strona 1 z 51
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Ja Blaze / 2025-03-30 14:12
Zdjęcie 1 sprawdza Tomasz
Niestety nie możemy obecnie opublikować tych treści
Zobacz szczegóły i działania
Ja Blaze
3 opinie·2 zdjęcia
2 tygodnie temu
Nowa
Nie polecam. Oplacalem abonament chyba ok. 2 lat u tego operatora, zostawiajac ponad 1k zl, nie mialem potrzeby zmiany, glownie z wygody. Jednak jadąc przy granicy (kilkadziesiat km) naliczylo mi transfer danych z rosji, nastepnie bedac …Więcej
3
Tomasz Chmura
4 opinie
miesiąc temu
Uwaga na absurdalne praktyki firmy. Żądają od klienta wpłaty zaliczki na poczet rachunku, strasząc (szantażując?) że inaczej po 3 dniach zablokują wszystkie numery. To wiadomość przesłana drogą mailową, bez wystawienia jakiegokolwiek …Więcej
❤️????5
Michał
1 opinia
miesiąc temu
Na początku podchodziłem z rezerwą do sieci wirtualnych ale gdy przyszła W KOŃCU decyzja o przeniesieniu do POLSKIEJ sieci to ostateczny wybór padł właśnie na sieć wirtualną, a dokładnie LAJT MOBILE. Najpierw był na próbę jeden numer, a …Więcej
❤️1
Piotr Tom
Lokalny przewodnik·114 opinii·1918 zdjęć
miesiąc temu
Bardzo pozytywne zaskoczenie.
Leit Mobile to jak dobry przyjaciel – zawsze jest, gdy go potrzebujesz! Zero lagów, internet śmiga jak torpeda, a zasięg? Nawet w piwnicy babci mogę oglądać …Więcej
Monika Chmura
Lokalny przewodnik·52 opinie·23 zdjęcia
miesiąc temu
Firma każe zapłacić bez wystawionej faktury zaliczkę w kwocie ponad 700 zł , na poczet prognoz . UWAGA , nie korzystajcie z oszustwa . Poniżej treść wysłanej wiadomości przez operatora. Zero faktury tylko żądanie wpłaty . Nigdy nie …Więcej
❤️????????5
Maciej Oczkowicz
1 opinia
2 tygodnie temu
Nowa
Polecam sieć. Ceny abonamentu konkurencyjne, pakiety danych wystarczające, a zasięg mam wszędzie. Nie raz spotkałem się, że w niektórych miejscach znajomi nie mieli zasięgu a ja bez problemu mogłem korzystać z sieci.
Yurek
6 opinii·1 zdjęcie
4 tygodnie temu
Szczerze odradzam lajt mobile telestrada, ponieważ doliczają opłaty za nieodebrane połączenia w roamingu i tworzą fałszywą narrację w postępowaniu reklamacyjnym! …Więcej
❤️????8
Leila Kekani
Lokalny przewodnik·21 opinii·2 zdjęcia
miesiąc temu
Korzystam z Lajt Mobile od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona! Świetna jakość usług, stabilny zasięg i atrakcyjne ceny. Założyłam nowy numer i wszystko przebiegło sprawnie i bezproblemowo. Obsługa klienta jest pomocna i szybko odpowiada na pytania. Zdecydowanie polecam każdemu, kto szuka niezawodnej sieci w dobrej cenie!
Tomasz M
Lokalny przewodnik·13 opinii·10 zdjęć
2 miesiące temu
Przestroga dla nowych klientów Lajt Mobile
Chciałbym podzielić się swoim doświadczeniem z firmą Lajt Mobile, które może …Więcej
❤️????4
B. P.
2 opinie
2 miesiące temu
Jeden z najgorszych operatorow jaki mialam. Najpierw w rozmowie z konsultantem zaoferowali mi "dobra" oferte na dwa numery, niską oplatę aktywacyjna. Po zawarciu umowy (przyznam, ze jej nie czytalam, bo nie moglam otworzyc i zaakceptowal w …Więcej
????❤️6
Karol Zelik
Lokalny przewodnik·18 opinii
2 miesiące temu
Lajt Mobile to doskonały wybór dla osób szukających niezawodnej i taniej sieci komórkowej. Jestem bardzo zadowolony z jakości usług tej sieci – zarówno zasięg, jak i prędkość internetu są na bardzo dobrym poziomie, a ceny pakietów …Więcej
Mariusz Brandys
Lokalny przewodnik·37 opinii·156 zdjęć
tydzień temu
Nowa
Wszystko ok
Możliwość wybrania zasięgu pomiędzy dwiema sieciami .
Cena pakietów jak najbardziej na tak
Szybki kontakt odzew od strony Lajt mobilne
Piotr Hajnosz
1 opinia
2 miesiące temu
Na razie jest bardzo dobrze... nie dzwonią, nie zawracają gitary jak nie trzeba. Usługi dobrze działają. Rozmowy i smsy no limit + 10G na numer, płacę ok. 70zł za 4y numery. Wypowiedzenie umowy mam 30 dni... także nie warto podpisywać …Więcej
Marcin Gugaj
1 opinia
2 miesiące temu
Skusiłam się na dobrą promocję po podpisaniu umowy online okazuje się że trzeba jeszcze zapłacić 35 zł za aktywacje nigdzie tego nie było na stronie! Jawna kpina!Oczywiscie złożyłam dyspozycje rezygnacji
❤️????5
Obelix Capone
11 opinii
miesiąc temu
Najlepszy operator. Mam 3 numery u tego operatora i z żadnym nie miałem jakichkolwiek problemów. Biuro obsługi klienta też na najwyższym poziomie. Bez kolejek na oczekiwane połączenie jak również kontakt meilowy perfekcyjny. Polecam i pozdrawiam
Marianna
5 opinii·6 zdjęć
2 tygodnie temu
Nowa
Bardzo nieuczciwa firma! Szczerze nie polecam.
Internet u nich działa skandalicznie wolno i nie pomaga wymiana karty sim z Plus …Więcej
Zdjęcie 1 sprawdza Marianna
Zdjęcie 2 sprawdza Marianna
Zdjęcie 3 sprawdza Marianna
Zdjęcie 4 sprawdza Marianna
❤️????8
Marta Jankowicz
5 opinii·8 zdjęć
miesiąc temu
Super operator - tanio, dobrze, solidnie. Nie ma problemu z zasięgiem a miałam takie obawy. Zupełnie niepotrzebnie. Obecnie wykupiłam kolejne numery dla dzieci. To chyba najlepsza opinia :)
Jan Kowalski
2 opinie
2 miesiące temu
Niestety za niską ceną idzie niska jakość. Zasięg to MA-SA-KRA. Szybkość Internetu mobilnego jak 20 lat temu. Obsługa klienta nie odpowiada na zadane wprost pytania (albo sami nie wiedzą albo nie chcą udzielać informacji które umożliwią klientowi świadomą decyzję o wyborze droższego, ale lepszego operatora).
❤️????4
Hania Góralewicz
1 opinia
tydzień temu
Nowa
Cały proces przeniesienia numeru przebiegł sprawnie i szybko. Państwo pracujący tam bardzo sympatyczni i pomocni. Polecam :)
Danuta Szaferska
1 opinia
4 miesiące temu
Cóż, muszę wyrazić swój niekłamany zachwyt nad profesjonalizmem i błyskawiczną reakcją mojego operatora telekomunikacyjnego. Zorganizowanie przeniesienia numeru to przecież detal w ich codziennej pracy, ale najwyraźniej uznali, że moje …Więcej
❤️????4
Ireneusz Ziarkiewicz
12 opinii
2 miesiące temu
Nie polecam
To oszuści
Nie wywiązują sie z umowy i zależy im tylko na zapłacie. …Więcej
????❤️6
Czarna Pantera
1 opinia
2 tygodnie temu
Nowa
Najgorszy operator wirtualny. Niestety obsługa klienta też jest wirtualna szczególnie pan Sebastian i pani Angelika ????
1
artdomestic Jacek Szłapa
1 opinia
5 miesięcy temu
Tragedia,
02.10.2024 złożyłem zamówienie na kartę SIM Internet mobilny. Dokonałem wszelkich czynności ,aby przyspieszyć cały proces. 05.10.2024 odebrałem kartę SIM i …Więcej
5
Ja Blaze
3 opinie·2 zdjęcia
2 tygodnie temu
Nowa
Nie polecam. Oplacalem abonament chyba ok. 2 lat u tego operatora, zostawiajac ponad 1k zl, nie mialem potrzeby zmiany, glownie z wygody. Jednak jadąc przy granicy (kilkadziesiat km) naliczylo mi transfer danych z rosji, nastepnie bedac oddelegowanym f-szem SG do ochrony granicy wschodniej, zmuszony zostalem do podrozy na kresy, gdzie naliczylo mi tranfer danych z Bialorusi (na miejscu, po zameldowaniu i dyslokacji zablokowalem operatora, wiec pewnie w dojezdzie). Kwota smieszna, ok. 24zl. I teraz zeby bylo jasne, mam swiadomosc tego ze prawnie jestem zobligowany do zaplaty i oplate uiszcze. Natomiast inni operatorzy czesto umazaja takie koszta swoim uzytkownikom w ramach dobrej wspolpracy (rozmawialem z f-szami i zolnierzami, ktorzy reklamowali takie rachunki). Nasi wschodni sasiedzi celowo maja zwiekszona moc nadajnikow gsm. Jako że moja reklamacja zostala odrzucona, tego samego dnia przenioslem numer do innego operatora (na lepszych warunkach). Goraco zachecam innych uzytkownikow do podobnych reakcji, moze, choc tylko moze, kiedys wymusimy na podobnych firmach zachodni standard obslugi klienta, a nie dojenie, przy kazdej okazji. Dodam, ze proces przeniesienia numeru to doslownie kilka minut i oczekiwanie na kuriera ok. 2 dni robocze, a satysfakcja gwarantowana. -
-
~Sebastian / 2025-03-30 14:11
Dziady jakich mało. Byłem u nich 7 lat z 3 numerami a gdy chciałem przenieść numerygdzieindziej cały czas blokowali przeniesienie ( najpierw musiałem przenosić numery z firmowych jednosobowa działalność gospodarcza na mnie na siebie - dane,nipy, pesele, adresy wszystko to samo - jedyna różnica to nazwa firmy przed nazwiskiem) Stracone parę tygodni ale i tak się przeniosę do NJU -dużo lepsze warunki i na subskrypcji można mieć 5 numerów. NIE POLECAM LAJT MOBILE. -
~Tom / 2025-03-30 14:08
5G u tego operatora nie działa. Kupiłem nowy telefon i przy pełnym zasięgu 5G uzyskuje u mnie prędkość max 27/8Mb. To jest nieporozumienie. Nadajnik 5G na sąsiednim budynku. ZaletyBrak zaletWadySkandalicznie wolny Internet. Infolinia ignorująca klienta -
~Aga / 2025-03-27 22:07
Szkoda, że nie można dać 0 gwiazdek. Jedna to dla tej pseudo firmy komplement WadyInfolinia przygłupów -
~Dino / 2025-03-27 22:03
DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. DNO. ZaletyNie widzęWadyInfolinia -
~Bartosz / 2025-03-27 22:00
Nie polecam. Infolinia rzeczywiście poziom mułu. Nie sposób się porozumieć, jakby człowiek rozmawiał z debilami. Ale widocznie firmie nie zależy i dlatego zatrudniają takich ćwierćinteligentów WadyINFOLINIA -
~Martin / 2025-03-27 21:56
Beznadziejny zasięg. Internet praktycznie nie działa. 5G nie istnieje w tej firmie. Infolinia same matoły WadyPrędkość Internetu -
~Dorota / 2025-03-27 21:54
Beznadziejna firma. Nie dziwię się, że jest tutaj tak dużo negatywnych opinii. Z Googla, Facebooka, Trustpilot większość negatywnych usuwają. ZaletyBrakWadySame wady -
-
~Anna / 2025-03-25 20:01
Sprawdziłam w wyszukiwarce i znalazłam kilka tańszych firm z tańszym abonamentem i większą ilością Internetu.
