Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4123 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Haluś / 2024-04-01 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem o co chodzi ,bo kara Umowna zamiast spadać to rośnie.
    Jak to nazwać,nie wiem czy śmiać się czy płakać.
    Czy w Play nie umieją liczyć ?
    Tego nie da się wytłumaczyć
    1 marca kara wynosiła 480,95 zł
    1 kwietnia 495,21 zł
    Rok 2024 r
    Ręce opadają
    Co się stało z operatorem,klient się nie liczy
    Ludzie uciekają
    ZaletyŻADNYCH,BO JAKIE ?
    WadyWSZYSTKIE, TAK DUŻO,ŻE SZKODA CZASU
  • ~Magdalena / 2024-04-01 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tej firmie od lat, jakiś czas temu postanowiliśmy zmienić tv na play i to był ogromny błąd. Po pierwsze to tata został oszukany. Zamiast 3 dekoderów kurier przyniósł 4, tata nie wiedząc o tym podpisał umowę. I co na to play, oczywiście kazali zapłacić dodatkowo karę umowną za rezygnację z 4 niepotrzebnego dekodera. Za ich pomyłkę, jeszcze trzeba zapłacić. Strasznie żenujące tak traktować stałych klientów. Do tego tv non stop się zacina, na 2 z 3 dekoderów ciągle problem i nie potrafią rozwiązać. Internet non stop się zacina, przy mojej pracy to straszne utrudnienie. Niekompetencja tej firmy to poprostu porażka, brak szacunku do klienta i chęci rozwiązywania problemów.Nie polecam-tragedia
  • ~Jerzy / 2024-03-31 10:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno i wodorosty to delikatnie mówiąc żałuję że z UPC przeszedłem na nowe dekodery Play to kompletne dno a za filmiki które ich polecają to chyba zapłacili . Praktycznie żadnego programu nie da się cofnąć ,nagrać ,zatrzymać jak to było w UPC . A chodzenie po menu to tragedia oraz brak podstawowych funkcji na pilocie .Niby przejęli UPC a czuje się jak bym się cofnąć do kamienia łupanego. Tv ciągle się zacina mieli to jest po prostu jakaś porażka . Najchętniej bym wrócił z powrotem do starych dekoderów które są o lata świetlne lepsze niż dotychczasowe .Dokładnie popieram przedmówcę ten play to najgorszy chłam jaki może być i jeszcze do tego kłamią że ich dekodery i reszta to lata świetlne od upc a to wielkie kłamstwo może ktoś powoła komisję śledczą do spraw oszustwa z play. Mam dość ich zakłamanych stwierdzeń dziady i tyle chłam...
    Zaletybrak
    Wadysame wade
  • ~Pollack / 2024-03-30 23:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy awarie brak internetu i telewizji
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Klient / 2024-03-30 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty to delikatnie mówiąc żałuję że z UPC przeszedłem na nowe dekodery Play to kompletne dno a za filmiki które ich polecają to chyba zapłacili . Praktycznie żadnego programu nie da się cofnąć ,nagrać ,zatrzymać jak to było w UPC . A chodzenie po menu to tragedia oraz brak podstawowych funkcji na pilocie .Niby przejęli UPC a czuje się jak bym się cofnąć do kamienia łupanego. Tv ciągle się zacina mieli to jest po prostu jakaś porażka . Najchętniej bym wrócił z powrotem do starych dekoderów które są o lata świetlne lepsze niż dotychczasowe .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko za długo by pisać
  • ~Ja / 2024-03-30 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Play,to już zrobiło się kompletne DNO...jestem była klientka UPC,place faktury w terminie,albo nawet grubo przed,dostaje potwierdzenie,że dziękują za wpłatę,że jest wszystko ok,a poniżej dostaje informacje,że niby przekroczyłam termin zapłaty widnieje kwota i rubryka z napisem oplac..dostalam juz 2 takie maile za 2 różne miesiące.Zadzwonilam dzisiaj,aby to wyjaśnić i usłyszałam od konsultantki,że znają problem,że od 2 tygodni dostają od ludzi takie same zgłoszenia i stwierdziła,że to jest prawdopodobnie oszustwo i pracują nad tym...ale ponieważ jestem dociekliwą,to ostrożnie to otworzylam i spisałam stamtąd podany nr mojej faktury..
