Vectra Kielce opinie
UPC Kielce opinie
Cyfrowy Polsat Kielce opinie
Neostrada Kielce opinie
Vectra Jastrzębie-Zdrój opinie
Vectra Sosnowiec opinie
Vectra Bydgoszcz opinie
Vectra Wrocław opinie
Vectra Zabrze opinie
T-Mobile Kielce opinie
Vectra Siedlce opinie
-
~Maciek / 2017-03-01 18:56:01Dostawcy internetu › VECTRA
Nie wiem czy moja opinia w ogóle dotrze tutaj, nie wiem, czy mój internet mi na to pozwoli...
Otóż mieszkam w centrum kielc w bloku na 4 piętrze. Nic zwyczajnego. Internet mam jakoś od listopada. Płacę ok. 40 złoty za 100mb/10 (przesyłania). W mieszkaniu z internetu korzystają 3 osoby. Jedna ma podłączona po kablu do komputera stacjonarnego i dwie osoby przez łącze WiFi.
Po kabelku działa świetnie, żadnych problemów z łącznością. Ping w grach minimalny (okolice 30-36), zero zacinek. Śmiga, lata, 0 problemów. Natomiast przez WiFi jest już inna historia... Mamy router, już drugi. Pierwszy odmówił nam posłuszeństwa jakiś miesiąc temu, cóż..zdarza się. Problemem był przeskakujący sygnał między kanałami. vectra ustalała nam stabilne łącze na jednym kanale, a mimo to zmieniało się non stop. vectra uznała, że winowajcą jest router. Przyjechał Pan, zabrał, dał nowy, ok. Minął tydzień i historia się powtarza. Nie jestem w stanie ani ja, ani mój kolega na swoim laptopie korzystać normalnie z internetu. Ping 36-2000 (tak, dochodzi do 2 tysięcy), prędkość która miała mieć ok. 100mb na testerze nie przekracza 5mb.. o ile akurat jest internet.
Sam fakt próby dodzwonienia się do Vectry to jakaś kpina... czekam po 20 minut na rozmowę ze "specjalistą", który jedynie co jest mi w stanie powiedzieć, to "już przygotowałem zgłoszenie". Co ciekawe ta jedna formułka jaką można od nich usłyszeć jest na tyle wytrenowana, że Pan/Pani zasiadająca na "krześle specjalisty" potrafi nam ją powtarzać przez 15 minut rozmowy...drugie tyle czekamy, aż szanowny "specjalista" napisze owe zgłoszenie.
PORAŻKA. Wszystkie przelewy, rezerwacje, opłaty, ważniejsze sprawy musimy wykonywać przez internet mobilny z komórek.
Wielkie NIE POLECAM. -
~P.P / 2019-07-19 15:07:52Dostawcy internetu › VECTRA
Witam! Jestem długoletnim klientem vectry . Mam Internet i telewizje. Niestety kiedyś na moim osiedlu nie było niczego lepszego więc musiałem zawiązać umowę z tym właśnie operatorem . Niestety od 2 lat są ciągle problemy co najlepsze szwankuje tylko Internet ( chociaż od jakiegoś czasu również telewizja) . Ciągle są jakieś awarie jak dzowniny do obsługi klienta zazwyczaj konsultanci nie są w stanie nam pomóc albo niechętnie ten problem rozwiązują . Kiedyś nawet gdy rozmawiała z nami jedna pani w Vectrze ,kiedy zacząłem mówić jaki jest problem i ,że nic nie robią, aby ten problem rozwiazac konsultantka ( po chamsku ) się rozlaczyła tak po prostu. Szanowny Pan monter ,który jest u nas stałym bywalcem nic innego nie robi jak resetuje router i chodzi z pokoju do pokoju i ( puka w gniazdka) ,aby sprawdzić czy nie ma zwarcia, a jak się zapytałem co mają gniazdka do szybkości Internetu Pan odpowiadał, że problem tkwi w naszej instalacji elektrycznej, która jest nowa . Już nie będę wymieniał wszystkich sytuacji z vectra bo o tym to można książkę napisać. Pozdrawiam i serdecznie nie polecam nikomu vectry. ZaletyBrak , zero , nulll.WadySłaby i wolny Internet, bardzo słaba obsługa klienta , niekompetetni pracownicy , problemy z telewizja .Miejscowośćkielce -
~Renata / 2018-02-08 00:44:29Dostawcy internetu › VECTRA
Wypowiedziałam umowę, ale się rozmyśliłam i postanowiłam cofnąć wypowiedzenie poprzez zgłoszenie w panelu klienta oraz na oficjalny kontakt mailowy Vectry. Dostałam powiedzenie, że cofnęli wypowiedzenie. Jakież było moje zdziwienie, kiedy usługi jednak odłączono! Na infolinii nie chcieli pomóc, chyba, że podpisze nową umowę co bezczelnie mi sugerowano. Napisałam reklamację, którą rozpatrzono negatywnie, lakonicznie przyznając, że konsultantka wprowadziła mnie w błąd. Żadnego przepraszam i chęci utrzymania klienta. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim. Zaznaczam, że w budynku jest UPC i Orange. Vectro! Nie zaśmiecajcie mi skrzynki swoimi reklamami, bo nie chcę mieć z wami nic wspólnego! ZaletyJak wszystko działa jest w porządku.WadyBOK to fikcja, funkcjonuje tam jedynie sprawnie dział sprzedaży.Miejscowośćkielce -
~Xxx / 2018-07-09 09:59:18Dostawcy internetu › VECTRA
Pan z którym podpisywalam umowę błędnie poinformował mnie, że dekoder Dostaje za darmo po czym przypadkiem dowiedziałam się że jednak trzeba go zwrócić, w innym wypadku trzeba zapłacić około 200 zł. Druga sprawa to fakt iż poinformowano mnie, że po dacie zakończenia umowy ona automatycznie się rozwiązuje, jak się okazało umowę jednak trzeba wypowiedzieć więc muszę płacić za dodatkowe 2 miesiące mimo iż dekoder już zwróciłam. Dowiedziałam się w biurze obsługi klienta że owszem mogę złożyć reklamację ale małe są szanse że udowodnie te kłamstwa które usłyszałam od pracownika a póki sprawa się nie zostanie rozpatrzona będę musiała płacić ciągle faktury pomimo że z internetu korzystać nie będę. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćkielce -
~Artur G / 2019-03-20 22:29:48Dostawcy internetu › VECTRA
Korzystam z Vectry od początku stycznia 2019. Co do telewizji wszystko jest jak ma być, nic się nie zacina, kanały wyświetlane prawidłowo. Co do internetu max prędkość powinna być 150mbs. Na speedtestach pokazuje 160, krótko mówiąc, zapiernicza i to na bezprzewodowym łączu. Nigdy nie było problemu z niestabilnością łącza. Gościu który przyszedł montować tv dał popkorn i 2 miesiące wszystkich kanałów za darmo, zajebista sprawa. Na infolinii spoko ludzie. Ja tam polecam Miejscowośćkielce -
~Daniel841 / 2020-08-03 17:21:40Dostawcy internetu › VECTRA
Nie ma tygodnia żeby kilka razy nie było przerw w dostawie internetu. Przestrzegam przed was, nie dajcie się nabrać. Jeśli w ofercie jest napisane dużymi literami 150mb/s to jest wartość maksymalna. Minimalna to zazwyczaj połoea tej wartości, ale tylko na kablu. Z obiecanych 150mb/s, przez wifi jest zwykle 67mb/s i jeszcze te przerwy w dostawie internetu. Miejscowośćkielce -
~Sylwia / 2018-09-06 15:48:23Dostawcy internetu › VECTRA
Nikomu nie polecam. Biuro oslugi to totalna porazka. Czekam DWA TYGODNIE na to aby ktos naprawil mi niesprawny router. Dzwonie tam codziennie I codziennie slysze inny problem. Jestem klientem dlugoletnim I rowniez rozwiaze umowe . To jest kpina !!!! Miejscowośćkielce -
~Dusznik / 2017-11-27 10:19:28Dostawcy internetu › VECTRA
Problemy z internetem brak połączenia z obsługa nie można się dodzwonić WadyNie odbierają telefonuMiejscowośćkielce