Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 96 opinii

2.93 / 5

  • Cena/Jakość
    2.84
  • Obsługa klienta
    2.75
  • Oferta
    3.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~heniu / 2021-01-20 21:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Abonament na 3 numery w sieci od 3 miesięcy. Jeden numer 6 blokad telefonu o czasie trwania do 6 dni. Powód niesymetryczny ruch generowany przez telefon - tak więc jak dużo dzwonisz wysyłasz sms i mms a znajomi i bliscy nie odwzajemniają się tym samym jesteś skazany na blokadę Obsługa zwala to na tzw AUTOMAT

    Jeśli dużo korzystasz z internetu potrafią zablokować transmisję przy 24GB mimo limitu 30 GB( wg licznika operatora) to blokada- jeszcze nie uzyskałem odpowiedzi dlaczego

    Jeśli telefon wykorzystujesz umiarkowanie to oferta jest dla Ciebie - żadnych problemów ale można to mieć u innych operatorów za podobne pieniądze

    Próba wyciągnięcia MAXA z posiadanego pakietu z tego co obiecują w reklamach - blokada (na razie 10 dni cyklu rozliczeniowego 2 blokady, już 4 dni)
    Jako sposób wyjścia z sytuacji proponują rozwiązanie umowy
    Zaletyteoretycznie cena, dużo GB no limit połączenia, sms i mms
    Wadyw praktyce może być wszystko jw
  • ~Hard / 2021-01-19 19:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem dość długo w tej sieci i było dobrze, w tym roku dostałam propozycję przedłużenia umowy, więc opisałem mailem, lecz nie otrzymywał odpowiedzi, nikt do mnie nie zadzwonił,więc ja zadzwoniłam jeden Pan bardzo grzecznie przekazał że ktoś lub ta panioddzwoni, ale tak nie bylo Zadzwoniłam na infolinię I Odebrał jakiś inny pan który powiedział że moja umowa nie jest przyjęta i ja mam według tych aneksów postępować więc poprosiłam go że nie Nie znam się na tym i oni powinni mi pomóc w tym więc arogancko odpowiedział że ta do ich nie należy i wyszłam z nim w dyskusję która po prostu obrażała mnie No być może jego też bo też pokazywałam że i q jego jest bardzo niskie bo on powinien pomóc mi załatwić sprawę a nie dyskutować o tym czy co ja co ja źle zrobiłam a czego nie zrobiłam Rozmowa trwała bardzo długo i była nieprzyjemna nie na tym polega infolinia żeby dyskutować z klientem trzeba mu pomóc bo jeżeli nie to po co oni są są automaty to proszę zatrudnić automaty a nie ludzi którzy będą jeszcze to że za 1299 kupuję żeby ktoś mnie u pokazał ja więc mu powiedziałam że mam podstawowe wykształcenie żeby mi pomógł to jest wstrętne właściciel chyba zapomniał że chcę zarabiać Przepraszam ale robię to dla właściciela bo takich pracowników bym nie chciała ta pani też która zajmuje się wysyłaniem maili Nie panuje nad tym bo ona powinna korygować to i informować klienta Co powinien zrobić albo wystarczy Jestem w tej sieci parę lat ale jeszcze coś podobnego nie przeżyłam musiałam napisać po prostu to Jest straszne Proszę o kształcenie swoich i szkolenie pracowników ponieważ ten czas który zabrał mi i dyskutował ze mną mógł załatwić parę dobrych umów który lajtmobile mogłaby zarobić a Taki pracownik tylko przynosi negatywne bo ja też nie będę reklamowała tej firmy o tej chwili po prostu dla mnie, bardzo źle wpływa zatrudnianie takich byle jakich pracowników
    ZaletyTania i była przedtem bezproblemowa
    WadySzkolenia pracowników są bardzo inteligentni potrafią pomoc i są tacy którzy tylko czekają na jak niniejsza liczbę klientów, dzwonią tak żeby nie zdążyć odebrać telefonu, zastraszają że umowa źle jest napisana i nie dojdzie do podpisania nie pomagają w podpisaniu poprawnie umowy, tak jakby czekali aż człowiek dam zrezygnuje.Tak nie było ale teraz jest paru takich, nie wszyscy bo też są kulturalne.Jakbym była wlasciciel bardziej zwróciłam na kulturę pracowników i ilość podpisanych umów i tutaj lat już chyba nie zależy.
  • ~Mery / 2021-01-18 07:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Co to za boty tam na dole wypisują głupoty. Ja odkąd jestem w sieci nie miałam żadnych problemów z połączeniami. jest miło i tanio!
    Zaletytanio
    miła obsługa klienta
    Wadynie ma
  • ~Sasza / 2021-01-16 17:05
    Ocena: 4.67 / 5
    Oferta dobrana pod potrzeby klienta, mam telefon w Lajt od 5 lat jestem b.zadowolona.
    Czasem małe problemy z zasięgiem.
    ZaletyTanio i dużo internetu, Polska sieć
    Wadybrak
  • ~Andrew / 2021-01-15 14:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Pozdrawiam i polecam, dobra sieć i POLSKA.

