ostrzegam - to LIPA!
Jestem klientem UPC i skusiłem się na przejście do play, zamiast rozszerzyć do multiroom.
Żeby przełączyć kanał trzeba kliknąć dwa przyciski - np. w górę i ok. Potem tylko 2 sekundy, na przełączenie się kanału. Potem tylko kilka sekund, aż zniknie piękny lawendowy ekran, który niby daje ci czas na zastanowienie - czy na pewno chcesz zmienić kanał... ... ... (na pewno?) ... No i wreszcie, jakieś 7 sekund później możesz cieszyć się nowym kanałem. WoW! No, pod warunkiem, że nie chcesz powtórzyć tej operacji, bo za karę będziesz oglądał kółeczko łączenia się z internetem (światłowodowym!!!). Przypadkowo włączony Ojciec Mateusz nabiera nowej wymowy, bo Gibalski się jąka (tzn. buforuje), a częste oglądanie kółeczka czekania naprawdę podnosi poziom emocji tego świetnego serialu.
Jakość: Jakbym nagrał komórką program tv, potem wrzucił na yt i obejrzał na tv, to byłoby lepsze od jakości play. Ale! Panie! Co Pan gadasz! Wystarczy poczekać kilkanaście sekund (co to jest w stosunku do wieczności) i kanał nabierze jakości- logo się wyostrzy, a obraz przestanie przypominać kopię VHS z lat 90.
No to jak taki kanał, to skąd u mnie ten humor? No bo na szczęście nie zrezygnowałem z upc, a sprzęt play stoi właśnie spakowany i gotowy do zwrotu. Jeszcze tylko księdza o egzorcyzmy poprosić i będzie tak jak było.
Darmowa porada frajera - dajcie sobie spokój z play.
Zalety Buhhhaaaaahhhaaa
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Magik / 2024-01-19 19:09
Ocena: 1.00 / 5
Od pierwszego dnia po instalacji przez technika routera (technik nawet nie poczekał na włączenie się routera) internet 1GB„światłowodowy” podłączony koncentrykiem działał z prędkością 15mb. Zgłoszenie poszło pierwszego dnia na obsługę klienta. Nic sobie z tego nie zrobili. Po entym wykonanym telefonie zero reakcji ze strony PLAY. Zmieniłem operatora na innego i poinformowałem Play o tym ze maja 14 dni na rozwiązanie problemu z internetem, po tym czasie jeśli nic nie zrobią będę zmuszony wypowiedzieć umowę. PLAY nic nie odpowiedział. Podobno sprawdzili mój router i wszystko miało być w porządku….. tylko ze podczas sprawdzania router od 2 tygodni był odłączony od prądu. Po ponad 1 miesiącu wysłali technika który wymienił router i ponownie nie poczekał jak się uruchomi. Ta sama sytuacja router nie działa prawidłowo 15mb. Nastepnie po entym telefonie z prośba o anulowanie naszej umowy po następnym miesiącu ponownie wysłali technika który wymienił już trzeci router(tym razem poczekał jak się uruchomi) prędkość 15mb ;). Po czym zadzwonił na infolinie techników i po 30min prędkość 500mb - zadowolony technik opuścił mieszkanie mówiąc teraz wszystko działa ;) - po 2,5 miesiącach ;). Nadal walczę z PLAY który uważa ze wszystko jest Ok i powinienem opłacić wszystkie FV i nie zerwa ze mną umowy bo wszystko według nich było i jest tak jak w zawartej umowie. Najgorszy operator z jakim można podpisać umowę, szczerze NIE polecam. A ze sprawa idę do rzecznika spraw konsumenta. Pozdrawiam
ZaletyŻadne
WadyWszystko razem z obsługa klienta
MiejscowośćPabianice
~małgosia / 2024-01-19 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Mam internet od Play od roku. Płacę 150 zł miesięcznie. Kiedy pracuję zdalnie to dostaję szału, co chwilę komunikat BRAK INTERNETU. te plotki chyba prawda, że ta sieć długo nie pociągnie.
