Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2438 opinii

1.57 / 5

  • Oferta
    1.68
  • Obsługa klienta
    1.59
  • Cena/Jakość
    1.46
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PWA / 2024-03-20 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    t mobile od dluzszego juz czasu zachowuje sie jak banda osob umyslowo chorych. Akcja podjeta dzisiaj - odlaczenie numeru posiadajacego srodki na koncie i aktywnie doladowywanego i deklaracja ze "laskawie moga podpiac ponownie za 5 dni" jest ponizej wszelkiej krytyki. osoba (specjalnie z malej litery) na czacie podchodzi do innych jak do petentow a nie klientow. W XXI wieku, wieku informatyki podpiecie niewlasciwie odlaczonego numeru powinno trwac minuty (o rekompensacie nie wspomne) a nie dni.
    UPDATE: Po podpisaniu umowy z nowym operatorem tmobile wymusza niegodnie z obowiazujaca umowa kolejny miesiac trwania w ich pseudosieci. Bo tak. Ewentualnie oferuja zlozenie reklamacji ktora rozpatrza za 30 dni. Bo tak.
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt
  • ~Halkatla / 2024-03-19 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia i informatycy w tej firmie do dupy nic nie robią godzinami czeka człowiek na naprawę czegokolwiek to lenie nic nie wiedzą nic nie widzą a kasę to chcą
    ZaletyTylko panie w sklepach są konkret dobre
    WadyBrak jakiegolowie zainteresowania naprawą
  • ~brak / 2024-03-17 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    t-bobile to jeb gowno
    przy zachmurzeniu ping w grach do 1000

    nie warte 60 zl co miesiąc badziew
  • ~brak / 2024-03-17 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    t-bobile to jeb gowno
    przy zachmurzeniu ping w grach do 1000

    nie warte 60 zl co miesiąc badziew
  • ~Stog / 2024-03-16 20:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: za czasów Ery to było tylko 2G (900/1800) i 3G HSPA+ (900/2100). Trolluj gdzie indziej.
  • ~ja / 2024-03-15 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Najgorsza sieć ze wszystkich. WIECZNIE internet nie działa. Non stop jest niestabilny, płacę za 60Mbps a nie mam nawet 10Mbps. Ciągle zrywa, nie da się nic obejrzeć, stałe lagi, dramat. Sieć komórkowa to samo, jest, jest i nagle nie ma, bo tak. Przepinam na Orange i jak ręką odjął... Absolutnie NIE POLECAM. Gdy to była Era to jeszcze jakoś działało... Na jakiekolwiek zgłoszenia dostjaę tlyko informację kopiuj-wklej, że awarii nie mają, być może jest sieć przeciążona. Ale żeby wymienić nadajniki albo rozbudować to nie...
    Zaletyzero
    Wadywszystkie. nic nie działa jak powinno
  • ~Człowiek / 2024-03-14 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tej sieci, internet nie łapie, sieci po miastu nie ma, a jak jest to 1 kreska. I nigdy nie podpisujcie z nimi żadnej umowy, bo będziesz później żałować i płacić kary.
    Najgorsza sieć w Polsce.
    WadyBrak normalnej sieci
  • ~Sperma / 2024-03-13 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jedno wielkie szare zadupie już lepiej bez internetu żyć
    ZaletyWodogłowie
    WadyWodogłowie
  • ~Zbyszek. / 2024-03-13 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy przedłużeniu umowy zero korzyści. Wręcz przeciwnie. Zmniejszono mi nawet limit danych w UE. Porażka. Nie polecam.
    ZaletyBrak.
  • ~PWA / 2024-03-13 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    t mobile od dluzszego juz czasu zachowuje sie jak banda osob umyslowo chorych. Akcja podjeta dzisiaj - odlaczenie numeru posiadajacego srodki na koncie i aktywnie doladowywanego i deklaracja ze "laskawie moga podpiac ponownie za 5 dni" jest ponizej wszelkiej krytyki. osoba (specjalnie z malej litery) na czacie podchodzi do innych jak do petentow a nie klientow. W XXI wieku, wieku informatyki podpiecie niewlasciwie odlaczonego numeru powinno trwac minuty (o rekompensacie nie wspomne) a nie dni.
    ZaletyBrak
    WadyOgolnie - caloksztalt. ciezko znalezc cos pozytywnego
  • ~PWA / 2024-03-13 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    t mobile od dluzszego juz czasu zachowuje sie jak banda osob umyslowo chorych. Akcja podjeta dzisiaj - odlaczenie numeru posiadajacego srodki na koncie i aktywnie doladowywanego i deklaracja ze "laskawie moga podpiac ponownie za 5 dni" jest ponizej wszelkiej krytyki. osoba (specjalnie z malej litery) na czacie podchodzi do innych jak do petentow a nie klientow. W XXI wieku, wieku informatyki podpiecie niewlasciwie odlaczonego numeru powinno trwac minuty (o rekompensacie nie wspomne) a nie dni.
    Zaletybrak
    Wadykrotko mowiac - wszystko
  • ~Agnieszka / 2024-03-08 08:33
    Ocena: 1.50 / 5
    3 miesiące trwało podłączenie do internetu, obsługa na infolinii notuje i cisza, dzwonisz co dalej i okazuje się ze nic się nie dzieje. Ludzie, odradzam wspolpracy
    ZaletyZadnych
  • ~Paulina / 2024-03-06 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Próba rozwiązania problemów odnośnie sieci komórkowej z której byłam zadowolona do dnia 22 lutego.

    Niestety problemy, które się pojawiają i się nawarstwiają a wraz z nimi próby nawiązania kontaktu i ewentualnego rozwiązania trwają już od 11 dni. Niestety bezskutecznie.
    Kontakt nawiązany był za pomocą -> bezpośrednio w salonie w Nova Park (trzykrotnie), czacie z Konsultantem poprzez aplikację, mailach oraz rozmowami telefonicznymi z Infolinią/Biurem obsługi. Niestety kontakt z tą firmą jest bardzo ograniczony i bardzo ciężko wręcz niemożliwe jest otrzymanie jakiejkolwiek informacji i ewentualnie jakiegoś rozwiązania dotyczącego (nie)działania sieci - brak zasięgu, brak internetu w kraju i poza nim w strefie roamingowej 1A.

    Podejście do Klienta na czacie w aplikacji, maile oraz rozmowy z Konsultantami z Infolinii. Przekładanie zadeklarowanego przez Sieć o kolejne dni na odpowiedzi na temat złożonych reklamacji i zgłoszeń technicznych. Treści takich sms od oficjalnej firmy:
    " informujemy, że zgłoszenie o numerze .............. wymaga dodatkowej weryfikacji. Postaramy się " (!!!!!) odpowiedzieć na zgłoszenie do dnia: 06-03-2024. Przepraszamy za niedogodności."
    Takie sms dostaje przez ostatnie dni, więc każdego dnia dostaje informację o przełożeniu terminu na następny dzień, bo zgłoszenie o numerze .... "wymaga dodatkowej weryfikacji". Na różne sposoby próbowałam dowiedzieć się (np. Na infolinii bądź w treści maila) czego dotyczy taka weryfikacja, jakie dane trzeba uzupełnić lub ewentualnie co potrzebują do weryfikacji, aby ona przebiegła pomyślnie i przyspieszyć tą naprawę.
    Niestety nie otrzymałam takiej informacji.
    Dosłownie brak słów.

    Z tego co Pani powiedziała w Salonie sieci komórkowej to wykorzystałam już wszystkie ścieżki komunikacji, wyczerpałam ilość kategorii/tematów złożonych pism, reklamacji, zgłoszeń technicznych, maili, przeprowadzonych rozmów na infolinii bądź konwersacji na czacie konkretnej aplikacji należącej do konkretnej sieci komórkowej.

    Ostatecznie podczas dzisiejszej ostatniej rozmowy z Konsultantem na Infolinii, dostałam informację, że Konsultantka napisała ponaglenie do działu technicznego, aby spróbować przyspieszyć ich odpowiedź na złożone reklamacje, pisma itp oraz rozwiązanie problemów, by przywrócić działanie sieci komórkowej. Karta SIM została wymieniona na nową w poniedziałek 26 lutego a telefon mam w miarę nowy, bo mam go niespełna 4 miesiące, więc telefon nie jest źródłem problemu odnoszącego się do sieci. Nadto posiadam drugą karte z innym numerem, która loguje się jako SIM 2 i ta inna Sieć działa bez zarzutów.

