Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1626 opinii

1.71 / 5

  • Niezawodność
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.67
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Spryciarz82 / 2018-11-04 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Po likwidacji smart dom odradzam plusa wszystkim ta sieć się po prostu nie opłaca teraz za internet żądają 60 zł a za telewizję 48 zł gdzie wcześniej jedno i 2 miałem za 34 zł. Czekam do końca umowy czyli to stycznia 2019bi zmieniam ta bandycka sieć
    ZaletyObecnie brak
    WadyCena
    MiejscowośćGniezno
  • ~JaAgnieszka / 2018-11-02 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej tej sieci - mam małe dziecko w domu - noworodka i nawet nie mogę dzwonić w pomieszczeniu tylko trzeba wyjść na dwór i szukać zasięgu - zgłaszałam 3 razy problem i zero pomocy - muszę czekać prawie 2 lata żeby zrezygnować z tej okropnej sieci - ostrzegam przyszłych klientów
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
    MiejscowośćWarząchewka Królewska
  • ~TADEO / 2018-10-29 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniesienie numeru do innego operatora to horror. W salonie podpisałem umowę na przeniesienie,miało się dokonać do 14 dni. Po chyba miesiącu od innego operatora dowiedziałem się że umowa nie doszła do skutku. Wróciłem do salonu gdzie powiedzieli że oni nic nie wiedzą i ich to nie interesuje, umowa nie zadziałała?!. Poszedłem do innego salonu gdzie mieli zupełnie inne wymogi w tym sprawdzanie moich rachunków z innymi podmiotami ???. Nie wydali mi żadnego dokumentu pokwitowania dokonania zmiany operatora. Po ok. 2 miesiącach i wielu perturbacjach dokonałem w końcu zmiany płacąc za to dodatkowo PLUS'owi. Sprawę powinienem skierować do sądu ale wiadomo jak działają sądy dla "wygrania" kilkudziesięciu złotych to nie ma sensu sprawa może trwać latami, a na odszkodowania jak w cywilizowanych krajach nie ma co liczyć. Niestety wie o tym dobrze PLUS dlatego tak traktuje klientów. JEDNOZNACZNIE TO NAJGORSZA FIRMA Z JAKĄ MIAŁEM DO CZYNIENIA.
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    MiejscowośćKraków
  • ~smRODO / 2018-10-22 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięhg sieci - różnie. Ogromny minus to brak obsługi iPhone - dla mnie dyskwalifikuje to jako operatora. Ręczne ustawianie APN po każdej aktualizacji to żenada. Przeniesienie numerów do innego operatora to odcięcie się od SMSów z zagranicy - testowane 4x. po przeniesieniu numeru SMS-y nie dochodzą. Po powrocie do plusa wszystkie zaległe sms-y pojawiają się - to znaczy, że nie umieją (albo nie chcą) prawidłowo przenieść numeru do innego operatora.
    Zaletycena
    Wadynie supportują iPhone, a nie mam zamiaru zmieniać smartfona tylko dlatego, że operator strzelił focha i nie dogada się z Apple. Środkowy palec ode mnie dla plusa. Mam obecnie ok. 40 kart sim i na szczęście żadnej z plusa.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kamila / 2018-10-10 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    JEDNA WIELKA MASAKRA! Nikomu nie polecam. Trzymajcie się z daleko od usług tej sieci! Internet nie działa praktycznie wcale nic nie można z tym zrobić, infolinia w ogóle nie odbierają telefonów! A płacić trzeba! I to sporo!
