WadyNie polecam
strona 7 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~Oświęcim / 2024-10-15 19:03
Poprostu obsługa w punkcie w Oświęcimiu masakra, tylko mili jak chcą wcisnąć umowę.... -
-
~panda / 2024-10-14 19:14
Dno net tnie jak mysza papier nie polecam więcej nerwów człowiek starci niż to jest warte szkoda kasy na totalny niestabilny net Zaletynie maWadywszystko że aż szlag trafiaMiejscowośćZabrze -
~WKU...ONY / 2024-10-14 13:40
Oszuści, amatorzy. Tomasz W. powinien stanąć przed sądem. ZaletyŻadnychWadyPozostawanie firmy na rynku.MiejscowośćKalisz -
~Walter / 2024-10-12 08:43
Nie dosyć, że wszystko tu zawodzi (dostawa sygnału, serwis), to jeszcze nie ma gdzie tego zgłosić. Infolinia to fikcja (nie dodzwonicie się, za każdym razem, wszyscy zajęci), a strefa klienta narzuca swoje opcje z których żadna nie przewiduje najważniejszego - BARAKU SYGNAŁU. Jest jeszcze jakiś "chat" i tu z pozoru jest OK, ale - tak jak w moim przypadku - zgłoszenie nie jest przekazywane do techników, a gdy zgłosiłem, że zawalili sprawę, każą skontaktować się ponownie za godzinę, dla ustalenia innego terminu. To jest masakra! Jak taka firma może funkcjonować na naszym rynku? ZaletyŻadnychWadyZawodność, niekompetencja, pozoranctwo.MiejscowośćSzczecin -
~Walter / 2024-10-11 15:17
Powtarzające się problemy z Internetem i odbiorem sygnału TV. Serwis też zawodzi. Ostatnio nawet nie przekazano zlecenia technikowi, który miał dokonać usunięcia usterki. ZaletyBrakWadyZawodność.MiejscowośćSzczecin -
~Mbigi244 / 2024-10-11 11:47
Moja historia współpracy z VECTRA S.A. to wspaniały przykład jak podejście do klienta może zrujnować wizerunek firmy.
Samo zawarcie umowy było całkiem przyjemne. Przez pierwsze parę miesięcy Internet działał bez większych problemów. Pierwszym negatywnym doświadczeniem był wzrost opłat, które w pewnym momencie zaczęły niezrozumiale rosnąć. Okazało się, że VECTRA umieściła w umowach swoich klientów niedozwolone zapisy pozwalające im na waloryzację ceny usługi o wartość inflacji. Ostatecznie okazało się, że praktyki, którymi posługiwała się VECTRA są nielegalne, a UOKiK nałożył karę ponad 22 mln zł za stosowanie klauzul inflacyjnych i wprowadzanie w błąd klientów. Ta praktyka plus dodatkowe opłaty pobierane za korzystanie z karty lub Blika powodowały, że początkowa kwota na umowie, urosła o przeszło 17% w skali miesiąca.
Finanse to jednak tylko jedna strona medalu. Druga, znacznie gorsza, to poziom obsługi klienta. Po tym, gdy okazało się, że przeprowadzam się do innego mieszkania musiałem zrezygnować usługi światłowodu i przejść na Internet mobilny. Aby to zrobić musiałem udać się do najbliższego punktu obsługi. Po przybyciu na miejsce okazało się, że punkt nie działa, więc musiałem udać się do drugiego oddalonego od niego 10 kilometrów. Tym razem okazało się, że konsultant z niewiadomych przyczyn anulował moją prośbę o zamianę umowy, co skutkowało koniecznością powtórnego przyjścia do punktu następnego dnia. Po podpisaniu umowy mogłem odebrać kartę do Internetu mobilnego od VECTRY wraz z obowiązkową kartą SIM, którą trzeba zakupić nawet jeśli nie jest to potrzebne. Oczywiście w promocyjnej cenie. Teraz pozostało mi tylko zakupić nowiutki router i mogłem zacząć używać Internetu. Chociaż „używać” to jednak zbyt duże słowo jak na prędkość, którą oferowała VECTRA w samym centrum Warszawy. Zakupiony Internet był dwa razy wolniejszy niż Internet w telefonie, a oglądanie filmików na YouTube w najniższej rozdzielczości było katorgą. W tym momencie już wiedziałem, że o pracy zdalnej mogłem przy tym Internecie zapomnieć. W międzyczasie zapytałem obsługi klienta o powód anulowania mojej pierwotnej prośby o zamianę umowy. W końcu żaden z konsultantów w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta nie potrafił odpowiedzieć na to pytanie. Po dwóch tygodniach zamiast spodziewanej odpowiedzi skontaktowała się ze mną miła konsultantka, która zapytała mnie, czy jeszcze mają odpowiadać na moją sprawę, ponieważ mają braki kadrowe i wolałaby się upewnić zanim przystąpi do realizacji tej prośby...
