Kłamcy i oszuści. Na infolinii same niewykształcone matołki. Program poleceń to fikcja.
Poleciłem znajomą, która przeniosła do nich dwa numery. Nie otrzymałem rabatu. W zeszłym miesiącu dowiedziałem się, że to dlatego, ponieważ nie została opłacona pierwsza faktura (co jest bzdurą, ponieważ moja znajoma otrzymała rabat, mimo, że osoba, która poleciła nie opłaciła pierwszej faktury). W tym miesiącu faktura przyszła na pełną kwotę abonamentu i infolinia milczy, co do powodów nie przyznania rabatu od kilku dni. Zapytali tylko kogo poleciłem, podałem numery znajomej i od kilku dni cisza.
ZaletyBrak
~Czarna Pantera / 2025-04-09 13:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator wirtualny. Niestety obsługa klienta też jest wirtualna szczególnie pan Sebastian i pani Angelika ????
~Paweł Rochna / 2025-04-09 13:52
Ocena: 1.00 / 5
SIEĆ TRAGEDIA!!!W chwili gdy człowiek po niecałym miesiącu bycia w lajt chce zmienić abonament na wyższy to po raz kolejny żądają opłaty aktywacyjnej w kwocie 35zl no i co najgorsze nie ma już możliwości wzięcia abonamentu w cenie jak dla nowego klienta tylko trzeba brać dużo wyższy który Oni zaoferują,albo wcale!!!Do ceny abonamentu doliczane są również jakieś koszta dodatkowe więc nigdy nie płacisz samego abonamentu jak w umowie!!!Po niecałym miesiącu uciekam z tej sieci bo klient jest ważny tylko do momentu podpisania umowy!!!
NIE POLECAM
~Szma ja / 2025-04-09 13:51
Ocena: 1.00 / 5
10 zł przez pierwsze 3 miesiące, po 3ch miesiącach 20 zł; ciekawe, że nie eksponują informacji o opłacie aktywacyjnej 35 zł, co w rozbiciu na 3 miesiące razem z abonamentem daje ok 21.5 przez pierwsze 3 miesiące, ot taka promocja... Czyli 21,5 przez 3 miesiące, potem taniej ???? bo 20.
~Ireneusz Ziarkiewicz / 2025-04-09 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam
To oszuści
Nie wywiązują sie z umowy i zależy im tylko na zapłacie.
Brak jakiejkolwiek pomocy technicznej , usłaugi nie działają.
Klienta mają bardzo głęboko w @@@@@
Najgorsza firma z jaka miałem do czynienia
~Jan Kowalski / 2025-04-09 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Niestety za niską ceną idzie niska jakość. Zasięg to MA-SA-KRA. Szybkość Internetu mobilnego jak 20 lat temu. Obsługa klienta nie odpowiada na zadane wprost pytania (albo sami nie wiedzą albo nie chcą udzielać informacji które umożliwią klientowi świadomą decyzję o wyborze droższego, ale lepszego operatora).
~Marcin G / 2025-04-09 13:47
Ocena: 1.00 / 5
Skusiłam się na dobrą promocję po podpisaniu umowy online okazuje się że trzeba jeszcze zapłacić 35 zł za aktywacje nigdzie tego nie było na stronie! Jawna kpina! Oczywiscie złożyłam dyspozycje rezygnacji
~B.P. / 2025-04-09 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Jeden z najgorszych operatorow jaki mialam. Najpierw w rozmowie z konsultantem zaoferowali mi "dobra" oferte na dwa numery, niską oplatę aktywacyjna. Po zawarciu umowy (przyznam, ze jej nie czytalam, bo nie moglam otworzyc i zaakceptowal w zaufaniu do twierdzen konsultanta) okazalo sie, ze kwoty jakie konsultant podawal byly zupelnie inne niz podawal mi konsultant a oplate aktywacyjna byla dwukrotnie wyzsza Jak zareklamowalam i powiedzialam, ze jest istotna rozbieznosc w tym co mowil wczesniej konsultant, to mi odpisali, ze zaakceptowalam umowe...... Nie nawiazali nic do tego ze konsultant mnie oklamal, tym bardziej, ze zadalam odsluchania rozmowy tel. Ze mna i konsultantem. Moim zdaniem firma jest nieuczciwa!!!!
Poza tym jak jest problem t9 dzwonic do lajtmozna tylko do 16.00 w plusie odbieraja nawet o 22
ODRADZAM ZAWIENIA UMOWY
~Yurek / 2025-04-09 13:45
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze odradzam lajt mobile telestrada, ponieważ doliczają opłaty za nieodebrane połączenia w roamingu i tworzą fałszywą narrację w postępowaniu reklamacyjnym!
