Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1638 opinii

1.71 / 5

  • Niezawodność
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.67
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Norbi / 2018-07-21 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Od jakiegoś czasu w Luboniu brak zasięgu na poziomie wysyłania SMS. Internet całuję, raz jest raz nie ma. Połączenia telefoniczne same się rozłączają. Generalnie dramat. Przenoszę się do Play
    ZaletyBtak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćLuboń
  • ~Andrzej / 2018-07-20 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielkie oszustwo plusie, brak słów. Zrobiłem wielki błąd że przeszedłem z PLEY
    Wadywysoka cena usługi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2018-07-18 14:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Jako jedyny operator w Polsce nie potrafi ustawić automatycznej konfiguracji APN w urządzeniach Apple (iPhone/iPad itp). Żenada. Zdarza się, że DNS-y nie działają i trzeba podpinać z google.
    Zaletyw miarę nieźle działająca sieć - zwłaszcza w dużych miastach.
    Wadyj.w. automatycznej konfiguracji APN w urządzeniach Apple (iPhone/iPad) po każdej aktualizacji systemy trzeba ręcznie wprowadzać ustawienia transmisji danych, MMS-ów itp.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Niezadowolony użytkownik / 2018-07-17 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet domowy z plusa to porażka. Po wykorzystaniu pakietu nie da się korzystać z Internetu, szkoda że na okresie próbnym spadało tylko do 5mb a nie nizej, półtora roku i żegnam się z tą siecią na stałe. Dno
  • ~Przemyslaw / 2018-07-17 00:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno dno i raz jeszcze dno... Ostatnia umowa z plusem, czas na zmiany!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Jaceny / 2018-07-16 13:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Jesli chcemy podnieść sobie ciśnienia polecam rozmowę z ludźmi z biura obsługi klienta po długo trwałym oczekiwaniu na rozmowę odbiera osoba która nic nie wie i nic nie może zrobić
    ZaletyBrak
    WadyZła obsługa drogie telefony słaby zasięg
    MiejscowośćKoluszki
  • ~Majkell96 / 2018-07-14 10:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet mimo maksymalnego zasięgu traci łączność kilka razy w ciągu dnia na kilka minut co w pracy przez internet irytuje strasznie. Wahania prędkości z 40mb do 0,1mb gdzie często bardzo słabo chodzi. Czasami w wolnej chwili chciałbym pograć z znajomym przez internet w fife to oczywiście takie lagi plus częste braki łączności że się nie da. Jeszcze jak nie zapłace z 3 dni to po tym terminie jakieś śmieszne wiadmości winydkacyjne wyświetlane na tv i wiadmości na maila. To już jest tak bardzo śmieszne żeby klientowi który płaci regularnie tyle lat wysyłać takie wiadmości a już to że do każdego rachunku pobeirają z 50gr więcej to już jakoś im nie przeszkadza no i jakość świadczonych usług na poziomie tragicznym. Jeszcze do tego kiedyś można było z góry zapłacić za kilka miesięcy a teraz tylko 1 miesiąc można przez strone pewnie specjalnie żeby opłaty za każda transackje te 70gr czy jakoś tak pobierają więc hajs się musi zgadzać a ja nie mam czasu na pamiętanie co miesiąc żeby płacić co do dnia. Szczerze to zwlekam teraz żeby do mnie przedzwoniła pani od płatności i żeby po prostu zjechać dlaczego mam płacić za coś co tak szfankuje. Jestaem kilentem ponad 10 lat i tylko dlatego mam ten internet że często mam wyjazdy a jest to mobilny internet i dlatego też że łącze te usługi i jest niby taniej ale jakość tragiczna..
    MiejscowośćRowno
  • ~Mika / 2018-07-12 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów i złodziei! Miesiąc nie minął, a już żałuję, że przeszłam od innego operatora do PLUS-a. Dostałam dzisiaj pierwszą fakturę za numer przejściowy i widzę, że doliczono mi 0,62 zł za SMS do Wielkiej Brytanii, którego nie mogłam wykonać, bo karta do tej pory nie została przeze mnie użyta. PLUS ma prawie 3 mln abonentów, wystarczy, że ściągną te 0,62 zł z każdej faktury i mają prawie 2 mln zysku każdego miesiąca. Już wiem, że za 2 lata będę przenosić numer.
