Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 111
  • ~qwer / 2024-04-16 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekasz na montera, ma być w ustalonych godzinach. Nie ma go. Nikt nie dzwoni. Na infolinii nie mają kontaktu z monterem i proszę się nie martwić i czekać. Może jaśnie pan przyjedzie a może nie, może jaśnie pan zadzwoni a może nie.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Arka / 2024-04-15 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć to porażka zero szacunku do klienta, liczy się tylko kasa dla nich nie klient, a biuro obsługi klienta to totalna porażka, oszukują i naciągają,omijać szerokim łukiem.
    ZaletyNegatyw
    WadyNegatyw
    MiejscowośćTarnów
  • ~Jarek / 2024-04-12 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakaś porażka . Ludzie którzy tam pracują nie mają pojęcia co robić . Kto ich zatrudnił . Wysyłają automatycznie jakieś bzdury .
    ZaletyBrak
    WadyTa sic ma same wady
    MiejscowośćKielce
  • ~Jarek / 2024-04-12 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam . Najgorsza sieć z jaką się spotkałem. Nie polecam nikomu . Dwa tygodnie rozwiązują mój problem i nadal nic . Jakieś żarty . Za każdym razem chcą tylko dane a problem nadal nie rozwiązany .
    ZaletyŻadnych .
    WadySieć do bani . Robią sobie żarty z ludzi .
    MiejscowośćKielce
  • ~Mika / 2024-04-09 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejni. Internetu i tv brak 12 dni, nie umieją sobie poradzić. Prędkość internetu bardzo niska, tv się zacina i zdania całego nie utrzyma, sens oglądania się gubi. Konsultanci może i mili ale sprawa nie załatwiona. To jest zwykły rozbój- kazać płacić czego się nie dostaje.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćKielce
  • ~Grzesiek / 2024-04-05 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Tak gównianego internetu jeszcze nie miałem. Centrum dużego miasta, a nie ma chwili, by nie przycinał. Płacę dużo, bo nielimitowany, a i tak zawodzi. Nie radzę posiłkować się plsyem przy grach online. Szkoda nerwów.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Ewa / 2024-04-03 12:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet przestał działać dwa dni temu ....sprawdzamy status i dzwonimy r
    Dowiadujemy się że technik oddzwonię..


    Na infolinię ktoś powiedział że mają czas 14dni.
    Ja sie pytam kto nam zwróci pieniądze za czas q którym nie działa internet.
    Syn ma też telefon..dwa dekodery...i siedzimy w ciszy czekając aż kros raczy zadzwonic
    MiejscowośćChojnice
  • ~Teresa / 2024-03-25 22:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Play to wielki dramat nie mam dostępu do telewizji ciągle zrywa internet nie mogę oglądać wiadomości ani żadnego filmu .tragedia co to jest za chłam, zastanówcie się zanim podejmiecie decyzje.
    WadyBrak internetu nie odbiera telewizja
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Martin / 2024-03-25 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzien dobry, ponownie piszę do Państwa w sprawie problemów z łączem internetowym. W niektóre dni internet przestaje działać co kilka minut, w ostatnią sobotę około 200 razy dziennie. Router był już raz wymieniany przez technika, ale sytuacja jest taka sama, a może nawet gorsza. Chciałbym odstąpić od umowy, ale otrzymałem odpowiedź, że zapłacę karę w wysokości 400 zł. Jak mogę zapłacić karę, gdy mój internet nie działa, mimo że prawidłowo płacę za internet? Czy możesz ponownie wysłać technika lub anulować umowę? to nie jest profesjonalne z strony Play!
    MiejscowośćŠintava
  • ~Sebastian / 2024-03-13 18:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet radiowy bardzo słaby w telefonie tak samo.


    MiejscowośćGdańsk
  • ~Michał / 2024-03-10 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta przestępcza organizacja powinna zostać unicestwiona. Sprzedają usługę która nie działa i pobierają za to niemałe pieniądze.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Krzysztof / 2024-03-04 20:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Mowa o internecie mobilnym PLAY bez limitu.
    Cena najwyższa jaką widziałem w swoim życiu za internet. 140zł/mc.
    Obsługa klienta beznadzieja. Pani w oddziale nawet nie widziała jakie są oferty. Nie była świadoma jakie mają urządzenia (routery+antena). Dopiero jak znalazłem sam na stronie to wielkie zdziwienie że takie cos mają i ona nic nie wie. Daję 2 gwiazdki za to że się uśmiechała.
    Co do samej prędkości dramat. Cały czas się zawiesza prędkość to jakieś 10% tego co w ofercie czasami nawet nie.
    Regularne utraty dostępu (brak internetu). Do wiadomości w pobliżu mam 3 nadajniki, jeden widzę z okna. Mieszkam w mieście wszędzie jest "5G". Antena ustawiona idealnie.
    Ogólnie nie polecam się w to pakować. Lepiej udostępnić neta z telefonu serio jest podobnie jak nie lepiej a cena bez porównania.
    Jestem graczem dlatego też zdecydowałem się na najwyższy pakiet. Brak światłowodu w budynku. W sumie do oglądania filmów też badziew.
    Zaletybrak
    Wadycena
    prędkość a raczej jej brak
    ciągłe skoki opóźnienia
    MiejscowośćPleszew
  • ~Andrzej / 2024-03-04 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Światłowód pobór do 1gb jest 95m/s porażka 15 wykonanych telefonów na biuro obsługi przez cały tydzień
    Obiecanki to reset rutera to awaria i tak do dziś od 29 02 2024 rzadnej pomocy
    Nigdy więcej PlYJ
    Wszystkim odradzam.
    MiejscowośćPiława Górna
  • ~D.W. / 2024-03-02 22:14
    Ocena: 4.75 / 5
    Play dekoder wifi jest oki - tylko czemu polsatu nie ma!- te pisowskie bzdury republika czy w polsce pl.sa - chodzi o zagranice- te glupoty to nawiedzone czy sekta psiowa oglada - mi to nie potrzebne - zrobcie cos z tym tematem!- dalbym 6 na 5 jakby polsat platforma byla- tak 3ka!- niestety!!!- reszta oki
    ZaletyChodzi dobrze
    WadyPolsatu brak - tylko glowny
    MiejscowośćRotterdam
  • ~Wiesław / 2024-02-25 10:57
    Ocena: 2.25 / 5
    300 Mb/s, bo taką umowę podpisałem to jedna wielka ściema. Prędkość pobierania wacha się w granicach 40 - 80 a wysyłania 30 - 70 Mb/s w zależności od dnia. Dobrze, że nie dałem się jeszcze wpuścić w następny kanał - telewizję. Totalnym błędem było podpisanie umowy z Playem skoro właścicielem kabla jest Orange. W sąsiednim budynku na mojej ulicy z podpisanej umowy na 300 Mb/s z operatorem Orange prędkość u sąsiada zawsze jest nieco ponad 300. Podsumowując - przestrzegam wszystkich przed tym operatorem, to jest wielkie g...no na kaczych łapach. Czekam niecierpliwie do końca umowy i zmieniam operatora.
    ZaletyBrak
    WadyNiska prędkość
    MiejscowośćCiechanów
  • ~Olek / 2024-02-22 21:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam, syf totalny jeden z najgorszych internetow jakie można kupić
    ZaletyBrak
    WadySą dni lepsze i gorsze w jeden dzień chodzi pobieranie po 30mb/s a w drugi po 200kb
    MiejscowośćBełchatów
  • ~Pawel / 2024-02-20 11:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet wg oferty 600Mb. Strony się nie ładują.VPN nie działa. Infolinia twierdzi że wszystko jest w porządku. Nie polecam
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Antek / 2024-02-19 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłem UPC na PLAY i jest dramat. Braki w dostępie do internetu, zawieszanie programów TV, zanikanie głosu podczas oglądania TV, brak możliwość nagrywania, cofania, pauzowania większości programów. Codzienny reset dekodera to norma. PLAY NOW nie da się oglądać - dźwięk i obraz zacinają się. Nie dajcie się nabić w PLAY!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jakub / 2024-02-18 16:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Po 3 miesiącach batalii z państwa firmą postanowiłem podzielić się swoja historią tam gdzie to jest tylko możliwe, być może uda mi się przestrzec jakąś uczciwą osobę przed podpisaniem umowy z państwa firmą której zależy tylko i wyłącznie na przymusowym zatrzymaniu klienta aby zarobić chociaż 300zł więcej, a zadowolenie mają państwo już w głębokim poważaniu ????
    W dużym skrócie, od listopada trwa u mnie problem lokalny którego nie są państwo w stanie rozwiązać. Od listopada wykonałem łącznie pewnie ok. 20 telefonów a łącznie były zamknięte 3 sprawy. Internet działa tragicznie, i to bez wyjątku każdego dnia od listopada - od lipca do listopada było okej i to tyle. Dziś pani z działu reklamacyjnego raczyła wkońcu oddzwonić do mnie z informacją na temat zgłoszenia, i uwaga - PO PRAWIE 3 MIESIĄCACH, GDZIE INTERNET PRAKTYCZNIE NIE DZIAŁA, DALEJ NIE JEST TO ODPOWIEDNI POWÓD, ABY ZREZYGNOWAĆ Z UMOWY.
    Powód? Pani stwierdziła, że to "nie jest aż taki problem, że tego internetu wcale nie ma" no jeszcze tego by brakowało, co z tego że dla mnie to jest wgle nie do użytku i już podpisałem umowę z nowym operatorem? Nawet mnie już nie obchodzi żadna rekompensata ani nic takiego, po 3 miesiącach walki i niedziałącego poprawnie internetu myślę że każdy się zgodzi, iż jest to już wystarczający powód do zrezygnowania z usług.
    Finalnie rezultat jest taki, że jeszcze do lipca jestem z państa uwięziony i będę płacił za internet, z którego nie korzystam.
    APELUJĘ NIECH KAŻDY ZASTANOWI SIĘ DOKŁADNIE 2 RAZY PRZED PODPISANIEM UMOWY
    MiejscowośćOtwock
  • ~Anna / 2024-02-15 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazda to i tak za dużo. Internetu po prostu nie ma, konsultant tłumaczy to awarią już 2 miesiąc i właściwie nikt nie jest w stanie pomóc ani realnie rozwiązać problemu.
    ZaletyŁatwy kontakt z infolinią
    WadyWszystko pozostałe
    MiejscowośćPiastów
strona 1 z 111
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2029
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4133
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3747
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2786
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2430
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1939
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179