-
~Krystyna / 2016-07-22 13:48:43
Dostawcy internetu › VECTRA
Mieszkam w Kudowie Zdroju. Do m-ca marca b.r byłam użytkownikiem telewizji kablowej teleżet. Niestety w międzyczasie tragicznie zmarł właściciel i z marszu kablówkę przejęła Vectra. Nie znałam tej kablówki i uważałam, że będzie tak samo dobra jak poprzednia. Niestety to był fatalny wybór. Nie myślałam, żeby zmienić nadawcę i tym samym popełniłam kardynalny błąd. To kablówka która nawet nie stara się aby zadbać o swoich odbiorców, natomiast bardzo dba o swoje finanse i faktycznie na tym opiera swoje istnienie oszukując odbiorców. Podaję uzasadnienie. Ponieważ zawsze na bieżąco opłacałam kablówkę to zgodnie z przeprowadzona rozmowa z przybyłym do mnie przedstawicielem Vectry, który w różowych barwach przedstawił funkcjonowanie i uczciwość kablówki, zgodziłam się podpisać z nimi umowę. W czasie rozmowy i zapytania na jakie konto mam wpłacać należność za korzystanie z kablówki,pan powiedział, że mogę na razie wpłacić na konto poprzedniego właściciela, ponieważ są w trakcie przejmowania kablówki i jeszcze nie wszystko jest do końca dopięte. Natomiast rozliczą się ze spadkobiercami i kwota wpłacona przeze mnie zostanie przeksięgowana na konto Vectry. Niestety było to kłamstwo takie jak wszystkie następne co do funkcjonowania kablówki. To był horror. Nic nie działało. Odbiór był poniżej krytyki.Programy bywały często niedostępne, i nawet nie było się do kogo zwrócić o pomoc techniczną. Dzwoniłam kilkakrotnie do filii Vektry w Kłodzku. Nikt nie odbierał telefonów, pisałam pisma na które nie dostawałam odpowiedzi. Wszystkie moje działania odbijały się o mur milczenia. Kiedy w końcu dodzwoniłam się do gdyni gdzie swoja siedzibę ma Vectra, jakaś miła panienka, odpowiedziała mi, iż muszę być cierpliwa ponieważ wszystkie urządzenia kablówki przejęte w Kudowie, są nie do użytku i wymiana na nowe może nawet potrwać kilka miesięcy, powtarzam jej słowa - kilka miesięcy. Myślałam, ze to jakiś żart, ale zapewniła mnie, że taka jest prawda.Zdenerwowałam się i 23 marca b.r złożyłam wypowiedzenie usługi z powodu fatalnego odbioru programów Moje wypowiedzenie przyjęto ale zaraz po tym dostałam sms, żeby zapłacić za miesiąc marzec, ponieważ nie
uwzględniają mojej wpłaty na konto poprzedniego właściciela i to znaczyło, ze przedstawiciel Vektry mnie okłamał.
Przesłałam potwierdzenie wpłaty za miesiąc ale odpowiedziano mi, ze nic to ich nie obchodzi.
Wracam natomiast do potwierdzenia przyjęcia przez vektrę wypowiedzenia umowy. Odpisano mi, że kwota nieopłaconych należności do dnia 29 marca 2016 za promocyjny pakiet / taki dostałam/ wynosi 0.00 zł. i w przypadku zerwania umowy promocyjnej wynosi 0.00 zł. Z tego wynika, że nie wiadomo gdzie tu jest prawda i co to wszystko znaczy. Uważałam, że wszystko zostało załatwione. Jednak do tej pory ślą do mnie sms-y z żądaniem zapłaty za dwa miesiące to jest za marzec i kwiecień i straszą mnie sądem i windykacją. Takie było moje doświadczenie w przypadku nieuczciwej kablówki Vektry
Krystyna Biedrzycka
Kudowa zdrójZaletyzalet żadnych
Wadywady: fatalna obsługa, kłamstwo i naciąganie ludzi finansowe
korzystałam z usługi Vectry niecały miesiąc
-
~Karol / 2022-02-16 19:10:26
Dostawcy internetu › VECTRA
Witam , Zazwyczaj tego nie lubię roboć i opisywać kogoś niekorzystnie , ale czasami życie zmusza człowieka , muszę coś napisać co myślę o tym wszystkim , jak mnie potraktowano bardzo żle przez Firme Vectra w Gdańsku , jestem osobą niepełnosprawną ... Kompletny brak poszanowania klienta i ludzi , myślę , że takich jak ja , jest tu wielu ! W Dniu - 09.02.2022 i 14 . 02. 2022 r. W tych dniach miałem mieć montaż drugiego dekodera w domu , ale jakoś się nie doczekałem montażu i postanowiłem dalej interweniować telefonicznie na infolinię itd , Aby ustalić konkretny termin instalacji ! Wydzwaniałem Kilkanaście razy do Firmy Vectra , aby się dodzwonić , chociaż termin był już ustalony dwa razy , to i tak instalator się nie pojawił u mnie w domu ! Umówiony instalator sobie po prostu nie przychodzi , a ja mam przy tym drugi raz dzień stracony , na pewno bedzie i trzeci raz ! Dzień , bo oczywiście trzeba na instalatora czekać , bez żadnej informacji telefonicznej do mnie ! Konsultanci z obsługi technicznej , chyba sami nie wiedzą co się dzieje dokładnie w ich Firmie Vectra ! Totalne zbywanie klienta i udawanie , że nic się nie stało , to jakaś kompletna porażka w tej Firmie Vectra ! Postanowiłem w końcu złożyć skargę , zadzwoniłem do Głównej Siedziby w gdyni Ul. Aleja Zwycięstwa 253 / Firma Vectra , tam jakiś pracownik odebrał telefon i powiedział od razu , że ustali ze mną , nowy termin na - 16. 02. 2022 r. w godzinach między - 16.00 lub 18.00 '' Jak zwykle powiem , że znowu się nie pojawił pan technik dziś u mnie trzeci raz z rzędu , po wielokrotnych telefonach ! Wstyd !! To tylko świadczy o tej Firmie Vectra , no i jakich mają tam pracowników ! Moim zdaniem jest to Firma niepoważna , nieodpowiedzialna itd ! Nie polecam nikomu , nie dbają o stałych klientów i o nowych , to jest bardzo przykre jak traktują ludzi !! Zalety:(
Wady:(
MiejscowośćGdańsk
-
~as / 2020-12-16 15:41:21
Dostawcy internetu › Multimedia Polska
Uważają że nie mają żadnych obowiązków wobec klienta ,jedynym obowiązkiem jaki uważają za właściwy to haracz Ja .zapłaciłam im za prawie 2 m-ce za nic bo korzystałam już z innego operatora od 20 .10. .Tak nie powinno byc to są metody mafijne W umowie tylko ich prawa żadnych praw dla klienta--mnie potwornie nękano telefonami i wiadomosciami do ostatniej chwili i nie interesowało ich usunięcie usterki tylko pytanie co chce 300zł kary czy wycofam to wypowiedzenie i będę płacic do końca umowy faktury i dalej ich nie intresowało usunięcie usterki i zablokowałam jeden ich numer to było nękanie z innego numeru. Przyczyną u mnie było rozłączenie kabli na klatce schodowej ale oni nie słuchają co się do nich mówi a że sytuacja powtarzała się od marca kilka razy więc przeszłam do innego operatora bo WECTRA też nie była zainteresowana Więc gdzie klient w tym wszystkim .Umowę i tak rozwiązali po swojemu bo ja napisałam do gdyni 2 pisma o natychmiastowe rozwiązanie a oni rozwiązali na koniec listopada z miesięcznym okresem wypowiedzenia -więc do końca listopada im zapłaciłam a teraz przysłali noty na kwote 193,26 z tytułu ulgi napisaną 10.12.20 z terminem zapłaty 18.12.20 ,gdzie tu prawo klienta.Ja z tego powodu że tygodniowe terminy usunięcia usterek przeszłam do Voice -Net i tu też płace faktury i jeszcze poniosłam koszty aktywacji .Nie widzę uzasadnienia dlaczego mam płacic haracz skoro oni postarali się o to bym wreszczie po 9 latach zmieniła operatora ,do tego jakosc mieli tragiczną,ja teraz widzę jak wygląda internet i tv.Cos jest nie tak bo bardzo dużo ludzi piszę a oni nadal nie mają żadnych obowiązków wobec klienta nawet kwestionują pisanie tej opiniZaletyżadnych
