Świadomie oferują wadliwe dekodery Smart, reklamować można ale infolinia mówi, że to i tak nic nie zmieni. Próba resetu urządzeń zgodnie z instrukcją Konsultanta zakończona porażką - brak internetu. Czekam na kolejną wymianę urządzeń.
WadySerwis w czasie kiedy normalny człowiek pracuje
MiejscowośćGdańsk
~Magdalena / 2024-03-21 09:24
Ocena: 1.00 / 5
Podnoszenie cen.
Najgorsza obsluga klienta z jaką kiedykolwiek się spotkalam
MiejscowośćWarszawa
~cxf / 2024-03-20 14:37
Ocena: 1.00 / 5
widać brak informowania o zmianach w ofercie programowej 2024 .informowanie o zmianach w ofercie kanałowej cyfrowej vectra nie istnieje o zmianach abonent dowiaduje się po fakcie anie na piśmie od Operatora kablowego .abonent może zrezygnować i udać się do konkurencji .
Zaletybrak
Wadyprzerwy w obrazie ,oraz radiu .brak kompetencji w biurze abonenta w Kaliszu .
Miejscowośćkalisz
~Regit / 2024-03-19 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Vectra wydzwania kilka razy dziennie codziennie kiedy chce zawrzeć nową umowę. Konsultantka zaproponowała warunki umowy i umówiła montaż. W dzień montażu monter się nie pojawił. Nie było żadnego telefonu. Pani w punkcie obsługi poinformowała mnie że na moim koncie jest informacja o anulowaniu umowy. (!) i że takie warunki jakie zostały mi zaproponowane przez telefon nie są w ogóle obecnie w sprzedaży możliwe.
Przez telefon z kolejnym konsultantem zawarta została kolejna umowa. Tym razem monter przyszedł, ale umowa , którą przyniósł ze sobą była na dużą wyższą kwotę niż się umawialiśmy... Do tego pojawiły się problemy w trakcie montażu bo nie miał napisane że montaż ma być z WiFi (!).
Stanowczo ODRADZAM !
MiejscowośćJawor
~Sylwester / 2024-03-19 13:45
Ocena: 2.50 / 5
Czasem przerywa, UPC stabilniejsze. Ponoszą ceny niezgodnie z umową.
ZaletyPrędkość 5ghz
WadyPrędkość 2,4ghz
MiejscowośćBorkowo
~Jaroslaw / 2024-03-19 10:32
Ocena: 2.25 / 5
Zgłosiłem w sobotę awarię TV i neta. Viki powiedziała, że w niedzielę będzie ok. Zadzwoniłem w niedzielę na infolinię i Viki powiedziała, że pracują nad problemem, a awaria będzie usunięta o 12:30. Połączyłem się w poniedziałek z Panią konsultantką, która powiedziała, że we wtorek w godz. 8-10 przyjdzie na adres technik - nie ma go. Pani konsultantka powiedziała, że pracują nad problemem, a awaria będzie usunięta do godz 12:30 no i chyba się wszystko zapętliło bo ciągle słyszę, że będzie i mam być cierpliwy ????????????
MiejscowośćWarszawa
~Gabriela / 2024-03-18 19:50
Ocena: 1.00 / 5
18.03.2024 otrzymałam fakturę na pond 250 zł za niezwrócony dekoder we wrześniu 2023.Próbowałam wyjaśnić na infolinii , że dekoder ( stary i zepsuty ) wróciłam w dniu 16.09.2023 w placówce przy placu Dominikańskim. Poprosiłam o kontakt ze swoją placówką. Okazało się , że ktoś anulował zwrot ( zapewne nie ja nie mam dostęp do systemu ) i na tym chęć pomocy się zakończyła. Okazuje się , że najpierw zwróciłam a potem odebrałam złom hmmmm? Nie ma woli , chęci rozwiązania tematu. Okazuje się , że to mój problem i moja faktura. Tak traktuje się wieloletniego klienta , terminowego itp. Żenada .Jak miałabym ocenić NPS to byłby na munusie. Każdy umywa ręce , każdy ma gdzieś bo to nie jego problem. Nikt nie sprawdził , nikogo nie zastanowiło kto anulował zwrot. To jest absurd. Tyle się mówi o klientocentryczności pytanie gdzie ona jest u WAS??? A może ktoś próbuje mnie naciągnąć na pieniądze ? Skoro ktoś odebrał ode mnie a później anulował może mówimy o nieuczciwości wewnątrz firmy. Jeżeli jednak ktoś chciałby do mnie oddzwonić to zostawiam numer 667890578
Wadybrak wsparcia przy problemie
MiejscowośćWRCŁAW
~Grzegorz / 2024-03-18 19:14
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza firma telekomunikacyjna z jaką można się spotkać !!! Niestety ciągle mam z nią do czynienia przez narzucane warunki rozwiązania umowy…
Niestety musiałem zmienić miejsce zamieszkania. Pod nowym adresem zamieszkania firma vectra rozwiesiła swoje ulotki i plakaty informujące o świadczeniu swoich usług( identycznych na które miałem podpisaną umowę) . Najlepsze że dodatkowo na stronie www można było się dowiedzieć że świadczą te usługi pod tym adresem.