Jeśli zastanawiasz się nad wyborem tej sieci, przeczytaj do końca, aby uniknąć sytuacji, która nie jest odosobniona. Zobacz opinie z 1* opisujące podobne problemy.
Jeżeli jesteś ich abonentem i wyjedziesz poza UE, to obciążą cię kosztami nawet za nieodebrane połączenia!
Trzykrotnie reklamowałem błąd na ostatniej FV i za każdym razem otrzymywałem odpowiedź negatywną uzasadnioną innym kłamstwem:
1. Był pan za granicą i na numerze zostało ustawione przekierowanie połączeń, jest to liczone jako odebrane połączenie.
2. Gdy wysłałem screen ustawień telefonu z wyłączonymi przekierowaniami, odmowę uznania reklamacji próbowali uzasadnić billingiem zawierającym błędy systemowe.
3. Po przesłaniu im w kolejnej reklamacji zrzutu ekranu mojej komórki ze spisem spornych połączeń zaznaczonych na czerwono (czyli nieodebrane), odrzucenie reklamacji uzasadnili tym, iż opłaty w roamingu poza UE zostały naliczone z powodu włączonej poczty głosowej. To kolejne ich kłamstwo, ponieważ poczta głosowa nigdy nie była aktywowana na moim numerze.
Zamiast pisania następnej reklamacji i czekania na nową bajkę specjalistów od windykacji, wolałem w tej opinii opisać proces dojenia abonentów.
Podejmij właściwą decyzję przy wyborze operatora. Ja już przeniosłem się do konkurencji oferującej lepsze warunki w niższej cenie.
~PeterG / 2025-04-09 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Ta "firma" to jedna wielka katastrofa. Nie jest wcale najtaniej. Usługi działają kiepsko. Tłumaczenie, że nie od nas to zależy, że nie działa Panu Internet żenujące.
WadySłaba jakość usług. Prędkość nternetu pozostawia wiele do życzenia
~Aga / 2025-04-08 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Zasięgu w tej pseudo sieci nie ma wcale. Internet nie działa. 5G tylko i wyłącznie na reklamie!
Ktoś napisał, że tańsi od Play. No to faktycznie ogromną zaleta ????
Może i tańsi od Play, ale drożsi od wszystkich innych operatorów wirtualnych oferujących takie same usługi!
ZaletyBrak
WadyCena, PRĘDKOŚĆ INTERNETU, 5G tylko w reklamie
~Tom / 2025-04-08 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć. Oszuści, złodzieje. Infolinia to banda niewykształconych matołów umiejących jedynie kłamać, wprowadzać w błąd
ZaletyBrak
WadyInfolinia oszukuje klientów
~Justyna / 2025-04-08 17:24
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobra sieć i dobry zasięg a kasa mniejsza niż w Play.
ZaletyCena
~Ja Blaze / 2025-03-30 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Zdjęcie 1 sprawdza Tomasz
Niestety nie możemy obecnie opublikować tych treści
Zobacz szczegóły i działania
Ja Blaze
3 opinie·2 zdjęcia
2 tygodnie temu
Nowa
Nie polecam. Oplacalem abonament chyba ok. 2 lat u tego operatora, zostawiajac ponad 1k zl, nie mialem potrzeby zmiany, glownie z wygody. Jednak jadąc przy granicy (kilkadziesiat km) naliczylo mi transfer danych z rosji, nastepnie bedac …Więcej
3
Tomasz Chmura
4 opinie
miesiąc temu
Uwaga na absurdalne praktyki firmy. Żądają od klienta wpłaty zaliczki na poczet rachunku, strasząc (szantażując?) że inaczej po 3 dniach zablokują wszystkie numery. To wiadomość przesłana drogą mailową, bez wystawienia jakiegokolwiek …Więcej
❤️????5
Michał
1 opinia
miesiąc temu
Na początku podchodziłem z rezerwą do sieci wirtualnych ale gdy przyszła W KOŃCU decyzja o przeniesieniu do POLSKIEJ sieci to ostateczny wybór padł właśnie na sieć wirtualną, a dokładnie LAJT MOBILE. Najpierw był na próbę jeden numer, a …Więcej
❤️1
Piotr Tom
Lokalny przewodnik·114 opinii·1918 zdjęć
miesiąc temu
Bardzo pozytywne zaskoczenie.