Wadysame wady--ciągłe usterki stare 20 letnie sztukowane okablowanie ,tygodniowe terminy wizyty technika , pracownice biura obsługi bez fachowej wiedzy żadne zainteresowanie usunięciem usterki powtarzającego się problemu ,nie bezpieczny internet i żadnych praw klienta ,nękanie i brak możliwosci napisania własciwej opinii
MiejscowośćRzeszów
-
-
~Robert / 2017-06-01 19:54:19
Dostawcy internetu › VECTRA
Witam jak można wystawić pozytywną opinie firmie Vectra.Nie można podpisaliśmy umowę na wynajmowanym mieszkaniu miejscowość gdynia ,pytania padły czy nie będzie problemu z przeniesieniem mediów na zakupione mieszkanie i tu zaczoł się problem .Vectra nie dokończyła inwestycji pod wskazanym adresem ,na pismo o przeniesienie pracownik powiedział że jest taki bałagan w firmie że sam nie wie co z tym zrobić .Więc rozwiązaliśmy umowę pisemnie z winy Vectry brak możliwości przeniesienia z powodu braku 5 m przewodu pionu do mieszkania.I tu Vectra przysyła pismo że winę za zaistniała sytuację ponosi abonent .Żądają kwoty karnej w wysokości 3700 z groszami za to że nie mogli przenieść mediów z własnej winy .Mało tego sprawa już trafiła do INTRUM JUSTITIA i zaczynają się telefony i mej o zapłatę za coś czego nie jesteśmy winni.ZANIM PODPISZECIE UMOWĘ Z TĄ FIRMĄ ZASTANÓWCIE SIĘ DOBRZE .ZaletySame problemy
Wadybrak mediów
Vectra złapać klijęta a po podpisaniu niech płaci słono
-
~Marzena / 2018-08-13 19:03:52
Dostawcy internetu › Netia Szybki Internet
Po ostatniej burzy wystąpiły problemy z dostępem do internetu, przysłali w piątek "technika' z Orange, który miał taką wiedzę, że sprawność modemu sprawdzał na zasilaczu od telewizji satelitarnej z innej firmy, który przy okazji zwinął mi z mieszkania. Stwierdził, ze zasilacz nie został uszkodzony i wymienił modem, który notabene podłączył do zasilacza z NC+ o większej mocy i pewnie sam go uszkodził. Po czterech dniach oczekiwania nadal mój zasilacz nie został zwrócony, mimo że na infolinii zgłoszenie przyjęto jako pilne. Infolinia poinformowała, ze nie ma kontaktu do technika. Ciekawe, co w przypadku kradzieży bardziej niż zasilacz cennych przedmiotów. Połączenie z infolinią to 40 minut oczekiwania na kontakt. Lekceważący stosunek do klienta, o kompetencji pracowników nie wspomnę. ZaletyBrak
WadyNiekompetencja pracowników, wysoka cena za tak marne usługi, słaba obsługa klienta
Miejscowośćgdynia
-
~jack / 2018-05-15 15:25:25
Dostawcy internetu › UPC Internet
Jestem jakieś 15 lat klientem UPC .Bywało różnie .Ale to co mi sie przytrafiło wprawiło mnie we wściekłosc Zaczołmi zanikac sygnał w tel ,myslalem ze to ruter.Po obejrzeniu wtyczki tel którą sie podłacza do rutera zauważyłem że jeden z przewodów w tej przeżroczysyej wtyczce jest luzny Dzwonie do konsultanta z działu twchnicznego i słyszę ze to nie ich sprzet i mam to sam naprawic .Widocznie ich sprzet jest niazawodny i niema prawa sie zużyć.
NIE ICH SPRZET ? wszystko montowali ICH monterzy z ICH kable ,wtyczki i wszystko nawet otwory wiercili ONI A paniusia wmawia mi ze to nie prawda ze kłamie ŻE MONTERZY NAWET NIE MAJĄ TAKIEGO SPRZĘTU!! .A po chwili mówi ze mogą to naprawić ale odpłatnie .TO JA SIE PYTAM. SKĄD NAGLE WEZMĄ ODPOWIEDNI SPRZET ? KONSULTANTKA NIEMA ZIELONEGO POJECIA ALBO TAK JĄ WYSZKOLILI
ZaletyDLA , NIEWYMAGAJĄCEGO KLIENTA MOŻE BYĆ
MiejscowośćRUMIA ,gdynia
-
~teanshin / 2020-09-03 15:04:37
Dostawcy internetu › Play Online
Mam u nich nielimitowany (100GB) mobilny internet z paluchem USB i generalnie jestem zadowolony, śmigam z Play od 6 lat. Najważniejsze że po 4 latach obniżyli mi cenę za usługę z 69.99 na 40 zł, niestety musiałem przy tym odnowić umowę na kolejne 2 lata. Wystarczyło zadzwonić, pogrozić że ma się zamiar pójść do konkurencji i zapytać o lepszą ofertę. Dziwne tylko że zaraz po odnowieniu kontraktu internet zaczął strasznie rwać, to trwało kilka tyg ale potem sie unormowało i do tej pory jest ok. Zaznaczam że sporo korzystam z neta, sporo oglądam filmów online, czasem coś ściągam, generalnie zawsze siedzę w necie. Moje średnie zużycie w m-cu to ok. 80GB.Zaletycena, prędkość, możliwość wynegocjowania lepszej oferty cenowej
Wadyna razie nie ma
Miejscowośćgdynia
-
~beaker73 / 2018-06-09 22:49:14
Dostawcy internetu › Multimedia Polska
Z DALEKA!!! Infolinia to drwina z użytkownika, kilkunastominutowe wybieranie kolejnych opcji w menu żeby ostatecznie połączenie zostało zerwane. Rewelacyjne urządzenia dostępowe zwane szumnie routerami firmy ARRIS, które pozwalają jako tako korzystać z internetu w promieniu może pięciu metrów (przez ścianę dwa metry, max. dwa i pół). I te rozczulające tłumaczenia serwisantów pod tytułem "Inne routery zakłócają wasz sygnał". Pingi po 300-600 ms, o korzystaniu z takich usług jak HBO GO czy PS Network zapomnij od razu. W ciągu trzech lat po raz trzeci wymieniony dekoder, oczywiście zawartość nagrywarki za każdym razem szlag trafił. Wyczekuję końca umowy i żegnam się na zawsze. Wadydenna jakość łącza internetowego, brak kontaktu z infolinią, mało kompetentni serwisanci,
Miejscowośćgdynia
-
~Uzytkownik Vectry / 2021-03-18 12:03:50
Dostawcy internetu › VECTRA
od 1,5 roku ciagłe rozłączanie sieci, brak dostępu do internetu niejednokrotnie tydzień czasu, technik nie raczy zadzwonić gdy jest na miejscu po czym dostaje informacje że nie został wpuszczony. LAN nie działa w ogóle, Wifi prędkość wysyłania poniżej 1Mb/s - co skutkuje kilkuminotowym wysyłaniem prostego maila z jednym zdjęciem. Rozmowa wideo z jednym odbiorcą przykładowo poprzez WhatsApp jest niemożliwa przy takich parametrach. Oczywiście fakturki podsyłane pełne i terminowo. Brak możliwości zerwania umowy przed końcem jej trwania, w przypadku zerwania umowy przed jej końcem naliczana jest kara.ZaletyBrak
WadyPodejście do klienta
Miejscowośćgdynia
-
~Gdynia / 2020-08-08 22:00:36
Dostawcy internetu › UPC Internet
Beznadziejny internet, co chwilę nie działa. Kontakt jedynie przez infolinie, ktora jest wiecznie zajęta - jeszcze nigdy nie udało mi się porozmawiać z kimkolwiek. Nowe mieszkanie, wszystkie nowe sprzęty, nowy "super" internet, a normalnie pracować czy filmu obejrzeć nie można przez brak internetu. Juz nie wspomnę o monterze w cenie, któremu nie chciało się podłączyć routera w szafie w przedpokoju, gdzie chcieliśmy mieć go ladnie schowane,zamiast tego postawił go nam na podłodze w salonie na krótkim kablu kolo gniazdka. Nie polecam, lepiej unikaćWadyCiągłe awarie, brak internetu, brak kontaktu i zajęta infolinia
Miejscowośćgdynia
-
-
~Pan wymagajacy podstawy / 2019-02-11 00:17:49
Dostawcy internetu › Orange Światłowód
Powiem tak mam Gigabit Swiatlowód a youtuba ogadam w 480p. w domu sprzed sieciowy ktory radzi sobie z predkosaciami 500 mbps po wifi 960 mbps po kablu a ja czuje sie jak bym cofnął sie do 0202122 PPP haslo PPP.
Internet ma juz od 1,5 roku i na początku to byl raj nie moglem wyjść z podziwu ale teraz nie mogę wyjec z podziwu jak orange ignoruje klientów.ZaletyJak dziala to jest super net
Wadypotrafi doprowadzic czlowieka do czerwonosci
Miejscowośćgdynia
-
~Janusz XXDD / 2018-06-10 16:23:54
Dostawcy internetu › Multimedia Polska
UWAGA NA BEZNADZIEJNĄ JAKOSC!!! Internet to jakis nie smieszny zart a obsuga klieta jeszcze gorsza.. mam oddalony pokoj od rutera o 3 metry a i tak internet nie łapie przez jedną sciane.. Pewnie zaraz jak to opublikuje to ktos "bardzo inteligętny z obsługi klięta" podpisze pod tym ze to wina mojego rutera a nie ich sprzetu. Nie to nie jest wina mojego sprzetu tylko ich syfu który dają.
Czekam na koniec umowy i nie polecam NIKOMU tego syfu.WadyBEZNADZIEJNE ŁĄCZE Z INTERNETEM
Miejscowośćgdynia
-
~ewqasd / 2019-09-04 16:20:33
Dostawcy internetu › UPC Internet
Bravo dla UPC za fatalną obsługę klienta!!!! Instalacja internetu - przyjechal montar i okazalo sie, ze nie ma kluczy. Pono klient mial je miec, tylko (SIC!) klineta nikt o tym wczesniej nie ifnormowal!. Po 4 dniach laskawie przyjechal znowu monter, zaistalowal internet, kotry za kilka godzin przestal dzialac! Haha! Umowili serwis. Pilny serwis w UPC oznacza 24 h oczekiwania. Nastepengo dnia sami sobie pozwolili odwolac ten serwis i wyznaczyli kolejny - na następny dzien!!!! Haha!!! Orły!!!Brawo UPC! Popis profesjonalizmu w pełni!!!!!
Miejscowośćgdynia
-
~Michał / 2018-12-01 18:25:50
Dostawcy internetu › Limes
Jestem z Limes od momentu położenia światłowodu w gdynia-Chylonia. Od Listopada 2018r podwyższyłem szybkość przy odnawianiu umowy na 240/240 (ze 100/100). W praktyce mam 390/390. Konfigurację nowego routera zamówiłem o 0930 (dodzwoniłem się natychmiast), a o 1315 przyszedł fachowiec.ZaletyDziała bez najmniejszych usterek. Niska cena. Natychmiastowa i wzorowa obsługa.
WadyBrak
Miejscowośćgdynia
-
~Natalia / 2021-03-02 12:21:28
Dostawcy internetu › Orange Światłowód
Jeden wielki żart. Problem leży m.in. w samym internecie. W ciągu dnia potrafi samoczynnie rozłączyć się z 10-15 razy i zniknąć. Po wizycie w salonie Pani nie widzi w komputerze żadnej awari i każą starszej osobie samodzielnie poodłanczać wszystkie dekodery w domu i dostarczyć do nich w celu wymiany (oczywiście wydadzą nowy sprzęt, który również starsza osoba ma sama zainstalować) Obsługa i podejście indywidualne do klienta jest dla mnie naganne. Z niecierpliwością czekam na koniec umowyMiejscowośćgdynia
-
~Troll multimedii / 2018-01-25 22:52:55
Dostawcy internetu › Multimedia Polska
Czyżby Multimedia była taka słaba? Nie 20/1mb i niewiem o co chodzi ale na 2 urządzeniach jednocześnie można oglądać 2 filmy na YT w 720p. A obsługa klienta nie korzystamZalety-szybkie łącze
-mała cena bo 60zł za miesiąc z telewizją
-9 miejsce w rankingu wi-fi
WadyMonter nie powiedział jakie jest hasło ale z laptopem i moim smartfonem połączyłem się WPS
Miejscowośćgdynia
-
~Aboj / 2019-01-20 16:26:22
Dostawcy internetu › Limes
Mam telewizję ponad rok lecz odbiór jest coraz gorszy. Artefakty co parę sekund najgorzej od piątku do niedzieli poprostu nie da się oglądać, dlatego oglądam tv przez antenę stacjonarną i nie mam problemu. nie wiem za co płacę limesowi to poprost TV lat 60 ubiegłego wieku ustawiczne awarie. ZaletyNie ma zalet
WadyJakość odbioru Awarie
Miejscowośćgdynia Pogórze
-
~wiesław / 2016-11-08 15:09:41
Dostawcy internetu › VECTRA
chyba gorszej firmy nie widziałem ,to ich słynne "do" .
Bardzo często zrywa połączenie internetu .Ostrzegam wszystkich przed Vectrą .Do tego trzeba dodać , że usterki można zgłaszać tylko telefonicznie w gdyni. dodzwonienie się graniczy z cudem Zaletynie widzę
kiedyś korzystalem długo nie pamiętam około 10 lat ,jednak nie podpisalem następnej umowy gdyż firma okazała się nieuczciwa po względem wywiązywania się ze zobowiązań
-
~Ela / 2019-07-18 19:47:16
Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
Internet przerywa do tego stopnia, że nie da się nic obejrzeć, ma mieć niby 160m zasięgu, a ma może 3m. Najśmieszniejsze jest to, że wymienili mi ruter na mocno używany, cały porysowany i brudny mówiąc, że nie mają innego w lepszym stanie ("salon" w gdyni Orłowo). Dziadostwo i buractwo ZaletyBrak
WadyBrak szacunku klienta
MiejscowośćSopot
-
~Psotnik / 2018-09-13 22:11:33
Dostawcy internetu › VECTRA
Internet wi-fi 300 MB/s to jakaś farsa i nieporozumienie. Odradzam wszystkim tego dostawcę i przestrzegam. Nigdy więcej VECTRY. Łącze bardzo niestabilne, bardzo często zostaje przerwane. Próbuję bezskutecznie zamówić serwisanta do mieszkania aby wyeliminował problemZaletyBrak
WadyBrak pomocy technicznej
Miejscowośćgdynia
-
~Kaz / 2018-02-07 11:34:35
Dostawcy internetu › VECTRA
Wieczne, ciągłe, nieustające (mimo wielu zgłoszeń) problemy z Internetem!
"Ich" tłumaczenia to kpina z klientów. Biorą pieniądze za badziewie, które sprzedają.
Żenada.
Może pozew zbiorowy zrobi z Nimi porządek.ZaletyTrudno znaleźć
WadyNigdy nie wiesz czy skorzystasz z internetu
Miejscowośćgdynia
-
~Barbara / 2021-06-06 17:31:55
Dostawcy internetu › UPC Internet
Kilkanaście razy w ciągu dnia brak internetu. Zgłaszałam wielokrotnie.Owszem pomoc techniczna bardzo miła. Ale co z tego? Powinien ktoś przyjść i zobaczyć jaka jest przyczyna. Teraz już nie zgłaszam, tylko czekam, kiedy umowa się skończy i pożegnam UPC.Zaletyzero
Wadyciągły brak internetu.
Miejscowośćgdynia
-
~Michał / 2021-03-19 11:48:50
Dostawcy internetu › VECTRA
Nigdy nie doświadczyłem takiego dna. Wykonałem 30 telefonów aby załatwić sprawę byłem w biurze 3 razy. Każdy mówi coś innego a na koniec z bezsilności chce zamknąć umowę, która kończy mi się za 3 miesiące i chce zapłacić 3 faktury z góry tzn 350 pln a oni każą mi zapłacić za zerwanie umowy 600 PLN. Świadczą mi usługę w sprzedanym przeze mnie miesiąc temu mieszkaniu. Nie można od tych gnoi się uwolnić.Miejscowośćgdynia
-
~Mk_olej / 2018-01-13 21:47:51
Dostawcy internetu › UPC Internet
Przy ofercie zakładającej 300 mbs wyciąga średnio 86 Mb/s. Internet nie jest ani trochę stabilny, częste problemy techniczne i ogólnie nigdy nie podpisujcie z nimi umowy.Zalety Przynajmniej na jednym telefonie działa jak należy
WadyNie mam siły żeby tyle pisać
Miejscowośćgdynia
-
~Marian / 2016-03-10 12:53:15
Dostawcy internetu › Plus GSM iPlus
Mieszkam w Śródmieściu gdyni Modem E3372
z Plus LTE godz. popołudniowe download min. 35 MB/s a w Play w tym miejscu zaledwie 4 MB/s
upload min. 40 MB/s 11 MB/s
Poza godzinami szczytu prędkości zanotowane to download 40 - 62 MB/s a w Play w tym miejscu conajwyżej 22 MB/s
upload 40 - 50 MB/sZaletyLTE plus najlepszy a dźwięk w telefonie super wyraźny
Korzystam do ponad pół roku