Zaletyżadnych
Wadyciągłe przerwy w dostawie internetu, zwie się co chwilę i nie jest to bynajmniej moja wina bo płacę zaraz jak dostanę fakturę
~Rafał / 2024-01-19 17:49
Ocena: 2.25 / 5
Od 5 dni nie działa mi internet. W poniedziałek było to zgłoszone na infolinii. Zaproponowali technika w piątek (4-5 dni czekania bez internetu). Dzisiaj (piątek) w oczekiwaniu na technika dostałem SMS, że technik już jedzie i że będzie o 12:30. Niestety nie dojechał... Po dodzwonieniu się na infolinie i przejściu przez łamigłówkę pt. "jak nie dać się spławić botowi" dowiedziałem się od konsultanta, że moje zgłoszenie zostało oznaczone jako rozwiązane (tzn. wszystko działa i technik nie jest potrzebny). Ciekawa sprawa, bo cały czas internet nie działa, a nikt się nie kontaktował ze mną. Niestety nie wiem czy to lenistwo technika (porównywalne tylko do listonoszy zostawiających awizo), czy może jakieś automatyczne systemy. Szkoda, że nikt nie dał mi znać wcześniej o zmianie statusu zgłoszenia, albo nie potwierdził tego ze mną... Oczywiście Play/UPC nie planuje mi zadośćuczynić za ich błąd i trafiam znowu na koniec kolejki. Kolejna planowana wizyta technika za tydzień w piątek. Może tym razem się uda?
Zastanawiałem się ostatnio nad zmianą dostawcy internetu. W obecnej sytuacji decyzja może być tylko jedna...
Już kiedyś miałem problemy z internetem w UPC, ale z reguły po 1 dniu temat był rozwiązywany. Pierwszy raz tak długo czekam. Być może to wpływ przejęcia przez Play...
Zalety- zazwyczaj internet jest ok (awarie występują rzadko)
Wady- beznadziejna pomoc techniczna
MiejscowośćWarszawa
~Ewelina / 2024-01-18 02:05
Ocena: 2.25 / 5
Zawiesza się nie ma internetu, skonsultować się nie da bo jest porą poza pracą. Na prawdę cenie wygodę i rzetelność płacąc za abonament a dostaje cios ... po co? Z kończącą się umowa po prostu jej nie przedłużę i przekażę dalej
ZaletyWygląd
WadyBrak zasiegu
MiejscowośćSzczecin
~Nikolcia / 2024-01-17 22:27
Ocena: 1.00 / 5
Internet od kilku dni nie działa. Próba oglądania filmu bądź serialu kończy sie na tym ze leci przez 3 sekundy później minutę sie laduje i tak w kółko :) żarty i jedna wielka kpina z klienta
MiejscowośćZalewo
~Irina / 2024-01-13 16:32
Ocena: 1.50 / 5
Does not work for 2 weeks. No client support at all. It was offered just to break the contact.
ZaletyNo
WadyUnstable work
No support
No fiber optic inside the apartment, only up to the building
No customer support
MiejscowośćKraków
~spartan372 / 2024-01-13 14:04
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Mam nadzieję że UOKIK sprawdzi tego Operatora. https://www.telepolis.pl/wiadomosci/prawo-finanse-statystyki/play-reklamy-wprowadzanie-w-blad-uokik-postepowanie
WadyMało internetu i wygórowana cena
~PATRYCJA / 2024-01-12 12:56
Ocena: 1.00 / 5
Mam internet mobilny bez limitu. Od listopada połączenie jest przerywane co kilka minut!!!
Zgłaszałam problem 4 krotnie, za każdym razem słyszałam, że technik się skontaktuje. Zero odzewu.
Biuro obsługi klienta jest takie jak tu wszyscy piszą. Zero rozwiązania, tylko przerzucanie od osoby do osoby.
Nie polecam!
Zaletybrak
Wady- jakość połączenia
- cena
- obsługa klienta
-
MiejscowośćWARSZAWA
~Lol / 2024-01-11 13:36
Ocena: 3.25 / 5
Obsługa tragiczna, nic nie można załatwić.
Przy wystąpieniu jakichkolwiek problemów, można wisieć z tele konsultantem przez godziny.
Dramat.
Nikt nic nie wie nikt nic nie może.
WadyTragiczna obsługa klienta, a właściwie jej brak.
MiejscowośćGliwice
~Mateusz / 2024-01-09 20:35
Ocena: 1.00 / 5
Rezygnuje z play. Internet masakra. Ciagle przerywa. w podobnej cenie dostalem oferte od konkurencji na leprzych warukach. Sasiedzi kozystaja z ich usług i nie narzekaja wiec czas na zmiane.
MiejscowośćStarogard Gdański
~Isko / 2024-01-09 13:43
Ocena: 4.25 / 5
Ja nie wiem jakim cudem tak narzekacie na tego Playa, ja mam domowy internet światłowodowy w play i śmiga jak głupi wszystko szybko się ściąga, ładuje granie bez lagów no po prostu jeden z lepszych dostawców internetu jaki miałem szybka obsługa i fachowa praca.
