Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 1542 opinii

1.54 / 5

  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.54
  • Cena/Jakość
    1.44
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcysia / 2022-08-19 14:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet na kartę co raz bardziej wolny. Niestety nie polecam tego operatora , usługi drogie niezadawalające. W porównaniu do ich niemieckiej matki Tmobile.de jakość PL usług żenująca...
    WYNIK SPEED TEST #338380650
    PING
    opóźnienie w ms
    50
    DOWNLOAD
    pobieranie w Mb/s
    8.73
    UPLOAD
    wysyłanie w Mb/s
    0.05

    ....Porównaj swój wynik......

    Prędkość pobierania
    Internet światłowodowy
    226.9 Mb/s
    Internet domowy
    106.1 Mb/s
    Internet mobilny
    41.3 Mb/s
    Twój wynik
    8.73 Mb/s
    ...............................................Porównaj swój wynik...........

    Prędkość pobierania
    Internet światłowodowy
    226.9 Mb/s
    Internet domowy
    106.1 Mb/s
    Internet mobilny
    41.3 Mb/s
    Twój wynik
    8.73 Mb/s



    Opóźnienia (ping)
    Internet światłowodowy
    11 ms
    Internet domowy
    23 ms
    Internet mobilny
    34 ms
    Twój wynik
    50 ms


    ZaletyMiła obsługa
    WadyBardzo wolny Internet w ofertach na kartę
  • ~Kacper / 2022-08-19 00:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam ofertę na kartę, zasięg sztos, za 30 zł 130 GB na miesiąc, a Internet się kumuluje, polecam
  • ~Ktosia / 2022-08-18 16:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Koszmar już żałuję, że dałam się mówić na zmianę operatora
  • ~waldek44844 / 2022-08-17 15:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet domowy to porażka , rano dobry , a potem tragedia ..szukają awarii na odległość ! ni z tym nie robią !
    Zaletybrak
    Wadybrak chęci naprawy
  • ~artur / 2022-08-16 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra mam najdroższy pakiet internetu stacjonarnego a działa jakbym miał najtańszy szajs
    400kb/s pobierania w piku 1mb/s w dodatku obsługa klienta na masakrycznym poziomie i nikomu nie polacem tego syfu
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
  • ~Bartosz / 2022-08-16 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam zakup tego niemieckiego gówna. To oszuści. Nic w tej sieci nie działa poprawnie a obsługa klienta to łajdactwo w czystej postaci.
  • ~Michał / 2022-08-16 09:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Polecam omijać uslugi T-Mobile LTE szerokim łukiem. O ile 5G działa naprawdę dobrze, to 2,4G więcej nie działa, niż działa ????
    Od roku czasu wieczne problemy z siecią. Na infolinii przełączanie na oślep, bez możliwości dalszego przekierowania - trzeba dzwonić kilkukrotnie zanim ktoś połączy z działem technicznym.

    Jestem bardzo rozczarowany i w najblizszym mozliwym terminie przenoszę usługi innego operatora ????…
    Zalety5G
    Wady2.4G
  • ~Mati / 2022-08-16 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta internet działa tak że nie działa
    ZaletyBrak
    WadyWszysko
    Nie działa poprostu
  • ~Konseek / 2022-08-15 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    XDDDDD TA FIRMA TO NAJGORSZE GÓWNO JAKIE WOGOLE ISTNIEJE SWIATLOWOD MA JUZ BYC MONTOWANY OD 5 MIESIECY DATY MONTOWANIA SA CALY CZAS PRZEKLADANE, PODCZAS GRANIA NIE ZNACZY TO NIE JEST GRANIE I ODPOCZYNEK TYLKO MĘCZARNIA BO GRANIE NA STAŁYM 100 PINGU W PODSKOKACH DO 1100 PINGU TO NIE JEST GRANIE. JAK JUZ 2 OSOBY KORZYSTAJĄ Z INTERNETU TO ZWALNIA ON TAK ZE NIE MOZNA ODPALIC PRZEGLĄDARKI. WIĘKSZEGO GÓWNA NIE WIDZIAŁEM ZA KILKA DNI ZMIENIAMY INTERNET I NIE BĘDZIEMY WKONCU PLACIC TYM ZLODZIEJOM
    ZaletyXDDDDDD
    WadyWSZYSTKO
  • ~MONIKA / 2022-08-15 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam sieci T-mobile!
    Dnia 11.08.2022r wjeżdzając z Polski do Niemiec automatycznie sieć przestała działać na 3 telefonach.
    Zostaliśmy odcięci od świata i do dnia 15.08.2022r. nadal nie działa a T-Mobile nie potrafi zlokalizować przyczyny.
    Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją.
    Wcześniej jeździłam na Play i problemu nigdy nie było.
    T-mobile nie wie co jest powodem wiecznie odpisują, że nadal pracują nad sprawą a że trwa ona tak długo to widocznie jest ona trudna pytając na czacie w aplikacji kiedy usterka zostanie usunięta dostaje odpowiedź nie wiemy.
    Minęło już ponad 60 godzin od zgłoszenia i nadal nic.
    Na szczęście jechała z nami osoba która miała kartę w sieci Play i mogliśmy dojechać na nawigacji w docelowe miejsce. Po dojechaniu również na szczęście mogłam korzystać z WIFI bo nie ma innej możliwości połączenia się z T-mobile, ponieważ aplikacja działa tylko kiedy mamy dostęp do internetu a połączyć się telefonicznie z infolinia nie mogłam bo wyskakiwał komunikat niezarejestrowane w sieci.
    Dlatego radzę szerokim łukiem omijać T-mobile na kartę.
    Nie wspomnę, że gdyby coś się stało z autem na trasie nie miałabym jak zadzwonić na assistanse. Więc brawo dla sieci T-mobile.
    Dopisze, że roaming telefony miały włączone ale okazało się,że były blokady. Zakupując usługi w salonie mówiłam, że za tydzień wyjeżdżam i potrzebuje internet. Nikt nie wspomniał, że muszę coś odblokować samemu w aplikacji.
    Ale mimo zdjęcia blokady przez operatora nadal internetu brak i tylko połączenia alarmowe.
    Zawiodłam się bardzo.
    Oczywiście już wysłałam przez email wypowiedzenie umowy z winy operatora bez ponoszenia jakich kolwiek kar umownych i wracam do Play.
  • ~Lalunia / 2022-08-15 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje?!!!
    Okradają z pieniędzy
    Konsultanci to banda idiotów, nic nie wiedzą
  • ~jbctmobile / 2022-08-14 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    j3bane studenciaki pracuja w tym tmobile nic nie potrafia zrobic z tym ch00jowym polaczeniem
    Zaletynigdy nie bylo
    Wadyw ch00j
  • ~Xgrafcio 69 / 2022-08-14 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda idiotów zza biurka nie potrafią naprawić jakości mojego chujowego internetu....
  • ~ania / 2022-08-13 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    po wielu e-mailach przysłali mi nową sim przez DHL. Ze względu na brak powiadomienia mailowego od biuro obsługi klienta, telefonu i SMS-a od kuriera DHL nie otrzymałem karty SIM i musiałem zapłacić 39zł Kuriera DHL.
    Wadynieodpowiedzialna obsługa klienta
  • ~TomekK / 2022-08-13 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłanie emaila na ich internecine stanowi problem, a oni twierdzą że wszystko jest ok. Nie polecam korzystać z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
    Wadykoszmarne działanie usług
  • ~ZALKA / 2022-08-12 14:53
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem w T-mobile od lat. Podpisuję się pod wszystkimi negatywami - oszuści i naciągacze. Uważajcie, co podpisujecie, bo i tak odwrócą kota ogonem i wcisną wam droższy abonament za tę samą usługę. Co innego mówią, co innego przysyłają. Nie ma mowy o odwołaniu. Nie słuchają klienta. Z umową najlepiej najpierw iść do prawnika. Serio. Wykołowali mnie już drugi raz, pomimo że słucham, co się do mnie mówi i to rozumiem. Przysyłają nagrania z rozmowy telefonicznej, ale pomimo że na nagraniu jest co innego, oni twierdza swoje. Nie szanują wieloletniego klienta. NIGDY WIĘCEJ !!!
    WadyOSZUŚCI
  • ~Dorota / 2022-08-12 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszukająca klientów.Pod pretekstem zrewifikowania umowy po tygodniu podkładają umowe do podpisania i zmieniają abonamenty na wyższe.
    WadyOszuści
  • ~Mich / 2022-08-12 12:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Przeszedłem do T-Mobile kilka dni temu i jestem trochę rozczarowany. Nie przychodziły smsy na telefon. Po wykonaniu niezbędnych czynności jak wyłączenie funkcji czatu, ręcznym wpisaniu nr centrum SMS, wielokrotnym restartowania telefonu nic nie pomogło. Konsultant stwierdził że jest jakaś blokada usług SMS przed pierwszym doładowaniem i niby to wyłączył. Potem okazało się że nadajnik w mojej okolicy ma awarie i niektóre usługi mogą nie działać prawidłowo do czasu naprawy która trwa od 27 lipca. Po wyjeździe z domu i po korzystaniu z innego nadajnika zaczęły przychodzić niektóre smsy. Jednak do teraz nie doszły wszystkie. Znajomi wysyłają i nie dochodzą. Zastanawiam się czy to jest normalne? Inna sprawa, czy w aplikacji mobilnej można dodać kolejne numery jeśli pierwszy należy do innej osoby z rodziny. Konsultant twierdzi że nie a mi się udało to zrobić, przecież nie można mieć kilku aplikacji na każdy numer telefonu. W Play jest podziel na właścicieli imię i nazwisko w w t- mobile tego nie ma. Kolejna sprawa, jakaś pani wydzwania jak przebiegła wizyta i obsługa w salonie T-Mobile. Czy to jest konieczne?
    ZaletyZasięg
    WadyProblem techniczny z SMS
  • ~Magentowapantera / 2022-08-10 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna sieć w całym pakiecie magenta dom bez limitu awarii znowu nie działa tv (3 awaria od miesiąca użytkowania) „nielimitowany” internet w telefonie do 30Mb/s osiàga realnie 5 i zwalnia po wykorzystaniu 64gb dopiero konsultant w salonie potwierdził to ograniczenie
    ZaletyBrak
    WadyUkryty lejek
    Brak tv
  • ~Mateusz / 2022-08-08 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem t-mobile, ale to jak mnie oszukali przy kontynuowaniu umowy, przechodzi moje najśmielsze oczekiwania. Ostatni abonament wzięty wraz z telefonem na okres 3 lat. Pół roku przed końcem umowy skontaktowałem się telefonicznie z t-mobile w celu kontynowania nowej umowy. Wielokrotnie podczas rozmowy podkreślałem, że chcę ją na okres 2 lat, bo 3 to jednak za dużo. Wszystko super, oferta ok. Umowa podpisana, zadowolony sobie płacę co miesiąc, aż raz pojawił się problem z fakturą, dane przestały się zgadzać, więc problem zgłosiłem do obsługi. Jest to w trakcie wyjaśniania. Jednak, jak zacząłem szczegółowo przeglądać fakturę, która składa się z 7 stron, zauważyłem że płacę raty za telefon. Problem polega na tym, że jest tam informacja o 36 ratach. Po zgłoszeniu problemu, otrzymałem informację, że na nagranej rozmowie, słychać że godzę się na takie warunki. Jest to rzecz jasna, kłamstwo. Poprosiłem zatem o nagrania wszystkich rozmów przed kontynuowaniem umowy i co? Dostałem jedno nagranie na którym wyraźnie słychać, że CHCĘ UMOWĘ NA 3 LATA. Wielokrotnie podczas rozmów podkreślałem, że NIE chcę na 3 lata. Reasumując, dowodem na zawarcie umowy 3 letniej, jest zmodyfikowane i sfałszowane nagranie. W życiu bym nie pomyślał, że taka firma dopuści się takiego oszustwa, tym bardziej stałemu klientowi. Co śmieszniejsze, kiedy już owa firma zmodyfikowała nagranie, nie pomyślała o drobnym szczególe. Na podrobionym nagraniu mówię, że chcę umowę na 3 lata, a końcowo co otrzymałem? Abonament na 2, a telefon na 3. Ktoś naciągnął mnie na płacenie większej ilości rat za telefon. Wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd. Dla mnie ta firma, to zwykli oszuści i uciekam z niej najszybciej, jak to będzie tylko możliwe.
    WadyOszuści
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2635
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2517
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1769
T-Mobile
Ocena: 1.54, ilość opinii: 1542
Mobile Vikings
Ocena: 4.72, ilość opinii: 985
Virgin Mobile
Ocena: 2.12, ilość opinii: 437
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2473
mBank
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1358
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1142