Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4393 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Majka / 2024-10-18 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowałam się na play bo skończyła mi się poprzednia umowa z UPC. Będąc w salonie wybrałam ofertę i ustaliłam termin montażu Internetu i tv. Po dwóch dniach zjawił się Pan z ruterem i umową do podpisania. Podłączył wszystko i następuje podpisanie umowy… coś mnie tknęło i patrzę a to zupełnie inny pakiet i umowa. Dzwoniąc do play usłyszałam że w dniu którym ustalałam wcześniejszy pakiet on wygasł i dali mi inny. W porządku… nie był najgorszy. Podpisałam umowę na pakiet 3 miesięcy za darmo a później 120 zł:za miesiąc. Po tygodniu dostałam rachunek do zapłacenia 580 zł. Dwa miesiące walczyłam z nimi o poprawę tego. W końcu jeden z konsultantów zrobił korektę i jakieś promocje na rachunku i było do zapłacenia 240 zł plus 80 zł za podłączenie. Dziś mija 8 miesiąc jak walczę o moje darmowe 3 miesiące i nie jestem w stanie nic zrobić.
    Internet który mam w domu raz działa raz nie. Oglądając netflix okolo 1 h spędzam na czekaniu aż wróci internet. Zgłaszając usterkę słyszę że w nowym bloku mam stare światłowody na które oni nie mają wpływu. Zmiana programu z jednego na drugi wymaga czekania około 40 sekund. Jeszcze tylko 4 miesiące i z prawdziwym szczęściem pozbędę się Play.
    Odliczam każdy dzień bo szlag mnie trafia…
    ZaletyPotrafią naciągnąć i oszukać każdego.
    WadyPotrafią oszukać i naciągnąć każdego.
    Nie ważne jak uważnie przeczytasz umowę ona działa tylko w jedną stronę. Bez egzekwowania Twoich praw.
    Brak komunikacji. Każdy konsultant udziela innych informacjii i jak się okazuje błędnych.
    Brak reklamacji.
    Okradają.
    Usługi niezgodne z treścią umowy.
  • ~Klient / 2024-10-17 18:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Przedłużyłem umowe w play , wcześniej UPC. UPC o wiele lepsze było . W tv EPG lepsze było w UPC , w play mało intuicyjne , trzeba się naklikać i brak podglądu oglądanego programu. Nagrywanie programów na gło=ównym dekoderze to fikcja , trzeba nagrywać prze multiroom . Nie polecam
    WadyEPG , Nagrywanie programów , drogo
  • ~MM / 2024-10-16 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, przeszłam do Pley od innego operatora i to był błąd , teraz przez dwa lata pewnie będę się męczyć. Od początku się zawiesza ,rwie nie idzie włączyć telewizji bo nie ma połaczenia , wi-fi to kolejna porażka . Po zgłoszeniu problemu trzeba czekać aż ktoś się tym zajmie albo coś tam niby poprawiaja online,a za chwilę działa tak samo źle . Wielki rozczarowanie ????
  • ~Seba / 2024-10-13 01:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad miesiąca nie da się grać przez internet ponieważ opóźnione pakiety oscylują na poziomie 20-40% gdzie ta wartość nie powinna przekroczyć 1% bo inaczej będą lagi. To uniemożliwia granie ponieważ gra się przycina a postać teleportuje. Problem występuje od ponad miesiąca i to nie tylko u mnie. Firma o tym wie ale jak na ten moment żadnej poprawy.
    WadyInternet nie nadaję się do gier online
  • ~Klaudia / 2024-10-13 00:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzeżenie dotyczące nieuczciwych praktyk operatora telefonicznego PLAY

    Nie stosuję takich metod komunikacji - niestety firma PLAY zasługuje na takie samo traktowanie, jak traktuje swoich klientów.

    Od kilku miesięcy zmagam się z bezpodstawnym wzrostem rachunków w abonamencie u operatora PLAY -
    pomimo że sposób, w jaki korzystam z usług, nie uległ zmianie. Koszty na chwilę obecną to totalna abstrakcja!

    Co więcej, kontakt z obsługą klienta jest wyjątkowo frustrujący. Każdy konsultant udziela sprzecznych informacji, a problem pozostaje nierozwiązany. Brak przejrzystości i profesjonalizmu w obsłudze klienta powoduje, że trudno ufać tej firmie…

    Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług firmy PLAY - Zachęcam do starannego przemyślenia wyboru dostawcy, aby uniknąć podobnych problemów.

    Zdecydowane NIE!

    #customer #support #customersupport #business #complaint #service #loyality #shareit #poor #help #work #phone #invoice #fairtreat #customers #notok
    ZaletyZero
    WadyOstrzeżenie dotyczące nieuczciwych praktyk operatora telefonicznego PLAY

    Nie stosuję takich metod komunikacji - niestety firma PLAY zasługuje na takie samo traktowanie, jak traktuje swoich klientów.

    Od kilku miesięcy zmagam się z bezpodstawnym wzrostem rachunków w abonamencie u operatora PLAY -
    pomimo że sposób, w jaki korzystam z usług, nie uległ zmianie. Koszty na chwilę obecną to totalna abstrakcja!

    Co więcej, kontakt z obsługą klienta jest wyjątkowo frustrujący. Każdy konsultant udziela sprzecznych informacji, a problem pozostaje nierozwiązany. Brak przejrzystości i profesjonalizmu w obsłudze klienta powoduje, że trudno ufać tej firmie…

    Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług firmy PLAY - Zachęcam do starannego przemyślenia wyboru dostawcy, aby uniknąć podobnych problemów.

    Zdecydowane NIE!

    #customer #support #customersupport #business #complaint #service #loyality #shareit #poor #help #work #phone #invoice #fairtreat #customers #notok
  • ~Anonimowa / 2024-10-11 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bałagan,brak kompetencji konsultantów.W październiku nie dostałam potwierdzenia na maila faktu zapłacenia rachunku.Dzwonie i co slysze?,że wp i tlen blokuja ich maile,traktując je jako spam,konsultant każe mi dzwinic do tlenu/hahaha/..dzwonie po raz drugi i tym razem slysze,że już jest wyjaśnione,i,że powinnam dostac potwierdzenie..gdy mowie,ze nie otrzymałam.. dopiero podczas rozmowy mail zostaje wysłany.To się nie miesci w glowie,ale najbardziej ubawiła mnie rada,abym zadzwonila do tlenu.Kogo oni tam zatrudniają,przedszkolaków?..a poza tym zachowuje się jak przysłowiowe hieny,bo klient dzwoni w zupełnie innej sprawie,a konsultant próbuje mu wciskać od razy jakieś usługi..jeszcze nie upadłam na głowę,aby zmieniac UPC na play,bo wtedy to dopiero MIALABYM JAZDE BEZ TRZYMANKI.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Majkel77 / 2024-10-11 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na doładowania strasznie oszukuja.Ja juz zmieniłem operatora. Nie polecam play.
  • ~Użytkownik UPC / 2024-10-10 07:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Absurdalne wymagania, zawracanie użytkownikom głowy z pierdolami, po które trzeba się wybrać osobiście do Play okazać dowód osobisty lub wysyłać go poczta. Nie życzę sobie żeby ktoś posiadał skan mojego dowodu osobistego.
    ZaletyBrak
    WadyŁamanie wrażliwych danych, angażowanie czasu użytkowników w nielogiczne warunki użytkowania do spełnienia
  • ~Aloyzy / 2024-10-09 14:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Ludzie, Play nie wywiązuje się z umowy, piszcie skargi do UoKiK. TO, co zrobili z logowaniem do UPC jest wysocie nieintuicyjne i niewygodne. Nie można z poziomu zalogowania zapłacić za Internet. PLAT - po co przejmowaliście UPC. Jeszcze mam płacić drożej za router i jeszcze dopłacać za instalację? Nie ma na to mojej zgody. Ma być internet taki, jaki jest i nie akceptuję zmian. I nie będę płacił drożej. W taki sposób będziecie tylko tracić klientów. Tak nie powinna wyglądać prawdziwa sprzedaż.
    ZaletyPo przejęciu UPC - brak
    WadyPo przejęciu UPC: droższe usługi gorszej jakości, brak szacunku do klientów
  • ~Sergey Valentinovich / 2024-10-04 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet i obsługa pełna badziewia, internet ciągle przerywa, pomoc techniczna nie reaguje na to i mówi że wszystko jest w porządku, a jednocześnie nie chcą zerwać umowy, po prostu badziewny internet, nie radzę nikomu kontaktować się z tym badziewiem.
    ZaletyInternet i obsługa pełna badziewia
    WadyInternet i obsługa pełna badziewia
  • ~emeryt / 2024-10-04 00:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kudowa-Zdrój. Francuski operator zapłacił swemu sprzedawcy Polakowi żeby z uśmiechem na ustach i pełną świadomością sprzedał nam też Polakowi usługę najgorszej jakości. Po podpisaniu umowy pozorują że chcą nam pomóc i odsyłają nas do operatora a tam jest dopiero cyrk ,który wszyscy znamy i jedną odpowiedzią że nasze uwagi są niezasadne.Zapytajcie swych sprzedawców jak się z tym czują. Odpowiedzą z miną niewiniątka że nie mieli pojęcia. To jest kłamstwem ,bo kto jak kto ma pełną świadomość za co mu płacą. Winnych macie pod ręką ,którzy nie udzielili wam Wiarygodnych informacji o jakości usługi i ilości reklamacji. Zapytajcie ich o to.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Barbara / 2024-10-02 22:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Najważniejsze złapać klienta. Później klient to intruz. Brak profesjonalnego wsparcia. W salonie unikają i ignorują problemy jakie zgłasza klient. Obsługa zgłoszeń to porażka. Nie odpowiadają na poruszane kwestie. Klient zostaje ze swoim problemem sam. Odpowiedzi mają styl na odwal się. Bardzo to przykre
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta nie istnieje
  • ~Lucjan / 2024-10-01 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Goowno! Wielkie, oszustwo, dno na miarę goownianej europy.
    Wadywszystkie możliwe
  • ~ok / 2024-09-30 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    no poprostu gówno nie działające:) ogólnie musze tu coś jeszcce napisać bo tak gówno
    Zaletyxd
    Wadyjest ich tak dużo że by szybciej było biblie przepisać
  • ~Anonimowy / 2024-09-30 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam mam internet z Playa od 4 miesięcy i od 2 miesięcy play nie umie naprawić awarii satelity internetowej po mimo 4 zgłoszeń w placówce play nie zostały podjęte żadne działania. Jednym zdaniem NIE POLECAM
    ZaletyNie posiada
    WadyAwaria Internetu nie naprawiana od 2 miesięcy
  • ~Dorota / 2024-09-30 17:02
    Ocena: 3.67 / 5
    Jeżeli komuś nie zależy na dobrym zasięgu i szybkim internecie to warto wybrać PLAY. 5G to tylko ikonka, problemy z zasięgiem w centrum Poznania, internet potrafi zwalniać do najniższych wartości pomimo niby pełnych kresek zasięgu.
    WadyZasięg, internet
  • ~Rek / 2024-09-30 14:41
    Ocena: 3.00 / 5
    A kiedy będzie ta liga mistrzów extra w Play? Twierdzą że rozmawiają z Canal + a ci z Canalu + mówią że z nikim nie prowadzą rozmów w tej sprawie. Pytanie jest takie po co przejmowaluście tv kablową UPC jak macie ich klientów w głębokim powarzaniu.
  • ~Asia / 2024-09-29 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałabym za wszystko 0. Przedłużałam umowę na internet z urządzeniem. Na tablet czekałam tydzień niech będzie, na kartę sim też tydzień gdzie umowa była zawarta online przed tym urządzeniem i kartą. Prosiłam o aktywna kartę i okazuje się że już 3 dni czekam na aktywację karty i dalej nic. Z doświadczenia z playem prosiłam o aktywna kartę bo już kilka razy musiałam jeździć po salonach po duplikat kart i do 2 godz była aktywna. W BOK tłumaczyli ze do 24 h będzie aktywna później inny pracownik mowi że do 78 h i zbliżają się już te limity czekania na aktywację i dalej nic i będę musiała znowu do salonu jechać po duplikat. Po podpisaniu umowy online jestem już tydzień w plecy bo czekanie na urządzenie i kartę sim i jeszcze niby czekanie 78 h na aktywację karty gdzie dalej jest nieaktywna I połączenia tylko alarmowe a liczyć sobie umia. Za co ja mam płacić jak czekałam tyle na kartę sim i kartą nieaktywna dalej i korzystam z domowego internetu od innej formy. Jeszcze jak się pisze email do nich to piszą żeby czytać ze zrozumieniem tylko ze wszystko przeczytałam od zera i nie napisane nigdzie było że umowa jest na 24 h dopiero z czata się dowiedziałam. Co za tupet maja ci ludzie. Za te szkody powinnam mieć odliczone z abonamentu brak aktywnej karty sim. Trzeba uważać przy zawieraniu czy przedłużaniu z nimi umowy i samemu się o wszystko dopytywać bo nic sami nie powiedzą. Im tylko zależy żeby sprzedać ofertę a później drogi klienta sam sobie radz z problemami. Czyste chamstwo ze strony play. Nawet sami od siebie nie zadzwonią i nie zapytają się czy jest już kartą sim aktywna i czy wszystko jest ok a maja w systemie ze jak glupia cały czas sie z nimi przez ten problem kontaktuję to przez czat czy infolinia. Nie polecam nikomu Playa.
