Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4264 opinii

1.61 / 5

  • Niezawodność
    1.45
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.88
  • Parametry
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Duszka / 2024-02-14 01:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Nawet KONSULTANT nie wiedział że na dekoderze 4730CD(x) o którym mówiłam, można pominąć krok "usuń nagrania ".
    Nie dosyć że NIC NIE MÓGŁ ZROBIĆ WIECEJ TO JESZCZE POZBAWIŁ MNIE NAGRAŃ!!!!
    Kogo Vectra zatrudnienia!!!! I dlaczego dla takich... I za takich ....MY PŁACIMY !
    ZaletyBrak
    WadyPowyżej
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Dorota / 2024-02-14 00:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Fajnie było przez prawie 20 lat. w Jeleniej Górze szczycono się tą Siecią, mimo że wiele ze światłowodem wchodzili na Zabobrze! TERAZ TRAGEGIA !!!!!!!!!!!!! Od 3 tygodni nie mam pomocy, TOTALNA BEZSILNOŚĆ vectry. Wmówili mi że brak zasilania dot. całego Osiedla , CO ZA BZDURA, moi sąsiedzi odbierają to czego u nie nie ma! A VECTRA I JEJ PSEUDOSERWISANCI ROZKŁADAJĄ RECE lub każa czekać do 30 dni. CO ZA INDOLENCJA I BRAK POSZANOWANIA KLIERTA !!!!! Który ICH UTRZYMUJE!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyJW
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Przemek / 2024-02-13 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Teściowie mają od nich telewizję i 3 dni z rzędu awaria po kilka godzin. Poszukam im coś innego bo to jest kompletna porażka.
    ZaletyŻadne
    WadyAwaria za awaria i zero wytłumaczenia
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Krze / 2024-02-13 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca usług z jakim miałem do czynienia. Od 2 miesięcy mają poważne problemy z jakością świadczonych usług, udokumentowane przerwy w usłudze, mimo to nie uznają żadnych reklamacji, nie przyznają się do jakiegokolwiek problemu... Mam 3 lokalizacje, indywidualny i biznes. Uciekać!
    ZaletyJak działa, to całkiem dobrze działa
    WadyNie działa regularnie
    MiejscowośćPyskowice
  • ~Witold / 2024-02-12 23:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra to klasyczna firma typu "Złap klienta". Jeżeli klient podpisze umowę, to Vectra ma go daleko w "d"
    Zgłosiłem brak sygnału i bujałem się z nimi przez miesiąc. Oczywiście zachowywali się jak modelowy "Pan majster" ze skecza J.Kobuszewskiego i W.Gołasa. Dramat!!!
    Jako rekompensatę za codzienne - wielogodzinne przerwy w dostarczaniu sygnału tv I internetu, dli mi kilka złotych rabatu na jednomiesięcznej fakturze. Według moich wyliczeń, powinni obniżyć wartość faktury o minimum 50%, nie mówiąc już o przeprosinach i choćby najmniejszemu zadość uczynieniu.
    Po roku i zmianie miejsca zamieszkania, wypowiedziałem umowę ponieważ sygnał Vectry w moim nowym miejscu zamieszkania, jest znacznie ograniczony, a ponadto Vectra zaniechała współpracy z TIDAL, z którego to usługi często korzystałem.
    Brak TIDAL to zmiana warunków umowy po stronie Vectry, tak więc kara za zerwanie umowy przeze mnie powinna wynosić "0 zł", a w ostateczności symboliczną złotówkę. Niestety; monopoloista Vectra, nie wiadomo w jaki sposób i Według jakiego klucza wyliczył kwotę: 1430 zł.
    Jeżeli ktokolwiek zamierza podpisać umowę z Vectra; szczerze odradzam.
    A, i jeszcze jedno - co roku, dwa razy podwyższają opłatę i to o kwoty nijak nie przystające do rzeczywistości.
    ZaletyBrak
    WadyOpisałem w opinii
    MiejscowośćŁańcut
  • ~Bernarda / 2024-02-11 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Popieramy Pana Henryka w całości. Nareszcie się odczepię od vectra internet. Od niewłaściwej umowy internetu z TV którego nie posiadam, co mowilam w salonie oraz od dalszej przyklejonej umowy do tejże mimo objaśnień że tej nie używam bo nie mam tv. Nowa na telefon kom smartphon, nie czytając plikow papierów w salonie. Płaciłam bez sensu jak oszukana dwie umowy Zaufanie do pani ze sztucznymi rzęsami jest u mnie w koszu. Także vectra za przerwanie "umowy płacę 60.- złotych. Rachunki jeszcze przychodzą. Nigdy więcej. Mam tel na kartę, to jest pewniejsze.
  • ~Henryk / 2024-02-10 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Vectrze prawie od początku i tak źle jak jest teraz to nie było nigdy. Jakość obsługi "pod psem" na reklamacje za każdym razem odpowiedź brzmi, że po stronie Vectry nie ma winy. Ciekawe jak to stwierdzają skoro na ok. 20 reklamacji przez te lata ani razu nie przyszedł fachowiec, żeby sprawdzić i pomierzyć przesyły itd. Koniec......Nie wierzcie w reklamy bo nie dostaniecie nawet 50% tego za co płacicie. Szkoda, że nie ma bata na takie firmy.Powinni dostać zakaz prowadzenia działalności. Klientów mają za debili.
    Pozdrawiam i przestrzegam.
    MiejscowośćŻory
  • ~cf / 2024-02-09 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa techniczna brak kompetencji oraz obsługa biura abonenta .widać że poprawa oferty programowej 2024 luty niema wcale nowe kanały niema odkodowanie na promocje kanałów niema nic .abonenci mogą zrezygnować i odejść do konkurencji .np POLSAT BOX Zaletynie ma
Wadywiele wad .brak kompetencji obsługi biura .
MiejscowośćKalisz
  • ~Michał / 2024-02-08 13:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Technicznie działa, ale obsługa klienta porażka. Przychodzą kwoty do płacenia wyssane z palca, nie ma z kim tego wyjaśnić. Odpowiedzi z BZOK są mało wyjaśniające
    ZaletyBrak
    WadyBOK
    MiejscowośćKatowice
  • ~Tomasz / 2024-02-08 03:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja jaką miałem do tej pory, non stop się zawiesza
    MiejscowośćPruszków
  • ~Dorota / 2024-02-08 01:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ponad 2 tygodnie czekam na zlikwidowanie usterki. Po koszmarnym wreszcie kontakcie na infolinię usłyszałam że przyjdzie serwisant. OCZYWIŚCIE NIE PRZYSZEDŁ, mimo że poświeciłam na jego obecność swój zawodowy czas, nie miałam nawet żadnej informacji tel. !!!!!!.Z infolinii GrubiaNsko !!! poinformowano mnie, że za miejscowych nie odpowiadają!!!! Po raz kolejny dzwoniłam na infolinię - krok, po kroku zrobiłam co mi kazano - ustawienie fabryczne, likwidując na żądanie moje NAGRANIA. nic to nie dało!!! Ale wreszcie pojawili się technicy i stwierdzili, że bez potrzeby ZLIKWIDOWWAŁAM NAGRANIA o Smutku!, BO PONOĆ tą USTEKĘ MA całe moje osiedle i to WINA CENTRALI! I TYLE OD PONAD 2 TYGODNI POMOCY!!!!!! KAŻDY CO INNEGO MÓWI I ZERO..... CO ŚMIESZNE : MOJA OBOK MIESZKAJĄCA SĄSIADKA BEZ PROBLEMU MOŻE COFAĆ PROGRAMY I OGLĄDAĆ JE, TAK SAMO JAK INNI MIESZKAJĄCY NA TYM SAMYM OSIEDLU.

