Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Dostawcy internetu Łódź

  • ~Mr / 2017-03-29 21:43:29
    Dostawcy internetu › Netia Szybki Internet
    Ocena: 4.50 / 5
    Śmiech stwierdzić gdzie ci ludzie mieszkają co dodają te negatywne opinie o netii
    w 2006 roku miałem neostradę 512mb po przejsciu po dwóch latach (2009) przeszedłem do netii 1mb albo 2mb nie pamiętam potem 6mb. Wtedy wchodziła jakoś w mojej okolicy netia. Przez kolejne 3 lata miałem netie którą wielbie po dziś dzień.
    Po przesiadce z netii na neostradę do 10mb, zaszło mi zdziwienie.. głownie chodzi o gry online - ping
    w league of legends 60 w csie 70-90
    po jakimś roku czasu wcisneli mi do 80mb podobno miały byc mniejsze pingi.. ofc były mniejsze co mnie zdziwiło bo download nie ma wpływu na ping.
    ale okazało się że, z adsl2+ przełączono mnie na vdsl i spadło to 7-8 pingu..
    w lolu z 60 na 53 max!
    wkurwiony przeczekałem męczarnie z pomarańczowymi i przeszedłem znów do netii do 20mb oczywiście jak przed 6 lat fastpatch itp.
    sciąganie 16mb up 1.2mb oczywiscie że w neo miałem 36mb i up 6-7mb ale jak na to wpłuwało jakość łącza..
    twitch.tv nie było bata żeby odpalić na high, zawsze na low albo mobile bo scinało, to samo sreamy..
    euro 2016 oglądałem kur.. w pixelach bo nie dąło rady inaczej
    netia to co innego.
    Niższy up/dowml ale za to stabilne i niskie pingi/przeplot mam tryb podobno fast patch jak za dobrych kilku lat i żadna strona ze streamem livem, cokolwiek nie ścina. ping w csie mam 31 gdzie w neo miałem 60-90
    w lolu mam 37-38 czasem jak podłączy pod inna centrale 44, z czego w neo miałem najniższy 53 (od święta) do 90 i nawet 120~~

    i niech mi ktoś tu napisze że mb lącza to priorytet internetu haha
    wolę mieć to 16 mb i mieć neta uber szybkiego na typowych stronach
    niż jakąś neostradę 150mb i mi twitch ścina na medium/ + ten przeplot i gubienie pakietów
    haha na dodatek przez ponad 1.5 roku był problem na telia.net co zresztą można sobię poczytać na starym forum neostrady :D pozdrawiam

    Na koniec dodam że mam internet w NETII na łączach LLU, (dzierżawa lącza neostrady, wtedy netia ma własne DLM)
    i net leci z centrali netii, open google i net śmiga jak ta lala.


    połowa z Was, Bałwany polskie ma Neostradę pod fakturą (netii) która tylko cierpi kosztem owej firmy za sprawą neostrady
    Mogę sobie dać uciąć rękę że większa część negatywnych opinii jest powiązana za sprawą internetu BSA NEOSTRADY na łączach neostrady, pod nazwą netia :)

    na koniec dodam że, kolega ma netie na centrali i łączu netii w Łodzi i internet jest jeden z lepszych jak nie top w polsce.
    UPC może przez ostatnie lata pięty lizać neostradzie za sprawą tego że, dużo klientów poprzechodziło do UPC ale to nawet widac na speedtest.pl i jakie osiągi mieli 1-2 lata temu a jakie teraz.

    Wybierasz netie na łączach BSA - wybierz neostradę to samo gówno, większy upload/downoal niż w netii
    wybierasz netie na łączach LLU - wybierz netiee - mniejszy upload/download za sprawą technologii adsl ale za to masz stabilne łącze, mniejszy ping, lepsze serfowanie po internecie, streaming/youtube/ itp
    wybierasz netie na łączach własnych netii to raj do nieba. :)

    95% ludzi w tych postach ma BSA. neopstradę, niezłe opiniuj.pl haha dajcie odzielny dział NETIA a netia na posyłki neostrady bo żal takiej firmy.
    Pozdrawiam







    Śmiech stwierdzić gdzie ci ludzie mieszkają co dodają te negatywne opinie o netii
    w 2006 roku miałem neostradę 512mb po przejsciu po dwóch latach (2009) przeszedłem do netii 1mb albo 2mb nie pamiętam potem 6mb. Wtedy wchodziła jakoś w mojej okolicy netia. Przez kolejne 3 lata miałem netie którą wielbie po dziś dzień.
    Po przesiadce z netii na neostradę do 10mb, zaszło mi zdziwienie.. głownie chodzi o gry online - ping
    w league of legends 60 w csie 70-90
    po jakimś roku czasu wcisneli mi do 80mb podobno miały byc mniejsze pingi.. ofc były mniejsze co mnie zdziwiło bo download nie ma wpływu na ping.
    ale okazało się że, z adsl2+ przełączono mnie na vdsl i spadło to 7-8 pingu..
    w lolu z 60 na 53 max!
    wkurwiony przeczekałem męczarnie z pomarańczowymi i przeszedłem znów do netii do 20mb oczywiście jak przed 6 lat fastpatch itp.
    sciąganie 16mb up 1.2mb oczywiscie że w neo miałem 36mb i up 6-7mb ale jak na to wpłuwało jakość łącza..
    twitch.tv nie było bata żeby odpalić na high, zawsze na low albo mobile bo scinało, to samo sreamy..
    euro 2016 oglądałem kur.. w pixelach bo nie dąło rady inaczej
    netia to co innego.
    Niższy up/dowml ale za to stabilne i niskie pingi/przeplot mam tryb podobno fast patch jak za dobrych kilku lat i żadna strona ze streamem livem, cokolwiek nie ścina. ping w csie mam 31 gdzie w neo miałem 60-90
    w lolu mam 37-38 czasem jak podłączy pod inna centrale 44, z czego w neo miałem najniższy 53 (od święta) do 90 i nawet 120~~

    i niech mi ktoś tu napisze że mb lącza to priorytet internetu haha
    wolę mieć to 16 mb i mieć neta uber szybkiego na typowych stronach
    niż jakąś neostradę 150mb i mi twitch ścina na medium/ + ten przeplot i gubienie pakietów
    haha na dodatek przez ponad 1.5 roku był problem na telia.net co zresztą można sobię poczytać na starym forum neostrady :D pozdrawiam

    Na koniec dodam że mam internet w NETII na łączach LLU, (dzierżawa lącza neostrady, wtedy netia ma własne DLM)
    i net leci z centrali netii, open google i net śmiga jak ta lala.


    połowa z Was, Bałwany polskie ma Neostradę pod fakturą (netii) która tylko cierpi kosztem owej firmy za sprawą neostrady
    Mogę sobie dać uciąć rękę że większa część negatywnych opinii jest powiązana za sprawą internetu BSA NEOSTRADY na łączach neostrady, pod nazwą netia :)

    na koniec dodam że, kolega ma netie na centrali i łączu netii w Łodzi i internet jest jeden z lepszych jak nie top w polsce.
    UPC może przez ostatnie lata pięty lizać neostradzie za sprawą tego że, dużo klientów poprzechodziło do UPC ale to nawet widac na speedtest.pl i jakie osiągi mieli 1-2 lata temu a jakie teraz.

    Wybierasz netie na łączach BSA - wybierz neostradę to samo gówno, większy upload/downoal niż w netii
    wybierasz netie na łączach LLU - wybierz netiee - mniejszy upload/download za sprawą technologii adsl ale za to masz stabilne łącze, mniejszy ping, lepsze serfowanie po internecie, streaming/youtube/ itp
    wybierasz netie na łączach własnych netii to raj do nieba. :)

    95% ludzi w tych postach ma BSA. neopstradę, niezłe opiniuj.pl haha dajcie odzielny dział NETIA a netia na posyłki neostrady bo żal takiej firmy.
    Pozdrawiam















