Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1008 opinii

1.98 / 5

  • Obsługa klienta
    1.83
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.18
  • Cena
    2.11
  • Niezawodność
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzona / 2024-05-17 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Czas wypowiedzieć umowę.
    Nigdy więcej z nimi do czynienia
    MiejscowośćWitkowo
  • ~deridoo / 2024-05-10 12:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Zgłosiłem reklamacje na częste przerwy w sygnale internetowym.
    Odpowiedz INEA - oni mają wszystko w porządku. Winny jest router - które z resztą dostarczyli.....
    W ciągu dnia zdarza się kilka, kilkanascie razy....Muszę za każdym razem powtórnie sie logowoć Pracuję zdalnie.
    Dla mnie beznadzieja.
    Ostatnia umowa z nimi.
    Zaletydobra TV
    Wadybeznadziejne łącze interenetowe
    MiejscowośćLeszno
  • ~Klient / 2024-05-09 11:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony ze świadczonej usługi przez INEA. Wszystko działa prawidłowo. Na zgłoszenie problemu przez aplikację została założona sprawa.Zostałem poinformowany o usunięciu problemu i zamknięciu zgłoszenia.
    Ja jestem zadowolony.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Aro / 2024-05-06 18:46
    Ocena: 3.25 / 5
    dodzwonienie się na infolinię tragedia , człowiek wysłuchuje do znudzenia po 2 razy informacje o rodo a czas leci wreszcie oczekiwanie na konsultanta od 20 do 60 min
    mało promocji , aplikacja słaba, nie można wpisać samemu usterki do zgłoszenia Nie ma obsługi klienta/technicznej na weekend
    Wadyprzy nagrywaniu brak możliwości rozszerzenia jego czasu a programy się opóźniają
    MiejscowośćPieszków
  • ~Max / 2024-05-06 13:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Inea to czwarty operator, z kórego usług korzystam na przestrzeni ostatnich dwóch lat. I jak na razie drugi miesiac użytkowania nie mam uwag. Wszytko jest ok. Posiadam opcję 1000/1000 w automatycznych pomiarach na moim routerze nie spada poniżej 750/750. Jestem zadowolony
    ZaletyMożna podłaczyć własny Router. To dla mnie mega zaleta
    WadyTrudno coś znaleźć - cena mogła by być niższa
    MiejscowośćZborowo
  • ~Malgorzata / 2024-05-06 08:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Skandal żeby nie można sie dodzwonić z problemem do doradcy tylko gadać ze sztuczną inteligencją, tracę kilka godzin na kontakt gdzie można by to rozwiązać w parę minut z technikiem .
    Zalety——
    Wady——-
    MiejscowośćJerzykowo
  • ~Damian / 2024-04-29 08:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Wieczne awarie podczas dnia i nocy. Nie da się normalnie skorzystać. Internet co chwilę traci zasieg A co za tym idzie telewizja która jest po internecie również nie działa
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćKonin
  • ~Aga / 2024-04-17 16:24
    Ocena: 3.25 / 5
    Zniechęcają mnie częste awarie po stronie inea oraz brak możliwości kontaktu z infolinią po godz. 18:00 i w weekend.
    ZaletyCena usługi
    WadyAwaryjność, krótki czas pracy konsultantów infolinii, brak możliwości kontaktu z konsultantem serwisu w weekend.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Marucha / 2024-04-17 15:23
    Ocena: 3.75 / 5
    Początek przejścia na światłowód nie byl zachęcający ale po dalszych konsultacjach/ negocjacjach z działem utrzymania klienta doszliśmy do wspólnego mianownika
  • ~SM / 2024-04-15 11:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Generalnie oferowanie łącza 1000 a dostarczanie 300-600 jest jawnym wyciąganiem pieniędzy od osób, które zdecydowały się na dostawę przez Państwa firmę.
    Szybkość łącza sprawdzane w różnych godzinach na różnych stronach, wartości ping też nie są zadowalające. Piątek wieczór to internet z lat 90tych na modemie. Proszę poprawić jakość łącza albo zmienić ofertę na taką jaką faktycznie oferujecie, adekwatnie cena do usługi...
    ZaletySzybką instalacja
    WadySzybkość łącza, duże obciążenia w godzinach szczytu
    MiejscowośćKruszewnia
  • ~Krzysztof / 2024-04-15 11:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam zastrzeżenia do działania Internetu. W godzinach największego wykorzystania przez użytkowników (szczególnie w weekendy) zrywa połączenie lub zawiesza się (często). Zmieniłem Operatora z transmisji bezprzewodowej na światłowód aby mieć lepszą jakość działania. A efekt jest odwrotny. Tak więc jestem bardzo niezadowolony a nawet czuję się oszukany.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Elżbieta / 2024-04-14 08:18
    Ocena: 2.50 / 5
    internet nie działa na górnym piętrze, telewizja się zacina i więcej jej nie ma niż jest
    MiejscowośćSiedlec
  • ~Elżbieta / 2024-04-14 08:18
    Ocena: 2.50 / 5
    internet nie działa na górnym piętrze, telewizja się zacina i więcej jej nie ma niż jest
    MiejscowośćSiedlec
  • ~main / 2024-04-11 22:07
    Ocena: 4.75 / 5
    Chcę przeciwstawić się tym którzy tak narzekają. Ja de-facto w INEA jestem już ponad 30 lat i nie narzekam, dziś mam Światłowód trzy telewizory bez kabla i internet wszystko bezprzewodowo
    i wszystko działa. Odbiór programów jest bardzo ładny , mam też w INEA dwa telefony nigdy mnie nie zawiedli. Obsługa informacyjna bardzo miła i grzeczna zawsze pomogą w razie potrzeby.
