Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Dostawcy internetu Września

  • ~Mistrz Och! / 2019-03-18 16:00:50
    Dostawcy internetu › KORBANK
    Ocena: 2.25 / 5
    Marzec 2019.

    -Na wiosnę 2018 - maj-czerwiec pojawiły się zaniki internetu seriami po kilka sekund do kilku minut i tak przez 20-120 minut. W końcu odnowiłem sterowniki karty sieciowej - jakby się poprawiło ale zaniki pozostały pomimo spadku częstotliwości.
    -Sierpień nie najgorzej, czasowe zaniki
    -Jesień, odnowiona umowa, o wiele wyższe parametry łącza od września 2018
    pojawiły się zaniki połączeń seriami zwykle w czasie 20-23 w czasie pomiędzy 20-40 minut wielokrotnie po kilka kilkanaście sekund do kilku minut (rzadko powyżej 5 na raz za to wielokrotnie w ciągu godziny ikonka sieci z czerwonym krzyżykiem) - zoptymalizowany system przez 3 tygodnie odświeżone wszelkie sterowniki.
    Informacja od działu technicznego: "U nas wszystko perfect!"

    W końcu świeży system, problemy pozostały pomimo wielu rozmów i prób przekonania do rewizji sytuacji.
    -Listopad 2018 - podobno nowy ruter lokalny, poprawa wszystkiego na jakieś 2 tygodnie, wizyty u psychoanalityka zawieszone , zmniejszam dawki leków tłumiących.
    -Grudzień doceniam wartość spacerów i kontaktu z naturą a po zabiegu hipnozy już nie widzę nic złego w ikonce połączenia sieciowego ubarwionej symbolem złowrogiego czerwonego "X".
    -Styczeń 2019: Yoga i pierwsze łzy wyzwolenia spod swoich wygórowanych oczekiwań... przecież internet też człowiek i może sobie wyskoczyć na papierosa a ludzie z technicznego mówią, że powinienem być zadowolony... chyba patrząc na brudną wodę w szklance zapominam o radość z posiadania szklanki...
    -Styczeń/Luty 2019, w chwili kryzysu utraciłem spokój ducha i odgryzłem końcówkę kabla z wtyczką... zrobiłem nową, superpro z usztywnieniem od kabla serwisowego do sieci przemysłowych. 3 dni nirwany i błogostan oczyszczenia się ze złej karmy słabych parametrów. Teraz ikonka sieciowa porzuciła niemodny już czerwony X i wymieniła na freshowy, bardzo gustowny żółty trójkącik z wykrzyknikiem "!"... czyżbym wstąpił na diamentową ścieżkę rozwoju infrastruktury?
    -Luty/Marzec, zaniki po kilku tygodniach pozwoliły mi stwierdzić, że pamiętny przekaz z filmu "Matrix": " nie próbuj zmieniać rzeczywistości bo to niemożliwe, uświadom sobie prawdę - że łyżeczki nie ma i spróbuj zmienić siebie" i wtedy żółty trójkącik z "!" zniknął. Internet również... Panowie z technicznego z wyrozumiałością wybaczali mi moje nieskładne próby zasugerowania, żeby coś rzeczowego stwierdzić a problem - rozwiązać. Należy jednak przyznać, że w ich głosach słychać było pewna łaskawość gdy przyjmowali przeprosiny za moje infantylne próby interwencji i przecież bezpodstawne roszczenia do niezawodności łącza - o co chodzi, przecież płatności wpłynęły a internet prędzej czy później w końcu się pojawi.
    Teraz mam pełen komfort bo nie ma już wizualnych informacji niepotrzebnie bombardujących mnie informacjami o braku dostępu
    ale
    bóg przecież stworzył programy do śledzenia ruchu sieciowego i takie "TraceRoutery" ukazały mi prawdę - sieć kończy się zaraz za moim kompem w chwili zaniku czyli pada coś na pierwszym routerze sieciowym firmy Korba-NK.
    - Marzec 2019. Dyżurny telefon techniczny uprzejmie zaczał mnie informować, żebym sobie już nie zawracał głowy śmieceniem skrzynki SMS o przelotnych przecież awariach jako, że klient niebiznesowy ma przecież telefon do biura w godzinach dziennych.
    A biuro? Skrzętnie przekierowuje ludzi do wynajętej centrali obsługi klienta, gdzie bogu ducha winni za jakieś gorsze jak to u nas w kraju świecą oczami i przyznają się w imieniu Core-Banku do winy, biją w piersi wyznając' Jam Ci to, Myśwa zawiniły! ale terminu naprawy i natury usterek nie podamy bo nie znamy"
    Po ponownym przekierowaniu do biura na wyraźna prośbę i odczekaniu dwunastu miejsc w kolejce ktoś uroczyście zdekapitował mój trud i dobrą wolę krótkim acz 100% skutecznym naciśnięciem widełek tym samym uwalniając się od brzemienia potencjalnie natrętnej rozmowy.
    OM!