Najgorszą część obsługi podsumowuje korzystanie z usług Viki – wirtualnej asystentki, która poziomem IQ zatrzymała się chyba na wczesnej wersji Tamagotchi i jedyne w czym może Ci pomóc to zwiększeniu niechęc do całej firmy. Oczywiście problematycznych sytuacji było dużo więcej, zaczynając od konsultantów, którzy obiecują, że oddzwonią, ale nigdy tego nie robią, czy problemów ze zwrotem sprzętu, ale myślę, że ten krótki elaborat wystarczy, aby zdecydowanie odradzić korzystania z usług VECTRA -
~Julia / 2024-10-09 01:09
Tragedia jednym slowem tragedia!!!!!!!!!!!! okropny ZaletyNIE MAWady MNOSTWO DENERWUJECIEMiejscowośćRadom -
~Sofia / 2024-10-04 18:30
Słaba jakość usługi, zerwałam więc z nimi umowę w kwietniu, to od pół roku co kilka miesięcy próbują mnie okraść. Sprzęt zdałam, mam pisemne potwierdzenia, a dostałam w maju wezwanie do zapłaty, przeszłam przez piekło, ale uzyskałam pisemnie potwierdzenie, że moje saldo wynosi 0 zł. A 4 miesiące później dostaję kolejne wezwanie do zapłaty !!. A saldo mimo zdanego sprzętu i potwierdzonego 4 miesiące wcześniej salda tym razem wynosi 800 zł. Nie wiadomi skąd !!! Ostrzegam przed nimi !!! WadySame wadyMiejscowośćGdańsk -
-
~xy / 2024-10-02 09:41
informowanie abonenta o wprowadzanych zmianach nie istnieje w cale .konkurencja dodaje nowe kanały abonentom a tu nic .ABONENT dowie się że cenna się zwiększa a oferta programowa i jakości usługi już nie . Zaletystabilna cennaWadywszystko .brak kompetencji w biurze abonenta od lat wielu .MiejscowośćKalisz -
~użytkownik światłowodu / 2024-09-29 10:34
Przez dwa lata umowy Vectra podwyższyła mi aż trzy razy abonament bez prawa wypowiedzenia . Znależli sposób na bogacenie wprowadzając zapis inflacyjny . Chociaż UOKIK zmusił Vectrę niedawno do wycofania tego zapisu, to straciłem do Vectry zaufanie ( złapać klienta na długą umowę a później doić wprowadzając co chwilę podwyżki ) . Gdyby nie to , to bym jeszcze u nich został. Sami sobie winni. Nie szanują klienta. Kończy mi się za miesiąc z Vectrą dwuletnia umowa i już złożyłem im wypowiedzenie . Idę do innego dostawcy internetu szanującego klienta. ZaletyPo dwóch latach bycia ich doinym klientem doszedłem do wniosku że żadnych.WadyBrak szacunku do klienta , wynajdują preteksty do podwyższania cen abonamentu , drogo, szybkość internetu dużo mniejsza od deklarowanej w umowie , słabe rutery wifi.MiejscowośćCiechocinek -
~vr / 2024-09-29 09:57
widać że informowanie o planowanych zmianach w ofercie programowej 2024 nie istnieje w cale . abonenci są dzieleni na lepszych i gorszych . ci co mają 4k mają nowe kanały pozostali nie mają nic .canal ektra 1-7 lepsi mają reszta płaci 65 za miesiąc a można wycofać kanały od 601 -622 i już jest w abonamencie ale przecież nie . Zaletycenna stabilna .Wadybrak informacji o zmianach w ofercie programowej 2024 .brak kompetencji w biurze abonentaMiejscowośćKalisz -
