strona 1 z 137
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2025-12-08 21:00Ocena: 1.00 / 5
Prędkość internetu 10-15 mb/s przy kontrakcie na 150 mb/s. Dramat, zero pomocy. Nie polecam -
-
~Impresario / 2025-12-07 20:00Ocena: 2.00 / 5
Szokujące podejście do klienta. T-Mobile czuje się tak, jak bym to ja dla nich pracowała i miała rozwiązywać ich problemy z ich własnym sprzętem tracąc swój czas i pieniądze. Proszą o kontakt a po kontakcie nie wiedzą o co chodzi i nie znają sprawy. Tu na język cisną się epitety by opisać tych nieudaczników, ale niech każdy się sam przekona (czego nie życzę). ZaletyInternet jak działa to jest okWadyObsługa klienta jest tragiczna -
~T-MOBILEK / 2025-11-28 10:11Ocena: 3.00 / 5
DZIEŃ DOBRY CO DO KONKURSÓW MAGENTA DZWONIĄC DO PUNKTU T-MOBILE W SPRAWIE FOLII NA TELEFON PANI MÓWI ŻE MA ZEPSUTĄ MASZYNĘ A DZWONIĄC DO DRUGIEGO PUNKTU JESZCZE NIE DOSZŁY FOLIE NA TELEFON A INTERNET MOGLIBYŚCIE DŹWIGNĄĆ NA TELEFONIE TE 10 MB WIĘCEJ BY SZYBCIEJ CHODZIŁ POPRAWCIE SIĘ uu A PO CO WAM MÓJ EMAIL ZNOWU SYF BĘDZIE WYSYŁANY NA POCZTĘ ZRESZTĄ TO JEST EMAIL ŚMIETNIKOWY ZaletyALE ZASIĘG TO MACIE DOBRY -
~Janusz / 2025-11-26 09:32Ocena: 2.33 / 5
Mam kilka usług w tej firmie 4 numery o jakości połączeń i internetu średnia, w Warszawie super ale już 80 km na peryferiach Warszawy minimalna jakość połączenia słabiutko a internet 5 gbi 4 g można pomarzyć, obsługa w salonach chamstwo. Obsługa przez konsultantów internetowych to udawanie chęci pomocy. Nie wiem jak w Play bo tam nie mam numeru ale chyba lepiej? ZaletyNie maWadyOpisane -
~Luci / 2025-11-25 21:29Ocena: 1.00 / 5
Internet tragedia nie polecam uciekajcie od tej firmy WadyWiecznie nie dział internet -
~gabriela / 2025-11-22 18:12Ocena: 5.00 / 5
Jestem długoletnią klientką T-mobile.W salonie firmowym w Galerii Cuprum w Lubinie obsługiwała mnie p. Katarzyna Michalak.Inteligentna,profesjonalna i bardzo uorzejma.Bardzo dziękuję za pomoc i polecam. -
~Robada / 2025-11-22 14:43Ocena: 2.00 / 5
Niestety jestem mocno zawiedziony internetem dla firm. Zakupiłem na firmę 3 nr telefonu i kartę internetową. Internet miał być nielimitowany i może nawet jest. Jednak z obiecywanych 90 mb/s w speed testach jest maksymalnie 16 mb/s. Niestety przy takim internecie nie da się praktycznie robić spotkań na teams, nie mówiąc o korzystaniu z Internetu. -
~Karol / 2025-11-20 10:59Ocena: 1.00 / 5
Zostałem oszukany przez T-Mobile aż cztery razy i musiałem zrezygnować z tej sieci. Zmieniają warunki umowy kiedy chcą i jak chcą bez informowania klienta.A klient nie może nic. A jak chce coś zrobić to jest zastraszany postępowaniem karnym i komorniczym. Najgorsza sieć w jakiej byłem. Jedyny plus to dobry zasięg ZaletyDobry zasięgWadyObsługa klienta i oszustwo -
-
~Kosa / 2025-11-17 08:44Ocena: 4.00 / 5
Do poniższego analfabety technologicznego: albo jesteś albo byłeś w strefie przygranicznej i ssałeś neta. Nie śmieć tu więcej takimi wpisami. -
~Robert / 2025-11-12 18:16Ocena: 1.00 / 5
Hasło T-Mobile żadnych blokad i ograniczeń prędkości i danych nie ma.I tu niespodzianka przychodzi SMS o treści twój internet został ograniczony wykorzystałeś dostępny limit.Jaki limit? W abonamencie za 75zł.O to odpowiedź T-Mobile jest pan zagranicą i wykorzystał pan dostępny limit w roamingu.Ja jestem w Polsce.Nigdy nie byłem zagranicą i numer używam od 20lat w Polsce.Fajne podejście do wieloletniego klienta. ZaletyFioletowo i kolorowo by było fajniejsza atmosfera taniościWadyBrak organizacji pracy i rozwiązywanie problemów szablonowo.Ludzie pracują za karę i nie mają pojęcia o czym piszą.Brak znajomości języka polskiego i często błędy językowe. -
~Ania.K / 2025-11-07 21:00Ocena: 5.00 / 5
Salon w Międzyrzeczu to najlepszy salon z jakim miałam do czynienia do tej pory . Jestem wieloletnią klientka T-Mobile .
