strona 1 z 49
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Toto / 2024-11-08 11:56
Lajt jest dobry ale pod warunkiem, że wybierze się abonament w ramach którego można wybrać jednorazowo sieć Orange do działania karty sim. Plus to syf. -
-
~Paweł / 2024-10-31 11:44
W lajt jestem od lat - zasięg w porządku, najniższe ceny na rynku (20 zł za 30 GB), bardzo dobry kontakt z obsługą klienta więc to ze lajt mobile nie posiada biur stacjonarnych kompletnie nie stanowi problemu. Dodatkowo dostałem super zniżki za polecenie przez co mam abonament praktycznie za darmo. Warto dać szansę i przekonać się, ze MVNO wcale nie odbiegają jakością od wielkiej czwórki oferując przy tym naprawdę niskie ceny. Zaletyatrakcyjne ceny, super zniżki, dobry kontakt z BOKWadyroaming mógłby być nieco lepszy ale ujdzie -
~Marcel / 2024-10-31 11:34
Abonament posiadam od kilku miesięcy. Jestem w pełni zadowolony z zasięgu, bardzoo atrakcyjnych cen i normalnej ludzkiej obsługi, która jest pomocna. Polecam. Zaletyzasięg z możliwością wyboru, bardzo dobre ceny, sprawna obsługa klienta -
~Janusz / 2024-10-17 21:12
Zawyżanie Faktur-Zgodnie z podpisaną umową wynegocjowałem kwotę 17,50. faktura przyszła na kwotę 35,00 a nastepna na kwotę 20,00 zł ZaletyW ostatnim czasie dobry sygnał połaczeniaWadyZawyżanie Faktur -
~Nik / 2024-10-06 21:42
Jestem prymityw złodzieje chamy olewają klijenta !! -
~Ewa / 2024-09-30 13:26
Faktura za sierpień 2024 opiewała na ponad 200 zł, co przy miesięcznych opłatach rzędu 37zł mnie bardzo zaskoczyło. Przy bliższym zapoznaniu się z danymi na fakturze, okazało się, że kiedy przebywaliśmy w Albanii, Serbii i Czarnogórze zostały naliczone opłaty za połączenia, których nie odbieraliśmy ani nie wykonywaliśmy. Okazało się, że jest haczyk, o którym operator Lajtmobile nigdy Ci nie powie. Kiedy jesteśmy poza Unią Europejską i włącza się nasza poczta głosowa za granicą, a jesteśmy abonentami Lajmobila, to ponosimy dwie opłaty. Pierwsza to opłata za połączenie przychodzące. Druga to opłata za połączenie wychodzące, czyli przekierowanie do poczty głosowej. W ten sposób straciliśmy pieniądze i zaufanie do operatora. Czujemy się oszukani, gdyż jeszcze przez wyjazdem dzwoniłam do obsługi klienta i nie poinformowano mnie o tym, że włączona poczta głosowa poza Unią Europejską może przysporzyć nam takich problemów, mimo, że pytałam, co mamy zrobić i jakie funkcje włączyć/wyłączyć, aby nie ponieść dodatkowych opłat będąc poza granicami UE. Co ciekawe, w tym roku byliśmy w Indiach i mamy odnotowane nieodebrane rozmowy przychodzące, a w jakiś sposób opłaty nie zostały nam naliczone. Czyli system działa wybiórczo? Złożyłam reklamację, która została odrzucona na podstawie standardowej formuły informacji o Cenniku Usług Dodatkowych i że byłam świadoma takich opłat oraz, że połączenia do Indii nie zostały odnotowane. Jeśli przeczytacie sobie Cennik Usług dodatkowych nie będzie tam słów "poczta głosowa" i związane z nią opłaty w przypadku przebywania poza UE. Zostałam też poinformowana, że połączenia przychodzące do Indii nie zostały odnotowane. Ciekawe, bo zostały odnotowane na telefonie męża. Nie odpuszczę tego, bo czuję, że zostałam oszukana jako konsument i czeka mnie postępowanie mediacyjne. Wystrzegajcie się tego operatora, bo skuszenie się na tanią ofertę może skutkować drogimi rachunkami, stratą czasu i nieprzyjemnymi konsekwencjami. I pamiętajcie o włączeniu poczty głosowej w przypadku wyjazdu poza UE. -
~Richard / 2024-09-27 19:51
Nie polecam rażący brak kompetencji konsultantów,którzy wprowadzają w bład! Firma potrafi wysyłać pismo za opóźnienie 6 dyniowe Strasząc Sądem!? Nie zapytają uprzednio czy kwota została już wołacona,przed otrzymaniem pisemka.To sprawę proszę potraktować jako nie aktualną.Tej formułki nie dało się pani z działu ołatnosci Zamiescić w piśmie do klienta. Zastraszanie??? ZaletyNijakieWadyWprowadzanie w bład -
