Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 2084 opinii

1.72 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.53
  • Cena
    2.05
  • Parametry
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wjakdupa / 2020-06-27 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza sieć jaką miałem od 15 lat ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
    Zaletybrak
    Wadysłabe łączą ,zrywanie połączeń ,spadki prędkości z 50mb do 0,5
  • ~Klijent VECTRA / 2020-06-26 10:01
    Ocena: 3.75 / 5
    Telewizja jest ok ale internet to jest porażka częste problemy z odbiorem słabe sygnały częste rozłączanie itd
    ZaletyDobra niska cena
    WadyCzęste wady techniczne
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Marcel / 2020-06-22 11:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Telewizja często przerywa lub po prostu jej nie ma. O internecie szkoda gadać nie dość że często bardzo sie zacina to od jakiegoś czasu zaczął się rozłączać. Po prostu tragedia. Mają sie za dobrego dostawce internetu a nie pamiętam kiedy ostatnio miałem dobry transfer przez dłuższy czas :)
    Zaletybrak
    WadyINTERNER
    MiejscowośćGolub-Dobrzyń
  • ~Michał / 2020-06-20 19:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo niestabilny internet tylko czasami działa normalnie. Router wiecznie się przegrzewa mimo dobrego chłodzenia. co chwile sam wywala wszystkie urządzenia z sieci. Wymienili mi 2 routery teraz będzie następny. Serwis albo nie wie co jest przyczyną albo nie chcą powiedzieć że masz co masz i płać. Mam u rodziców ten sam internet w tej samej miejscowości tam jest jeszcze gorzej. Nie polecam nikomu
    Wadysprzęt dzierżawiony jest najniższej klasy. Infrastruktura w opłakanym stanie. (internet wykorzystuje koncentryk z kablówki czyli milion przejściówek złodziejek i tona taśmy klejącej)
    MiejscowośćPrudnik
  • ~Karolina / 2020-06-16 23:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Tv ok. Nie mam zastrzeżeń,natomiast Internet to porażka!!! Wiesza się,przesłanie zdjęć czy filmu to poprostu dramat! Zdecydowanie nie polecam!!
    ZaletyTv
    WadyInternet po prostu PORAŻKA!!!
    MiejscowośćKielce
  • ~Janina / 2020-06-16 19:48
    Ocena: 4.75 / 5
    Bardzo dobry dostawca. Parametry ogólnie zgodne, kilka przerw w nocy, dwie monitowane awarie przez rok, niska cena. Podczas szczytu nauczania zdalnego DL spadł, ale bądźmy ludźmi. Po prostu działa.
    MiejscowośćStarachowice
  • ~ania / 2020-06-16 16:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Korzystam z internetu od kilku lat. Mam najniższy pakiet. Zdarzają się przerwy, ale bardzo rzadko. W początkowym okresie okresie mojej umowy, bywały jakieś problemy, ale teraz praktycznie się to nie zdarza. Zamierzam podpisać kolejną umowę.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bum / 2020-06-14 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podpisujcie umowy z tymi oszustami. Internet osiedlowy 20 lat temu miał lepsze parametry. Prędkość spadającą poniżej 0,1mb/s to norma. Oczywiście udowodnienie im czegokolwiek graniczy z cudem. Na szczęście zostali mi jeszcze tylko kilka miesięcy umowy z tymi oszustami.
    ZaletyBrak
    WadyParametry
    MiejscowośćGliwice
  • ~batopl / 2020-06-12 23:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragiczny internet. Tydzień po podpisaniu umowy umarł. Nie ma i już. "Problemy techniczne". Mogą potrwać jeszcze trzy tygodnie. Kij im w oko. NIE MAM INTERNETU OD DWOCH TYGODNI. DRAMAT. NIE POLECAM
    MiejscowośćSłubice
  • ~Gallin / 2020-06-12 17:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Internetvw Vectrze i serwis to kpina i marnowanie kasy, nie mówiąc o zlewaniu klienta jak już jest podpisana umowa.
    Internet się rwie, ledwo stęka, naprawy polegają na wymianie routera (mam 6ty). Na infolinii przyuczone panienki co pytają się co to PING... odpowiedzi na reklamacje to jak rozmowa z debilem.
    Nie polecam, wręcz odradzam, lepsze już niezawodne LTE.
    Vectra to syf nad syfy.
    ZaletyRaczej niezawodna TV, jednak kanały to rzecz gustu.
    WadyNiekompetencja, kłamstwo, nie działa internet, parametr 600 mbit to fikcja. Brak profesjonalnego serwisu.
  • ~Matixon / 2020-06-12 16:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Gowno nie internet nic nie można zrobić,dosłownie jak wchodzisz do Google to ci się ładuje 8 min
    WadyWszystko
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~grzegorz / 2020-06-11 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat ich usługi. Internet na wifi nie istnieje, nie pomogło nawet kupno własnego urządzenia (routera) internet wieczenie się zacina, traci łącze na kilku urządzeniach. Dodam że internet udostępniany z telefonu działa świetnie. Absolutnie nie polecam osoby na infolini to jakaś kpnia równie dobrze mogłaby usiąść przypadkowa osoba i wykazałaby się większą kompetnecją. Dramat dramat dramat!
    Zaletygwarantowane podniesienie ciśnienia przy korzystaniu z wifi
    jak jestes spokony to staniesz sie wybuchowy
    Wadywifi
    Miejscowośćsiedlce
  • ~jan / 2020-06-09 03:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiepskie routery. Wolne łącza sieci. TV nie działa...już po raz.któryś przez.hdmi czy rotuer...Kable słabo przewodzą... No tak sobie. Nie ma zadnej tez.korzystnej oferty dla ludzi nalezacych...dlugo do Vectry...Tak jak dla startujących też.nie ma pozwalajacych ofert. Dlatego wolę internet niż tv. nic specjalnego...jeżeli chodzi o programy. Za udogodnienia trzeba płacić podobnie, jak np. za Netflixa. Bez sensu... co miesiąc płacić 24zł...za.jakiś.kanał to.trochę śmieszne. W sieci znajdziesz 10filmów za darmo lub 1/2stawki. 100zl wydaj w skali roku i masz ile filmów. Minus trzeba sobie samemu szukać...tak sobie. Internet też muli albo się tnie. Na androidzie przesył danych jest jeszcze wolniejszy niż z laptopa...Tak sobie... Czekam na lepsze warunki konkurencji i jak skonczy sie umowa...to bede szukac korzystniejszych warunkow.Tak samo i z.siecią.telefoniczną... z.innego dostawcy...wogole same badziewia są. Lepiej w sieci siedzieć...i ogladac i szukac.Pieniędzy jak nie ma tak nie ma. Same g'* na rynku. A.ceny rosna..Wyplat tez nie ma za bardzo...na rynku jest teraz.drozej niz w sklepie...szkoda gadac.Wszystko drogie..a pieniedzy nie widac...w portfelu...
    Miejscowośćokolice Wawy
  • ~Eugeniusz G / 2020-06-08 11:33
    Ocena: 4.00 / 5
    Technicy robią co tylko mogą, lecz od dłuższego czasu są bardzo częste zaniki sygnału co jest bardzo irytujące. Zdarza się że cały dzień diody na routerze tylko migają i nic się nie dzieje.
    ZaletyNiska cena
    WadyBardzo częsty brak sygnału.
    MiejscowośćPrudnik
  • ~Niezadowolony / 2020-06-05 10:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie dbają o stałego klienta. Po 4 latach umowy z nimi na internet 100 mega podnieśli mi abonament z 50 na 55 a nowym dają 150 mega za 40 zł żenada ... właśnie zrywam umowę
    ZaletyNie doszukałem się
    WadyNie dbają o stałego klienta, częste problemy z łączem chociaż mam najnowsza technologie światłowodowa, drożyzna, ciężki kontakt z obsługa klienta. Nie polecam
    MiejscowośćBielsko Biała
  • ~appimate / 2020-06-03 23:20
    Ocena: 1.75 / 5
    VECTRA dumnie pręży pierś chwaląc się godłem Dbamy o jakość obsługi 2019. No to moja ocena, jako klienta wygląda tak: 10.03.2020 złożyłem reklamację na niski transfer (przy łączu 300 Mb/s osiągałem marne kilkadziesiąt Mb/s na połączeniu kablowym z routerem udostępnionym przez Vectrę). Przez następne tygodnie kilkakrotnie zgłaszałem, że poprawy brak, dzwoniłem, wysyłałem kolejne zrzuty ekranu (transfery spadały nawet do 2,65 Mb/s). Konsultanci na infolinii stwierdzali jakieś błędy, restartowali router, itd. Zgodnie twierdzili, że transfery są znacznie niższe, niż te, których należy oczekiwać (i takie jakie miałem przed usterką). W końcu wymusiłem wizytę technika. Miał przyjść 31.03., nie przyszedł, nie uprzedził, że go nie będzie; ostatecznie kolejny wyznaczony termin – za tydzień zakończył się wizytą technika i wymianą routera. 7.04.2020 (prawie miesiąc po pierwszym zgłoszeniu) otrzymałem wiadomość, która dumnie stanowiła: „w dniu 2020-04-07 usunęliśmy usterkę, która została zarejestrowana pod numerem USTE/85076/2020 zgłoszoną 03-04-2020” (dziwne, bo usterkę zgłosiłem 10.03.2020; nieważne, ważne, że Vectra przyznała, że usterka była).
    Zabrałem się zatem za sprawę korekty należności za nieświadczoną należycie usługę. Na moją wiadomość zgłoszoną telefonicznie 12.05.2020 otrzymałem odpowiedź odmowną stwierdzającą, że: „nie stwierdzono nieprawidłowości…”, „modem był każdorazowo prawidłowo zalogowany…”, „ewentualne nieprawidłowości mogą leżeć po stronie Pana sprzętu odbiorczego…”.
    Dziwne, że konsultanci Vectry w nagrywanych rozmowach twierdzili, że widzą jakieś błędy po stronie modemu (stąd ich restarty i zmiana konfiguracji modemu oraz jego trybu pracy). Nikt nie kwestionował przesyłanych wyników pomiarów na połączeniu kablowym (3 różne laptopy podłączane naprzemiennie kablem LAN z modemem Vectry). Nie wiem również o jakim moim „sprzęcie odbiorczym” Vectra pisze – w końcu modem jest Vectry. Co więcej, technik Vectry wymienił modem na inny egzemplarz (z jakich powodów)?
    Na moje odwołanie Vectra odpisała, że poprzednia odpowiedź wyczerpała temat i „jest ostatecznym rozstrzygnięciem w sprawie”. Podejście zaiste potwierdzające „dbałość o jakość obsługi”. Będąc tak troskliwie i z dbałością potraktowany przez Vectrę z końcem maja wypowiedziałem umowę o świadczeniu usług i serdecznie odradzam korzystanie z usług tego operatora.
    Zaletyumiarkowana cena za dostęp do internetu (choć porównywalna z innymi dużymi operatorami).
    Wadyjak wystąpią problemy z łączem internetowym, to usuwanie usterek potrwa tygodnie. jakość obsługi klienta bardzo nierównomierna: trafiają się zaangażowani, a przede wszystkim kompetentni konsultanci oraz tacy, którzy jedynie powtarzają wyuczone formułki.
    reklamacje i odwołania rozpatrywane jak wyżej (czyli odmownie).
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Maciej / 2020-06-02 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Internet ciągle albo w ogóle nie działa, nawet po kablu nie wspominając już o tragicznym sygnale wi-fi. W momencie jak to pisze internetu nie ma i muszę korzystać z LTE playowskiego. Zdecydowanie odradzam. Technicy nie potrafią naprawić niczego a w vectrze mówią, że nie znają przyczyny i kazali mi zresetować ruter co nic i tak nie daje. Nie wspominam już o zablokowanej możliwośći konfiguracji routera przez localhost
    ZaletyBrak
    WadyWszystko. Najgorsza firma, nie ma gorszej
    MiejscowośćKowalewo Pomorskie
  • ~Polska83 / 2020-06-01 21:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam każdemu byłem klientem pare lat ponieważ nie mieli żadnej konkurencji na bloku
    Robią dosłownie co chcą zwykli oszuści !!!! Chamscy
    internet się psuł co chwila obsługa klienta to jakaś fikcja
    Jeśli ktoś szanuje swoje nerwy ODRAZDZAM tych partaczy !!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćRadom
  • ~mr_orange / 2020-06-01 10:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobry dostawca internetu. Prędkość internetu zadowala całkowicie.
    MiejscowośćŻuromin
  • ~Tomek / 2020-05-27 19:53
    Ocena: 4.75 / 5
    U mnie od 10 lat wszystko śmiga a jak jest awaria to od razu jest reakcja , nie zamienię na nic innego
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2226
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2084
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1872
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1681
Play Online
Ocena: 1.88, ilość opinii: 1472
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1045
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 875
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 821
mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 792
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 670
Plus
Ocena: 1.58, ilość opinii: 576