Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 2084 opinii

1.72 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.53
  • Cena
    2.05
  • Parametry
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Irena / 2020-08-24 13:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam, niestety musieli podłączyć vectra, nie mieliśmy innego w naszym bloku, dwa lata korzystaliśmy z UPC - polecam, dwa miesiące mamy vectra i niestety nic dobrego, play w telefonie lepszy w 1000% razy, szkoda, że mamy podpisaną umowę na rok!!!
    Odradzam!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~bob / 2020-08-21 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo wielokrotnego (15+ maili, 4+ telefonicznie) przedstawienia dowodów że Inpost przekazał firmie VECTRA zwrócony sprzęt, wyjaśniania że wg prawa pocztowego mają również prawo do sprawdzenia w Inposcie tego, iż przesyłka do nich dotarła - firma miga się od uznania reklamacji i zniesienia bezprawnej kary 200zl - twierdząc że nie ma dowodów.
    Wadyniemożliwość zrealizowania reklamacji, dezinformacja
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Daniel841 / 2020-08-03 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma tygodnia żeby kilka razy nie było przerw w dostawie internetu. Przestrzegam przed was, nie dajcie się nabrać. Jeśli w ofercie jest napisane dużymi literami 150mb/s to jest wartość maksymalna. Minimalna to zazwyczaj połoea tej wartości, ale tylko na kablu. Z obiecanych 150mb/s, przez wifi jest zwykle 67mb/s i jeszcze te przerwy w dostawie internetu.
    MiejscowośćKielce
  • ~Magdalena / 2020-08-01 08:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Największy problem jest z dodzwonieniem się do obsługi technicznej. 30.07.2020 czekałam ponad godzinę. Pan zechciał pomóc, dopiero po moim stanowczym naleganiu nie potraktował sprawy jak 7 poprzednich. Bez internetu byliśmy prawie przez miesiąc (złożę reklamację) Gdyby pierwsza osoba potraktowała problem poważnie, nie poniosłabym kosztu nowego routera, bo problemem okazał się switch.
    Maksymalną ocenę 5 wystawiam technikowi, który naprawdę chciał nam pomóc i szukał wszystkich rozwiązań. Pomógł i dla niego 5, to pracownik który pracował jeszcze gdy ro był Spray.
    Żeby coś załatwić trzeba być upartym.
    ZaletyTechnicy, ale osoby które pracują tu od dawna, gdy to był Spray. Naprawdę chcą pomóc i znają się na rzeczy.
    WadyWirtualny doradca.
    Czas oczekiwania na połączenie z pomocą techniczną.
    Brak zaangażowania pracowników z pomocy technicznej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~K / 2020-07-31 17:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie jest możliwe dodzwonić się na infolinie.
    Prędkość internetu dość często nie odpowiada deklarowanej w umowie.
    Awarii urządzeń
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2020-07-29 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy kłamią i mimo telefonicznych ustaleń zawierają umowy na usługi, których się nie zamawia. Strach w ogóle odbierać telefon od nich, bo nie wiadomo za co beda kazali płacic.
    ZaletyJakość usług
    WadyFatalny dobór pracowników, chyba że szkolą ich, by kłamali i wrabiali ludzi w umowy.