  • ~Andrzej / 2017-08-21 19:18:58
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 2.75 / 5
    No dobra to i Ja się wypowiem. Dumny, ale nie zawsze zadowolony abonent Play ze stażem 10 lat. Ja i Play mieliśmy swoje wzloty i upadki, ale generalnie źle nie było (może poza internetem mobilnym, który od zawsze działał tragicznie). W tym roku jednak, przyjrzałem się ofercie Play z telefonem i wyszło mi, że zdecydowanie bardziej opłaca mi się zakupić aparaty na wolnym rynku. Jako właściciel 3 świeżo zakupionych telefonów ruszyłem do salonu przedłużyć umowę w opcji tylko SIM. I co? I okazało się, że oferta, mówiąc delikatnie nie powala. W dodatku operator nie oferując nic nadzwyczajnego oczekuje, że przywiążę się do niego na kolejne 25 miesięcy. Co postanowiłem? Postanowiłem związać się z operatorem wirtualnym u którego nie mam umowy terminowej, a za wszystkie numery i sooolidny pakiet internetowy wyszło mi 33 % taniej w stosunku do najlepszej oferty Play. W salonie oczywiście powiedziano mi, że będę żałował... cóż, być może będę, ale co tam... zawsze mogę wrócić. W końcu z nowym operatorem nie będę związany umową długoterminową, a Play za lata wspólnego pożycia nie oferuje kompletnie nic jako bonus, więc odchodząc nic nie tracę. Co więcej, jeśli zdecyduję się wrócić do fioletów, będę korzystał z oferty dla przenoszących numer, a to z dużą dozą prawdopodobieństwa będzie oferta lepsza niż ta dostępna dla mnie po 10 latach małżeństwa z operatorem. Do Play przeszedłem bo pozwoliło mi to obniżyć rachunki o 70%. Z czasem różnice się pomniejszały. Teraz dostępne są jeszcze tańsze oferty. Doszedłem do wniosku, że operator komórkowy to nie Matka, przy której należy trwać bez względu na wszystko i właśnie złożyłem wniosek o przeniesienie pierwszego numeru z Play. Mimo, że jestem na umowie bezterminowej z jakiegoś powodu kolejny numer mogę przenieść dopiero w listopadzie (nie ładnie Play) i tak właśnie zrobię, internet już wymówiłem i biorę od nowego operatora. Oby było co najmniej tak jak w Play (dodam, że to akurat nie powinno być trudne) czyli nie cudownie, ale na tyle okej by cieszyć się komfortem względnie nieprzerwanego i bezproblemowego korzystania z dobrodziejstw techniki.
    ZaletyPrzejrzysty panel obsługi internetowej
    WadyStosunek jakości do ceny przestał być rozsądny na niekorzyść klienta,
    Pracownicy infolinii z reguły niekompetentni,
    Duży rozdźwięk między deklarowaną, a rzeczywistą jakością usług internetu mobilnego,
    Zasięg poza dużymi miastami,
    Opłata za połączenie z Biurem Obsługi Abonenta (w którym pracownikom w większości brak kompetencji) w taryfie dla firm,
    Brak programu lojalnościowego (po 10 latach nawet sms-a z życzeniami nie wyślą, nie wspominając o choćby odrobinę lepszej ofercie),
    Umowy na 25 miesięcy,
    Łódź
  • ~Andrzej / 2016-10-22 09:37:08
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 3.25 / 5
    Co do zasady wszystkie usługi działają naprawdę ok. Kwestia ceny faktycznie pozostawia wiele do życzenia, ale w Łodzi jest dużo miejsc gdzie TOYA jest jedyną alternatywą, dla nadal kiepskich łącz byłego TPSA i strasznie wolnej rozbudowy sieci światłowodowej dlatego dyktują warunki. To co w firmie dla mnie przynajmniej jest nie do przyjęcia to obsługa klienta na poziomie zerowym. Dotyczy to zarówno BOK stacjonarnego jak i Infolinii. Obie przerzucają się wzajemnie odpowiedzialnością za wprowadzanie w błąd klienta. W Stacjonarnym BOK kolejki jak za komuny. Na komentarz o niedoszacowaniu liczby pracowników usłyszałem kiedyś "Nasi klienci lubią nasze kolejki". Umowy skonstruowane w sposób dziwny. Jeżeli nie przedłużasz umowy na warunkach zaproponowanych przez TOYA przechodzisz na warunki "niepromocyjne", jeżeli natomiast chcesz skorzystać z innej promocji (bo np. oferta operatora na przedłużenie jest droższa i mniej korzystna niż Twoja dotychczasowa umowa czy to okresem zobowiązania czy to ceną) musisz PRZESTAĆ BYĆ KLIENTEM FIRMY na 2 PEŁNE MIESIĄCE. Serwisowanie udostępnionego sprzętu również problematyczne, u mnie doszło do skutku po 6 miesiącach, dwóch reklamacjach i groźbie wypowiedzenia umowy z winy operatora. Teraz ponownie czekam na podłączenie usług TOYA (modląc się by w czasie trwania umowy pojawiła się alternatywa dla usług tego operatora - światłowód). Jak łatwo zgadnąć w BOK powiedzieli jedno, monter nie pojawił się w terminie, a po interwencji na infolinii jak zwykle stara śpiewka "został Pan wprowadzony w błąd, zgodnie z regulaminem mamy 14 dni na podpięcie usługi". 14-dni w dzisiejszych czasach to bardzo długo, a biorąc pod uwagę fakt, że instalację TOYA w domu już mam i trzeba tylko puścić sygnał i przełączyć coś w skrzynce na korytarzu to w ogóle niezrozumiałe. Komunikacja wewnątrz firmy leży i kwiczy. Podsumowując. Jeżeli już masz usługi to generalnie działają bez większych problemów, ale jeśli ten już się pojawi to czeka Cię mnóstwo nerwów.
    ZaletyDobre parametry usługi
    WadyStosunkowo wysoka cena
    Obsługa klienta na zatrważająco niskim poziomie
    problemy z terminowym serwisowaniem sprzętu
    Z usług TOYA korzystałem przez 4 lata przedłużając umowę. Teraz po 2 miesiącach oczekiwania "w kącie" podpisałem umowę studencką i czekam na podłączenie usług, które miało być przedwczoraj.
  • ~L'Owca / 2021-01-03 01:40:07
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 2.25 / 5
    Posiadałem ich internet przez parę lat, następnie zmieniłem dostawcę. w tym celu odstałem pół dnia w kolejce (!!!) i przy zamykaniu umowy panienka mi mówi że mam złotówkę do dopłacenia. nie wiem z czego wynikała ta złotówka bo dzień wcześniej otrzymałem fakturę z wyrównaniem, którą spłaciłem przed ustawieniem się w kolejce do zamknięcia umowy. Kolejnego dnia (po sprawdzeniu wszelkich kwót i uwzględnieniu wg mnie nienależnej kwoty (niewielka wiec po co się kłócić) zamknąłem umowę (tym razem panienka nie miała uwag więc nie było już żadnych zaległości... jakież było zdziwienie gdy po 5 latach przyszedł mail od WINDYKATORA! TOYA sprzedała moje nie istniejące długi trzeciej firmie - bez wcześniejszego maila, listu, telefonu w celu wyjaśnienia ewentualnych braków (a przecież 2x zamykałem umowę bo raz babka doliczyła się złotówki nie zapłaconej).
    Windykator zażądał odsetek, i opłaty manipulacyjnej więc za 0 zł zaległości (a ok 1 zł zaległości wg informacji windykatora) miałem do spłaty ok 300 zł.
    Na całe szczęście windykator wysłał list po czasie przedawnienia więc mógł sobie palcem w d... pogrzebać ale odradzam TOYĘ każdemu! Mają burdel w papierach że gdyby im kontrolę zrobić to by się zwinęli z rynku tego samego dnia, do tego kombinują jak wyciągnąć od klienta niezasłużone pieniądze (po co? czy nie lepiej mieć zadowolonego klienta który będzie płacić kolejne 2 lata "zaobrączkowania".) Ja już do Toyi nie wróciłem, choć Internet stacjonarny przydałby mi się znowu, i wolę korzystać z limitowanego internetu operatorów mobilnych niż zapłacić tym złodziejom znowu.
    UWAŻAĆ na podpisywane umowy, na wszystko zbierać "haki" i dowody bo to firma oszustów i złodziei. tzw monopolista który lewymi sposobami wygryzał dawniej innych operatorów z osiedli a teraz korzysta ze swojej pozycji na rynku
    Zaletyw miarę stabilny internet (dawniej)
    Wadyburdel w papierach za który płacić ma klient
    sprzedawanie nieistniejących długów innym firmom
    wykorzystywanie pozycji monopolisty
    naciąganie klientów
    MiejscowośćŁódź
  • ~Radder / 2016-11-24 13:24:27
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 3.00 / 5
    Zgadzam się z jednym z przedmówców, jeżeli masz już aktywowaną usługę w Toya (Łódź) to jest zazwyczaj ok, bardzo rzadko zdarzają się przerwy, awarie. Problem zaczyna się wtedy kiedy kończy Ci się umowa. Podczas rozmowy o przedłużeniu umowy traktują klienta jak zło konieczne dają gorsze warunki niż te które są aktualnie dla nowych klientów dlatego nie przedłożyłem umowy z Toya na internet i raczej tej usługi od nich już mieć nie będę, nowy operator jest ok...ale na internet mam alternatywę ale na telewizję niestety nie do tego dochodzi brak jakiejkolwiek informacji o tym że umowa zbliżasz się do końca ani tym bardziej info o ofercie. teraz już wiem czemu nie dzwonią bo nie mają żadnej oferty dla obecnych klientów. Generalnie umowa przechodzi na czas nieokreślony i cena wzrasta o kilkadziesiąt procent. Jeżeli chcesz korzystać z promocyjnej oferty to musisz wybrać pakiet wyższy (patrz droższy) ja mam pakiet wygodny w ramach umowy na dwa kolejne 2 lata pan kierownik BOK zaproponował mi za ten pakiet 49 pln dla porównania aktualnie w promocji jest za 34,90. i tu pozostaje pytanie jak bardzo Toya żeruje na swoich dotychczasowych klientach, Niestety na moim osiedlu nie mam innej alternatywy ale poczucie że jestem traktowany jak frajer sprawia że przeboleje bez telewizji te dwa miesiące, albo przejdę na tv naziemną. Generalnie jak jesteś obecnym klientem z wizją kończącej się umowy i braku chęci na wydawanie kasy na droższe pakiety to serdecznie współczuję.
    Zaletyniezbyt częsty kontakt z BOA
    Wadybrak sensownej oferty dla obecnych klientów,
  • ~Biś / 2020-03-11 01:20:09
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu rozwiązałam umowę na Internet i HBO GO. Niby spoko, pan miły i zostałam zapewniona, że na koniec lutego sygnał wyłączą i będzie tylko jedną faktura, więc ok. W tym miesiącu niemiłe zaskoczenie, pojawiła się faktura za HBO GO. Zadzwoniłam na infolinię, przedstawiam sprawę i słyszę, że tak rezygnacja jest i wszystko ok., ale się faktura wystawiła i pada pytanie czy ja mam jakiś problem z tym, żeby zapłacić. No oczywiście, że mam, bo jakim prawem jeszcze mi naliczyli opłatę za coś z czego zrezygnowałam i czego nie mam. Paniusia powiedziała, że zgłosi sprawę do działu windykacji, żeby anulować fakturę i otrzymałam wiadomość, że mimo wszystko faktura będzie sobie wisieć. W takiej sytuacji poprosiłam o pisemne potwierdzenie anulowania i dowiedziałam się, że Toya takiego czegoś nie wystawia i nie wysyła, bo nie, a jak coś to mam nagrywaną rozmowę. To jest kpina!!! I co za pół roku dostanę zawiadomienie, że jednak mam zapłacić? To nie jest pierwsza taka sytuacja. Kiedy skończyła mi się promocja i weszły ceny standardowe zadzwoniłam na infolinię, zapytalam o rachunek i ku mojemu zaskoczeniu pani powiedziała mi, że do mnie dzwonili, nawet podała mi numer telefonu, pod który dzwonili, szkoda tylko, że to nie mój numer. Pani mi powiedziała, że odebrał jakiś Pan i żebym sobie zadzwoniła i zapytała dlaczego nie podał mi informacji, że dzwonili.
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła obsługa klienta
    MiejscowośćŁódź
  • ~eolson / 2021-04-02 20:35:05
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 4.25 / 5
    Mam podpisaną umowę na internet już w trzeciej lokalizacji w centrum Łodzi, obecnie jeszcze stara oferta 250, tyle właśnie leci po kablu widać że by się bujnęło dalej ale 260 to zarejestrowany max, router z funkcją WiFi Aris to wielki klunkier który nie potrafi dać stabilnego sygnału w 100m mieszkaniu więc konieczne było wyłączenie w nim funkcji WiFi a dołożenie własnego routera które bez problemu sprawę ogarnia. Tak więc koniecznie bierzcie sam modem kablowy bo jest malutki i dołóżcie za nim swój router WiFi.
    Awaria przez prawie 6 lat była jedna ale spowodowana brakiem zasilania w całym kwartale więc to nie ich wina.
    Czekam bo od 11.04.2021 będzie w Łodzi nowa oferta więc będę chciał przedłużyć umowę zmieniając ofertę na nową, obecnie płacę 64zł za starą ofertę 250 co cenowo nie jest szałem, niemniej jednak jest stabilnie i bez żadnych limitów bo statystyki zużycia danych mam na poziomie 600-900 GB / miesiąc, faktycznie kiedy równocześnie pracuje 5-6 urządzeń to prędkość 250 jest zbyt mała. Ogólnie mogę polecić usługę internet, pakietów tv od nich nie posiadam gdyż są cenowo niekonkurencyjne a ich dekodery mają takie zawieszki jakbg miały po 20 lat, tak też wyglądają bo wydawane są z odzysku po innych abonentach.
    ZaletyStabilność
    Deklarowana prędkość jest cały czas dostępna.
    WadyCena jest mało konkurencyjna.
    Ogromne routery ze słabym WiFi
    MiejscowośćŁódź
  • ~maria / 2017-10-23 13:15:30
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 2.00 / 5
    od kilku miesięcy mam problemy z dostępem do internetu mobilnego, wymieniano modem, router i po pewnym czasie znowu:" nie można nawiązać połączenia ze stroną"," nie można odnaleźć strony" itp.,
    a dioda świeci ciągłym niebieskim światłem;reklamacje przynoszą krótkotrwałą poprawę. w dniu dzisiejszym w punkcie w łodzi pani na chwilę włączyła modem i stwierdziła, że urządzenie działa świetnie, choć wcześniej wyjaśniałam, że przestaje działać po pół godzinie, po dwudziestu minutach, różnie to bywa. pani odmówiła włączenia i pozostawienia modemu przez czas dłuższy celem dokładnego sprawdzenia i ustalenia przyczyn usterki / router nie jest obecnie uruchamiany, bo nie ma takiej potrzeby/. w tej sytuacji jestem zmuszona płacić za usługę jeszcze przez miesiąc /wypowiedziałam umowę/ nie mając możliwości korzystania z dostępu
    opłacanego w Polsacie. jeśli chodzi o obsługę, to gorzej oceniam panie /to przykre/: mniej fachowości, a więcej tupetu w spławianiu klientów. zaznaczam, że komputer oddawałam informatykom do sprawdzenia przed składaniem reklamacji
    Zaletypoczątkowo internet był super
    Wadyczęsto w punktach posługują się techniką spławiania klientów i ignorowania uwag klientów na które nie znają odpowiedzi, powtarzanie pewnych zwrotów np. urządzenie jest sprawne, to wina komputera.
    umowa dwuletnia, a nastepnie na czas nieokreslony.
  • ~edek / 2017-08-02 14:41:48
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 2.25 / 5
    Pan przedstawiciel mimo wielokrotnych pytań wprowadził klienta w błąd że umowa na internet studencki (po zaznaczeniu opcji by się nie odnawiała) sama wygaśnie po 9 miesiącach. Wygasła ale promocyjna cena a umowa przeszła w nieterminową z ceną + 100%. Pani z infolinii jak jeszcze było ponad miesiąc do końca (i można było złożyć wypowiedzenie) zwodziła że nie ma ofert na przedłużenie bo za wcześnie. Jak się pojawiłem w biurze obsługi klienta ostatniego dnia umowy to niemiła baba z satysfakcją dziką stwierdziła, że albo se wezmę wyższą ofertę promocyjną(za wyższą opłatę )albo będę płacił dwa razy więcej. I to jest stała polityka tej firmy jak najwięcej kasy wyciągnąć od klienta. I co wziąłem? Rozwiązałem umowę - zapłacę za jeden miesiąc dwa razy więcej ale nie jestem frajerem i doić się nie dam. STUDENCI!!!!! zastanówcie się dwa razy czy wam się to opłaci- konkurencji nie brakuje mimo, że niby jest drożej. Liczy się końcowy rachunek....
    Zaletyklimatyzacja w biurze obsługi
    WadyChamska obsługa - wypacykowana gruba blondyna w BOA Łódź-Centrum
    ul.Podrzeczna - niegrzecznie odnosząca się do klientów
    nigdy więcej toy toya. Myślałem, że czasy umów konstruowanych tak by klient nie wiedział o co chodzi minęły.... OMIJAĆ z DALEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Janinka / 2021-03-01 12:52:14
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam internet w toya od 2 lat. Przez te dwa lata zdarzyło się kilka awarii, kilka razy konieczne było resetowanie routera, ale ogólnie bez dramatu. Obsługa techniczna sympatyczna (z jednym wyjątkiem), ale niestety czasem udzielali sprzecznych informacji, raz zostałam także wprowadzona (w dość istotnej kwestii) w błąd, więc nie mogę wystawić pozytywnej oceny.
    Wystawiam im negatywną opinię za traktowanie klienta przy przedłużaniu umowy. Ich propozycje to: internet tej samej prędkości za 10 zł (!) drożej, internet dwa razy szybszy (300mb/s) za 5 zł miesięcznie drożej + 20 zł opłaty aktywacyjnej (co będzie aktywowane?) oraz droższe pakiety, ale bez opłaty aktywacyjnej. Na dodatek pani z którą rozmawiałam była bardzo niezadowolona, że musi mi opowiadać o ofercie. Nie wiem kogo toya zatrudnia w call center :D Zero podpowiedzi, zero propozycji, wybiórcze przedstawianie oferty, no generalnie traktowanie rozmówcy jakby przeleżał pod lodem pół wieku i musiał sobie zasłużyć na łaskę konsultanckiej uprzejmości.
    Podsumowując - mają gorsze pakiety niż konkurencja (nigdzie indziej nie widziałam nawet pakietu 100mb/s, a w toya wciąż dostępny) w wyższych cenach i na dodatek obecnych klientów traktują jak zło konieczne.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Kobza / 2019-07-31 15:36:31
    Dostawcy internetu › T-Mobile Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja, to dopiero wtopiłem. W moim miejscu zamieszkania są dostępne trzy kablówki, oferujące również stabilny internet po kablu. Z jedną, właśnie kończyła mi się umowa i za namową żonki wziąłem komentowane badziewie. Tłumaczyła, że takie praktyczne, że będziemy mogli zabierać na wyjazdy. Nie będę się rozpisywał odnośnie działania, bo wady doskonale opisaliście. Brak słów. W XXI wieku można bezkarnie robić klienta w jajo. Najgorsze, że na zgłoszenia i skargi mają całkowicie wywalone. W zasadzie śmieją ci się w twarz. Złapali frajera więc doją.

    Moja rada: jeśli decydujecie się na internet mobilny, który ma służyć jako domowy, jako podstawowy, to wybieracie opcje na kartę. Co najwyżej odrobinę drożej, ale w każdej chwili możecie pokazać operatorowi środkowy palec, a nie płacić przez 2 lata, nawet jak usługa udaje, że działa.
    ZaletyBrak
    WadyZa długo, by pisać
    MiejscowośćŁódź
  • ~Anna / 2017-11-24 16:32:34
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam internetu ani telewizji. Generalnie dużo oferują, ale w praktyce wychodzi tragedia głównie za sprzętów które oferują. Mam w domu dwa dekodery i jeden router wifi i z każdym (!) z tych sprzętów miałam problemy.
    Przez rok kontaktowałam się z infolinią techniczną około 10 razy. Ich technik przyjeżdżał już kilka razy (co jest dla nas bardzo uyciążliwe, zwłaszcza, że to on dyktuje warunki spotkania) i za każdym razem zamiast wymienić sprzęt, to go naprawia. Skutkiem czego za jakiś czas znowu nie mamy internetu/telewizji.
    Masakra!

    Na infolinii nie informują, jaka jest opłata za wcześniejszą rezygnację z usłu i tzreba udać się do biura, gdzie zawsze są mega kolejki.

    Naprawdę przeklinam dzień, w którym podpisałam z nimi umowę.
    Zaletybrak
    Wadyinternet muli
    stare, psujące się dekodery
    zawodne rutery
    niemiła obsługa
    pomoc jedynie prowizoryczna
    MiejscowośćŁódź
  • ~Rozczarowana / 2019-09-04 20:49:59
    Dostawcy internetu › T-Mobile Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    1 gwiazdka, ponieważ nie można dać zero!!! Powiem w ten sposób - na okresie próbnym śmiga, dwa dni po - już nie funkcjonuje niemal w ogóle. Mieszkam w mieście, gdzie teoretycznie widzę swój nadajnik i nie wierzę, że powyższe opinie nie są marketingiem szeptanym. Pracuję w branży IT i często mam dni zdalne, więc jestem zmuszona udostępniać internet z poziomu tel, ponieważ T-mobile nie działa w ogóle - odrzuca nawet strony oficjalne typu wp lub onet. Państwo na infolinii wmawiają mi, że mam dobre połączenie, tymczasem na innych forach można znaleźć wiele opinii takich jak moje, że na początku ok, a dzień po - dramat. Ponadto, Państwo z T-mobile nie reagują na zgłoszenia osób zainteresowanych i nawet nie próbowali nas powstrzymać podczas rozwiązywania umowy. ABSOLUTNIE NIE POLECAM!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyNiedostępność internetu!!!
    MiejscowośćŁódź
  • ~Ima / 2019-04-11 06:46:55
    Dostawcy internetu › Orange Neostrada
    Ocena: 1.50 / 5
    Neostrada na kablu tel. Wiesza się codziennie. Kilka razy dziennie restart. Raz twierdzą, że ruter niedobry, to dali na trzy dni testowe swój niby właściwy, ale było tak samo. Innym razem, że, konfiguracja kompa niezbędna, bo widzi, że to przyczyna braku internetu, po czym okazuje się później, że bez ingerencji w kompa internet dostępny. I tak brak dostępu do internetu każdego dnia. Reklamacja odrzucona, że po stronie Orange wszystko ok. Rachunki opłacane, dodatkowo trzeba im płacić połączenia na infolinię. Za pół roku kończę umowę, a póki co wykupuję internet gdzie indziej, bo mam dość sytuacji, kiedy np robię przelew z konta internetowego, a tu brak dostępu do internetu... Obsługa różnie, zależy na kogo się trafi.
    Wcześniej na tym samym kablu internet w Netii i nie było takich problemów.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Jarek / 2020-11-23 13:43:52
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny zasięg, w pokoju oddalonym około 3 metry od routera cały czas problemy z połączeniem i maksymalnie 1 kreska Internetu. Dodatkowo ciągle jakieś "remonty" przez które nie ma Internetu, zamiast przeprowadzać prace naprawcze w godzinach wieczornych, kiedy osoby pracujące zdalnie kończą już pracę a uczniowie lekcje, prace te są prowadzone jeszcze przed południem, przez co nie można normalnie pracować. Przez nieprzemyślane działania dostawcy i tragiczny wręcz zasięg routera córka nie może normalnie uczestniczyć w lekcjach zdalnych. Odradzam wszystkim kupno Internetu od tego dostawcy.
    Zaletybrak
    Wady- koszmarny zasięg
    - przerwy w dostawie Internetu w godzinach pracy
    MiejscowośćŁódź
  • ~Matz / 2018-10-04 12:15:07
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 3.50 / 5
    Zacznę od fatalnej obsługi w Biurze na Przybyszewskiego. Niekończące się kolejki. Przemądrzała, niesympatyczna cwaniara po drugiej stronie biurka.
    Kolejny raz przedłużenie umowy skutkuje tym, że muszę ponieść dodatkowe koszty. A dlaczego? Bo oferta, którą posiadałem była "bonifikowana" z tryliarda złotych na te trzydzieści kilka.

    Nikt z firmy nie zainteresował się przedłużeniem świadczenia usług ponieważ nie jest to w ich interesie. Klient frajer zapłaci więcej i luz. To jest patologia.
    Tak więc mimo zapewnień, że oddzwonią z ofertą nikt ze mną się nie skontaktował. W telekomach jest nie do pomyślenia.
    ZaletyByło miło
    Wadyale się skończyło.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Zwalniacz Modemowy / 2021-09-02 18:11:53
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 1.50 / 5
    Zmieniłem pakiet na wyższy 100Mb bo zwalniało przy 5 komputerach.
    Jak się okazało modem toya zmienia szybkość do mojego routera na 10Mb po krótkim czasie.
    Zmieniłem router na nowszy 1000Mb , kabel na porządny i to samo.
    Do komputerów z routera po kablu mam 1000Mb i nie zmienia prędkości na wolniejszy.
    Ci którzy maja 100Mb a na teście poniżej 10 to radze sprawdzić z jaką prędkością łączy się modem z routerem/komputerem po jakimś czasie od restartu modemu.

    Jak bym tego nie wyczaił to bym dalej płacił za 100mb a dostawał 10Mb bo modem z 2013 nie ma ochoty łączyć się na 100Mb do mnie ;)




    ZaletyNie ma przerw w dostawach
    WadyPłace za 100Mb mam 10Mb (~8-9).
    MiejscowośćŁÓDŹ
  • ~Janusz / 2018-03-13 15:22:55
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.25 / 5
    Żenada. Po dwóch latach męczarni rozwiązałem umowę myśląc, że pozbyłem się kłopotu a Polsat Cyfrowy obciął mi ulgę na telewizję także miernej jakości . Odradzam mocno. Musiałbym byś niespełna rozumu aby przedłużać umowę na internet LTE, którego nie miałem ! A płaciłem 62 zł !
    Zaletybrak zalet
    WadyŻółw szybciej się porusza niż chodzi ten internet ! Nie ma żadnego LTE - to ściema . Ta technologia jest niedofinansowana w Polsce. I naciągają ludzi. Ja miałem mieć super zasięg a wyszło byle co . Robiłem zdjęcia z prędkości mojego Internetu LTE. Jak trzeba to opublikuję. Nic się prawie nie otwierało
    MiejscowośćŁódź pod Aleksandrowem łódzkim
  • ~aleksaszka75 / 2018-03-26 19:13:36
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 3.50 / 5
    Korzystam z usług Toya od niedawna. Do tej pory przez 13 lat bezproblemowo w Orange. Jednak postanowiłam postawić i przetestować produkt z własnego ogródka. Oczywiście deklarowana prędkość w moim przypadku 150/20 mb/s obowiązuje wyłącznie na !!!KABLU!!!. I w tym przypadku Toya z umowy się wywiązuje. WIFI to już zupełnie inna bajka. Jeśli nie mamy kabelka to proponuję poszperać w ofertach także innych operatorów, bo jest ich naprawdę wielu do wyboru na rynku ;-)
    ZaletyDeklarowana prędkość na kablu. Tu do wyboru nawet 600 mb/s i światłowód
    WadyWIFI raczej mocno przeciętne za tą cenę, bardzo dłigi czas oczekiwania na instalację. 3-mce.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Dżordż / 2018-04-17 11:24:12
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia...
    Interet działa "z wiatrem", zrywa połączenie zarówno Wi-Fi jak i po kablu
    Wsparcie techniczne ? Brak mi słów.
    pan (celowo z "małej"), z którym udało mi się połączyć niewychowany prostak.
    Zostałem "opieprzony", że zadzwoniłem z pytaniem co się dzieje ? w chamski, niekulturalny sposób.
    A zakończył ten prostak zdaniem, że jak mi się nie podoba to mogę sobie zmienić.
    38 dni do końca umowy - NAPEWNO zmienię - jedyna dobra rada.
    NIE POLECAM i radzę omijać TOYA szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyChamska, niewychowana obsługa telefoniczna - wsparcie techniczne na żenującym, prostackim poziomie !
    MiejscowośćŁódź
  • ~S / 2017-01-04 12:20:54
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 2.33 / 5
    Cyfrowy polsat ma jedynie na celu jak największy wyzysk klienta. Jak łowią nowego to wszystko jest pięknie. A potem jak usterka u nich to wmawiają że czasza anteny sie przesunęła i że sobie sama ją muszę ustawić. I tu żenada w wiedzy konsultantów - zalecili wejść na dach i na oko poszukać sygnału - buahahah. ( bo przecież CPolsat nie ma serwisantów, i w momencie zakupu TV każdy sobie sam dba o czaszę i konwerter, nawet jakby były zamocowane na dachu 20o piętrowego wieżowca). Za kilkudniowe braki w TV, bo jest super zależna od pogody mimo lokalizacji w centrum Łodzi zero jakichkolwiek upustów.
    Zaletybrak
    Wadyodbiera dobrze przez 1/3 roku. W sezonie zimowym zaleca się zakup anteny naziemnej. A płacić trzeba za cały rok.
  • ~Domino / 2018-10-08 15:32:15
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 1.25 / 5
    To jest dziadowska firma i póki co maja monopol w Łodzi, a wszystko rozchodzi o to że nie mają na Łódzkim rynku zdrowej konkurencji w kablówce.
    Toya założona jest przez cwaniaków którzy wywłaszczyli sie na PRL i zawładnęli rynkiem multimedialnym w Łodzi.
    Obsługa jest krytyczna, i w ogóle na sali obsługuje pare kobitek bardzo długo i nie sympatyczne. Z najmniejszą sprawą trzeba do nich czekać GODZINAMI - nie inwestują i są bardzo drodzy. Olewka totalna klienta. Czerpią z tego, że są tymi monopolistami ale tylko w sieci kablowej.
    Zaletybrak
    Wadyusługa, cena, obsługa, kontakt - przypomina firmy z czasów PRL
    MiejscowośćŁódź
  • ~Iza /jovvavanka / 2017-08-14 11:38:38
    Dostawcy internetu › Plus GSM iPlus
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam bardzo złe doświadczenia z tą siecią, której byłam klientem 8 lat. Źaluje że dawałam się namawiać na kolejne umowy z których miałem tylko straty i kolejne problemy. Naliczane jakieś wyimaginowane opłaty bo niby gdzieś się zgadzalam na nie klikając coś niby w internecie. Kolejne nieetyczne rachunki po 700 zł miesięcznie z którymi się nie zgadzalam więc naslali mi komornika. Zero jakiegokolwiek wyjścia do klienta, straszny bałagan w firmie. Zawsze jak szłam kolejny raz w tej samej sprawie to nikt nic nie wiedział choć niby każdy zapisywal w systemie. Masakra. Szczerze odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
    Łódź
  • ~Arek / 2021-01-01 22:24:12
    Dostawcy internetu › Toya (internet)
    Ocena: 4.75 / 5
    Korzystam z Internetu dostarczanego przez Toyę od wielu lat. Nigdy nie miałem problemu z działaniem usługi, nie pamiętam żadnych awarii czy przerw w dostępie. Mieszkam w samym centrum dużego miasta więc może ma to wpływ na stabilność i niezawodność usługi. Nie mogę wypowiedzieć sie na temat jakości rozwiązywania problemów przez biuro obsługi bo od 10 lat takowych nie miałem. Jedyny kontakt z BOK to zmiana taryfy/parametrów usługi lub zapytanie o płatności. Zawsze miło szybko i mega profesjonalnie.
    ZaletyStabilność, bezawaryjność, prosta konfiguracja, bezpieczeństwo.
    Wadybrak
    MiejscowośćŁódź
  • ~Jarosław / 2018-11-04 14:31:07
    Dostawcy internetu › Orange Światłowód
    Ocena: 1.25 / 5
    Niestety dopisuję się do negatywnych opinii. Wcześniej miałem LTE biurowy i było OK. Dałem się nabrać na super, extra, szybki i niezawodny światłowód. NIE RÓBCIE tego co ja. Zrywa połączenia, są pory dnia, że strona się kilkadziesiąt sekund otwiera, na stronach bankowych potrafi wygasnąć sesja. Moja lokalizacja to Łódź Widzew.
    Zgłaszałem problem, miał przyjechać technik (odpłatnie!!!) i sprawdzić łącze. Nie przyjechał, a w odpowiedzi dostałem maila, że wszystko jest wspaniale.
    ZaletyNie widzę.
    WadyOpisałem wyżej.
    MiejscowośćŁódź Widzew