~Phil / 2024-09-27 11:46
20 zł za 30 GB - bardzo dobra oferta, z której korzystam od roku. Świetna jakość usługi do ceny i bezproblemowy kontant z BOK. Super! ZaletyObsługa klienta, atrakcyjne ceny, rzetelna firma, 100% polska firma -
-
~Przemek / 2024-09-27 11:36
W końcu sieć komórkowa, która oferuje prosty i przejrzysty plan! Bez ukrytych kosztów i zbędnych komplikacji. Zdecydowanie polecam Lajt Mobile każdemu, kto ceni sobie przejrzystość i oszczędności! ZaletyCena, transparentność -
~Jacek / 2024-09-27 11:35
W końcu sieć komórkowa, która oferuje prosty i przejrzysty plan! Bez ukrytych kosztów i zbędnych komplikacji. Zdecydowanie polecam Lajt Mobile każdemu, kto ceni sobie przejrzystość i oszczędności! ZaletyCena, transparentność -
~Phil / 2024-09-02 09:51
10 zł za 10 GB w 5G - oferta rewelacja. Jak zaoszczędzić na abonamencie to tylko z lajt mobile! Łatwo, szybko, bezproblemowo. Polecam. Najatrakcyjniejsze pakiety na rynku. ZaletyCena -
~Kaja / 2024-08-22 11:14
Polecam.
Panowie z obsługi klienta bardzo profesjonalni. Przy problemach z założeniem konta, pokierowali co należy zrobić. Internet stabilny w atrakcyjnej cenie :)ZaletyObsługa klienta -
~Toni / 2024-08-07 09:14
Super tania sieć - jestem zadowolony :) Internet działa bez zarzutu. Jak dla mnie najlepsza oferta z uwzględnieniem jakość/cena. -
~Zeus / 2024-08-06 15:09
A do tego w sieci Telegrosik na kartę (mtg) jest normalny roaming krajowy czyli telefon sam przełącza się pomiędzy siecią Play, Orange, a w Lajcie tylko podczas zawierania umowy abonamentowej na sztywno wybieramy albo Plusa, albo Orange. Lajt to słabizna. Wadydrogo i słabo sieciowo -
~Zeus / 2024-08-06 15:03
Mobilny telegrosik (mtg) działający na Play bije cenowo Lajta, a do tego lepsza jakość LTE/5G. Wadydrogo i słabo sieciowo -
~Damian / 2024-08-02 15:51
Wg mnie najlepszy operator w Polsce. Tani a zarazem świetnie się sprawdza (mam lajtmobile w infrastrukturze orange) -
-
~Damian / 2024-08-02 15:51
Wg mnie najlepszy operator w Polsce. Tani a zarazem świetnie się sprawdza (mam lajtmobile w infrastrukturze orange) -
~Ewa / 2024-07-20 11:28
Nie polecam w 100%. Przy nie potwierdzeniu warunków umowy oraz telefonicznej rozmowie w której wyraźnie informuje sie, że nie podpisuje i tak wysyłają kuriera z kartą. Odbiór przesyłki rozumiany jest rozumiany jako akceptacja warunków. -
~jack / 2024-07-15 10:15
wszystko super! Przenioslem cala rodzine do lajta i polecam wszystkim znajomym. Dzieki temu sam zaoszczedzilem juz sporo -
~Adam W. / 2024-07-12 12:29
Firma tania, ale jest dużo problemów z działaniem usług. Lekceważące podejście do klienta. Po wymianie kart z Plus na Orange (spowodowane to było zawrotną prędkością Internetu 1Mb/s) nie mam możliwości sprawdzenia stanu pakietów Internetowych.
Nie jest widoczne w systemie zużycie danych, tak, jak to było w przypadku kart Plusa (kolejny dzień pracują nad tym, bo jest to bardzo, ale to bardzo skomplikowane).
Infolinia jest niekompetentna. Przysyłają mi kody MMI, które nie działają.
Sami nie wiedzą, jak klient może samodzielnie sprawdzić zużycie Internetu? Jakieś nieporozumienie.
Pan Mł. Specjalista Mikołaj D. przysłał mi kod 1711099# - kod nie działa.
Pani Liderka Sekcji Obsługi Klienta Joanna S. dzisiaj podała kod 1710*99# - kod oczywiście też nie działa.
Czy znajdzie się w tej firmie ktoś, kto poda mi poprawne kody, skoro infolinia nie jest w stanie tego zrobić?
P.S.
Po wymianie kart z Plus na Orange Internet LTE przyspieszył do 7Mb/s z deklarowanych 600Mb/S max.ZaletyBRAKWadyPrędkość LTE, obsługa klienta
strona 1 z 49
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »