Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Dostawcy internetu Gdańsk

  • ~MN Gdańsk / 2017-08-03 21:02:32
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, totalne dno. Czy ktoś dodzwonił się do pomocy technicznej? Ja nie mogę przez 3 dni, na e-maile odpowiadają, e-mailami, tylko jak nie działa internet to jak go wysłać, jak go odebrać? Z tak złą obsługą techniczną nigdy się nie spotkałam. Nie polecam, a użytkownikiem jestem od 3 dni i nie jestem konkurencją, na dowód.
    To im wysłałam:
    "Witam, od 01/08/2017, od godz. 13.40 jestem Waszym klientem i co? Przykro mi pisać, ale jakość Waszych usług jest zła, dużo gorsza niż Pro Interenet. Fakty są takie, miało być lepiej, a jest jeden wielki syf, Wi Fi nie działa, kable wiszą, TV częściowo działa, dodzwonić się do pomocy technicznej nie można, kwitnę na telefonie drugi dzień, płacę za te rozmowy i nikt nie odbiera tylko leci muzyka, tak przez 8, 12, 20, 30 minut, gdzie szacunek dla klienta, co z jego czasem? Kto ma tyle czasu, aby jedną sprawę załatwiać przez tyle czasu i jej nie załatwić? Muzykę jak będę chciała to sobie posłucham, ale nie z telefonu i taką co lubię, chyba, że jest to dla Was dodatkowy przychód, takie telefony. Wasz przedstawiciel przedstawiał Was w świetlanie, dostałam nawet pakiet PLATINIUM, drożej niż dotychczas, ale miało być super i co z tego, po co mi to jak, to nie działa? Zresztą taki pakiet PLATINIUM zgodnie z Waszą ofertą jest lepszy dla klienta z ulicy, niż dla klienta który został przechwycony z Pro Internetu. Czuję się przez Was oszukana, pod każdym względem. Najgorsze jest to, że dojdzie do tego, że muszę za to zapłacić. Zadziwiające, jest to, że nagle wszyscy nic nie mogą, tak to jest z tel. 660-096-262, 782- 900-915, 533-39-39-50,601-601-601 no i oczywiście 801 0 801 80 lub 58 742 65 00 pod te wszystkie telefony dzwoniłam i nic, ale jak chcieliście mnie złapać, to zasypywaliście mnie sms, e mailam i telefonami. Mam wrażenie, że łapiecie jeleni, bo tak się czuję, a jak traktujecie stałych klientów, to strach pomyśleć. Obecnie jestem wściekła, na siebie, że dałam się tak oszukać, jedynym moim wytłumaczeniem jest to, że poprzedni dostawca usług był rzetelny i sadziłam, że tu też tak będzie".
    A taką odpowiedź dostałam:
    "Szanowny Kliencie
    W nawiązaniu do zgłoszenia uprzejmie prosimy o dokładniejszy opis problemu z Wi-Fi.
    Z wyrazami szacunku,
    Przem... G....
    Centrum Obsługi Klienta Vectra S.A.
    www.vectra.pl/kontakt
    801 080 180
    58 742 65 00
    www.vectra.pl
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
    To już 3 dzień i jestem tak niezadowolona - gdańsk
  • ~Marta / 2017-12-23 09:47:34
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.50 / 5
    Rzadko się fatyguje, ale piszę to ku przestrodze. Jeżeli masz wybór to wybierz innego dostawcę internetu. 1,5 roku męczarni, restartowania routera kilka razy dziennie. Godzin na infolinii, wysłanych reklamacji - nic nie pomogło.

    W końcu zdecydowałam się na nowego dostawcę i oczywiście nie było mowy o polubownym rozwiązaniu umowy. skończyło się tak, że przez pół roku opłacałam im abonament chociaż musiałam kupić internet u innego dostawcy, bo na vectra nie dało się pracować. A na koniec obciążyli mnie jeszcze karą za 2-dniowe spóźnienie z oddaniem routera. Kolejne reklamacje i jak grochem o ścianę.

    Na koniec dostałam pismo, w którym informują, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie, ale oni zostali odznaczeni Godłem Dbamy o jakość obsługi 2016 r i mają nadzieje, że te odznaczenie wpłynie pozytywnie na zaufanie i relacje jakie budują z klientami. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Przez cały 2016 r nie mogłam się doprosić skutecznej naprawy sygnału, który notorycznie zanikał w moim routerze.

    Nie polecam i nie życzę nikomu takich przygód z tą wydawałoby się prostą usługą. VECTRA mówię stanowcze nie i we wszystkich moich nieruchomościach odcinam tego dostawcę stanowczo.
    ZaletyBrak, bo nawet oferta w żaden sposób się nie wyróżnia na tle innych dostawców. Jest normalna.
    WadyJakość sygnału internetu tragiczna.
    Zawieszanie się routera.
    Brak reakcji na problem.
    Za wszystko trzeba płacić - zgłaszasz problem, a oni Ci mówią, że wyślą kogoś, ale trzeba zapłacić 90 zł.
    Internet bezprzewodowy - MASAKRA
    Nie można złożyć reklamacji na wifi, bo oni w umowie zobowiązują się dostarczyć internet po kablu więc jak nie masz sygnału w to jest to Twój problem.
    Umywanie rąk od wszelkiej odpowiedzialności.
    Kara za zwrot sprzętu po terminie kilka dni 120 zł! Zero odstępstw. Zero zrozumienia dla klienta. Wyciskanie ile się da. Na koniec jeszcze zapłać nam karę. A co tam!
    Nie ma mowy o odstąpieniu od umowy bez wysokiej kary.
    Podpisanie umowy 2-letniej wiąże się z tym, że choćby nie dostarczali ci usługi to i tak będziesz musiał im płacić przez dwa lata!
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Marta / 2018-05-12 23:17:45
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.50 / 5
    Korzystam z usług firmy Vectra niejako z przymusu(z powodu braku innych usługodawców tego typu na osiedlu- opinia dotyczy gdańska). W uprzednim roku miałam problem z łączem internetowym,jednak wina nie leżała po mojej stronie). Pisałam i dzwoniłam prosząc o rozwiązanie problemu nadmieniajac,że internet wykorzystuję w pracy zawodowej. W końcu(po wielu dniach)awaria została usunięta. Na początku tego tygodnia zgłosiłam kolejną usterkę(brak internetu). Wizyta technika została umówiona oczywiście kilka dni później. Pan technik wraz z kolegą pojawili się, popatrzyli i stwierdzili,że prawdopodobnie uszkodzony jest element w przekaźniku na klatce schodowej i że oni tym się mie zajmują. Poinformowali mnie o tym,że przyjedzie inna osoba w celu wymiany ,lecz najpierw ta osoba będzie się kontaktować(był to czwartek). Prosiłam o potraktowanie sprawy jako pilnej. W piątek nadal nikt się nie pojawił,ani ze mną nie skontaktował. Ponownie zadzwoniłam na infolinię i otrzymalam informację,że ktos się usterką zajmie,ale nie potrafiono mi podać ani terminu,ani wskazać osoby,która usunie usterkę. Przy okazji technik ,ktory pojawil się w celu usunięcia awarii ,jako prawdopobną przyczynę podał w systemie uszkodzenie kabla przez firmę budującą drogę osiedlowa,a podczas rozmowy ze mną ewidentnie wskazywał na niesprawnie działający przekaźnik na klatce schodowej(może tak bylo prosciej???)Dziś jest sobota,internetu nadal nie mam. Po kolejnym telefonie na infolinię dowiedziałam się,że nadal żadne dzialania nie zostaly podjęte w sprawie awarii i ze zostanie umowiona kolejna wizyta innego technika na ŚRODĘ!!!Super. Dwa tygodnie bez internetu. Firma ,,godna polecenia". Radzę omijać szerokim łukiem. Zero profesjonalizmu i zainteresowania klientem. Beznadziejna firma.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    Miejscowośćgdańsk
  • ~klient, kilkakanście mieszkań i aboname / 2019-01-25 12:58:01
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma uzyskała pozycje monopolisty na rynku.
    W moich nieruchomościach nagminne jest prowadzenie własnych kabli przez tą firmę "na żywioł" i działanie bez uzyskiwania jakichkolwiek pozwoleń od nikogo właścicieli nieruchomości, wspólnot, spółdzielni. Wystarczy,że ktoś nie domknie drzwi i już są i wiercą.
    Firma wykorzystuje wszelkich "kowboi" którzy z jakichs przyczyn muszą pracować za grosze i maja wiertarke i śrubokręt do wszelkich instalacji. Ci niezweryfikowani ludzie wczodzą do waszych domów!!! Czekamy na nowy temat na jakąś ludzką tragedię zgodnie z tak powszechnie praktykowaną zasadą "mądry Polak po szkodzie" (patrz escape roomy, gdańsk).

    Obsługa klienta i procesy są na żenującym poziomie ale jak to w przypadku sytuacji monopolu nie ma innego wyboru.

    Przy kilkunastu abonamentach jakie mam firma nierre daje mi żadnego specjalnego traktowania, żadnego opiekuna klienta czy możliwości eskalacji problemów - BO PO CO?!

