Jest rok 2025 a prędkości internetu, jak w 2015. Obsługa klienta to studenci, którzy sobie dorabiają. A jakość rozmów jest średnia, często rozłącza do tego brak wsparcia dla szyfrowanych wiadomości. Ceny idą w górę, usługi idą w dół. Oszczędzanie na infrastrukturze i klientach ile się da. Internet od wieczora do rana jest bezużyteczny. W mieście prędkości na poziomie 1-5mbps, to prędkości rodem z 2009/10 roku. Płakać się chcę, gdy twój sąsiad pobiera wszystko w kilka minut, a tobie zajmuje to półtora godziny.
ZaletyZnikome
WadyPłacisz i nic nie masz
~Generał / 2024-12-30 13:28
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM. W PRZECIAGU TYGODNIA CO CHWILA PRZERWY W DOSTAWIE TV I INTERNETU.... PLACE NIE MAŁE PIENIĄDZE A USLUGI DO DU.. NIE POLECAM , CHYBA ZE LUBISZ SIE DENERWOWAC
ZaletyŻadnych zalet
WadyCały Play to jedna wielka wada
~Marek / 2024-12-28 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Każą sobie płacić za wymiane routera !!!!!!!!!!!Złodzieistwo !!!!!!!!!!
~Grażyna / 2024-12-27 12:10
Ocena: 1.00 / 5
PLAY upodabnia się do Amber Gold
PLAY i cały Zarząd Play, to "ludzkie Paniska". Do chwili obecnej cieszę się, jak dzika norka, bowiem o szlachetnym, świątecznym geście Play długo nie zapomnę. Pozwolę sobie przypomnieć, że od 5 grudnia 2024 r. nie mam możności korzystania z TV i Szanowni Państwo spotka, to każdą osobę, która zgodzi się na wymianę dekodera UPC na złom o nazwie Play BOX TV. Ale wracając do mojej radości spieszę donieść, że w godzinach wieczornych dniach 25 i 26 grudnia udało mi się w całości oglądnąć dwa filmy. W dniu dzisiejszym, 27.12.24, już nie da się korzystać z TV, ale przecież skończyły się święta. Ja nadal żyję wspomnieniami tych dwóch filmów, które dzięki łaaskawości Play oglądnęłam. Wieczór cudów, rocznica Bożego Narodzenia skończyły się, trzeba czekać do następnego Roku i znowu obejrzę dwa filmy. Zapomniałam Państwu powiedzieć, że otrzymałam 23.12.24 pismo z Ministerstwa Cyfryzacji, tytułem odpowiedzi na poczynania Play, z której nasuwa się właściwie jeden wniosek - skierowanie pozwu do sądu. Zachęcam Państwa do pisania skarg do wszystkich możliwych urzędów i instytucji, programów telewizyjnych itp., aby przedmiotowy problem nabrał rozgłosu. Czy nie widzicie Państwo podobieństwa do Amber Gold. Amber Gold też miało na każdym kanele reklamy, ogłaszali się wszędzie i w ten sposób zmanipulowali społeczeństwo i wiemy do jakiej doszło tragedii. Z Play tak samo, przecież ich reklamy są wszędzie, Play wyskakuje nieomal z każdej lodówki! Mamią ludzi i wzrasta liczba osób, którzy nie będą mogli korzystać z opłaconych usług, a potem ... tylko sąd!
Bardzo proszę, aby każda moja opinia o Play była przekazywana Play i każdemu, kto ma ochotę zapoznać się z sytuacją do której doprowadziło mnie Play. Pozdrawiam serdecznie, Grażyna z Krakowa
Data doświadczenia: 27 grudnia 2024
________________________________________
ZaletyBrak
WadyZniszczli świetnie działające UPC i pozbawiają byłych klientów do możliwości korzystania z usług. W moim przypadku brak telewizji
~Barbara / 2024-12-27 10:02
Ocena: 1.00 / 5
Na infolinii niekompetecja, nic nie można się dowiedzieć, nic nie można załatwić.
Zaletyżadnych
~milena n / 2024-12-20 15:21
Ocena: 1.00 / 5
zgłaszam awarię i przez tydzień ! uwaga tydzień ogromna firma jaką jest play nie potrafi mi pomóc...nawet nikt nie raczy zadzwonić i dowiedzieć się jaki mam problem, zastanawiam się ilu technikow zatrudnia tak duza firma...i za co płacimy niemałe pienądze.
Zaletyw tej chwili zadnych
Wadybrak kontaktu
~Artur / 2024-12-20 10:41
Ocena: 2.00 / 5
Play to jakaś masakra. Nie można się dodzwonić na niektóre numery. Zgłaszane operatorowi i cisza. Ze wszystkich sieci można tylko nie z Play.
WadyNie można się dodzwonić na niektóre numery. Masakra.
~wymagane pole / 2024-12-20 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Sieć Play to dno den. Obsługa poziom zero. Chamstwo i agresja. Kradną pieniądze z konta. Złodzieje. nie polecam.
~Anna / 2024-12-19 16:38
Ocena: 1.00 / 5
Dwa razy drożej niż w innej sieci, konsultanci niekompetentni nie potrafią w niczym pomów, dzwonią po 10 razy dzienne z ofertami, gdy chce się przenieść numer utrudniają życie i blokują sprawę nie chcąc powiedzieć dlaczego.
~Bwmwwk / 2024-12-19 11:11
Ocena: 1.00 / 5
Kradną na każdy możliwy sposób moja rodzina za 4 numery płaci ponad 400 złotych,zasięg jest a internet nie działa. wysyłają jakieś oferty gdzie niby ma się płacić mniej po czym dochodzą jeszcze dodatkowe pieniądze do rachunku nie polecam tej firmy. Chciałem przenieść numer do innej sieci to nie dość że trzeba było zapłacić dla Play 50zł po czym przenieśli ten numer i doliczyli do tego 130 złotych o czym nie było mowy nie polecam !!!!!
ZaletyPowiedzmy że jest zasięg jako taki
WadyNie działający internet duże zdzierstwo i naciąganie
~Mariusz / 2024-12-19 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Prawie dwa tygodnie mam awarię światłowodu, dzwoniłem 8 razy do obsługi klienta za każdym razem ten sam tekst ,że widzą w systemie że jest awaria i ktoś będzie się odzywał . oczywiście nie odzywa się nikt, i nie widać końcu .chcę rozwiązać z nimi umowę to grożą karą... Po 15 latach w jednej sieci gdzie to z ich winy nie mogę korzystać z usługi . kompletnie nie polecam nigdy więcej
~klientka play / 2024-12-18 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Płacisz za coś czego nie używasz, internet to porażka.
1. Idziesz w zaufaniu jako klient, a osoba obslugujaca do internetu daje router, który nie obsługuje 5g, które masz na umowie i za które placisz. Nikt ci nie mówi, że router nie obsługuje 5G, a ty jako klient nie znasz się na tym.
2. Okazuje się, że 5g wtedy jeszcze nie zostało uruchomione w mieście, a oni sprzedawali ta ofertę.
3. Internet momentami osiąga prędkość 1Mb/s.
To się już nadaje do UKE.
~denar11 / 2024-12-17 22:55
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na promocje wciskają z kartą sim jakąś scalającą niewiadomo po co a raczej wiadomo po rezygnacji jeszcze dwa miesiace płacił bedziesz frajerskie bo nie wiesz ze musisz ja wyrejestrować dowiesz się jak dostaniesz rachunek NACIĄGANIE KLIJENTÓW NA KASĘ......
Zaletyżadnych
Wadywszystko- połączenia zasięg obsługa
~Roman / 2024-12-17 20:10
Ocena: 1.00 / 5
Mają klientów w głębokim poważaniu,obsługa nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem.
WadyBrak zalet
~Monika / 2024-12-17 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Niestety od 29 lipca zmagam się z reklamacją na router. Od 5mc płacę za coś czego nie używam. Skandal. Po złożeniu odstąpienia od umowy router znalazł się w punkcie i oczywiście odstąpienie zostało odrzucone.
~JK1954 / 2024-12-17 09:54
Ocena: 2.00 / 5
Play jest nieprzyjazna osobom niepełnosprawnym; przynajmniej w niektórych salonach sprzedawcy nie zdają sobie nawet sprawy, że ich firma jest podmiotem gospodarczym.
~Ostry / 2024-12-16 15:30
Ocena: 1.67 / 5
Play to syf. 2025 rok będzie upadkiem wizerunku tej sieci. To już dzieje się i coraz bardziej rozpędza. Noe będzie litości.
Zaletynie ma i nie będzie
~qni mixer / 2024-12-16 14:37
Ocena: 1.33 / 5
Cóż,po przejęciu mojego operatora UPC przez PLAY jakość świadczonych usług zeszła na psy.Przed przejęciem nic się nie działo,a po przejęciu ciągle jak nie prace techniczne to przerwy w dostępie do netu i tak w koło Macieju.Dodzwonić się na infolinię praktycznie nie sposób więc obsługa klienta też szoruje po dnie.O słabiźnie play niech świadczy ostatnia awaria ciągnąca się od 8 grudnia 24 r,a trwa do dziś tj 16 grudnia 24 r i końca nie widać
~Marzena / 2024-12-15 23:01
Ocena: 1.67 / 5
Trudno jest nie używać agresywnego języka wobec tv play. Jestem bardzo niezadowolonym klientem. Nie polecam.
ZaletyŻadnych zalet
WadyBardzo często brak internetu.
Brak funkcji nagrywania, zatrzymywania i przewijania.
~Paweł / 2024-12-15 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego gówna i przechodzenia na to co nie cały tydzień brak internetu lub tv