    BRAK PROFESJONALIZMU TO ZA MAŁO!!!! NIEKOMPETENCJA , BRAK SZACNKU DLA KLIENTA!!!! ZA CO JA PŁACĘ!
    ZaletyBRAK
    Wadyza długo by wymienić wszystkie!!!!
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~cx / 2024-02-07 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    widać vectra niema zamiaru poprawić oferty programowej oraz usług 2024 .najbardziej zależy im podnosić cenny ale jakości usług już nie .obsługa w biurze abonenta brak kompetencji jedynie wciskanie tego co żaden abonent nie chce . nowy kanałów niema w cale a od kodowanie w ramach okna odkodowanego nie istnieje wcale od lat.
    Zaletynie ma
    Wadybrak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej 2024 luty .
    Miejscowośćkalsz
  • ~Ron / 2024-02-07 11:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Omijać tę firmę kogucik szerokim łukiem. Obsługa koszmarna w punkcie konkretnie Świdnica. Chciałem przenieść usługę z jednej ulicy na drugą. (Przeprowadzka). To już na starcie nie dokonano migracji z multimediów do vectry, tylko zwęszono okazję do wyłudzenia pieniędzy wymuszając opłacanie dwóch kont jednocześnie. Nie zamknięto mi starego konta i faktury przyszły na @ do opłacenia. Nie ma z kim rozmawiać na miejscu bo kazdy jest sobie kierownikiem. Szefa brak. Wszystkie panie mają Cię za szmatę oprócz może jednego pana z obslugi Zgłoszenie reklamacji na infolinię dało dopiero poządany efekt ale i tam musisz trafić na kogoś z dobrą wolą. Rezygnuję z ich usług po 2gim miesiącu i przestrzegam innych żeby nie zadawać sie z nimi.
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~NADIA / 2024-02-07 00:11
    Ocena: 3.25 / 5
    Sieć komórkowa działa poprawnie ale to nie zasługa vectry tylko dostawcy głównego.Ale nie o tym rzecz.Przed podpisaniem umowy nie ma mowy o dostępie do warunków szczegółowych.Po pół roku użytkowania podnieśli cenę powołując się na zapisy do których wcześniejszy dostęp był niemożliwy,jeszcze to nazywając takim emeryckim terminem "waloryzacja".Nowa stawka jest uśredniona za ostatni rok cho c klientem jestem tylko 6 m-cy.Nie pierwszy raz jestem klientem vectry,jak długo pamiętam zawsze z problemami,że swojej głupoty dałam się naciągnąć kolejny raz.Absolutnie nie polecam,jak masz wybór omijaj szerokim łukiem.
    MiejscowośćKATOWICE
  • ~Adam / 2024-02-06 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużyłem umowę na kolejny okres na takich samych zasadach co w poprzedniej umowie. Zapewniono mnie że nic się nie zmieni. Przy pierwszym rachunku okazało się że jest o 10 zł większa. Nie otrzymałem pisemnej umowy pomimo że prosiłem o nią. Jestem zawiedziony tą firmą.
    ZaletyInternet ok
    WadyObsługa i robienie z ludzi idiotów
    MiejscowośćElbląg
  • ~Vectra to rak / 2024-02-05 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    gorzej niż źle.
    Gubienie pakietów
    lagi
    przerwy w dostawach
    obsługa klienta nie istnieje