Leit Mobile to jak dobry przyjaciel – zawsze jest, gdy go potrzebujesz! Zero lagów, internet śmiga jak torpeda, a zasięg? Nawet w piwnicy babci mogę oglądać …Więcej
Monika Chmura
Lokalny przewodnik·52 opinie·23 zdjęcia
miesiąc temu
Firma każe zapłacić bez wystawionej faktury zaliczkę w kwocie ponad 700 zł , na poczet prognoz . UWAGA , nie korzystajcie z oszustwa . Poniżej treść wysłanej wiadomości przez operatora. Zero faktury tylko żądanie wpłaty . Nigdy nie …Więcej
❤️????????5
Maciej Oczkowicz
1 opinia
2 tygodnie temu
Nowa
Polecam sieć. Ceny abonamentu konkurencyjne, pakiety danych wystarczające, a zasięg mam wszędzie. Nie raz spotkałem się, że w niektórych miejscach znajomi nie mieli zasięgu a ja bez problemu mogłem korzystać z sieci.
Yurek
6 opinii·1 zdjęcie
4 tygodnie temu
Szczerze odradzam lajt mobile telestrada, ponieważ doliczają opłaty za nieodebrane połączenia w roamingu i tworzą fałszywą narrację w postępowaniu reklamacyjnym! …Więcej
❤️????8
Leila Kekani
Lokalny przewodnik·21 opinii·2 zdjęcia
miesiąc temu
Korzystam z Lajt Mobile od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona! Świetna jakość usług, stabilny zasięg i atrakcyjne ceny. Założyłam nowy numer i wszystko przebiegło sprawnie i bezproblemowo. Obsługa klienta jest pomocna i szybko odpowiada na pytania. Zdecydowanie polecam każdemu, kto szuka niezawodnej sieci w dobrej cenie!
Tomasz M
Lokalny przewodnik·13 opinii·10 zdjęć
2 miesiące temu
Przestroga dla nowych klientów Lajt Mobile
Chciałbym podzielić się swoim doświadczeniem z firmą Lajt Mobile, które może …Więcej
❤️????4
B. P.
2 opinie
2 miesiące temu
Jeden z najgorszych operatorow jaki mialam. Najpierw w rozmowie z konsultantem zaoferowali mi "dobra" oferte na dwa numery, niską oplatę aktywacyjna. Po zawarciu umowy (przyznam, ze jej nie czytalam, bo nie moglam otworzyc i zaakceptowal w …Więcej
????❤️6
Karol Zelik
Lokalny przewodnik·18 opinii
2 miesiące temu
Lajt Mobile to doskonały wybór dla osób szukających niezawodnej i taniej sieci komórkowej. Jestem bardzo zadowolony z jakości usług tej sieci – zarówno zasięg, jak i prędkość internetu są na bardzo dobrym poziomie, a ceny pakietów …Więcej
Mariusz Brandys
Lokalny przewodnik·37 opinii·156 zdjęć
tydzień temu
Nowa
Wszystko ok
Możliwość wybrania zasięgu pomiędzy dwiema sieciami .
Cena pakietów jak najbardziej na tak
Szybki kontakt odzew od strony Lajt mobilne
Piotr Hajnosz
1 opinia
2 miesiące temu
Na razie jest bardzo dobrze... nie dzwonią, nie zawracają gitary jak nie trzeba. Usługi dobrze działają. Rozmowy i smsy no limit + 10G na numer, płacę ok. 70zł za 4y numery. Wypowiedzenie umowy mam 30 dni... także nie warto podpisywać …Więcej
Marcin Gugaj
1 opinia
2 miesiące temu
Skusiłam się na dobrą promocję po podpisaniu umowy online okazuje się że trzeba jeszcze zapłacić 35 zł za aktywacje nigdzie tego nie było na stronie! Jawna kpina!Oczywiscie złożyłam dyspozycje rezygnacji
❤️????5
Obelix Capone
11 opinii
miesiąc temu
Najlepszy operator. Mam 3 numery u tego operatora i z żadnym nie miałem jakichkolwiek problemów. Biuro obsługi klienta też na najwyższym poziomie. Bez kolejek na oczekiwane połączenie jak również kontakt meilowy perfekcyjny. Polecam i pozdrawiam
Marianna
5 opinii·6 zdjęć
2 tygodnie temu
Nowa
Bardzo nieuczciwa firma! Szczerze nie polecam.
Internet u nich działa skandalicznie wolno i nie pomaga wymiana karty sim z Plus …Więcej
Zdjęcie 1 sprawdza Marianna
Zdjęcie 2 sprawdza Marianna
Zdjęcie 3 sprawdza Marianna
Zdjęcie 4 sprawdza Marianna
❤️????8
Marta Jankowicz
5 opinii·8 zdjęć
miesiąc temu
Super operator - tanio, dobrze, solidnie. Nie ma problemu z zasięgiem a miałam takie obawy. Zupełnie niepotrzebnie. Obecnie wykupiłam kolejne numery dla dzieci. To chyba najlepsza opinia :)
Jan Kowalski
2 opinie
2 miesiące temu
Niestety za niską ceną idzie niska jakość. Zasięg to MA-SA-KRA. Szybkość Internetu mobilnego jak 20 lat temu. Obsługa klienta nie odpowiada na zadane wprost pytania (albo sami nie wiedzą albo nie chcą udzielać informacji które umożliwią klientowi świadomą decyzję o wyborze droższego, ale lepszego operatora).
❤️????4
Hania Góralewicz
1 opinia
tydzień temu
Nowa
Cały proces przeniesienia numeru przebiegł sprawnie i szybko. Państwo pracujący tam bardzo sympatyczni i pomocni. Polecam :)
Danuta Szaferska
1 opinia
4 miesiące temu
Cóż, muszę wyrazić swój niekłamany zachwyt nad profesjonalizmem i błyskawiczną reakcją mojego operatora telekomunikacyjnego. Zorganizowanie przeniesienia numeru to przecież detal w ich codziennej pracy, ale najwyraźniej uznali, że moje …Więcej
❤️????4
Ireneusz Ziarkiewicz
12 opinii
2 miesiące temu
Nie polecam
To oszuści
Nie wywiązują sie z umowy i zależy im tylko na zapłacie. …Więcej
????❤️6
Czarna Pantera
1 opinia
2 tygodnie temu
Nowa
Najgorszy operator wirtualny. Niestety obsługa klienta też jest wirtualna szczególnie pan Sebastian i pani Angelika ????
1
artdomestic Jacek Szłapa
1 opinia
5 miesięcy temu
Tragedia,
02.10.2024 złożyłem zamówienie na kartę SIM Internet mobilny. Dokonałem wszelkich czynności ,aby przyspieszyć cały proces. 05.10.2024 odebrałem kartę SIM i …Więcej
5
Ja Blaze
3 opinie·2 zdjęcia
2 tygodnie temu
Nowa
Nie polecam. Oplacalem abonament chyba ok. 2 lat u tego operatora, zostawiajac ponad 1k zl, nie mialem potrzeby zmiany, glownie z wygody. Jednak jadąc przy granicy (kilkadziesiat km) naliczylo mi transfer danych z rosji, nastepnie bedac oddelegowanym f-szem SG do ochrony granicy wschodniej, zmuszony zostalem do podrozy na kresy, gdzie naliczylo mi tranfer danych z Bialorusi (na miejscu, po zameldowaniu i dyslokacji zablokowalem operatora, wiec pewnie w dojezdzie). Kwota smieszna, ok. 24zl. I teraz zeby bylo jasne, mam swiadomosc tego ze prawnie jestem zobligowany do zaplaty i oplate uiszcze. Natomiast inni operatorzy czesto umazaja takie koszta swoim uzytkownikom w ramach dobrej wspolpracy (rozmawialem z f-szami i zolnierzami, ktorzy reklamowali takie rachunki). Nasi wschodni sasiedzi celowo maja zwiekszona moc nadajnikow gsm. Jako że moja reklamacja zostala odrzucona, tego samego dnia przenioslem numer do innego operatora (na lepszych warunkach). Goraco zachecam innych uzytkownikow do podobnych reakcji, moze, choc tylko moze, kiedys wymusimy na podobnych firmach zachodni standard obslugi klienta, a nie dojenie, przy kazdej okazji. Dodam, ze proces przeniesienia numeru to doslownie kilka minut i oczekiwanie na kuriera ok. 2 dni robocze, a satysfakcja gwarantowana.
~Sebastian / 2025-03-30 14:11
Ocena: 1.00 / 5
Dziady jakich mało. Byłem u nich 7 lat z 3 numerami a gdy chciałem przenieść numerygdzieindziej cały czas blokowali przeniesienie ( najpierw musiałem przenosić numery z firmowych jednosobowa działalność gospodarcza na mnie na siebie - dane,nipy, pesele, adresy wszystko to samo - jedyna różnica to nazwa firmy przed nazwiskiem) Stracone parę tygodni ale i tak się przeniosę do NJU -dużo lepsze warunki i na subskrypcji można mieć 5 numerów. NIE POLECAM LAJT MOBILE.
~Tom / 2025-03-30 14:08
Ocena: 1.00 / 5
5G u tego operatora nie działa. Kupiłem nowy telefon i przy pełnym zasięgu 5G uzyskuje u mnie prędkość max 27/8Mb. To jest nieporozumienie. Nadajnik 5G na sąsiednim budynku.
Nie polecam. Infolinia rzeczywiście poziom mułu. Nie sposób się porozumieć, jakby człowiek rozmawiał z debilami. Ale widocznie firmie nie zależy i dlatego zatrudniają takich ćwierćinteligentów
WadyINFOLINIA
~Martin / 2025-03-27 21:56
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny zasięg. Internet praktycznie nie działa. 5G nie istnieje w tej firmie. Infolinia same matoły