Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile Internet opinie

Ocena na podstawie 1140 opinii

2.00 / 5

  • Parametry
    1.88
  • Niezawodność
    1.83
  • Obsługa klienta
    2.13
  • Cena
    2.15
  • Cena/Jakość
    1.00
  • Oferta
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 57
  • ~tg / 2020-02-20 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad roku walczę żeby poprawili sygnał na nadajniku na którym sami twierdzą że mają preoblemy. Cały czas przesuwają termin naprawy usterki, a ostatnio nawet byli tak bezczelni, że napisali iż planowanego terminu naprawy nie ma i nie będzie.
    Zastanówcie się dziesięć razy zanim podpiszecie umowę na internet
    Wadyprędkość internetu w godzinach szczytu
    MiejscowośćChotomów
  • ~JD / 2020-02-18 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam nie polecam
    nie polecam
    Zaletybrak
    Wady1 mb/s po
    jakimś czasie ci zmniejszaają prędkość
    MiejscowośćWe wszyskich słaby
  • ~Hiruko Kategane / 2020-02-16 10:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet od T-Mobile jest zawodny. po wykorzystaniu limitu LTE internet zwalnia do 1mb/s (dla nieogarniętych w obliczeniach 1mb/s to średnio 110 -125 KB/s podczas pobierania) na takim intenecie można korzystać ze stron www lecz czasami długo się ładują (przykładem może być gmail na nie zasypanej poczcie średni czas ładowania gmail jest około 20 sekund). Youtube działa płynnie tylko w 360p (lecz czasami połączenie jest tak złe że i na 360p nie nadąża) i niżej.
    co do np gier staje się bardzo zawodny ze względu na zbyt częsty zbyt wysoki tick-rate (odpowiedź na zapytanie)
    albo nagłe zakończenia połączeń przez owy (tick-rate)
    co sprawia że gry typu pubg czy inne masówki jak wot przestają działać płynnie i często doznaje się uczucia że się trafiło wroga lecz przez połączenie z naszej strony wadliwe tego wroga tam już nie było.
    Zaletypóki pakietu internetu LTE się nie wykorzysta połączenie jest przyjemne.
    po zużyciu to inna bajka.
    Wadyczęste przerwy w połączeniu.
    po zużyciu pakietu internet staje się zawodny.
    skoki w jakości połączenia między hsdpa / +, 3g a lte
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Papik / 2020-02-12 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    INTERNET z ograniczoną prędkością pomimo, że w reklamie jest bez limitu.
    Umowa miała trwać do końca lutego 2020, a już na początku miesiąca wyłączyli internet - pewnie dlatego bo nie zgodziłem się na przedłużenie umowy.
    Nie polecam !
    WadyOgraniczona liczba gb pomimo, że w reklamie jest bez limitu.
  • ~Tenor / 2020-02-12 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam w Karpaczu (mieszkałem we Wrocławiu - było super z tym operatorem), mam niestety 3 x internet z T mobile - stacjonarny i dwa numery w telefonie (prywatny i służbowy) w LTE. Do godziny 16 jest jeszcze przyzwoicie, a następnie... ping 120-160, pobieranie 0,03-0,5 Mb/s, wysyłanie 1,3-2,8 Mb/s. To nie żart (jeżeli operator chce dowodów to mam zrzuty ekranu). Tak od wielu miesięcy. Na reklamacje T mobile odpowiada obniżką ceny za abonament... ale co z tego? To prędkości które nie pozwalają na pracę, rozrywkę, ... dlaczego ta firma ma dobre opinie? Podsumowując - jeżeli mieszkasz na terenach które nie są w dużym mieście lub często wyjeżdżasz to unikaj tej firmy. Do zwykły marketingowy zabieg oparty na klientach z aglomeracji.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo jeżeli chodzi o prędkość internetu.
    MiejscowośćKarpacz
  • ~Dave Joy / 2020-02-12 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Lepszy internet mają w Ugandzie czy Burundi... Przy podpisywaniu umowy sprawdzili adres, pod którym internet ma być użytkowany, "będziesz pan zadowolony", jeszcze brakowało "Niemiec płakał jak sprzedawał"... Wszystko będzie śmigać tak, że będzie musiał pan przykręcić router do parapetu, by nie odleciał od tej szybkości. Przez pierwszych kilka miesięcy rzeczywiście, bez zarzutów (umowa podpisana w maju ubiegłego roku) nawet do 50-55 Mb/s. Niestety, podobnie jak na froncie wschodnim, jesień i zima rozłożyły niemiaszków na łopatki. Od tego czasu osiągnięcie prędkości powyżej 10 Mb/s powinienem odnotować w kalendarzu jako wydarzenie epokowe. Wszystkie zgłoszenia, reklamacje (5 razy) kończą się stwierdzeniem, że wszystko jest w porządku, gdyż operator usługi nie gwarantuje minimalnej przepustowości łącza (?!). Mój rekord: pobieranie 0,02 Mb/s, wysyłanie 0,00 Mb/s, ping ~3500 ms. Widząc w TV reklamy "najlepszej sieci bez nonsensów" zalewa mnie krew... Widać, pewne tradycje w narodzie są żywe nawet po dekadach i wciąż jesteśmy traktowani jak podludzie. Rada dla innych: nigdy więcej T-Mobile (bardziej: Te-Debile), omijać z daleka! Smutna konkluzja: zaufaj Niemcowi, a prędko przypomnisz sobie słowa Roty...
    ZaletyBRAK!
    Wady- szybkość (a raczej jej brak)
    - traktowanie klienta jak człowieka niespełna rozumu
    - skandaliczny poziom świadczonej usługi ("usługa" jest w tym przypadku eufemizmem)
    MiejscowośćPoznań Piątkowo
  • ~Kamil / 2020-02-11 17:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Przed podpisaniem umowy informacje, że mój adres znajduje się w pełnym zasięgu sieci LTE, nie będzie z nim żadnego problemu. Po podpisaniu umowy problem pojawiał się sporadycznie kiedy to prędkość spadała poniżej 4-5 mb/s. Umowa biznes, internet do 60 mb/s. Od 3 tygodni codziennie po 16:00 internetu dosłownie nie ma. Pomiary pojkazują ping w granicach 100-200 a prędkość pobierania 0,2 - 0,7 mb/s. Wyniki pomiarów rano między 8:00 a 9:00 są podobne. W dzień mnie nie ma więc nie wiem, ale w weekendy jest różnie, między 10:00 a 17:00 czasem jest 10 mb/s a czasem 3 mb/s. Sprawa zgłoszona do T-mobile, oni oczywiście problemu nie widzą pomimo wysłanych kilkunastu screenów z pomiarów z kilku dni, następnie po odpowiedzi, która nastapiła po mojej interwencji gdyż nikt nie raczył odpisać maila, ponownie wysłałem kilkanaście screenów. Odpowiedź - problemu nie ma i oni kończą sprawę, nic więcej nie mogę zrobić gdyż rozpatrują problem jednoinstancyjnie a decyzja jest wiążąca. Woj. Zachodniopomorskie.
    MiejscowośćKamień Pomorski
  • ~cccc / 2020-02-07 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Gmina Nadarzyn k/Warszawy-3 lata temu internet śmigał aż miło, dzisiaj tragedia wieczorem spada poniżej 1mb/s a ping ok 500.Sorry ale dziadostwo z którego mam zamiar zrezygnować-nie dbaja o klientów bo takie prędkości to kpina.
  • ~Daniel / 2020-02-06 12:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet jest wolny i często przerywa. Czasem bez powodu potrafią go wyłączyć na kilkanaście do kilkudziesięciu minut. Żałosne. Nie polecam.
    WadyCzęste przerywanie łącza, wolny
    MiejscowośćFranciszków
  • ~Slayer084 / 2020-02-04 23:45
    Ocena: 3.50 / 5
    https://www.speedtest.pl/test/232153900

    Chyba coś się zaczyna zmieniać, było nie dawno znacznie gorzej. Ponoć trwa modernizacja sieci...
    ZaletyCoś się zaczyna dziać i widać poprawę, przynajmniej w mojej miejscowości
    WadyNie wszędzie jeszcze te poprawy widać...
    MiejscowośćMiędzyrzec Podlaski
  • ~jegomosc / 2020-02-04 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nad ranem nawet się da używać - w porywach do 12MB, ale popołudniu i w weekend transfer jest tak beznadziejny, że nawet strona do testowania nie chce się załadować. Umowa nie podaje minimalnych transferów, więc jak podpiszesz, to nic nie zyskujesz. Mieszkam w samym centrum. Sieć pokazuje super zasięg, ale to nic nie daje.
    ZaletyNie ma
    WadyUsługa, która w ogóle nie działa.
    MiejscowośćOpole
  • ~Wojciech / 2020-02-04 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Godzina 13.00. PING 88, pobieranie 0,68 Mb/s, wysyłanie 2,25 Mb/s. Reklamacja nic nie daje, zostało mi jeszcze pół roku umowy. Stanowczo odradzam zakup tej oferty internetu - wszędzie indziej jest lepiej.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
    MiejscowośćPłońsk
  • ~Maciek / 2020-02-04 11:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Po podpisaniu umowy, przez pierwszy miesiąc prędkość była zadowalająca. Dochodziła od 10 do 20 Mbit/s. Miesiąc później, po zwiększeniu pakietu na 60 Mbit/s, prędkość została zredukowana do 0,2 Mbit/s do maksymalnie 6-8. Praktycznie przez cały dzień i wieczory waha się w tej dolnej granicy. Po reklamacjach, osiąga przeważnie 1-4. Jeszcze 1,5 roku umowy przede mną, nigdy więcej. Słaby transfer tłumaczą przeciążeniem sieci w okolicy, jednak według nich internet spełnia normy LTE i 3G. Otrzymałem zniżkę 25% na pół roku. Taki żart że strony operatora.
    ZaletyBrak
    WadyJuż wypisałem w treści.