    Mam wszelkie dokumenty, treść reklamacji, udokumentowanie działanie sieci i brak internetu w centrum Gorzowa i na terenie kraju roamingowego w strefie 1A.
    Pakiet mam wykupiony i aktywny a w jego skład między innymi wchodzi pakiet internetu w wysokości 6.52GB w strefie roamingowej 1A. Ale niestety mimo ważności pakietu, naliczane są w dalszym ciągu dodatkowe koszta.
    Ponadto otrzymałam SMS od sieci w dniu 14 lutego, że przestają mi naliczać dodatkowe opłaty 9.20zł za 1GB zużytego internetu, bo numer przebywa częściej w Polsce niż poza nią. Ale niestety to był tylko SMS, bo w rzeczywistości od 14 lutego do dzisiaj suma naliczonych dodatkowych kosztów na poczet internetu została pobrana z konta a jej suma jest ogromna. Od 1. lutego do 1. marca wydałam na same doładowania konta ponad 200zł (numer mam na karte) a tej kwoty nie ma na koncie. Została pobrana, ale nie wiadomo dokładnie na jakie usługi świadczone przez Sieć telekomunikacyjną.
    Chce zmienić Sieć najszybciej jak to możliwe, ale chce rozwiązać spór, by nie mieli jakiś wymówek typu - że nie jestem już ich Klientem.
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO NIEPRAWIDŁOWOŚCI OD DZIAŁANIA SIECI, KONTAKT, PRZEDŁUŻENIA NARZUCONEGO TERMINU NA ODPOWIEDŹ PRZEZ SIECI TERMINU, NIEWYWIĄZYWANIE Z TERMINAMI I STWIERDZENIEM "ZA CHWILE" TA CHWILA TRWA JUZ OD 12 DNI WYŻEJ OPISANEJ FIRMY
  • ~Bekenbauer / 2024-03-06 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukraińska obsługa. Wyłączyli mi roaming bo byłem 3tyg za granicą choć miałem 12gb za granicą, jestem nieuczciwym klijentem i tyle pani na infolinię ziewała jak ze mną rozmawiała ogólnie umowa do niczego nie zobowiązuje robią jak im pasuje naliczają extra internet spłacić i uciekać jaknajdalej od tych złodzieji
    ZaletyBrak
    WadyNie stosują się do warunków umowy
  • ~Mateusz / 2024-03-05 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwolnili mi internet w telefonie.
    Podczas ważnej jeszcze oferty wylaczi mi wszystkie benefity z nią związane
    ZaletyNie ma
    WadyIstnienie
  • ~Kinia / 2024-03-03 17:50
    Ocena: 1.67 / 5
    NIE POLECAM TEJ SIECI. RAZ CZEKAJ 3 MIESIĄCE ZA OPŁATĄ RAZ DWA A TERAZ RAPTEM 19 DNI. RO JEST JAKAŚ MASAKRA CO MAJĄ. JUŻ NIE WSPOMNĘ O INTERNECIE CO SIĘ ZAWISZA I NIE DZIAŁA A ZASIĘG TK OO PROSTU KATASTROFA JAKAŚ
    ZaletyBrak
    WadyŹle zarządzanie fakrami
  • ~Robert / 2024-03-03 16:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Beardzo dobra śieć nie jest tak przeciążona jak konkurencja, bardzo dobry zasięg jestem z nimi od 1998 roku jeszcze wtedy Era -jestem z nich bardzo zadowolony internet śmiga że hej super polecam
    ZaletySieć nie jest tak przeciążona jak u innych
    WadyNie ma
  • ~Maggio / 2024-03-02 22:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Oni są najlepsze,
    14 lat w T-Mobile i a nie razu nie korzystałem z innych operatorów.
    ZaletyObsługa, oferty, dostępność pracowników
    WadyNiema
  • ~Greg / 2024-03-02 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo które wyszło podczas użytkowania przy końcu umowy skreśla tą firmę i powinna odpowiednia instytucja zająć się wyłudzaniem pieniędzy. Brak rzetelnej obsługi zasłanianie się Rodos ,gdzie wyrażasz zgodę na przesłanie szczegółowego pliku dotyczącego naliczenia dodatkowych opłat to wielkie kłamstwo i oszustwo . Nigdy więcej tej firmy nie zasile już żadna kwota ze swojej kieszeni. Sprawa u prawnika.
    ZaletyOszustwo, klamstwo
    WadyWyłudzają pieniądze ,brak jasnej informacji za co płacisz rachunek miesięczny.
  • ~Janusz / 2024-03-01 08:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Poniżej krytyki. Firma dno choć dno mogłoby się obrazić. 3 lata temu oddałem telefon na gwarancji do tej pory niemogę odzyskać. Zgubili i nie poczuwają się do odpowiedzialności.
    ZaletyBrak
    WadyTotalna ignorancja wobec konsumenta. Dopisywanie do rachunku dodatkowych opłat a w przypadku reklamacji dają usługi których niechcesz a na koniec karzą za nią płacić.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2793
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1164
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 940
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1943
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179