  • ~Anna / 2018-09-28 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetencja pracowników w punktach, nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić ,kierują na infolinię ,a tam muzyczka....... w końcu znajduje się ktoś z kim można tylko porozmawiać a i tak nic nie można załatwić ,i następne skierowanie do Dyrekcji ale tylko na piśmie wysłane listem poleconym .Po wysłaniu wszystkich dokumentów nadal cisza....nikt nic nie wie. I sprawa zaczyna się od nowa. Punkt-infolinia-dyrekcja na piśmie poleconym i czekam tak już od czerwca 2010 roku
    MiejscowośćGdańsk
  • ~qwerty / 2018-09-24 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam w Wolbromiu (Małopolskie) przeniosłem się z T mobile bo naciągnęli mnie na smart dom - chciałem mieć taniej telewizje to wziąłem telefon. Po włożeniu karty do mojego telefonu o dziwo nie mogłem wykonać żadnego połączenia. Było to dość dziwne bo telefon był półroczny i u poprzedniego operatora działał. Wyszedłem poza dom a tam.... 1 kreska zasięgu !!! Rozumiecie? Wolbrom - miasteczko 10 000 mieszkańców -CENTRUM miasta i ten żałosny plus nie ma tam przekaźnika jako kwa jedyny operator !!! nie tylko tam zresztą jadąc do rodziny w okolice Pilicy drogą 794 (powiat zawierciański) też da się tylko rozmawiać tuż przed Pilicą i trochę za Wolbromiem. Ostrzegam wszystkich !!!! ten ich zasięg LTE a nawet zwykły do rozmów to kłamstwo, zanim przeniesiecie numer kupcie za 5 zeta kartę tego operatora i sobie sprawdźcie jak u was działa. Ja jestem uwalony. Komórkę trzymam przy oknie !!! jak na początku kiedy sieci startowały...
    ZaletyMożliwość obniżenia rachunków (smart dom)
    WadyBrak zasięgu - uwaga zasięg plusa jest dobry tylko w reklamach
    MiejscowośćWolbrom
  • ~Bolek i lolek / 2018-09-24 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg tragedia do tego nonstop doliczanie do faktur dodatkowych opłat ci co są w plusie sprawdzajcie faktury i odradzam przejścia do tej sieci zastanówcie się trzy razy
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak zasięgu obsługa bezszczelna doliczanie kwot do faktur
    MiejscowośćGryfice
  • ~bet / 2018-09-14 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje!!
    umowa zawierana przez telefon, kurier dostarcza przesyłkę , za kilka dni wysyłam odstąpienie z kompletem dokumentów i kartą.
    dziś przychodzi list z fakturą do zapłaty.
    pytam za co? skoro nawet nie wyjęłam karty bo do pażdziernika mam abonament w innej sieci.
    dzwonię na infolinie, pan mówi,że go to nie interesuje mam zapłacić za aktywację konta i abonament.
    oszuści i złodzieje naciągają ludzi na kasę, nie korzystałam z ich karty, ani numeru a płacić karzą.
    za co do licha ?


    Zaletybrak
    Wadyco innego mówią przez tel a co innego pisze w papierach, które wysylają
    MiejscowośćStargard
  • ~Grzegorz / 2018-09-11 21:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Kozystalem z uslug Plusa 9 lat i ostatnio musze wystawic opinie negatywna. Zawarlem kolejna umowe przez telefon warunki przedstawione byly inne niz podpisalem. Naciagaja klijenta na pieniadze odradzam zawieranie umowy telefonicznie. Napisalem reklamacje ,odpowiedz negatywna . I z mojej strony to koniec wspolpracy.
    ZaletyBrak
    WadyNaciaganie klijenta
    MiejscowośćDabrowa Gornicza
  • ~Agata / 2018-09-04 15:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Dramat po co na stronie plusa huwawei mate 20 lite jest wystawiony zwaga i napisane ze jest gratis a przy zamowieniu nagle okazuje sie ze nie maja takich zestawowo na stanie powinni zmienic oferte w takim razie na stronie pod tym wzgledem wystawiam negatyw
  • ~Dirty nasty / 2018-09-01 17:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam najdrozszy pakiet internetu LTE przeciez to co chwile trac sygnal, srednio 6 razy w ciagu dnia. Wzial byn upc gdybym mogl bo mnie nie zawiedli nigdy z internetem, a tak sie mecze juz ponad rok. Nie polecam, konkiremcja nie lepsza z tym LTE.
  • ~Max / 2018-08-28 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat to mało powiedziane... Absolutnie odradzam !!!! Mam dwa nr.tel. stała.
    opłata 40zł do wszystkich sieci bez limitu i co z tego jak prawie co miesiąc przychodzi informacja żeby dopłacić około 20 zł...!!! telefony na infolinię trwające po 40 minut nic nie wyjaśniają osoby tam pracujące nie potrafią tego wyjaśnić proponują opłacić dopłatę i tak prawie co miesiąc. Nerwy i stres...!!!
    MiejscowośćKarpacz
  • ~Marta / 2018-08-26 22:04
    Ocena: 2.75 / 5
    Doładowałam telefon 2 razy pod rząd.PRZYSZEDŁ SMS że na koncie jest / TU KWOTA DOŁADOWANIA/ a po chwili następny sms że niskie saldo i żeby doładować telefon. Sprawdzałam kodem ile mam na koncie i pokazuje mi bez przerwy że 0. Żadnych połączeń nie mogę wykonywać bo według Plusa mam 0 na koncie. Pisałam maila ale żadnej odpowiedzi jeszcze nie ma. Kontakt z konsultantem jest niedostępny. Nie wiem co w takim wypadku można zrobić.
    ZaletyDobry zasięg
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćIslandia
  • ~km / 2018-08-21 08:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma co pisać szkoda czasu. Więc krótko mówiąc ŻENADA.

    Jeśli mieszkasz w okolicy Płocka to sieć ta działa tylko w centrum miasta,obrzeża miasta i pobliskie miejscowości to tragedia. Po zgłoszeniu problemu usłyszałem że to normalne.pogratulować podejścia.
    ZaletyDobra reklama
    WadyBrak możliwości korzystania z usług np telefon , internet. A może jestem zbyt wymagający?
    MiejscowośćPłock
  • ~Krzysztof / 2018-08-12 09:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony z sieci Plus, mam 3 abonamenty, telewizję w najdroższym abonamencie i internet domowy. W tej chwili jestem po zużyciu głównego pakietu, korzystam z LTE,a tutaj wynik:
    http://www.speedtest.net/result/7545569591.png
    Zaletywszystko działa jak należy
    Wadynie znajduję
    MiejscowośćPisz
  • ~Młody / 2018-08-09 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Od samego początku są problemy z plusem nie idzie wysyłać SMS jak już się wyśle to SMS się przekręca nie idzie się dodzwonić ani nie działa internet ... Płacę dużo pieniędzy i nic z tego nie mam ... Pomijając fakt że giną mi pieniądze z konta ...
  • ~Bart / 2018-08-08 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    50 minut oczekiwania. dno moi mili.
    Co tu więcej pisać.
    MiejscowośćBytom
  • ~User / 2018-08-08 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziąłem telefon (Samsung Galaxy S9) na abonament i otrzymałem go wczoraj po pierwszym włączeniu pojawiły się na chwile jakieś piksele ale udało się skonfigurować telefon. Niestety nie na długo działał, bo po godzinie zaczął się sam restartować i mocno przegrzewać. Dzisiaj zrezygnowałem z umowy i na urlop zostałem bez telefonu. Żenada!
    ZaletyBrak
    WadyDrogie telefony z wadami technicznymi
  • ~Looki / 2018-08-07 10:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie polecam tego operatora, na mój pierwszy numer tel z tej sieci ciągle dzwoniły osoby pytając się o kurs językowy... nawet po kilka razy dziennie...,po skończeniu się umowy zmieniłam numer i nagle do abonamentu nie zostały udzielone mi rabaty.. po rozmowie z działem obsługi klienta zgłosiłam reklamację, która została uwzględniona. Lecz bardzo miła Pani wprowadziła mnie w błąd i powiedziała, że mogę wpłacić na ich konto kwotę z przyznanym mi rabatem i wszystko już będzie załatwione. Po jakimś czasie nagle zaczęłam dostawać wiadomości windykacyjne i ponaglenia do zapłaty brakującej kwoty... zadzwoniłam znowu do działu obsługi klienta i spytałam się o co chodzi.. a oni na to , że muszę tą kwotę zapłacić bo będę miała zablokowane konto..
    Wprowadzacie człowieka w błąd , a później trzeba tracić na was czas i energie...
    Po skończeniu się umowy zmieniam operatora!!! Tragedia..
    WadyTragiczna obsługa klienta!!
    Błędy w systemie..
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.16, ilość opinii: 2310
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1901
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1716
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1626
UPC Internet
Ocena: 2.03, ilość opinii: 1406
Play Online
Ocena: 1.91, ilość opinii: 1280
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113