Faktycznie kłamczuchy podają nieprawdę, że są najtańsi. Tak nie jest.
Ciekawe, czy takie praktyki są dozwolone. Zgłoszę to do UOKiK tak nie powinno być.ZaletyJakie zalety? To oszuściWadyZa mała rubryka na wypisanie wad -
~Tomasz / 2025-03-25 19:57
Amatorzy. Nie polecam. Infolinia nie jest w stanie odpowiedzieć na żadne pytanie. Kłamią, kombinują byle tylko nie przyznać się do błędu. ZaletyBrakWadySame wady -
~Witek / 2025-03-25 19:42
Infolinia amatorów. Pan Hubert Szymutko, Kamil Bankiera udają, że nie wiedzą o co chodzi i za każdym razem nie udzielają odpowiedzi na proste pytania. ZaletyBrakWadyInfolinia -
~Nick / 2025-03-23 14:53
Obsluga klienta cudowna. Wszystkim z obslugi nalezy sie 5 punktow. Inni moga tego im pozazdroscic. Pakiety uslug dobrane do potrzeb i mozliwosci klientow. Cena za uslugi bezkonkurencyjna. Za faktury to im sie nalezy nawet 10 punkow, bo sa rozliczane w skali miesiaca i na dodatek po wykonaniu uslug, a nie czesciowo przed, jak u pozostalych po zlodziejsku i strasznie uciazliwie. Na dodatek firmy maja luksus w ich rozliczaniu na przelomie roku przy rozliczrniach memorialowych, czyli zdecydowana z nich wiekszosc. Zasieg dobry i wszystko inne na 5. Zdecydowanie ich polecam. ZaletyWszystkie w stosunku do pozostalychWadyZupelny brak -
~Querek / 2025-03-19 00:17
Podpisuję się rękami i nogami. Nie mogę się skontaktować z infolinią. Tam ktoś wogóle pracuje? WadyNie ma kontaktu z infolinią -
~Wojciech / 2025-03-18 23:16
Potwierdzam wszystkie poprzednie opinie.
Firma nieuczciwa. Brak kontaktu z infolinią. Umieją tylko upominać się o pieniądze. Jakaś amatorszczyzna. Nie polecam!!!ZaletyBrak zaletWadySame wady -
~Adam / 2025-03-17 18:46
W tej firmie nie sposób uzyskać odpowiedzi na najprostsze pytanie.
Każdy konsultant odpowiada co innego. Zero przepływu informacji. DnoZaletyBrakWadyInfolinia, niekompetencja konsultantów -
~Aga / 2025-03-16 21:59
Firma nie posiada infolinii. Od 4 dni nikt nie, jest w stanie odpisać na pytania wysyłane w formularzu. Kompletnie mają w dupie klienta ZaletyBrak zaletWadyBrak infolinii -
-
~Marcin / 2025-03-16 14:15
Skusiłem się a po podpisaniu umowy okazała się, że trzeba zapłacić 35zł za aktywację. Nigdzie nie ma o tym informacji. Kpina Wady35zł dodatkowo za aktywację, więc gdzie tutaj promocja 10zł przez 3 miesiące? OSZUSTWO -
~Jan / 2025-03-16 14:11
Niestety za niską ceną nie idzie jakość. Zasięg to MA-SA-KRA.
Szybkość Internetu mobilnego, jak 20 lat temu.
Obsługa klienta nie odpowiada na zadane wprost pytania.ZaletyBrakWadyInternet jak 20 lat temu -
~Seba / 2025-03-16 14:08
Dziady jakich mało. Nie polecam tych oszustów. Przenoszę się do nju -
~Srajt / 2025-03-14 17:33
Firma krzak. Angelika i Sebastian z obsługi klienta mistrzowie ściemy. Wady"specjaliści" Angelika i Sebastian
strona 1 z 51
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »