Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lajt Mobile opinie

Ocena na podstawie 1094 opinii

3.86 / 5

  • Cena/Jakość
    3.76
  • Obsługa klienta
    3.81
  • Oferta
    4.04

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 55
  • ~Damian Mora / 2025-06-30 08:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z lajt mobile już od jakiegoś czasu i serio – jestem bardzo zadowolony. Ceny mega przystępne, wszystko działa tak, jak powinno. Internet śmiga, rozmowy bez problemu, nic się nie rwie ani nie zawiesza.

    Fajne jest też to, że nie trzeba wiązać się długą umową. Obsługa klienta też bardzo na plus – jak miałem pytanie, to szybko ogarnęli temat.

    Generalnie – dobra opcja, jeśli nie chcesz przepłacać, a zależy Ci na normalnym, bezproblemowym działaniu. Polecam!
    Zaletystosunek jakości do ceny
  • ~Roberto / 2025-06-26 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo uczciwa jest to firma ????

    Zarząd Telestrada S.A. informuje, że Sąd Apelacyjny w Warszawie w dniu dzisiejszym oddalił apelację spółki od wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 17.01.2023 r. w sprawie zaskarżenia Decyzji nr RLU-4/2020 wydanej przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dnia 8.12.2020, która:

    1. nakłada na Telestradę S.A. środki usunięcia trwałych skutków naruszenia zbiorowych interesów konsumentów w sposób określony przez UOKiK,
    2. zobowiązuje Telestrada S.A. do opublikowania na oficjalnej stronie internetowej oświadczenia o treści wskazanej przez UOKiK,
    3. nakłada na Telestrada S.A. karę pieniężną w wysokości 8 414 408 (osiem milionów czterysta czternaście tysięcy czterysta osiem i 00/100) złotych.

    Wyrok jest prawomocny. Tym samym Telestrada S.A. obowiązana jest wykonać postanowienia decyzji RLU-4/2020.
  • ~Taka jest prawda o tej firmie / 2025-06-26 15:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Zarząd Telestrada S.A. informuje, że Sąd Apelacyjny w Warszawie w dniu dzisiejszym oddalił apelację spółki od wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 17.01.2023 r. w sprawie zaskarżenia Decyzji nr RLU-4/2020 wydanej przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dnia 8.12.2020, która:

    1. nakłada na Telestradę S.A. środki usunięcia trwałych skutków naruszenia zbiorowych interesów konsumentów w sposób określony przez UOKiK,
    2. zobowiązuje Telestrada S.A. do opublikowania na oficjalnej stronie internetowej oświadczenia o treści wskazanej przez UOKiK,
    3. nakłada na Telestrada S.A. karę pieniężną w wysokości 8 414 408 (osiem milionów czterysta czternaście tysięcy czterysta osiem i 00/100) złotych.

    Wyrok jest prawomocny. Tym samym Telestrada S.A. obowiązana jest wykonać postanowienia decyzji RLU-4/2020.
  • ~Iphone / 2025-06-26 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć Lajt Mobile jest ze średniowiecza. Nie można nawet wysłać cichego sms do UK aby dodać telefon do usługi Face Tame i Imessage. Dramat. Zatrzymali się na wsparciu IoS 12. Cena jest niska bo nie świadczą wszystkich usług.
  • ~Tomasz / 2025-06-26 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Co z tego, że jest tanio, jak usługi nie działają prawidłowo.
    Mam u nich kilka numerów i przy pełnym zasięgu sieci Plus prędkość LTE osiąga u mnie maksymalnie 2Mb/s download, 1Mb/s upload.

    Reklamacja złożona, ale nie widzą problemu.

    Sieć Plus twierdzi, że tak być musi, ponieważ dużo ludzi korzysta z nadajnika w mojej lokalizacji.
    Reklamują maksymalny przesył 600/300 Mb/s, ale 2/1 Mb/s nie stanowi dla nich problemu.

    W domu jest dużo więcej urządzeń, przeważnie w sieci Orange, które działają z prawidłowymi prędkościami LTE.

    Zdecydowanie nie polecam tej sieci.
  • ~Dejf / 2025-06-26 15:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Wszystkie pozytywne opinie sa wyssane z pi*dy, zyjemy w erze AI :D

    Mialem przyjemnosc w tym miesiacu zrezygnowac z 2 numerow i uwolnic sie z tego bagienka.

    Plusy - tansze abonamenty niz konkurencja
    Minusy - warto placic mniej o cene kebaba zeby nie moc korzystac z tego za co sie placi?

    Zasieg Plus - transfer nie istnieje. Bez wzgledu na lokalizacje. Jestes klientem 4tej kategorii. Kolezanka obok siedzi z karta PLUS/PlUSH i osiaga kilkukrotnie wyzszy transfer, nie moglem uwierzyc.
    5G super sprawa, wolniejsze niz LTE. Nie da sie przeczytac artykulu na sra czu bo zasieg nie istnieje. Nie wazne czy siedisz w Warszawie czy wiosce. Nie istnieje.

    Zasieg Orange - transfer sie poprawil, bo wczesniej testowalem Orange pre-paid w swojej lokaliacji(cjach). Ale,... zaczeli sobie naliczac za to samo otwarcie tej samej strony czy filmu 3x wiecej danych. Czyli miescisz sie w 100GB miesiecznie na zasiegu P, nagle w polowie miesiaca masz 0BG. Konsultanci na infolinii informuja mnie po odcieciu uslug ze ze mam 0GB do wykorzystania... 2 dni pozniej !w tym samym okresie rozliczeniowym! dane MAGICZNIE sie pojawiaja na koncie. Zadna jednostka sieci nie jest mi tego w stanie wyjasnic. Wszystkie reklamacje rozpatrywane z automatu negatywnie.
  • ~Wojtek / 2025-06-26 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Sąd drugiej instancji utrzymał w mocy karę w wysokości 8 mln zł, jaką Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na spółkę Telestrada, którą ukarano m.in. za to, że podszywała się pod innych operatorów telekomunikacyjnych.

    Taka to uczciwa firma była i jest nadal.

    Krętacze, oszuści a zniżki za polecenie klienta, jak nie miałem tak nie mam.
  • ~Angelika / 2025-06-26 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator. Wszystko jest u nich wirtualne poza płatnościami. W tym są skrupulatni i błyskawiczni.

    Infolinia dramat. Same matoły bez szkoły, które nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytanie.
  • ~Robert M. / 2025-06-26 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniosłem niedawno numer do lajt mobile i bardzo tego żałuję. Praktycznie nie mogę korzystać z Internetu 5G. Jak już czytałem w wielu komentarzach, jest to nie tylko mój problem. Prędkości Internetu są na skandalicznie niskim poziomie i lajt nic z tym nie robi! Pracownicy infolinii odpisują jakieś puste frazesy i każdy jeden dopytuje o to samo od początku. Zero przepływu informacji i kontynuowania wątku mailowego. Amatorzy.
    WadySame wady
  • ~Porzuczka2002 / 2025-06-24 09:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Jako nowa klientka Lajt Mobile jestem bardzo zadowolona! Na początku byłam trochę niepewna, jak przebiegnie cały proces przeniesienia numeru, ale wszystko poszło naprawdę sprawnie i bez stresu. Obsługa klienta była bardzo pomocna, cierpliwie odpowiadała na wszystkie moje pytania i tłumaczyła wszystko w prosty sposób, co dla mnie, jako osoby niezbyt technicznej, było bardzo ważne. Oferta jest przejrzysta i korzystna cenowo, a zasięg i jakość połączeń spełniają moje oczekiwania. Polecam Lajt Mobile każdej kobiecie, która szuka prostych i tanich rozwiązań!
  • ~PatON / 2025-06-24 09:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeniesienie numeru przebiegło szybko i bez żadnych problemów. Obsługa klienta na najwyższym poziomie — konsultanci byli bardzo uprzejmi, cierpliwi i jasno wyjaśnili wszystkie kwestie. Dodatkowo, oferta jest naprawdę atrakcyjna cenowo, co w połączeniu z profesjonalnym podejściem sprawia, że z czystym sumieniem mogę polecić Lajt Mobile każdemu, kto szuka niezawodnego i taniego operatora. Zdecydowanie warto!
  • ~Jarek / 2025-06-20 13:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo polecam Lajt Mobile! Szybko i bezproblemowo przeniosłem numer telefonu — wszystko poszło sprawnie i bez żadnych komplikacji. Konsultant był bardzo pomocny, uprzejmy i jasno wytłumaczył wszystkie kroki. Świetna obsługa i profesjonalne podejście. Zdecydowanie warto!

