:32 minuty. Gdy po paru impulsach odrzucę to i tak wyświetla mi to w połączeniach odebranych. Dany numer : 221030655. Byłem wczoraj na Policji, wysłali mnie do Plusa w Plusie konsultantka stwierdziła, że nie mam żadnych płatnych numerów i że z czasem może zablokują tego złodzieja. Dziwię się w jaki sposób jest to możliwe że ktoś bez mojej zgody wyciąga mi środki z mojej karty. Czas rozmowy 00 a po czterech sygnałach i odrzuceniu pobiera mi z konta 28 groszy. Obsługa klienta to jest porażka. Automat odsyła do 1, 2 ,3 a następnie do 9-powrotu co znaczy że znów pociągną ci kasę. Możesz czekać na konsultanta ale przygotuj się na jakiś 30 min. Najlepiej usiądź bo musisz przejść weryfikację. Jak byś przesłał ksero swojego dowodu osobistego to może ją przejdziesz... Może to PLUS zalazł metodę na okradanie klientów.
  • ~Kinga / 2018-07-06 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci powinni mowic prawdę A nie zachowywać najważniejsze informacje dla siebie ...
    MiejscowośćWodzisław Ślaski
  • ~Patryk / 2018-06-28 11:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety nie ma czegoś takiego jak LTE bez limitu i ludzie są wprowadzani w błąd. Posiadam usługę internetu 35 GB , bo skorzystałem z promocji testuj internet za 9 pln mięsiecznie. No i podczas okresu testowania REWELACJA ! Prędkość wahała się między 90MB a 100MB. Po okresie próbnym musiałem się zdecydować no i podjarany takimi osiągami przeszedłem na regularny abonament . No i czar prędkości prysnął. Prędkość spadła do 30 MB i nie chcę więcej. Oczywiście w Plusie powiedzieli , że wszystko jest w porządku i przeciążenie nadajnika z którego korzystam. Ale po wpisach tutaj stwierdzam , że zostałem nabity w butelkę jak każdy który skusił się na PSEUDO REWELACYJNĄ OFERTĘ PLUSA ! Ciekawostką jaką chciałem się z Wami podzielić jest fakt , że w jednym z Warszawskich pubów podsłuchałem wylewnego pracownika PLUSA , który chyba po kilku głębszych otworzył się w gronie swoich znajomych, którzy rozpoczeli dyskusje na temat usług w PLUSIE szczególnie internetu i limitów. Wiem nie ładnie podsłuchiwać , ale jako świeży klient usługi internetu bardzo mnie zaciekawiła rozmowa. No i dowiedziałem , że operatorzy w Polsce mają jakąś cichą umowę odnośnie usług i wprowadzili podobne zasady co do usługi internetu i wszelakich zagadnień odnośnie USŁUG LTE BEZ LIMITÓW. Dlatego pracownik POLKOMTELU (przyznam troszkę nie lojalnie się zachował) ale przynajmniej wiem co się dzieje na polskim rynku usług LTE. Żałuje , że jestem klientem PLUSA lecz podobne zasady są u innych operatorów tylko ubrane w inne słowa. Życzę wszystkim zawiedzionym klientom spokoju i opanowania , bo nie wygramy z NIEUCZCIWĄ praktyką naszych operatorów.
    WadyWPROWADZANIE W BŁĄD KLIENTÓW .
    MiejscowośćBielawa
  • ~WOWO / 2018-06-25 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!