    Jeśli szukacie taniej sieci i przedewszystkim chcecie by wasze pieniadze nia trafialy do NIEMIEC to tylko lajtMobile, polecam cieplutko z rodziną. NAJLEPSZA SIEĆ.
    Zaletytanio
    polska siec
  • ~Domestos / 2021-01-15 13:44
    Ocena: 4.67 / 5
    Niby ludzie piszą o jakichś blokadach połączeń a ja nigdy takiego problemu nie miałem a przeniosłem się do lajta już prawie rok temu.
    20zł za 30 GB neta + rozmowy to oferta bajka. Z obsługą miałem kontakt tylko przy przenoszeniu numeru a to chyba dobrze świadczy o sieci skoro nie musiałem dzwonić do operatora.
    ZaletyStosunek cena/jakość
    Łatwe przenoszenie numeru
  • ~Kapuczina / 2021-01-15 13:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeniosłam numer kilka miesięcy temu, faktury sporo tańsze, a jakość ta sama jak u dużego operatora. Po co przepłacać? Polecam
    Zaletyniskie opłaty
    dobry zasięg
  • ~Ania / 2021-01-15 13:41
    Ocena: 5.00 / 5
    tania i dobra sieć, szybka obłsuga, nie ma jak w upc gdzie mialam telefon że czekałam na połączenie 30 minut.
  • ~Ola26 / 2021-01-15 13:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo fajna sieć, łatwy kontakt, miła i rzetelna obsługa. Sprawy załatwiane bardzo szybko z dokładnym opisem sprawy. Oferta bardzo atrakcyjna (co z resztą widać :)), usługi świadczone na bardzo wysokim poziomie. Wszystkim będę polecać z czystym sercem!
    ZaletyMiła i profesjonalna obsługa
    Stosunek jakość-cena bajka
    Szyki i łatwy kontakt z biurem obsługi klienta
    WadyBrak
  • ~Waldek / 2021-01-14 08:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie super, mam prepaid bezlimitu i 10gb za 19zł i super
    Zaletycena
    Wadybrak
  • ~Tadeusz / 2021-01-13 20:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Sugerujac sie wypowiedziami bylem pelen obaw co do Firmy,lecz po probnym przeniesieniu jednego numeru postanowilem jeszcz przeniesc dwa,jak do tej pory jestSUPER
    ZaletyKontakt z Biurem Klienta na 6
  • ~Dan / 2020-12-17 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystawiają fakturę na abonament za okres od 01-12 do 31-12, po czym informują, że pakiet zostanie włączony dopiero 25.12 ponieważ dokupiony był dodatkowy pakiet internetu. Wniosek : Mam zapłacony pakiet internetu za miesiąc grudzień ale nie mogę z niego korzystać, bo będzie aktywny dopiero 25. grudnia. Dokupując u nich dodatkowy pakiet internetu, blokują Ci pakiet podstawowy za który już zapłaciłeś i po wykorzystaniu tego dodatkowego pakietu masz wybór albo dokupić kolejny dodatkowy pakiet internetu albo czekać łaskawie aż odblokują Twój zapłacony podstawowy pakiet internetu za kilka tygodni. Totalna porażka.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jasnych reguł i interpretacji regulaminu
  • ~Joanna / 2020-11-26 13:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra jakość usług i atrakcyjne ceny. Jestem zadowolona.
    ZaletyNiskie ceny, obsługa klienta, atrakcyjne oferty.
  • ~Hanka / 2020-11-26 12:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona.Wszystko zrobiłam przez internet bez chodzenia po salonach.
    Zaletytanio
    miła obsługa
    wszystko online
    Wadybrak
  • ~MKD / 2020-11-23 18:20
    Ocena: 3.00 / 5