    ZaletyMożna sobie fajnie pogadać jeśli jest się nierealnie myślącym płatnikiem abonamentu.
    WadyHmmm. Sprawa jest równie delikatna jak kwestie dotyczące religii...
    MiejscowośćWrocław
  • ~kesarr / 2019-10-28 10:38:42
    Dostawcy internetu › INEA
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch miesiącach testowania infolinii oraz aplikacji Moja Inea chciałbym podzielić się swoją opinią
    Po dwóch latach wywiadów oraz wizji lokalnych ze strony przedstawicieli INEA spółka zdecydowała się doprowadzić światłowód do lokalizacji mojego miejsca zamieszkania. Po roku od podpisania listu intencyjnego faktycznie kabel zaległ w ziemi a ja otrzymałem stosowną informację . W połowie września umówiłem się telefonicznie na montaż na ostatni tydzień miesiąca
    W dniu instalacji po upływie umówionej godziny dodzwoniłem się i dowiedziałem się że Inea nie widzi zgłoszenia. Ustaliliśmy 1/10 kolejne podejście; dzień przed montażem doszło potwierdzenie. W danym dniu zadzwonił technik próbował odwołać wizytę. Zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem o zastępstwo w konsekwencji czego technik oddzwonił i ustaliliśmy wcześniejszą godzinę. W trakcie rozmowy okazało się że jego wizyta jest bezcelowa bo potrzebny jest inny rodzaj prac przyłączeniowych. Czas poświęcony na infolinię z mojej strony – około godziny; frustracja –koszt własny.
    Odłożyłem temat na jakiś czas. Ponowny telefon z mojej strony i próba umówienia – terminy sztywne , trzeba wziąć dzień wolny od pracy. Kolejny telefon i ustalenia na 29/10 –oczywiście w godzinach dopołudniowych. Zapewnienia że wizyta „się zapisała „ i ogólnie pełna empatia. Trudno- rozmowa z pracodawcą , zmiany w grafiku i reorganizacja życia. Udało się . 16 /10 SMS z INEA – przepraszają , dają miesiąc gratis i potwierdzają termin 29/10. Dobrze jest pomyślałem. 22/10 dzwoni INEA bo chcą mnie umówić na montaż…. Wysyłam zgłoszenie z zapytaniem co do potwierdzonych ustaleń – odpowiedź automatyczna przychodzi natychmiast :” drogi kliencie , potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia, odpowiedź zajmuje nam średnio 2 dni..”. Myślę sobie – zdążę wyjaśnić pomyłkę , mamy czas . 28/10 zero odpowiedzi – dzwonię.. „Przykro mi ale nie widzę żadnego terminu instalacji u Pana….” Poprosiłem więc o kontakt zwrotny od osoby która potwierdziła mi termin montażu. Zero odzewu- wstyd się pogłębia.
    Bilans- przynajmniej dwie godziny summa stracone na darmo, zamieszanie związane ze zmianami organizacyjnymi, zawód i na końcu głębokie zażenowanie że jak żebrak ubiegam się o usługę i wprowadzam chaos w szeregach dobrych ludzi od internetu. . Co ciekawe- mój list intencyjny zdążyli w międzyczasie wprowadzić do systemu jako umowę – czekam więc kiedy zacznę otrzymywać ponaglenia do zapłaty.

    Zaletybrak
    Wadybez komentarza
    MiejscowośćTulce
  • ~RAFAŁ RADOM / 2017-10-03 20:29:45
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku umowy, obiecywała pani kierowniczka "gruszki na wierzbie", wszystko miało być darmowe (SMS, MMS, oraz nielimitowane minuty; co było normalne u innych operatorów, z których oferta przyszedłem negocjować warunki w tej sieci). Niestety po pierwszej otrzymanej fakturze okazało się, że SMS i MMS są płatne, a pani kierowniczka tłumaczyła, że przecież dała cenniki (mój błąd, że uwierzyłem, ale któż z nas czyta te wszystkie drobne druczki, tym bardziej, że cennik był oczywiście na ostatniej stronie). Dodatkowo włączenie numeru odbyło się z dwutygodniowym opóźnieniem, co naraziło mnie na koszta (w związku z tym, że na wakacjach pozostałem bez kontaktu z kontrahentami, ale co to obchodzi vectrę skoro umowa podpisana i prowizja wypłacona, sprzedaż rośnie). O zerwaniu umowy za niedotrzymanie warunków nie było mowy, bo kara... Ponadto na początku września zgłosiłem awarię karty SIM w telefonie, reklamacje przyjęli po czym przez trzy dni wydzwaniali z pytaniem czy sprawa aktualna sic! i przełączali do odpowiedniego działu. Karty zastępczej oczywiście nie dostałem i znowu telefon nieczynny... Po trzech tygodniach odezwał się pan z działu technicznego (chyba jedyny kompetentny człowiek, z którym rozmawiałem w tej sieci) potwierdzając, że karta rzeczywiście niesprawna z winy operatora,czyli vectry i poinformował, że po nową kartę mam zgłosić się do najbliższego BOK. Na drugi dzień zjawiłem się po kartę, ale oczywiście skończyły się i pani skierowała mnie do drugiego biura, gdzie oczekiwała oczywiście kolejka mimo iż miałem odebrać kartę bez oczekiwania. Nie doczekałem się. Po kartę udałem się po kilku dniach, udało się ją odebrać. Ale szczęścia nigdy za wiele, przecież to vectra. Po włożeniu karty SIM do telefonu - brak sieci; zwyczajowo powinien przyjść SMS konfigurujący telefon i po wczytaniu go wszystko powinno działać, jednak nie. Sprawdziłem na dwóch innych aparatach, (bo może przez przypadek skasowałem SMS-a!!) ale wszędzie to samo. Dzwonię na pomoc techniczną i co... przełączanie z działu na dział i mam wrażenie, że jedyna co tam potrafią to zweryfikować kto do nich dzwoni nic poza tym. Po długich męczarniach przełączyli mnie do odpowiedniego działu, gdzie przedstawiłem problem; po czym "kolejna kompetentna" pani poprosiła o chwilę cierpliwości, ona się wyciszy i skonsultuje problem!!! Wyciszyła się tak skutecznie, że już z nią nie porozmawiałem a połączenie zostało przerwane. Jeśli chcecie jeszcze brać od nich jakiekolwiek usługi to zapraszam.
  • ~ThedostroPL / 2017-09-08 17:17:02
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Zacznę od tego, że internet nie pracuje źle lecz jak widzicie po innych opiniach padłem ofiarą oszustwa.
    Od września 2016 roku mam internet "LTE" polsatu. Z początku zauważyłem wolne łącze i stwierdziłem, że od nowego miesiąca ruszy w górę, a po za tym jeszcze skaczące pingi. Nie myliłem się internet pracował w miarę lecz jeszcze przed pierwszym wykorzystaniem pakietu 70GB internet potrafi pracować jak ślimak, a dostawca mówił, że PIERWSZE 70GB ZAMÓWIONEGO PAKIETU DZIAŁA Z PRĘDKOŚCIĄ LTE. Na moment obecny pisania tej opinii zostawię wam link do speedtest'a (jestem sam w domu, gdy jest więcej to łącze pracuje o WIELE WOLNIEJ): http://www.speedtest.net/my-result/6607511517.
    Po wykorzystaniu 70GB internet przez krótki czas jest użyteczny i zazwyczaj w grach potrafią skoczyć pingi nawet do 1500ms!!!. Teraz najciekawsze. W listopadzie 2016 roku wymieniłem sprzęt na którym chciałem przetestować nie 1 czy 2 gierki oczywiście pobierałem przez serwery steam. Po pobraniu 3 gierek (jakieś 120-150GB) chciałem pobrać jeszcze dwie. W trakcie pobierania 4 gry łacze idzie spoko i poszedłem spać na 1GB pobranej gry. Rano wstaje patrze do monitora. Po ok. 8 godzinach pobierania pobrało się 5GB!!!!!!! I CO SIĘ OKAZAŁO? NAŁOŻYLI MI LEJEK NA ŁĄCZE DO 512KB CZYNIĄC INTERNET BEZ UŻYTECZNY!!!! WPADAŁEM W SZAŁ PRZEZ PONAD 3 TYGODNIE PONIEWAŻ DAŁEM SIĘ ZROBIĆ W KONIA PRZEZ SZAJSOWY POLSRAT!!!! GDY DOWIEDZIAŁEM SIĘ O SYSTEMIE FUP TO NIE ZOSTAWIAM ŻADNEJ INNEJ MOŻLIWOŚCI PO ZA WRÓCENIEM NA STARY LOKALNY INTERNET. JEŚLI CHCECIE GRAĆ TO NIE BIERZCIE TEGO SYFU, A DOSTAWCY CZEKA ŚWIETNA NIESPODZIANKA. I TO MA BYĆ INTERNET 'BEZ LIMITU' PRZY CZYM PIERWSZE 70GB TO PRĘDKOŚĆ LTE??? (A TE ICH LTE TO GÓRA 10MB NA SPEEDTEST DNO DNO I JESZCZE RAZ DNO!!!!) JEŚLI NIE CHCECIE SIĘ DRAŻNIĆ TO OMIJAJCIE POLSRAT SZEROKIM ŁUKIEM, A ZA NIE CAŁY ROK DO ZESTAWU Z ROUTEREM DOKŁADAM MŁOTEK Z KTÓREGO SKORZYSTAM PRZY ZWRACANIU SPRZĘTU.
    POZDRAWIAM I NIE DAWAJCIE SIĘ NABIERAĆ ;)
    WadyPIERWSZE 70GB TO PRĘDKOŚĆ LTE, A DLA NICH LTE TO MAX 10MB NA SPEEDTEST
  • ~Adam / 2017-04-20 14:59:25
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 4.25 / 5
    Użytkuję internet 4 G LTE w Playu od kilku lat. Nie mam do niego większych zastrzeżeń, ale też znam realia i nie oczekiwałem nie wiadomo czego po internecie mobilnym. I z pełną świadomością nie wierzyłem w żadne opowieści o jakichś cudownych 50 czy tam 150 mb.
    Przetestowałem modem i routery zarówno w Warszawie, w małej miejscowości nad granicą polsko - ukraińską, Zielonej Górze, Gdańsku, Poznaniu, Lublinie, leśniczówce pod Grudziądzem.
    Prędkości były różne od ok 2 mb po ok. 10 mb. Połączenie fakt ostatnio częściej jakoś zrywa się i w weekendy działa wolniej, ale wystarczy resecik znowu można działać przez jakiś czas (Aktualnie zastanawiam się nad zakupem anteny, może zwiększyłoby to trochę jakość i prędkość neta). Oglądanie youtube bez problemu. Pracuję długo więc z internetu mogę korzystać póżnymi nocami i w weekendy.
    Polecę ten internet użytkownikom którzy potrzebują go do pracy i do lekkiej rozrywki (typu oglądanie jutuba), czy w celach edukacyjnych . Nie gram on line więc się nie wypowiadam. Testowałem nocami usługę Play Now i nie ma problemu, stabilnie się ogląda te programy np Kino Polska czy ViaHistory. Jednak osoby które mają większe oczekiwania i często korzystają z netu mogą być zawiedzione prędkościami i możliwościami. No ale nie ma idealnego internetu.
    Ja Playa polecam.
    ZaletyW miarę stabilny internet dla niewymagającego użytkownika
    WadyObciążenie sieci w weekendy
    od lutego 2011 był Play Online, od września 2015 Play 4G LTE
  • ~Morciak / 2020-09-10 11:10:50
    Dostawcy internetu › Orange Światłowód
    Ocena: 4.75 / 5
    Z usługi Orange Światłowód korzystam od września 2018 r. gdy w Warszawie zaczęto świadczyć ją w standardzie 1 Gbps/100 Mbps i jako pierwszy z klientów podpisałem umowę bez okresu zobowiązania.
    Porównanie mam do UPC i do tej sieci będę odnosił swoje spostrzeżenia (przez ponad 2 tygodnie miałem równolegle usługi obu sieci w moim lokalu mieszkalnym).

    1. prędkość - w momencie podpisania umowy było to 1 Gbps/100 Mbps, obecnie, przy niezmieniony innych warunkach umowy, mam 1 Gbps/300 Mbps. Wartość rzeczywista to 1.2 Gbps/ 330 Mbps.
    Są to wartości przekraczające znacznie potrzeby standardowego gospodarstwa domowego, nawet takiego, w którym 2 osoby grają non stop w gry online, włączony jest Netflix w najwyższym abonamencie (stream 4K to ok 20 Mbps), podłączonych jest 5 telefonów via WiFi.

    W UPC realnie osiągaliśmy max 85% wartości umownej przepustowości łącza.

    2. Niezawodność - 100/100 - działa od 2 lat bez uwag i bez przerw.
    W UPC - zdarzały się wahnięcia ale też były usuwane na bieżąco.

    3. Cena - za umowę bez zobowiązania, przy parametrach jak wyżej płacę 89 zł.
    UPC nie było w stanie zaoferować mi takich warunków i parametrów.

    4. RZECZYWISTY światłowód doprowadzony do mojego mieszkania, a nie "światłowód" - tak jak u konkurencji, gdzie w dalszym ciągu stosowane są na ostatnim odcinku kable antenowe miedziane...

    5. Orange SŁUCHA klientów i ich potrzeb, wprowadzając na bieżąco poprawki.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Hyperinx / 2020-09-06 13:37:45
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 2.50 / 5
    1) Przeprowadziłem się do nowego mieszkania, więc musiałem podpisać oświadczenie o zmianie adresu. Pani w biurze obsługi klientów napisała, że przyjdzie do mnie pracownik z Toya 4 września o godzinie 13:00 - 13:30, żeby podłączyć mieszkanie do internetu. Oczywiście, nikt nie przyszedł. Zadzwoniłem do operatora Toya, dziewczyna odebrała telefon i ja opowiedziałem jej o sytuacji. Ona skontaktowała się z pracownikem i powiedziała mi, że on nie musiał przychodzić 4 września, ale on zadzwoni do mnie wieczorem. Niestety nikt nie zadzwonił, numer telefonu podałem poprawny. 4 września mogłem załatwić inne sprawy, ale czekałem na pracownika. Najgórsza obsługa klientów!

    2)Jako obcorkajowiec, muszę płacić dodatkowo 5 zł za kążdą usługę każdego kolejnego roku.

    3)Nie byłem poinformowany, że zmienił się taryf, za te pieniądze, które płacę, mogłem mieć 300 mb/s, ale w umowie miałem tylko 150 mb/s. Chciałem zmienić taryf, ale okazało się, że muszę dodatkowo płacić prawie 100 zł za jakąś aktywację.