    Przykład niedziałajacych procesów (jest ich więcej) to zmiana konta prywatnego na biznesowe. Po zleceniu zmiany jak się zadzwoni jna infolinie trzeba wybrac czy się dzwoni w sprawie konta prywatynego czy biznesowego. Następuje przekierowanie. Obsługa klienta po stronie konta indywidualnego ma dostęp tylko do tego konta i nie widzi zlecenia zmiany. Obsługa klienta po stronie konyta biznesowego, do wizyty instalatora nie widzi tego konta. Sprubujcie się dogadać po jednej albo po drugiej stronie jak macie pytania. Jedynym rzwiązaniem jest jeśli klient zorganizuje trójstronna telekonferencje, przy czym czas oczekiwania na połączenie po każdej stronie to około 30 min. To pokazuje jak beznadziejna jest to sytuacja i niestety na opisana ecześniej sytuacje monopolu nie ma innej firmy ABC do której można by natychmiast w takiej sytuacji przejść.
    Jak ktoś myślał że monopol się skończył po odejściu komuny to się myli, jedno z drugim ma niewiele wspólnego.
  • ~Niezadowolony Klient Sopot / 2017-12-03 21:48:43
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam, na wstępie zaczne od samej usługi.. przez rok czasu korzystałem z pakietu internetowego 30mb/s za nieduzą opłatą bodajze 50zł cena zupełnie normalna bez rewelacji. Internet był jedyną usługą jaką brałem od tej firmy, z sama siecią nie miałem problemów predkość też się zgadzała- problemy zaczęły się kiedy chciałem wypowiedzieć umowe. Strasznie cięzki kontakt, obsługa w pkt. w gdańsku poprostu fatalna nie dziwie się ze na 6 stanowisk tylko dwa czynne !! Samo pomieszczenie świeciło pustkami a na wejściu już czułem się niemile widziany. Przeciagali wypowiedzenie w takim stopniu ze musialem kolejny miesiąc opłacać abonament. Po wyprowadzeniu się z mieszkania złożyłem prośbe o odbiór sprzętu- którego nie było i po 2 msc otrzymałem informacje ze naliczono mi 200 zł kary na brak zwróconego sprzętu. Osobiście musiałem pojechac do mieszkania wynajmowanego ponad 70km dalej w szczycie sezonu musialem zostawic prace zeby wyjaśnic sytuacje. Kiedy zwrocilem sprzet otrzymałem informacje ze z łaska mi ściagna oplate z 200 zł na 60 a korekte dostanę na maila. po kolejnych 2 msc nie otrzymałem żadnej informacji, ani faktury, ani korekty nie miałem też możliwości zalogowania na własne konto . W dniu w ktorym chciałem się skontaktowac z firma otrzymałem telefon od komornika, że jeżeli w przeciągu dwóch dni nie opłace faktury zostanie sprawa skierowana do sądu a koszty wzrosną do 700 zł. Po krótkiej rozmowie i wyjasnieniu iż nie miałem ani numeru sprawy faktury, konta ani niczego- uprzejma pani z instytucji ściagającej wieżytelności podała mi numer konta na który zleciłem przelew i sprawa sie zakończyła. Od momentu rozwiązania umowy do totalnego zerwania wszelkich stosunków minęło 5 msc. Serdecznie nie pozdrawiam i nie polecam
    Miejscowośćsopot
  • ~Hello / 2018-09-14 17:05:58
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy operator tv + internet.
    1) niekompetentni ludzi na infolinii. Mówią wprost że nie wiedzą czegoś, że należy czekać na rozwiązanie sytuacji "samoistnie".
    2) nie potrafią wystawić odpowiedniego pisma. Mylą podstawowe informaje.Co oczywiście wpływa na ich korzyść.
    3) na stronie inna cena, w salonie inna. A może jakaś informacja że istnienie taka możliwość? Promocje? Zero informacji, moim zdaniem mocno zniechęcających do przedłużenia umowy.
    4) niekompetentne osoby w salonach. Osoba obsługująca i tak musi czekać na przełożonego, na odpowiedź. Jeśli czeka tak z każdym klientem to czas obsługi jest naprawdę długi.
    5) niejasny sposób opłat.
    6) odradzam podpisywanie umów przez telefon, zmiany warunków umowy. Konsultant nie udziela podstawowych informacji.
    7) zamawiając usługę zostałam poinformowana o otrzymaniu pakietu filmowego. Oczywiście nie był dostępny, a nikt nie potrafił mi udzielić odp dlaczego. A nawet usłyszałam że nigdy nic takiego nie obowiązywało. W zamian mam inny pakiet o którego istnieniu nie wiedziałam. Nie można go usunąć.
    8) zdaniem konsultanta na infolinii informacje udzielane mi telefonicznie nie są wiążące, tzn osoba może mi coś obiecać ale to niekoniecznie będzie obowiązywać. Czy ja mogę w ten sam sposób potraktować operatora i powiedzieć, że tak naprawdę nie chciałam ich usługi? W końcu zamawiałam ją przez telefon i mogłam się mylić.
    ZaletySzybki internet, szybka instalacja
    WadyJ/W
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Adam / 2017-04-20 14:59:25
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 4.25 / 5
    Użytkuję internet 4 G LTE w Playu od kilku lat. Nie mam do niego większych zastrzeżeń, ale też znam realia i nie oczekiwałem nie wiadomo czego po internecie mobilnym. I z pełną świadomością nie wierzyłem w żadne opowieści o jakichś cudownych 50 czy tam 150 mb.
    Przetestowałem modem i routery zarówno w Warszawie, w małej miejscowości nad granicą polsko - ukraińską, Zielonej Górze, gdańsku, Poznaniu, Lublinie, leśniczówce pod Grudziądzem.
    Prędkości były różne od ok 2 mb po ok. 10 mb. Połączenie fakt ostatnio częściej jakoś zrywa się i w weekendy działa wolniej, ale wystarczy resecik znowu można działać przez jakiś czas (Aktualnie zastanawiam się nad zakupem anteny, może zwiększyłoby to trochę jakość i prędkość neta). Oglądanie youtube bez problemu. Pracuję długo więc z internetu mogę korzystać póżnymi nocami i w weekendy.
    Polecę ten internet użytkownikom którzy potrzebują go do pracy i do lekkiej rozrywki (typu oglądanie jutuba), czy w celach edukacyjnych . Nie gram on line więc się nie wypowiadam. Testowałem nocami usługę Play Now i nie ma problemu, stabilnie się ogląda te programy np Kino Polska czy ViaHistory. Jednak osoby które mają większe oczekiwania i często korzystają z netu mogą być zawiedzione prędkościami i możliwościami. No ale nie ma idealnego internetu.
    Ja Playa polecam.
    ZaletyW miarę stabilny internet dla niewymagającego użytkownika
    WadyObciążenie sieci w weekendy
    od lutego 2011 był Play Online, od września 2015 Play 4G LTE
  • ~Adam / 2017-12-06 11:04:57
    Dostawcy internetu › Limes
    Witam,

    Przez 5 lat byłem klientem firmy Limes, przez ten czas było wiele awarii, często kilkugodzinnych, o jakiejkolwiek rekompensacie ze strony firmy nie było mowy.
    Firma Limes wg. mnie postępuje nieuczciwie ponieważ żeby nie płacić wygórowanych stawek za dostęp do Internetu należy zawsze mieć podpisaną umowę na czas określony.
    Tzn. stawki u konkurencji podczas trwania umowy na czas nieokreślony są kilkukrotnie mniejsze niż w Limes podczas trwania umowy na czas nieokreślony.
    Gdy sprzedawałem mieszkanie to byłem związany umową terminową i dla firmy Limes sprzedaż mieszkania nie jest wystarczającym powodem aby zerwać umowę np. za porozumieniem stron.
    W związku z powyższym pomimo, iż nie korzystałem z usługi firmy Limes to przez ponad rok musiałem za nią płacić, ponieważ zerwanie umowy wiązałoby się z o wiele większymi kosztami.
    Gdy spóźniłem się o kilka dni z wypowiedzeniem umowy (obowiązuje jednomiesięczny okres wypowiedzenia) to umowa została automatycznie przedłużona na czas nieokreślony i cena za usługę wzrosła kilkukrotnie.
    Dodam, iż z wypowiedzeniem umowy musialem sie pofatygowac do nich osobiscie, poniewaz nikt nie odpowiedzial na mojego maila wyslanego na biuro@limes.com.p
    Zaletybrak
    Wadytak jak w opisie
    Miejscowośćgdańsk
  • ~stałyklient / 2018-09-02 19:04:31
    Dostawcy internetu › Orange Neostrada
    Ocena: 1.50 / 5
    Od wielu lat nadal nie są w stanie zaoferować mi oferty lepszej niż (uwaga: radzimy nie pić ani nie jeść nic podczas czytania dalszej części opinii, gdyż grozi to zakrztuszeniem ze śmiechu) "do 10mb/s pobieranie i do 1mb/s wysyłanie".... Pomimo tego, że posiadali "najdłuższą sieć światłowodów w Polsce" w mojej okolicy nadal nie zamierzają wymieniać starych kabli, które nie są w stanie dostarczyć mi szybszego internetu niż 10mb/s. Nieprzerwanie wydzwaniają w sprawie przedłużenia umowy, za każdym razem oferując tę samą ofertę: do 10mb/s download, do 1mb/s upload, a na pytanie kiedy zamierzają w końcu poprowadzić w mojej okolicy normalne kable odpowiadają "Do końca roku nie mamy w planach żadnych innowacji w Pana okolicy"... Co do samej "jakości" świadczonych "usług": internet non stop zamula, nawet przy 1 urządzniu podłączonym do internetu nie osiągam prędkości downloadu nawet 7mb/s. Jeśli chodzi o Wi-Fi - totalna żenada, pozostawie to bez komentarza. Serdecznie NIE POLECAM.
    Zaletybrak
    Wadynie dbają o stałych klientów, jakość łącza, jakość Wi-Fi
    Miejscowośćgdańsk
  • ~kapi / 2017-07-11 15:01:19
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Należy bardzo uważać, aby nie przegapić momentu zakończenia umowy, zostanie ona przedłużona automatycznie, bez jakichkolwiek konsultacji. W biurze zero rzetelności, gdy zapytałam Panią, co należy zrobić po zakończeniu umowy, powiedziała że nic, wygasa automatycznie. Po czym przez kilka miesięcy naliczali rachunki. Gdy już dostałam ponaglenie po kilku miesiącach złożyłam rezygnację, to doliczyli jeszcze miesiąc wypowiedzenia. Potem należy zwrócić sprzęt(bezurzyteczny), jeśli nie oddasz go w terminie to naliczają mega kary. Wcześniej tez go nie możesz oddać mimo ,że z niego nie korzystasz, musisz się wstrzelić w dwu tygodniowy okres który Ci wyznaczą. Po czym ponownie dostajesz sms o zaległościach tzn. w dalszym ciagu naliczają Ci rchunki, mimo ,ze od pół roku nie masz internenetu, złozyłaś rezygnację, zapłaciłaś wszystkie należności. To zdarzyło się mnie, dziś idę do nich oddać sprzęt (zostały 3 dni) i zapytać o co chodzi z moimi zaległościami......Nigdy nie polecę tej firmy
    Zaletyżadnych
    Wadyfatalny stosunek do klieta, żerowanie na niewiedzy, naciąganie, brak rzetelności
    gdańsk
  • ~Jola / 2018-10-26 12:34:27
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tą firmą. Fajnie jak muszą dostać płatność ale niestety jak jest brak internetu sprawę zgłasza się przez infolinię , technik serwisowy miał być , nie przyszedł , nikt nie powiadomił nawet , że nie dojedzie tylko na darmo czekanie w domu w określonych godzinach. Ponadto zwrot nadpłaty na moim koncie wysyłają już miesiąc. Mało tego dział techniczny źle informuje klientów np takich którzy mają LAN że należy zresetować router, tylko ,że potem ktoś musi przyjść go skonfigurować bo samemu się tego nie dokona. W dziale technicznym pracują niekompetentne osoby, nie wiedzące co mówią. W księgowości nic lepiej, różne odpowiedzi od tej samej firmy. Sprawę proponuje kierować do Urzędu komunikacji elektronicznej. Za tydzień braku dostarczania usługi zwrot w postaci 10 zł
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu w dziale technicznym i księgowości , niekompetencja pracujących osób, zwłoka w powiadamianiu, brak kompletny odpowiedzi
    Miejscowośćgdańsk
  • ~KTOŚ NAPEWNO / 2019-07-26 13:26:51
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągle ścina internet. Tak się reklamują jaki to cudowny internet. Reklamy dają.
    GÓWNO PRAWDA. Chcesz pooglądać yt. W dobrej jakości, normalnie pograć w gry. Możesz sobie pomarzyć, bo jakość słaba lagi nawet w brawl stars gdzie powinny się praktycznie nie zdarzać. Dzwonisz że problem. Włącz wyłącz. Restartuj. Nic to nieda. Obsługa miła ale mają formułki które muszą mówić czyli zasady opisane powyżej. Technika trzeba czekać bardzo długo co pokazuje ile skarg mają. Jeśli ktoś z upc to czyta to powiem tak. Hipokryzja. Mówić nr jeden w polsce. Kto tak powiedział. Opłaceni przez was ludzie. To Interner od operatorów jest lepszy. Jeśli chcecie abyście serio byli nr1 to się postarajcie. Bo wasze oferty biorą ludzie którzy w reklamie coś słyszeli i potem żałują
    ZaletyMiła obsługa
    WadyJest ich tak dużo że niechce mi się dalej rozpisywać
    Miejscowośćgdańsk
  • ~tengu / 2019-07-28 19:31:03
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 2.50 / 5
    od kilku miesięcy tata boryka się ,z dziwnymi płatnościami na rzecz firmy Vectra. Dziwnymi przy każdym kwicie do zapłaty są bezpodstawne stwierdzenia że abonament jest nie zapłacony za dany okres ,gdzie jest to nie prawda.Tata posiada wpłaty dokonywane na poczcie .Nikt nie stara się wyjaśnić takiego stanu wydarzeń .W punkcie obsługi klienta ,obsługujące tam panie nie potrafią wyjaśnić przyczyny .Winny jest system ,tak brzmi odpowiedzi.Firma nie stara się wyjaśnić gdzie tkwi problem,prowadzi politykę zastraszania, płacenia ,kar za,właśnie za co?Nikt nie jest w stanie tego wyjaśnić ?A pisma firmowe którymi się Vectra posługuje ,są z klauzulą że nie są wiarygodne dlaczego?Bez poinformowania klienta zostaje mu zablokowany pakiet telewizji.Czy tak się podchodzi do klienta który współpracuje od 2016.r.
    Wadynie ma rocznego podsumowania płatności ile i kiedy ,czy są zaległości ?
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Paulina / 2016-03-02 12:58:16
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Jeśli chodzi o moje doświadczenia oraz opinie znajonych osób to firma prowadzi politykę, która można określić zdaniem: "podpisz umowę i płać, a reszta nas nie obchodzi". Każdy konsultant mówi co innego wiele razy wprowadzając w błąd lub nie przekazując istotnych informacji. Jeśli chodzi o jakiekolwiek reklamacje są one rozpatrywane na zasadzie ,
    "odrzucić, a w odpowiedzi wkleić gotowy tekst". Każda wizyta w biurze obsługi przy ulicy Kruczkowskiego w gdańsku zajmuje minimum godzinę i towarzyszą jej opowieści innych klientów Vectra o problemach z tą firmą. Jeśli chodzi o stosunek ceny do oferowanych usług to też nie powala. Także serdecznie odradzam i żałuję, że sama wcześniej nie zorientowałam się w opiniach o firmę bo jak widać większość jest negatywna. Nie pozostaje mi nic innego jak doczekać końca umowy i pożegnać się z Vectra raz na zawsze.
    ZaletyBrak
    Wadybardzo słaba obsługa, sprzeczne informacje i nieodpowiedzenia ze strony pracowników, brak reakcji na jakiekolwiek zażalenia i reklamacje
    8 miesięcy
  • ~Pan K / 2017-12-19 19:29:03
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam wszystkich.
    Czytając opinie stwierdziłem, że kontaktować się z Vectrą przez infolinie nie ma co dlatego spróbowałem innej metody.
    Z powodu braku internetu i ogólnym problemem napisałem na ich fanpage gdzie w dość krótkim czasie została umówiona wizyta na dzień kolejny. Pan lub Pani odpisująca na moje wiadomości robiła to w sposób konkretny, wspomnę także o uprzejmości.
    Odnośnie niezawodności - słabo, ciągłe problemy potrafią doprowadzić człowieka do szału.
    Polecam wszystkim kontaktować się przez fanpage - łatwo i szybko można załatwić sprawę.
    Obsługę klienta dlatego oceniam na 5/5
    Co do telewizji, narzekać nie mogę - z nią nie miałem problemów.
    ZaletyObsługa klienta przez fanpage jest bardzo dobra, szybko podejmują działania, konkretnie odpowiadają.
    WadyNiezawodność
    Miejscowośćgdańsk
  • ~BurnThisCompany / 2018-10-14 17:24:33
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC kiedyś było naprawdę świetne jednak po mojej k powrocie do Polski i założeniu na nowo UPC jestem bardzo niezadowolona. Internet jest wolny, ledwo co mogę oglądać. A o graniu przez internet i JESZCZE ROZMAWIANIU W TRAKCIE to jest już śmieszne. UPC leci już tylko na starej opinii. Dzwoniłam, technik przychodził i sam mówił że UPC jest do bani. Podkrecilam internet, resetowałam itp nic nie dawało. Nie polecam! Gdy skończy się umowa od razu zmieniam!!
    ZaletyNic, nawet obsługa nie raz jest nie przyjemna. Do tego cały czas jest mi wmawiane że to wina z mojej strony i mam wymienić karty do internetu mimo iż już są nowe itp. Tak samo zwalaja, że sąsiedzi najpewniej zabierają mi internet i oni nic nie mogą zrobić. Tak samo mówili mojej sąsiadce
    WadyOh wszystko
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Użytkownik / 2017-09-20 10:28:43
    Dostawcy internetu › Play Online
    Ocena: 1.75 / 5
    Prędkość internetu to kpina. Wziąłem ofertę internetu bezprzewodowego wraz z routerem Huawei i pakietem HBO. Mieszkam w gdańsku, przy Alfa Centrum. 1,8 mb to prędkość poboru danych, przy podłączeniu 4 urządzeń po prostu praktycznie nie chodził. Zapomnijcie o filmie z sieci w 720p gdy jest gra online ( co chwila wyrzuca użytkownika )na drugim urządzeniu, na trzecim ( laptopie ) strony już nie chciały się ładować. Walczyliśmy trochę w salonie wspólnie z obsługą, bo myślałem, że to niemożliwe żeby chodził aż tak wolno. Zrezygnowałem z umowy w terminie krótszym niż 7 dni i niespodzianka, dostałem rachunek za opłatę aktywacyjną na 39 zł, to odnośnie możliwości bezpłatnej rezygnacji. Te bajki w reklamie o zawrotnej prędkości...to oferta na laptop dla studenta co najwyżej i to bez szału, nie żaden internet domowy.
    WadyNie ma co wymieniać wad, bo po prostu chodzi tak wolno, że ręce opadają.
  • ~melane / 2017-07-18 13:07:10
    Dostawcy internetu › JMDI
    Ocena: 2.25 / 5
    Od samego początku umowy (ok. 1,5 roku) występują problemy z dostępem do usług (zazwyczaj rano ale nie tylko) więc praca zdalna jest bardzo mocno utrudniona.
    Od tygodnia to co się dzieje przechodzi wszelkie pojęcie bo tak źle jeszcze nie było. 24h "awaria" a później ciągłe zaniki sygnału.
    Czy moich szefów / klientów to interesuje? Raczej nie i tylko robimy z siebie...głupka.
    Jak nie ma sygnału to i ich strona nie działa i automatycznie telefon. Jedyne informacje to te na FB....na pewno nie przedłużymy umowy.
    ZaletyNie mieliśmy wyboru - jedyny dostawca w nowych blokach
    WadyBardzo częste zaniki sygnału, w ostatnim czasie wręcz kilkugodzinne wyłączenia
    Brak kontaktu przez infolinię
    lakoniczne informacje na FB (i tak dziwne, że od czasu do czasu się pojawiają)
    gdańsk
  • ~novich / 2018-07-26 22:09:49
    Dostawcy internetu › Netia Szybki Internet
    Ocena: 1.75 / 5
    Chyba najgorszy dostawca, internet strasznie powolny. Nie mogę uwierzyć, że w prawie drugiej dekadzie XXI w. Router nie jest w stanie dać szybkiego połączenia dla wszystkich urządzeń w domu. Do tego dochodzą częste przerwy w połączeniu, problemy komputera z połączeniem Wi-fi. Obsługa telefoniczna ma klientów gdzieś, najpierw nie da się do nich dodzwonić, po czym ich pomoc kończy się tak: w przypadku zerwania umowy są kary i bla bla bla. Przy wygasaniu umowy też chcą mnie pozwać czy coś. Do tego dołączają ci do oferty jakieś dziwne funkcje, których oczywiście nie ma, ale kosztują niemałą fortunę.
    Aha. Jakby coś, to ich tester szybkości internetu jest jednym wielkim KŁAMSTWEM.
    ZaletyBrak
    WadyChyba wszystko
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Marek / 2017-08-08 22:22:38
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Nie polecam nikomu Vectra. To jest porażka a byłem w Orange. Od 05 sierpnia br.są braki lub przerwy w dostawie internetu. Złozyłem reklamację odpowiedzieli mi że to nie jest wina po stronie dostawcy. To jest chyba wina Pana Piotrusia jakiegoś. Mało tego w czasie rozmowy z konsultantem rozłączył się. Na mojego maila odpowedzieli że muszą mieć dane konsultanta napisałem im, że rozmowy są rejestrowane można wszystyko odsłuchać. To jest skandal złoże skargę do Federacji konsumenta. Urządu komunikacji Elektroniczznej. Nawet sklonny jestem zlozyc pozew sądowy. To co wyczynia Vectra to jest oszustwo jlienta. Brak jest na stronie Vectry adresu kontaktowego do gdańska. To jest fikcja, dziadostwo. A szefostwo za nasze pieniądze sie bawi. Szefostwo weżcie się do roboty. Klienci nie daajcie się omamić i nie podpisujcie umów z dostwcą vectry. SKANDAL, SKANDAL. Będę robił wszystko aby udowodnić winę dla nabijaczy pieniędzy. Nie podpisujcie umów.
  • ~Artur / 2017-07-10 23:44:14
    Dostawcy internetu › Orange
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne ZERO! W gdańsku wcisnęli mi 2 umowy przy przedłużaniu jednej. Chciałem mieć dla mamy numery stacjonarne i komórkowe na JEDNEJ umowie, a podstępnie podrzucili DWIE. Dodatkowej komórkowej nie potrzebowałem, bo mam u konkurencji. Rozmowę, podpisanie umowy prowadził STAŻYSTA i tak wyjaśnił, że wyglądało na 1 usługę, a nie niezależne 2. Nawet rzekomy darmowy telefon wcisnął, który muszę spłacić po NATYCHMIASTOWYM rozwiązaniu umowy. W zasadzie rozwiązanie umowy niewiele finansowo dało, bo niemal taki koszt, jakbym płacił 24 miesiące. Ale po co mi jak już mam komórkę. Mówię o tym wszystkim znajomym, rodzinie itp. Następnych umów nie będzie na 100%.
    ZaletyZero od czasu jak wyrolowali
    WadyWszystko jedną wielką wadą.
    Wcale, bo mam lepsze
  • ~obiektywny / 2016-12-28 13:51:24
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 2.00 / 5
    Takie dno jakie świadczy ta firma to jest niepojęte. Internet słabizna, telewizja to samo. Dbałość o stałego klienta żadna. Jak już raz zapłacisz to płacisz to samo za dużo mniej jak inni. Do końca umowy i żegnam. Szkoda kasy na tak słabe ofertę. Inni za tą cenę dają wiecej i jakosc też jest lepsza. Obsługa z gdańska to żenada. Nie jest w stanie zaproponowąć nic sensownego. Nie wiem czy ktoś z szefostwa ocenia te nagrywane rozmowy, raczej nie bo dawno wyciagnęli by wnioski. Pozdrawiam i życze coraz mniej chetnych. Już stadami ludzie od Was odchodzą.
    Zaletyżadnych
    WadyBrak jakiejkolwiek dbałości o stałego odbiorcę.
    Nie polecam
  • ~aneris / 2017-06-27 09:10:21
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Przestrzegam przed Horizonem - często brak sygnału w kablówce często brak internetu , arogancka obsługa : nie odbieraja telefonów , a jak odbiorą przerzucają winę na użytkownika , z góry zastrzegaja ,że jak z wuny użytkownika trzeba zapłacić , każą włączać i wyłączać ..: ..to się naprawi : , mam tego dość . Cena wysoka abonamentu -169,00zł/ internet, kablówka i telefon stacjonarny / Nie jestem zadowolona , chętnie rozwiążę z nimi umowę .
    Jestem z UPS od wielu lat ...spostrzegam ,że usługa bardzo się pogorszyła .

    ZaletyNie widzę.
    WadyDuża awaryjność Horizona , trudność skontaktowania się z operatorem.
    gdańsk
  • ~Beata / 2018-09-22 20:15:40
    Dostawcy internetu › VECTRA
    Ocena: 1.25 / 5
    Jedna wielka ŻENADA !!!!!!!jestem od tygodnia bez Internetu sprawa zgłoszona. Klienta mają w głębokim poważaniu tylko przyjmuja zgloszenie A ty siedzisz i czekasz aż ktoś łaskawie się zjawi lub zadzwoni. Po tygodniu przychodzi technik robi to co potrafi po czym wychodzi i intetnetu jak nie ma tak nie ma .Pieniądze chcę oby płacić w terminie człowiek ,żeby nie odłaczyli to płaci na czas, jak oni mają coś naprawić to wielka łaska zero poszanowania dla stałego klienta. Czekam żeby skończyła mi się umową i gonię ich .Ludzie zanim podpiszecie kolejna umowę dobrze się zastanówcie czy macie na tyle nerwów żeby to wszystko przejść jak bedzie coś nie tak. ŻENADA I SKANDAL. NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!!
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Tranceok / 2019-08-14 16:36:06
    Dostawcy internetu › UPC Internet
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem 150mb (wirtualnych)
    Realnie było 50-60mb, i nie było to stabilnie

    Zadzwonił Pan do mojej żony i powiedział że podłączają jakiś kabel i będzie szybszy internet. Zamiast 150 będzie 300. Żona nie chciała. Jakimś cudem automatycznie została nam aktualizowane te 300, zobaczyliśmy ze mamy 300 tylko po tym jak przyszła faktura do opłacenia, droższa niż płaciliśmy wcześnie i do tego jeszcze doliczyli koszt podłączenia 30 zł.

    Sprawdziłem internet, pokazuje tę nie stabilne 25-60 mb

    Dobrze ze mam bez limitu internet w telefonie;)

    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie
    Miejscowośćgdańsk