    kombinuję z ustawieniami w telefonie, ale widzę /czytam, że nie ma sensu. karta niby działa, ale dodzwonić się do mnie lub ja do kogoś to graniczy z cudem. dziękuję za współpracę, idę do konkurencji.
    Zaletyprzystępna cenowo oferta
    Wadynieustanny brak zasięgu, danych mobilnych
  • ~kssad / 2020-10-29 21:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Po raz drugi nie mam połączeń wychodzących wcześniej 3 dni nie miałem udało mi się skontaktować przez internet pani pytała się czy mam rozmowy przychodzące odpowiedziałem przecież pani się do mnie dodzwoniła, teraz znów to się powtórzyło, Internet działa,ale nigdzie nie mogę zadzwonić, nawet do tego wspaniałego operatora, mają mnie w dupie. Abonament płacę regularnie i przed czasem zastanów się czy warto do nich przejść!
  • ~Pawel / 2020-10-09 13:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet w tej sieci albo nie działa albo prędkość to max 0.5 na 0.1 Mbit
    Rozmowy w losowych momentach są zablokowane pomimo opłacony rachunków.
    Jedynie coona usłyszeć na i infolinii to warunki sieciowe w danym miejscu mogą powodować braki rozmów i internetu.
    JASNE w calym mieście wojewódzkim nie maja zasiegu
    ZaletyBrak
    WadyCałą sieć lajt mobile to jedna wielka wada
  • ~Łukasz / 2020-09-04 18:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytałem wiele komentarzy i dziwi mnie jak widze,ze są negatywne oceny. Jestem już 3 miesiące z tą siecią po przejściu z plusha i jestem w pełni zadowolony. Bez limitu wszystko 30gb neta za 20zl miesięcznie. Chyba nie ma lepszej oferty za taką cenę. Polecam! Te negatywne oceny to chyba konkurencja . Nie rozumiem.
    ZaletyCena
    30gb neta
    Bez limitu reszta
    WadyBrak
  • ~Alicja / 2020-08-10 08:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Super sieć, nie mam nic o zarzucenia. Przeniosłam numer online bez żadnych problemów, co jest dla mnie dużym plusem. Polecam :)
    ZaletyCena,
    Obsługa
  • ~Janek / 2020-07-26 20:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Sieć ma bardzo dobre ceny, i to tylko jedna zaleta, W tej sieci na iPhonie nie działa iMessage a także konfiguracje z ich strony nie działają.
    Jeśli skonfigurujesz wszystko dobrze to i tak mmsy nie działają.
    Może na androidzie sieć działa lepiej ale na iPhonie działa tragicznie.
    Brak aplikacji do zarządzania swoim kontem.
    Przeniosłem się z T-mobile, bo skusiłem się na niskie ceny za abonament z 30gb internetu.
    ZaletyNiska cena uslug
    WadyBrak Obslugi iMessage
    Nie działają mmsy
    Brak aplikacji do zarządzania swoim kontem
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1023
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 943
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 747
Plus
Ocena: 1.55, ilość opinii: 712
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 180
Virgin Mobile
Ocena: 2.40, ilość opinii: 156
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2533
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2272
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2148
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1939
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1060
mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 858