    MiejscowośćPiła
  • ~Michał / 2020-07-29 13:27
    Ocena: 3.00 / 5
    klientem byłem przez lata, i to na niemały abonament, a kiedy z powodu przeprowadzki przestałem chwilowo płacić i rozwiązałem umowę, traktowany jestem jak złodziej. jakość usługi niezła, ale samej firmy nikomu nie polecam, obsługa to wręcz jakaś drwina.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kaśka / 2020-07-22 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Koniec mojej umowy z tą porąbaną firmą zakończył sie w lutym.Oddałam modem i myślałam że nie usłyszę już o nich,ale nie.Przyszło na meila że mam zapłacić za 3 mesiące 45 zl(to tyczyło się telefonu).Jak podpisywałam umowę wszystko było zawarte w jednym dokumencie( Internet telewizja telefon)Okazało się że nie wypowiedziałam umowy telefonicznej .W mojej ocenie jak wypowiadałam umowę o nr...to byo w niej Internet, telewizja, telefon (wszystko buło robione przez Internet)Nie interesuje ich że nie ma modemu i telefon nie może działać.Teraz mam miesięczne wypowiedzeni na wirtualny telefon ÷ jeszcze 15zl do zapłacenia razem 60 na coś czego nie ma. TAM PRACUJĄ KRETYNI

    MiejscowośćGdańsk
  • ~Bożena / 2020-07-18 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam tej firmy. Jest nastawiona tylko na zysk. Podpisałam umowę na TV oraz internet w miejscowości Dęblin w dodatkowym mieszkaniu po rodzicach. Nie zdążyłam skorzystać ani z internetu ani z TV. Od chwili pandemii koronawirusa nie jeżdżę do mieszkania,nikt w nim nie mieszka, prąd jest wyłączony. Z powyższych przyczyn nie korzystam z TV oraz internetu. Co miesiąc płacę nadal 79,99 zł. Zwróciłam się do Vectry z prośbą o obniżenie kwoty abonamentu.Otrzymałam formalną odpowiedź, że obowiązuje mnie zawarta z VECTRĄ umowa i do jej zakończenia tj. 30 listopada 2021 roku mam płacić całą kwotę..Dla mnie to duży koszt, ponieważ jestem emerytką co próbowałam przekazać w swojej prośbie VECTRZE. Zapłacę całą kwotę, ale zaraz po zakończeniu umowy zrywam kontakt Z VECTRĄ. Absolutnie odradzam Państwu tę formę. .
    Zaletybrak
    Wadyfirma nastawiona wyłącznie na zysk, drenaż kieszeni klienta
    MiejscowośćDęblin
  • ~Kkkk / 2020-07-18 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, omijać szeroki łukiem. Jestem klientką od początku Istnienia firmy nawet już we wczes iejszym ATTU. Podpisałam kolejna umowę, korzystniejszą miałam po upustach płacić 90 zł. Miesiąc po podpisaniu okazało się że mam zaległość na kwotę 235 zł. Myślałam że jest to podłączenie albo ruter albo inne usługi, o której nikt wcześniej nie wspomniał. Nieświadoma pojechałam do obsługi klienta tam gdzie podpisywałam umowę. Pani skorygowała fakturę i miałam już płacić według podpisanej umowy. Nic z tego dalej przychodziła zaległość, więc znowu pofatygowałam się do tej samej Panu tym razem towarzyszył jej kierownik. Znowu skorygowano mi fakturę. No i znowu mam tą samą zaległość. Oczywiście nikt mi nie potrafił powiedzieć za co zalegam bo dzwoniłam na infolinię faktura korygująca podobno nie tego dotyczyla i zaczeli siw wymyślanie, że to odsetki od 2014 roku gdzie zawsze pla e z 2 tygodniowym wyprzedzeniem. Później że nie mam zapłaconej faktury z 2015 i 2016 roku. Jak udowodniłam że jednak zapłaciłam i to zanim faktura przyszła. Pan powiedział, że to jest płatność z 2014 roku. Przez 6 lat nie dostawałam, danych upomnień ani korespondencyjnie ani mailowo. Ja to uważam za wymuszanie lub wyłudzanie. Poza tym płatność z 2014vroku jest przedawniona. Jeśli sprawy nie da się wyjaśnić na pewno sprawa trafi do telewizji.
    ZaletyProgramy
    WadyWymyślone faktury
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Justyna / 2020-07-17 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Wiecznie jakieś problemy. Naliczanie kolosalnych kwot, wieczne pomyłki (ze strony vectry) odnośnie płatności.. internet dramat. Zakończenie współpracy graniczy z cudem.
    Zalety0 zalet!!
    WadyJest ich za dużo..
  • ~Kris / 2020-07-16 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja ujdzie w tłumie natomiast internet to porażka ciagłe przerwy brak stabilności prędkoďc nie zgodna z umową w biurze obsługi hamska obsługa OMIJAĆ SZROKIM ŁUKIEM!!!