    Lepiej poszukać innego operatora. Szkoda, że w nowym apartamentowcu nie ma Orange z dużą prędkością, lub czegoś innego. Ale jeśli coś się pojawi, to ja natychmiast zrezygnuję z kontraktu z Toya. Dziękuję!
    ZaletyNiezawodność i tyle.
    WadyJuż opisane.
    MiejscowośćŁódż
  • ~Teresa / 2019-10-06 16:53:03
    Dostawcy internetu › JMDI
    Ocena: 2.50 / 5
    Zawarłam umowę 2 lata temu. Właśnie moja umowa dobiegła końca. Wszystko było w miarę ok. Internet działał. Zdecydowałam się na niekontynuowanie umowy ze względu na stawki cenowe. Po upływie 26mcy abonamenty z 40zl miał mi podskoczyć do 110zl. Uznalam ze zakończę te umowę i podpisze nowa. Złożyłam pismo tak jak chcieli czyli na miesiąc przed końcem umowy. Myslalam ze wszystko jest ok, ale nie. Zauważyłam że 1 października internet wciaz działał, 2go i 3go też. Napisalam więc do obsługi klienta i zapytałam o co chodzi. Wystawili mi fakturę za te 3 dni. Co się okazało.. Najpierw Pan stwierdził że moja umowa zaczęła się 3 października więc się kończy 3 października. Ja zdziwiona sprawdziłam jak to w tej mojej umowie. Niestety umowa była od 1 sierpnia 2017 do 30 września 2019. Zrobilam zdjęcia i wysłałam. Pan odpowiedzial że w ich systemie jest od 4 sierpnia do 3 października. No coś tu jest nie halo! Nie zamierzam opłacać tej faktury bo to nie z mojej winy zle dane wprowadzili do systemu. Sprawę zgłoszę do rzecznika praw konsumenta. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Teraz rozumiem skąd tak zle opinie ma JMDI. Żenada.
    WadyObsługa klienta i poprawność naliczania opłat
    MiejscowośćWarszawa
  • ~andrew / 2018-10-30 16:09:09
    Dostawcy internetu › Orange
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAJCIE Z DALEKA- OTO JAK ORANGE KROI SWOICH KLIENTÓW
    na początku pażdziernika przeszedłem do range z 2 numerami tel. i podpisałem umowę na internet LTE z routerem./ ofertę mam na mailu/
    Do dzisiaj routera nie otrzymałem/ chociaz kartę sim tak/ ale rachunek za internet juz przyszedł. Nie mam internetu a oni każą mi czekac 30 dni na rozptrzenie reklamacji. osoba z którą dogrywałem szczegóły wydzwaniała domnie nawt 3 x dziennie, powiedziała że bedzie moim opiekunem ale teraz to albo nie odbiera albo odrzuca moje telefony !!! porażka!!! Dodzwonić się do firmy
    a jescze z kimś sensownie porozmawiać wręcz nierealne.
    Ta firma francuska to jakaś masakra, widać gdzie mają swoich klientów no a przede wszystkim to oszukują: przy tej ilości klientów , część nie zareaguje np. na nieuprawnioną fakturę, zawyżony rachunek/ to wiem od znajomych/ czy włączane bez pytania płatne usługi i tak orange ''kroi'' swoich klientów
    WadySą nachalni gdy chcą złapac klienta, obiecują cuda -wianki a po podpisaniu umowy ten sam gosc telefonu już nie odbierze albo odrzuca!!! W BOK orange to rozmwowa jakbym ze ściąną rozmawiał to na jedno by wyszło. Porażka
    Miejscowośćwrześnia
  • ~wkurzony / 2016-09-08 11:19:34
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 2.25 / 5
    Mieszkam w pow.żywieckim,pomiędzy nadajnikami Zwardoń i Rycerka.Drugi raz dałem się zrobić z tym internetem.Skusiłem się na niby szybki LTE pakiet 60 G za 30 zł,i teraz codziennie żałuje.PING w okolicy 90-130,Pobieranie około 2Mb/s,wysyłanie około 0,8 do 1 Mb/s.Trudno otworzyć muzyczne pliki,filmowe,czasami strony Onetu,WP,czy maila..Na routerze świeci się to zielone to żółte,to czerwone światełko.Częste przerwy w połączeniach.Mam ODU IDU 200.Gorszy szajs niż ODU 100.Poziom sygnały zmienia sie co kilkanaście minut.W przypadku mgły prawie brak sygnały.Chodzi jak muł.Żałuje że nie skorzystałem z oferty T-Mobile.W dniu 7 września przez kilka godzin totalny brak sygnału prze kilka godzin.chyba awaria nadajnika.Reklamacje nic nie dawają. Ze strony CP wszystko jest ok.Jak widzę ich reklamy to dostaję mdłości. Naciągneli na umowy tysiące klientów obiecując gruszki na wierzbie.Chyba nie inwestują w nowoczesny sprzęt i nadajniki.Routery to chyba stare badziewie technologiczne.Z niecierpliwością czekam na koniec umowy.NIGDY wiecej internetu z CP!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyumiarkowana cena