    Zaletyżadnych
    Wadydo faktur doliczane są wirtualne połączenia
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~j23 / 2018-07-10 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam telefon w sieci plus na kartę może już od 10 lat. Od marca tego roku wydzwania do mnie numer z telefonii telekomunikacji i ściąga mi pieniądze z konta. Nie muszę odbierać ale każdy impuls gdy dzwoni na moją komórkę jest płatny. Moja córka mieszka w Warszawie więc się złapałem na ten numer bo myślałem że rozładował się jej telefon komórkowy i ma jakiś problem. Wystarczyło że odebrałem na parę sekund i zorientowałem się że nie dzwoni do mnie córka, ściągnął mi z karty impulsy za 2:32 minuty. Gdy po paru impulsach odrzucę to i tak wyświetla mi to w połączeniach odebranych. Dany numer : 221030655. Byłem wczoraj na Policji, wysłali mnie do Plusa w Plusie konsultantka stwierdziła, że nie mam żadnych płatnych numerów i że z czasem może zablokują tego złodzieja. Dziwię się w jaki sposób jest to możliwe że ktoś bez mojej zgody wyciąga mi środki z mojej karty. Czas rozmowy 00 a po czterech sygnałach i odrzuceniu pobiera mi z konta 28 groszy. Obsługa klienta to jest porażka. Automat odsyła do 1, 2 ,3 a następnie do 9-powrotu co znaczy że znów pociągną ci kasę. Możesz czekać na konsultanta ale przygotuj się na jakiś 30 min. Najlepiej usiądź bo musisz przejść weryfikację. Jak byś przesłał ksero swojego dowodu osobistego to może ją przejdziesz... Może to PLUS zalazł metodę na okradanie klientów.
  • ~Kinga / 2018-07-06 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci powinni mowic prawdę A nie zachowywać najważniejsze informacje dla siebie ...
    MiejscowośćWodzisław Ślaski
  • ~Patryk / 2018-06-28 11:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety nie ma czegoś takiego jak LTE bez limitu i ludzie są wprowadzani w błąd. Posiadam usługę internetu 35 GB , bo skorzystałem z promocji testuj internet za 9 pln mięsiecznie. No i podczas okresu testowania REWELACJA ! Prędkość wahała się między 90MB a 100MB. Po okresie próbnym musiałem się zdecydować no i podjarany takimi osiągami przeszedłem na regularny abonament . No i czar prędkości prysnął. Prędkość spadła do 30 MB i nie chcę więcej. Oczywiście w Plusie powiedzieli , że wszystko jest w porządku i przeciążenie nadajnika z którego korzystam. Ale po wpisach tutaj stwierdzam , że zostałem nabity w butelkę jak każdy który skusił się na PSEUDO REWELACYJNĄ OFERTĘ PLUSA ! Ciekawostką jaką chciałem się z Wami podzielić jest fakt , że w jednym z Warszawskich pubów podsłuchałem wylewnego pracownika PLUSA , który chyba po kilku głębszych otworzył się w gronie swoich znajomych, którzy rozpoczeli dyskusje na temat usług w PLUSIE szczególnie internetu i limitów. Wiem nie ładnie podsłuchiwać , ale jako świeży klient usługi internetu bardzo mnie zaciekawiła rozmowa. No i dowiedziałem , że operatorzy w Polsce mają jakąś cichą umowę odnośnie usług i wprowadzili podobne zasady co do usługi internetu i wszelakich zagadnień odnośnie USŁUG LTE BEZ LIMITÓW. Dlatego pracownik POLKOMTELU (przyznam troszkę nie lojalnie się zachował) ale przynajmniej wiem co się dzieje na polskim rynku usług LTE. Żałuje , że jestem klientem PLUSA lecz podobne zasady są u innych operatorów tylko ubrane w inne słowa. Życzę wszystkim zawiedzionym klientom spokoju i opanowania , bo nie wygramy z NIEUCZCIWĄ praktyką naszych operatorów.
    WadyWPROWADZANIE W BŁĄD KLIENTÓW .
    MiejscowośćBielawa
  • ~WOWO / 2018-06-25 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!
    Mamy w Plusie parę numerów firmowych, skontaktowaliśmy się z obsługą klienta by poprosić o przedłużenie umowy razem z z telefonem, oczywiście nie było problemu, Pan pobrał wszystkie informacje po czym poinformował nas, że mamy czekać na kontakt osoby która zadzwoni poinformować o umowię i o dostawie telefonu do siedziby naszej firmy. Dostaliśmy informację, że telefon będzie u nas od 12 do 14.06 maksymalnie (czas oczekiwania ok 2 tygodni). 14.06 skontaktowaliśmy z obsługą klienta ponownie, ponieważ nie dostaliśmy przesyłki. Pani poinfromowała nas, że dnia 9.06 był problem z serwerem i wszystkie umowy zostały usunięte, zostaliśmy również poinformowani, że ktoś powinien się z nami skontaktować w tej sprawie ale niestety wystąpił błąd i tej informacji nie dostaliśmy. Trzeba było ponowić wszystkie procedury. Czyli wszystko od samego początku. Ktoś miał się z nami skontaktować w ciągu kilku dni w sprawie ponownego wysłania telefonu. Kontaktu brak. Postanowiliśmy podjechać do punktu Plusa gdzie dostaliśmy informacji, że niestety nie jesteśmy w stanie przedłużyć umowy i musimy czekać jeszcze 4 miesiące. Wróciliśmy i ponownie zadzwoniliśmy do Obsługi Klienta, Pan poinformował nas, że oczywiście jest taka możliwość i że za niedługo ktoś do nas oddzwoni. Dostaliśmy telefon zwrotny, umowa będzie podpisana, telefon przyjdzie do nas kurierem maksymalnie do dnia 22.06. Kurier przywiózł przesyłkę. Odpakowaliśmy ją jeszcze przy kurierze, więc telefon już mieliśmy w ręce. Do przesyłki była dołączona umowa, na 12 miesięcy. Niestety znów pojawił się błąd. Ktoś wysyłając przesyłkę zaznaczył, że ma ona być za pobraniem. Więc kurier poprosił nas o ok. 3000 zł. Niestety Pan kurier nie chciał poczekać żebyśmy załatwili sprawę i skontaktowali się z Plusem. Gdy dodzwoniliśmy się do Obsługi Klienta Pani poinformowała nas, że to jakaś pomyłka i że kurier nie miał prawa wziąć od nas pieniędzy. Zadzwoniliśmy więc do Obsługi Klienta firmy która wysłała do nas przesyłkę. Pani poinformowała nas, że w takim razie musi dostać od Państwa informację i dopiero wtedy może wysłać kuriera z naszym telefonem. W takim razie skontaktowaliśmy się jeszcze raz z Plusem informując, że specjalnie załatwialiśmy ten telefon na początku miesiąca dlatego, że pod jego koniec wyjeżdżamy i długo nie będzie nas na miejscu. Pani powiedziała, że zrobi wszystko aby ta przesyłka trafiła do nas jeszcze raz tego samego dnia a najpóźniej do poniedziałku i oczywiście mieliśmy czekać na kontakt. Kontaktu brak. Znowu. Dlatego sami zadzwoniliśmy, Obsługa klienta poinformowała nas, że w takiej sytuacji niestety musimy tę umowę podpisać jeszcze raz więc mamy czekać, aż telefon wróci do Plusa od firmy kurierskiej i jeszcze raz będzie możliwość utworzenia dla nas umowy i dopiero zostanie ona wysłana do nas ponownie razem z telefonem. Poinformowaliśmy również, że jedyna osoba która ma upoważnienie do podpisania takiej umowy wyjeżdża w dniu 26.06 czyli już jutro, w takim razie nawet jeżeli kurier przyjdzie do nas w tym tygodniu nie będzie miał kto odebrać przesyłki. Umowa dla nas tworzona będzie już 4 raz. Ile jeszcze?
    WadyBrak profesjonalizmu
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Grzegorz / 2018-06-21 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści w każdym tego słowa znaczeniu 3grosze za neta w roamingu???!!! A za 700 mb naliczone 375 zł super!!!!
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo
    MiejscowośćSkołyszyn
  • ~Jacek / 2018-06-21 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem przestrzec wszystkich aby nie dali się nabrać na ofertę dostępu do internetu w Plusie, która nosi kłamliwą nazwę "LTE bez limitu". Ja dałem się oszukać sprzedawcy w punkcie. W czerwcu 2016 roku kończyła mi sie umowa i poszedłem tam aby ją rozwiązać bo już miałem dość wszelkich limitów. Miałem zamiar przesiąść się na internet radiowy, wolałem już mieć wolniejsze łącze ale nie mieć żadnych ograniczeń co do ilości ściągniętych danych. No ale sprzedawca zaczął mnie namawiać żebym nie rezygnował bo teraz Plus ma ofertę "LTE bez limitu". Kilka razy dopytywałem się czy jest to nprawdę bez limitu i czy po jakimś czasie operator nie będzie mi ograniczał prędkości. Sprzedawca zapewniał mnie, że w żadnym przypadku prędkość nie będzie ograniczana. Na moje podejrzliwe pytania po co w takim razie w są różne abonamenty z różnym pakietem danych odpowiedział, że to są pakiety danych do wykorzystania w innych technologiach niż LTE (np. 3G) ale skoro ja mam urządzenie które pracuje tylko i wyłącznie w technologi LTE (modem zewnętrzny ODU) nie mam się czym przejmować... No i co? No i efekt jest taki że co miesiąc po przekroczeniu limitu danych prędkość mam ograniczaną tak, że praktycznie nie da się korzystać z internetu. Operator na moje reklamacje odpowiada powołując się na jakiś regulamin (który nigdy nie został mi przedstawiony) w którym podobno jest napisane, że operator ma prawo do ograniczenia prędkości w dowolnym momencie pomimo wykupienia usługi "LTE bez limitu"
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie klientów i bezczelne kłamanie prosto w oczy
    MiejscowośćSochaczew
  • ~Nie lubie plusa / 2018-06-17 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie miałem gorszego internetu. Mam umowe na 4 lata i podpisałem ją tylko dlatego że na przez okres próbny miałem 95/67 Mb/S a teraz mam 0,04/0,02 Mb/S.
    Nie polecam.
    Po zerwaniu umowy przechodze do orange.
    ZaletyNi ma
    WadyNi starczy miejsca
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nela 83 / 2018-06-17 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzis dowiedzialam sie ze nie ma internetu LTE bez limitu mimo ze taki wlasnie mi zaproponowano i taki zakupilam. Bardzo niemily pan z obslugi technicznej powiedzial ze mimo ze zakupilam internet z limitem 150 GB i no limit LTE to od 5 czerwca bo wtedy zaczal mi sie okres rozliczeniowy juz wyczerpalam internet bez limitu i dlatego teraz mmam predkosc pobierania 0.33 Mbit/s a predkosc wysylania 0.03 Mbit/s. Nie polecam internetu z Plusa ani Cyfrowego Polsatu bo to jeden i ten sam szajs. Mimo ze mam zestaw Odu Idu i antene wzmacniajaca sygnal internet jest a wlasciwie go nie ma. Ciesze sie ze jeszcze obowiazywal okres promocyjny testowania internetu przez 2 miesiace i moge zrezygnowac.
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~Tylko Orange / 2018-06-13 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem YouTTuberem i nie moge wysylac filmu na YT.

    Orange lepszy
    Zaletyni ma
    Wadynie starczy tyle miejsca
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ANDRZEJ / 2018-06-12 12:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam Plusa. Chłam i chamstwo niektórych konsultantów na infolinii. Po przejściu na "Prosto na Kartę" przestała działać poczta głosowa i dział techniczny nic nie robi. Zaznaczam że przed przejśćiem wszystko działało. Mija miesiąc od zgłoszenia i cisza. Jak wykorzystam fundusze to zrezygnuję z taniej jatki. Pozdrawiam.
    ZaletyBRAK
    WadyJak dotąd same
    MiejscowośćWarszawa
  • ~PlusToDno / 2018-06-09 16:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam nikomu!
    Ja rozumiem, że wykorzystałem limit danych i szmaty spowalniają, ale kur*a bez przesady
    Na pełnym zasięgu (wszystkie kreski) prędkość pobierania wynosi 0.59 megabitów na sekundę PODKREŚLAM MEGABITÓW< NIE MEGABAJTÓW, a jeżeli chodzi o przesyłanie to 0.20 Mb/s TO JEST JAKIŚ ŻART! JEŻELI KTOŚ ZASTANAWIA SIĘ NAD WYBRANIEM USŁUG PLUSA SZCZERZE ODRADZAM!
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~Dupa Blada / 2018-06-08 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Że złodzieje i oszuści to wiadomo ale dlaczego prawo dopuszcza takie zachowania ? Powiązania biznesowe ??? (czyt. mafijne)
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2381
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.55, ilość opinii: 1977
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1844
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1638
UPC Internet
Ocena: 2.00, ilość opinii: 1581
Play Online
Ocena: 1.90, ilość opinii: 1351
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 691
mBank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 568
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 309
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 293
Netflix
Ocena: 2.85, ilość opinii: 145
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 130