Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Dostawcy internetu Poznań

  • ~Beata / 2017-07-03 01:33:24
    Dostawcy internetu › INEA
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, postanowilam napisac poniewaz czas przypomniec Inei KTO JEST DLA KOGO a nie odwrotnie.... Spotkala mnie buta, arogancja zarowno przez tel, jak i w punkcie w King crosie.. Sprawa swieza wiec tym bardziej chce przestrzec .. Z ta firma bylam zwiazana 4 lata.. Nie bylo problemow wiekszych by interweniowac.. Konczyly sie umowy podpisywalam nowe .. W maju skonczyla mi sie umowa,zapomnialam poszlam do salonu "glogowska, z racji tego ze STARY KLIENT ZADNEJ PROPOZYCJI, a takze zadnych konkretow na przeakzywanie danych poinformowano mnie, ze tego nie robia , natomiast gdy poprosilam o to na pismie NIESTETY BRAK ZGODY. Postanowilam, ze zostawiam internet a z reszty rezygnuje...I ZACZELO SIE ...Jak zrezygnowalam zaczely sie tel. Za kare ze zapomnialam DODATKOWY MIESIAC OPLAT.. 19 czerwca prowadzilam rozmowe przez tel.. Ustailismy ze wezme internet za 109.00 ( suuuuper pakiet)i wszytko bedzie jak to pan z biura powiedzial " SMIGAC.... Tylko podkreca i od 1 lipca CUD MIOD MALINA ! UWIERZYLAM, jestem tempa w tych kwestiach zawsze wole zaplacic dodatkowa kase ale wszystko ma dzialac.. 1 lipca o godz 00 15 wylaczono kablowke.... ALE nie wlaczono tego suuper internetu..a przeciez byla NOWA UMOWA..Do 5 rano WALCZYLAM Z KABLAMI , ROZLACZALAM ,WLACZALAM ,RESETOWALAM I??? Brak sygnalu, a jak jest to buforuje... Zadzwonilam rano na infolinie... i????? dowiedzialam sie ze : SYGNAL W INEI POKAZUJE BARDZO DOBRY, PROBLEM U MNIE. Przyczyna : brak kabli, rutera, albo innych operatorow bo zaklucaja...mam KUPIC SOBIE ruter albo kable, i bedzie ok. Usuga liczona jest od 19 czerwca a nie od 1 lipca, mam termin 14 dni na odstapienie , TYLKO TEN OKRES KONCZY SIE 05 LIPCA W DZIEN KIEDY PRZYJDZIE EKIPA.... Kiedy spytalam dlaczego nikt z serwisu mi tego nie sprawdzi ??? okazuje sie ze nie ma takiej uslugi.. Pytam tu i teraz???? jak ja klient mam korzystac z czegos czego nie ma?, nie jest uruchomiona usluga..Dostalam odp. musze zaplacic 30 zl to ktos przyjedzie....Co robic ??? godze sie, ustalamy srode 5 lipca. Niedziela nie ma internetu , buforuje 93 min .. W tel szukam o inei opini i SZOK !!!!!!! 30 czerwca OD 22Do 1 lipca NIE MA INTERNETU POL poznania...a pan na infolini powiedzal ze problem u mnie...Pytam: dlaczego nie wyslano sms do klientw, kiedy wiedziano o problemie ??Dzwonie znow na info nikt nie odbiera...Sprawdzam jaki punt w niedziele czynny trafia na king cross. Jade , opowiadam i, ?????????slysze ze takie problemy sa w CALEJ EUROPIE... Zadnej skruchy, przepraszam. Kiedy powiedzialam ze czytam opinie na forach to slysze ;konkurencja pisze, a jak powiedzilam ze od 4 lat jestem w inei to uslyszalam : ze powinnam wiedziec, nie byc zdziwiona ze tak jest.. Hallo???? kupilam nowa usluge i mozna mnie tak olac?? Przeciez milo SMIGAC, przed podisaniem umowy, a po podpisaniu ??? Bujaj sie.. przepraszam za kolokwializm. ZOBACZYMY CO DALEJ... Refleksja taka: nie JAKOSC ALE ILOSC MA W TEJ FIRMIE ZNACZENIE. Powiem na koniec tak: sama mam firme i GDYBY: moj pracownik tak traktowal klienta, wylecial by od razu.. A dwa: CHCIWY DWA RAZY TRACI ! Panie z KING CROSSA, chce panu udowodnic, ze nie jestem KONKURENCJA, DZIS U PANA BYLAM moj numer Pesel 700915.... A takze 19 czerwca i 1 lipca byly rozmowy, czy nagrane ???? zobaczymy.Zloze skarge na beznadziejna, nieprofesjonalna,mowiaca nieprawde obsluge . Kochani !! nikt nie ma pakietu na WYLACZNOSC. A takze NIC NIE JEST DANE NA ZAWSZE. KLIENTA TRZEBA ROZPIESZCZAC I SZANOWAC,a nie GNOIC ! pozdrawiam Wszystkich i zycze przemyslanych decyzji.B.
    Zaletytelewzja dobrze,
    Wadyinternet od roku zly ,wolny, zacinal sie badz buforowal... pomimo zwiekszenia pakietu,dzwonilam dwa razy na info, ale problem u mnie.. lecz nie skladalam reklamacji..nie lubie konfliktow,
    2 lata 139,99 pakiet, 2 lata 199,99 pakiet , teraz internet na rok 109,99 ( MEGA MOC :)
  • ~Wku*wiona / 2017-08-19 11:48:58
    Dostawcy internetu › INEA
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Chciałabym przestrzec przed firmą Inea wszystkich.

    Moje problemy zaczęły się w momencie przeprowadzki i braku możliwości przeniesienia internetu na nowy adres (moja wina bo nie sprawdziłam czy rzeczywiście świadczą tam usługę, chociaż przed podpisaniem umowy konsultant w salonie zapewniał mnie że w momencie przeprowadzki mogę usługę przenieść, tylko nie powiedział gdzie owa pseudo firma świadczy usługi a gdzie nie). Od podpisania umowy do przeprowadzki minęło dosłownie 5-6 dni i ku mojemu rozczarowaniu nie mogłam rozwiązać umowy, ponieważ wg prawa odstąpić od umowy mogę w ciągu 14 dni, ale tylko w momencie gdy zawrę umowę z dala od salonu (przez internet , tel). Z racji tego że umowę podpisałam w salonie pseudo firma Inea nie chciała rozwiązać ze mną umowy bez konsekwencji (gdyby byli w porządku próbowali by rozwiązać to polubownie, ale tak nie było), albo miałam zapłacić karę w wysokości równoważnej kwocie do końca umowy, albo szukać kogoś znajomego na kogo mogłabym przenieść umowę, albo zamienić usługę internetu stacjonarnego na mobilny. Ostatecznie zamieniałam umowę na internet mobilny oraz tel z 2GB internetu mobilnego. (ponieważ kwota miesięcznej opłaty wg starej umowy była wyższa niż opłata za sam internet mobilny musiałam dobrać kolejną usługę w postaci tel żeby rachunki się pokrywały). w momencie rozwiązania umowy za porozumieniem stron i podpisania kolejnej dostałam 2 karty (SIM oraz kartę do modemu) oraz zostałam poinformowana, że z racji rozwiązania starej umowy nie będę musiała płacić ostatniego rachunku bo już będzie obowiązywać nowa umowa. Zadowolona z załatwienia jakoś tej sprawy pojechałam do mieszkania i zaczęły się problemy ponieważ karta od internetu mobilnego nie działa w modemie. Wkurzona zadzwoniłam na infolinie i dowiedziałam się, że muszę wymienić kartę na duplikat . Niestety po raz kolejny musiałam udać się do salonu gdzie Pan konsultant z łaski wymienił mi kartę bez naliczania dodatkowej opłaty. w połowie miesiąca od zamiany umowy okazało się, że otrzymałam dwie faktury do zapłacenia. Wku*wiona zadzwoniłam na infolinię, żeby wyjaśnić jakim prawem naliczyli mi opłatę. w końcu udało mi się wyjaśnić sprawę i opłata została anulowana. W kolejnym miesiącu znowu pojawił się problem, a mianowicie na karcie od tel mobilnego nie został aktywowany internet (2GB). Znowu musiałam dzwonić na infolinie i wyjaśniać. Koniec końców pani przeprosiła i powiedziała, że omyłkowo nie został aktywowany internet.
    Teraz mija kolejny miesiąc od podpisania nowej umowy, a ja znowu siedzę wku*wiona, ponieważ na mojej fakturze pojawiła się dodatkowa opłata za 2GB internetu. Oczywiście połączyć się z konsultantem graniczy z cudem. Pozostaje mi jedynie przestrzec wszystkich przed chęcią podpisania umowy z tą pseudo firmą.
    W swoim komentarzu pominęłam jakość połączenia internetu (ładowanie się stron trwa wieczność, o obejrzeniu filmiku na YouTube można często pomarzyć), ile razy dzwoniłam na infolinię bo nie mogłam się dodzwonić, ile razy byłam w salonie żeby się czegoś dowiedzieć oraz ile razy została wprowadzona w błąd przez konsultanta.Jedyne co to chciałabym jeszcze przestrzec wszystkich przed stratą nerwów i czasu w korzystaniu z salonu w poznań-Plaza, który jest bezużyteczny.
    ZaletyBrak
    WadyWysoka cena za usługę w stosunku do innych firm
    Bardzo zła jakość usługi
    Kiepska infolinia i pomoc techniczna
    Bezpodstawne naliczanie dodatkowych opłat
    1 rok
  • ~emde / 2017-08-22 00:02:23
    Dostawcy internetu › INEA
    Ocena: 1.25 / 5
    Inea od kilku miesięcy (może roku). Wcześniej lokalny dostawca, którego Inea przejęła w dzielnicy, w której mieszkam. U poprzedniego dostawcy przez ostatnie 10 lat nie miałem tylu i takich usterek, jak w Inei w ciągu ostatniego roku. Rzecz dotyczy telewizji. Płynność obrazu to przy pierwszym, drugim lub trzecim przełączeniu się na dany kanał TV (a potem nieregularnie w trakcie oglądania, znów trzeba powtórzyć manewr przełączania się pomiędzy kanałami) - stop-klatki, pikseloza kolorowa na zmianę z paskami w losowych barwach, do tego tnąca się fonia. Maniakiem TV nie jestem, jak już oglądam to raczej rzadko i coś, co chciałem obejrzeć (film, na którym nie byłem w kinie lub mecz czy inną relację sportową) i w kulminacyjnych momentach - zacięcie się obrazu i fonii. Nie muszę tłumaczyć jakie to zabawne dla kogoś, kto czekał na ten kulminacyjny moment. Normalnie "miód"... A teraz sposoby rozwiązywania problemów na zgłoszone reklamacje: wymiana dekodera do TV (fakt, niemal natychmiastowa bo w ciągu 2-4 dni) i zmiana przewodów przez serwisantów, tzn. przejście z kabla miedzianego na światłowód i związana z tym zmiana głównego modemu/dekodera: po zmianie usterki na jednym telewizorze nie zniknęły, a drugi przestał pokazywać obraz i fonię, widać tylko Ineowski pasek informujący o numerze i nazwie kanału, z tytułem lecącego aktualnie programu i czasie jego trwania. Ale ekran czarny i telewizor głuchy.