Mając taką wiedzę i przekonanie że będę mógł kontynuować korzystanie z usług poszedłem tydzień przed przeprowadzką do biura w Lublinie aby uzgodnić termin zmiany miejsca świadczenia usług i itd. Na miejscu czekał mnie kubeł zimnej wody w postaci informacji że te informacje to jest błąd i firma nie może przenieść usług pod nowy adres bo nie ma tam swoich kabli.
Ale może mi zaproponować w zamian 1) rozwiązanie umowy z mojej wina za bagatela 1100 zł 2) nową umowę na usługi mobilne które nie pokrywają w żadnym stopniu pierwotnych usług 3) Lub napisanie reklamacji/prośby o polubowne rozwiązanie umowy za porozumieniem stron (na które firma zawsze się zgadza ????) Napisałem do firmy prośbę o polubowne rozwiązanie sprawy . Odpowiedź moja wina bo nie ma usług więc bierz co dajemy albo płać. Odwołanie gdzie grzecznie zwróciłem uwagę na temat nie etycznej i ściganej przez UOKIK nieuczciwej praktyce rynkowej ( za którą Vectra jakiś czas temu dostała karę), to dostałem odpowiedź że zerkniemy i przyjrzymy się temu a Pan płać albo podpisuj nową umowę. Więc ogólnie firma Vectra bardzo fajnie i bardzo pro konsumencko zachowała się wobec klienta. Nie wspomnę że w zasadzie po ponownym podpisaniu umowy wciągu 3 miesięcy Vectra podniosła rachunek o 15%.
Firma troszczy się wyłącznie o swój stan konta nie liczy się z klientem , podpisanie umowy na czym dłuższy czas jest tylko wyłącznie ważne. Jeśli coś się dzieje to potrzebujecie pomocy to oleją ciebie i zarządają kasy. I wyłącznie wszystko załatwiaj przez formularz bo w biurze Panie nic nie mogą .
MiejscowośćLUBLIN
~Kuba / 2024-03-18 19:13
Ocena: 4.50 / 5
super polecam, szczególnie dzięki lnstagram:znieprawiona super mi poprawiła wieczór!!
MiejscowośćKraków
~Klient / 2024-03-18 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Od soboty brak internetu. Informacje jakie uzyskałem. Będzie o 12:30, 16:30, 12:30 w poniedziałek. Jest 17:21. Co powiedział mi miły pan gdy zadzwoniłem na infolinię? Oni nic nie wiedzą, dostają tylko informacje od techników. Jak będzie o 20:30 to będzie, jeśli nie to trzeba czekać. W takim razie po co jest ta infolinia?
MiejscowośćWarszawa
~M. / 2024-03-18 08:22
Ocena: 1.00 / 5
Byliśmy w trakcie remontu naszego mieszkania, chcieliśmy zrezygnować z usług na czas remontu, Pani w salonie vectry poinformowała nas, że możemy zawiesić nasze usługi „na życzenie” i później w dowolnym momencie w ciągu 2 godzin je odblokować. Od tygodnia próbujemy odblokować usługi i każdy konsultant mówi co innego. Z „2 godzin” zrobiło się najpierw 2 tygodnie, później tydzień. 0 kompetencji pracowników, żadnej pomocy. Nie polecam nikomu!