    firma do zaorania
    Zalety:D wtf ?
    Wadyzdecydowanie wszystko
    Miejscowośćpoznań
  • ~Andrzej / 2024-02-05 17:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam
    Uważajcie na Vectrę bo podpisuje się umowę na niskiej stawce a zachwalę podnoszą stawki korzystając z inflacji. Oszukują klientów!!!!
    Wadyzmieniają stawki w trakcie trwania umowy oczywiście do góry.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Young_Szefix_ / 2024-02-05 10:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet bardzo słabej jakości, obsługa klienta jest bardzo słaba. Myślę że lepszym rozwiązaniem będzie wymiana Internetu na inny np: strong-pc lub play.
    ZaletyBrak zalet
    WadyPing: 257 pingu **stałe**
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Dominik / 2024-02-04 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje którzy tylko patrzą jak nas okraść z jak największej ilości pieniędzy, niejasne zapisy w umowie i co roku podwyżka inflacyjna, kontakt w razie awarii lub skarg wręcz niemożliwy, życzę im jak najgorzej za traktowanie ludzi jak szmaciarzy których trzeba okraść z jak największej ilości pieniędzy nie dając totalnie nic dobrego w zamian
    ZaletyInternet mało awaryjny
    WadyPrawie same wady
    MiejscowośćChrzanów
  • ~J-boa / 2024-02-02 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    We wtorek 30.01 został podłączony światłowód wraz z internetem,internet chodził przez 3h dzwoniąc na infolinię od każdego kosultanta dostaje inna informacj,że moja usługi są jeszcze nie aktywne a typ kaze mi ciągle resetować ruter.. Niby powinno to potrwać do 24h a ciągle dostaje informacje że internet pojawi się dziś wieczorem,najpóźniej jutro. Szkoda się wqurwiać bo szkoda nerwów...
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćRadom
  • Dodaj własną opinię »

    Podobne wyszukiwania

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
    Play Online
    Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
    Orange
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
    Plus
    Ocena: 1.43, ilość opinii: 2792
    T-Mobile
    Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 1943
    Orange Neostrada
    Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179