    Internet: poprzednio pomiędzy kabel od netu a komputer miałem wpięty router TP-Link, dzięki któremu miałem w mieszkaniu bezprzewodowo internet po wi-fi (do tabletów, laptopa i telefonów). Po wcześniej wymienionych zmianach TP-Link przestał działać, serwisant nie potrafił zdiagnozować dlaczego, zalecił aby po jego wyjściu jeszcze przez godzinę pozostawić odpalony komp ze stroną diagnostyczną, w tym czasie miała ewentualnie nastąpić synchronizacja sprzętu z serwerem Inei. Nic takiego nie nastąpiło. Obecnie jestem więc "ubogacony" przez Ineę w światłowód i jakieś no-name dekodery, routery, srutery a za cenę usługi u poprzedniego operatora prawie nic nie działa, a to co działa to wadliwie.
    W opinii daje 2 gwiazdki jedynie serwisantowi, bo był miły i starał się rozwiązać problemy, w końcu jednak rozłożył ręce i poszedł sobie.
    Zaletybrak - chyba że zaletą jest, że w ogóle jest internet, ale tylko na kablu bezpośrednio podłączonym do komputera (brak możliwości wpięcia routera pomiędzy, już nawet nie dla wi-fi ale choćby jako hadrware'owy firewall). Druga zaleta to to, że na jednym z dwóch TV da się czasem coś obejrzeć nawet 15-20 minut minut bez "zacięcia".
    WadyWadą główną i największą jest operator Inea.
    Z dodatkowych informacji: Inea poznań Piątkowo, nie kupiłem bo nie chciałem wcześniej słysząc o jej jakości, ale przejęła operatora na Piątkowie (inotel).
  • ~Marcin / 2019-03-22 18:19:36
    Dostawcy internetu › INEA
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam.
    Jestem użytkownikiem usług INEI od listopada 2017 roku Posiadam internet jak i TV. Koszt miesięcy jakieś 220,-. Mam bardzo mieszane uczucia co do ich usług.
    TV powiedzmy ok zdarzają się przerwy w dostawie ale jest to do przyjęcia.
    Internet--- 250/25 według umowy, w rzeczywistości 140-180 /20 wiec troszkę niższa niż na umowie, ale u mnie problem jest największy w PINGU i jego niestabilności. Podpisując umowę zależało mi na niskim i stabilnym pingiem sprzedawca zarzekał się, że jest to najlepszy internet do gier online. I już w pierwszy dzień pierwsze problemy a mianowicie TYP NAT "PROBLEM Z POŁĄCZENIEM CZATU Z POWODU NAT" Czyli były jakieś porty zablokowane. Po telefonie do inei stwierdzili ze nie mogą mi pomoc z tym problemem i pewnie mam uszkodzoną konsole. :) serio INEA:D Idźmy dalej. Wymusiłem wymianę modemu z TECHNOCOLOR CGA 2121 na starszy model Ciscko i problemy z "NAT" ustały:) Czyli jednak wina nie byłą u mnie, ale ok :) Po 2 tygodniach odczuwałem problem podczas rozgrywki online (duże opóźnienia miedzy komendą wydaną na padzie a tym co dzieje się na monitorze) Usterkę zgłaszałem kilka razy w miesiącu. Technicy za każdym razem szukali przyczyn u mnie w mieszkaniu. to trwało jakieś 6 miesięcy, po czym dzwonię kolejny raz na infolinie i bardzo miłą Pani poinformowała mnie, że problemy faktycznie były są i będą nie wiadomo jeszcze ile czasu bo nie mają wszystkich pozwoleń na przeprowadzenie konserwacji czy jakoś tak. Czyli wina po ich stronie. Złożyłem oficjalna reklamacje i dostałem aż 60 zl rabatu za internet :) łał całuje Boga po stopach:) a usterka nadal występuje po dziś dzień. Kilka tdni temu był u mnie serwisant coś tam pokazał mi na swoim laptopie i stwierdził że usługi już działają prawidłowo i że problem leży po mojej stronie :) Parametry pingu sprawdzam na speedtest/ping które zaleca inea, a serwisant stwierdził ze te parametry nie sa wiarygodne :) jasne... czyli znów t.z spychologia :) od długiego czasu udostępniam internet z telefonu i działa to o wiele lepiej. Oczywiście internet od INEI był podłączony po przez kabel a nie WiFi :)
    4 razy wymiana Modemu, nic nie pomogło
    wymiana końcówek nie pomogło
    zakładanie przez serwisantów dławików nie pomogło

    ZaletyMiła obsługa klienta na infolinii.
    WadyWysoki i niestabilny ping
    Miejscowośćpoznań
  • ~Aciu / 2019-11-08 10:11:12
    Dostawcy internetu › Orange Neostrada
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam serdecznie. Po przeczytaniu waszych opinii wniosek nasuwa się taki. Orange odziedziczyła zadbaną i rozbudowywaną infrastrukturę po TP S.A. Orange zaś przez lata nie inwestowała w sieć zaniedbywała ją nie nierozbudowywana jej niekonserwowana straszliwie ją zaniedbując i stad efekty parametrów łączy telekomunikacyjnych. kolokwialnie mówiąc "z głó....... bata nie ukręcisz". posiadam do marca 2020roku umowę na internet do 10Mb/s. z jedyne 69,99 PLN. Na początku rozpoczętego świadczenia w porywach wiatru internet miałem 4,3Mb/s to był max. (pisze celowo (w porywach wiatru" bo mój internet jest wprost proporcjonalny uzależniony do warunków atmosferycznych tz. im gorsza pogoda tym gorszy internet(wiatr, deszcz, śnieg itp.), a jest to łącze kablowe a nie radiowe. Podejrzewam że Orange dostarcza do mojej miejscowości sygnał za pomocą drogi radiowej z poznania. To było 10 lat temu. Po rozszerzeniu oferty proponowanej przez Orange: Telefon, telewizja, internet zwiększyło się zapotrzebowanie na przepustowość sygnałów transmisyjnych, lecz Orange sprzedawało dookoła swoje usługi nie rozbudowując sieci, a i moja mała miejscowość przez ostatnie 20 lat powiększyła się z 12 do 24 tys. obywateli. Co za tym idzie obecnie mój internet w porywach wiatru osiąga 2,3 mb/s masz a jak włączę 4 komputery to transmisja spada do 1,2 Mb/s. O telewizji internetowej można tylko pomarzyć. Nie daj bóg jak moja żona chciał by ściągnąć firmową pocztę Internetu nie ma wcale. Dlatego też oby tylko do marca 2020 i mówię Orange z nie bywałą przyjemnością ŻEGNAJCIE papapapapapapapapap.
    ZaletyBRAK
    WadyStara przestarzała zaniedbana, niekonserwowane i nierozbudowywana infrastruktura odziedziczona po TP S.A.
    MiejscowośćMosina k/poznania
  • ~Adam / 2017-04-20 14:59:25
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 4.25 / 5
    Użytkuję internet 4 G LTE w Playu od kilku lat. Nie mam do niego większych zastrzeżeń, ale też znam realia i nie oczekiwałem nie wiadomo czego po internecie mobilnym. I z pełną świadomością nie wierzyłem w żadne opowieści o jakichś cudownych 50 czy tam 150 mb.
    Przetestowałem modem i routery zarówno w Warszawie, w małej miejscowości nad granicą polsko - ukraińską, Zielonej Górze, Gdańsku, poznaniu, Lublinie, leśniczówce pod Grudziądzem.
    Prędkości były różne od ok 2 mb po ok. 10 mb. Połączenie fakt ostatnio częściej jakoś zrywa się i w weekendy działa wolniej, ale wystarczy resecik znowu można działać przez jakiś czas (Aktualnie zastanawiam się nad zakupem anteny, może zwiększyłoby to trochę jakość i prędkość neta). Oglądanie youtube bez problemu. Pracuję długo więc z internetu mogę korzystać póżnymi nocami i w weekendy.
    Polecę ten internet użytkownikom którzy potrzebują go do pracy i do lekkiej rozrywki (typu oglądanie jutuba), czy w celach edukacyjnych . Nie gram on line więc się nie wypowiadam. Testowałem nocami usługę Play Now i nie ma problemu, stabilnie się ogląda te programy np Kino Polska czy ViaHistory. Jednak osoby które mają większe oczekiwania i często korzystają z netu mogą być zawiedzione prędkościami i możliwościami. No ale nie ma idealnego internetu.
    Ja Playa polecam.
    ZaletyW miarę stabilny internet dla niewymagającego użytkownika
    WadyObciążenie sieci w weekendy
    od lutego 2011 był Play Online, od września 2015 Play 4G LTE
  • ~Fliip / 2021-05-12 20:44:05
    Dostawcy internetu › Orange Światłowód
    Ocena: 4.00 / 5
    1. Do wszystkich którzy narzekają że wykupili 300 a mają 90 na testach - kupcie sobie lepsze karty sieciowe do komputera oraz lepszy kabel łączący router z komputerem.
    2. Pytaliśmy przy umowie oraz 2 innych pań czy monterzy są w stanie pomóc w montowaniu kabla w listwach. Panie zapewniały ze tak albo nie wiedziały. Telefonu do montera dać nie mogą. Monter nie dzwoni przed wizytą. Przyszedł z pistoletem na klej na gorąco, drabiną i kombinerkami. Listwy na ten klej nie trzymają się w ogóle. Montowanie kabla polega na smarowaniu gorącymi płatami kleju z pistoletu po ścianie "tak jak wyjdzie" i przyklejaniu do tego kabla. Myślę że zrobilibyśmy to lepiej sami, dziecko by zrobiło. pan się bardzo spieszył do kolejnego klienta. Wiercenie dziur, odpryski na ścianach, pył wszędzie, kładzenie kabla, kabel wisi na ścianie na glutach przezroczystego kleju. Klej po miesiacu sie zbija w kulki, nitki, i jak się pociagnie odpada ze sciany. Co chwilę znajduję grudki kleju odpadnięte na podłodze. DOBRA RADA: SAMI ZAMONTUJCIE SYSTEM LISTW DO KABLI ZANIM PRZYJDZIE MONTER......
    3. Przejście z neo 80 na światłowód 300. Przy zwykłych czynnościach jak filmy, utube, internet, widocznej różnicy brak. No chyba ze ktos duzo ściąga czy wysyła. Brak wyczuwalnego efektu wow. Poza dziwnymi efektami momentami podczas gier online.
    ZaletyDziała.
    WadyDziwne atrakcje w grach MMO i ziwne lagi które dotąd nie miały miejsca.
    Miejscowośćpoznań
  • ~Grzegorz / 2016-06-21 22:49:43
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.25 / 5
    Mojaza sytuacja wyglądała nstepująco: Byłem abonentem przez 2 lata. Pod koniec umowy zadzwonił konsultant z propozycją przedłużenia umowy. Był strasznie niedoinformowany, lecz oferta była ok. 30 zł 60Gb wszędzie i nielimitowany w zasięgu LTE. Warunek pozostawienie przy starym sprzęcie. Sprzet był stary, wieszał sie nie nie był mobilny. Poprosiłemo mobilny modem. Oczywiście UŻYCZENIE TO DODATKOWE 10ZŁ/mc.Razem wyszło 40zł/mc. I tak dobrze. Więc się zgodziłem. Co prawda dodatkowa kasa za ruter to złodziejstwo a router i tak trzeba oddać po zakończeniu umowy. Niestety internet w poznaniu po kilku dniach przestał działać. Zgłoszenia nie przynosiły żadnego skutku. Chamskie uwagi działu technicznego były denerwujące. Działo sie to na początku maja 2016. Do dnia dzisiejszego internet nie dział a BOK odpowiedzi nie udzielił w regulaminowym 30 dniach (konsultanci zawsze podkreślali, że mają 30 dni) Teraz jestem zbywany na zasadzie "nie bo nie". Oczywiście wcześniej wypowiedziałem umowę, bo z taką firmą to niech ich ch.... strzeli. Kupiłem może droższy ale pewny internet w orange. Dostałe za 49 zł tablet wartości 700 zł oraz router mobilny. I wszystko przechodzi na moją własność a nie jak w CP trzeba zwrócić.
    Chamstwo i brak szacunku do klienta. Mili są tylko gdy od nich kupujesz a potem odzywki i wymówki na poziomie przedszkola, z których nic nie wynika.
    Jakieś pytania to służę pomocą.
    Zaletynie działa
    Wadynie działa
  • ~JK / 2020-07-30 22:12:42
    Dostawcy internetu › T-Mobile Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę powiedzieć jednego dobrego słowa o tym usługodawcy. Internet działa - najlepiej w godzinach 2 w nocy 9 rano - ale co mi po tym jak w nocy człowiek śpi a rano idzie do pracy. W ciągu dnia, a zwłaszcza popołudniami i wieczorami to istny dramat, nawet poczty sprawdzić często nie mogę, a strony wczytywały mi się szybciej na modemie 56k niż na "LTE od t-mobile". O oglądaniu czegokolwiek wieczorem ze serwisów steamingowych można zapomnieć.

    Problem został zgłoszony do t-mobile, na co zostałem poinformowany że ich nadajnik/rozdzielnia nie wyrabia z ilością użytkowników, na pytanie co można z tym zrobić usłyszałem że nic.

    Modem jaki dostałem zaczął szwankować, zaniosłem do punktu naiwnie myśląc że dostane zamiennik na czas naprawy gwarancyjnej choćby - gdzie tam, odpowiedź: oni wysłać mogą, ale sam sobie muszę modem załatwić zastępczy.

    Trzymajcie się ludzie z daleka od tej różowej bandy oszustów i naciągaczy.
    ZaletyTeoretycznie brak limitów, które same w sobie w 2020 roku są śmieszne, teoretycznie tu ich nie ma, ale internet jak już działa to czasem zwalnia po przekroczeniu pewnego pułapu ilości danych.
    WadyZasadniczo wszystko - od obsługi po jakość połączenia
    Miejscowośćpoznań
  • ~Michał / 2018-02-14 13:42:55
    Dostawcy internetu › INEA
    Ocena: 1.25 / 5
    Umowę mam podpisaną na prędkość do 300 mb/s, ale niestety internet tak naprawdę działa bardziej po kablu podłączonym do komputera czy telewizora niż bezprzewodowo. Mieszkam w typowym bloku, mieszkanie 4 pokojowe + korytarz. Router mam zainstalowany na korytarzu, aby każdego pokoju była podobna odległość. Niestety często mam problem nawet z przeglądaniem stron internetowych, często nie mogę się połączyć z siecią, a już nie wspomnę jak zamknę drzwi do pokoju. Żeby sieć działa sprawnie powinienem wyjść na korytarz i tam jest ok. Konsultant na mój problem powiedział, że mam od nich najnowszy router dwu zakresowy i to na pewno wina zakłóceń innych sieci, i zawsze mogę wstawić router do pokoju w którym korzystam z internetu i będzie dobrze. Tylko co z innymi użytkownikami w pozostałych pokojach? Koń by się uśmiał. To mój stary router d-link sprzed 7 lat działa zdecydowanie lepiej sieć jest w całym mieszkaniu i nigdy bym nie uwierzył że można mieć problem z zasięgiem i stabilnością sieci. Podsumowując router Inei w zakresie działania bezprzewodowego jest do dup....., lepiej zainwestować we własny sprzęt lub iść do Orange.
    Wadyrouter w zakresie sieci bezprzewodowej ma tak słaby zasięg, że trzeba przy nim siedzieć aby można było normalnie pracować.
    Miejscowośćpoznań
  • ~Aga / 2018-07-27 13:57:14
    Dostawcy internetu › Netia Szybki Internet
    Ocena: 1.75 / 5
    Stanowczo ODRADZAM korzystania z usług Internetu i telewizji Netii w Krakowie! Usługa notorycznie przestaje działać średnio co godzinę, pół i tak oto nie działa ani Internet, a co za tym i TV. Problem zgłaszany kilkanaście razy, wciąż słyszę to samo, że to "awaria masowa" (to samo słyszałem od Netii mieszkając w poznaniu, kiedy notorycznie Internet przestawał działać w pracy, tak więc wnioskuję, że to stary trik i stałe wytłumaczenia w wykonaniu firmy). Po kilku dniach doszli do wniosku, że awaria leży po stronie elektryki, która to niby miała już zostać naprawiona. W dalszym ciągu jednak Internet szwankuje, a ja wiszę codziennie na infolinii przedstawiając problem na nowo i w kółko słyszę to samo, że "nie wiadomo kiedy", że "nie wiadomo co to". Rozumiem, że równie dobrze problem może trwać jeszcze pół roku albo i rok?! Żadnych konkretów, żadnych odpowiedzi. Porady konsultantów w stylu "a może powinien pan sobie kable poprowadzić do urządzeń po mieszkaniu". ?! Ludzie, jest XXI wiek, to nie Bangladesz, żeby sobie kable wieszać pod sufitem! Jeszcze raz ODRADZAM KAŻDEMU, kto choćby zastanawia się nad umową z Netią, ja na pewno przedłużać jej nie będę i poważnie zastanawiam się nad zerwaniem jej w postępowaniu konsumenckim!
    MiejscowośćKraków
  • ~Niezadowolona / 2021-04-16 02:35:46
    Dostawcy internetu › INEA
    Ocena: 1.50 / 5
    W Inei jesteśmy już (niestety) kilka lat i praktycznie od początku skarżymy się na brak płynności internetu.
    Częste rozłączanie, nagłe skoki pingu, utraty pakietów.
    Po dodzwonieniu się na infolinię usłyszeliśmy, że winny jest router i że kogoś podeślą wymienić - niestety nic to nie dało, więc postanowili, że wymienią nam go jeszcze 2 razy, za każdym razem wciskając nam "lepszy" router, który nie przynosił żadnych efektów.
    Ostatecznie na infolinii dowiedzieliśmy się, że - zacytuję - "być może laptop jest za dobry i za szybki i internet po prostu nie nadąża." Szkoda tylko, że internet "nie nadąża" na wszystkich urządzeniach w domu. :)

    Niedawno postanowiliśmy wybrać się do nich osobiście i pokazać im zrzuty ekranu na których zmierzona została prędkość internetu, usłyszeliśmy tylko "ojej, faktycznie słabo" i ponowną chęć wymiany routera.


    U znajomej podczas zakładania światłowodów pracownik przewiercił kabel i o niczym nie poinformował, teraz są bez światła w jednym pokoju, a Inea umywa od tego ręce.
    ZaletyZdarzy się, że działa dobrze,
    Wadyale więcej go nie ma niż jest.
    Miejscowośćpoznań
  • ~Chriss / 2018-04-02 12:52:30
    Dostawcy internetu › Orange
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet biurowy na firmę 500GB transferu LTE.
    Przez pierwsze pół roku chodził 30-40Mb/s DL i UL, później prędkość co kolejny miesiąc spadała w szybkim tempie.
    Obecnie prędkość DL:max 4Mb/s UL:max 5Mb/s, choć bardzo często prędkość DL i UL spada poniżej 1Mb/s i wtedy niemal zawsze nie nadaje się do użytku.
    Składałem kilka już reklamacji, przyznali mi rabat jednorazowy 20PLN, uznali, że stacja bazowa BTS jest przeciążona i nic nie da się zrobić. Na informację, że zerwę umowę zagrozili wysokimi karami umownymi. Mam ich internet mobilny na 3 urządzeniach, zasięg wszystkie kreski lub jedna mniej od maksymalnego, transfer na wszystkich urządzeniach zbliżony (router na strychu, pozostałe testy na strychu lub na wysokości gruntu) a na infolinii wmawiają, że mi zasięg spada, lub problem ze sprzętem albo kartą SIM dlatego taki niski transfer. Stanowczo wszystkim odradzam, niestety!
    ZaletyDosyć dobry sprzęt do usługi router Huawei B315s-22
    WadyBardzo niski transfer, przeciętna cena, brak możliwości rezygnacji w przypadku drastycznego spadku transferu z winy operatora przy długiej umowie na 24 m-ce.
    MiejscowośćGowarzewo koło poznania, Wielkopolska
  • ~Krzysztof / 2018-03-10 13:07:27
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza siec w Polsce, obsluga w salonie King Cross Marcelin poznań i Stary Browar poznań nie jest zaznajomiona z taryfami, nie potrafią w niczym pomoc. Usluga sprawdzania stanu konta w kodzie *101# nie jest uaktualniana, wprowadza to w błąd urzytkowników, którzy nie znają swojego faktycznego stanu konta. Zasięg w taryfie play internet na karte( taryfa pozbawiona roamingu) na poziomie dwoch kresek w poznaniu (duze miasto). Obsluga call center to jakas pomyłka, podobnie jak Ci w salonie - przyjmuja tylko zgloszenie o problemie, przesyłają do jakiejś anonimowej centrali, ktora pozniej za ich posrednictwem informuje o tym, ze wszystko jest w porzadku, a zgloszenie jest nieuzasadnione. Lubią w ten sposob raz na jakis czas zabrac komus 30 zl i zaslaniac sie jak wyzej, w koncu klient niema dostepu do baz danych operatora wiec niema na nic dowodow. Ta siec to zwykly szwindel, skoro ma taka popularnosc, szczegolnie, ze reklamuja ja pseudoaktorzyny i gwiazdeczki tego kraju wykreowanych dzieki ukladom z paroma wplywowymi ludzmi w tym kraju to napewno i ona jest wykreowana przez takie ukladziki :) co do innych sieci, mam seiadomosc tego, ze moga funkcjonowac podobnie, taka branza ;)
    Miejscowośćpoznań
  • ~mm150 / 2017-10-12 16:08:43
    Dostawcy internetu › INEA
    Ocena: 3.75 / 5
    Jestem posiadaczem Inea od ponad 7 lat ,pewnie że czasami coś nie grało,ale jeśli człowiek zgłasza ,tak jak ja i tak długo aż w końcu zrobili po 6 wezwaniach to od 3 lat jestem zadowolony, teraz pakiet 250 Mb po kablu,cena 69 trochę dużo zważywszy na prędkość która zawsze jest oszukana,ale po WiFi na routerze Cisco ciągnie do 6 Mb więc w miarę,po kablu dużo lepiej ale chyba 30 MB chyba raczej nie przekracza ,bo twierdzą że prędkość to 250/8 wtedy niby wychodzi faktyczną prędkość,dla mnie to poprostu oszustwo i tyle,ogolnie teraz działa to ładnie,obraz HD jest super i raczej bym polecał,co do salonu na Polnej w poznaniu to Masakra od początku jak wziąłem Inee,tam nigdy nic dodatkowo mi się nie należało po zmianie salonu kilka dodatkow w cenie ,i to jest dziwne,co salon inaczej gadają,trzeba się o swoje bić,płace-rzadam ,pozdrawiam i polecam.
    ZaletyDziała dobrze i internet i tv
    WadyCzasem sporadyczne przerwy ale ogólnie ok
    Internet mój 250 Mb cena 69 zł ,TV cena 59 zł router w modemie Cisco 1 zł WiFi co miesiąc
  • ~Andrzej / 2020-07-16 14:20:37
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet dzisiaj na pakiecie podstawowym, który teoretycznie zapewnia prędkość 2 mb/s , istnieje tylko w teorii, jak internet zwalnia to jego prędkość to 300kb/s a to i z przerwą sygnału.W ulubiony tytuł nie pograsz , teoretycznie o godzinie 12 tej ludzie są w pracy ,więc nie powinno być problemu żadnego z połączeniem a jednak jest. Rozmawiałem z konsultantem i na pewno pan miał wyjątkowo zły dzień, zachowywał się arogancko i butnie, jak ktoś za karę by dał mu pracę a klienci to jak śmią w ogóle dzwonić do niego.
    Nie działa internet za , który płacę, szkoda myślałem że przedłużę umowę, ale pan konsultant zachęcił Mnie do zmiany zdania, za co jestem paradoksalnie mu bardzo wdzięczny. .
    ZaletyUmowa się kończy, niedługo
    Konsultant zachęcający swoim zachowaniem aby więcej nigdy nie korzystać z usług Cyfrowego Polsatu
    Wadyzasięg
    prędkość
    jakość działania
    jakość "obsługi" telefonicznej konsultanta
    Miejscowośćpoznań
  • ~marchm1 / 2016-12-18 12:21:56
    Dostawcy internetu › Orange
    Ocena: 2.25 / 5
    Zwiedzony wynikami speed testu spodziwałem się po sieci orange lte czegoś dobrego. Niestety rzeczywistość była dla mnie brutalna. Fluktuacje prędkości transferu są tak zmienne, że aż nie do wytrzymania. Akurat mieszkam w dzielnicy poznania, która obfituje w różnych przedsiębiorców, a co za tym idzie, posiadaczy telefonów orange. Niestety efektem tego jest wąskie gardło możliwości sieci lte dla wszystkich jednocześnie. W okresie wzmożonego ruchu internetowego transfer spada praktycznie do zera. Miałem poprzednio Play lte i z końcem umowy zacząłem narzekać, bo wahania były również niemiłosierne, jednak działały. A w orange nic nie działa. Nie dajcie się nabrać! W dużych aglomeracjach ten internet nie działa! Jeśli ktoś ma taką możliwość to linia światłowodowa daje dużo zadowolenia. Jeśli nie, tak jak na przykład ja, postawiłem na internet radiowy. Jestem mega zadowolony. Mój ping 11-17 ms, prędkość pobierania 55-95 Mbits, prędkość wysyłania 8-28 Mbits.
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
  • ~mm150 / 2018-08-14 22:21:55
    Dostawcy internetu › INEA
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam ,mam łącze z INEA internet 250 Mb chodzi w miare ,czy mam predkość jaka powinna być,nie wiem jadę po WiFi syn ma po kablu,wymiana modemu 1x ,6x technik w domu,zawsze jakies problemy były, od dłuższego czasu działa to jakoś ,ale co jakiś czas trzeba resetowac modem bo sie rózne jaja dzieją ,zwalnia, itp.Ogólnie nie bardzo są nastawieni do klienta ,choć mi jakoś w miare usterki usuwali i próbowali kity różne czasem żenić,a że nie jestem ułomny i znam się coś na internecie i elektronice no to niestety sprawdzałem przy techniku co robił i jak zrobił,ogólnie jestem zadowolony teraz z działania ,jedyne co mnie wkurza to wysoka cena inernetu 69 zł a znajomy ma ten sam i płaci 39 zł (widziałem rachunek jego na własne oczy) czyli prosty wniosek INEA rznie swoich klientów!!!!!!
    Zalety250 Mb starcza do wszystkiego na kilka urządzeń
    Wadyproblemy z WiFi ,trzeba resetować modem co jakiś czas! modem CISCO.
    Miejscowośćpoznań
  • ~Budzaj / 2021-06-16 21:56:48
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem użytkownikiem z stolicy Wielkopolski. Na tym obszarze ich usługi są makabryczne. Internet nadaje się tylko dla osób, które nie potrafią nic z nim zrobić. Ping niestabilny, prędkość łącza również, a nawet i z renderowaniem filmów w HD jest często problem. Zatem nie da się z niego zrobić praktycznie nic za wyjątkiem przeglądania stron. Telewizja również jest na tak samym niskim poziomie. Częste zmiany częstotliwości programów ich rotacja oraz szumienie obrazu... Z tym spotkasz się nie raz. Pomoc techniczna jest równie przydatna. Online nie ma pojęcia co się dzieje zaś osobista hmm... Pan przyjechał/ coś tam zmierzył ( częstotliwość nadawania sygnału oraz jego straty) nie znalazł nieprawidłowości, stwierdził, że sieć jest obciążona i zniknął zaś problem został jeszcze przez długi czas.
    ZaletyW sumie nie znalazłem
    WadyInternet 1/5 - niestabilny, ultra wrażliwy
    TV 2.5/5
    Miejscowośćpoznań
  • ~Aciu / 2019-11-08 08:27:35
    Dostawcy internetu › INEA
    Ocena: 4.25 / 5
    Witam serdecznie,jak wcześniej wspomniałem w mojej miejscowości Inea zakłada światłowodową sieć internetową w ramach projektu POPC.
    Firma podwykonawcza w sierpniu br. rozpoczęła wykopki na ulicy.
    7 listopada po wizycie instalatora internet ruszył. W moim przypadku jest to opcja internetu "SYNCHRONICZNEGO" 300/300 Mb/s. Internet po różnych testach śmiga stabilnie trochę szybciej niż 300/300Mb/s jet to ok 320/330Mb/s.
    Jestem bardo zadowolony jak na razie z tego łącza. Koszt miesięcznego rachunku to ok 74 PLN. Orange i inna konkurencja jest pozamiatana bez szans na takie warunki w mojej lokalizacji. Orange jak i konkurencja oferuje "Nie SYNCHRONICZNY" internet 300/50Mb/s to koszt ok 92 PLN a nie jak podają w reklamach 59,99PLN (dzierżawa łącza to ok 12 PLN dodatkowo + opłata przejścia na światłowód, przyłączeniowa ok 40 PLN itp.). Pozdrawiam.
    Pozdrawiam.
    ZaletySzybki stabilny internet
    MiejscowośćMosina k/poznania
  • ~Miki / 2017-04-24 22:13:19
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga firma Play oszukuje klienta za pośrednictwem swoich przedstawicieli. Jak? W skrócie, żeby nie opisywać całej historii, wkręca cię w salonie na "bardziej korzystną formułę" która w efekcie okazuje się Bardzo Niekorzystną Formułą. I - uwaga - umowę z internetu można rozwiązać w ciągu 2 tygodni. Tej z salonu - wcale. Poszedłem do salon, żeby uzyskać pomoc, a dostałem wkręt na dwa lata. W sumie - cholerne sku...y, które mają w du..ie procedurę reklamacyjną. Wypisuję się przy najbliższej okazji, bo ani konkurencyjni, ani tani. Ostrzegam i nie polecam!
    ZaletyBrak, choć kiedyś byli tańsi od reszty.
    WadyNie są tańsi ani bardziej konkurencyjni. Wykorzystuję kruczki by naciągnąć klienta na przymusową 2 letnią umowę. Brak możliwości rezygnacji z produktu i gównianej umowy. NIekompetentni i niewiarygodni sprzedawcy w salonie działający na szkodę klienta.
    w poznaniu
  • ~Intermaqu / 2017-06-26 15:59:37
    Dostawcy internetu › Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Moja opinia jest jednoznaczna.
    KTO MA WYBÓR NIECH SIĘ TEGO NIE DOTYKA.
    TOTALNA Tragedia. Przez pierwsze 2 tygodnie internet był nawet 6-8 Mb/s Nie było jeszcze aż tak źle.
    Natomiast Po okresie testowania transfer internetu magicznie zmalał ale nie do 5 czy 4 Mb/s
    tylko do 0,5 czy 0,4 Mb/s. Nie jestem w stanie pobrać nowej gry ze steam. 24 h temu kupiłem Lord Of The Fallen.
    Całą noc pobierałem i co z 10 GB pobrałem 2 (przez 15 h). Najniższy wynik który udało mi się osiągnąć to było 0,04 Mb/s. Teraz pobieranie na steam nie przekracza 60 KB/s. Wspomnę tylko że płacę za internet i telewizję 100~ zł A internet miał być do 130 Mb/s a nie poniżej 1. Dla niedowiarków wysyłam link do screena z testów ze strony speedtest.pl : https://scr.hu/6XJL6q
    TYLE W TEMACIE. TRZYMAJCIE SIE OD TEGO Z DALEKA
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK
    WadyWSZYSTKO CO SIĘ DA
    2 miesiące W poznaniu :/
  • ~PoZ / 2016-04-21 11:56:22
    Dostawcy internetu › INEA
    Ocena: 3.00 / 5
    Mieszkałem w poznaniu w wynajmowanym mieszkaniu i internet miałem w cenie wynajmu. Prędkość między 6-10 Mb/s. Na temat warunków umowy nie wiem nic, bo nie miałem wglądu do tej umowy. Kilka razy była jakaś zawiecha od 5min. do 30min. ale ogólnie to nie narzekałem. Później w mojej miejscowości założyli światłowód i naganiacze z Inea przychodzili praktycznie codziennie i namawiali na podpisanie umowy. Problem w tym, że mam już internet LTE w Play za 45zł. bez limitu GB do 100 Mb/s, podłączony do routera, a w Inea proponują mi do 100 Mb/s za 69,90 zł plus jeszcze opłata aktywacyjna. Oferta cenowa jest sztywno ustawiona, a Inea nie jest elastyczna. Światłowód jest w każdym domu, ale w okolicy z internetu Inea korzysta chyba z 5 osób. Jak obniżą cenę to może też skorzystam. Na chwilę obecną Inea nie ma mi nic do zaoferowania.
    ZaletyMniej więcej stała prędkość internetu
    WadyZbyt drogi abonament 69.90zł. Mam LTE za 45 zł. bez limitu, więc z czym do ludzi?
    Jak Inea obniży abonament do przyzwoitej ceny to może skorzystam.
  • ~Mikolaj1967 / 2018-03-16 08:49:50
    Dostawcy internetu › INEA
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszystko jest dobrze jak starają się pozyskać klienta. W momencie awarii bardzo długi czas oczekiwanie na technika. W 21 wieku przy płaceniu za rachunki niemałych pieniędzy czas oczekiwania na technika to 4 dni przez cały weekend. Na infolini może i mili ludzie ale nic ci nie pomogą. Jestem związany z nimi umową lecz po zakończeniu rezygnuję. Więc zastanów się zanim podpiszesz z INEA umowę. Mieszkam w bloku i podczas podłączenia kablówki został mi odcięty sygnał telewizji zbiorczej bo panowie podłączyli się wykorzystując przewód który był oryginalnie zamontowany w ścianie i teraz nie mam też telewizji analogowej. Czyli nie korzystasz z ich usług to nie masz telewizji wcale.
    ZaletyJak działa to się ciesz.
    WadyBardzo długie oczekiwanie na usunięcie usterki.
    Miejscowośćpoznań
  • ~Daro / 2017-02-12 15:39:59
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 3.25 / 5
    Ogólnie nie jest źle, ale ostatnimi czasy prędkość internetu w Play to jest lekko mówiąc żenada - a dlaczego, w umowie jest zapisana prędkość do 70 Mb/s, okej, "do" sławny zabieg marketingowy, no ale np. w Malborku przeważnie udaje się choć połowę tego transferu osiągnąć, co i tak nie jest najlepszym wynikiem, no ale 20-30 Mb/s wygląda znacznie lepiej niż wyniki z dzielnicy Śródmieście, Osiedle Ołbin we Wrocławiu, gdzie prędkość pobierania wynosi (przy tym samym urządzeniu i internecie), uwaga 1 Mb/s czasem 2 lub 3 Mb/s!!! - Paranoja, szczególnie że płaci się za to 49,99 PLN.
    ZaletyCena
    WadyBardzo niska prędkość transferu, słaby zasięg (szczególnie na trasie kolejowej Wrocław - Leszno - poznań i Bydgoszcz - Tczew
    Od samego początku istnienia Play Online