ZaletyBrak
MiejscowośćGliwice
~niezadowolony / 2024-03-17 12:32
Ocena: 1.50 / 5
Witam. Po wielu latach posiadania usług z Vectry, nadchodzi czas rozstania. Czar goryczy przelał internet z wifi 6, ciągłym zrywaniem rozsyłania sygnału. Pierwszy router notorycznie zrywał sygnał na 2,4 ghz, 5 ghz działało lepiej, ale nie idealnie. Po wymianie routera na nowy (tej samej firmy Technicolor), kilka razy dziennie zrywa 5 ghz, natomiast 2,4 ghz nie jest wcale lepiej. Dopóki nie miałem wifi 6 i posiadałem poprzedni router, to nie można było narzekać, działało. PO zmianie jest tragedia. Firma się stacza.
Generalnie nie polecam już tej firmy i czas pomyśleć nad konkurencją, zwłaszcza że jest w czym wybierać od innych dostawców (mieszkam w bloku)
Zaletyjuż nie ma
Wadyniestabilny internet
MiejscowośćWarszawa
~Wojciech / 2024-03-15 13:19
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka.Podnoszą opłaty o 25 % , a emerytury o 12%. Nowy klient inaczej traktowany.Jawna dyskryminacja i zwykłe złodziejstwo.
MiejscowośćKonin
~Nic / 2024-03-14 20:25
Ocena: 1.50 / 5
Pol roku Brak usługi, a oni przysyłają ciągle te same maile z instrukcją aktualizacji, która nic nie daje. Potem kolejne zgłoszenie i kolejny idiota pisze te same bzdury i instrukcje. I tak w kółko pół roku. NIE POLECAM, SZKODA ZDOWIA, CZASU I PIENIĘDZY
ZaletyBrak
WadyDebile
MiejscowośćBydgoszcz
~Oszukany / 2024-03-12 18:24
Ocena: 1.50 / 5
Porażka. Firma naciąga klientów. Podwyżki inflacyjne regularne (zgodnie z umową). Po roku okazuje się, że płacisz 25% więcej niż nowy klient. Obsługa infolinii opryskliwa, wręcz chamska. Odrzucają wszelkie reklamacje. Wi-Fi6 to ściema marketingowa. Zrywa połączenie, więc szykuj kasę na własny Access Point.
Absolutnie nie polecam tej firmy!!!!
ZaletyPrzyzwoite pasmo
WadyRegularne podwyżki
Dopłata 2 zł za przelewy z aplikacji.
Wi-Fi 6 niestabilne
Niemiła obsługa
MiejscowośćWrocław
~Wku....ny klient / 2024-03-12 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej pazerna na pieniądze firma nie szanująca klienta. Co chwilę podnoszą cenę abonamentu bez prawa wypowiedzenia umowy. Łowią klienta na długą umowę a później co chwilę wyciskają z pieniędzy. Ostrzegam przed tą firmą !
ZaletyŻADNYCH
WadyŁowią klienta na długą umowę i co chwilę doją z pieniędzy podwyższaniem ceny abonamentu.
MiejscowośćToruń
~AlliasSs / 2024-03-12 10:58
Ocena: 1.00 / 5
Raz w roku podnoszą cenę o poziom inflacji. Jak ma się umowę na 2 lata to nic nie można zrobić. W końcu okazuje się, że płaci się dużo więcej niż jest w ofercie dla nowych klientów.
ZaletyBrak
WadyWadą jest to, ze ta firma istnieje
MiejscowośćDziałdowo
~Andrzej / 2024-03-12 04:21
Ocena: 5.00 / 5
Parametry dostosowane do opłat
Bardzo miła obsługa
cena nie wywindowana
niezawodność na 5
Zaletynie trzeba kombinować urządzeniami na balkonach żeby mieć zasięg lub dobrą jakość obrazu w telewizorze
Wadybrak
MiejscowośćGdansk Brzezno
~Jagoda / 2024-03-10 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator telewizji kablowej. Obsługa bez kompetencji.Sprzęt najgorszej jakości. Nie polecam
ZaletyBrak
MiejscowośćPolkowce
~Huragan / 2024-03-10 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Co pewien czas podnoszą kwotę tłumacząc się inflacją. Totalne bezprawie.Jak najdalej od Vectry.