Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile Internet opinie

Ocena na podstawie 1041 opinii

2.05 / 5

  • Parametry
    1.95
  • Niezawodność
    1.89
  • Obsługa klienta
    2.18
  • Cena
    2.20
  • Cena/Jakość
    1.00
  • Oferta
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 53
  • ~Kubek / 2019-08-15 22:20
    Ocena: 1.25 / 5
    W godzinach 20 23 internet nie do uzycia . Predkosc spada do 3 mbps . Uzywam gi do 3 miesiescy a mam to od miesiaca. Mam nadzieje ze ten internet jak najszybiciej sie skonczy to jakas porazka :(
    ZaletyNic ciekawego
    WadyNagle ogromne spadki po nie uzywaniu internetu przez chociaz 5 m
    W godzinach 20 23 predkosci tragiczne
    Rano rowniez chociaz powinno nie byc slabych predkosci to i tak sa slabe szkoda gadac Czy mozna jakos zrezygowac z niego przed czasem bez placenia kary ?
    MiejscowośćInowrocław
  • ~Adrian / 2019-08-15 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    wysokie pingi i problem z ładowaniem stron nawet w godzinach nocnych, często oglądanie czegokolwiek na YT to koszmar, niby 60 Mb ale ciężko to odczuć podczas korzystania
    Zaletyczasami działa poprawnie
    download plików bez większych problemów w znośnych prędkościach
    Wadyping po 300
    powolne ładowanie się stron
    niby 60Mb a działa jak internet na kartki

    MiejscowośćKoszalin
  • ~dominick / 2019-08-14 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słabo działa.
    Praktycznie nie działa w godzinach wieczornych nikomu nie polecam
    Zaletynic
    Wadynie działa
    ping do 600
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Krzysztof / 2019-08-13 12:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Po przeczytaniu informacji mam ten sam niski pozimom uslug lte a ja załatwiłem przez rzecznika praw konsumenta zmiane na switalowod zobaczym po instalcji jak bedzie pracować
    ZaletyDobra praca. Z rana
    WadyNistabilny wieczorem nie mozna zrobic prostego przelewu bankowego predlodc w kilobitach
    MiejscowośćEłk
  • ~Turek / 2019-08-12 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra. mam do 60mbit/s ale speedtest ( by ookla ) pokazuye 15mbit/s. Nigdy nie mialem zadnych 60mbitow.
    Zaletynic
    Wadyszybkosc
    wysoki ping nawet do 140
    czasami bez polonczenia.
    MiejscowośćLinia
  • ~Tomek / 2019-08-11 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.
    Oszustwo i nic więcej.
    Podpisz umowę i płać.
    Reklamacja niemożliwa.
    Umowa napisana tak że nic nie można zrobić.
    Ostrzegam przed T mobile .
    Nie polecam !!!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Krzysztof / 2019-08-11 11:31
    Ocena: 2.25 / 5
    W weekendy nawet w miarę działa(transfery ponad 10mbps/s),ale w tygodniu tylko rano ok, w ciągu dnia prędkości poniżej 5Mbps/s Podsumowując - szału nie ma (jak za tą kasę). Wieczorami masakra - transfery poniżej 1Mbps/s
    Zaletybrak
    Wadyniestabilne działanie
    MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
  • ~Rafał / 2019-08-10 12:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo oszukują klienta. Kroją na czym się da. W moim przypadku tylko internet bez limitu, podobno.
    Przez 2 lata korespondencja z biurem obsługi na mailu jest imponująca. Jakieś doliczenia do faktur wymyślone. Jak nie zapłaci się kilku groszy to blokują internet. Naliczają kary za zwłokę niezapłaconych kwot, które są wynikiem ich błędnych naliczeń. Błędne koło, masakra. Nie polecam. Dużo rzeczy by o tych Niemcach mógł pisać. Odradzam.

    Nie wspomnę że wcisnęli mi ruter na raty w jakiś dziwny sposób. Nie informowali na jakich zasadach byle wcisnąć kredyt i raty.

    Równolegle przez 2 lata w Play na firmę nie miałem żadnego zażalenia w stosunku do operatora - 2 karty SIM plus internet.
    ZaletyDobra jakość łącza
    WadyOszukują klientów i wciskają kity
    MiejscowośćKonin
  • ~User / 2019-08-01 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet światłowód porażka miałam w Orange chciałam spróbować z T-mobile, który miał być super szybki i niezawodny. internet masakra z ledwoscia udało mi się odstąpić od umowy. Wracam do Orange, bo widocznie nie udostępniają swojego łączą innym operatorom na tyle by móc swobodnie korzystać. W dodatku brak u nich tv kablowej ????
    MiejscowośćRadom
  • ~Użytkownik / 2019-07-31 16:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Po upływie czasu testowego parametry internetu LTE od T-Mobile zaczęły być nieprzewidywalne. Połączenie niespodziewanie słabnie, rwie się, potem znowu się pojawia, potem znowu znika. Nawet nie chodzi o te podawane przez dostawcę maksymalne prędkości (może i niekiedy osiągane): po prostu trudno uznać za akceptowalną sytuację, gdy użytkownik tkwi przed ekranem, czekając się na wyświetlenie (testowej) strony wyszukiwarki. No a wyobraźcie sobie próbę dokonania za pomocą takiego łącza płatności bankowej. Nawet dodanie tej opinii za pomocą internetu LTE T-Mobile to wyzwanie. Żenada. Uważajcie na T-Mobile.
  • ~Kobza / 2019-07-31 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja, to dopiero wtopiłem. W moim miejscu zamieszkania są dostępne trzy kablówki, oferujące również stabilny internet po kablu. Z jedną, właśnie kończyła mi się umowa i za namową żonki wziąłem komentowane badziewie. Tłumaczyła, że takie praktyczne, że będziemy mogli zabierać na wyjazdy. Nie będę się rozpisywał odnośnie działania, bo wady doskonale opisaliście. Brak słów. W XXI wieku można bezkarnie robić klienta w jajo. Najgorsze, że na zgłoszenia i skargi mają całkowicie wywalone. W zasadzie śmieją ci się w twarz. Złapali frajera więc doją.

    Moja rada: jeśli decydujecie się na internet mobilny, który ma służyć jako domowy, jako podstawowy, to wybieracie opcje na kartę. Co najwyżej odrobinę drożej, ale w każdej chwili możecie pokazać operatorowi środkowy palec, a nie płacić przez 2 lata, nawet jak usługa udaje, że działa.
    ZaletyBrak
    WadyZa długo, by pisać
    MiejscowośćŁódź
  • ~Andrew / 2019-07-31 13:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety internet domowy LTE z sieci T - Mobile to wielkie oszustwo które powinno zakonczyć się w sądzie. Przez kilka miesięcy działało to u mnie w granicach przyzwoitosci ale odkąd zacząłem ogladać Netflixa pojawił się lejek i prędkość spadła na łeb na szyje, teraz nawet trudno mi zrobić speed test. Ten internet nie jest bez limitu jak to jest na umowie. T - Mobile nie chcą się do tego przyznać.
    Zaletybrak
    Wadylejek a miało być bez limitu
    MiejscowośćJanówek kolo Tarczyna
  • ~Andrzej / 2019-07-30 15:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Czytam komętarze i rozumiem że zostaliśmy wszyscy oszykani.
    Jestem informatykiem i znam się na sieciach.
    Pozytywy piszą ludzie którzy mają usługę 1-2 miesięcy.

    Korzystam z T-Mobile Internet Domowy 60 Mbit/s od około roku.
    Na początku było pięknie, momentami prędkość trzymała się 50-60 Mbit/s
    Jednak z każdym miesiącem stawało się coraz gorzej i gorzej.
    Ostatnie 2 miesiące prędkość utrzymywała się do 5 Mbit/s, a od tygodnia jest niżej niż 1 Mbit/s
    Nie mogę oglądać Netflixa, Youtube. Gram bardzo rzadko, więc nie mogę się wypowiedzieć wiarygodnie, ale wiem że na początku można było normalnie grać CS GO, a teraz odpaliłem i ping był tak wysoki że mnie wywalało z serwera.