~Ryyy / 2024-09-25 15:20
Oszuści nie polecam po przedluEniu umowy telefonicznie i wzieniu nowego internetu i tv nawet nie przywieźli wifi nowego i dekodera gdzie było w tej ofercie a teraz dzwonią żebym wzuol sobie dekoder za dodatkową opłatą miesięczna !!!! -
~Ja / 2024-09-24 19:06
Brak słów żeby opisać tą firmę bo dno to za mało, przerwy w dostawie internetu a co za tym idzie przerwy w nadawaniu tv przerywane filmy rozłączanie gier w sieci to jest horror. NIE POLECAM WSZYSTKO TYLKO NIE TO ZaletyBrakWadyMnóstwoMiejscowośćPrabuty -
~Bobo / 2024-09-22 13:42
Ciągle przerwy netu i tv. Za często. Ostrzegam przed korzystaniem z usług Vectry. Amatorzy, oszuści. Powinni zniknąć z rynku. ZaletyŻadnychWadyIstnienie tej firmyMiejscowośćKalisz -
~hf / 2024-09-19 15:09
traktowanie abonenta jednego gorszego drugiego lepszego .dlaczego informowanie o zmianach w ofercie programowej niistnieje wcale . canal +EKTRA !_- 7 w ofercie jest ale tylko dla tych którzy zapłacą 65 za miesiąc reszta nic . Zaletynie maWadybrak kompetencji w biurze abonenta . obsługa techniczna nie kompetentna .MiejscowośćKalisz -
~Jerzy / 2024-09-16 20:36
Cały dzień brak Netu i TV, po pierwszym zgłoszeniu informacja o włączeniu sygnału ok. 20:00. Brak sygnału po 20, więc kolejne zgłoszenie, obecnie przewidywane usunięcie usterki ok. 2:30 MiejscowośćSejny -
-
~vtd / 2024-09-13 16:00
informowanie o wprowadzanych zmianach w ofercie programowej nie ma nic .CaNAL +family na canal + 360 .abonent dowiaduje się po fakcie . Zaletyinternet może być .Wady.reszta to usterki stale .MiejscowośćKalisz -
~Nie / 2024-09-08 20:03
Kolejny miesiąc niedzialającego internetu. Ping ciagle skacze do 4kMS co efektywwnie rozłącza mnie od większości serwisów. Złodzieje ,dlaczego UOKiK się nimi nie zajmie to poza mną. ZaletyBrakWadyMoże kiedyś padnieMiejscowośćPomorskie -
~tedi / 2024-09-03 10:16
ludzie nie czytają w ogóle umów podpisują jak ślepy, a później ze problem jest na ich pseudo światłowodzie , światłowód po koncentryku, i standardowo podwyżki o 20 - 30 zeta , ale ludzie nie czytają Zaletyna papierze super .....ale tylko na papierzeWadyza dużoMiejscowośćpłock -
~vx / 2024-08-30 13:59
informowanie o wprowadzanych zmianach 2024 ofercie programowej niema nic .informacji o tym że od 2 09 2024 ma być wpolsce 24 kanał a ,canal + 1_ 7 niema w cale canal + ektra i canal + 360 też niema w cale . Zaletynie maWadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz obsługi technicznej .MiejscowośćKalisz
strona 7 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »