Jestem użytkownikiem tej sieci od 4 miesięcy i nie polecam. Nie wiem jeszcze jak długo, ale to był błąd. Ani razu od zawarcia umowy nie przyszedł rachunek zgodny z umową, tylko zawsze wyższy. Co miesiąc nerwy i wyjaśniania. Operator zawsze ma jakieś uzasadnienie. Proces reklamacyjny jest żmudny, a operator robi wszytko by go jak najszybciej zakończyć, oczywiście niekorzystnie dla klienta. Nie podaje wszystkich informacji o możliwości odwołania, trzeba samemu studiować regulamin i umowę. Współpraca jest ciężka. Rachunki są nieprzejrzyste, a konia z rzędem temu kto się od razu zorientuje się jak oni to wszystko liczą. Składowa opłaty za rachunek zawiera b.dużo elementów, mocno nieprzejrzysta. Trzeba o wszytko pytać, a w odpowiedzi piszą, że jak jest zawarte na fakturze...itd. Odradzam, szkoda nerwów.Zaletytylko to, że działa, ale to chyba jest standard i żadne wow
Wadybrak aplikacji na telefon, mało przejrzyste rozliczenia, zniechęcający proces reklamacyjny, brak wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klienta, skąpstwo operatora