Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Dostawcy internetu Wrocław

  • ~Mistrz Och! / 2019-03-18 16:00:50
    Dostawcy internetu › KORBANK
    Ocena: 2.25 / 5
    Marzec 2019.

    -Na wiosnę 2018 - maj-czerwiec pojawiły się zaniki internetu seriami po kilka sekund do kilku minut i tak przez 20-120 minut. W końcu odnowiłem sterowniki karty sieciowej - jakby się poprawiło ale zaniki pozostały pomimo spadku częstotliwości.
    -Sierpień nie najgorzej, czasowe zaniki
    -Jesień, odnowiona umowa, o wiele wyższe parametry łącza od września 2018
    pojawiły się zaniki połączeń seriami zwykle w czasie 20-23 w czasie pomiędzy 20-40 minut wielokrotnie po kilka kilkanaście sekund do kilku minut (rzadko powyżej 5 na raz za to wielokrotnie w ciągu godziny ikonka sieci z czerwonym krzyżykiem) - zoptymalizowany system przez 3 tygodnie odświeżone wszelkie sterowniki.
    Informacja od działu technicznego: "U nas wszystko perfect!"

    W końcu świeży system, problemy pozostały pomimo wielu rozmów i prób przekonania do rewizji sytuacji.
    -Listopad 2018 - podobno nowy ruter lokalny, poprawa wszystkiego na jakieś 2 tygodnie, wizyty u psychoanalityka zawieszone , zmniejszam dawki leków tłumiących.
    -Grudzień doceniam wartość spacerów i kontaktu z naturą a po zabiegu hipnozy już nie widzę nic złego w ikonce połączenia sieciowego ubarwionej symbolem złowrogiego czerwonego "X".
    -Styczeń 2019: Yoga i pierwsze łzy wyzwolenia spod swoich wygórowanych oczekiwań... przecież internet też człowiek i może sobie wyskoczyć na papierosa a ludzie z technicznego mówią, że powinienem być zadowolony... chyba patrząc na brudną wodę w szklance zapominam o radość z posiadania szklanki...
    -Styczeń/Luty 2019, w chwili kryzysu utraciłem spokój ducha i odgryzłem końcówkę kabla z wtyczką... zrobiłem nową, superpro z usztywnieniem od kabla serwisowego do sieci przemysłowych. 3 dni nirwany i błogostan oczyszczenia się ze złej karmy słabych parametrów. Teraz ikonka sieciowa porzuciła niemodny już czerwony X i wymieniła na freshowy, bardzo gustowny żółty trójkącik z wykrzyknikiem "!"... czyżbym wstąpił na diamentową ścieżkę rozwoju infrastruktury?
    -Luty/Marzec, zaniki po kilku tygodniach pozwoliły mi stwierdzić, że pamiętny przekaz z filmu "Matrix": " nie próbuj zmieniać rzeczywistości bo to niemożliwe, uświadom sobie prawdę - że łyżeczki nie ma i spróbuj zmienić siebie" i wtedy żółty trójkącik z "!" zniknął. Internet również... Panowie z technicznego z wyrozumiałością wybaczali mi moje nieskładne próby zasugerowania, żeby coś rzeczowego stwierdzić a problem - rozwiązać. Należy jednak przyznać, że w ich głosach słychać było pewna łaskawość gdy przyjmowali przeprosiny za moje infantylne próby interwencji i przecież bezpodstawne roszczenia do niezawodności łącza - o co chodzi, przecież płatności wpłynęły a internet prędzej czy później w końcu się pojawi.
    Teraz mam pełen komfort bo nie ma już wizualnych informacji niepotrzebnie bombardujących mnie informacjami o braku dostępu
    ale
    bóg przecież stworzył programy do śledzenia ruchu sieciowego i takie "TraceRoutery" ukazały mi prawdę - sieć kończy się zaraz za moim kompem w chwili zaniku czyli pada coś na pierwszym routerze sieciowym firmy Korba-NK.
    - Marzec 2019. Dyżurny telefon techniczny uprzejmie zaczał mnie informować, żebym sobie już nie zawracał głowy śmieceniem skrzynki SMS o przelotnych przecież awariach jako, że klient niebiznesowy ma przecież telefon do biura w godzinach dziennych.
    A biuro? Skrzętnie przekierowuje ludzi do wynajętej centrali obsługi klienta, gdzie bogu ducha winni za jakieś gorsze jak to u nas w kraju świecą oczami i przyznają się w imieniu Core-Banku do winy, biją w piersi wyznając' Jam Ci to, Myśwa zawiniły! ale terminu naprawy i natury usterek nie podamy bo nie znamy"
    Po ponownym przekierowaniu do biura na wyraźna prośbę i odczekaniu dwunastu miejsc w kolejce ktoś uroczyście zdekapitował mój trud i dobrą wolę krótkim acz 100% skutecznym naciśnięciem widełek tym samym uwalniając się od brzemienia potencjalnie natrętnej rozmowy.
    OM!
    ZaletyMożna sobie fajnie pogadać jeśli jest się nierealnie myślącym płatnikiem abonamentu.
    WadyHmmm. Sprawa jest równie delikatna jak kwestie dotyczące religii...
    Miejscowośćwrocław
  • ~Niebiesky72 / 2019-01-20 22:49:10
    Dostawcy internetu › Orange Światłowód
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie mogę rozwiązać umowy na LTE, którą zwarłem będąc wprowadzony w błąd przez konsultanta Orange w zakresie światłowodu.

    Od sierpnia 2018 jestem mieszkańcem nowego domu. Deweloper zawarł umowę z Orange na zapewnienie światłowodu. W sierpniu ja i inni mieszkańcy inwestycji rozpoczęli rozmowy ws instalacji światłowodu z przedstawicielem Orange, co
    zostało potwierdzone złożeniem przez nas zamówień. Deklaracje SMSowe konsultanta nt. terminu instalacji to:
    • „Planowane podłączenie na koniec października”
    • „Ta data jest realna i bardzo mocno prawdopodobna”
    Zachęcony tymi deklaracjami postanowiłem „pomostowo” zamówić dostęp do Internetu LTE. Konsultant zapewniał, że w
    momencie instalacji światłowodu bezproblemowo będę mógł zmienić umowę na LTE w umowę na światłowód.
    Po zamówieniu modemu LTE powziąłem informacje (m.in. z BOKu Orange), że z instalacją światłowodu w naszej
    lokalizacji nic się nie dzieje i nie wydarzy w najbliższej przyszłości. Poczułem się oszukany, ponieważ nigdy nie
    zamówiłbym LTE, gdybym wiedział, że Orange nie zainstaluje światłowodu w rozsądnym terminie.
    Ponieważ konsultant nie odpowiadał na żadne próby kontaktu (mail/sms/telefon), a BOKi też nie były zbyt pomocne,
    podjąłem próbę kontaktu przez Goldenline z dyrektorem regionu w Orange, który 20 listopada odpisał mi następująco:
    „z uwagi na brak odbioru kanalizacji przez ZDiUM nadal nie możemy sfinalizować podłączenia lokalizacji na ul xxxxx.
    Termin opóźnienia w podłączeniu może się przesunąć z uwagi na powyższe na koniec 1 kwartału 2019. Państwa opiekun
    będzie z Państwem w kontakcie ws ewentualnych zmian.”
    a gdy przedstawiłem w tych warunkach chęć rozwiązania umowy na LTE dostałem w odpowiedzi
    „w tej sprawie proszę skierować pismo do BOK Orange ze szczegółowym opisem sytuacji.”
    Zwlekałem z dalszym działaniem ze względu na czynniki zewnętrzne w postaci ZDiUM. Gdy jednak udało mi się
    zainstalować światłowód przez innego operatora w tych samych studzienkach – poczułem się wprowadzony w błąd.
    Na moje kolejne zgłoszenie BOK odpisał, że „prezentowana w rozmowie oferta ma charakter jedynie negocjacyjny” i nie
    widzą podstaw do rozwiązania umowy.

    Powyższe cytowane stwierdzenie oznacza, że konsultant Orange może obiecać cokolwiek, byle tylko doprowadzić do
    zawarcia umowy. Nie godzę się z tym. Nie wiem, czy motywem działania są prowizje handlowe tytułem złożonych
    zamówień, czy coś innego – nieważne, to nieuczciwe.
    Orange zamiast moderować działania swoich przedstawicieli próbuje je uzasadniać „negocjacjami” - to nikczemne.
    Zgłaszam sprawę do PIH i UOKiK, a Was ostrzegam przed darzeniem zaufaniem konsultantów Orange.
    Wadyto, że go nie ma, ale Orange trzyma mnie za j...
    Miejscowośćwrocław
  • ~Alicja / 2018-02-26 16:31:14
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 2.00 / 5
    Słowami wstępu: internet mobilny nie jest stabilny, nigdy nie ma zapewnionej prędkości maksymalnej, nie działa wszędzie, podawane prędkości przez konsultantów są maksymalnymi czyli NIE możliwymi do spełnienia, NIE LIMITOWANY INTERNET LTE(KAŻDY)to ściema. Więc jeśli potrzebujesz internetu mobilnego to korzystaj z telefonu natomiast jeśli potrzebujesz internet na więcej urządzeń ustaw hotspot, jeżeli zastanawiałeś/aś się wziąć internet mobilny np dla dzieci-NIE BIERZ NIE BĘDĄ ZADOWOLONE, jeżeli chcesz grać w gry, oglądać filmy i dużo korzystasz z internetu-NA INTERNECIE MOBILNYM W 95% OBEJDZIESZ SIĘ SMAKIEM, jeżeli nie masz internetu ani możliwości zakupienia internetu stacjonarnego "na kablu"-NIE DECYDUJ SIĘ NIE WARTO jeżeli przekonały Cię moje słowa wstępu to świetnie bo ZAOSZCZĘDZISZ ZDROWIE,CZAS I KASE.
    A teraz do rzeczy dzielą mnie 2 miesiące czasu bym mogła wypowiedzieć umowę na internet mobilny polsatu, internet jest okropny pakiet 50GB znika w mgnieniu oka, prędkości są w pakiecie bardzo słabe a po wykorzystaniu pakietu wręcz tragiczne, reklamacje nie są uwzględniane,
    Za internet obecnie płacę 25zł za 50GB ostatnio dzwoniła do mnie pewna sympatyczna Pani która oferowała mi przedłużenie umowy na ten internet z tego że szanuje cudzą pracę mimo że jestem zażenowana polsatem pozwoliłam przedstawić ofertę, Pani oferowała mi mniej GB niż mam za większe pieniądze. INTERNETU KTÓRY NIE DZIAŁA, jak grzecznie wyraziłam swoją opinię na temat tej usługi Pani powiedziała że jest to nowa lepsza oferta polsatu i teraz nie będzie żadnego problemu i będę zadowolona(wiem że by tak nie było ale ludzie chcący tam pracować muszą mówić takie rzeczy bo przecież są cele sprzedażowe i coś wypadało by opchnąć by pracy nie stracić- nie mam żalu do miłej Pani). Nie wiem jak wyglądają pozostałe nowe oferty w polsacie, nie wiem również kto je tworzy, akceptuje i wystawia do sprzedaży ale śmiech na sali oferować komuś coś co nie działa z mniejszym pakietem za większe pieniądze. Brawo Cyfrowy Polsat jesteście prawdziwymi rekinami biznesu i robieniu ludzi w bambuko, odliczam dni do wypowiedzenia umowy (ps nawet powiadomienia ustawiłam na każdym telefonie by nie zapomnieć przypadkiem, a opinia kolegi niżej jest 100% prawdziwa).
    ZaletyTen internet nie ma zalet
    WadyWszystko wymienione wyżej
    Miejscowośćwrocław
  • ~Andrzej / 2017-01-25 17:33:22
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.75 / 5
    Byłem w dniu wczorajszym z interwencją w BOK we wrocławiu.Pracownik biura zachował profesjonalnie i ze zrozumieniem.Chodziło o to,że dzień wcześniej monter VECTRY w sposób wredny i cichcem odciął mi sygnał telewizyjny (analogowe badziewie z 10 programami!!!)zabierając zarazem mój rozdzielacz sygnału,który nota bene był zakładany przez ówczesnego montera.Nie miałem jak poprowadzić w poprzek mieszkania kablówki przeto wprowadzone były dwa kable z rozgałęźnikiem do puszki VECTRA.Słowo, nie robiłem tego ja ale wspomniany monter jakoś tak 16-20 lat temu.Kable te były już przez administrację budynku wielokrotnie tynkowane i malowane,w czasie remontu klatki schodowej.I po mojej interwencji monter zamiast podejść do mnie zaczął przez telefon mnie strofować, czyniąc się ważniejszym niż Prezes Firmy.Zignorowałem tego gościa i zmuszony koniecznością zlutowałem i z ekranowałem te dwa kable na klatce a ich drugi koniec podłączyłem do anteny radiowej,takiej okrągłej na zewnątrz.Oczywiście w drugim pokoju.Włączyłem w tym pierwszym pokoju programowanie automatyczne w tv smart i wielki szok!Telewizorek zapisał 34 programy cyfrowe,a w tym nadawane w jakości HD!Obraz żyleta,dźwięk żyleta a kolory bajka!!!!!I co najważniejsze za darmo!!! A tym mądralom z VECTRY płaciłem co prawda nie dużo a podawany sygnał analogowy na 10 programów był klasycznym badziewiem!A mój szok jest tym bardziej wielki bo na zaledwie okrągłym dipolu radiowy taka wielość kanałów i to superowych.I tylko dzięki butnemu i wyniosłemu zachowaniu się montera VECTRY osiągnąłem to co powinno być naturalnym przy posiadaniu odbiorników wysokiej klasy,przewyższających badziewie podawane przez VECTRĘ! I doskonale sprawdziło się staropolskie przysłowie, że nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło.Dodam jedynie,że w lutym planowałem podpisać z Vectrą umowę na internet ponieważ kończy mi się u obecnego operatora.Ale po tej akcji z kablówką to takiego operatora trzeba omijać dużym łukiem.Już pokazał na co go stać.
    Zaletynie ma!
    Wadysygnał telewizyjny kablowy marny!Wezwany w ubiegłym roku serwisant Toshiba już na dzień dobry powiedział,zabierz pan tą kablówkę bo ona nadaje się do Rubina a nie tej klasy telewizora ,coś pan sobie kupił!
    coś jakoś tak 20-22 lata!
  • ~Gizmond90 / 2017-07-23 13:29:54
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 5.00 / 5
    Mieszkam na Zaaranżowanym na mieszkanie strychu kamienicy we wrocławiu , ze wzgledu , że nie miałem kablowego połączenia korzystałem wczesniej z LTE firmy reklamującej sie jako "najlepszy dostawca". oczywiscie okazało sie to nic nie wartym smieciem. Internet działał jedynie kolo godziny 23.... od 12- 23 mogłęm tylko pomarzyć o przynajmniej płynnym ładowaniu sie Google

    Zacząłem szukać alternatywnych dostawców 1 wybór NETIA - ok ok pociągniemy , ale nie wiecej niz 1mb/s... podziękowałem biorąc pod uwage ze miałbym płacic 49 zł

    2 wybór UPC , Przez telefon pan doradca gwarantował mi minimum 60% predkosci. pomyslalem 260 mb x 0,6 = 156 mb... ok biorę ! Najwyżej zrezygnuje w ciągu 14 dni.
    Na nastepny dzień przyjechał pan monter ( cud chłopak - znał sie na rzeczy ) w niecałe 30 minut pociągnął ( w pojedynke ) kabel z 2 pieter niżej i dociągnął jakoś do mojego mieszkania pieknie chowając kable ktore w żaden sposób nie psują mojego " feng-shui"

    Wziął sie za konfiguracje , troche mu to zajeło ale jak mówił " chce wyciągnąć z tego jak najwiecej " i po jakis kolejnych 30 minutach podpisalismy umowe i pan sie pożegnał.

    Zacząłem testować wifi około 80 mb ... wyczytałem w netu , ze to normalka ze po kablu powinno być max. Niezrazony kupiłem kabla i robiąc dokładnie tak jak pan monter pieknie pociągnąłem do wszystkich domowych sprzętów.

    I tak :
    PC 260mb/s upload 20/s
    Telewizor 260mb/s upload 20/s
    Konsola 260 mb/s upload 20/s
    Laptop odciążony przez kable ciągnie coś około 190 na wifi upload również 20/s

    Tak oto mam swojego nowego ulubionego dostawce , Ktory mimo ze umowa jest DO 260mb w jakis dziwaczny sposob zagwarantował mi taką predkość , co wczesniej sie nie zdarzało np w firmie od kudłatych kulek.

    ( nic nie warte lte - 90 zł , w pełni działajacy super net - 69 zł )
    ZaletySzybki montaż na nastepny dzien , internet w kilka chwil bez oczekiwania na aktywacje !
    WadyBrak !
    wrocław
  • ~Remosław / 2019-07-26 21:06:15
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Sama prędkość internetu nie porywa, ale głównie ze względu na moją lokalizację, czego nie mam tak bardzo za złe. Często ucieka i się resetuje zazwyczaj w godzinach po północy.
    Największy problem stanowi obsługa klienta oraz dziwne incydenty.
    Przede wszystkim na odpowiedź z Internetowego Centrum Obsługi Klienta czekałem 3 dni, aby otrzymać informację, że moje zgłoszenie zostało przekazane do działu pomocy technicznej (śmiech na sali). Po 2 kolejnych dniach odezwał się konsultant i stwierdził, że został wykorzystany "Pakiet LTE bez limitu" (bez limitu(?)). Pomijając oczywiście fakt, że poza pakietem podstawowym i pakietem LTE bez limitu, (który działał wcześniej bez zarzutu, zgodnie z opisem, przez tydzień po wyczerpaniu pakietu podstawowego) pominął kompletnie fakt, że posiadam również pakiet nocny, który się nie aktywuje, po zwróceniu uwagi konsultant powiedział, że jeszcze raz musi przejrzeć zgłoszenie i się odezwie (co nie robi mi teraz różnicy, bo zanim zdąży się zorientować to zacznie się nowy okres rozliczeniowy, poza tym mam dość tego całego cyfrowego polsatu i na dniach zmieniam operatora). Jak dla mnie odpowiedź jest jedna. Sami ograniczyli dostęp do internetu, nie ma opcji, że automat pominąłby to, że aktywowany jest dodatkowy pakiet.

    Podobna sytuacja miała miejsce wcześniej, gdzie pojawiła się drobna niedopłata, po której uregulowaniu przez 5 dni trzeba było wydzwaniać, aby aktywowali z powrotem internet, ale to akurat wina po mojej części, bo nie zauważyłem, że skończyła się zniżka dla nowych klientów i przyszło mi płacić więcej od tamtego momentu.

    Podsumowując nie polecam nikomu, naprawdę nikomu internetu, nawet w pakiecie z telewizją, lepiej osobno wziąć internet od innego usługodawcy.
    ZaletyŁadne panie w punkcie sprzedaży
    WadyWolny internet
    ICOK tragedia
    Cena za internet z takim limitem to kosmos
    Miejscowośćwrocław
  • ~Jagoda / 2018-01-09 15:53:40
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY NIE WYBIERAJCIE VECTRY!


    Nigdy nic nie potrafią załatwić. Dosłownie NIC.
    Od podpisania umowy, która zawiera inną treść niż to, co zostało wcześniej wytłumaczone po problemy ze zwykłym przeniesieniem usług na inny adres.

    Byłam w biurze Vectry bodajże trzy tery razy. Z TĄ SAMĄ PIERDOŁĄ.
    Za pierwszym razem odesłali mnie z kwitkiem, bo potrzebny był jakiś dokument od właściciela , mimo tego że wcześniej nic takiego nie było potrzebne.
    To co, wcześniej PODPISALI ZE MNĄ UMOWĘ NIELEGALNIE?!?!

    Gdy przyszliśmy z tym papierkiem z powrotem, Pan stwierdził, że za dwie godzinki zadzwoni z terminem wizyty technika.
    No cóż, NIE ZADZWONIŁ. więc musiałam pójść do nich JESZCZE RAZ.

    Gdy poszłam następnym razem nadal nic się nie dowiedziałam, Pan musiał zadzwonić następnego dnia.
    Zadzwonił. Z terminem w następnym tygodniu co oznacza płacenie ponad tygodnia za usługi, których nie ma.

    Technik miał przyjechać o godzinie 10 rano, a więc specjalnie wzięłam wolne w pracy, żeby być w domu. Godzina 12, 13... montera nie ma.
    Zadzwoniłam na infolinię, gdzie poinformowano mnie, że może być spóźniony. Ok.

    Godzina 14, 15... NADAL NIC!!!!!!
    Znowu dzwonię na infolinię, Pani nie potrafi mi nic powiedzieć, uzgadnia z technikiem, że jest jakiś problem, nie potrafi mi powiedzieć JAKI problem, i czy technik w OGÓLE DZISIAJ PRZYJEDZIE.

    To jest jakiś absurd.
    To jest przeniesienie usług na inny adres, a nie wyjazd na księżyc!!!!!!


    Ps. Nadal nic NIE zostało podłączone i nikt się nie skontaktował.
    WadyNiekompetencja
    Brak komunikacji
    Oszukiwanie klientów i kłamanie prosto w oczy
    Stwarzanie problemów z wszystkiego, co tylko ma być załatwione
    Niespójność w procedurach
    Internet dużo słabszy niż zostało to określone w umowie
    Naliczana płatność za telefon stacjonarny mimo, że nikt nie przyłączył ani nie przyniósł telefonu stacjonarnego do mieszkania
    Miejscowośćwrocław
  • ~Krzychoo / 2017-12-12 13:37:53
    Dostawcy internetu › Netia Szybki Internet
    Ocena: 1.75 / 5
    Nareszcie pożegnałem się z firmą Netia. Wcześniej był to Dialog. Dopóki był to Dialog to usługi działały na dobrym poziomie i serwis był zadowalający. Nikomu nie polecam.
    Miałem u nich 3 usługi (TV, Internet do 50 Mbps, telefon bez limitu)

    Jakość łącza.
    Awarie które często im się zdarzają rozwiązują długo. Jak w piątek popołudniu im się zdarzy to awarię usuwają dopiero w poniedziałek koło południa. Hitem była awaria trwająca 2 tygodnie. Ja otwierałem zgłoszenia a oni zamykali bez kontaktu i sprawdzenia. W końcu udało się wyartykułować problem. Serwisanci rozwiązywali problem rozłączającego się modemu światłowodowego 2 tygodnie. Już chcieli światłowód wymieniać a okazało się że wystarczyła wymiana zasilacza.

    Obsługa infolinii. Panie miłe i na tym koniec.
    Oferta:
    Dno. Uwaga na ofertę TV. Zaliczają do ilości kanałów telewizję regionalne (chyba około 20 kanałów a na każdym to samo) jako każdy osobny. Niby można sobie samemu ustawić dowolne pakiety ale to tylko teoria.

    Hit na koniec.
    Trzeba im zdać sprzęt. Posiadałem dekoder do TV i modem światłowodowy. Modem przyjęli w punkcie obsługi klienta ale dekodera nie chcieli bo dekoder to muszę sam odesłać do magazynu na swój koszt. Bo tak jest w umowie. Normalnie kosmos.

    Ta firma to jeden wielki kanał
    ZaletyW miarę działające łącze, chociaż o wartości z umowy jako maksymalnej można tylko pomarzyć.
    Wady- modem światłowodowy grzeje się makabrycznie
    - Netia Spot - pilot działa jak tylko jest dokładnie skierowany na urządzenie. każdy odchył wyżej lub niżej powoduje zawieszenie.
    - serwis makabryczny.
    - infolinia brak osób znających się na usługach sprzedawanych.
    - bardzo droga oferta
    - uwaga oszukują przy kanałach TV
    Miejscowośćwrocław
  • ~Katarzyna / 2018-08-09 09:44:48
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na firmę Vectra !!!

    Oto jak firma Vectra traktuje klientów...z 10 letnim stażem – ku przestrodze:

    Korzystam z usług firmy Vectra od ponad 10 lat. Wielokrotnie były problemy z dostawą usług – przerwy w dostępie do internetu, brak sygnału w telefonie oraz problemy z odbiorem telewizji. Nie robiłam z tego problemów. Przedłużałam umowę ponieważ zapewniano mnie za każdym razem, że już sieć jest zmodernizowana i problemów nie będzie. Oczywiście to bzdury – problemy były, są i będą.
    Ale tak jak mnie tym razem potraktowała firma Vectra jest nie do przyjęcia:
    posiadam w domu 2 dekodery i pojawił się problem z odbiorem telewizji w jednym z pokoi. Standardowo zadzwoniłam do biura obsługi klienta i wykonałam wszystkie czynności o jakich mi mówił pracownik firmy. Nie przyniosło to efektu i pracownik umówił tzw. serwisanta. Serwisant przyszedł i stwierdził, że trzeba kupić nowy telewizor i na tym skończyła się jego wizyta. Po czym firma Vectra obciążyła mnie kosztami wizyty tego pana.
    W międzyczasie niestety znowu przedłużyłam umowę z firmą Vectra (zanim obciążyła mnie firma kosztami przyjazdu serwisanta) i pani w salonie zaproponowała wymianę dekoderów bo były już starszego typu a zwłaszcza ten, do którego był podłączony ów wadliwy telewizor.
    Po raz kolejny przyszedł pan serwisant i stwierdził, że dekoder, do którego jest podłączony w/w telewizor jest zepsuty i wymagał już dawno wymiany. Dekoder był zepsuty a nie telewizor! Pan podłączył nowy dekoder i nagle telewizor się naprawił. Odbiera idealnie i nie ma żadnych póki co problemów.
    Złożyłam w firmie Vectra 3-krotnie reklamacje a firma na zasadzie kopiuj wklej odpisuje mi na moje reklamacje, oczywiście nie uwzględniając ich. Poniosłam koszt za zepsuty dekoder. Wydaje mi się, że to nie jest w porządku.

    Tak firma Vectra buduje zaufanie wśród klientów.
    Miejscowośćwrocław
  • ~wsciekły / 2016-04-14 01:47:48
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    wynajmuję mieszkanie ze znajomymi, we wrocławiu na nowym osiedlu, mieszkania drogie wiec głównie zajmują je studenci, na mieszkaniu mamy intenet z upsa, to wasza dewiza? nie ma internetu ups... przepraszamy? co to ma być? płacę jak za woły, a za to zamiast internetu mam jakieś ochłapy które zostawiają mi obcy korzystają, z mojego opłaconego internetu i wynajętego przeze mnie routera(thonson) posiadającego funkcję upc-hot-spot? czyli drodzy klienci tej zdradzieckiej firmy, to że płacisz za internet to nie znaczy ze tylko ty bedziesz go uzywal, tylko kazdy kto ma gdziekolwiek upc, tzn. dzieciak z jakiejs wiochy gdzie rodzice maja abonament w upc, jedzie do duzego miasta u kradnie twój internet, opłacony z twojego portfela!!! oczywiscie jesli jest sam to jeszcze nie dobija twojego łącza, ale jak jest ich 10 to ping skacze od 13-1000, download od 1-20, a upload od 0,1-10!!! oczywiscie jest to tak skonstruowane żebyś na routerze nie zauważył że ktoś kradnie neta, widzisz tych co logują się normalnie, a jak włączysz speedtest, to automatycznie internet wraca do wartości początkowych, gówno mnie obchodzi wasz hot-spot wzywam was szanowni klienci do bojkotu tego złodziejskiego nasienia, mowią że to nie wpływa na jakość internetu? otóż wpływa i to bardzo!!! i jeszcze oszustwo na speedtestach, to juz jest rozbój w biały dzień jeśli ktoś z klientów zna się na przepisach prawa, proszę o przygotowanie pozwu zbiorowego przeciwko tym złodziejom, ja jak i moi znajomi z chęcią się pod nim podpiszemy, jeśli nawet nie da się pociągnąć ich do odpowiedzialności za współdzielenie łącza z obcymi, to niech mi ktoś powie kto płaci za prąd zasilający takiego hot-spota??? no kto do ciezkiej cholery???
    Zaletypomaga kraść - zaleta jesli jestes zlodziejem
    Wadyty płacisz a korzystają z tego inni
    wrocław, 2 lata, dużo za dużo, jeśli upc dzieli moje łącze, to niech podzieli mój rachunek za prąd i internet!!!
  • ~Dominika / 2018-08-08 13:09:33
    Dostawcy internetu › MOICO
    Ocena: 3.25 / 5
    Na MOICO zdecydowałam się z powodu promocji w moim budynku - do końca roku internet + tv za darmo. Uważam, że mają bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta. Umówiłam się na montaż internetu w miarę szybko. Dzień przed jednak otrzymałam tel że został on odwołany z jakiś przyczyn technicznych. Ok, zdarza się. Obiecano mi, że ktoś zadzwoni jak tylko będzie możliwy montaż. Przez prawie miesiąc cisza. W końcu ja zadzwoniłam do biura. Usłyszałam że montaż jest możliwy (z taką oczywistością jakby od dawna już mógł być zainstalowany) i umówiłam się na jakiś dzień z samego rana żeby zdążyć przed pracą. Po pół godz czekania zadzwoniłam do biura czy montaż się odbędzie bo nie wiedziałam czy zdąże dotrzeć do pracy. W końcu technik zjawił się spóźniony o 40 min. Po kilku minutach okazało się, że technik nie ma dostępu do serwerowni i montaż nie jest możliwy. Podpisaliśmy protokół i usłyszałam znów, że ktoś zadzwoni jak będzie klucz do serwerowni. Powiedziałam panu technikowi, że ostatnio nikt się nie odezwał ale obiecał mi, że skoro podpisujemy protoķół to na pewno zostanę poinformowana. Prawie miesiąc i cisza więc znów ja wykonałam telefon. Oczywiście nikt się nie zorientował że zostałam zapomniana. Ostatecznie montaż się odbył i przebiegł w miarę sprawnie. Dzień później otrzymałam jednak telefon z biura czy mogę, uwaga!, zaskanować mój egzemplarz umowy i im wysłać na maila, bo gdzieś się im zagubił. Oczywiście umowa została podpisana w dwóch egzemplarzach i pan technik schował swój do teczki zanim wyszedł. Normalnie ręce opadają :) gdyby nie promocja to z pewnością nie zdecydowałabym się na usługi firmy. Co do samego Internetu i tv póki co wszystko ok ale używam do zaledwie dwóch dni.
    Miejscowośćwrocław
  • ~mateo / 2018-03-13 20:42:42
    Dostawcy internetu › Orange Neostrada
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NIKOMU TEGO SYFIASTEJ NEOSTRADY.

    Narzekałem na Netię, ale w porównaniu do tego badziewia z Orange, zacząłem tęsknić za poprzednim dostawcą. Poprzednio maiłem internet w wspomnianej Netii do 50 Mb/s, lecz techniczne możliwości dawały mi max 10 Mb/s. Internet kosztował mnie jakieś 35 zł miesięcznie. Nie byłem do końca zachwycony, bo bywały gorsze dni w prędkościach, ale w porównaniu do Orange, śmigał znacznie lepiej. Teraz mam opcję z Orange do 20 Mb/s, gdzie techniczne możliwości dają mi max 10 Mb/s i to jest ŻENADA, za którą miesięcznie wychodzi płacić ponad 90 zł! Na szczęście, obawy skłoniły mnie do wzięcia umowy na 12 miesięcy, więc jeszcze 9 Orange ląduje "w koszu". Wcześniej podczas jakiekolwiek pobierania, mogłem płynnie korzystać z przeglądarki, kanałów typu yt jednocześnie, oraz podłączyć się poprzez Wi-Fi z innymi urządzeniami. Na TV Youtube, IPLA tip. chodziły płynnie, a tu? JEDNA WIELKA ZAWIECHA. Nie ma szans obejrzeć nic z wspomnianych aplikacji, bo się wszystko tnie, albo pobieranie, albo przeglądanie stron, pomijając że prędkości pobierania są minimum 2 razy gorsze. Dodatkowo modem Funbox2 notorycznie się zawiesza i trzeba go resetować. W ciągu niecałych 3 miesięcy korzystania, sytuacja powtarzała się 3-krotnie. Z CAŁEGO SERCA NIE POLECAM!
    ZaletyBRAK
    Wady-BARDZO NISKIE TRANSFERY
    -JEDNOCZESNE POBIERANIE, PRZEGLĄDANIE STRON/OGLĄDANIE FILMÓW - NIE DO ZNIESIENIA
    -KOSMICZNA CENA W STOSUNKU DO JAKOŚCI
    -BEZNADZIEJNY MODEM, KTÓRY SIĘ ZAWIESZA
    -CAŁKOWITY BRAK MOŻLIWOŚCI OGLĄDANIA YT, IPLA I INNYCH APLIKACJI NA TV - WSZYSTKO SIĘ ZACINA

    Miejscowośćwrocław
  • ~Jakistamnick / 2019-07-11 14:04:57
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Połączenie zrywa kilka razy dziennie od wielu miesięcy.
    Hotspot z telefonu jest wielokrotnie stabilniejszy.
    Obsługa klienta nie istnieje - są jakieś atrapy; niby pisze się maila do UPC, a tak naprawdę cała wiadomość jest skanowana i na jej podstawie proponowane są bezwartościowe wpisy z FAQ.

    3 Konsultantów po kolei okłamało mnie, że światłowód jest bezpośrednio do mieszkania - podczas gdy jest do budynku albo jakiejś skrzynki poza nim - o czym poinformował mnie dopiero monter.

    Mój pakiet - 250mbps, światłowód.

    Odcięli mi raz internet za zaległe rachunki kiedy ich strona miała awarię - i przez 5 dni nie mogłem zapłacić (mimo podejmowania prób codziennie).
    Oczywiście nie da się nigdzie im tego zgłosić, bo kontakt z nimi nie istnieje.
    Można coprawda przebić się przez infolinię - ale trwa to cały dzień czekania, a potem konsultant i tak nie jest w stanie nic zrobić.
    ZaletyNie dotyczy
    WadyPołączenie zrywa kilka razy dziennie od wielu miesięcy.
    Hotspot z telefonu jest wielokrotnie stabilniejszy.
    Obsługa klienta nie istnieje - są jakieś atrapy; niby pisze się maila do UPC, a tak naprawdę cała wiadomość jest skanowana i na jej podstawie proponowane są bezwartościowe wpisy z FAQ.

    3 Konsultantów po kolei okłamało mnie, że światłowód jest bezpośrednio do mieszkania - podczas gdy jest do budynku albo jakiejś skrzynki poza nim - o czym poinformował mnie dopiero monter.
    Miejscowośćwrocław
  • ~Benias / 2016-04-22 11:21:09
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.25 / 5
    Po kolei... Parametry niby ok, ale ciężko być zadowolonym jak internet ciągle się zacina. Internet przez ciągle zawieszający się modem. Niby mój router nie pasował, ale oferowany przez nich miał możliwość podłączenia tylko dwóch urządzeń. Żart. Tv bez zastrzeżeń. Cena w sumie konkurencyjna, są tańsze na rynku, ale nie mieli podłączeń na moim osiedlu. Obsługa klienta dno. Zgadzam się z wszystkimi negatywami na ich temat. Rezygnacja z usług dodatkowych, wciskanych na początku jako darmowe jest kłopotliwa i trzeba się nabiegać. Wysłanie prostego maila nie załatwia żadnej sprawy. Jak się dodzwonisz do konsultanta to okazuje się, że on nie może nic zrobić \"trzeba wysłać maila\". I tak lądujesz w kolejce w punkcie obsługi itracisz czas. Najlepiej tą firmę opisuje sytuacja, gdzie po rozwiązaniu umowy przysłali mi fakturę za kolejny miesiąc i grożono komornikiem. Znów musiałem wybrać sie do punktu obsługi, gdzie przeproszono za pomyłkę. Współczuję ludziom, którzy tam pracują i muszą tłumaczyć się za błędy systemu. Muszę przyznać, że byłem w stosunku do nich czasem niepotrzebnie niemiły. Niezawodność żadna. Każda burza = brak internetu. Plus przerwy techniczne i inne. Rozpisalem się trochę, ale musiałem wylać z siebie ten jad, ktory we mnie się zebrał po tych wszystkich akcjach z vectra. Mam nadzieję, że ktoś to poczyta i coś poprawia, bo na prawdę szkoda mi pracowników tej firmy. Rada dla klienta: omijać. Szkoda zdrowia i czasu.
    ZaletyCzęste spacery do punktu obsługi klienta.
    WadySystem funkcjonowania firmy godny siedziby w Bangladeszu.
    wrocław. Net +tv.
  • ~luna280 / 2016-05-28 20:04:38
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie o firmie Vectra, jakie zostały napisane w tym serwisie. Przygoda z firmą Vectra to jakiś dramat. W zasadzie nie jest to żadna firma a zorganizowana grupa przestępcza, która w cwaniacki sposób nastawiona jest nie na świadczenie usług a naciąganie ludzi i wyłudzanie pieniędzy. Taka bandycka firma powinna przestać natychmiast działać i trzeba temu pomóc. Poszukuję wszystkich oszukanych klientów firmy Azart we wrocławiu, którzy zostali oszukani przez firmę Vectra poprzez wciągnięcie ich wbrew ich woli do systemu Vectry a tym samym próbę wymuszenia i wyłudzenia kontynuacji umowy firmy Azart. To jest jakaś żenada, żeby tak borykać się z oszustami, z którymi nigdy nie chciało się mieć nic wspólnego i nie wyraziło się zgody na kontynuowanie umowy u takich oszustów. Chce zgłosić to oszustwo do Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji i poszukuję osób podobnie oszukanych i nękanych w tej chwili wezwaniami do zapłaty za świadczenie rzekomych usług, których nikt nie chciał, tak aby złożyć pozew zbiorowy i zrobić porządek z tą bandą cwaniaków
    Zaletynie ma żadnych zalet
    WadyVectra to jedna wielka wada
    nie korzystam z usług Vectry, nigdy nie podpisałam z nimi żadnej umowy a w tej chwili próbują mnie wrobić w rzekome świadczenie usług, na które nie wyraziłam zgody. Ja rozumiem, że można mieć problem z tymi cwaniakami po podpisaniu umowy ale żeby mieć problem z tymi złodziejami jeszcze przed podpisaniem umowy to już gruba przesada.
  • ~Tomasz / 2020-09-05 10:20:09
    Dostawcy internetu › Netia Szybki Internet
    Ocena: 1.75 / 5
    Absolutnie odradzam, po 2 latach użytkowania z mniejszymi lub większymi problemami, małżonka otrzymała telefon, że za dwa tygodnie przybędzie monter wymienić stary router. Po dwóch tygodniach zjawił się owy monter i owszem wymienił router, ale na większy nie pasujący do skrzynki w której powinien się znajdować. Problem w tym, że router jest na tyle duży, że nie da się go schować ani zabezpieczyć w miejscu docelowym, wiec wraz z wszystkimi kablami zwisa z miejsca podłączenia ( w takim stanie monter zostawił router z kablami i wyszedł, twierdząc, że ma jeszcze dużo klientów i nie ma czasu rozwiązać wynikłego problemu). Gdy powiedziałem, że nie zgadzam się na tak wykonaną usługę, monter oznajmił, że może go usunąć, ale przez kilka tygodni nie będę miał internetu, bo starego routera nie da się już podłączyć. Doradził mi również przyklejenie routera taśmą klejącą - to już zwykłe chamstwo. Ostatecznie powiedział, że za 2, 3 tygodnie skontaktuje się ze mną ktoś z netii i umówi się na termin wymiany routera na mniejszy. Już dawno nie spotkałem się z takim podejściem do klienta. 'Obraz' jaki pozostawił po sobie monter idealnie nadaje się do programu ' usterka'. Zupełna olewka i impertynencja. Ja rezygnuję z takiej firmy, a wszystkim radzę zastanowić się 100 razy nim podpiszą z nimi umowę.
    Miejscowośćwrocław
  • ~Henryk / 2018-01-22 23:52:48
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli oszuści i naciągacze. Od paru lat byłem abonentem Netii. Od kilku miesięcy wydzwaniał do mnie konsultant z Vectry proponując co najmniej te same programy przy mniejszym abonamencie. Do tego pierwsze dwa miesiące miały być za 1 zł, aby rachunki za usługi nie dublowały się do czasu wymówienia umowy z Netią. Niestety już po dwóch tygodniach przyszedł pełny rachunek do zapłacenia. A po miesiącu wyłączono mi dostęp do kilkunastu kanałów telewizyjnych.
    Początkowo myślałem że to chwilowa awaria.
    Parę dni później zadzwonił kolejny konsultant z informacją, że za dodatkową opłatą zostaną mi przywrócone owe programy gdyż ten pakiet został włączony jedynie na próbę na jeden miesiąc.
    Klienta mają za nic. Do tego straszą że przy chęci rozwiązania z nimi umowy będę musiał pokryć koszty promocji jakie rzekomo mi przyznano. Tak więc na tą chwilę do 15 lutego zostałem z dublującymi się rachunkami, bardziej ubogim pakietem niż miałem i internetem który rzadko kiedy przekracza 10 Mb z rzekomych 100 Mb......
    Zdecydowanie nie polecam i przestrzegam przed takimi praktykami
    Zaletynie ma rzadnych
    Wadynabijanie w butelkę i lekceważenie klienta
    Miejscowośćwrocław
  • ~Łukasz R. / 2017-03-10 09:37:06
    Dostawcy internetu › KORBANK
    Ocena: 2.50 / 5
    Użytkuję łącze Korbank we wrocławiu przy ul. Litomskiej od marca 2016 roku. Po 24h użytkowania zgłosiłem problemy z rwaniem połączenia, a raczej gubieniem pakietów (przerywa rozmowy wideo/głosowe). Pierwsza interwencja technika skończyła się aktualizacją oprogramowania Korboxu oraz wskazaniem, że router powinien być lepszy. Zastąpiłem więc Korbox swoim routerem i niestety losowy problem gubienia pakietów nadal występował skutecznie utrudniając mi pracę online. Druga interwencja technika nie wykazała problemów z łączem, a za winnego wskazano sieć WiFi. Dlatego kupiłem router dwuzakresowy, który pozwolił mi znacznie lepiej wyizolować się od wpływu sieci sąsiedzkich. Niestety problem nie ustąpił. Testując sieć z pominięciem "powietrza" pakiety nadal są gubione...
    Miesiąc temu podłączyłem do sieci domowej innego operatora. Problemy zniknęły. Do dziś nie wiem, co jest źródłem problemu, ale na chłopski rozum problem leży w sieci Korbank.
    Za kilkanaście dni minie rok od rozpoczęcia mojej "przygody" z Korbankiem. Niby fajna oferta, ale ja zdecydowanie nie polecam, bo do ceny za abonament dołożyłem już 2 routery, masę swojego czasu i wiele nerwów swoich i domowników.

    11 miesięcy, 50,99 zł miesięcznie, ul. Litomska we wrocławiu
  • ~joker / 2016-12-20 22:06:10
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, obsługa klienta przez infolinie - dramat.
    Zadzwoniła do mnie kobieta z Play czy chcę podpisać aneks do umowy bo ta się kończyła, byłem bardzo chętny bo i szybko i bezboleśnie miało być... po wielu mailach i telefonach w których zaznaczałem co chcę w tej umowie, dostałem pocztą nową umowę (aneks) z możliwością odstępstwa w ciągu 18 dni. Po wczytaniu się w umowę dostałem dodatkowo coś czego nie chciałem. I tu zaczyna się problem bo, Pani z którą się umawialiśmy kompletnie przestała odpisywać na maile i nie odbierała już telefonu. Muszę przyznać iż salon we wrocławiu Korona mi pomógł na tyle ile mógł. w ciągu jednego dnia odesłałem aneks informując o odstępstwie od aneksu. to było dwa miesiące temu do tej pory nikt mi nie potrafi udzielić informacji dlaczego wciąż sprawa nie jest rozwiązana, wszyscy rozkładają ręce - to jawna kpina... Tyle kasy inwestują w reklamę by potem wyłożyć się na takich banałach!? Odradzam Play nie jest poważną firma.
    ZaletySalon w Play w koronie, który prubuje pomóc, ale rozkłada ręce
    WadyFirma krzaczek, Pan podpisze a my na pana...
  • ~widmo / 2017-01-14 20:24:26
    Dostawcy internetu › KORBANK
    Ocena: 2.00 / 5
    W skrócie DRAMAT!

    Internet chyba nigdy nie osiągnął przepustowości, o której mowa w umowie. Poza tym występuje bardzo duża awaryjność internetu, konieczne jest resetowanie dekodera, co nie zawsze kończy się sukcesem, czasem awaria trwa cały weekend, bo dodzwonienie się do techników w godzinach późno popołudniowych lub w weekend graniczy z cudem, choć jeśli już się uda to starają się pomóc. Telewizja zacina obraz i ma czasowe niedostępności kanałów, choć nie jest to jakieś bardzo nagminne. W zeszłym tygodniu w ramach porządków na liście programów, których dokonywał Korbank, zginęło mi kilka programów, po telefonicznym zgłoszeniu tego problemu 6 dni temu, nadal nie otrzymałem odpowiedzi.
    Cena jest rynkowa, choć biorąc pod uwagę, że usługi nie są dostarczane zgodnie z umową, to płaci się za awaryjność i ignorancję.

    Nigdy więcej.
    Zaletyrynkowa cena
    Wadybardzo duża awaryjność, trudność zgłoszenia problemu, usługi świadczone na poziomie niższym aniżeli wskazane w umowie, ignorancja,
    1,5 roku, 60 zł (internet i TV), wrocław
  • ~Marek / 2021-08-19 22:22:11
    Dostawcy internetu › Orange Światłowód
    Ocena: 3.75 / 5
    Orange jest usługodawcą mało stabilnym nieprzewidywalnym . Od czasu do czasu wprowadza możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony i raptem ją wygasza. W moim przypadku gdzie co roku na okres wakacyjny 3 mc płacenie przez ten czas jest nie do zaakceptowania więc wypowiadam umowę zdaję sprzęt a po 3 miesiącach zawieram umowę i cała procedura od nowa technik przyjeżdża przywozi umowę instaluje sprzęt i tak od lat. Nie rozumiem tej polityki. Wystarczyło by dać klientowi możliwość zawieszenia usługi za jakąś akceptowalną opłatą ale to wymaga odrobiny myślenia. Ja od tego roku z tym problemu nie będę miał dogadałem się z sąsiadem za ścianą że użyczy mi dane do logowania się na jego wifi (światłowód 600 MB/s) Będę płacił połowę za internet . Sprawdzaliśmy u mnie prędkość była około 150 Mb. Sąsiad mieszka w środkowym mieszkaniu na piętrze (są 3 mieszkania ) Jeżeli drugi sąsiadujący pójdzie na układ to podniesiona zostanie prędkość na 1 TB a opłaty będą dzielone na 3
    ZaletySwietnie sygnał wifi można udostępniać sąsiadom
    Miejscowośćwrocław
  • ~Ejen / 2020-09-04 12:47:11
    Dostawcy internetu › KORBANK
    Ocena: 4.75 / 5
    Na Hallera we wrocławiu wszystko działa elegancko, Awaryjność jest bardzo mała, przez 3 lata to problemy były 3 razy, przy zym tylko raz przez kilka godzin i to głównie przez jakieś problemy z prądem w mieście.
    PINGi bardzo niskie (go googla poniżej 30ms, do wp.pl poniżej 10ms) a prędkości szybsze niż w umowie.
    Sprzęt jaki na początku dostałem to jakiś Totolink (działał bardzo stabilnie), nie dało się wejść w konfigurację więc wymieniłem na swój.

    Na minus określiłbym sposób logowania się na konto - brak powiązania z własnym kontem e-mail przez co jest brak przypomnienia hasła, login i hasło trzeba odczytać z długiej umowy, którą się podpisuje na początku.
    Dodatkowo ten serwis działa powolnie.
    Wtedy można zmienić MAC urządzenia, które używa się jako główne połączenie z internetem (ewentualnie pozostaje klonowanie MACa).

    kolejny minus to brak IPv6 - przynajmniej domyślnie.
    Zalety- stabilność
    - niski PING
    Wady- brak IPv6 (by default)
    Miejscowośćwrocław
  • ~G-K / 2020-11-08 19:40:22
    Dostawcy internetu › T-Mobile Internet
    Ocena: 1.50 / 5
    zjechał na psy T-Mobile
    - piszać coś u prawdziwego, zywego konsultanta - uważajcie, oszukuja, a to okienka nie zamknal i numer premium sprzedal przypadkiem, a to usługi ma wszystkie inne niz te ktore widze w ofercie - wszystko jest trudne i nie da sie
    - pozniej przy zglaszaniu reklamacji wychodzi szydlo z wora takei ze reklamacje nie sa rejestrowane tylko np zgloszenie techniczne, na wiele przypadkow "prosze przyslac mi kopie zglaszanej reklamacji" taka kopie dostaje bardzo rzedko (1 raz na 3 średnio)
    - to jak dzialja ich uslugi - internet LTE szczegolnie - oddizelny temat: nie dzialaja w uproszczeniu (Pan bardzo duzo danych przeslal i moze nie dzialac - jak ciagnac za jezyk to duzo dnaych to ~1GB/godzine srednio i to nie sa netflixy ani inne streamingi wbre sugestiom

    Mocno sie zastanow zanim kupisz usluge od nich a jak juz trzeba kupic to najprostsza i najtansza - zeby sie pozniej bardzo nei denerwowac
    Zaletybrak
    Wadychyba wszystko, najbardziej bola klamiacy konsultanci
    Miejscowośćwrocław
  • ~Maciej / 2018-09-03 22:30:02
    Dostawcy internetu › MOICO
    Ocena: 1.50 / 5
    Ta firma sprawia wrażenie, jakby głównym corem biznesu było naciągactwo, a do tego wniosku składają mnie trzy następujące fakty:
    1) termin wypowiedzenia - za moich czasów było to 3 miesiące. Kto daje takie terminy wypowiedzenia na dostawę internetu? Kiedy przestałem korzystać z ich sieci (zmiana mieszkania) jeszcze przez 2 miesiące byłem zmuszony uiszczać rachunki
    2) podczas instalcji i przy rozwiązywaniu umowy nie otrzymałem jasne informacji, że router jest do zwrotu (byłem przekonany, że koszt to 1 zł, opłacany podczas zawierania umowy), pewnie było to gdzieś w treści tekstu i jasne, moja wina, że nie doczytałem, ale serio, kto czyta całą umowę od deski do deski? W uczciwych firmach najważniejsze zasady hadlowiec przekazuje ustnie.
    3) o router firma upomniała się - uwaga - PO DWÓCH LATACH, naliczając za to kary i odsetki. jak dla mnie skandal. Na szczęście mam urządzenie i im je zwrócę

    ogólne wrażenia - bardzo złe, odradzam, jeśli macie inny wybór, to wybierzcie coś innego
    Wadysame wady :)
    Miejscowośćwrocław
  • ~PsychoDoll / 2017-12-06 19:42:17
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat w 3 aktach!
    1) obsługa wprowadziła mnie w błąd obiecując internet bez limitu ( po przekroczeniu pewnego pułapu net zamula jakby wlasnie dobijał emerytury)
    2) brak stabilności - ciągle gubi sygnał
    3) nie wszędzie jest dostepny

    No generalnie, o ile play radzi sobie z telefonami komórkowymi, o tyle z internetem raczkuje. I jest dokładnie tam, gdzie naście lat temu były inne sieci ze swoim netem w ofercie. Mieszkałam na wsi - strony mi się ładowały po kilka minut, myślałam, ok w mieście będzie lepiej. taki ch**! Mieszkam w centrum wrocławia a internet nadal uposledzony, jak jakiś inwalida wojenny bez nóg- w sensie nie chodzi. Nie ma takiej opcji, żebym przedłużyła umowę na neta. A zwyczajnego oszukiwania klientów obiecankami to im nie zapomnę nigdy. ogólnie: jesli szukasz neta- to szukaj gdzie indziej.
    Zaletyjedyną zaletą jest chyba to, że umowa się kiedyś konczy ;]
    Wadymilion, szkoda sliny
    Miejscowośćwrocław