Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1150 opinii

2.13 / 5

  • Obsługa klienta
    1.96
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.37
  • Cena
    2.25
  • Niezawodność
    2.04

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 58
  • ~Miłosz / 2025-08-19 01:44
    Ocena: 3.25 / 5
    Obsługa klienta ogólnie w porządku, chociaż początkowo w umowie zostały wpisane błędne dane.
    Cena i prędkość internetu przeciętna. Główny problem to jego stabilność, zwłaszcza w godzinach nocnych - od 23 do 04 często zdarzają się przerwy w działaniu trwające od kilkunastu sekund do kilku minut, czasami jedna, w inne dni kilkukrotnie.
    Tak więc dla osób spędzających czas online po godzinie 23 mocno odradzam.
    Wadyczęste problemy w godzinach nocnych
    MiejscowośćPoznań
  • ~Joanna / 2025-08-18 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zawarcie umowy na Internet ze światłowodu z tą firmą, bo przy montażu uszkodzono mi szafę, a Internet w ogóle nie działa. Co gorsza, nikt nie reaguje na moje zgłoszenia i reklamacje. Sprawa była czterokrotnie zgłaszana przez czat obsługi klienta i żaden z konsultantów jej nie rozwiązał, a oprócz tego wysłałam mail z opisanym problemem na kontakt@inea.pl na którego nikt nie odpisał oraz reklamację przez aplikację, która również została bez odzewu. Konsultanci z czatu mówią jedynie że sprawę przekazują do działu serwisowego i że mam czekać dwa dni robocze, ale mijają kolejne tygodnie a Internetu ze światłowodu jak nie było tak nie ma. Tylko kuszą ludzi tańszym internetem, a w rzeczywistości człowiek zostaje z uszkodzonymi meblami i w ogóle nie może korzystać z nowych usług.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Daniel / 2025-08-18 16:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko w porządku i działa jak należy ???? Bardzo rzadko zdarzają się awarie i przerwy w dostępie do internetu. Podsumowując jest bardzo dobrze.
    MiejscowośćGołaszyn
  • ~Artur / 2025-08-18 06:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Internet działa bez zarzutów, instalacja przebiegła sprawnie i bezproblemowo. Otrzymany router Wi-Fi jest wyższej klasy, dzięki czemu nie musiałem montować swojego.
    Obsługa klienta pomocna i miła. Polecam.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Slavko / 2025-08-15 14:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Telewizja po Wifi tnie się co jakiś czas na kilka sekund co jest denerwujące, wcześniej po kablu nie było takiego problemu. Długi czas załączania i połączenia z wifi.Ogolnie cena wyższa, a jakość o wiele gorsza od poprzedniego sprzętu.
  • ~vortexx / 2025-08-14 17:08
    Ocena: 3.00 / 5
    W miarę stabilnie ale drogo pomimo własnej sieci. U konkurencji jest 20 zł taniej ale dochodzi opłata za utrzymanie łącza i wychodzi na to samo. Powinno być taniej.
    ZaletyStabilność
    WadyCena
    MiejscowośćWrześnia
  • ~Darek / 2025-08-13 18:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Aktualnie wielka TRAGEDIA… kiedyś była dobra obsługa a w tej chwili brak. Od 3 miesięcy płacę ale nie mogę korzystać…zgłaszam i nadal tragedia.Na ekranie tylko napisy: błąd sygnału lub poczekaj na powrót połączenia…brak połączenia z urządzeniem WiFi…nie można kontynuować odtwarzania…strumień nie znaleziony…brak audio-wideo…utracono połączenie wi fiu…
    Piszemy prośby o naprawę…jeździmy po punktach obsługi klienta ( otrzymaliśmy odpowiedź że oni tylko przygotowują umowy)nikt nie chciał z nami rozmawiać w centrali w Wysogotowie…czat odpowiada że nie potrafi rozwiązać problemu… na pismo otrzymaliśmy odpowiedź ,żeby kontaktować się przez czat… Jednym słowem płacimy ponad 200zł i nie mamy możliwości pełnego korzystania. Zdecydowanie odradzam!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Katarzyna / 2025-08-13 13:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeśli chodzi o ruter i internet dziala oki,ale jeśli chodzi o tv światłowód dramat,długo loguje sie do sieci,jak się połączy ucina obraz i dźwięk na kilka sekund co kilka minut np 5 minut co jest denerwujące,oraz drugi objaw ciągle Skwierczy głos niezależnie od kanału.Nie ma tego objawu jak ogladam no netflixs.Pan monter Ukrainiec zero pomocy i wytłumaczenia=on jest tylko od montażu,zgłoszenie moich uwag na infolini zero pomocy ,zbycie mnie obserwacja.Mam już miesiąc światłowód i nadal problemy które nie giną
    ZaletyTylko internet oki
    WadyŚwiatłowód tv b że,zero pomocy technicznej
    MiejscowośćPoznań
  • ~Ryba / 2025-08-11 11:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Super. Polecam. Świetna obsługa. Naprawdę jeden z lepszych rozwiązań na rynku.
    MiejscowośćŚrem
  • ~Zbigniew / 2025-08-04 08:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Jakość dostępu do internetu po światłowodzie doskonała. Polecam wszystkim internautom operatora.
    ZaletySuper szybki internet symetryczny jednakowy w downloadzie i uploadzie.
    WadyNie widzę żadnych wad.
    MiejscowośćZamość
  • ~Bogdan / 2025-07-30 17:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Po dwóch latach nagle podwyżka abonamentu. Sami doliczają usługi których nie zamawiasz - typu program antywirusowy. Dowiadujesz się na fakturze, za miesiąc poprzedni. Zmiana umowy na nową i zmiana tutera "na lepszy". Ping spadł z 3 na 30 !? Nie widzą problemu. "system zarządzania usługą" - masakra. Obsługa klienta - bot z wiedzą przedszkolaka.
    Zaletybrak
    Wadytylko wady
    MiejscowośćGniezno
  • ~Bartosz / 2025-07-30 17:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeśli chodzi o telefoniczną obsługę klienta, to jestem bardzo zadowolony, szybko, sprawnie i przyjemnie. Niestety pan monter, który przyjechał żeby naprawić router był wybitnie niemiły, a nawet chamski i cieszyłem się, że opuścił moje mieszkanie.
    ZaletySzybkość internetu, obsługa klienta przez telefon
    WadyPan monter...
    MiejscowośćŚrem
  • ~Maciej / 2025-07-28 17:23
    Ocena: 5.00 / 5
    W porównaniu do innych dostawcom internetu INEA wypada świetnie. Nie mam żadnych problemów z połączeniem.
  • ~Niezadowolona / 2025-07-28 08:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Jako stały klient, nie jestem dobrze traktowana, tyle lat klient i nic, żadnej zniżki, nowa usługa jest fatalna, światłowód dramat, cena nie adekwatna do usługi, wirtualna obsługa klienta dramat. Proszę pomyśleć nad poprawieniem usług i obslugi.
    MiejscowośćKrosno, Mosina, Poznański, WIELKOPOLSKIE
  • ~Elis / 2025-07-28 06:54
    Ocena: 4.25 / 5
    Cena powinna być niższa dla stałego i wieloletniego klienta. Wirtualna obsługa klienta nie działa zbyt dobrze.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Pati / 2025-07-27 02:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działa w żadnym pomieszczeniu , zmiejszacie internet czy jak ??
    Działa tylko w tym pomieszczeniu gdzie jest ruter ..
    Tyle pieniędzy place i nic jesteście beznadziejni powinno być za internet 10 zł płacone za miesiac ...
    Bo to co place to jest zbyć dużo skoro internetu nie ma wcale ...
    Jak się pisze wypowiedzenie bo o stałych klientów nie walczycie wcale ...
    Właśnie o tych stałych powinniście dbać a nie o nowych...
    Zero pomyslunku w ogóle nie myślicie ...
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie wiecznie brak internetu ...
    MiejscowośćWychowaniec , wielkopolska
  • ~MZ / 2025-07-23 11:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem w Ineia od dawna i zawsze były problemy z Internetem. Niedawno przeszłam na światłowód. Internet w tv często się zrywa, następują przerwy w emisji programu. Poza tym bardzo długo trwa zanim zaskoczy internet w telewizorze (zaznaczam, że telewizor mam nowy), bardzo irytujące.
    ZaletyZalet nie widzę, nic się nie zmieniło
    WadyOpisałam powyżej
    MiejscowośćPoznań
  • ~Patryk / 2025-07-23 01:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam z usług inei od 2020, jak przez te 5 lat byłem bardzo zadowolony, tak to co się dzieje z internetem od miesiąca to jest jakiś HIT, w grach ping jest wyższy o ok 30 i jest to tylko i wyłącznie kwestia routingów (korzystając z zewnętrznego oprogramowania do zmiany routingu ping jest średnio niższy o 30). Dodatkowo INEA bardzo lubi resetować połączenie w nocy, nie raz i porządnie lecz co 40 minut. Parodia
    MiejscowośćPoznań
  • ~Ryszard / 2025-07-18 19:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Kontakt bardzo utrudniony na infolinii trzeba czekać nieraz godzinę , a ten Alex nie potrafi rozwiązać problemu ani połączyć z konsultantem
    Zaletyniekoniecznie
    Wadyza tą cenę mało programów, a odbiór też ma do życzenia co chwilę jakieś usterki a w centrum tego nie widzą
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~Robert / 2025-07-16 11:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Maksymalnie utrudniony kontakt z konsultantem, zgłoszenie awarii której oni nie widzą to gehenna, oczekiwanie na infolinii to min 60 minut, na czacie nie lepiej i jak już się ktoś zgłosi to potrafi zamknąć czat bez rozwiązania problemu. Po aktualizacji dekodera oprogramowanie jest zamulone, działa w zwolnionym tempie, hdmi w funkcji CEC nie przesyła poprawnie dźwięku.
    Wadyobsługa klienta!!!
strona 1 z 58
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2554
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2251
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2092
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2650
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1311