Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 481 opinii

1.54 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.50
  • Cena/Jakość
    1.40
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2019-10-31 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Salon firmowy Play totalna porażka pod każdym względem, caly Play to porażka. Obsługa klienta na poziomie 0, brak rzetelnych informacji od pracowników, źle przeszkoleni pracownicy pod względem przyjmowania reklamacji i brak informacji odnośnie procedury reklamacji.
    Wybrałem sieć Play bo chciałem ulepszyć sobie życie i spróbować innego operatora, dawali 2 lata gwarancji na iPhone to wszystko sciema i kłamstwo. Słaby zasięg to jeden z elementów tego śmiesznego operatora. Oddałem telefon do naprawy po roku i kilku dniach, przyjęli. Jednak mija drugi miesiąc A telefonu dalej brak. Brak informacji podczas " niby" naprawy, pierwszy kontak po oddaniu do naprawy po 32 dniach. Klamali ze probowali sie kontaktowac, na moje pytanie czy maja jakies potwierdzenia w zwiazku z próbami kontaktu uciekali od odpowiedzi A finalnie stwierdzili że takiej nie mają.
    NIE POLECAM z całego serca!!!
  • ~Monika / 2019-10-31 12:40
    Ocena: 4.00 / 5
    Jesteśmy wieloletnimi klientami Play, niestety przyznam że dla stałych klientów oferty są średnio zachęcające, dużo lepiej wypada to dla nowych klientów, ale tak jest wszędzie, byle by zdobyć nowego klienta. Aczkolwiek zawsze przedłużamy z Play umowę, bierzemy nowe telefony.
    Natomiast muszę bardzo pochwalić obsługę Play. Za każdym razem kiedy dzwonię na infolinię odbierają osoby bardzo kompetentne, miłe, bardzo pomocne. Każdą sprawę można z nimi załatwić. Kiedy mój tata przez przypadek włączył płatną usługę (jest starszym człowiekiem, abonament jest na mojego męża) to Play bez problemu zrobił korektę do faktury i zwrócił zapłacone pieniądze za tą usługę. To samo jeśli chodzi o Play 24 i zaległości. Super, że można wstrzymać blokadę usług na 7 dni. Obsługa Play i konsultanci na medal. Pozdrawiam.
    ZaletyObsługa Play, konsultanci infolinii
  • ~nękany / 2019-10-31 04:02
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam wrażenie, że sieć udostępnia wykazy połączeń lub treści rozmów osobom trzecim a cI wykorzystują to w celach mobbingu
  • ~Mises / 2019-10-30 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma PLAY to nic jak tylko złodzieje. Od 2 miesięcy płacę stawkę jak za abonament z telefonem mimo, że umowa się skończyła po dwóch miesiącach raczyli zadzwonić aby zaproponować nową umowę, gdzie porządna firma powinna to zrobić parę miesięcy przed skończeniem umowy.
    WadyZłodzieje
  • ~Mirek76 / 2019-10-29 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam przedłużania umowy w Play, warunki które proponuje konsultant nie pokrywają się z aneksem
    a w odpowiedzi na reklamację usłyszałem przecież Pan podpisał aneks.
    Mam 5 numerów w Play i tylko czekam na zakończenie umowy żeby przejść do innego operatora
  • ~maćko / 2019-10-28 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem u nich lekko od 8 lat ale dokładnie nie pamiętam, może dłużej. Ostatnio dzwonili do mnie, wysyłali smsy i maile żeby przedłużyć umowę. Zdecydowałem się na przedłużenie przez internet, kliknąłem, potwierdziłem i cisza. Po 2 dniach piszę do nich maila, sklep odpisuje (raczej automat lub człowiek udający automat) że sklep nie realizuje żadnego mojego zamówienia. Wysyłam maila ponownie że coś jest nie tak bo mam potwierdzenie zamówienia w pdf-ie zapisane. Odpowiedź dokładnie ta sama - sklep nie realizuje żadnego twojego zamówienia. Dzwonię na infolinię tam się dowiaduję że jakiś kłopot z systemem, więc piszę wszystko w zgłoszeniu reklamacyjnym i czekam... Po kilku dniach włączyli mi to co zamówiłem ale... o 20zł miesięcznie więcej (zamiast 30,75zł - 49,20zł :))) Oczywiście zgłaszam pisemnie że to nie to co chciałem, tzn. to, ale nie w tej cenie. Po 10 dniach otrzymuję pisemną odpowiedź z super ofertą: przeprosiny i 30zł jednorazowego rabatu (!) lub powrót do mojej wcześniejszej oferty... Ręce opadają...
    Mam kilka telefonów w tej sieci (właściwie to większość rodziny przeciągnąłem do Play) i powoli nie widzę dla siebie przyszłości w tej sieci. Kiedyś było tanio (telefonów od nich nie biorę bo mam swoje) i to rekompensowało braki zasięgu, ale teraz moim zdaniem tanio już nie jest.
    Moja mama sama sobie przedłuża umowę telefonicznie (bo dzwonią i namawiają) to później aż mi głupio że tyle płaci - po 50zł abonamentu ze swoim telefonem gdzie nielimitowane rozmowy, smsy i parę gb internetu w innych sieciach dają za 29zł.
    Ostatnio potrzebowałem dodatkową kartę z internetem, wziąłem z t-mobile internet domowy nolimit z routerem za 1zł za 59zł brutto miesięcznie. W play musiałbym zapłacić za 300gb 80zł/miesiąc...
    Kiedyś mi zależało żeby cała rodzina była w jednej sieci bo rozmowy były tańsze ale dzisiaj to nie ma znaczenia bo i tak rozmowy są nielimitowane, więc z przyjemnością wysyłam wypowiedzenie do umowy:)
    Zaletymało ich: czytelna faktura (w porównaniu z tą z t-mobile) i aplikacja play24 (ale nie wiem jak wyglądają w innych sieciach)
    szybkie księgowanie płatności faktur (w tym samym dniu)
    WadyObsługa na infolinii i w esklepie niekompetentna, niewiele może;
    Ceny usług na dzisiaj (w przeciwieństwie do tego co kiedyś) wydają mi się zawyżone - trzeba opłacić tych celebrytów z reklam.
  • ~Frank / 2019-10-28 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć byłem u nich wiele lat z początku ok a teraz to tragedia zmieniłem sieć i jestem bardzo zadowolony u nich tyle kasy straciłem że szok ludzie uciekajcie
    ZaletyBrak
    WadyWszyskie
  • ~Irek / 2019-10-28 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,zostałem perfidnie oszukany,sprytnie zmanipulowali mnie i dali dużo gorszy abonament niż miałem,czekają mnie teraz dwa lata męczarni,mimo że od lat,nie biorę telefonu,a jestem abonentem od początku,złożyłem reklamacje i od 3 m-cy nikt do mnie nie zadzwonił,już nigdy nie przedłużę u tych oszustów abonamentu
  • ~Kris / 2019-10-28 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka po przedłużeniu umowy płacę raz tyle Internet okrojony zasięg porażka
  • ~A.C. / 2019-10-28 11:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Radzę uważać na przedstawicieli, którzy oferują telefoniczne przedłużenie umowy.
    W moim przypadku ewidentnie zostałem wprowadzony w błąd - wziąłem dwa telefony w ramach abonamentu na firmę - w rozmowie telemarketer zapewniał że przedstawione warunki są znacznie lepsze niż mogą zaoferować przedstawiciele w punktach stacjonarnych i powinienem być bardzo zadowolony z nowej umowy.
    Telefonicznie potwierdziłem umowę a potem przy kurierze podpisałem umowę papierową. Nic dziwnego, że nie przeczytałem jej bo kurier siedziałby u mnie pewnie ponad godzinę.
    Kiedy sobie wszystko spokojnie policzyłem okazało się za za wzrost abonamentu mógłbym spokojnie kupić nie dwa a trzy iPhony. Teoretycznie z umowy przez telefon można się wycofać w ciągu 14 dni, ale rezygnacji mi nie uznano - wg P4 możliwość rezygnacji dotyczy tylko osób fizycznych. Reklamacji umowy również mi nie uznali jako, że potwierdziłem warunki przez telefon i podpisałem umowę. Poprosiłem o udostępnienie nagrania rozmowy - w której telemarketer zapewniał, że jest dla mnie bardzo korzystna - dostałem plik uszkodzony, którego nie można rozpakować mimo podania właściwego hasła.
    Nawet ktoś z infolinii na którą zadzwoniłem stwierdził że zostałem zrobiony w trąbę i postara się to odkręcić, ale kiedy poszedł po akceptację do kierownika wrócił z wiadomością że nic się nie da zrobić.
    Reasumując - bądźcie czujni z przedstawicielami licencjonowanymi w rozmowach przez telefon. Zawsze lepiej ich zbyć i pójść do punktu stacjonarnego gdzie rozmawiacie z żywym człowiekiem i spokojnie ustalicie warunki. Taka osoba nie chce mieć do czynienia z klientem, który później będzie się czuł oszukany.
    Kontakt z telemarketerem kończy się na kilku grzecznościowych formułkach z jego strony (muszą być uprzejmi) i udzieleniu rady, że można złożyć reklamację. A w dziale reklamacji zaprzyjaźnione koleżanki wiedzą co zrobić - lepiej nich P4 zarobi kilkaset lub kilka tysięcy dodatkowo a czy klient będzie zadowolony czy nie to już przestało być dla Play istotne.
    Liczy się kasa w najbliższym czasie a potem choćby potop.
    Na pewno po zakończeniu umowy zmienię operatora, ale już poprzednio miałem numer w Plusie potem w Orange i wszędzie doświadczyłem tego, że starych klientów traktuje się gorzej niż nowo pozyskanych.
    Metodą jest skakanie z sieci do sieci - zawsze można wtedy coś ugrać metodą szantażu.
    ZaletyCzytelna obsługa mailowa i internetowa.
    W stosunku do innych sieci niezłe ceny pod warunkiem że nie są podrasowane przez różne dodatki.
    WadyKrętactwo telefonicznych licencjonowanych przedstawicieli Play.
    Stronnicze rozpatrywanie reklamacji.
    W moim wypadku brak udostępnienia nagrania dźwiękowego rozmowy z telemarketerem.
    Słaba jakość połączeń i internetu.
  • ~Hubert / 2019-10-27 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ścierwo. Totalne zero, żałuje że podpisałem z nimi umowę. Internet chodzi jak by chciał a nie mógł
    WadyZASIĘG
  • ~J / 2019-10-26 18:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Manipulują ludzmi jak sie tylko da aby wyciągnąć pieniądze. Nie polecam
  • ~Zawiedziony / 2019-10-26 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    T R A G E D I A NIE POPEŁNIAJCIE TEGO BŁEDU PRZEKLEJAM OPINE KTÓRĄ JEST NAJLEPSZA : Ocena: 1.00 / 5
    Byłem już w każdej sieci, ale nie sądziłem, że może być tak dramatycznie źle, jak w Play. Wcześniej mój telefon łączył się z T-Mobile w ramach tzw. roamingu krajowego, bo na moim osiedlu (centrum Poznania) Play nie ma ani odrobiny zasięgu. Obecnie Play postanowił wyłączyć całkowicie roaming krajowy w Poznaniu. Nie działa nic, a do końca umowy jeszcze kupa czasu. Do tego kiedyś byli konkurencyjni cenowo, a obecnie oferta jest zwyczajnie najgorsza! Próbowałem coś wskórać w sprawie tego braku zasięgu - pisałem zgłoszenia, dzwoniłem - wszystko bezczelnie zbywane, wklejane z automatu odpowiedzi, zero uprzejmości i odpowiedzialności. Używanie tego badziewia w podróży to też dramat. Kiedy inni sobie w pociągu umilają czas Netflixem, Spotify i innymi usługami, ja mam brak zasięgu. Kiedyś pasażer obok zapytał „Co, play?”... No niestety tak. A najlepsze, że sieć obwinia za problemy mój telefon, który jednak po włożeniu karty innego operatora magicznie odżywa i ma wszędzie zasięg. Nie poleciłbym najgorszemu wrogowi sieci Play. Mam nadzieję, że upadnie jak najprędzej.
    Zalety
    W miarę wygodna aplikacja Play24 (gdy akurat działa)
    Wady
    Fatalny zasięg, kiepska oferta, niestabilny internet, brak wiedzy i bezczelność pracowników
    ZaletyW tej sytuACji BRAK
    WadyFatalny zasięg, kiepska oferta, niestabilny internet, brak wiedzy i bezczelność pracowników
  • ~Klientka / 2019-10-26 01:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeszłam z TMobile do Play i żałuję. Nie zmieniłam telefonu, tylko operatora i nagle nie mam zasięgu w domu, nie mam zasięgu w pracy, nie mam zasięgu w podróży. To jakiś koszmar. Szczerze odradzam Playa.
    ZaletyTańszy abonament o 10zł, ale teraz już wiem, że NIE WARTO.
    WadyBrak zasięgu. Internet to kpina. Nic nie działa. Stałam się łowcą WiFi
  • ~Robert / 2019-10-25 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna sieć jakie 5g ha to żart jakiś w stolicy coś tam łapie poza nią już jest tragedia przenoszę numer do konkurencji bo porażka z tą wasza siecią jest nigdy więcej tego badziewia
    ZaletyZadne
    WadyZasięg internet
  • ~Robert / 2019-10-25 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem już w każdej sieci, ale nie sądziłem, że może być tak dramatycznie źle, jak w Play. Wcześniej mój telefon łączył się z T-Mobile w ramach tzw. roamingu krajowego, bo na moim osiedlu (centrum Poznania) Play nie ma ani odrobiny zasięgu. Obecnie Play postanowił wyłączyć całkowicie roaming krajowy w Poznaniu. Nie działa nic, a do końca umowy jeszcze kupa czasu. Do tego kiedyś byli konkurencyjni cenowo, a obecnie oferta jest zwyczajnie najgorsza! Próbowałem coś wskórać w sprawie tego braku zasięgu - pisałem zgłoszenia, dzwoniłem - wszystko bezczelnie zbywane, wklejane z automatu odpowiedzi, zero uprzejmości i odpowiedzialności. Używanie tego badziewia w podróży to też dramat. Kiedy inni sobie w pociągu umilają czas Netflixem, Spotify i innymi usługami, ja mam brak zasięgu. Kiedyś pasażer obok zapytał „Co, play?”... No niestety tak. A najlepsze, że sieć obwinia za problemy mój telefon, który jednak po włożeniu karty innego operatora magicznie odżywa i ma wszędzie zasięg. Nie poleciłbym najgorszemu wrogowi sieci Play. Mam nadzieję, że upadnie jak najprędzej.
    ZaletyW miarę wygodna aplikacja Play24 (gdy akurat działa)
    WadyFatalny zasięg, kiepska oferta, niestabilny internet, brak wiedzy i bezczelność pracowników
  • ~Roman / 2019-10-23 22:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Przed podpisaniem umowy kilkakrotnie rozmawiałem z moim "doradcą biznesowym" P. ... zostałem zmanipulowany i oszukany czego konsekwencją było podpisanie umowy dnia 17-05-2019 w promocji Specjalna SIM STANDARD dla Firm (30).

    Przed podpisaniem umowy wielokrotnie powtarzałem że z obecnej oferty jestem zadowolony, zwłaszcza z rozliczania internetu oraz rozmów w roamingu, przedstawiałem że w obecnej taryfie nie brakuje mi internetu w Kraju jak i za granicą - na co Pani zwracała uwagę. Pani Klaudia zapewniała że oprócz tego że w roamingu będę miał 1gb a po przekroczeniu koszt kolejnego to 7 zł z groszami to poza tym będę miał tylko same korzyści, limit będzie na osobę a nie jak do tej pory na grupę.

    Po powrocie z wakacji okazało się coś zupełnie innego oprócz tego że były dopłaty w transmisji danych - o czym wiedziałem, pojawił się problem z dodatkowymi opłatami po przekroczeniu mojego pobytu za granicą były naliczane opłaty dodatkowe za połączenia głosowe, SMS oraz MMS. Pragnę nadmienić że moja działalność oraz pobyt jest na terenie RP, a jedynie w okresie wakacyjnym część czasu spędzam na terenie innych Państw. Nadal byłem przekonywany i utwierdzany że zaszła pomyłka ze strony operatora. Pani Klaudia pisała reklamację w moim imieniu chociaż znała odpowiedź operatora. Pojawiały się jeszcze inne problemy niekoniecznie związane ze zmianą oferty np. naliczenie opłaty przez operatora za czas zgłaszania dyspozycji odblokowania transmisji danych przez 10 minut z terytorium Serbii - myślę ze ta sprawa powinna być załatwiona bardziej sprawnie. Po pewnym czasie kontakt z Panią Klaudią był coraz bardziej utrudniony. W tym momencie nie są naliczane opłaty za usługi telekomunikacyjne - ulga związana z przedłużeniem umowy, Bardzo się obawiam jaka będzie stawka po tym okresie.
    Zaletykażda osoba z grupy ma swój limit internetu
    Wadypłatne połączenia w roamingu
  • ~AK / 2019-10-23 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas podpisywania umowy z Play ich konsultant wprowadził mnie w błąd. Z tego powodu postanowiłam złożyć reklamację. Po dziesięciu dniach od jej złożenia otrzymałam odpowiedź od Pani Beaty Z., z której wynika, że w ciągu tego czasu jedyne co zrobiła to...zapytała o wersję zdarzeń pracownika, który podpisywał ze mną umowę. Oczywiście Konsultant Play nie przyznał się do winy i tylko na tej podstawie rozpatrzono moją reklamację negatywnie. Nieistotne były dla Niej argumenty, że podczas rozmowy była ze mną jeszcze jedna osoba, która zrozumiała twierdzenia Konsultanta w taki sam sposób jak ja. Rozumiem, że Państwa firma chce zarobić jak najwięcej pieniędzy, ale oszukiwanie klientów nie jest właściwym sposobem. Odradzam wszystkim.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu, fatalna obsługa klienta ze strony Pani Beaty Z.
  • ~Witold / 2019-10-20 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę dogadać się z bok.a za każde połączenie płace i to nie mało sądząc po fakturach, myślałem że trafiłem na sieć ltura zaspokoi moje oczekiwania nic bardziej mylnego,czy to play,Orange czy inne pogoń za zyskiem przesłania wszystko,czasami arogancja sięgającą dna
    ZaletyŻadne.
    Wadynie zawsze ale Arogancja,aArogancja........
  • ~Ja / 2019-10-19 22:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta średnia, cena średnia, obsluga klienta masakryczna.Ludzie odchodza i odchodzic będą. Na BOK pracuja nie kompetentni ludzie ,nie potrafia znaleźć źródła problemu co sie łączy z nie rozwiązaniem go!!!Po 2 latach umowy z siecią mówię NIE!!!Nie polecam!!!Jeszcze chwila i play sie rozpadnie.
    ZaletyBrak
    WadyPełno
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.54, ilość opinii: 481
T-Mobile
Ocena: 1.69, ilość opinii: 324
Orange
Ocena: 1.56, ilość opinii: 278
Plus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 266
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.58, ilość opinii: 101
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 750
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 318
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 311
Netflix
Ocena: 2.78, ilość opinii: 167
a2mobile
Ocena: 3.66, ilość opinii: 81