    ZaletyBrak
    Wadyhamska obsług,internet acraczej jego brak
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Daro / 2020-07-14 19:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Mam dość ciągłego ustawiania sobie programów - ulubione ..bo stale coś ..albo przestawiają program albo znika z pakietu i dają jakieś gówno najpierw bolywood czy hust wie jak to się pisze.. a za 2 dni zmiana na motosport czy coś tego typu ...kończę umowę i na Polsat cyfrowy przechodzę ..mam dość zabawy w ustawienia ulubionych kanałów ..nie polecam
    Zaletyjedyne co to obsługa telefoniczna spoko
    Wadystrasznie mieszają kanałami cholery można dostać od ciągłej zmiany kanałów .
    MiejscowośćSieradz
  • ~Paweł / 2020-07-10 19:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet dużo wolniejszy niż obiecują. Cena stale rośnie a połączenie spada.
    WadySzybkość internetu
  • ~Igor / 2020-07-10 13:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Złe, bardzo Złe ... z 600 Mb Mam Zawsze nie więcej niż 200Mb . Jeszcze nie było takiego dnia kiedy miałem 300-400mb. cena stale rośnie . czasami połączenie znika, raz w miesiącu na kilka godzin
    MiejscowośćGdansk
  • ~Truskawkowa. / 2020-07-09 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie niedziałający internet, telewizja co chwilę przerywa, prędkość internetu jest tak ogromna, że żadna strona internetowa się nie ładuje. Wieczne awarie. Najgorszy dostawca jakiego można mieć.
    ZaletyBrak.
    WadyPrędkość internetu
    Awarie internetu i telewizji minimum raz dziennie
    MiejscowośćMorąg
  • ~Tomasz / 2020-07-07 10:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Po ogólnopolskiej awarii z początku lipca podjąłem decyzję o rezygnacji z usług Vectry. Od tego czasu połączenie internetowe często się zrywa. Zazwyczaj na kilka sekund, ale wystarcza to do wywalenia mnie z gry w trybie multi albo do przerwania spotkania w Microsoft Teams/Zoom. Dużo pracuję zdalnie, więc nie mogę sobie pozwolić na taką niestabilność. Proponuję zainwestować w infrastrukturę, bo konkurencja nie śpi.
    ZaletyCena usług jest całkiem ok (internet), chociaż nie wybija się na tle konkurencji.
    WadyNiestabilne łącze, kilkusekundowe przerwania potrafią zaburzyć granie w trybie multi oraz pracę zdalną z wykorzystaniem Microsoft Teams/Zoom.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ralf / 2020-07-02 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zamiast 250mb ma okolo 100mb,4 razy w tygodniu internet się wyłącza a aby się dodzwonić trzeba czekać z 30minut
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOświęcim
  • ~Piotr / 2020-07-01 10:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Mają klientów w jednym miejscu.... jakość najgorsza, obsługa najgorsza, internet do niczego się nie nadaję. Szkoda słów, pobierają jakieś opłaty, udowodnić tego nie mogą, grożą KRD, wsparcie nic nie w stanie wytłumaczyć, wniosek na stronie nie wysyła się..... Najgorsza współpraca w moim życiu. Porażka.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~KochamVectre / 2020-06-28 17:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet tragedia co chwile nie ma, sygnał jest bardzo słaby że tylko w jednym pokoju dobrze działa, za ścianą już nie... router to jest chyba że złomu słaby sygnał a nagrzewa się jak piekarnik. Telewizja super tylko podłączenie telewizji już co innego, wszystko za zewnątrz tragicznie pospinane kable po całym pokoju, jak cos nie gra to dzwonisz i oni ci mówią co masz zrobić i dopiero jak ty nie zrobisz to wtedy MOZE po 2 tygodniach przyjdzie ktoś o ile nie zapomni co jest częste, polecam tv i cenę nie polecam Internetu samego w sobie bo to chomik ma lepszą prędkość
    ZaletyTv
    WadyInternet,obsługi,naprawa,router
    MiejscowośćLegnica
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2226
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2084
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1872
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1681
Play Online
Ocena: 1.88, ilość opinii: 1472
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1045
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 875
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 821
mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 792
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 670
Plus
Ocena: 1.58, ilość opinii: 576