Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2564 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 129
  • ~Inna / 2025-03-12 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Jestem wieloletnim klientem i do pewnego momentu współpraca przebiegała bez zarzutów. Niestety, po podpisaniu umowy biznesowej w lipcu 2023 roku zaczęły się problemy. Regularnie otrzymywałam błędnie wystawiane faktury, które trzeba było korygować po składaniu reklamacji.

    Największym absurdem było to, że we wrześniu 2023 roku dostałam wezwanie do zapłaty, na które złożyłam reklamację. Reklamacja została uznana, a ja otrzymałam informację o wyzerowaniu konta. Jednak w grudniu 2024 roku, ponad rok później, nagle otrzymałam pozew i sądowy nakaz zapłaty za tę samą sprawę! Złożyłam kolejną reklamację z żądaniem natychmiastowego wycofania pozwu i ponownego wyzerowania konta – zgodnie z decyzją z 2023 roku.

    Obsługa klienta okazała się kompletnie niekompetentna. Konsultantka, która zajmowała się moją sprawą, wykazywała się brakiem profesjonalizmu i szacunku – nie dość, że zwracała się do mnie błędnym imieniem, to jeszcze nie wywiązała się z obietnicy wyzerowania konta. W konsekwencji byłam zmuszona składać kolejne reklamacje.

    W ramach “rekompensaty” otrzymałam rabaty: dwa razy po 60 zł brutto, co jest śmieszną kwotą w porównaniu do problemów, jakie mi sprawiono. Kolejną skargę złożyłam osobiście w salonie, ale – ku mojemu zdziwieniu – trafiła do tej samej konsultantki, która wreszcie przeprosiła za zwracanie się błędnym imieniem. W ramach “odszkodowania” zaproponowano mi kolejne 90 zł jako zwrot opłaty skarbowej nałożonej przez sąd oraz dodatkowe 60 zł.

    Poprosiłam o przekazanie mojej sprawy komuś bardziej kompetentnemu, ale ponownie dostałam odpowiedź od tej samej osoby, która stwierdziła, że każdy pracownik salonu jest profesjonalny, a sprawa jest zamknięta.

    Podsumowując – brak profesjonalizmu, fatalna obsługa i ignorowanie klientów. Odradzam współpracę z T-Mobile każdemu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek.
  • ~Inna / 2025-03-12 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Jestem wieloletnim klientem i do pewnego momentu współpraca przebiegała bez zarzutów. Niestety, po podpisaniu umowy biznesowej w lipcu 2023 roku zaczęły się problemy. Regularnie otrzymywałam błędnie wystawiane faktury, które trzeba było korygować po składaniu reklamacji.

    Największym absurdem było to, że we wrześniu 2023 roku dostałam wezwanie do zapłaty, na które złożyłam reklamację. Reklamacja została uznana, a ja otrzymałam informację o wyzerowaniu konta. Jednak w grudniu 2024 roku, ponad rok później, nagle otrzymałam pozew i sądowy nakaz zapłaty za tę samą sprawę! Złożyłam kolejną reklamację z żądaniem natychmiastowego wycofania pozwu i ponownego wyzerowania konta – zgodnie z decyzją z 2023 roku.

    Obsługa klienta okazała się kompletnie niekompetentna. Konsultantka, która zajmowała się moją sprawą, wykazywała się brakiem profesjonalizmu i szacunku – nie dość, że zwracała się do mnie błędnym imieniem, to jeszcze nie wywiązała się z obietnicy wyzerowania konta. W konsekwencji byłam zmuszona składać kolejne reklamacje.

    W ramach “rekompensaty” otrzymałam rabaty: dwa razy po 60 zł brutto, co jest śmieszną kwotą w porównaniu do problemów, jakie mi sprawiono. Kolejną skargę złożyłam osobiście w salonie, ale – ku mojemu zdziwieniu – trafiła do tej samej konsultantki, która wreszcie przeprosiła za zwracanie się błędnym imieniem. W ramach “odszkodowania” zaproponowano mi kolejne 90 zł jako zwrot opłaty skarbowej nałożonej przez sąd oraz dodatkowe 60 zł.

    Poprosiłam o przekazanie mojej sprawy komuś bardziej kompetentnemu, ale ponownie dostałam odpowiedź od tej samej osoby, która stwierdziła, że każdy pracownik salonu jest profesjonalny, a sprawa jest zamknięta.

    Podsumowując – brak profesjonalizmu, fatalna obsługa i ignorowanie klientów. Odradzam współpracę z T-Mobile każdemu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek.
  • ~Rafał / 2025-03-08 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMA ZMIENIA KONTRAKT BEZ WIEDZY KLIENTA.NALICZA NIEUCZCIWE OPŁATY.OBSŁUGA KLIENTA PONIŻEJ JAKIEGOKOLWIEK POZIOMU.
  • ~Twardy / 2025-03-01 12:23
    Ocena: 4.00 / 5
    Do wszystkich buraków: internet mobilny to tylko uzupełnienie stacjonarnego. Tutaj nigdy nie było, nie ma i nie będzie żadnej gwarancji prędkości. Ci co tego "nie rozumiejo" niech ssą swój palec!
  • ~TOMASZ / 2025-02-26 14:30
    Ocena: 1.67 / 5
    co z tego że mam 400 gb nie mogę z nich korzystać prędkość Internetu skokowa od 32 spada do 2 mb/s tragedia brak informacji usłyszałem o modernizacji sieci do kiedy niewiadoma
    Wadywolna siać
  • ~tragedia / 2025-02-26 07:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Mobilnego unikać jak ognia! ping potrafi skoczyć do 12000 i to w takich godzinach, w których internet powinien działać najlepiej. Co z tego, że czasami idzie dużo wyciągnąć, jak to g*wno przez większość czasu aktualnie jest niestabilne i takie skoki są. Już lepszy by był słabszy, ale stabilny.. i wydaje mi się, że orange wypadał lepiej, ale ręki teraz nie dam sobie uciąć, bo już od prawie roku go nie mam.
  • ~Nataliia / 2025-02-25 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    T mobile zdecydował że może wziąć 200 zł za ONT które nie było mi instalowane w mieszkaniu, dokleić naklejki na podpisany dokument przy instalowaniu. Nawet nie powiedzieli gdzie byl instalowany ONT. Chociaż ja ich zaprosiłam do deweloperskiego pomiszczenia żeby oni pokazali co ja mam zabrać i wrócić im. Oszusty!!! Ale sprawa pojdzie dalej, tego nie zostawie
    ZaletyZero
    WadyOszusty
  • ~Tomi / 2025-02-21 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny już raz max 2mb/s internetu i ping skacze po 1000-5000. Szkoda gadać.
  • ~Maniek / 2025-02-20 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    14:00 1mb/s internetu.. już od kilku dni jest tragedia z tym.
  • ~Tomasz / 2025-02-19 18:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Ostrzegam wszystkich aby przy zawieraniu umowy nie zgodzili się na usługę bezpieczny internet (czy tez bezpieczne surfowanie). Powoduje ona brak możliwości podejmowania decyzji która stronę internetową chcecie oglądać. Ponadto trzeba czekać na wyłączenie usługi aż do końca miesiąca rozliczeniowego aby mogli doliczyć pełną opłatę za tą usługę. Tat, tak. Za coś co ogranicza waszą wolność musicie płacić.
    ZaletySzybszy internetowa niż np. W Orange. Zasięgi też wydają się nieco lepsze
    WadyBardzo mało intuicyjna strona internetowa operatora a aplikacja jeszcze gorsza.
  • ~Aga / 2025-02-14 15:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Ocena poniżej 0.
    Bardzo nie uczciwa sieć. Korzystam z magenta od 1,5roku i marzę o zakończeniu umowy. Nie ma dnia aby poprawnie działał internet nie mówiąc o tv. Dzwonię co tydzień do działu technicznego a po rozmowie dostaje sms że rozwiązany problem a wcale nie został. Szybciej łącze się z sąsiadem dwa piętra niżej i lepszy zasięg/orange/.
    Telemarketer dzwoni co chwilę z niby lepszą ofertą a okazuje się że 15zl drożej. Mało tego wysyła link żeby zaakceptować. Jak mu się zwróci uwagę, że kłamie to ze śmiechem odpowiada, że zwykle ludzie się na to łapią. Gratuluję t mobile!!!
    Zaletybrak
    Wady100
  • ~Sygut / 2025-02-12 23:27
    Ocena: 4.00 / 5
    Do poniższego wpisu: jesteś kretynem. Przyznałeś się przed całym światem, że nie masz MÓZGU.
  • ~Marek / 2025-02-11 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Kupiłem internet mobilny z modemem TCL. Po przyjeździe do Włoch okazało się, że nie ma internetu. Dzwonię na BOA, a tam bezczelny konsultant wykłóca się ze mną, że przecież wiedziałem, że ta karta do mobilnego modemu działa tylko w Polsce, a we Włoszech i w ogóle za granicą to roaming jest zablokowany. Gdybym wiedział, to przecież nie wziąłbym tego modemu za granicę, bo po co. Chamstwo na biurze obsługi abonenta i oszukiwanie klientów w salonach. Cała sieć T-mobile. Omijać z daleka.
    ZaletyŻadnych
  • ~Agnieszka / 2025-02-02 13:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Od paru miesięcy borykam się z internetem, a raczej jego brakiem. Firma tłumaczy, że jest zwiększone zapotrzebowanie, a co mnie to obchodzi. Płacę abonament od oferty do 300Mb/s niestety nie da się obejrzeć filmu gdziekolwiek. Płacę za coś, czego firma nie jest w stanie sprostać.

    Jutro będzie kontakt do rzecznika praw.
    ZaletyBrak
    WadyWieczny spadek internetu, brak możliwości dodzwonienia się na BOK
  • ~Ireneusz / 2025-01-22 01:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Próbowali mnie okraść na 280 zł. Sprawę zgłosiłem do organów ścigania.
  • ~Ireneusz, Olsztyn / 2025-01-22 01:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Chcieli wyłudzić ode mnie pieniądze za jakiś niby sprzęt, telefon który u nich niby kupiłem. Sprawa poszła do Prokuratury. Dno i wodorosty.
    ZaletyBrak
  • ~Yyy / 2025-01-20 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągają na nowe numery tel przysprzedarzy telefonów złodziejstwo
  • ~Bartek / 2025-01-16 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna instytucja do zamknięcia. Oszukują klientów, pobierają pełny abonament a nie świadczą wszystkich usług zawartych w abonamencie. Od dwóch lat walczę z brakiem zasięgu, wiele zgłoszeń, reklamacji a problem dalej nierozwiązany. Gorzej zrzuca się winę na klienta, np. Źle urządzenie, a gdzie w umowie są wyszczególnione marki telefonów się pytam?Ja zgłaszam brak zasięgu w całym kraju na dworze i w budynkach a oni mi odpisują że w adresie zamieszkania żeby mieć lepszy zasięg powinienem wyjść z budynku.. ????????
    Czacha dymi.. masakra jakaś..
    Ludzie na infolinii to nieużytki społeczne służące zwalaniu wszystkiego na klienta, są zupełnie niepomocni.. do niczego nie przydatni.. nie powinna w ogóle istnieć tą infolinia..
    T mobile to zaraz po Orange najgorszy wybór jaki można podjąć.. czas z tamtąd uciekać..
    ZaletyŻadnych
    WadyCałość
  • ~Anna W. / 2025-01-15 12:23
    Ocena: 4.33 / 5
    Zaczelam korzystac z uslug TMobile. Telefon i internet mial zostac przeniesiony ale przez problemy z Orange wszytsko sie pokreciło.
    Gdyby nie doradca pan Mateusz Dąbrowki z salonu na Zakopiance w Krakowie to niektóre rzeczy byly niemozliwe do zalatwienia. Zloty czlowiek, który serdecznie pomaga. Pamieta o kliencie , o jego problemach i stara sie za wszelka cene pomóc.
    Dziekuje Panu Mateuszowi za wszytsko, serdecznie polecam Go jako sprzedawce, doradce i pomocnika.


    ZaletyObsługa pana Mateusza Dabrowskiego jest wzorowa
    Wady------------
  • ~Rokosz / 2025-01-14 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniższy przypadek to piękny przykład jak można wydymać obcokrajowca w salonie. Babka chciała sima na kartę, a w punkcie zwietrzyli okazję na wciśnięcie dodatkowego abonamentu (w imię wyższej premii). Babka podpisała bo coś tam kazali i pozamiatane. A rozmowy nie są monitorowane no bo jak lecz gdyby były to dopiero szambo by wyszło. To dotyczy każdego salonu operatora.
    WadyW salonach wszystkich operatorów komórkowych pracuje za dużo krętaczy
strona 1 z 129
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2956
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1261
Lajt Mobile
Ocena: 4.09, ilość opinii: 988
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185