    Zadzwonilam raz jeszcze /oczywiście połączyłam się z inną konsultantka,więc powtórna weryfikacja/..no i SZOK..bo,gdy podałam jej Teb nr faktury na tym niby TREFNYM rachunku,to okazało się,że jest to mój PRAWDZIWY nr.faktury...wiec wychodzi na to,że wysyłają podwójne faktury do zapłaty,licząc na to,że się ktoś nie zorientuje...ponieważ nie mogłam tego usunac z poczty,to spróbowałam usunac wcześniejsze ich maile i dziwnym trafem usunęłam też I te TREFNE faktury,wiec WSZYSTKO JASNE,tym bardziej,że gdy wsciekla po tym co odkryłam,zadzwonilam po raz trzeci..I konsultantka niby z działu technicznego,bo jak się okazało,tamci poprzedni juz skonczyli pracę..w SPOSOB BARDZO NIEGRZECZNY WRECZ PRAWIE WYKRZYCZALA,ZE CZASEM IM SIE ZDARZY WYSYLAC PODWOJNE FAKTURY..powiedziala to tak,jakby to było coś zupełnie normalnego...To się po prostu nie miesci w glowie..kogo oni tam zatrudniają?.
    Przedszkolak jest bardziej rozgarnięty.. I potrafi przeprosić,a ci,to kompletne BAGNO.
    ZaletyBeak
    WadySame
  • ~Ja / 2024-03-30 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Play,to już zrobiło się kompletne DNO...jestem była klientka UPC,place faktury w terminie,albo nawet grubo przed,dostaje potwierdzenie,że dziękują za wpłatę,że jest wszystko ok,a poniżej dostaje informacje,że niby przekroczyłam termin zapłaty widnieje kwota i rubryka z napisem oplac..dostalam juz 2 takie maile za 2 różne miesiące.Zadzwonilam dzisiaj,aby to wyjaśnić i usłyszałam od konsultantki,że znają problem,że od 2 tygodni dostają od ludzi takie same zgłoszenia i stwierdziła,że to jest prawdopodobnie oszustwo i pracują nad tym...ale ponieważ jestem dociekliwą,to ostrożnie to otworzylam i spisałam stamtąd podany nr mojej faktury..
    Zadzwonilam raz jeszcze /oczywiście połączyłam się z inną konsultantka,więc powtórna weryfikacja/..no i SZOK..bo,gdy podałam jej Teb nr faktury na tym niby TREFNYM rachunku,to okazało się,że jest to mój PRAWDZIWY nr.faktury...wiec wychodzi na to,że wysyłają podwójne faktury do zapłaty,licząc na to,że się ktoś nie zorientuje...ponieważ nie mogłam tego usunac z poczty,to spróbowałam usunac wcześniejsze ich maile i dziwnym trafem usunęłam też I te TREFNE faktury,wiec WSZYSTKO JASNE,tym bardziej,że gdy wsciekla po tym co odkryłam,zadzwonilam po raz trzeci..I konsultantka niby z działu technicznego,bo jak się okazało,tamci poprzedni juz skonczyli pracę..w SPOSOB BARDZO NIEGRZECZNY WRECZ PRAWIE WYKRZYCZALA,ZE CZASEM IM SIE ZDARZY WYSYLAC PODWOJNE FAKTURY..powiedziala to tak,jakby to było coś zupełnie normalnego...To się po prostu nie miesci w glowie..kogo oni tam zatrudniają?.
    Przedszkolak jest bardziej rozgarnięty.. I potrafi przeprosić,a ci,to kompletne BAGNO.
    ZaletyBeak
    WadySame
  • ~M / 2024-03-30 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry . Chciałam podzielić się moja sytuacja ,zacznę że od roku temu dałam wypowiedzenie umowy telefonu z doładowań . Nie chcący zrobiłam doładowanie i nie mogę się doprosić zwrotu bo ciągle mają wymówkę bo 60 dni bo coś . Będąc w salonie konsultant powiadomił mnie że to wina jest poprzedniego pracownika ponieważ nie dodał załącznika z rezygnacja . Miła ponad rok a ja nie mogę się doprosić o zwrot swoich pieniędzy za pomyłkę ,mało tego każda składana reklamacja w pley jest odmowa .Jeśli nawet jakby doszło do zaworu kosztów to firma Play bierze opłatę 20 zł . Mało tego będąc wczoraj w salonie znikły pieniądze z mojego konta . Nie polecam tej firmy .
    ZaletyBrak
    WadyZła jakość klienta
  • ~mama66 / 2024-03-30 09:36
    Ocena: 2.67 / 5
    miałam usługi w UPC , byłam bardzo zadowolona z jakości usług , teraz podpisałam nową umowę z PLAY . pani z infolinii sprzedała mi lepszy pakiet telewizyjny i szybszy internet , miałam pakiet canal+ w upc i zaznaczyłam że tu też chcę mieć , pani zapewniła że będę mieć cały pakiet canal+ jednak po aktywacji usług okazało się że nie ma kanałów sportowych , są zablokowane i dodatkowo płatne , dzwonienie do konsultanta nic nie daje . zgłaszają do lidera odsłuchanie rozmowy i cisza . miało być załatwione w ciągu 2 dni i olewanie totalne . firma play to porażka, nikomu nie polecam po zakończeniu abonamentu będę szukała nowego dostawcy internetu i tv .
    Zaletydobre oferty
    Wadynaciąganie klientów na pakiety które potem nie zostają włączone gdyż okazuje się że są dodatkowo płatne , olewanie klientów , liczy się tylko sprzedaż a potem bujaj się kliencie.
  • ~Zulu&Gula / 2024-03-30 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Play -siec nastawiona na łupienie klientów.Naciaganie na koszty bez próby informacji .Obsługa klienta -PLATNA!!!!Kierownictwo infolinii całkowicie zbyteczny etat bez możliwości pomocy i wsparcia.
    ZaletyBrak
    WadyNastawiona na łupienie klientów
  • ~uŻytkownik / 2024-03-29 18:15
    Ocena: 1.33 / 5
    PLAY.....
    Myślę ,że mogę się śmiało wypowiedzieć po kilkuletnim doświadczeniu z tą siecią..
    Kiedyś numery w abonamencie, aktualnie na kartę...
    Jedyne 2 gwiazdki za obsługę klienta TYLKO I WYŁĄCZNIE dlatego ,że kilku konsultantów naprawdę próbowało pomóc będąc bezsilnymi wobec CHOŁOTY zasiadającej na krzesełkach wyżej !!!
    Banda złodziei i oszustów którzy żerują na swoich klientach !
    Celowo wprowadzają w błąd
    zmieniają taryfy nie informując użytkownika
    A wisienką na torcie jest opłata za połączenie z BOK płatna w moim przypadku 2zł za MINUTE !!!!!
    Jeżeli ktoś z tej chołoty ma chęć zaprzeczyć moim słowom i opinii zapraszam do kontaktu i o przygotowanie wszystkich nagranych rozmów ze mną a również o przygotowanie rekompensaty za moje połączenia z BOK z zagranicznego numeru gdyż jak już zażarli wszystko z konta i rozłączyli mnie to kontaktowałem się z nr DE. WSZYSTKO NA TERENIE POLSKI ,żeby było jasne ,że nie byłem w roamingu >
    Reasumując nr kończy się na 040 lub gdyby chętni na rozmowę byli zbyt tępi aby odnaleźć mnie po numerze to nazywam się R. D.
    ZaletyBRAK !!!!!!
    WadyWSZYSTKO CO ZWIĄZANIE Z SIECIĄ KOMURKOWĄ !
  • ~Grześ / 2024-03-29 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem miesiąc temu internet światłowodowy + telewizję w promocji. Wypełniłem formularz, podałem dane osobowe, wybrałem datę, godzinę przyjazdu technika i czekałem. Technik nie przyjechał. Nikt się ze mną nie skontaktował z play, nikt nie dzwonił, nie dostałem żadnego maila. Zmieniła się ich oferta na mniej atrakcyjną i zwyczajnie olali moje zamówienie. Wysłałem do nich maila i raczyli zadzwonić do mnie po dwóch dniach z infolinii. Teraz to ja dziękuję. Podpisałem umowę z konkurencją.
  • ~Mateusz / 2024-03-29 13:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Wykupione usługi ciągle szfankują a na naprawę i przez tygdzień niemożna liczyć
  • ~Inna85 / 2024-03-28 22:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Od 2 lat niemam problemu z obsługą klienta, wszystko o co pytam jest za chwilę rozwiązane, bądź jasno opisane
    ZaletyWolę czat niż wizytę w salonie
    WadyBrak
  • ~A.k / 2024-03-28 20:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Zwykła kradzież
    Jjuuuuuuuuuuhvvv uuuu jyrďj httrdchyy5fttf
    Zalety0000000000
    WadyNie jasność złodziejstwo twoich śrotków
  • ~Nina / 2024-03-27 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś masakra..miałam włączony tv,ale nie oglądałam programu do odbioru ktorego potrzebny jest internet..I nagle telewizor sam się wyłączył,dekoder nie dał się wylaczyc pilotem...dopiero po zresetowaniu go,usługa wróciła..
    I w tym czasie kiedy sam wyłączył mi się tv,zaczal sam się resetować ruter od internetu.Podobna sytuację juz mialam wczesniej.Nie mam pojęcia co wyprawia play,bo jestem była klientka UPC,i w UPC nigdy coś takiego się nie zdarzyło.
    ZaletyBrak
    WadySame,od kiedy play przejął UPC
  • ~Pawel / 2024-03-27 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem do czynienia z tą pseudo firmą.
    Zakupiłem abonament z telefonem na raty ale oferta nie bardzo mi pasowała więc korzystając z opcji wcześniejszego zwrotu tak też zrobiłem.
    Zwrot urządzenia jak i dokumentów przebiegł zgodne z umową.
    Po jakimś czasie dostałem od Play fakturę do zapłaty.
    Pomyślałem,że to pomyłka gdyż wszystko było uregulowane z mojej strony i nie miałem żadnej zaległości.
    Po jakimś czasie otrzymałem informację od śmiesznej firmy Windykacyjnej.
    Zadzwoniłem na infolinię w celu weryfikacji tej kwoty.Okazało się,że naliczyli mi ratę za telefon który zwróciłem i zwrot został uwzględniony,już nie wspomnę o kompetencji Pani która stwierdziła,że muszę zapłacic ratę za urządzenie którego nie mam,no komentować tego nie trzeba ????
    Dziwi mnie tylko fakt,że nasi celebryci tak chętnie reklamują ten szajs,nie polecam i szczerze odradzam.
  • ~misiek / 2024-03-27 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza siec, odkad przejeli UPC to jest jakas tragednia, wiecznie po 2h dziennie nie mam internetu, technik co tydzien wymienia mi router, ktory sam sie 5 razy dziennie resetuje. DNO , NIE POLECAM.
  • ~Peer Gynt / 2024-03-27 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to najgorsza sieć komórkowa z jaką w życiu miałem okazje współpracować. Mój numer miałem lata, jeszcze zanim do nich przeszedłem, a oni, bez żadnego powiadomienia, dezaktywują go jakby nigdy nic. I nie można go przywrócić. Szok. Odradzam tę firmę. Nadmienię tylko, że ich ubezpieczenie telefonu, jakie wykupiłem, uszkodziło mi bardziej telefon niż był. Ani nie zdiagnozowało rzeczywistej usterki. Nie pozdrawiam i gorąco odradzam tę sieć.
    ZaletyAbsolutnie żadne.
    WadyCała firma.
  • ~tomek / 2024-03-27 11:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Na koniec września 2023 przedłużyliśmy umowę z PLAY (a jesteśmy abonentami PLAY od wielu lat) na kilka numerów telefonicznych oraz router bezprzewodowy TP-LINK MX-515V z bezprzewodowym dostępem do Internetu jako element umowy.
    Router od początku nie działał prawidłowo. Co jakiś czas, np. co dwie godziny tracił połączenie z BTS i przerywał połączenie do sieci internetowej. W tym momencie żeby korzystać dalej z Internetu trzeba było na chwilę odłączyć zasilanie i potem odczekać kilka minut aż urządzenie zaloguje się poprawnie do sieci. Zgłosiłem problem do działu technicznego. Otrzymałem informację, że być może problemem jest uszkodzenie karty SIM, co szybko wykluczyliśmy. Karta włożona np. do starego telefonu działała prawidłowo. Potem oceniono, że to pewnie nieprawidłowa konfiguracja usługi co podobno poprawiono. Niestety nic to nie zmieniło.
    Otrzymałem więc zalecenie żeby oddać router do naprawy gwarancyjnej za pośrednictwem salonu PLAY.
    Zawiozłem router do salonu PLAY - Poznań - Posnania. Po MIESIĄCU WYDZWANIANIA I WIZYT W SALONIE już w styczniu 2024 od pracownika salonu w Posnanii otrzymałem informację, że: ROUTER ZOSTAŁ SKRADZIONY A JA MAM SOBIE NA WŁASNĄ RĘKĘ KUPIĆ NOWY. Ponieważ router otrzymałem od PLAY i JEST ELEMENTEM UMOWY A ZOSTAŁ SKRADZIONY w PLAY PODCZAS NAPRAWY GWARANCYJNEJ oświadczyłem że oczekuję wymiany routera na sprawny a do czasu dostarczenia nowego proszę o zamrożenie opłat abonamentowych ponieważ nie mam jak korzystać z abonamentu bez sprzętu.
    Pracownik oświadczył, że muszę pogodzić się z tym że router został w PLAY skradziony, mam sobie zakupić jaki sobie chcę nowy a to że bez sprzętu nie mam jak korzystać z opłacanego abonamentu nic go w zasadzie nie interesuje.
    Poza tym "POSTRASZYŁ" MNIE WPISANIEM DO REJESTRU ZADŁUŻONYCH FIRM I WINDYKACJĄ KOMORNICZĄ O ILE ZACZNĘ OD OPŁAT ODLICZAĆ SOBIE KOSZTY ABONAMENTU ZA ROUTER KTÓRY MI UKRADZIONO.
    Ponieważ zdecydowanie nie podzielałem euforii z powodu że zostałem w PLAY okradziony zostałem nazwany "klientem trudnym".
    Do dziś dnia PLAY WYMUSZA NA MNIE OPŁATY ZA ABONAMENT ROUTER I SPRZĘT KTÓRY MI UKRADŁ podczas gdy karta SIM leży w pudełku. "Spychologia" konsultantów na info linii PLAY jest PORAŻAJĄCA. Otrzymałem też odpowiedź ZUPEŁNIE NIE NA TEMAT co jest w sumie z kolei jest żenujące ...
    Ponieważ czuję się okradziony, oszukany i wykpiony poinformowałem o tym handlowca z którym podpisywałem umowę. Handlowiec ze swojej strony napisał reklamację, która oczywiście prawdopodobnie też "zaginęła" .....
    Zamierzam więc dochodzić swoich praw, rozwiązać umowę z PLAY i odzyskać kwoty opłat za usługi z których nie mogę korzystać z powodu tolerowania złodziejstwa w PLAY.
    Żądanie opłat za usługi z których nie mogę korzystać bo usługodawca ukradł mi sprzęt na których usługa działa w mojej ocenie nosi znamiona wyłudzania pieniędzy.
    Wadyw moim przypadku PLAY wyłudza pieniądze za abonament i sprzęt z którego nie korzystam bo mi go w PLAY UKRADZIONO
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4123
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3743
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2783
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2426
Mobile Vikings
Ocena: 4.63, ilość opinii: 1158
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 938
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4254
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3459
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2533
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1937
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179