Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Dostawcy internetu Rzeszów

  • ~Rossoneri / 2017-06-01 17:43:38
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Czytałem od kilku dni wasze opinie, i nie za bardzo mi się chciało wierzyć w to co piszecie, bo mam znajomych co mają UPC, i nie narzekają, ale po dniu dzisiejszym zmieniam zdanie na temat tej firmy, po prostu banda naciągaczy i oszustów. Dodam że miasto to rzeszów, UPC działa na tym terenie od niedawna. Więc tak:

    Zamawiałem internet z telewizją (pakiet select 120) dnia 26 maja, gdzie cena tego pakietu wynosiła 69 zł na 24 miesiące, montaż tego zestawu miałem na dzień dzisiejszy, między 15:00 a 17:00. 16:56 dzwoni do mnie monter z zastrzeżonego numeru i mówi mi że niestety auto im nawaliło i wszystkie montaże na dziś muszą anulować, no i wiadomo przepraszał i tam takie, no i mi mówi że muszę z biurem się kontaktować aby ustalić nowy termin montażu (tutaj lekkie zaskoczenie, miałem kiedyś internet w multimedia, i zdarzyło się tak akurat że monter się nie wyrobił w dzień umówiony na montaż, więc zadzwonił i umówił się na następny dzień i daną godzinę) no ale dobra, pytam się gościa z kim się kontaktować bo zamawiałem online, to mi mówi że czat albo nr. telefonu z którego jak zadzwoniłem konsultantka mi powiedziała co i jak, bo to tak zrobiłem. Wszedłem na stronę UPC i dałem na czat, tłumaczę pani jaka jest sprawa, to mi piszę żeby od nowa złożyć zamówienie, z informacją że pierwszy montaż nie odbył się ponieważ .... I teraz najlepsze, jak wyżej wspomniałem, pakiet miał kosztować 69 zł, ale jak bym chciał ponownie dziś zamówić i wybrać termin montażu, to cena tego pakietu to już 79 zł, tak jak na stronie głównej UPC. I teraz czy to nie dziwny przypadek że nagle monterom zepsuł się samochód, gdzie pakiet ma już inną cenę ? Co nie chciało im się, czy chcieli mnie naciągnąć na inne koszty ?Dla mnie to jest śmieszne, drogie UPC tak się nie traktuje nowych klientów!!!!! Kto u was wymyślił tę durną politykę, tego że trzeba od nowa składać zamówienie, jak by monter dzwoniąc, nie mógł po prostu zmienić sam terminu na dzień następny i daną godzinę, gdzie tu logika ? Tak się nie traktuje ludzi, którzy są chętni korzystać z waszych usług. Nie polecam UPC, mam już za to do was uraz, bo nie tak się postępuje. Także osobom które czytają te opinie, może nie będziecie mieli takich kosmicznych przypadków, ale zastanówcie się dobrze, czy warto z taką firmą, podpisywać umowę i korzystać z ich usług.
  • ~as / 2020-12-16 15:41:21
    Dostawcy internetu › Multimedia Polska
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważają że nie mają żadnych obowiązków wobec klienta ,jedynym obowiązkiem jaki uważają za właściwy to haracz Ja .zapłaciłam im za prawie 2 m-ce za nic bo korzystałam już z innego operatora od 20 .10. .Tak nie powinno byc to są metody mafijne W umowie tylko ich prawa żadnych praw dla klienta--mnie potwornie nękano telefonami i wiadomosciami do ostatniej chwili i nie interesowało ich usunięcie usterki tylko pytanie co chce 300zł kary czy wycofam to wypowiedzenie i będę płacic do końca umowy faktury i dalej ich nie intresowało usunięcie usterki i zablokowałam jeden ich numer to było nękanie z innego numeru. Przyczyną u mnie było rozłączenie kabli na klatce schodowej ale oni nie słuchają co się do nich mówi a że sytuacja powtarzała się od marca kilka razy więc przeszłam do innego operatora bo WECTRA też nie była zainteresowana Więc gdzie klient w tym wszystkim .Umowę i tak rozwiązali po swojemu bo ja napisałam do Gdyni 2 pisma o natychmiastowe rozwiązanie a oni rozwiązali na koniec listopada z miesięcznym okresem wypowiedzenia -więc do końca listopada im zapłaciłam a teraz przysłali noty na kwote 193,26 z tytułu ulgi napisaną 10.12.20 z terminem zapłaty 18.12.20 ,gdzie tu prawo klienta.Ja z tego powodu że tygodniowe terminy usunięcia usterek przeszłam do Voice -Net i tu też płace faktury i jeszcze poniosłam koszty aktywacji .Nie widzę uzasadnienia dlaczego mam płacic haracz skoro oni postarali się o to bym wreszczie po 9 latach zmieniła operatora ,do tego jakosc mieli tragiczną,ja teraz widzę jak wygląda internet i tv.Cos jest nie tak bo bardzo dużo ludzi piszę a oni nadal nie mają żadnych obowiązków wobec klienta nawet kwestionują pisanie tej opini
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady--ciągłe usterki stare 20 letnie sztukowane okablowanie ,tygodniowe terminy wizyty technika , pracownice biura obsługi bez fachowej wiedzy żadne zainteresowanie usunięciem usterki powtarzającego się problemu ,nie bezpieczny internet i żadnych praw klienta ,nękanie i brak możliwosci napisania własciwej opinii
    Miejscowośćrzeszów
  • ~wykałaczkawzamku / 2017-10-21 06:56:13
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 4.33 / 5
    Sposób zakładania instalacji internetowej w jednym z mieszkań w rzeszowie przy ul. Sienkiewicza to jeden wielki skandal ! Za pierwszym razem przybył osobnik (mienił się przełożonym wszystkich monterów) spóźniony 2 godz. rozdrażniony jak kobieta w czasie okresu , chamski i arogancki . Idywiduum owo bez cienia wstydu i zażenowania twierdziło , że ~3,5 m dwudziestoletniego przewodu nadaje się do wykorzystania w instalacji internetowej 60/6 Mb/s . Walił takie androny tylko dlatego , że miał do czynienia z kobietą i zapewne nie chciało się skończonemu leniowi wiercić otworu w ścianie (była sobota godz. 17) W między czasie odebrał 3 telefony od zniecierpliwionych klientów i po circa about 10 minutowej "wizycie" udał się w sobie tylko znanym kierunku . Następny delikwent (podwładny pierwszego) przybył we wtorek . Niby zapowiadało się , że sprawa pójdzie gładko , nagle ni to z gruchy ni to z pietruchy stwierdził , że nie otwiera się skrzynka na pierwszym piętrze co uniemożliwia przeciągnięcie przewodu.

    Pomimo ekspresowego przełamania zamka i otwarcia skrzynki osobnik ów stwierdził , że nie wykona zleconej mu pracy i podobnie jak jego przełożony udał się tylko w sobie znanym kierunku ! Po rozebraniu zamka stwierdziliśmy , że tkwi w nim kawałek wykałaczki . Nawet średnio rozgarnięty człowiek potrafiący kojarzyć fakty stwierdzi , że obaj panowie działali w porozumieniu i rozmyślnie tj. drugi działał na polecenie pierwszego . Słowem : szczyt arogancji , chamstwa i umysłowego prostactwa . Ni mniejszym chciałem obydwu tych osobników pozdrowić przez "głęboki las" ! "Nam się przyjdzie jeszcze porachować ."

    Ewidentne działanie na szkodę finansową i wizerunek UPC POLSKA !!! Towarzystwo do zwolnienia w trybie dyscyplinarnym lub rozwiązania umowy świadczenia usług w trybie natychmiastowym ! Tak właśnie tak panie prezesie De Kloet Frans-Willem . Jak za "najlepszych czasów" komuny (podobno obecnie nieboszczki) . Niech pan pokaże kto w pana firmie rozdaje karty i pośle owych osobników tam gdzie ich miejsce tj. na "zieloną trawę ." Ci ludzie to zakała , wstyd i hańba , aby mieli cokolwiek wspólnego z UPC POLSKA !
  • ~KAZDAN63 / 2018-03-10 20:50:50
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 4.50 / 5
    UPC FIBER POWER 250 Mb/s - za 49 zł/mies. (od 01.08.2017r.) . Awaria modemu po 34 dniach wymiana na nowy w ciągu ~4h od chwili zgłoszenia awarii (godz. 10) . Gdyby było 300/30 Mb/s , a PING był jednocyfrowy , to byłby to dla mnie internet "idealny" .
    https://photos.app.goo.gl/FB7QtBjadelggCBG3
    Jak widać na zrzutach obrazu z dwóch komputerów z W7 PRO x64 i W10 PRO x64 dostawca wywiązuje się z obiecanych parametrów downloadu i uploadu niezależnie od pory dnia . Przede wszystkim należy na komputerze czy laptopie wyłączyć wszystkie opcje systemowe dotyczące oszczędzania energii dla kart LAN , WI-FI i USB jak i opcje z tym związane w zaawansowanych właściwościach tych kart . W BIOS-ie należy wyłączyć np. INTEL SPEEDSTEP TECHNOLOGY . Należy wyłączyć usługę Pomoc IP i odinstalować zbędne karty . Całe to "oszczędzanie" energii robi więcej szkody niż pożytku . Przewód RJ-45 powinien być oryginalny (CAT6) . Jeżeli chodzi o WI-FI zwłaszcza w przypadkach FIBER POWER 250 lub 500 powinniśmy dysponować odpowiednią kartą np. TP-LINK ARCHER T9E 1,9 Gb/s (600+1300) . Należy przyjąć , że tak naprawdę w realnych warunkach (zakłócenia) dostępne będzie 50-60% przepustowości karty w zakresie 2,4GHz lub 5GHz . Router powinien być umieszczony na wysokości ~1,5m . Siła sygnału powinna być na poziomie -45dBm lub lepszym (10m) . Tylko wtedy gdy anteny modemu i karty WI-FI będą się widzieć bez przeszkód , wówczas możemy liczyć na uzyskanie pełnej prędkości (PING +2ms) ! Karta WI-FI 450 Mb/s to obecnie stanowczo za mało ! Za nim zaczniemy zrzucać winę na dostawcę internetu (UPC) warto sprawdzić , czy posiadany przez nas sprzęt spełnia określone parametry techniczne .
    ZaletyCena
    WadyCzas logowania modemu do sieci (3,5min !)
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~kkc / 2017-04-11 13:23:02
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja pierwsza i na pewno ostatnia przygodą z tą firmą zaczęła się od wizyty młodego, wąsatego domokrążcy, który po zapukaniu do drzwi przedstawił wstępną ofertę usługi dostarczenia internetu przez firmę UPC. Po paru dniach pojawili się na miejscu technicy w celu montażu internetu światłowodowego z umową, której treść nie zgadzała się ze wstępnymi ustaleniami więc nie dokonali żadnych czynności. W/w domokrążca po zgłoszeniu mu problemu zapewnił, że w ciągu dwóch godzin go naprawi i przedstawi właściwą, zgodną z ustaleniami umowę po czym nigdy się już nie odezwał, a na telefony nie odpowiadał. Wniosek jest jeden i prosty - sporządzenie w sposób błędny i niezgodny z ustaleniami umowy miało na celu naciągnięcie i oszukanie klienta, a gdy to się nie udało sprzedawca od siedmiu boleści raczym krokiem się wycofał. Byłem sceptycznie nastawiony do fali negatywnych komentarzy w internecie ale niestety są one w pełni adekwatne do jakości tej spółki. Pozdrawia klienta z ul. Pułaskiego, rzeszów.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Kuba / 2017-04-17 21:05:34
    Dostawcy internetu › Plus GSM iPlus
    Ocena: 1.25 / 5
    W rubryce "Niezawodność i parametry" powinna być możliwość 0 gwiazdek. Tragiczny internet, tam gdzie większosc sieci ma zasięg, w telefonach śmiga LTE w play/orange/tmobile to w ROUTERZE(!) PLUSA internet jest max 3G z taką prędkością, że facebook ładuje się około 2 minut. Dodam, że mieszkam w miescie, nie na wsi, gdzie internet tak jak napisalem wyzej smiga z wszytskiego TYLKO NIE Z PLUSA. Odradzam zdecydowanie internetu w plusie!!!
    Zaletymiła obsługa w punkcie
    Wadysłaby internet
    klient jest ważny dopóki płaci!!!
    LTE z prędkością 1Mb/s
    Tragiczny zasięg w centrum miasta !!!
    Beznadziejna oferta
    Tragiczny stosunek cena-jakośc !!!
    Pierwszy miesiąc od zawarcia umowy wszytsko smiga, pozniej internet omija nasz router szerokim łukiem !
    rzeszów.
  • ~KAZDAN63 / 2018-09-24 12:50:35
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 4.25 / 5
    250/20 Mb/s za 49 zł do 31.07.2019r. Obecnie nowym klientom oferują 300/20 Mb/s za 49,99 zł , aktywacja 1zł .
    Oferta złożona mnie do końca obowiązywania umowy to 54,99 zł + 29,99 za aktywację usługi lub 500/30 Mb/s za 79,99 zł bez żadnych "problemów" . Na "lepszą" ofertę to mogę liczyć od maja 2019 r. Słowem wszystko co powyżej tak , ale +50 Mb/s za +0,99 zł to nie !!! Wprawdzie : "Pacta sunt servanda" , ale ... no właśnie ale ? Czy taka "polityka" w traktowaniu klientów nie jest czasem krótkowzroczna mając na uwadze kontynuację wcześniej zawartych umów ?
    W rzeczywistości mam 242-248/19,9 Mb/s i w tym zakresie nie mam do UPC najmniejszych uwag (10 m RJ-45 CAT6) .
    ZaletySzybkość i stabilność łącza
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~Moniur / 2020-03-01 08:37:18
    Dostawcy internetu › Multimedia Polska
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem w M. Od 11 lat. Jest spoko. Raz po zmianie umowy na szybszy int. coś sobie źle ustawili i strasznie zrywało, ale po interwencji poprawili. W ciągu tego czasu 3 razy nie było internetu przez cały dzionek. To chyba w granicach przyzwoitości???? Umowy przedłużam w stacjonarnym biurze obsługi. To najpewniejsze-infolinia kombinuje i nie polecam. Wada: strasznie długo się czeka w kolejce. Ostatnio zamontowali takie bileciki z nr klienta i kolejka idzie szybciej. Mam światłowód, nie używam wifi.
    ZaletyNigdy mnie nie wkurzyli na tyle, żebym przez 11 lat od nich odeszła, a mam 6 innych dostawców na bloku
    WadyMega wkurzająca infolinia. Nagrany tekst, kolejki
    Miejscowośćrzeszów
  • ~KAZDAN63 / 2017-11-24 15:38:32
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 3.75 / 5
    Przedstawiciele handlowi UPC mają chamski zwyczaj naklejania i umieszczania reklam w miejscach do tego nie przeznaczonych (art. 63a Kodeksu Wykroczeń) . Oszpecanie wejścia do budynku i klatki schodowej . B R U D A S Y !!! Nimniejszym chciałem "pozdrowić przez głęboki las" niejaką p. Krystynę K. z rzeszowskiego oddziału UPC za jej dzisiejsze chamskie zachowanie ("Kali nakleić to dobrze , nakleić Kalemu to źle .") !
    ZaletyCena i parametry łącza zgodne z deklarowanymi .
    WadyObsługa , obsługa , obsługa ...
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~Tede / 2018-01-04 12:17:31
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to najgorsza sieć w Polsce. Wciskają na siłę abonamenty, pózniej przedłużają nie mówiąc o dodatkowych kosztach. PRzejehcałem sie na nich i musze bulic przez 2 lata 160 złotych za jakiegoś gównia* htcka który miał być prezentem dla syna. Nie polecam. Szemrana sieć, pracują w nim same roborty które za przedłużednie umowy albo nowego klienta pewnei dostają pare złotych więc wciskają wszystko wszystkim na siłe. ODRADZAM !!!!
    Zalety0 zalet
    WadySame wady wszystrkim odradzam
    !!!
    Miejscowośćrzeszów
  • ~Saki / 2017-11-13 23:26:22
    Dostawcy internetu › Netia Szybki Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zwolnił do 0,5mb/s po telefonie przysłali goscia ktory mowi ze nic nie moze zrobic bo łącze jest słabe , obecnie mam około 20% srednio pakiet loss (0,5mb/s) ( w umowie 12mb/s ) internet jest nie stabilny a zrobienie zwykłego przelewu stanowi nie lada wyzwanie Firma nie warta uwagi mająca w .... swoich klientów
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy technicznej
    Słaba prędkość( 1/20 tej z umowy)
    Brak poczucie odpowiedzialności za jakość usług a raczej ich brak
    Miejscowośćrzeszów
  • ~Witold / 2018-09-06 12:41:08
    Dostawcy internetu › Aero2
    Ocena: 3.50 / 5
    Internet wystarcza do oglądania filmów na Youtube w jakości 360p (po 30-sekundowym zbuforowaniu można oglądać bez przycięcia) oraz do dość swobodnego przeglądania stron internetowych. Pobieranie dużych plików wiąże się jednak wielogodzinną z męką, chyba że komuś to nie przeszkadza.
    Zalety- prawie darmowy, nie licząc kosztów wstępnych (wysyłka, kaucja, modem)
    - zasięg
    Wady- szybkość
    MiejscowośćKraków, rzeszów
  • ~stecu159 / 2018-10-31 15:37:55
    Dostawcy internetu › Otvarta Internet
    Ocena: 3.25 / 5
    Pierwszy miesiąc internet zadowalający. Od drugiego miesiąca internet 2mb/s. Po trzech miesiącach użytkowania zrezygnowałem z usługi i rozwiązałem umowę. Dodam, że użytkowałem internet w centrum miasta, z zasięgiem 4/5 kresek, więc nie było mowy o zakłóceniach. Nie polecam.
    ZaletyZdecydowanie cena, względem transferu.
    WadyPrędkość internetu. Bez dwóch zdań.
    Miejscowośćrzeszów
  • ~klientka / 2016-02-05 20:24:38
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 1.00 / 5
    Mialam formule rodzinna, dodalismy jeden numer dodatkowy. O kosztach aktywacji (30zł) nie zostałam poinformowana mimo wnikliwych pytań. Później przez dwa miesiące przychodziło 30zł dodatkowo (miało przychodzić mniej, podobnież któryś tam numer jest za darmo, tak twierdził bardzo niedoinformowany pan z rzeszowa). Po kilku wizytach w salonie zlikwidowali mi numer CAŁKOWICIE bez mojej wiedzy, no po prostu bezczelni ludzie. Czyli zapłaciłam 90zł za ich pomyłki, z numeru praktycznie nie korzystając w tym czasie.
    Zaletyabsolutny brak
    Wadyniewykwalifikowani pracownicy, nieudolni, naciągacze
    2 miesiace
  • ~Michał / 2018-08-01 11:31:43
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam! Mam wrażenie, że użytkowanie transmisji danych jest po prostu niemożliwe. Załadować jaką kolwiek stronę graniczy z cudem. Dramat i tyle...zasięg mam tylko z konkurencyjnych sieci, Play nie nie odbiera w ogóle. Ku**icy można dostać!
    ZaletyŻadne
    WadyBrak zasięgu, internet nie działa lub działa sporadycznie.
    Miejscowośćrzeszów
  • ~bziczek43 / 2016-02-04 22:09:30
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 4.50 / 5
    upc to totalna porażka ! w rzeszowie nie sygnału tv i internetu od soboty 30 stycznia ! dzwiniąc do nich ciągle słyszę o nowym terminie podłączenia-oczywiście mówi nagranie !!! tylko dzisiaj były 3 terminy-godz. o 15 > o 19 a potem o21.30 przed godz.21 ,30 już jest zmiana na jutro na godz.9 rano i pewnie znowu nie będzie ! ciekawe co upc zrobi w tej sytuacji !!! teraz piszę od sąsiadki bo jestem ,,odcięta'' a ich klientka jestem dopiero 4 miesiąc !!!
    Zalety1
    Wady10
    niecałe 4 miesiące a płacę 150 zł za tv + internet
  • ~- / 2020-02-28 11:05:03
    Dostawcy internetu › Orange Światłowód
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak poszanowania dla klienta ze strony obsługi. Od tygodnia czekam na montaż ... zero odzewu pomimo monitów z mojej strony.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta na bardzo niskim poziomie
    Miejscowośćrzeszów
  • ~Bartek Rzeszów / 2017-06-14 13:22:18
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa jak z filmu "miś" chamska z uśmiechem. Na infolinie już przestałem dzwonić z tego względu, że nic nie mogą oprócz przełączania telefonu między biurkami a i tak, żeby załatwić coś ponad zwiększeniem pakietu (i tylko w stronę zwiększenia) muszę iść do biura w rzeszowie fizycznie. Załuję bardzo, ale fakt faktem- moja wina. NIE POLECAM !!!!!
  • ~Anna / 2020-12-19 20:45:54
    Dostawcy internetu › Multimedia Polska
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat !!!! Internet cały czas zacina

    Nie da się pracować w takich warunkach, nie da się nic !!!
    ZaletyBRAK !!!
    WadyNiekończonosć
    Miejscowośćrzeszów
  • ~Ktoś napewno / 2019-08-04 18:49:00
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet słaby jak barszcz czyli bardzo
    W dodatku czesto sie coś psuje i niema internetu
    WadySłaby internet
    Częsty brak internetu
    Miejscowośćrzeszów
  • ~Kuba / 2020-07-22 13:02:40
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.75 / 5
    Od 6-7 miesięcy szarpie zrywa, tragedia.
    Wymieniona karta SIM router, i nic.
    Brak pomysłów w punkcie obsługi klienta.
    A płacić muszę.
    Miejscowośćrzeszów