Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 794 opinii

1.50 / 5

  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.38
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Qualxarnu / 2020-05-15 20:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Skusiłem się pierwszy i ostatni raz na usługi operatora PLAY.
    Oferta jest bardzo korzystna pod względem cenowym jak i oferowanym pakietom minut i danych, ale niestety na tym się zalety oferty i operatora kończą.

    Obsługa klienta po podpisaniu umowy jest tragiczna, a w zasadzie mógłbym powiedzieć, ze prawie nie istnieje. Chyba, że chcemy coś dokupić. Jeśli mamy problem z działaniem usługi, to jest i problem z rozwiązywaniem problemu.
    W moim przypadku pojawił się problem z dodzwanianiem się do mnie. mieszkam w Warszawie i w miejscu gdzie mieszkam operator PLAY ma od 1-2 na 4 kreski zasięgu. Taki sam poziom ma na przykład również operator Orange. Niestety kiedy mój telefon działa na sygnale PLAY, to często ludzie nie mogą się do mnie dodzwonić. Po prostu od razu otrzymuje SMS z informacją, że ktoś próbował się do mnie dodzwonić, a osoba dzwoniąca słyszy, że mój numer jest nieosiągalny. Mogę wtedy nic nie robić z telefonem, czyli telefon sobie po prostu leży na biurku, czy stole i niby jest zasięg, ale go nie ma. Jak przełączę się na Orange czy T-mobile, to nie mam tego problemu.
    Próbowałem zgłosić problem do PLAY wielokrotnie, niestety operator zamiata problem pod dywan. W momencie, kiedy konsultant próbował się do mnie dodzwonić i napotykał na mój problem, czyli nie mógł się dodzwonić, po 1 razie (tak po jednej próbie), zamykał zgłoszenie z informacją, że nie można się było ze mną skontaktować. Ja usilnie próbowałem otwierać zgłoszenie ponownie i tak chyba z 6 razy było ono zamykane, kiedy pracownik PLAY napotykał się na mój problem z dodzwonieniem się do mnie. Nie ponawiał próby kontaktu w żaden sposób, ani telefonicznie, ani mailowo, po prostu zamknięcie zgłoszenia i tyle.
    To jest jakiś absurd i dlatego nie polecam tego operatora, bo ja teraz muszę się przełączać na Orange albo T-mobile i korzystać roamingu wewnętrznego, aby ludzie mogli do mnie dzwonić.
    ZaletyKorzystna cenowo oferta
    WadyObsługa po podpisaniu umowy
    Ignorowanie klienta
    Zmiatanie problemów pod dywan
  • ~Agnieszka / 2020-05-15 19:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Nie polecam nikomu i przestrzegam przed zawarciem umowy o TV box oraz internet stacjonarny w play. 11 miesięcy internetu oraz telewizji bez zastrzeżenień. Choć czasem zdarzało się,ze trzeba było resetować router.
    Nie polecam danej usługi,ponieważ od dokładnie 8 marca nie mam internetu co uniemożliwia mi oglądanie telewizji oraz korzystanie z Wi-Fi. Po mimu wielu zgłoszeń (telefonicznych,mailowych,oraz osobistych w salonach) nikt z tym nic nie robi.
    Wykonując synchronizację routera podczas rozmowy telefonicznej nic szczególnego nie zostało ustalone.
    Jedyne informacje jakie otrzymuje to takie,ze mam czekać na telefon od jakiegoś konsultanta.
    Jedyne co mi doradziła Pani X to to,aby wyciągnąć kartę SIM z anteny . Oczywiście tłumacząc jej,ze antenta znajduje się na wysokości 4 metrów to stwierdziła żeby mąż bądź jakiś inny mężczyzna z domu wszedł na drabinę i wyciągnął kartę SIM i przełożył do innego urządzenia.
    Oczywiście się nie zgodziłam,bo nie mam zamiaru być pociągnięta do jakiejkolwiek odpowiedzialności za nawet drobne uszkodzenie sprzętu (anteny) ,która ma wartość ok 1100zł.
    Prosząc również o korektę faktury otrzymalam negatywną odpowiedz ,ponieważ rzekomo wszystkie ich nadajniki w pobliżu działają prawidłowo i muszę opałacic fakturę.
    Kilka dni później na ponowne zgłoszenie otrzymałam odpowiedź na e-mail,ze karta SIM jest wylogowana. Czyli ewidentnie jest to wina sprzętu. Lecz oczywiście wspaniały Play wypiera się,ze to wina firmy TELMOR z którą ma podpisaną umowę odnośnie wypożyczania sprzętu i nakazuje mi kontaktować się właśnie z tą firmą. Czytając formularz podłączenia sprzętu w pierwszym punkcie jest informacja ,ze firma Play odpowiada za sprzęt wiec nie rozumiem dlaczego odsyła mnie do podwykonawcy. Dodam również,ze firma Play nie daje umów papierowych tylko wysyła na e-mail. Niestety ja owej do dzisiaj nie otrzymalam. A idąc do salonu i prosząc o papierową wersje pan tam pracujący mówi mi,ze umowę może mi wydać tylko i wyłącznie pani z którą ja podpisalam.
    Absurdem dla mnie jest fakt,ze to ja bede musiała zapłacić za jakikolwiek montaż i demontaż anteny ,ponieważ play nie pokrywa takich kosztów.
    Powiem tak czekam na kolejna korektę faktury ,ponieważ nie vede płacić za coś czego nie mam i z tego nie korzystam.
    Dodam,ze jakiś czas temu mialam światłowód z orange i każda usterka bądź nawet zmiana miejsca zamieszkania nie wiązała się z żadnymi kosztami. Nawet za nowe ciągnięcie kabli w mieszkaniu.
    Nikomu ich nie polecam. Chyba,ze ktoś chce płacić za coś czego nawet nie ma i nie korzysta.

  • ~Katka / 2020-05-14 13:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Play działa tylko w miastach i tylko w centrum. Na obrzeżach i mniejszych miejscowościach słaby zasięg, internet często przerywa, a połączenia są zrywane.
    Jestem z Play od wielu lat i mimo ciągłych zgłoszeń pojawiających się problemów sytuacja się nie poprawia. To moje ostatnie miesiące z tą siecią. Dodatkowy kłopot to płatna infolinia, bardzo kosztowna. Obsługa w salonach zwykle pierwsza klasa, niestety moja cierpliwość się wyczerpała.
    ZaletyMiła obsługa Klienta w salonach
    WadyBrak zasięgu w miejscach gdzie inni operatorzy sobie świetnie radzą, słaby internet, zrywanie połączeń. Długoletni brak reakcji na zgłaszane problemy.
  • ~Awi / 2020-05-14 10:32
    Ocena: 4.00 / 5
    Polecam, posiadam play od paru lat, LTE szybszy od światłowodu UPC, Abonament tani, ale nadal lajt mobile jest lepszy w cenach, a na starterze, nie ma limitów jak było np. t-mobile ale w inntch sieciach tez tak jest. Polecam wam, nie wiem skąd się biorą negatywnie opinie
    Zaletyszybki internet
    tanie telefony
    tanie abonamenty
    Wadyz kart sim szybko zchodzi farba
  • ~Janusz Korwin / 2020-05-13 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    JAK OSZUKAĆ PAZERNIE KLIENTA
    Play jest najbardziej reklamowaną siecią w polsce w social mediach youtuberzy,influencerzy.
    jeżeli patrzysz na opinie i się zastanawiasz czy warto to nie warto z pełno powodów
    nie ma oferty bez limitu jest tylko po przekroczeniu zwalnia jak mocno ten internet zwalnia?
    powiedzmy że dają ci 200GB jeżeli oglądasz dużo Youtube,Netflix,filmy,lub grasz w gry sieciowe internet nie starczy
    nawet na tydzień a dostajesz co miesiąc i jak tak naprawde zwalnia internet ponad x100 wyobraź sobie że musisz oglądać youtube 144p-240p albo nie da się załadować gry
    Przez ich Pazerność czyli oszukiwanie klienta oszczędzanie na nim czyli dawanie 100-300GB często nie da się uzyskać
    1MB/s więc jest to też oszustwo mają napisanie Bez Limitu i mają takie małe kółeczko i jak się najdzie piszę po 200GB zwalnia do 1MB/s Obsługa klienta to są głównie osoby nie przystosowane do tej pracy ledwie wiedzą co to internet nawet powiedzieli żeby wykorzystać 100GB trzeba być uzależnionym a tak naprawde wystarczy pobrać Battlefiled 5
    WadyPazerność
    Oszustwo
    Że ta sieć w ogóle powstała
    prędkość
    ograniczenia
    obsługa klienta
  • ~jacek play odradzam / 2020-05-12 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem już rozczrowany tą siecią play internet lte usługa zeszła na psy predkość w umowie jest zadowalająca. to realia działania cofają mnie do tyłu o 10lat jak bym korzystał z wap wiecznie ping 15-30 telefon mieli przez za długi czas dostępu w takiej sytuacji nie pomoże i 10g nie polecam
    Zaletybrak zalet bo wciskają do abonamętu na chama wszystko co da sie a wycofania już nie ma
    Wadywszystkie możliwe w tego typu usługach w polsce
  • ~Maciej / 2020-05-12 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety dołączam do grona niezadowolonych klientów. Play oszukuje swoich klientów. Podpisałem umowe na usługę box dla firm w, której były otrzymalismy 3 numery plus jedna karta do internetu. Dodatkowo zaproponowano nam w unikalnej jakże cudownej ofercie dwa telefony (abonament z urządzeniem) zbliża się koniec trwania umowy, wiec składam wypowiedzenie. Dzwonię do bok play z pytaniem koedy skutecznie zostanie rozwiązana umowa, a w odpowiedzi uzyskuje informacje, ze umowa na jednym
    Numerze trwa do listopada 2020, a na reszczie numerów rozwiązanie nastąpi zgodnie z owu. ( mowa tu o numerach do których zostały dobrane telefony) , wiec pytam jak to możliwe skoro umowa wraz z telefonami była podpisana w pakiecie box na dwa lata i na reszcie numerów zakończy się zgodnie z owu. Odpowiedz play: nie wiem jak to się stało, może jakiś blłąd...techniczny?!
    Złożyłem reklamacje na tę sytuacje. Po kilku dniach uzyskałem odpowiedź- Nie mam niestety podstaw, żeby spełnić Pana prośbę. Pana odwołanie uznałam za niezasadne.

    Sprawdziłam, że data zakończenia umowy dla numeru jest prawidłowa.
    W kółko to samo. Jedna wielka porażka . Nigdy więcej Play. Byłem
    Z Wami długo, może za długo
    ZaletyCena to nie wszystko
    WadyRozłącznie podczas dłuższej rozmowy, przedzwieki, słaby zasięg,
  • ~Paweł / 2020-05-11 05:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałem doczynienia. To już wywóz śmieci utrzymuje lepsze relacje z klientem niż to apogeum. Mam wrażenie jak bym był klientem jednej z firm krzak, która próbuje wyssać że mnie każdy grosz.

    p.s, DZIĘKI ZA USUNIECIE MOJEJ POPRZEDNIEJ OPINI
    Zaletypo 3 latach żadnej nie ujrzałem
    Wadybandycka polityka firmy.
  • ~S / 2020-05-10 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni miesiąc z Play. Nigdy więcej. Porażka. Internet słaby,wieczny brak zasięgu.
    ZaletyZalety? Śmieszne
    WadyJ.w
  • ~Magda / 2020-05-09 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet,działa jak by go nie było nie idzie nic zrobić bo trzeba czekać 20 minut na załadowanie się. Po złożeniu reklamacji nie było odpowiedzi.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo słaby internet
  • ~Wladlena / 2020-05-06 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero szacunku do klienta fizycznego, klient fizyczny nie ma żadnych praw - same zobowiązania. Żenada. Niby tanio, ale jakość usług super słaba, jak chcesz polepszyć jakość, to płać tyle samo jak w innej sieci, może nawet więcej. A i tak traktować ciebie lepiej nie będą oraz jakość za bardzo się nie polepszy.
    Zaletybrak
    Wadybardzo słaba obsługa klienta, gorszej jeszcze nigdzie nie spotkałam
    płatna infolinia
    prędkość internetu słaba, za szybką trzeba dopłacać 15 zł za każde 10 GB
    słaby zasięg
    przedłużyć/zmienić/zrezygnować z umowy online może tylko obywatel Polski


  • ~WW / 2020-05-06 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    KŁAMCY I OSZUŚCI telefon miał być max 2 dni później a okazało się że nawet nie wysłali a pani w play powiedziała ze max 2 dni
    Dodatkowo tak się wycwanili że nawet za obsługę klienta trzeba mieć środki na kącie co w plusie nie ma ma takiego miejsca
    STANOWCZO ODRADZAM PLAY
    ZaletyNIC TOTALNE ZERO
    WadyWSZYSTKO KŁAMCY I OSZUŚCI
  • ~alan / 2020-05-06 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć to banda złodzieji. Przechodząc do sieci płacisz jako tako natomiast jak chcesz przedłużyć umowe to dadzą ci dodatkowe 10gb i cene 2* wyższą. Prędkość neta w komórce to 5mb/s życiówka to 20. Z netem mobilnym jeszcze gorzej jak masz jakąkolwiek prędkość to się ciesz. Cennik w ofertach na karte zmienia się z prędkością światła aż strach zadzwonić bo nie wiesz ile ci policzą. Kontakt z firmą żaden z byle gównem trzeba iść do punktu obsługi. Na infolini mnie zbanowali za nazwanie ich "beznadziejnymi" ponieważ "nie zachowałem kultury osobistej" natomiast jak facet na infolini się rozłącza jak mu powiedziałem żeby dam mi 30s to jest dobrze. Od tego momentu nikt nie odbiera moich telefonów. Nie polecam nikomu ewentualnie jak ktoś mieszka pod salonem play to sobie jako tako poradzi bo ludzi których play zatrudnia wiedzą o sieci mniej niż ja
    ZaletyJeśli jesteś lub twoje dziecko jest uzależnione od neta to jak najbardziej ponieważ internet u nich jest tak wolny że szybko się znudzi korzystanie z niego
    WadyWszystko
  • ~Szymon / 2020-05-05 09:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam Play za słabą jakość połączeń telefonicznych poza miastami, w trasach, na wsi.. Rozmowy są przerywane, rwane, nie słychać momentami rozmówcy. Nie można normalnie prowadzić rozmowy.
    ZaletyReklama
    WadyRwanie połączeń
  • ~Kamka / 2020-05-04 20:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Play zabiera pieniądze za włączeniem Internetu na 20 s. Jest to niesprawiedliwe więc moja ocena to dwa do 10
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZabierane pieniądze za nic
  • ~Jaahga / 2020-05-03 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    A idź Pan w przysłowiowy. Tak mogę określić abonament w play po 1 roku użytkownik dostaje oferty przedłużenia a jak się nie zgodzi to koniec dobrego internetu z wysokimi przesyłek danych odkąd potwierdziłem, że nie będę korzystał już to praktycznie rzecz ujmując nie mam internetu dziękuję i nie polecam.
    ZaletyDobre oklamywanie w salonie i w reklamach
    WadyWszystko związane z internetem i zasięgiem
  • ~Magda / 2020-05-03 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Poważnie myślę o zmianie sieci na Orange , w Playu po włączeniu pakietu cyklicznego solo l za 30 zł internet nie działa wogole lub jest dużo wolniejszy niż w czasie kiedy niby jest obniżona prędkość transferu...Jednym słowem tragedia z internetem. O 23 włączyłam nowy pakiet dlatego że stary się skończył i od 1,5 godziny próbuje połączyć się z siecia
    ZaletyBrak
    WadyInternet,
  • ~Paweł / 2020-05-02 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry
    Zdecydowanie nie polecam firmy play
    Ich podejście do "stałego klienta" to kpina
    Mam 6 numerów w firmie a zostałem potraktowany zdecydowanie gorzej aniżeli nowy klient z jednym numerem...
    Odp że strony play :"ma Pan przydzieloną jakąś literkę do swojego konta bodajże" U" tym samym stwierdzono że korzystam z internetu oraz z rozmów i nie dostanę lepszej oferty. Innymi słowy gdybym nie korzystał z internetu oraz mniej dzwonił dostał bym lepsza ofertę.
    W takim razie co oznacza u was słowo no limit?? jesteście najbardziej niepoważną firemką z jaką miałem do czynienia.
    Żegnam ten sray play ozięble
    ZaletyBrak
    WadyAbsolutnie wszystko
  • ~Bylyklient / 2020-05-01 22:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Posiadam telefon na karte. Doładowuje kiedy chce, uruchamiam usługę kiedy chce.
    Pobrano mi opłatę za usługę poinformowano o jej uruchomieniu jednocześnie po chwili zamknięto.
    O niczym nie zostałem poinformowany, naliczano mi koszty za internet, sms, połączenia telefoniczne - które w myśl umowy zawartej podczas urchuomienia usługi winny być darmowymi. W Biurze Obsługi Klienta jedynie pomogą napisać reklamacje i informują że mają czas 30 dni na rozpatrzenie, natomiast usługa sama w sobie tyle trwa.
    Fajnie wziąć pieniążki, ale trudno pomóc komuś w wypadku złego rozporządzania majątkiem.
    Zalecam zgłaszanie skarg do UOKiK w takich sytuacjach, które otwierają drogę na postępowanie sądowe.
    Zaletydo pewnego momentu działa
    Wadysłabe rozwiązywanie problemów, trwa smieszny czas
    narażanie swoich klientów na dodatkowy koszt
    klient play musi zapłacić za kontakt z biurem obsługi klienta
  • ~Ziemniaczek 3310 / 2020-05-01 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mówią najlepsza sieć w Polsce a tak naprawdę to jeśli się weźmie najlepszą ofertę np. umowa 3 lata to można dostać depresji gdy odpalam np instagrama to wejście zajmuje jakieś 30s zasięg zawsze cały wi-fi tez max kresek ale kurde i tak nie odpalsisz szkoda gadać internet w telefonie też jakości 2 na 10 nie polecam szczerze. Nawet telefony które mają najlepszą płynnoś i są w play to ta płynność leci na łeb na szyje c:
    ZaletyMają fajne reklamy w TV
    Wadyzasięg, internet pod względem jakości, umowy nie odzwierciedlają tego co się o nich mówi.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 794
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 724
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 603
Plus
Ocena: 1.60, ilość opinii: 506
nju mobile
Ocena: 3.04, ilość opinii: 178
Virgin Mobile
Ocena: 2.42, ilość opinii: 143
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2490
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2197
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1842
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 910