    Wadywszystko
    od 3 lat
  • ~Marta / 2016-05-25 13:23:27
    Dostawcy internetu › Plus GSM iPlus
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam abonament w Cyfrowym Polsacie, więc naiwnie myśląc, że warto przeniosłam nr z Playa do Plusa - w Playu miałam 3 umowy i żadnych korzyści z tego faktu, tutaj miało być inaczej. Od początku mam z Plusem problemy; zaczęło się od przeniesienia nr, miało być szybko, za pierwszym razem się nie udało ale podpisując umowę na przeniesienie nr otrzymuje się nowy tymczasowy, za który abonament już się nabija, mimo, że jesteś jeszcze u poprzedniego operatora i z tymczasowego nie korzystasz - przez 2 miesiące płaciłam 2 abonamenty. Po przejściu w końcu do Plusa tymczasowego nr nie wyłączono, więc abonament nadal się nabijał, w odpowiedzi mailowej reklamację uwzględnili, w pisemnej nie co jest żałosne i najlepiej świadczy o tej firmie. W ramach Paszportu Korzyści powinnam płacić 25 zł, płaciłam 40 zł - znowu reklamacja, tym razem uznana. Do Plusa przeniosłam też 2 nr na kartę - tylko dlatego, że przy doładowaniu za 30 zł wysyłając kod konto miało być ważne przez rok - po miesiącu, gdy stan konta się wyzerował ważność konta również się skończyła. Na infolinię nie warto tracić czasu. Odliczam czas do końca umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    Od września 2015
  • ~Piotrek / 2017-02-01 14:45:55
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet ten to jedno wielkie nieporozumienie. Prędkość pobierania jest śmiesznie niska - zaledwie 100-150 kb/s i to przy dobrych wiatrach... Największa jaka pojawiła się na moment to zaledwie 1 mb/s.... I gdzie tu te wielkie prędkości rzędu 150 mb/s?! Rodzice zawarli umowę w zeszłym roku i będzie ona obowiązywała do 2019 prawdopodobnie... Nie dajcie się nabrać... Jedyne co mają dobre, to jedynie telewizja! Aha, gdy pobierałem plik o wadze 2,3 GB ten pobierał się przez... 6 (!) godzin... Oczywiście jeśli chce zerwać się umowę trzeba horrendalne kary płacić... Spadek kilobajtów podczas pobierania czegokolwiek jest szybszy niż zjazd z Rysów... Nie polecam i ostrzegam potencjalnych kupujących - ludzie, nie dajcie się wmanewrować. Moi rodzice się dali, a szkoda...
    ZaletyNie wyłącza się.
    WadySzybkość pobierania, wolne otwieranie stron itd.
    Jakieś pół roku, biuro CP we wrześni
  • ~niestety klient nc / 2018-09-12 20:41:02
    Dostawcy internetu › nc+ internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wiązać się z nc w zakresie internetu mobilnego . Od ponad pół roku jestem ich klientem mam umowę na TV z GO TV wraz z internetem. Kupiłam też od nich modem + ruter WFi, żeby wszystko działało jak należy- i przez pół roku nie miałam zastrzeżeń. Od początku września 2018 internet praktycznie przestał działać. Na moją reklamację Nc odpowiedziało,że mogą być tego różne przyczyny i odesłali mnie do punktu technicznego sprawdzania sprzętu - ale z ich strony jest podobno wszystko ok i powołali się jednocześnie na jakiś tam paragraf umowy. Sprzęt na pewno działa jak należy - o czym poinformowałam w reklamacji -internet działą jak używam karty sim od innego dostawcy. Wychodzi na to ,że przez półtora roku będę płacić za usługę , do której nie mam dostępu.
    Zaletybrak
    Wadyjw
    MiejscowośćPłock
  • ~PLAY Bielsko Biała centrum / 2017-03-30 02:15:18
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 4.25 / 5
    przepłacacie nieźle, mam mobilny PLAY na kartę ze startera za 9 PLN + doładowuję 5 PLN raz na miesiąc [taryfa noce za free 0.00-9.00] i za te 5 zł bez limitu GB mam realny transfer między 4 a 7 Mbit download i wahający się od 1 do 3,5 Mbit w góre UPLOAD. bez umowy, bez rachunków, bez kabli, można na dowolny czas nie korzystać i nie płacić, ten sam modem 3G/4G i do laptopa i do stacjonarnego - To jest WOLNOŚĆ ! Mówie poważnie - 7 w dół i 3,5 w góre [SAM MIERZYŁEM] jest dość często [60% nocy] teraz proszę pokazać lepszą ofertę w Polsce co do ceny. Nie ma takiej i nie będzie. Sens byłby przesiąść się na opcje 14 Mbit w górę / 30 REALNIE ściąganie do 20 PLN / mies tylko że takiej nie ma nawet w planach.