Bywałam w wielu salonach ale w tym zawsze zostałam profesjonalnie obsłużona i zaopiekowania z rezultatem podczas gdy inne salony tylko obiecywały pomoc bez odzewu.
Pani Anita to expert w swoim fachu szczerze polecam i dziękuję bardzo Pani .T Mobile może być dumne z takiego pracownika . Życzę dalszych sukcesów i bardzo dziękuję że zawsze mogę liczyć na pomoc ♥️ZaletyProfesjonalne i empatyczne podejście do klienta, nawet po godzinach pracy . -
~Marta Zrob / 2025-11-07 18:45Ocena: 5.00 / 5
Pan Sebastian Ryba jest najlepszym konsultantem. Pomógł rozwiązać problem. Jest kontaktowym i profesjonalnym pracownikiem. -
~ANNA / 2025-11-06 10:29Ocena: 3.67 / 5
Jasno i konkretnie Jak się można z wami skontaktować dzwoni się na wszystkie infolinię każda jest zajęta albo trzeba czekać rachunków nie przysyłacie ani na maile ani na adres domowy a później macie żal że człowiek za to nie płaci albo wyłączacie zacznijcie się ogarniać i wtedy będzie dobrze -
~Tomek / 2025-11-05 22:20Ocena: 1.67 / 5
Nowa strona kompletna porażka do poprzedniej.
Jest mniej przejrzyste od poprzedniego. -
~afx / 2025-11-05 10:00Ocena: 1.00 / 5
Pod każdym względem t-mobile wypada najgorzej, BOK z ich debilnymi pytaniami, awarie sieci non stop, przeciążenia w godzinach porannych, no i najdroższa oferta, nie mówiąc o nagłych zmianach w taryfach, bo cały czas namieszają.. Zresztą kary od UOKIK to chyba wiele mówi, choć moim zdaniem to za mało. W naszej okolicy wszyscy po 7 AWARIACH w ciągu roku już wszyscy przeszli do innych operatorów, ponieważ zgłaszane było wielokrotnie, a t-mobile poprostu olewa klientów, więc program lojalnościowy magenta moments na nic im się nie przyda. użytkownicy będą od nich nadal odchodzić, czego im z całego serca życzę ! :-) Zaletybrak, tylko ładny kolor logoWadynajgorszy operator na rynku, najgorsze podejście do klienta -
~Luka / 2025-11-04 18:57Ocena: 1.00 / 5
Jestem pod Toruniem, chcę porozmawiać z rodziną i co? Nic. Nie da się! Zasięg sieci 3%!!!!
To samo jest pod Łodzią/Poznaniem/Wawą...itd...Omijajcie tę sieć daaaleko????ZaletyNicWadyAlll -
-
~Luka / 2025-11-04 18:54Ocena: 1.00 / 5
Dno DNA! Zasięg na terenie PL w okolicy 1 kreski! Jako 10 letni klient tej sieci mogę śmiało stwierdzić iż TO KONIEC >T< ZaletyŻadneWadyWszystko -
~Axelr / 2025-11-04 15:45Ocena: 2.67 / 5
Do 14 dni można wycofać usługę.
Zrobiłem tak bo prędkość internetu była
Pobieranie 18-25 Mb/s obiecywana 900 Mb/s
Przesyłanie 30-34 Mb/s obiecywana 300 Mb/s
Pobieranie plików typu M jak miłośc 2 dni a w orange 2 minuty
Telefony w sprawie problemów technicznych bezskuteczne pomimo kilkukrotnego resetowania urządzenia
Po zgłoszeniu rezygnacji internet przestał działac w celu uniemożliwienia przesłania rezygnacji przez emailZaletybrak-oszukiwanie klientówWadyUmowa na nieistniejące prędkości -
~Olo / 2025-11-03 20:49Ocena: 1.67 / 5
Jak przyjdzie przedłużenie umowy automatycznie zwalnia internet i zasięg masakra . Po przedłużeniu jak ręką odioł przypadek czy celowe zagrywki -
~Piotr / 2025-11-02 11:48Ocena: 1.00 / 5
Internet bliżej i na początku miesiąca wg nie działa muli się i nic się nie włącza WadyNiby internet bez limitu ale taki słaby że szkoda na tą taryfę pieniążków
strona 1 z 137
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
