strona 1 z 54
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Dejf / 2025-06-12 16:06
Wszystkie pozytywne opinie sa wyssane z pi*dy, zyjemy w erze AI :D
Mialem przyjemnosc w tym miesiacu zrezygnowac z 2 numerow i uwolnic sie z tego bagienka.
Plusy - tansze abonamenty niz konkurencja
Minusy - warto placic mniej o cene kebaba zeby nie moc korzystac z tego za co sie placi?
Zasieg Plus - transfer nie istnieje. Bez wzgledu na lokalizacje. Jestes klientem 4tej kategorii. Kolezanka obok siedzi z karta PLUS/PlUSH i osiaga kilkukrotnie wyzszy transfer, nie moglem uwierzyc.
5G super sprawa, wolniejsze niz LTE. Nie da sie przeczytac artykulu na sra czu bo zasieg nie istnieje. Nie wazne czy siedisz w Warszawie czy wiosce. Nie istnieje.
Zasieg Orange - transfer sie poprawil, bo wczesniej testowalem Orange pre-paid w swojej lokaliacji(cjach). Ale,... zaczeli sobie naliczac za to samo otwarcie tej samej strony czy filmu 3x wiecej danych. Czyli miescisz sie w 100GB miesiecznie na zasiegu P, nagle w polowie miesiaca masz 0BG. Konsultanci na infolinii informuja mnie po odcieciu uslug ze ze mam 0GB do wykorzystania... 2 dni pozniej !w tym samym okresie rozliczeniowym! dane MAGICZNIE sie pojawiaja na koncie. Zadna jednostka sieci nie jest mi tego w stanie wyjasnic. Wszystkie reklamacje rozpatrywane z automatu negatywnie. -
-
~Irek / 2025-06-12 15:54
Nie polecam
To oszuści
Nie wywiązują sie z umowy i zależy im tylko na zapłacie.
Brak jakiejkolwiek pomocy technicznej , usłaugi nie działają.
Klienta mają bardzo głęboko w dupie
Najgorsza firma z jaka miałem do czynienia -
~Anna / 2025-06-12 15:51
Najgorszy operator wirtualny. Nieuczciwe praktyki. Infolinia nie istnieje, nie sposób się z nimi dogadać, chyba, że w temacie płatności.
Negatywne opinie na Google i Facebooku są natychmiast kasowane.
Są tak bezczelni, że chwalą się, ile to mają pozytywnych.
Zadowolenie klientów widać, jak na dłoni np. na tym portaluZaletyBRAK -
~BP / 2025-06-12 13:10
Jeden z najgorszych operatorow jaki mialam. Najpierw w rozmowie z konsultantem zaoferowali mi "dobra" oferte na dwa numery, niską oplatę aktywacyjna. Po zawarciu umowy (przyznam, ze jej nie czytalam, bo nie moglam otworzyc i zaakceptowal w zaufaniu do twierdzen konsultanta) okazalo sie, ze kwoty jakie konsultant podawal byly zupelnie inne niz podawal mi konsultant a oplate aktywacyjna byla dwukrotnie wyzsza Jak zareklamowalam i powiedzialam, ze jest istotna rozbieznosc w tym co mowil wczesniej konsultant, to mi odpisali, ze zaakceptowalam umowe...... Nie nawiazali nic do tego ze konsultant mnie oklamal, tym bardziej, ze zadalam odsluchania rozmowy tel. Ze mna i konsultantem. Moim zdaniem firma jest nieuczciwa!!!!
Poza tym jak jest problem t9 dzwonic do lajtmozna tylko do 16.00 w plusie odbieraja nawet o 22
ODRADZAM ZAWIENIA UMOWY -
~Roberto / 2025-06-12 13:05
Dno i wodorosty. Jakość usług do dupy. Prędkości usług do dupy. Punktualność wystawiania faktur wzorowa. -
~Barti / 2025-06-11 14:32
Banda nieuków, krętaczy, cwaniaczków. Same Sebastiany i Angeliki -
~Kosa / 2025-06-10 12:31
Mają w głębokiej d...pie użytkowników na kartę (Plus). Nie ma dostępu do sieci Orange, a w ofecie na abonament jest. Frajerzy z Lajt. Wniosek o przeniesienie do innej sieci już złożony. -
~Były klient / 2025-06-08 22:02
Najgorszy operator. Nie polecam. Internet nie działa. Infolinia olewająca klienta i śmiejąca się w twarz. Banda matołków bez żadnej wiedzy -
-
~Tomek Sperka / 2025-06-04 18:23
Najgorszy operator jaki jest na świecie, nie polecam nikomu. Obsługa klienta do bani, nic nie pomagają na problem, mówią że przekażą do działu technicznego a potem problem nagle się rozpływa, szkoda że nie można zażądać zwrotu pieniędzy za ten syf -
~Tomasz Chmura / 2025-06-04 18:23
Uwaga na absurdalne praktyki firmy. Żądają od klienta wpłaty zaliczki na poczet rachunku, strasząc (szantażując?) że inaczej po 3 dniach zablokują wszystkie numery. To wiadomość przesłana drogą mailową, bez wystawienia jakiegokolwiek rachunku czy faktury. Na kwotę 750 zł, bo tak - nie wiem do tej pory, z czego wynika ta kwota. Jedno jest pewne, operator zakłada że abonent nie zapłaci. Infolinia: "Nie możemy powiedzieć, nie możemy wystawić rachunku, musi pan zapłacić". To żenujące. Zero informacji, o jakie usługi chodzi. Na koncie abonenta nie ma żadnej informacji. Pracownik wprowadził w błąd w trakcie rozmowy, że internet za granicą to koszt 20 PLN - jak widać chyba nie 20zł. Nie wiem po co nagrywać te rozmowy, mogliby ich posłuchać ;) Miałem 4 numery u nich, przenoszę wszystkie i serdecznie - nie polecam. -
~Sebastian / 2025-06-04 18:20
Dziady jakich mało. Byłem u nich 7 lat z 3 numerami a gdy chciałem przenieść numerygdzieindziej cały czas blokowali przeniesienie ( najpierw musiałem przenosić numery z firmowych jednosobowa działalność gospodarcza na mnie na siebie - dane,nipy, pesele, adresy wszystko to samo - jedyna różnica to nazwa firmy przed nazwiskiem) Stracone parę tygodni ale i tak się przeniosę do NJU -dużo lepsze warunki i na subskrypcji można mieć 5 numerów. NIE POLECAM LAJT MOBILE. -
~Tomasz / 2025-06-04 18:19
Cwaniaczki, krętacze. Nie polecam
Cwaniaczki, krętacze. Nie polecam
Cwaniaczki, krętacze. Nie polecam -
~Iwona / 2025-06-03 08:40
Zablokowali mi numer bo nie wpłaciłam jakiejś zaliczki 500 zł ????????♀️????.. Masakra. Po 3 latach użytkowania zmieniam operatora! -
~Piotr / 2025-05-30 11:29
Stosunek jakości do ceny fenomenalny! Bardzo polecam lajta. Zaletycena, jakość zasięgu -
~Magdalena / 2025-05-20 09:53
NIE POLECAM. BARDZO SŁABY ZASIĘG. KONTAKT Z INFOLINIĄ ZEROWY. JUŻ WOLĘ ROZMAWIAĆ Z BOTEM, MAM WRAŻENIE, ŻE PRZY OBECNYM POZIOMIE TECHNIKI BOT, JEST O WIELE INTELIGENTNIEJSZY OD PRACOWNIKÓW "INFOLINII" LAJT -
~Arek / 2025-05-16 16:00
Koszmarny Lajt Mobile
Od otrzymania karty SIM Lajt Mobile (od roku zmiana z Netii, gdzie było wszystko OK) połączenia ciągle przerywane, rozmówcy się nagle nie słyszą i głucha linia. Zmiana telefonu na nowy i to samo. Rozmowy z tymi samymi numerami od innych operatorów (Play, Virgin) są doskonałe. Super też było na karcie Netii. Operator Lajt otrzymał moje zgłoszenie i ich odpowiedź: "Nie odnotowaliśmy awarii, sieci." Masakra.ZaletyBrakWadyPrzerywa 19 na 20 połączeń, by po chwili nic nie było słychać.
Operator udaje, że wszystko u nich OK. -
-
~dotindotin / 2025-05-11 14:28
Najgorsza firma na rynku!
Ludzie tam pracujący do najmądrzejszych nie należą.
Nie sposób się porozumieć w sposób komunikatywny.
U mojej córki w przedszkolu dzieci są bardziej komunikatywne niż infolinia w tym wirtualnym czymś!
Wstyd -
~Bart / 2025-05-11 14:26
Zwykła banda krętaczy i złodziejaszków.
Nie wywiązują się z umowy. Bonusy za polecenie usług tylko dla wybranych klientów -
~Irek / 2025-05-11 14:25
Nie polecam!!!!!
To oszuści
Nie wywiązują sie z umowy i zależy im tylko na zapłacie.
Brak jakiejkolwiek pomocy technicznej , usługi nie działają.
Klienta mają bardzo głęboko w dupie.
Najgorsza firma z jaka miałem do czynienia
-
~KASKA / 2025-05-11 14:20
Banda przy.....w i tyle w temacie. Nie polecam. Oszukują na każdym kroku. Tanio w związku z tym ZERO dosłownie ZERO infolinii. Bo tej ekipy przy.....w nie można nazwać infolinią. ZaletyJakie zalety? Nie ma żadnych, już od dawien dawnaWadyInfolinia, lekceważenie klienta
strona 1 z 54
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »