Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4142 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2024-04-10 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejściu z UPC do Play cena miała być taka sama po ustaleniu z konsultantem, co się okazało cena jest dużo większa pierwsza faktura ścięła mnie z nóg ok niepełny okres + instalator ok za 1,5 miesiąca w PLAY zapłaciłem za 2.5 miesiąca co bym miał w UPC, ale żeby było jeszcze miło podczas zawierania umowy musisz zaakceptować wszystkie zgody marketingowe bo nie dostaniesz rabatu! Gdzie w UPC nie trzeba było żadnych zgód po za efakturą. Żeby mieć rabaty na usługi łączone musisz mieć opłacone wszystkie faktury na bieżąco inaczej rabat nie przysługuje..., co robi PLAY ? Nie wysyła drugiej faktury do opłacenia na @ ani na tel. i po rabatach... ok temat wyjaśniony (się okaże) duplikat faktury faktury dociera po 4 dniach, sprawdzając fakture - bo wyższa o 20 zł, dodali po 10zł na TV i 10zł na internet niż podczas podpisania umowy nie wiedząc dlaczego. Po próbie kontaktu czat się urywa co chwile zostajesz przekierowany do innej osoby by na końcu zobaczyć komunikat PRZEAPRASZAMY MAMY OBECNIE PROBLEM PRZYJDZ JUTRO .... NIE POLECAM PLAY ! Zamierzam złościć sprawę do UOKIK
    Zaletyżadnych
    Wadyproblemy z fakturami nie docierają są zawyżone trzeba podpisać wszystkie zgody żeby dostać rabat
  • ~Kamil M / 2024-04-10 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziąłem pół roku temu telewizję i bezprzewodowy internet. Usługę wziąłem na rok. Ze względu na zmianę sytuacji życiowio-rodzinnej musiałem sprzedać mieszkanie. Na nowym bloku postanowiłem uruchomić urządzenia. Mimo że były w obrębie szybkiego internetu i telewizji kablowej oferowanej przez Play nie działały. Zadzwoniłem na infolinię, czym to jest spowodowane? Okazało się, że usługi podpisałem na konkretny adres, z którego się wyprowadziłem... Oczywiście przy zakupie usług nikt klienta o tym nie informuje... Tłumaczenia salonu Play w Piasecznie: trzeba było czytać umowę, tam jest napisane, że telewizja kablowa i bezprzewodowy internet działa pod jednym adresem... Dogadałem się z nowym właścicielem, że on weźmie telewizję i internet, w końcu tam Ra usługa działa. I znowu problem... Cesji się nie da zrobić, bo stracę zniżki na telewizję... Nowy właściciel mieszkania chciał wziąć nową telewizje i bezprzewodowym internet i tu także się nie da, bo będą dwie usługi w jednym lokalu mieszkalnym... Ale, ale Play ma rozwiązanie tej sytuacji. Weź zapłać 600 zł kary umownej do końca usługi i mi ci anulujemy umowę. Wtedy weźmiesz sobie nową umowę... Genialne? Ja mam płacić karę, bo się przeprowadziłem, bo na nowym adresie nie działa mi kablówka i bezprzewodowy internet. Chociaż niespodzianką jest światłowód i to lepszy, niż na starym adresie i jest zabieg siebie 5 G. Ale kto by się tam przejmował? Dlatego was przestrzegam przed braniem tych dwóch usług, to dno totalne. Nikt mnie nie poinformował o tym , że usługa jest przypisana do jednego adresu. I to jest sprawa dla UOKiKu. Ja z Play się wyleczyłem. Po ponad 10 latach odchodzę z sieci do konkurencji, nawet z abonamentem komórkowym. Bo to jest parodia! Wstyd i żenada! Żadnych rozwiązań dla klienta!
    ZaletyBrak
    WadyWiele, jak wyżej...
  • ~Wojciech / 2024-04-10 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, tyle moge powiedziec o tej firmie.
    Naliczyli mi juz drugi raz opłate w Szwajcarii, gdzie ja powiadam drugi, lokalny numer telefonu, żeby móc korzystać z internetu właśnie w Szwajcarii.
    Oczyiscie rozumiem, że czasem telefon i karta sim może się przełączyć na drugą, ale co jest jeszcze bardziej irytujące to fakt, że Play chwali się tym, że ma blokadę środków, żby chronić swojego klienta przed dużymi kosztami po za granicami EU.
    Super, tylko zapomnieli wspomnieć, że ta kwota jest z góry narzucona na 266zl i nie można sobie jej zmienić, można ją tylko wyłączyć lub włączyć.
    A jest to takie proste, wystarczy 5 linijek kodu i robi robotę, może Play potrzebuje programistów, może nie potrafia sami tego ogarnąć
    Ale oczywiście, lepiej chwalić się, że dbamy o klienta, a tak naprawdę, ich to nie obchodzi!!!
    Jak mogą to Ci naliczą ile tylko mogą
    Wracając do kosztów internetu w Szwajarii, ja posiadam druga francuską kartę, gdzie płace pakiet internetu na Szwajcarię w kwocie 5€ miesiecznie (około 24zl/miesiecznie) za 25GB, a co Play mi zaproponował to 166zl za pakiet 5GB, to jest chyba jakiś żart.

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich pracujących w PLAY, mi byłoby wstyd tam pracować!!!!
  • ~Plaj / 2024-04-08 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to istny wał i porażka naliczanie dodatkowych opłat względem umowy oczekiwania na konsultanta po 2 h gdzie gość się rozłącza i czekam dalej.... porażka nigdy więcej
    ZaletyBrak
    Wadynie trzymanie się umowy oczekiwanie na konsultanta brak rozwiązania problemów, oszukiwanie klienta.
  • ~Niezadowolony klient / 2024-04-07 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, olali klientów sikiem prostym. Zero zasięgu, nawet poza budynkiem. Internet to jakaś kpina. Umowa się skończyła, 90 złotych za 2 telefony, przy przedłużeniu abonament zaproponowali 200 złotych, niedorobieni są jacyś.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, zasięg, internet muł i ta cena!!!!
  • ~Niezadowolony klient / 2024-04-07 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, olali klientów sikiem prostym. Zero zasięgu, nawet poza budynkiem. Internet to jakaś kpina. Umowa się skończyła, 90 złotych za 2 telefony, przy przedłużeniu abonament zaproponowali 200 złotych, niedorobieni są jacyś.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, zasięg, internet muł i ta cena!!!!
  • ~Sssssswwww / 2024-04-07 18:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra wyjeżdżając za granicę roaming się nie załącza, dzwoniłam 3 razy do operatora do biura obsługi klienta 3 razy próbowali włączyć i 3 razy nic z tego , zostałam bez zasięgu telefonu nie mogąc wykonywać połączenia wysyłać wiadomości ,wifi hotelowe więc ciekawe jaki rachunek przyjdzie. Jestem mega niezadowolona z takiej kolei rzeczy
    WadyNie załącza się roaming poza granicami kraju i osoby w biurze albo też niekompetentne albo już nie wiem
  • ~Marcin / 2024-04-06 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Wzięłam sprzęt na raty który niema standardowych funkcji podłączenia kina domowego,telewizor na raty jest dziad,kino muszę wywalić bo na żadnych złączach nie dzala ,reklamować nie mogę,rekompensaty zato nie dostałem,raty ,za sprzęty i abonamenty są kosmiczne!!!nie polecam ,nie bierzcie nic tam
    ZaletyNiema
    WadySame waday
  • ~Adrian8738 / 2024-04-05 23:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Abonament cena kosmos ale to bajka. Internet to porażka wraca człowieka do domu chce pooglądać coś to nie da rady bo internet lipa, to może aktualizacja i gry program sobie gdzie to sam internet do 300mb/s a ledwo do 80KB/s dochodzi. Porażka ostatni rok z tym operatorem bo to jest już porażka
    ZaletyRozmowy SMS do wszystkich
    WadyPowolny internet, miało być do 300 mb/s a ledwo 80KB/s jest. Cena za telefon, internet telewizja 160 zł a telewizja nie działo bo internet ledwo chodzi ????
  • ~Ewa / 2024-04-05 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można oceniać ofertę do jakości? Naciagacze oszukance bez zahamowań
    ZaletyBrak
    WadyTylko chcą pieniędzy. Pazerność i klamstwo
  • ~Damian / 2024-04-05 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez nadzieja internet światłowodowy jeśli działa to wolniejszy niż radiowy. Teraz wogole mi nie działa a w inffolini mówią że za dwa tygodnie ktoś się tym zajmie. Porażka nie dajcie się nabrać, to zwykli złodzieje.
  • ~Mistrz Polikarp / 2024-04-04 22:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Gówniana firma, chciałem zrobić cesję umowu po UPC na mamę bo się wyprowadzam, to nikt nie wie, jak to zrobić, z terenowego biura obsługi odsyłają na infolinię, a po godzinie sluchania glypiej muzyczki infolinia nie wie o co chodzi i odsyła do biura terenowego. Chyba wypowiem umowę i zadzwonię po normalną firmę
    WadyBrok kompetencji w salonach, na infolinii, trudno się dodzwonić na infolinię
  • ~Katarzyna / 2024-04-04 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejęciu upc przez Play, operator nie jest gotowy na instalację sprzętu, brak komunikacji między technikami a sprzedawcami usługi, sprzęt niedostosowany do mieszkania. Dział pomocy klienta nie jest w stanie rozwiązać problemu
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji między pracownikami, przestarzały sprzęt
  • ~Jarek / 2024-04-03 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    To zwykli złodzieje canal plus w promocji włączyli mi na 6 miesięcy po terminie promocyjnym kazałem usługę wyłączyć ale jakimś cudem 45 zł naliczali mi przez pół roku mimo mych interwencji
  • ~anonim / 2024-04-02 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    scierwo pociagnelo mi 33zl za 28mb internetu w polsce
    Zaletyzadnych
    Wadyzlodzieje
  • ~Anna / 2024-04-02 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO. Od miesiąca internet przerywał. Zgłaszałam setki razy! Tv nie ma jak oglądać z oferty neta nie ma jak korzystać! Za to rachunki jak za złoto! Najdroższy i najbardziej beznadzieja oferta ze wszystkich. Od 6 dni nic nie działa. Zero. Nul. A technik jak będzie to będzie… DNO! Zgłaszam sprawcę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej!
    ZaletyBrak
    WadyOgólnie nic nie dziala
  • ~Albert / 2024-04-01 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Opis: około roku karta sim od Play na numer ********* nie działała większość czasu w ogóle, w czasie działania rzadko kiedy udawało mi się rozmawiać dłużej niż 3 minuty. Nie wiedziałem często że ktoś w ogóle do mnie dzwonił, to samo smsy.Gdy przestałem płacić dostawałem informacje że wyłączą mi usługę, co byłoby dla mnie dobre bo i tak z niej nie korzystałem, ale nie zrobili tego. Gdy ich karta nie działała, wielokrotnie kontaktowałem się z czatem Playa,który nic nie dał, byłem dwukrotnie w placówce w Lublinie,wymieniłem kartę sim na nową,kupiłem nowy telefon na ich polecenie,co nic nie dało. Inna karta na numer XXXXXXXXX działała cały czas i działa obecnie,jest ona z orange przeniesiona do playa. Więc są to te same odbiorniki co dla karty ********* . Koszty które poniosłem to telefon 99 pln,cztery bilety do Lublina 48 pln,oraz straciłem czas,pracuję, a przejazd do Lublina zabrał mi dwa dni pracy ,czas stracony na użeranie się z tymi oszustami szacuję na 12 godzin łącznie. Licząc 1 godzina po najniższej płacy daje to 12 x 22 = 264 pln, więc łącznie poniosłem łatwe do oszacowania koszty 99 + 48 + 264 = 411 pln . Kilka dni temu dostałem pismo od TAXAT Sp. z o.o. że mam zapłacić 160 pln bo inaczej komornik i tak dalej. Chcąc tego uniknąć zapłaciłem 160 pln i mam nadzieję oczywiście na zwrot tego wyłudzenia przez Play. Łącznie daje to 411 + 160 = 571 pln. Oczywiste że to powinienem otrzymać.Firma ta jest w tym wypadku bezczelnym wyłudzaczem korzystającym z zastraszania mnie. Mam nadzieję że tu jakaś sprawiedliwość istnieje i firma Play odda mi moje 571 pln, które oczywiście mi się należą. Chciałbym również uzyskać odszkodowanie za wyłudzenie 160 pln oraz za szkody moralne oraz proszę o ukaranie tych wyłudzaczy i naciągaczy. Z góry dziękuję za pomoc . A.K.
  • ~Haluś / 2024-04-01 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem o co chodzi ,bo kara Umowna zamiast spadać to rośnie.
    Jak to nazwać,nie wiem czy śmiać się czy płakać.
    Czy w Play nie umieją liczyć ?
    Tego nie da się wytłumaczyć
    1 marca kara wynosiła 480,95 zł
    1 kwietnia 495,21 zł
    Rok 2024 r
    Ręce opadają
    Co się stało z operatorem,klient się nie liczy
    Ludzie uciekają
    ZaletyŻADNYCH,BO JAKIE ?
    WadyWSZYSTKIE, TAK DUŻO,ŻE SZKODA CZASU
  • ~Magdalena / 2024-04-01 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tej firmie od lat, jakiś czas temu postanowiliśmy zmienić tv na play i to był ogromny błąd. Po pierwsze to tata został oszukany. Zamiast 3 dekoderów kurier przyniósł 4, tata nie wiedząc o tym podpisał umowę. I co na to play, oczywiście kazali zapłacić dodatkowo karę umowną za rezygnację z 4 niepotrzebnego dekodera. Za ich pomyłkę, jeszcze trzeba zapłacić. Strasznie żenujące tak traktować stałych klientów. Do tego tv non stop się zacina, na 2 z 3 dekoderów ciągle problem i nie potrafią rozwiązać. Internet non stop się zacina, przy mojej pracy to straszne utrudnienie. Niekompetencja tej firmy to poprostu porażka, brak szacunku do klienta i chęci rozwiązywania problemów.Nie polecam-tragedia
  • ~Jerzy / 2024-03-31 10:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno i wodorosty to delikatnie mówiąc żałuję że z UPC przeszedłem na nowe dekodery Play to kompletne dno a za filmiki które ich polecają to chyba zapłacili . Praktycznie żadnego programu nie da się cofnąć ,nagrać ,zatrzymać jak to było w UPC . A chodzenie po menu to tragedia oraz brak podstawowych funkcji na pilocie .Niby przejęli UPC a czuje się jak bym się cofnąć do kamienia łupanego. Tv ciągle się zacina mieli to jest po prostu jakaś porażka . Najchętniej bym wrócił z powrotem do starych dekoderów które są o lata świetlne lepsze niż dotychczasowe .Dokładnie popieram przedmówcę ten play to najgorszy chłam jaki może być i jeszcze do tego kłamią że ich dekodery i reszta to lata świetlne od upc a to wielkie kłamstwo może ktoś powoła komisję śledczą do spraw oszustwa z play. Mam dość ich zakłamanych stwierdzeń dziady i tyle chłam...
    Zaletybrak
    Wadysame wade
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3756
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1164
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 940
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179