    Obsługa klienta jest do niczego, odbijają sprawę jak piłeczkę pingpongową.
    ZaletyBrak
    WadyZ każdym miesiącem prędkość jest coraz niższa, na chwilę obecną utrzymuje się na mniej nić 1 Mbit/s
    MiejscowośćHuta Żabiowolska
  • ~Arthzil / 2019-07-30 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco odradzam "Internet Domowy". W regulaminie prędkość "minimum 8 kbps". Tak tylko wspomnę że 20 lat temu internet po drucie telefonicznym dawał 56 kbps.

    Przez 9 miesięcy non stop problemy. Zgłaszanie nic nie daje, bo zawsze kwintują zwrotką że usługa jest świadczona w ramach możliwości technicznych. Nawet jeśli na początku działa ok to można mieć pewność że z czasem będzie tylko gorzej, bo firma nie ma żadnych norm wobec klientów. Tyle umów podpisze ile ludzi się zgłosi, mimo że przekaźniki będą przeładowane i nie będą w stanie świadczyć usług na poziomie.
    Zalety"Tylko" 12 miesięcy umowy
    WadyWszystko inne
    MiejscowośćKiełczów
  • ~emka / 2019-07-28 12:53
    Ocena: 1.25 / 5
    We wrześniu 2018 r. skorzystałam z oferty internetu dla firm od T-Mobile po rozmowie z miłą panią, która skontaktowała się ze mną w tej sprawie. Moja praca wymaga stabilnego łącza (dużo korzystam z internetu, w tym z wielu baz danych online). W rozmowie zaznaczałam to kilkakrotnie. Nie potrzebuję jakichś kosmicznych prędkości, nie wymagam cudów, ale łącze musi być stabilne. Otrzymałam zapewnienie, że tak rzeczywiście będzie. I było. Przez miesiąc. Pingi na poziomie 100ms, transferów już nie pamiętam, ale w zupełności mi to wystarczało. Potem zaczęły się problemy. Internet zaczął się rwać, pingi skoczyły do 5000ms, transfery umarły niemal całkowicie. W praktyce oznaczało to, że internetu nie mam przez większość dnia. Zgłosiłam reklamację, a w odpowiedzi pan powiedział mi, że jak chcę, to mogę sobie kupić antenę wzmacniającą sygnał. Tyle że moim zdaniem laika to nic nie da, bo np. we wczesnych godzinach porannych jest świetnie, w ciągu dnia kiepsko, a wieczorem (tj. od ok. 17:00 do 23:00), kiedy to sieć zapewne jest najbardziej obciążona, nie odpalają mi się nawet najprostsze strony internetowe i wywala mnie z baz danych. W weekendy da się korzystać z połączenia jedynie rano. Jest to więc kwestia przeciążonego BTSa, a nie słabego sygnału, który do mnie dociera. BTS mam w odległości ok 1 km, w niby super zasięgu. Poprosiłam jednak o zgłoszenie problemu do działu reklamacji, i po paru dniach otrzymałam odpowiedź, że problem został sprawdzony i po stronie T-Mobile nie wykryto żadnych uchybień. Co ciekawe, po tej interwencji internet nagle znów zaczął działać na przyzwoitym poziomie. Kilka tygodni temu jednak problem się powtórzył. Oto wynik Speed Testu w chwili obecnej: http://www.speedtest.pl/test/215747316. Zadzwoniłam ponownie z reklamacją, dostałam taką samą wiadomość, ale tym razem parametry sieci już się nie poprawiły. Niniejszym dołączam do grona osób wściekłych na tych oszustów. Czy jest na nich jakiś sposób? Chciałabym coś z tym zrobić, i jestem rozżalona, bo prowadząc własną działalność raczej nie będę miała czasu walczyć z biurokracją i ciągać się po UOKiKach. Jeżeli jednak ktoś wie, jak można to rozwiązać albo chociaż zareagować tak, żeby to poczuli, to proszę o informację. Na chwilę obecną ze swojej strony piszę tego posta, aby inne osoby nie dały się nabrać.
    Zaletybrak
    Wadykatastrofalnie niska szybkość i przepustowość, nieuczciwość operatora
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Adam / 2019-07-26 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem kolejną ofiarą tej usługi. Podobnie jak u poprzedników, 14-dniowy okres testowy przebiegał bez większych zakłóceń, a potem jeden wielki dramat. Zamiast obiecanych 20 Mb/s mam chybotliwe 1 - 5 Mb/s, co całkowicie uniemożliwia komfortowe korzystanie z internetu. Ze względu na niski, a przede wszystkim skaczący transfer, odpada możliwość oglądania jakichkolwiek wideo transmisji "na żywo". Usługę zakontraktowałem już po podwyżce, czyli 2 lata razy 59zł wyrzucone w błoto.
    W komentarzach widzę jakąś pobłażliwość związaną z tłumaczeniami o przeciążonych BTSach. A co mnie, to obchodzi jako klienta? Płacę, więc wymagam. Jeśli dany BTS jest przeciążony, to obowiązkiem operatora powinno być dołożenie kolejnych nadajników celu odciążenia już zamontowanych. Ale po co, jeśli ludzie ponarzekają i na tym się skończy? W cywilizowanych krajach, takie sprawy kierowane są do wszelkiej maści rzeczników lub sądów. U nas, zanim cokolwiek się rozstrzygnie, pewnie minęłyby 2 lata, czyli okres na który podpisujemy lojalki z operatorem. Zatem płacz i płać...
    Zaletybrak
    Wadybardzo niski, niestabilny transfer
    MiejscowośćŁódź
  • ~MalyFido / 2019-07-24 23:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety jestem posiadaczem INTERNETU DOMOWEGO 20 Mb/s od pomad mc-a, czyli okres próbny już mam za sobą. Podczas podpisywania umowy pytałem czy przypadkiem BTS w moim rejonie nie jest obciążony i oczywiście, przemiła Pani oczywiście sprawdziła i okazało się że nie jest. Przez 14 dni wyglądało że Pani mówi prawdę i net śmigał na poziomie od 7 do 14 Mb a w nocy bardzo dobrze, bo było 19/20. Niestety teraz jest taka lipa że od godziny ok 9 rano prędkość spada nawet do 2 mega a w godzinach szczytu to żona chce mnie udusić za załatwienie tak „super szybkiego" neta, bo prędkość nie osiąga nawet 1 mega. SKANDAL!!! Żeby obejrzeć film z Netflix to muszę korzystać z mobilnego internetu, na szczęście już z konkurencyjnej sieci. Ogólnie nie polecam nikomu i jestem zły na samego siebie że wrąbałem się w kanał za 49 zł przez okres dwóch lat. ODRADZAM!!!
    Zalety Brak
    WadyBrak internetu
    Brak możliwości korzystania z YouTube, Netflix i inne takie fajne
    MiejscowośćJaniszew
  • ~Marek / 2019-07-23 20:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzielnica: Prądnik Czerwony po burzy w niedzielę brak internetu 4GLTE. Zgłoszone i podobno naprawione, ale brak poprawy (maks 5-6 Mb/s). Miałem kupić abonament na 2 lata, ale teraz widzę, że szkoda nerwów.
    Zaletybrak
    Wadyniesolidna firmausługa
    MiejscowośćKraków
  • ~Siwy / 2019-07-23 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest bardzo słaby płacę 70zł miesięcznie, mam wzięty pakiet 60/60 a internet nie przekracza 10/10!!

    Właśnie teraz aktualizuje grę na konsoli i pobrało się tylko tyle przez 30min!

    https://imgur.com/gallery/r2aC1MO
    (to jest strona do przesyłania filmów lub, zdjęć poprzez link)
    ZaletyBrak
    WadyInternet nie działa!! W nocy mam internet 15/15 jak włączę speedtest.net pokazywane jest 1.34/0.32.
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~Andzej / 2019-07-22 22:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet w telefonie od ponad 3dni traci zasieg przełacza na 3g
    Predkosc pobierania zerowa
    Wadysłaba predkość pobierania
    niestabilny
    MiejscowośćWarszawa
strona 1 z 53
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2339
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1937
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1779
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1632
UPC Internet
Ocena: 2.01, ilość opinii: 1498
Play Online
Ocena: 1.91, ilość opinii: 1323
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 563
mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 246
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124