T-Mobile zatrudnia podwórkową dzieciarnię na czacie dostępnym przez mobilną aplikację. Poziom w zasadzie zerowy. Nie mam pojęcia za co tym ludziom płacą. Lepszy pożytek to wygonić ich z biur do zbierania ziemniaków.
ZaletySieć działa satysfakcjonująco
WadyObsługa klienta na czacie to w zasadznie DNO
~Niko / 2025-06-11 19:46
Ocena: 1.00 / 5
Słaby internet ,od
Kilku dni ledwo działa ,rozłącza nikt nic nie robi
Miałam smartfon od nich na umowę przedtem nie mogłam jechać bo staw skokowy miałam skrecony. Kurier przywiózł stary typ smartfona jak działał boże drogi
ZaletyZadne
WadyDuza
~Oskar / 2025-06-07 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Jak zwykle problem z internetem nie polecam osobą które oczekują na dobry internet za który płacą pieniądze problemy z dostawą Internetu ciągłe awarię i brak zasięgu
~Sstar / 2025-06-04 20:28
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam światłowodu od tmobile, nie da się nawet obejrzeć filmu, bo co chwilę internet się sam rozłącza, obsługuje max 1 pokój do 20m².
Jestem wieloletnim klientem T-Mobile przeszło 15 lat, prowadzę firmę. Jednak sytuacja na rynku, zamykanie się małych sklepów, coraz większa konkurencja ze strony marketów oraz drożejące koszty pracowników zostałam zmuszona do redukcji personelu, który zatrudniam. 30 marca br. przesłałam rozwiązanie umowy na 4 telefony. Gdzie moja umowa ma miesięczny okres wypowiedzenia i co się stało. Żaden z pracowników T-Mobile nie otworzył mojej rezygnacji, zamiast wyłączyć 4 telefony z dniem 02 maja , to one dalej działały, więc postanowiłam odezwać się w maju z powrotem co się dzieje, aż w końcu łaskawie w połowie maja ktoś zadzwonił i powiedział - system zawalił. No nie sieć T-Mobile zatrudnia tylu pracowników i nikt nie otworzyła sprawy - żenada . Najlepsze jest to, że faktura za maj obejmu 4 telefony, które już powinny być wyłączone, to nie moja wina, że nikt w t-mobile się tym nie zainteresował . nie polecam T-Mobile
Zaletybrak
Wadybrak zaangażowania konsultanta - opiekuna, brak dbałości o stałych klientów, brak zainteresowania
~Sykwia / 2025-06-01 19:53
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam internetu światłowodowego od T-Mobile. Co chwilę wyłącza się i nie można nic zrobić. Po kontakcie z infolinią twierdzą że jest coś na linii ale inni operatorzy korzystający z tej samej linii nie mają z tym problemu. Płacę za coś czego nie mam
ZaletyBeak
WadyBrak zasięgu, brak internetu
~Dawid / 2025-05-30 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda gadać… ceny dla stałych klientów gorsze niż dla nowych a jakoś usług to jakaś tragedia.
WadyCałe T-Mobile to wada
~Zbyszek / 2025-05-29 10:42
Ocena: 1.00 / 5
Nie zasługują nawet na jedną gwiazdkę!
OSZUSCI!!! Dużo obiecują,a po zawarciu umowy, są same problemy i nerwówka. Przekręty z umową, problemy zainstalowaniem routera, telefonicznie nie osiągalni. Beszczelni!!! Jak się w końcu dodzwoniłam to rzucił mi słuchawką!!!
ZaletyMili, nim się zgodzisz na umowę!
WadyNie kompetentni,oszusci!
~zuzka / 2025-05-29 05:58
Ocena: 1.00 / 5
no to jest chore jakieś, nie mam zasięgu prawie nigdzie. Można kurw*icy się nabawić, przenoszę numer do play.
Zaletyczasem działa normalnie, ale rzadko kiedy
Wadyno zero zasięgu, nic kompletnie
~Ewa / 2025-05-28 16:40
Ocena: 1.00 / 5
W galerii Stela w Cieszynie siedzą za karę. Odpychają od siebie ludzi. Miałam przedłużyć umowę ale szanowny Pan skutecznie mnie od tej decyzji odciągnął. No nic trzeba szukać gdzie indziej
ZaletyBrak
WadyZarozumialstwo, olewanie, siedzenie za karę, brak uprzejmości , patrzenie na ludzi z góry ( pozory mylą drogi Panie ;) )
~jerzy / 2025-05-25 07:39
Ocena: 3.00 / 5
Miałem przez długi czas problem z internetem nawet wystawiałem tu opinię ale po modernizacji nadajnika problem ustał. Nawet byłem zadowolony bo na umowie 90 często łapałem większą prędkość. Byłem na tyle zadowolony że podpisałem nową umowę tym razem z anteną zewnętrzną i prędkością 300 mb. I tu zaczyna się moja nowa przygoda o ile przez pierwsze 2 miesiące prędkość na spedtestach pokazywało mi w okolicach 500mb na nocnym i w godzinach szczytu trochę ponad 300. Tak teraz po 4 miesiącu na nocnym mam 20 mb, jest gorzej niż było na starej umowie. Znowu dałem się oszukać.
~tragedia / 2025-05-24 16:20
Ocena: 1.00 / 5
To jest tragedia, nawet nie można dokupić pakietu Internetu. Zakupiłem pakiet i wskazało, że jest ok a po 24h wysyłają mi sms, że się nie powiodło. Zakupiłem ponownie i znowu wszystko wskazuje, ze jest ok ale potwierdzenia sms nie ma. Mieszkam ok. 15km od centrum Wrocławia w linii prostej i zasięg już jest fatalny. Nie polecam, omijać szerokim łukiem.
Zaletybrak
Wadywszystko
~Dorota / 2025-05-21 16:31
Ocena: 1.33 / 5
To że podczas wakacji na wsi nie mam zasięgu podczas gdy Plus działa normalnie jeszcze bym jakoś zniosła, ale to że brak dostępu do internetu i problemy z połączeniami występują w centrum Poznania to już przesada. Do tego próba zainstalowania światłowodu i telewizji w tej sieci to droga przez mękę. Od prawie czterech tygodni ich dział techniczny nie może przysłać instalatora. Najpierw gościu w punkcie obsługi wpisał do kontaktu numer telefonu, który właśnie byłam tam wyłączyć i ponoć w związku z tym nie mogli potwierdzić umówionej wizyty. Za drugim razem instalatorowi popsuł się samochód i nie miał czym przyjechać. A trzeci raz i trzeci tydzień z rzędu kiedy musiałam zrywać się z pracy mimo potwierdzonej wizyty instalator nie przyszedł i nawet nie zadzwonił. Kiedy zadzwoniłam na infolinię pan wciskał mi kit, że instalacja jest na przyszły wtorek, tylko że przed godziną przyszła mi automatyczna ankieta z zapytaniem: czy jestem zadowolona z instalacji co oznacza, że w systemie instalacja była na dziś. Do tego gościu ponoć nie mógł umówić mnie na nowy termin. Ponieważ mamili mnie, że wszystko szybko zrobią zrezygnowałam z kablówki i od dzisiaj nie mam ani telewizji ani internetu przez co nie mogę pracować z domu.
Ogólnie kicha. Podsumowując nie polecam T-mobile i radzę wybrać innego operatora.
Pozdrawiam
ZaletyBrak
WadyProblemy z zasięgiem. Chaotyczna i niedouczona obsługa. Problemy z obsługą techniczną. Niewywiązywanie się z umowy.
~nie podaje danych w internecie / 2025-05-19 20:04
Ocena: 1.00 / 5
wyje...lem ten ich starter , nie bede pisal dluzszej opini jak tu kazexie bo nie ma o czym dyskutowac, wybierzcie innego oleratora playa redbula virgina ostatecznie orange czy moze rwczej plusa bardziej wiecej nie znam
Zaletyzalety?
Wadywszystko nic nie dziala i do d...y
~Magdalena / 2025-05-19 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Czuję się oszukana, żałuję że wcześniej nie przeczytałam tych opinii. Nie mogę też się odwołać od odpowiedzi na odwołanie. Napisano mi, że ustnie zgodziłam się o zmianę abonamentu, co nie jest prawdą. Niestety, muszę się z tym pogodzić. Jestem bardzo ciekawa, czy ktoś odpowiedzialny za cały ten bałagan czyta nasze skargi. Jednocześnie w odpowiedzi na skargę T-mobile przeprasza mnie za błąd systemu, który nie naliczył mi rabatu. Maiłam zmienić operatora na tańszy, a teraz przepłacam. Proszę, czytajcie Państwo uważnie umowę, choć w moim przypadku niewiele to pomogło.
~Stefan / 2025-05-19 14:20
Ocena: 1.33 / 5
Płacę abonament w T-Mobile ponad 20 lat. Na początku czułem się oszukiwany, tak kręcili z umowami że sam do tego doszedłem że mogę za tą samą usługę płacić mniej. Obecnie też mnie oszukują z roumingiem w UE, myślę że płacę za inne grupy społeczne. Tłumaczą się że taką mam umowę. Wiem, ale innej mi nie dadzą, chyba że zapłacę bajońską cenę. Są największymi krętaczami z pośród operatorów.Co chwilę zmieniają warunki zę niby promocja ale na ich korzyść.Niech wymyślą umowę która będzie satysfakcjonowała obydwie strony i o warunkach dokładnie powiadomią klienta
A nie wciskają umowy do podpisania.
~Zbigniew / 2025-05-19 09:45
Ocena: 1.00 / 5
Czuję się oszukany
W marcu podpisałem umowę na Internet światłowodowy w promocji "Internet światłowodowy dla nowych abonentów w super cenie i z ekstra rabatem przez 12 miesięcy. Korzyści dla domu" z terminem instalacji w kwietniu (w związku czasem potrzebnym na wypowiedzenie dotychczasowej umowy).
W uzgodnionym terminie instalacji w kwietniu instalator nie pojawił się. Po wyjaśnieniach z BOK okazało się, że instalacja została anulowane przez T-Mobile jeszcze w marcu. Mogę im zlecić nową instalację, ale koszty miesięczne wzrosną o 35% (bo poprzednia promocja nie jest już dostępna w ofercie T-Mobile). Nie ma szans (nawet w drodze wyjątku) na wdrożenie umowy w uzgodnionych pierwotnie warunkach. Wygląda mi na zwykły wałek, aby naciągnąć klientów na wyższe opłaty.
Czy ktoś jeszcze spotkał się z czymś takim – może to standardowy proceder?
~Monika / 2025-05-18 20:08
Ocena: 2.00 / 5
Dzisiaj miałam te nieprzyjemność prowadzić rozmowę telefoniczną z Panią S. Prosiłam o wysłanie wszystkich umów na @. Konsultantka powiedziała, że musi zrobić specjalne zgłoszenie, bo tym zajmuje się inny dział. Gdy próbowałam wyjaśnić, że podczas ostatniej rozmowy @ zostały mi wysłane (nie wszystkie dotarły), konsultantka nie dawała mi dojść do słowa. Dopiero po komunikacie z mojej strony, że też chciałabym się wypowiedzieć podczas tej rozmowy, dała mi małą przestrzeń na parę słów. Po moim tłumaczeniu, nadal upierała się przy swoim. Wyciszyła się i zaczęła sporządzać "specjalne zgłoszenie", gdy powróciła do rozmowy ze mną powiedziała, że jednak udało jej się wysłać, na mojego zaktualizowanego podczas rozmowy z nią @, wszystkie umowy. Bo okazało się, że zawierając je, nie wzięłam sprzętu- nie wiem co to ma do wysyłki @ z umowami...Maile nie dotarły. Konsultantka potem znowu się wyciszyła. Gdy "wróciła" powiedziała, że zmieniła @ na wszystkich moich umowach (czyli co, wcześniej nie zmienila i umowy wysłała gdzieś indziej?). Umowy nadal nie dotarły o czym poinformowałam. Wtedy uznała, że widocznie system jest przeciążony i że dostanę je za pół godziny, a może wieczorem, gdy powiedziałam, że mamy XXI wiek i mail nie idzie pół godziny to odpowiedziała, że nie będzie mi wysyłała po raz trzeci tych umów, bo już mi je wysłała i rozmowa jest niemerytoryczna. Ok, zakończyłam rozmowę. Później dostałam sms z zaktualizowanym adresem @, konsultantka nie dosyć, że przekręciła nazwisko w @ to jeszcze zamiast znaku małpy czyli @ dała ^^...