    Mamy w Plusie parę numerów firmowych, skontaktowaliśmy się z obsługą klienta by poprosić o przedłużenie umowy razem z z telefonem, oczywiście nie było problemu, Pan pobrał wszystkie informacje po czym poinformował nas, że mamy czekać na kontakt osoby która zadzwoni poinformować o umowię i o dostawie telefonu do siedziby naszej firmy. Dostaliśmy informację, że telefon będzie u nas od 12 do 14.06 maksymalnie (czas oczekiwania ok 2 tygodni). 14.06 skontaktowaliśmy z obsługą klienta ponownie, ponieważ nie dostaliśmy przesyłki. Pani poinfromowała nas, że dnia 9.06 był problem z serwerem i wszystkie umowy zostały usunięte, zostaliśmy również poinformowani, że ktoś powinien się z nami skontaktować w tej sprawie ale niestety wystąpił błąd i tej informacji nie dostaliśmy. Trzeba było ponowić wszystkie procedury. Czyli wszystko od samego początku. Ktoś miał się z nami skontaktować w ciągu kilku dni w sprawie ponownego wysłania telefonu. Kontaktu brak. Postanowiliśmy podjechać do punktu Plusa gdzie dostaliśmy informacji, że niestety nie jesteśmy w stanie przedłużyć umowy i musimy czekać jeszcze 4 miesiące. Wróciliśmy i ponownie zadzwoniliśmy do Obsługi Klienta, Pan poinformował nas, że oczywiście jest taka możliwość i że za niedługo ktoś do nas oddzwoni. Dostaliśmy telefon zwrotny, umowa będzie podpisana, telefon przyjdzie do nas kurierem maksymalnie do dnia 22.06. Kurier przywiózł przesyłkę. Odpakowaliśmy ją jeszcze przy kurierze, więc telefon już mieliśmy w ręce. Do przesyłki była dołączona umowa, na 12 miesięcy. Niestety znów pojawił się błąd. Ktoś wysyłając przesyłkę zaznaczył, że ma ona być za pobraniem. Więc kurier poprosił nas o ok. 3000 zł. Niestety Pan kurier nie chciał poczekać żebyśmy załatwili sprawę i skontaktowali się z Plusem. Gdy dodzwoniliśmy się do Obsługi Klienta Pani poinformowała nas, że to jakaś pomyłka i że kurier nie miał prawa wziąć od nas pieniędzy. Zadzwoniliśmy więc do Obsługi Klienta firmy która wysłała do nas przesyłkę. Pani poinformowała nas, że w takim razie musi dostać od Państwa informację i dopiero wtedy może wysłać kuriera z naszym telefonem. W takim razie skontaktowaliśmy się jeszcze raz z Plusem informując, że specjalnie załatwialiśmy ten telefon na początku miesiąca dlatego, że pod jego koniec wyjeżdżamy i długo nie będzie nas na miejscu. Pani powiedziała, że zrobi wszystko aby ta przesyłka trafiła do nas jeszcze raz tego samego dnia a najpóźniej do poniedziałku i oczywiście mieliśmy czekać na kontakt. Kontaktu brak. Znowu. Dlatego sami zadzwoniliśmy, Obsługa klienta poinformowała nas, że w takiej sytuacji niestety musimy tę umowę podpisać jeszcze raz więc mamy czekać, aż telefon wróci do Plusa od firmy kurierskiej i jeszcze raz będzie możliwość utworzenia dla nas umowy i dopiero zostanie ona wysłana do nas ponownie razem z telefonem. Poinformowaliśmy również, że jedyna osoba która ma upoważnienie do podpisania takiej umowy wyjeżdża w dniu 26.06 czyli już jutro, w takim razie nawet jeżeli kurier przyjdzie do nas w tym tygodniu nie będzie miał kto odebrać przesyłki. Umowa dla nas tworzona będzie już 4 raz. Ile jeszcze?
    WadyBrak profesjonalizmu
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Grzegorz / 2018-06-21 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści w każdym tego słowa znaczeniu 3grosze za neta w roamingu???!!! A za 700 mb naliczone 375 zł super!!!!
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo
    MiejscowośćSkołyszyn
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.16, ilość opinii: 2310
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1901
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1716
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1626
UPC Internet
Ocena: 2.03, ilość opinii: 1406
Play Online
Ocena: 1.91, ilość opinii: 1280
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113