    MiejscowośćLublin
  • ~Rekin / 2020-02-03 17:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Deklarowana prędkość to mit, 2MB/s osiąga rzadko zazwyczaj oscyluje w granicach 200 KB/s często spada dosłowie do kilku KB na sekundę.
    Zalety"Przenośny"
    WadyPrędkość
    Cena
    PING
    Limit
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Gosia / 2020-02-03 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak jak u poprzedników - pierwsze dwa miesiące przyzwoicie teraz dramat. Nigdy więcej t-mobile!!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćPoznań
  • ~Anka / 2020-01-31 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka podpowiedzi:
    1. jeżeli jesteście w stanie udowodnić, że internet nie spełnia podstawowych wymogów (ja robiłam testy przez 2 - 3 godziny przez kilka dni www.speedtest.pl i zapisywałam PrtSc co kilka minut - czasochłonne ale warto) trzeba złożyć pisemną reklamację na boa@t-mobile.pl. Z pewnością otrzymacie odpowiedz, że "nie ma problemu albo w okolicy zainstalowano urządzenie zakłócające prawidłowy odbiór internetu). Ja musiałam powtórzyć reklamację 2 albo 3 razy ale okazuje się, że w takiej sytuacji przysługuje bezkosztowe rozwiązanie umowy. Można też wnioskować o obniżenie abonamentu do 1 zł. do końca trwania umowy. Można złożyć skargę do UKE.
    2. uwaga na konsultantów T-Mobile - oszukują, że umowa już się zakończyła i sugerują jak najszybsze podpisanie kolejnej umowy aby nie stracić zniżek a następnie okazuje się, że umowa trwa nadal a my podpisaliśmy umowę, która będzie obowiązywała np. od następnego roku.
    WARTO BYŁOBY STWORZYĆ JAKIEŚ FORUM DLA OSÓB POSZKODOWANYCH/OSZUKANYCH PRZEZ T-MOBILE TAK ABY MOŻNA BYŁO SIĘ ZE SOBĄ KOMUNIKOWAĆ. MOŻNA BYŁOBY SIĘ ZEBRAĆ I SKŁADAĆ ZAWIADOMIENIA GRUPOWE DO UKE, UOKIK LUB INNYCH INSTYTUCJI. MYŚLĘ, ŻE CHĘTNI SIĘ ZNAJDĄ A W TAKIEJ SYTUACJI JEST DUŻO WIĘKSZA SZANSA NA POWODZENIE.
    MiejscowośćDobrzyniewo Duże
  • ~Mata / 2020-01-29 08:03
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest standard europejski. Kolejna firma olewa polskiego klienta. transfer do 1Mb/s -300m od nadajnika.
    Zaletybrak
    Wadyogólnie ściema
    MiejscowośćDywity
  • ~Jozko / 2020-01-28 19:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Generalnie dramat. W momencie podpisywania umowy obiecywane gruszki na wierzbie tak samo jak podczas jej przedłużania.
    Ilości Zgłoszeń i reklamacji odnośnie prędkości oraz dostępu samej usługi internetu mobilnego nie jestem w stanie zliczyć. Po zgłoszeniu odpowiedz w formie SMS drugiego dnia ze u nich wszystko ok. Proponują zmienić parametry urządzenia - routera. Na moje pytanie które parametry uzyskuje odpowiedz również w formie SMS : proszę zmienić parametry urządzenia. I tak wkolo. Konsultanci nic nie stają się tylko niepotrzebnym ogniwem w tym całym łańcuchu który zbiera najgorsze słowa. Tmobile prosił o zrzut ze speedtesta: parametry D: 1-2Mbit U: 2-3Mbit. Pingi pod 1000 Jiter pod 400. Otrzymuje odpowiedz ze u nich jest wszystko ok.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda czasu na wypisywanie
    MiejscowośćZabki
  • ~Oszukany abonent / 2020-01-23 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Lepszy Internet jest w Afryce! Po wielu telefonach i skargach nadal nie otworzylem animal jednej strony Internetowej! Mimo pelnego zasiegu i wielu zgloszen usluga nie dziala! Czuje sie oszukany i okradziony z pieniedzy wydanych na starter! Sprawe zglaszam do Rzecznika Praw Konsumenta I polecam to samo wszystkim oszukanym przez operatora T-Mobile, ktory paradoksalnie nazywa sie NAJLEPSZA SIECIA! To oszustwo powinno takze zostac zgloszone na POLICJE!
    ZaletyBrak zalet!
    WadyCala siec internetowa T-Mobile jest wadliwa!
    MiejscowośćPodkarpackie
  • ~Ucuyyuy / 2020-01-23 00:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam wrażenie, że co 5 osoba pracujaca w t- mobile jest kompetentna. Wiecznie mam jakiś problem z internetem i trzeba dzwonic 5 razy, żeby dowiedziec sie o co chodzi i ostatecznie zawsze jest to z ich winny.
strona 1 z 57
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2445
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2071
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 1943
UPC Internet
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1708
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1650
Play Online
Ocena: 1.88, ilość opinii: 1407
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 849
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 365
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 336
Netflix
Ocena: 2.62, ilość opinii: 209
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 149