    ZaletyŻadnych zalet nie widzę tylko same problemy
    WadySame wady
  • ~Marcin / 2024-09-28 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Testowy starter z kiosku. Włączam 5G a tam 21Mb/s. Przełączam na LTE+ a tam 7Mb/s. Duże miasto, balkon, 4/5 piętro, nadajniki widoczne gołym okiem, testowy telefon iPhone 13 mini.
    Karta KOSZ...
    Podałem najwyższy wynik a
    testów w czasie od godziny 7:40 do teraz 39
  • ~Krzysztof / 2024-09-27 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem podpisaną umowę z UPC. Skuszony reklamą playa, że przechodząc z UPC do playa otrzymam korzystniejsze warunki, poprosiłem o kontakt w tej sprawie. Oddzwonił do mnie konsultant (który) okazał się zwykłym oszustem. W UPC miałem internet 600 GB, tuner horizonie, tv+ polsat premium sport, canal+premium i Viaplay Total + Eleven). Do tego 3 telefony komórkowe i stacjonarny z połączeniami za darmo na stacjonarne w UE ina komórki do Kanady i stanów) . Za wszystko płaciłem coś koło 232 zł. Oszust z play powiedział, że cały mój pakiet zostaje bez zmian i dodatkowo zaproponował mi HBO, Canal+ online, skyshowtimetime ale będą musieli zlikwidować tel. Stacjonarny i za wszystko zapłacę o 7 zł więcej, no i nowa umowa na 2 lata. Niestety okazało się, że canal+online, skyshowtime muszę dokupić sobie sam, zabrano mi dostęp do polsat premium sport (który jak chce, to też muszę sobie wykupić), okrojon mi Viaplay do pakietu medium i jak chce Total to też muszę sobie wykupić. Oczywiście oszustwo zgłosiłem w play i czekam ale oni mają czas na rozwiązanie zgłoszenia) Dzisiaj mija 14 dzień czyli mija termin odstąpienia od umowy a odpowiedzi jak nie ma tsk nie ma. Prosiłem o przywrócenie poprzedniej usługi, to powiedzieli mi, że nie ma sprawy ale jak chce przełączyć telefony z powrotem do UPC to muszę udać się do salonu play, żeby wydali mi nowe karty i że przez 3 dni karty będą nieaktywne. Nie dość, że mnie oszukali, to jeszcze muszę biegać za kartami SIM I przez 3 dni zostać odcięty od świata. Moje pytanie jest takie - gdzie takie oszustwa się zgłasza? Na policję, do UOKiK? Co robić? Czy jest na grupie, ktoś, kogo play tak samo wydymał? Aktualnie jest 24 wrzesnia Aktualnie od przeszło doby nagle, bez ostrzeżenia wyłączyli mi karty sim. mam wyłączony sygnal na wszystkich kartach sim i nie potrafią przywrócić mi poprzedniej usługi. Córka wraca jutro że Szwecji, potrzebuje telefonu, bilety, odloty, przyloty, pociągi, autobusy, kontakt z bliskim... Nie są w stanie jej pomóc. Bezradnie rozkładają ręce i pytają czy mogą jeszcze w czymś pomóc... Tak jakby już koorwy w czymś pomogli. Play to Porażka i kupa gówna.
    Dzisiaj mija 5ty dzień jak wyłączyli mi 3 numery bez jakiegokolwiek ostrzeżenia i nie potrafią mnie przywrócić do UPC. Za każdym razem gdy dzwonie, to gnoje tylko cie weryfikują, pytają o nr klienta, bądź pesel, imię nazwisko i adres usługi. Przełączają między działami, Później piszą kolejne zgloszenie i tak bez końca a na koniec pada pytanie, czy nie chcesz jakiejś dodatkowej usługi. To nie są ludzie tylko jakieś jeb@ne bezmózgie roboty. Mają tupet skurw.... .
    ZaletyBrak
    WadyUnikać oszustów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4393
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3863
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2897
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2516
Mobile Vikings
Ocena: 4.59, ilość opinii: 1222
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4389
UPC Internet
Ocena: 1.80, ilość opinii: 3489
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2548
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183