    Nie rozumiem tych narzekaczy, owszem zdarzają się awarie jak w każdej innej sieci.
    Pozdrawiam całą obsługę w INEA i życzę wam postępu w nowych technologiach.
    ZaletyDobry odbiór
    WadyAlex niedouczony wiele nie rozumie.
    MiejscowośćŚrem
  • ~Roger Motorcycles Club 1%er / 2024-04-09 21:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Mafia, złodzieje nic dodać, nic ująć Firma ma adres z (zupy) wzięty zero kontaktu z osobami żywymi wszystko przez telefon, ludzie nie ogarnięci nie potrafią racjonalnie odpowiedzieć na pytania.
    Firma z cyklu ruchaj ile się da, a jak ktoś się skapnie to będziemy ruchać innych....
    Macie szczęście że do waszego biura nie ma dostępu cwaniaczki...
    .
    Przed podpisaniem umowy mili pierwszy rok w miarę, pózniej gry lagują wybijanie z serwera są normą. Omijajcie dużym łukiem tych złodzieji.
    ZaletyPo podpisaniu umowy ok
    WadySłaby ping, oraz bardzo zaniżone parametry sprzedaży internetu w swiatłowodzie.
    Miejscowośćwlkp
  • ~R. / 2024-04-08 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Począwszy od jakości obsługi klienta, po montaż urządzenia przez serwis i kontakt z infolinią wszystko to jedna wielka porażka!! Bezpośrednia wizyta w salonie to dramat- pracownicy niekompetentni, zbywający, powtarzający w kółko to samo. Po zmianie pakietu z wyższego na niższy (rezygnacja z dodatkowych kanałów)- rachunek jest wbrew wszelkiej logice - wyższy!! Instalatorzy niedouczeni- kilka godzin męczyli się z podłączeniem dekoderów.
    Reasumując- jedna wielka męczarnia!!
    ZaletyBrak
    WadyCały powyższy opis
    MiejscowośćLuboń
  • ~KSz / 2024-04-07 12:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak odpowiedzialności Inei za sprzęt, który jest ich własnością (i za którego niezawodność się płaci) - przy awarii routera dowiedziałam się, że tego modelu już nie serwisują (pomimo aktywnej umowy na ten router) i muszę zawrzeć z nimi nową umowę z nowym sprzętem. Termin oczekiwania jak dla nowego klienta, tj. ok. 2 tygodnie (w tym okresie brak TV i brak Internetu).Ten stary sprzęt nie był podobno już serwisowany od wielu miesięcy, a Inea nie zrobiła nic z własnej inicjatywy, aby go wymienić na nowszy, po prostu czekali na awarię, która zmusi mnie do zawarcia nowej umowy.
    ZaletyŚwiatłowód
    WadyBot zamiast konsultanta. Jeszcze NIGDY (podczas licznych kontaktów w sprawie awarii) automat nie był w niczym pomocny, a jedynie znacznie wydłużył kontakt z konsultantem.
    MiejscowośćBugaj
  • ~Zawiedziony / 2024-04-05 15:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Po zakupie lepszego pakietu w wyższej cenie i wymianie sprzętu nie miałem dostępu do 5G - w salonie zamiast pomocy zostałem totalnie olany a nie mogłem korzystać z internetu ani się dodzwonić. Potrzebne były dwa zgłoszenia telefoniczne i bardzo długa realizacja zlecenia żeby 5G było dostępne poprzez światłowód. Wy tylko umiecie sprzedać - a rozmowy z "automatem" to totalna porażka
    MiejscowośćKoziegłowy
  • ~Karol / 2024-04-05 12:09
    Ocena: 3.50 / 5
    Internet mam od miesiąca a już była jedna duża awaria i brak internetu cały dzień. Ponadto mam wykupione łącze 1Gbps a realna prędkość nigdy nie przekroczyła 700Mbps. Często spada nawet do 300Mbps...
    MiejscowośćPoznań
  • ~Max / 2024-04-05 11:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem klientem od lutego 2024. Ilosc awarii w pierwszych 30 dniach usługi okreslic można jedno wielkie pasmo problemów włacznie z trwająca awaria ponad 24h. Kwiecień kolejna awaria. DRAMAT!!!
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4333
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3475
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2540
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2218
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2047
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4262
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3802
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2845
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2479
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1978
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1192