    Zaletydobra cena, obsługa klienta
  • ~Wojtek W. / 2025-06-18 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Sąd drugiej instancji utrzymał w mocy karę w wysokości 8 mln zł, jaką Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na spółkę Telestrada, którą ukarano m.in. za to, że podszywała się pod innych operatorów telekomunikacyjnych.

    Taka to uczciwa firma była i jest
  • ~Irek / 2025-06-18 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    To oszuści
    Nie wywiązują sie z umowy i zależy im tylko na zapłacie.
    Brak jakiejkolwiek pomocy technicznej , usłaugi nie działają.
    Klienta mają bardzo głęboko w dupie
    Najgorsza firma z jaka miałem do czynienia
  • ~Adam / 2025-06-18 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO. Program poleceń to fikcja. Jedni dostają zwrot za polecenie klienta inni nie. Infolinia odpowiada tylko na wygodne pytania. W innym przypadku spychologia jeden na drugiego aż do zamęczenia klienta, żeby się wreszcie odczepił.
  • ~Klient / 2025-06-18 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. BARDZO SŁABY ZASIĘG. KONTAKT Z INFOLINIĄ ZEROWY. JUŻ WOLĘ ROZMAWIAĆ Z BOTEM, MAM WRAŻENIE, ŻE PRZY OBECNYM POZIOMIE TECHNIKI BOT, JEST O WIELE INTELIGENTNIEJSZY OD PRACOWNIKÓW "INFOLINII" LAJT
  • ~Ania / 2025-06-18 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator wirtualny. Nieuczciwe praktyki. Infolinia nie istnieje, nie sposób się z nimi dogadać, chyba, że w temacie płatności.

    Negatywne opinie na Google i Facebooku są natychmiast kasowane.

    Są tak bezczelni, że chwalą się, ile to mają pozytywnych.

    Zadowolenie klientów widać, jak na dłoni np. na tym portalu
  • ~Dejf / 2025-06-18 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie pozytywne opinie sa wyssane z pi*dy, zyjemy w erze AI :D

    Mialem przyjemnosc w tym miesiacu zrezygnowac z 2 numerow i uwolnic sie z tego bagienka.

    Plusy - tansze abonamenty niz konkurencja
    Minusy - warto placic mniej o cene kebaba zeby nie moc korzystac z tego za co sie placi?

    Zasieg Plus - transfer nie istnieje. Bez wzgledu na lokalizacje. Jestes klientem 4tej kategorii. Kolezanka obok siedzi z karta PLUS/PlUSH i osiaga kilkukrotnie wyzszy transfer, nie moglem uwierzyc.
    5G super sprawa, wolniejsze niz LTE. Nie da sie przeczytac artykulu na sra czu bo zasieg nie istnieje. Nie wazne czy siedisz w Warszawie czy wiosce. Nie istnieje.

    Zasieg Orange - transfer sie poprawil, bo wczesniej testowalem Orange pre-paid w swojej lokaliacji(cjach). Ale,... zaczeli sobie naliczac za to samo otwarcie tej samej strony czy filmu 3x wiecej danych. Czyli miescisz sie w 100GB miesiecznie na zasiegu P, nagle w polowie miesiaca masz 0BG. Konsultanci na infolinii informuja mnie po odcieciu uslug ze ze mam 0GB do wykorzystania... 2 dni pozniej !w tym samym okresie rozliczeniowym! dane MAGICZNIE sie pojawiaja na koncie. Zadna jednostka sieci nie jest mi tego w stanie wyjasnic. Wszystkie reklamacje rozpatrywane z automatu negatywnie.
  • ~Basia Barbara / 2025-06-18 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Amatorzy cały ten lajt i Telestrada. Już kilka razy byli karani za stosowanie nieuczciwych praktyk. Mam wrażenie, że nadal UOKiK powinien się przyglądać temu, co robią. A robią ludzi w konia.

    Jak można reklamować, że Internet jest w technologii 5G skoro nie przekracza 30Mb/s przy pełnym zasięgu sieci Orange?

    To ja wolę 3G u innych operatorów
  • ~Kaśka B. / 2025-06-18 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta w lajt wcale nie jest uczciwa. Cały czas jakieś dodatkowe opłaty. Infolinia kompletne matoły bez szkoły. Nie potrafią odpowiadać na najprostsze pytania
strona 1 z 55
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2615
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.86, ilość opinii: 1094
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186