Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA Września opinie

  • ~kesarr / 2019-10-28 10:38:42
    Dostawcy internetu › INEA Pack
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch miesiącach testowania infolinii oraz aplikacji Moja inea chciałbym podzielić się swoją opinią
    Po dwóch latach wywiadów oraz wizji lokalnych ze strony przedstawicieli inea spółka zdecydowała się doprowadzić światłowód do lokalizacji mojego miejsca zamieszkania. Po roku od podpisania listu intencyjnego faktycznie kabel zaległ w ziemi a ja otrzymałem stosowną informację . W połowie września umówiłem się telefonicznie na montaż na ostatni tydzień miesiąca
    W dniu instalacji po upływie umówionej godziny dodzwoniłem się i dowiedziałem się że inea nie widzi zgłoszenia. Ustaliliśmy 1/10 kolejne podejście; dzień przed montażem doszło potwierdzenie. W danym dniu zadzwonił technik próbował odwołać wizytę. Zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem o zastępstwo w konsekwencji czego technik oddzwonił i ustaliliśmy wcześniejszą godzinę. W trakcie rozmowy okazało się że jego wizyta jest bezcelowa bo potrzebny jest inny rodzaj prac przyłączeniowych. Czas poświęcony na infolinię z mojej strony – około godziny; frustracja –koszt własny.
    Odłożyłem temat na jakiś czas. Ponowny telefon z mojej strony i próba umówienia – terminy sztywne , trzeba wziąć dzień wolny od pracy. Kolejny telefon i ustalenia na 29/10 –oczywiście w godzinach dopołudniowych. Zapewnienia że wizyta „się zapisała „ i ogólnie pełna empatia. Trudno- rozmowa z pracodawcą , zmiany w grafiku i reorganizacja życia. Udało się . 16 /10 SMS z inea – przepraszają , dają miesiąc gratis i potwierdzają termin 29/10. Dobrze jest pomyślałem. 22/10 dzwoni inea bo chcą mnie umówić na montaż…. Wysyłam zgłoszenie z zapytaniem co do potwierdzonych ustaleń – odpowiedź automatyczna przychodzi natychmiast :” drogi kliencie , potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia, odpowiedź zajmuje nam średnio 2 dni..”. Myślę sobie – zdążę wyjaśnić pomyłkę , mamy czas . 28/10 zero odpowiedzi – dzwonię.. „Przykro mi ale nie widzę żadnego terminu instalacji u Pana….” Poprosiłem więc o kontakt zwrotny od osoby która potwierdziła mi termin montażu. Zero odzewu- wstyd się pogłębia.
    Bilans- przynajmniej dwie godziny summa stracone na darmo, zamieszanie związane ze zmianami organizacyjnymi, zawód i na końcu głębokie zażenowanie że jak żebrak ubiegam się o usługę i wprowadzam chaos w szeregach dobrych ludzi od internetu. . Co ciekawe- mój list intencyjny zdążyli w międzyczasie wprowadzić do systemu jako umowę – czekam więc kiedy zacznę otrzymywać ponaglenia do zapłaty.

    Zaletybrak
    Wadybez komentarza
    MiejscowośćTulce