Po ostatniej burzy wystąpiły problemy z dostępem do internetu, przysłali w piątek "technika' z Orange, który miał taką wiedzę, że sprawność modemu sprawdzał na zasilaczu od telewizji satelitarnej z innej firmy, który przy okazji zwinął mi z mieszkania. Stwierdził, ze zasilacz nie został uszkodzony i wymienił modem, który notabene podłączył do zasilacza z NC+ o większej mocy i pewnie sam go uszkodził. Po czterech dniach oczekiwania nadal mój zasilacz nie został zwrócony, mimo że na infolinii zgłoszenie przyjęto jako pilne. Infolinia poinformowała, ze nie ma kontaktu do technika. Ciekawe, co w przypadku kradzieży bardziej niż zasilacz cennych przedmiotów. Połączenie z infolinią to 40 minut oczekiwania na kontakt. Lekceważący stosunek do klienta, o kompetencji pracowników nie wspomnę. ZaletyBrak
WadyNiekompetencja pracowników, wysoka cena za tak marne usługi, słaba obsługa klienta
Miejscowośćgdynia