strona 2 z 56
-
~Roberto / 2025-06-26 15:26
Bardzo uczciwa jest to firma ????
Zarząd Telestrada S.A. informuje, że Sąd Apelacyjny w Warszawie w dniu dzisiejszym oddalił apelację spółki od wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 17.01.2023 r. w sprawie zaskarżenia Decyzji nr RLU-4/2020 wydanej przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dnia 8.12.2020, która:
1. nakłada na Telestradę S.A. środki usunięcia trwałych skutków naruszenia zbiorowych interesów konsumentów w sposób określony przez UOKiK,
2. zobowiązuje Telestrada S.A. do opublikowania na oficjalnej stronie internetowej oświadczenia o treści wskazanej przez UOKiK,
3. nakłada na Telestrada S.A. karę pieniężną w wysokości 8 414 408 (osiem milionów czterysta czternaście tysięcy czterysta osiem i 00/100) złotych.
Wyrok jest prawomocny. Tym samym Telestrada S.A. obowiązana jest wykonać postanowienia decyzji RLU-4/2020. -
-
~Taka jest prawda o tej firmie / 2025-06-26 15:17
Zarząd Telestrada S.A. informuje, że Sąd Apelacyjny w Warszawie w dniu dzisiejszym oddalił apelację spółki od wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 17.01.2023 r. w sprawie zaskarżenia Decyzji nr RLU-4/2020 wydanej przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dnia 8.12.2020, która:
1. nakłada na Telestradę S.A. środki usunięcia trwałych skutków naruszenia zbiorowych interesów konsumentów w sposób określony przez UOKiK,
2. zobowiązuje Telestrada S.A. do opublikowania na oficjalnej stronie internetowej oświadczenia o treści wskazanej przez UOKiK,
3. nakłada na Telestrada S.A. karę pieniężną w wysokości 8 414 408 (osiem milionów czterysta czternaście tysięcy czterysta osiem i 00/100) złotych.
Wyrok jest prawomocny. Tym samym Telestrada S.A. obowiązana jest wykonać postanowienia decyzji RLU-4/2020. -
~Iphone / 2025-06-26 15:04
Sieć Lajt Mobile jest ze średniowiecza. Nie można nawet wysłać cichego sms do UK aby dodać telefon do usługi Face Tame i Imessage. Dramat. Zatrzymali się na wsparciu IoS 12. Cena jest niska bo nie świadczą wszystkich usług. -
~Tomasz / 2025-06-26 15:01
Co z tego, że jest tanio, jak usługi nie działają prawidłowo.
Mam u nich kilka numerów i przy pełnym zasięgu sieci Plus prędkość LTE osiąga u mnie maksymalnie 2Mb/s download, 1Mb/s upload.
Reklamacja złożona, ale nie widzą problemu.
Sieć Plus twierdzi, że tak być musi, ponieważ dużo ludzi korzysta z nadajnika w mojej lokalizacji.
Reklamują maksymalny przesył 600/300 Mb/s, ale 2/1 Mb/s nie stanowi dla nich problemu.
W domu jest dużo więcej urządzeń, przeważnie w sieci Orange, które działają z prawidłowymi prędkościami LTE.
Zdecydowanie nie polecam tej sieci. -
~Dejf / 2025-06-26 15:00
Wszystkie pozytywne opinie sa wyssane z pi*dy, zyjemy w erze AI :D
Mialem przyjemnosc w tym miesiacu zrezygnowac z 2 numerow i uwolnic sie z tego bagienka.
Plusy - tansze abonamenty niz konkurencja
Minusy - warto placic mniej o cene kebaba zeby nie moc korzystac z tego za co sie placi?
Zasieg Plus - transfer nie istnieje. Bez wzgledu na lokalizacje. Jestes klientem 4tej kategorii. Kolezanka obok siedzi z karta PLUS/PlUSH i osiaga kilkukrotnie wyzszy transfer, nie moglem uwierzyc.
5G super sprawa, wolniejsze niz LTE. Nie da sie przeczytac artykulu na sra czu bo zasieg nie istnieje. Nie wazne czy siedisz w Warszawie czy wiosce. Nie istnieje.
Zasieg Orange - transfer sie poprawil, bo wczesniej testowalem Orange pre-paid w swojej lokaliacji(cjach). Ale,... zaczeli sobie naliczac za to samo otwarcie tej samej strony czy filmu 3x wiecej danych. Czyli miescisz sie w 100GB miesiecznie na zasiegu P, nagle w polowie miesiaca masz 0BG. Konsultanci na infolinii informuja mnie po odcieciu uslug ze ze mam 0GB do wykorzystania... 2 dni pozniej !w tym samym okresie rozliczeniowym! dane MAGICZNIE sie pojawiaja na koncie. Zadna jednostka sieci nie jest mi tego w stanie wyjasnic. Wszystkie reklamacje rozpatrywane z automatu negatywnie.
-
~Wojtek / 2025-06-26 14:58
Sąd drugiej instancji utrzymał w mocy karę w wysokości 8 mln zł, jaką Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na spółkę Telestrada, którą ukarano m.in. za to, że podszywała się pod innych operatorów telekomunikacyjnych.
Taka to uczciwa firma była i jest nadal.
Krętacze, oszuści a zniżki za polecenie klienta, jak nie miałem tak nie mam. -
~Angelika / 2025-06-26 14:55
Najgorszy operator. Wszystko jest u nich wirtualne poza płatnościami. W tym są skrupulatni i błyskawiczni.
Infolinia dramat. Same matoły bez szkoły, które nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytanie. -
~Robert M. / 2025-06-26 14:53
Przeniosłem niedawno numer do lajt mobile i bardzo tego żałuję. Praktycznie nie mogę korzystać z Internetu 5G. Jak już czytałem w wielu komentarzach, jest to nie tylko mój problem. Prędkości Internetu są na skandalicznie niskim poziomie i lajt nic z tym nie robi! Pracownicy infolinii odpisują jakieś puste frazesy i każdy jeden dopytuje o to samo od początku. Zero przepływu informacji i kontynuowania wątku mailowego. Amatorzy. WadySame wady -
-
~Porzuczka2002 / 2025-06-24 09:12
Jako nowa klientka Lajt Mobile jestem bardzo zadowolona! Na początku byłam trochę niepewna, jak przebiegnie cały proces przeniesienia numeru, ale wszystko poszło naprawdę sprawnie i bez stresu. Obsługa klienta była bardzo pomocna, cierpliwie odpowiadała na wszystkie moje pytania i tłumaczyła wszystko w prosty sposób, co dla mnie, jako osoby niezbyt technicznej, było bardzo ważne. Oferta jest przejrzysta i korzystna cenowo, a zasięg i jakość połączeń spełniają moje oczekiwania. Polecam Lajt Mobile każdej kobiecie, która szuka prostych i tanich rozwiązań! -
~PatON / 2025-06-24 09:08
Przeniesienie numeru przebiegło szybko i bez żadnych problemów. Obsługa klienta na najwyższym poziomie — konsultanci byli bardzo uprzejmi, cierpliwi i jasno wyjaśnili wszystkie kwestie. Dodatkowo, oferta jest naprawdę atrakcyjna cenowo, co w połączeniu z profesjonalnym podejściem sprawia, że z czystym sumieniem mogę polecić Lajt Mobile każdemu, kto szuka niezawodnego i taniego operatora. Zdecydowanie warto! -
~Jarek / 2025-06-20 13:47
Bardzo polecam Lajt Mobile! Szybko i bezproblemowo przeniosłem numer telefonu — wszystko poszło sprawnie i bez żadnych komplikacji. Konsultant był bardzo pomocny, uprzejmy i jasno wytłumaczył wszystkie kroki. Świetna obsługa i profesjonalne podejście. Zdecydowanie warto!
Zaletydobra cena, obsługa klienta -
~Wojtek W. / 2025-06-18 16:02
Sąd drugiej instancji utrzymał w mocy karę w wysokości 8 mln zł, jaką Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na spółkę Telestrada, którą ukarano m.in. za to, że podszywała się pod innych operatorów telekomunikacyjnych.
Taka to uczciwa firma była i jest -
~Irek / 2025-06-18 15:59
Nie polecam
To oszuści
Nie wywiązują sie z umowy i zależy im tylko na zapłacie.
Brak jakiejkolwiek pomocy technicznej , usłaugi nie działają.
Klienta mają bardzo głęboko w dupie
Najgorsza firma z jaka miałem do czynienia -
~Adam / 2025-06-18 15:58
DNO. Program poleceń to fikcja. Jedni dostają zwrot za polecenie klienta inni nie. Infolinia odpowiada tylko na wygodne pytania. W innym przypadku spychologia jeden na drugiego aż do zamęczenia klienta, żeby się wreszcie odczepił. -
~Klient / 2025-06-18 15:53
NIE POLECAM. BARDZO SŁABY ZASIĘG. KONTAKT Z INFOLINIĄ ZEROWY. JUŻ WOLĘ ROZMAWIAĆ Z BOTEM, MAM WRAŻENIE, ŻE PRZY OBECNYM POZIOMIE TECHNIKI BOT, JEST O WIELE INTELIGENTNIEJSZY OD PRACOWNIKÓW "INFOLINII" LAJT -
~Ania / 2025-06-18 15:52
Najgorszy operator wirtualny. Nieuczciwe praktyki. Infolinia nie istnieje, nie sposób się z nimi dogadać, chyba, że w temacie płatności.
Negatywne opinie na Google i Facebooku są natychmiast kasowane.
Są tak bezczelni, że chwalą się, ile to mają pozytywnych.
Zadowolenie klientów widać, jak na dłoni np. na tym portalu -
-
~Dejf / 2025-06-18 15:51
Wszystkie pozytywne opinie sa wyssane z pi*dy, zyjemy w erze AI :D
Mialem przyjemnosc w tym miesiacu zrezygnowac z 2 numerow i uwolnic sie z tego bagienka.
Plusy - tansze abonamenty niz konkurencja
Minusy - warto placic mniej o cene kebaba zeby nie moc korzystac z tego za co sie placi?
Zasieg Plus - transfer nie istnieje. Bez wzgledu na lokalizacje. Jestes klientem 4tej kategorii. Kolezanka obok siedzi z karta PLUS/PlUSH i osiaga kilkukrotnie wyzszy transfer, nie moglem uwierzyc.
5G super sprawa, wolniejsze niz LTE. Nie da sie przeczytac artykulu na sra czu bo zasieg nie istnieje. Nie wazne czy siedisz w Warszawie czy wiosce. Nie istnieje.
Zasieg Orange - transfer sie poprawil, bo wczesniej testowalem Orange pre-paid w swojej lokaliacji(cjach). Ale,... zaczeli sobie naliczac za to samo otwarcie tej samej strony czy filmu 3x wiecej danych. Czyli miescisz sie w 100GB miesiecznie na zasiegu P, nagle w polowie miesiaca masz 0BG. Konsultanci na infolinii informuja mnie po odcieciu uslug ze ze mam 0GB do wykorzystania... 2 dni pozniej !w tym samym okresie rozliczeniowym! dane MAGICZNIE sie pojawiaja na koncie. Zadna jednostka sieci nie jest mi tego w stanie wyjasnic. Wszystkie reklamacje rozpatrywane z automatu negatywnie. -
~Basia Barbara / 2025-06-18 15:50
Amatorzy cały ten lajt i Telestrada. Już kilka razy byli karani za stosowanie nieuczciwych praktyk. Mam wrażenie, że nadal UOKiK powinien się przyglądać temu, co robią. A robią ludzi w konia.
Jak można reklamować, że Internet jest w technologii 5G skoro nie przekracza 30Mb/s przy pełnym zasięgu sieci Orange?
To ja wolę 3G u innych operatorów -
~Kaśka B. / 2025-06-18 15:45
Oferta w lajt wcale nie jest uczciwa. Cały czas jakieś dodatkowe opłaty. Infolinia kompletne matoły bez szkoły. Nie potrafią odpowiadać na najprostsze pytania -
~NataN / 2025-06-18 11:42
Korzystam z lajt mobile i u mnie internet działa bez większych problemów, a obsługa klienta odpowiada całkiem szybko. Co do braku aplikacji mobilnej – wcale jej nie brakuje, bo panel przez przeglądarkę działa jak aplikacja, więc wszystko załatwiam wygodnie bez instalowania dodatkowego programu działającego ciągle w tle i zbierającego moje dane. Za taką cenę to naprawdę super opcja.
strona 2 z 56