-
~Andrzej / 2016-10-22 09:37:08
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Co do zasady wszystkie usługi działają naprawdę ok. Kwestia ceny faktycznie pozostawia wiele do życzenia, ale w Łodzi jest dużo miejsc gdzie toya jest jedyną alternatywą, dla nadal kiepskich łącz byłego TPSA i strasznie wolnej rozbudowy sieci światłowodowej dlatego dyktują warunki. To co w firmie dla mnie przynajmniej jest nie do przyjęcia to obsługa klienta na poziomie zerowym. Dotyczy to zarówno BOK stacjonarnego jak i Infolinii. Obie przerzucają się wzajemnie odpowiedzialnością za wprowadzanie w błąd klienta. W Stacjonarnym BOK kolejki jak za komuny. Na komentarz o niedoszacowaniu liczby pracowników usłyszałem kiedyś "Nasi klienci lubią nasze kolejki". Umowy skonstruowane w sposób dziwny. Jeżeli nie przedłużasz umowy na warunkach zaproponowanych przez toya przechodzisz na warunki "niepromocyjne", jeżeli natomiast chcesz skorzystać z innej promocji (bo np. oferta operatora na przedłużenie jest droższa i mniej korzystna niż Twoja dotychczasowa umowa czy to okresem zobowiązania czy to ceną) musisz PRZESTAĆ BYĆ KLIENTEM FIRMY na 2 PEŁNE MIESIĄCE. Serwisowanie udostępnionego sprzętu również problematyczne, u mnie doszło do skutku po 6 miesiącach, dwóch reklamacjach i groźbie wypowiedzenia umowy z winy operatora. Teraz ponownie czekam na podłączenie usług toya (modląc się by w czasie trwania umowy pojawiła się alternatywa dla usług tego operatora - światłowód). Jak łatwo zgadnąć w BOK powiedzieli jedno, monter nie pojawił się w terminie, a po interwencji na infolinii jak zwykle stara śpiewka "został Pan wprowadzony w błąd, zgodnie z regulaminem mamy 14 dni na podpięcie usługi". 14-dni w dzisiejszych czasach to bardzo długo, a biorąc pod uwagę fakt, że instalację toya w domu już mam i trzeba tylko puścić sygnał i przełączyć coś w skrzynce na korytarzu to w ogóle niezrozumiałe. Komunikacja wewnątrz firmy leży i kwiczy. Podsumowując. Jeżeli już masz usługi to generalnie działają bez większych problemów, ale jeśli ten już się pojawi to czeka Cię mnóstwo nerwów. ZaletyDobre parametry usługi
WadyStosunkowo wysoka cena
Obsługa klienta na zatrważająco niskim poziomie
problemy z terminowym serwisowaniem sprzętu
Z usług toya korzystałem przez 4 lata przedłużając umowę. Teraz po 2 miesiącach oczekiwania "w kącie" podpisałem umowę studencką i czekam na podłączenie usług, które miało być przedwczoraj.
-
~L'Owca / 2021-01-03 01:40:07
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Posiadałem ich internet przez parę lat, następnie zmieniłem dostawcę. w tym celu odstałem pół dnia w kolejce (!!!) i przy zamykaniu umowy panienka mi mówi że mam złotówkę do dopłacenia. nie wiem z czego wynikała ta złotówka bo dzień wcześniej otrzymałem fakturę z wyrównaniem, którą spłaciłem przed ustawieniem się w kolejce do zamknięcia umowy. Kolejnego dnia (po sprawdzeniu wszelkich kwót i uwzględnieniu wg mnie nienależnej kwoty (niewielka wiec po co się kłócić) zamknąłem umowę (tym razem panienka nie miała uwag więc nie było już żadnych zaległości... jakież było zdziwienie gdy po 5 latach przyszedł mail od WINDYKATORA! toya sprzedała moje nie istniejące długi trzeciej firmie - bez wcześniejszego maila, listu, telefonu w celu wyjaśnienia ewentualnych braków (a przecież 2x zamykałem umowę bo raz babka doliczyła się złotówki nie zapłaconej).
Windykator zażądał odsetek, i opłaty manipulacyjnej więc za 0 zł zaległości (a ok 1 zł zaległości wg informacji windykatora) miałem do spłaty ok 300 zł.
Na całe szczęście windykator wysłał list po czasie przedawnienia więc mógł sobie palcem w d... pogrzebać ale odradzam TOYĘ każdemu! Mają burdel w papierach że gdyby im kontrolę zrobić to by się zwinęli z rynku tego samego dnia, do tego kombinują jak wyciągnąć od klienta niezasłużone pieniądze (po co? czy nie lepiej mieć zadowolonego klienta który będzie płacić kolejne 2 lata "zaobrączkowania".) Ja już do Toyi nie wróciłem, choć Internet stacjonarny przydałby mi się znowu, i wolę korzystać z limitowanego internetu operatorów mobilnych niż zapłacić tym złodziejom znowu.
UWAŻAĆ na podpisywane umowy, na wszystko zbierać "haki" i dowody bo to firma oszustów i złodziei. tzw monopolista który lewymi sposobami wygryzał dawniej innych operatorów z osiedli a teraz korzysta ze swojej pozycji na rynkuZaletyw miarę stabilny internet (dawniej)
Wadyburdel w papierach za który płacić ma klient
sprzedawanie nieistniejących długów innym firmom
wykorzystywanie pozycji monopolisty
naciąganie klientów
MiejscowośćŁódź
-
~Radder / 2016-11-24 13:24:27
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Zgadzam się z jednym z przedmówców, jeżeli masz już aktywowaną usługę w toya (Łódź) to jest zazwyczaj ok, bardzo rzadko zdarzają się przerwy, awarie. Problem zaczyna się wtedy kiedy kończy Ci się umowa. Podczas rozmowy o przedłużeniu umowy traktują klienta jak zło konieczne dają gorsze warunki niż te które są aktualnie dla nowych klientów dlatego nie przedłożyłem umowy z toya na internet i raczej tej usługi od nich już mieć nie będę, nowy operator jest ok...ale na internet mam alternatywę ale na telewizję niestety nie do tego dochodzi brak jakiejkolwiek informacji o tym że umowa zbliżasz się do końca ani tym bardziej info o ofercie. teraz już wiem czemu nie dzwonią bo nie mają żadnej oferty dla obecnych klientów. Generalnie umowa przechodzi na czas nieokreślony i cena wzrasta o kilkadziesiąt procent. Jeżeli chcesz korzystać z promocyjnej oferty to musisz wybrać pakiet wyższy (patrz droższy) ja mam pakiet wygodny w ramach umowy na dwa kolejne 2 lata pan kierownik BOK zaproponował mi za ten pakiet 49 pln dla porównania aktualnie w promocji jest za 34,90. i tu pozostaje pytanie jak bardzo toya żeruje na swoich dotychczasowych klientach, Niestety na moim osiedlu nie mam innej alternatywy ale poczucie że jestem traktowany jak frajer sprawia że przeboleje bez telewizji te dwa miesiące, albo przejdę na tv naziemną. Generalnie jak jesteś obecnym klientem z wizją kończącej się umowy i braku chęci na wydawanie kasy na droższe pakiety to serdecznie współczuję.
Zaletyniezbyt częsty kontakt z BOA
Wadybrak sensownej oferty dla obecnych klientów,
-
-
~Biś / 2020-03-11 01:20:09
Dostawcy internetu › Toya (internet)
W styczniu rozwiązałam umowę na Internet i HBO GO. Niby spoko, pan miły i zostałam zapewniona, że na koniec lutego sygnał wyłączą i będzie tylko jedną faktura, więc ok. W tym miesiącu niemiłe zaskoczenie, pojawiła się faktura za HBO GO. Zadzwoniłam na infolinię, przedstawiam sprawę i słyszę, że tak rezygnacja jest i wszystko ok., ale się faktura wystawiła i pada pytanie czy ja mam jakiś problem z tym, żeby zapłacić. No oczywiście, że mam, bo jakim prawem jeszcze mi naliczyli opłatę za coś z czego zrezygnowałam i czego nie mam. Paniusia powiedziała, że zgłosi sprawę do działu windykacji, żeby anulować fakturę i otrzymałam wiadomość, że mimo wszystko faktura będzie sobie wisieć. W takiej sytuacji poprosiłam o pisemne potwierdzenie anulowania i dowiedziałam się, że toya takiego czegoś nie wystawia i nie wysyła, bo nie, a jak coś to mam nagrywaną rozmowę. To jest kpina!!! I co za pół roku dostanę zawiadomienie, że jednak mam zapłacić? To nie jest pierwsza taka sytuacja. Kiedy skończyła mi się promocja i weszły ceny standardowe zadzwoniłam na infolinię, zapytalam o rachunek i ku mojemu zaskoczeniu pani powiedziała mi, że do mnie dzwonili, nawet podała mi numer telefonu, pod który dzwonili, szkoda tylko, że to nie mój numer. Pani mi powiedziała, że odebrał jakiś Pan i żebym sobie zadzwoniła i zapytała dlaczego nie podał mi informacji, że dzwonili. ZaletyBrak
WadyNiemiła obsługa klienta
MiejscowośćŁódź
-
~eolson / 2021-04-02 20:35:05
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Mam podpisaną umowę na internet już w trzeciej lokalizacji w centrum Łodzi, obecnie jeszcze stara oferta 250, tyle właśnie leci po kablu widać że by się bujnęło dalej ale 260 to zarejestrowany max, router z funkcją WiFi Aris to wielki klunkier który nie potrafi dać stabilnego sygnału w 100m mieszkaniu więc konieczne było wyłączenie w nim funkcji WiFi a dołożenie własnego routera które bez problemu sprawę ogarnia. Tak więc koniecznie bierzcie sam modem kablowy bo jest malutki i dołóżcie za nim swój router WiFi.
Awaria przez prawie 6 lat była jedna ale spowodowana brakiem zasilania w całym kwartale więc to nie ich wina.
Czekam bo od 11.04.2021 będzie w Łodzi nowa oferta więc będę chciał przedłużyć umowę zmieniając ofertę na nową, obecnie płacę 64zł za starą ofertę 250 co cenowo nie jest szałem, niemniej jednak jest stabilnie i bez żadnych limitów bo statystyki zużycia danych mam na poziomie 600-900 GB / miesiąc, faktycznie kiedy równocześnie pracuje 5-6 urządzeń to prędkość 250 jest zbyt mała. Ogólnie mogę polecić usługę internet, pakietów tv od nich nie posiadam gdyż są cenowo niekonkurencyjne a ich dekodery mają takie zawieszki jakbg miały po 20 lat, tak też wyglądają bo wydawane są z odzysku po innych abonentach. ZaletyStabilność
Deklarowana prędkość jest cały czas dostępna.
WadyCena jest mało konkurencyjna.
Ogromne routery ze słabym WiFi
MiejscowośćŁódź
-
~edek / 2017-08-02 14:41:48
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Pan przedstawiciel mimo wielokrotnych pytań wprowadził klienta w błąd że umowa na internet studencki (po zaznaczeniu opcji by się nie odnawiała) sama wygaśnie po 9 miesiącach. Wygasła ale promocyjna cena a umowa przeszła w nieterminową z ceną + 100%. Pani z infolinii jak jeszcze było ponad miesiąc do końca (i można było złożyć wypowiedzenie) zwodziła że nie ma ofert na przedłużenie bo za wcześnie. Jak się pojawiłem w biurze obsługi klienta ostatniego dnia umowy to niemiła baba z satysfakcją dziką stwierdziła, że albo se wezmę wyższą ofertę promocyjną(za wyższą opłatę )albo będę płacił dwa razy więcej. I to jest stała polityka tej firmy jak najwięcej kasy wyciągnąć od klienta. I co wziąłem? Rozwiązałem umowę - zapłacę za jeden miesiąc dwa razy więcej ale nie jestem frajerem i doić się nie dam. STUDENCI!!!!! zastanówcie się dwa razy czy wam się to opłaci- konkurencji nie brakuje mimo, że niby jest drożej. Liczy się końcowy rachunek....Zaletyklimatyzacja w biurze obsługi
WadyChamska obsługa - wypacykowana gruba blondyna w BOA Łódź-Centrum
ul.Podrzeczna - niegrzecznie odnosząca się do klientów
nigdy więcej toy toya. Myślałem, że czasy umów konstruowanych tak by klient nie wiedział o co chodzi minęły.... OMIJAĆ z DALEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
~Janinka / 2021-03-01 12:52:14
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Mam internet w toya od 2 lat. Przez te dwa lata zdarzyło się kilka awarii, kilka razy konieczne było resetowanie routera, ale ogólnie bez dramatu. Obsługa techniczna sympatyczna (z jednym wyjątkiem), ale niestety czasem udzielali sprzecznych informacji, raz zostałam także wprowadzona (w dość istotnej kwestii) w błąd, więc nie mogę wystawić pozytywnej oceny.
Wystawiam im negatywną opinię za traktowanie klienta przy przedłużaniu umowy. Ich propozycje to: internet tej samej prędkości za 10 zł (!) drożej, internet dwa razy szybszy (300mb/s) za 5 zł miesięcznie drożej + 20 zł opłaty aktywacyjnej (co będzie aktywowane?) oraz droższe pakiety, ale bez opłaty aktywacyjnej. Na dodatek pani z którą rozmawiałam była bardzo niezadowolona, że musi mi opowiadać o ofercie. Nie wiem kogo toya zatrudnia w call center :D Zero podpowiedzi, zero propozycji, wybiórcze przedstawianie oferty, no generalnie traktowanie rozmówcy jakby przeleżał pod lodem pół wieku i musiał sobie zasłużyć na łaskę konsultanckiej uprzejmości.
Podsumowując - mają gorsze pakiety niż konkurencja (nigdzie indziej nie widziałam nawet pakietu 100mb/s, a w toya wciąż dostępny) w wyższych cenach i na dodatek obecnych klientów traktują jak zło konieczne. MiejscowośćŁódź
-
~Anna / 2017-11-24 16:32:34
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Zdecydowanie nie polecam internetu ani telewizji. Generalnie dużo oferują, ale w praktyce wychodzi tragedia głównie za sprzętów które oferują. Mam w domu dwa dekodery i jeden router wifi i z każdym (!) z tych sprzętów miałam problemy.
Przez rok kontaktowałam się z infolinią techniczną około 10 razy. Ich technik przyjeżdżał już kilka razy (co jest dla nas bardzo uyciążliwe, zwłaszcza, że to on dyktuje warunki spotkania) i za każdym razem zamiast wymienić sprzęt, to go naprawia. Skutkiem czego za jakiś czas znowu nie mamy internetu/telewizji.
Masakra!
Na infolinii nie informują, jaka jest opłata za wcześniejszą rezygnację z usłu i tzreba udać się do biura, gdzie zawsze są mega kolejki.
Naprawdę przeklinam dzień, w którym podpisałam z nimi umowę.Zaletybrak
Wadyinternet muli
stare, psujące się dekodery
zawodne rutery
niemiła obsługa
pomoc jedynie prowizoryczna
MiejscowośćŁódź
-
~Jarek / 2020-11-23 13:43:52
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Okropny zasięg, w pokoju oddalonym około 3 metry od routera cały czas problemy z połączeniem i maksymalnie 1 kreska Internetu. Dodatkowo ciągle jakieś "remonty" przez które nie ma Internetu, zamiast przeprowadzać prace naprawcze w godzinach wieczornych, kiedy osoby pracujące zdalnie kończą już pracę a uczniowie lekcje, prace te są prowadzone jeszcze przed południem, przez co nie można normalnie pracować. Przez nieprzemyślane działania dostawcy i tragiczny wręcz zasięg routera córka nie może normalnie uczestniczyć w lekcjach zdalnych. Odradzam wszystkim kupno Internetu od tego dostawcy.Zaletybrak
Wady- koszmarny zasięg
- przerwy w dostawie Internetu w godzinach pracy
MiejscowośćŁódź
-
~Matz / 2018-10-04 12:15:07
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Zacznę od fatalnej obsługi w Biurze na Przybyszewskiego. Niekończące się kolejki. Przemądrzała, niesympatyczna cwaniara po drugiej stronie biurka.
Kolejny raz przedłużenie umowy skutkuje tym, że muszę ponieść dodatkowe koszty. A dlaczego? Bo oferta, którą posiadałem była "bonifikowana" z tryliarda złotych na te trzydzieści kilka.
Nikt z firmy nie zainteresował się przedłużeniem świadczenia usług ponieważ nie jest to w ich interesie. Klient frajer zapłaci więcej i luz. To jest patologia.
Tak więc mimo zapewnień, że oddzwonią z ofertą nikt ze mną się nie skontaktował. W telekomach jest nie do pomyślenia.ZaletyByło miło
Wadyale się skończyło.
MiejscowośćŁódź
-
-
~Zwalniacz Modemowy / 2021-09-02 18:11:53
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Zmieniłem pakiet na wyższy 100Mb bo zwalniało przy 5 komputerach.
Jak się okazało modem toya zmienia szybkość do mojego routera na 10Mb po krótkim czasie.
Zmieniłem router na nowszy 1000Mb , kabel na porządny i to samo.
Do komputerów z routera po kablu mam 1000Mb i nie zmienia prędkości na wolniejszy.
Ci którzy maja 100Mb a na teście poniżej 10 to radze sprawdzić z jaką prędkością łączy się modem z routerem/komputerem po jakimś czasie od restartu modemu.
Jak bym tego nie wyczaił to bym dalej płacił za 100mb a dostawał 10Mb bo modem z 2013 nie ma ochoty łączyć się na 100Mb do mnie ;)
ZaletyNie ma przerw w dostawach
WadyPłace za 100Mb mam 10Mb (~8-9).
MiejscowośćŁÓDŹ
-
~aleksaszka75 / 2018-03-26 19:13:36
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Korzystam z usług toya od niedawna. Do tej pory przez 13 lat bezproblemowo w Orange. Jednak postanowiłam postawić i przetestować produkt z własnego ogródka. Oczywiście deklarowana prędkość w moim przypadku 150/20 mb/s obowiązuje wyłącznie na !!!KABLU!!!. I w tym przypadku toya z umowy się wywiązuje. WIFI to już zupełnie inna bajka. Jeśli nie mamy kabelka to proponuję poszperać w ofertach także innych operatorów, bo jest ich naprawdę wielu do wyboru na rynku ;-)ZaletyDeklarowana prędkość na kablu. Tu do wyboru nawet 600 mb/s i światłowód
WadyWIFI raczej mocno przeciętne za tą cenę, bardzo dłigi czas oczekiwania na instalację. 3-mce.
MiejscowośćŁódź
-
~Dżordż / 2018-04-17 11:24:12
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Tragedia...
Interet działa "z wiatrem", zrywa połączenie zarówno Wi-Fi jak i po kablu
Wsparcie techniczne ? Brak mi słów.
pan (celowo z "małej"), z którym udało mi się połączyć niewychowany prostak.
Zostałem "opieprzony", że zadzwoniłem z pytaniem co się dzieje ? w chamski, niekulturalny sposób.
A zakończył ten prostak zdaniem, że jak mi się nie podoba to mogę sobie zmienić.
38 dni do końca umowy - NAPEWNO zmienię - jedyna dobra rada.
NIE POLECAM i radzę omijać toya szerokim łukiem.ZaletyBrak
WadyChamska, niewychowana obsługa telefoniczna - wsparcie techniczne na żenującym, prostackim poziomie !
MiejscowośćŁódź
-
~Domino / 2018-10-08 15:32:15
Dostawcy internetu › Toya (internet)
To jest dziadowska firma i póki co maja monopol w Łodzi, a wszystko rozchodzi o to że nie mają na Łódzkim rynku zdrowej konkurencji w kablówce.
toya założona jest przez cwaniaków którzy wywłaszczyli sie na PRL i zawładnęli rynkiem multimedialnym w Łodzi.
Obsługa jest krytyczna, i w ogóle na sali obsługuje pare kobitek bardzo długo i nie sympatyczne. Z najmniejszą sprawą trzeba do nich czekać GODZINAMI - nie inwestują i są bardzo drodzy. Olewka totalna klienta. Czerpią z tego, że są tymi monopolistami ale tylko w sieci kablowej.
Zaletybrak
Wadyusługa, cena, obsługa, kontakt - przypomina firmy z czasów PRL
MiejscowośćŁódź
-
~Arek / 2021-01-01 22:24:12
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Korzystam z Internetu dostarczanego przez Toyę od wielu lat. Nigdy nie miałem problemu z działaniem usługi, nie pamiętam żadnych awarii czy przerw w dostępie. Mieszkam w samym centrum dużego miasta więc może ma to wpływ na stabilność i niezawodność usługi. Nie mogę wypowiedzieć sie na temat jakości rozwiązywania problemów przez biuro obsługi bo od 10 lat takowych nie miałem. Jedyny kontakt z BOK to zmiana taryfy/parametrów usługi lub zapytanie o płatności. Zawsze miło szybko i mega profesjonalnie. ZaletyStabilność, bezawaryjność, prosta konfiguracja, bezpieczeństwo.
Wadybrak
MiejscowośćŁódź
-
~Elka / 2018-05-14 17:46:21
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Nie polecam firmy Toya. Byłam jej klientem przez kilkanaście lat. Niestety nie dbają o stałych klientów, zarówno jeśli chodzi o jakość obsługi, jak przede wszystkim w zakresie ofert i promocji. Wszystkie zapytania o lepsze oferty były odrzucane. Dlatego dzień, w którym wypowiedziałam umowę był najlepszym od czasów jej podpisania. A jeszcze piękniejszy, kiedy po otrzymaniu wypowiedzenia, jednak znalazła się nowa oferta (o połowę niższa!), a ja odmówiłam :)Zaletyszybkość internetu
WadyBARDZO wysokie opłaty
MiejscowośćŁódź
-
~Patryk / 2020-10-05 12:45:46
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Grajdoł ze słabym Internetem!!!
Internet przerywa i częste wahania transferów.
W dodatku umowy jakie dają do podpisani sa skonstruowane typowo pod nich aby wyzyskiwać klienta. Automatyczne przedłużenie umowy z którego możesz zrezygnować tylko i wyłącznie w wyznaczonym terminie. W innym przypadku należy uiści horrendalnie wysokie kary w stosunku do wartości całej umowy.
NIE POLECAM nikomu !!! Każdy dostawca jest lepszy od tego!!!ZaletyHA HA HA
Wady- rozłącza Internet
_ skoki wydajności download/upload
MiejscowośćŁódź
-
~Drajge / 2018-10-27 16:18:16
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Ta usługa to jakiś żart, nikomu nie polecam do grania, chyba że chcecie codziennie spadać w rankingach przez ping na poziomie 700. Dodatkowe koszta za rozwiązanie umowy, z której dostawca się nie wywiązuje to największa kpina jaką widziałem. Oczywiście w punkcie klienta wszystko ładnie działa, szkoda, że wg. dostawcy moim problemem z internetem są "gry multiplayer", ciekawe do czego innego mam go używać. Do oglądania youtube z bufforem co 5s?ZaletyŻadne
WadySkoki pingu na wi-fi
MiejscowośćŁódź
-
~Lil peep / 2018-01-08 21:59:49
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Jakość łącza bardzo słaba. Kompletnie nie radzi sobie w centrum Łodzi w bloku. Obsługa klienta na dramatycznie żenującym poziomie. Dla nowych klientów oferta na tą samą prędkość o wiele korzystniejsza niż dla starych. Praktycznie żadnej wartości dodanej w zamian za chęć przedłużenia umowy. Miałem internet przez rok czasu w toya i nigdy więcej. Nie polecam.Zaletybrak
Wadyłącze działa jak ma chęć
obsługa klienta na bardzo niskim poziomie
MiejscowośćŁódź
-
~ckm / 2018-03-11 14:33:48
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Niestety z przykrością stwierdzam pogorszenie jakości łącza. Zmieniłem niedawno pakiet na wyższy i mimo tego prędkość internetu nie zwiększyła się. Moja cierpliwość skończyła się gdy przez telefon usłyszałem, że nie potrafię korzystać z internetu. Zgłaszanie usterki i oczekiwanie na serwis trwa kilka dni. Zmieniłem operatora internetu na Orange i skończył się problemZaletyBRAK
WadyPrędkość połączenia, serwis, obsługa klienta
MiejscowośćŁódź
-
~Barbara / 2022-02-08 11:17:50
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Nie przypominają o zakończeniu umowy, przedłużają ją podnosząc drastycznie ceny (z niecałych 96 zł, na 168 zł!!!).
Arogancja i olewanie stałych klientów.
Zero maila, zero SMSa z przypomnieniem o zakończeniu umowy. Ewidentnie liczą, że Klient zapomni, żeby naliczyć wyższe kwoty.
Umowa dzisiaj wypowiedziana, ale toya za dwa miesiące sobie zarobi (wypowiedzenie niby 30 dni, niestety umowa ma trwać do końca marca). ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćŁódź
-
~Tralala / 2018-08-07 20:21:08
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Nie polecam! Nawet toya Kraków nie oddzwoniła, w celu umówienia spotkania dot aktywacji! Po tygodniu od rozmowy z konsultantką w Łodzi, podawając jej DANE, musiałam ponownie dzwonić na infolinię, gdzie Pan poinformował mnie że ANULOWALIŚMY umowę osobiście w biurze! Żadna taka sytuacja nie miała miejsca! Ba! Czekaliśmy na jak najszybszy kontakt. Oczywiście Pan z biura obsługi klienta przekonany o swojej racji był nie uprzejmy i nie wykazał chęci ponownego zaproponowania Waszych usług. Jestem rozczarowana, że tak traktujecie osoby, które chciałyby podpisać umowę. MiejscowośćKraków
-
~S / 2019-02-18 15:09:53
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Uwaga na zapis w umowie. Niestety podpisując umowe w toya na 12/24 m-c jeśli nie złożysz wypowiedzenia przechodzi na czas określony i kolejne 12 mc musisz czekać z wypowiedzeniem lub zapłacisz kare. Niestety takie zapisy w mojej ocenie są bardzo nie korzystne dla konsumenta i oczywiście zamierzam walczyć o zaniechanie takich praktyk. Niestety nie polecamZaletyDosyć stabilny internet
WadyKrzywdzące i rażące zapisy w umowie
MiejscowośćŁódź
-
~MW / 2021-06-14 13:39:24
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Pakiet 600/50.
Działa bezproblemowo, w tym samy czasie 2x Netflix plus gra online i bezproblemowe pingi.
W czasie korzystania od kilku lat zauważyłem dwie awarie.
Niestety maja właściwie pozycję monopolisty i skrupulatnie to wykorzystują. Nie chcą np. zlikwidować opłaty aktywacyjnej, która wynosi aż 99 zł!!! Zalety-prędkość
-stabilność
- bezawaryjność
Wady- cena
- monopolistyczne podejście do klienta
MiejscowośćŁódź
-
~waldi / 2019-12-04 12:09:26
Dostawcy internetu › Toya (internet)
Dostępne realne prędkości , bardzo szybki i kompetentny serwis, dobra niezawodność (ale mogła by być lepsza. niestety brak oferty dla emerytów na 'socjalny internet" czyli pakiet za powiedzmy 10 zł brutto miesięcznie. Śmieszne bo takie pakiety mają sieci komórkowe (50 zł za 100GB na 155 dni)Zaletydobra szybka w miarę niezawodna usługa. Szybki serwis
Wadybrak tanich pakietów
MiejscowośćŁódź