ZaletySzybkość połączenia
Stabilność sieci
Miła obsługa
WadyBrak
MiejscowośćGryfice
~Johnny33 / 2024-01-08 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Internet sięga max 200 mb/s - pracuję zdalnie i bardzo utrudnia mi to życie. Obsługa klienta bez zaskoczenia. Korzystałem z Vectry i UPC i zdecydowanie odradzam Play.
ZaletyNawet niedrogo
MiejscowośćWarszawa
~Emi / 2024-01-08 13:30
Ocena: 1.00 / 5
Kilka miesięcy zaczął się u mnie problem z jakością połączenia, zgłaszałam problem wielokrotnie, umawiano technika który nie przychodził albo przychodził wymieniał ruter a problem nadal występuje. Z UPC nie było problemów odkąd jest Play problemy są ciągle.
Jeśli masz wybór, nie wybieraj Play
Zaletybrak
Wady- jakość połączenia
- odwoływanie wizyty technika w dniu wizyty
- niekompetencja
MiejscowośćKraków
~TVman / 2024-01-05 22:47
Ocena: 1.00 / 5
Mam Play Box TV. Nikomu nie polecam. Co innego obiecują, a co innego dostajesz. Nie można przewijać ani nagrywać większości kanałów Wiesza się albo traci fonię. Katastrofa.
ZaletyŻadnych
WadySame wady
MiejscowośćWarszawa
~Mar / 2024-01-05 18:21
Ocena: 1.00 / 5
UPC już płaczę po Tobie, tydzień z play instalacja 28 grudnia a od tego czasu do dziś włącznie- przerywa internet, a co za tym idzie również telewizja, zanik głosu na modemie - to jakieś czary, przez ostatnie 15 lat w UPC problemy można by było policzyć na palcach jednej dłoni ! To jest jakaś katastrofa i żenada w jednym. Rezygnacja wysłana, alternatywa umówiona na montaż. Dobrze, że można z tego dziadostwa zrezygnować, jak to czytasz to nawet nie myśl o migracji z upc do play. Znajdź alternatywę.
ZaletyBrak płatności przez rok ???????? tylko po co usługa, która nie działa
MiejscowośćWarszawa
~Milos / 2024-01-04 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Myślałem że to UPC ma najgorszy internet i wtedy przerzuciłem się na PLAY. Internet co 5 min przestaje działać ,wszystko się zacina, nie można nawet Youtuba odpalić a co dopiero żeby zagrać w coś online . Obsługa klienta to chyba nie istnieje w ich firmie . Gdy zadzwoniłem i zglosiłem problemy powiedzieli że w tym tygodniu przyślą technika i tak czekam już trzeci miesiąc .Na każdy telefon odpowiadają tym że już w tym tygodniu ktoś przyjdzie napewno .
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Grnich / 2024-01-03 15:10
Ocena: 2.50 / 5
Wczoraj 2.01.24 zainstalowano mi Internet i telewizję(do której przyczepić się nie ma i co)
Ale internet o matko i córko tragedia.
Miało być 600 Mb a jest 0.6 przy dobrych wiatrach. Plik 6 Mb pobierałem 2 minuty.
Plus tego taki że to umowa internetowa i w trakcie wypowiedzenia.
ZaletyTak jak ktoś napisał" dla wszystkich z niskim ciśnieniem w celu wyregulowania" godne polecenia
WadyNie ma tyle miejsca
MiejscowośćLublin
~Stan / 2024-01-03 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy wyboor płace za 600 Mgb/s a posiadam niecale 30Mgb/s .Obsługa klienta jak w Pcimiu. Absolutnie nie polecam .Omijac z dala.
Zaletybrak
Wadyjak wyzej
MiejscowośćĆMIŁÓW
~KSRT / 2024-01-03 08:06
Ocena: 1.50 / 5
tragizm w wielu postaciach. Internet ma ping sięgający 3000-10.000 dla firmy nie stanowi to problemu, bo jak już załapie, to prędkość pobierania mieści się w granicy 20-40mb/s - internet światłowodowy 300mb/s..
Na infolinii oczywiście radzą włączyć i wyłączyć router. Na serwisanta czekalismy 3 miesiące [!] który stwierdził, że trzeba włączyć i wyłączyć i sobie poszedł :)
Router rzekomo wart 600zł to kpina. Nie wiem nawet jak taka firma jeszcze działa w takim kraju..
Podłączone 2 kamery do routera nie rejestrują nic w chmurze, bo internet zacina jak szalony.