    Zaletynoce za free, szybkość 3-7 Mbit w centrum Bielska Białej
    Wadynocki 0.00-9.00 tylko niestety, fakt że do września 2016 PLAY był szybszy - od 7 do 16 Mbit REALNIE
  • ~Borowik / 2016-09-02 12:10:22
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalny bałagan,wypowiedziałem umowę pod koniec lipca - zaczęty się głuche telefony po kilkanaście dziennie.W połowie sierpnia zadzwonił mnie przedstawiciel i namówił mnie na pakiet 12 miesięczny.30 sierpnia dostałem maila, że muszę oddać sprzęt do 14 września.Myślę sobie pewnie jakaś pomyłka albo co?Nic bardziej mylnego.wczoraj odołączyli mi telewizję cyfrową. Dzwonię na infolinię,opowiadam konsultantowi całą historię, no i on sprawdza, że zaszła pomyłka i zaraz to zgłasza żeby jak najszybciej przywrócić tv.Dzisziaj niestety zamiast naprawić odołączyli mi resztę tv i internet.Znowu telefon na infolinię pół godziny na słuchawce i ta sama sytuacja, konsultant mnie przeprasza ale zaszła pomyłka,postarają się przywrócić sygnał dzisiaj.Na moje pytanie o jakieś zadośćuczynienie usłyszałem że owszem mogę złożyć reklamację na piśmie i wtedy oni ją rozpatrzą.To jest chyba firma prywatna, a działa gorzej niż jakiś państwowy monoch.Nie wiem czy właściciel nie panuje nad tym bałaganem?
  • ~PJS / 2016-09-26 13:23:29
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.75 / 5
    Początkowo (pierwsze sześć miesięcy) prędkość uploadu i downloadu na poziomie 20 Mbs. Od połowy września poniżej krytyki. Szybkość downloadu 0.8 Mbs upload 0.3 Mbs.
    Kontakt ze wsparciem praktycznie żaden. Usłyszałem tylko informację, że Polsat ma 30 dni !!! na rozważenie (nie usunięcie) problemu. Z obserwacji pomiarów przepustowości wygląda to na ordynarna quotę. Wg zapewnień podczas zakupu miało jej nie być. Mam to nawet na piśmie.
    Dla informacji mieszkam w Wawie w zasięgu LTE więc nie jest to problem łączy.
    ZaletyNa dzień dzisiejszy brak.
    WadyNie można nic zrobić. Nie da się obejrzeć filmu z youtube bez rwania i przerw nawet w najgorszej jakości. 0 (słownie: zero) dobrych chęci ze strony Polsat-u. Internet całkowicie bezużyteczny !!!
    LTE domowy. Teoretycznie bez limitu.
  • ~TOMAJ 76 / 2016-03-23 09:45:20
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 5.00 / 5
    Osobiście posiada internet w Play na kartę od września 2015r.Na stronie play.24 -> usługi, pakiety kupuję pakiet za 45 zł bez limitu. Jestem niesamowicie zadowolony. Osiągam prędkości rzędu 60 mb pobieranie, wysyłka ponad 20 mb, a ping ok 20. W godzinach szczytu nie mam nigdy mniej niż 20 mb/s pobór/wysył. Tylko oczywiście trzeba posiadać odpowiednie środki, np : jak ktoś ma laptopa, to modem, zaś w przypadku PC, to router. Nie polecam mieć dwóch urządzeń jednocześnie(np:TP-LINK,D-LINK) gdyż osłabia, to prędkość.Natomiast w przypadku routera, to tylko z wbudowanym modemem HUAWEI B315s i do tego antena EXTRA MOCNA ANTENA DUAL 4G LTE 40dBi .... http://allegro.pl/listing/user/listing.php?id=77960&order=p&price_enabled=1&price_from=180&us_id=27995573 ... Podaje link z wczorajszego pomiaru Speedtest.net by Ookla .. http://imgur.com/cy6jW9b http://imgur.com/07pvO8y
    Zaletycena, jakość, obsługa techniczna, szybki i stabilny internet
    Wadybrak
    od września 2015
  • ~Ewa / 2018-09-22 14:21:34
    Dostawcy internetu › Netia Szybki Internet
    Ocena: 1.25 / 5
    Rybnik ok 12.09 jest awaria. Codziennie dzwonię do bok i codziennie słyszę inną datę naprawy wczoraj czyli 21 września usłyszałam że na pewno do końca miesiąca internetu mieć nie będę. Pytałam się czy mogę z nimi w takim bądź razie rozwiązać umowę niestety nie ponieważ oni są w stanie dostarczyć mi internet tylko chwilowo Mają awarię i nie wiedzą kiedy będzie naprawiona zero kontaktu z ich strony żadnych starań żeby cokolwiek zrobić zamontować radiowke,cokolwiek. Konsultant na infolinii wręcz mi powiedział że on od tego jest żebym nie odpowiadać na moje pytania przynajmniej szybciej mu czas leci Kiedy wiecznie do niego dzwonimy żenada
    ZaletyW tej chwili brak
    WadySame
    MiejscowośćRybnik
  • ~Ratell / 2017-09-02 22:04:25
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystam z usługi SmarDom z CP. Internet plus TV. Okres od marca do września, moja opinia jest taka o ile telewizja dziala bez zarzutu to internet jest naciaganiem klienta w bambo... Działa przez chwile poki jeszcze możecie rozwiązać umowe potem co najwyzej możecie sobie film na youtube oglądać... Zapomnijcie o sciaganiu czego kolowiek wiekszego mijaja wieki,czy ganiu online pingi trzeba szukać z lupą to może coś sie znajdzie... Śląsk centrum miasta... Poszukajcie czegoś innego szkoda waszej kasy... Jutro czytam umowe by zobaczyć jak sie mogę z niej wykręcić przez zbyt niski transfer... Pozdrawiam
    P.S. W tej chwili nawet mam problem z wysłaniem tej opini ( komunikat brak połączenia), chociaż niby mam pelny zasieg przez wi-fi na ikonie .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jeleń / 2016-02-07 22:04:11
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    wrzesień 2014 podpisałem LTE 25 GB za 70 zł w smartdomie płacę 35 zł, ponad rok chodziło 10 Mb/s w porywach do 20 Mb/s - od połowy stycznia 2016 r. chodzi 2 Mb/s do 5 Mb/s - YouTube w wersji HD - tnie się. Na infolinie ciężko się dodzwonić a jak się dodzwoniłem to powiedzieli, że zgodnie z regulaminem, to Cyfrowy Polsat ma gwarantowaną prędkość - 8 kb/s a to co reklamują to są parametry maksymalne w super idealnych warunkach. Próby zgłaszania problemu na ICOK - kończą się żenującymi pytaniami zwrotnymi i ciągłym odbijaniem piłeczki.
    ZaletyByły na początku, a teraz są tylko problemy.
    WadyInfolinia, z informacją "czas oczekiwania przekracza 20 minut"
    od września 2014 ; 70 zł/miesiąc
  • ~Marek / 2019-02-04 07:21:20
    Dostawcy internetu › T-Mobile Internet
    Ocena: 2.00 / 5
    Tak jak piszą poprzednicy... Na początku całkiem niezłe, z każdym miesiącem gorzej. W ostatni weekend, żeby oglądać serial na Netflixie musiałem wykupić gigabajty u konkurencji. Umowa w TMobile do 60, a wczoraj prędkość pobierania od 1-4. Najgorzej, ze mam umowę aż do września, a będę musiał kupić drugi internet u innego operatora...
    ZaletyJuż nie ma
    WadyCoraz niższa prędkość od kilku tygodni
    MiejscowośćNowe Miasteczko
  • ~Aureliusz S. / 2017-10-28 09:52:19
    Dostawcy internetu › T-Mobile Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    P O R A Ż K A W dniu 1 września zgłosiłem w BOA problem z internetem ( musiałem go kilkakrotnie resetować w ciągu 8 godzin pracy). W dniu 19 października przyszedł mi SMS że problem techniczny został rozwiązany a ja nadal muszę resetować internet kilkakrotnie w ciągu dnia... Masakra...
    Ponownie zgłosiłem problem więc pani stwierdziła że jak tak długo to trwało to teraz potraktują to priorytetowo i w ciągu 60 godzin postarają się pomóc... Mija dziesiąty dzień i nic...
    NIE KUPUJCIE OD T MOBILE NIC ! ! !
  • ~Flower / 2016-02-03 22:53:41
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.50 / 5
    Od września 2014 działał ok 15 - 18 Mb/s ostatnio spowolnili 2 - 6 Mb/s mimo, iż nie przekroczyłem limitu. Dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem, a po dodzwonieniu się informują, że w regulaminie świadczenia usług Cyfrowego Polsatu z 25 grudnia 2014 r. paragram 8 ustęp 6 jest zapis, iż LTE CP ma prędkość gwarantowaną 8 kb/s a w umowach podają prędkość maksymalną, która nigdy nie jest osiągana - totalna porażka
    17 miesięcy, 70 zł/miesiąc
  • ~Spox90 / 2017-08-07 12:39:47
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    internet mam od czerwca 2016, od września 2016 do dziś (lipiec 2017) ciągle wykonuje zgłoszenia o braku internetu jego rozłączaniu. Vectra nie widzi w tym problemu że co 2 tyg. musi wysłać do nas technika który i tak nic nie zrobił na dłuższą metę.
    Zaletybrak zalet
    Wadyzawodny, wolny
  • ~hetek111 / 2016-02-23 20:40:20
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    mimo ze mam jeszcze pakiet podstawowy na internet moja predkość to 0,20 mb/s na info
    polsatu mówią że widocznie w tym samym czasie dużo użytkowników korzysta z internetu
    więc lepiej nie będzie nie mogę się doczekać września koniec umowy odsyłam sprzęt
    i żegnaj polsacie i przestrzegam każdego omijajcie cyfrowy polsat.
    Zalety??????????
    Wadywszystko