Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3039 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.34

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Antoni / 2025-05-28 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w jakiej byłem, totalne dno. Żenujący zasięg,opryskliwi nie kompetentni konsultanci. Prawdziwy syf. Przez 2 lata umowy kilkanaście skarg,ostatnio 26-05-25 dotyczy brak internetu i słaby zasięg brak jakiejkolwiek reakcji ze strony plusa.Na moje szczęście ostatni miesiąc z tymi dziadami.Osoby mieszkający na peryferiach, szczególnie przestrzegam przed tą pseudo siecią. Nie świadczą usług,straszą karami umownymi pomimo braku świadczenia usług.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasiegu
  • ~Toma / 2025-05-27 16:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferty mają może i dobre na pierwszy rzut oka ale wprowadzają ludzi w błąd i powinien się tym ponownie zająć UOKiK. Oszustwo polega na tym że sprzedawca w salonie składa ofertę abonamentu telefonicznego np. za 60 zł miesięcznie. Ale oni sobie to rozpisują na fakturach że abonament jest w cenie np. 100zł a minus to, minus tamto, tamto wychodzi 60 zł i niby jest OK. Ale jak ktoś nie spełni jakiegoś warunku czy cokolwiek się wydarzy nie po ich myśli to następuje kasacja wspomnianych minusów za tamto i tamto. A jak sobie jeszcze naliczą karę za np. miesiąc wczesniej zerwaną umowę to w każdej normalnej sieci płacisz za ten jeden miesiąc kwotę abonamentu jaki miałeś. Ale w plusie po ich wyliczeniach wychodzi kilku krotność. Oszustwem jest to że tak naprawdę nie miałeś abonamentu np.za 60 zł tylko za np.120 i jeżeli im podpadniesz to nie naliczają kary z tej wyższej kwoty, przy podpisaniu umowy nikt Ci tego nie powie.
    ZaletyMoże i dobre oferty UWAGA tylko z pozoru, czytajcie dobrze umowy
    Wadykruczki w umowie, oszustwo i naciągactwo
  • ~LESZEK / 2025-05-25 07:05
    Ocena: 1.33 / 5
    DZIEŃ DOBRY,

    [ ] WIZYTY W TYM SALONIE PLUS W SPRAWIE TEL. BYŁY STRASZNE, NACHALNIE NAGABUJĄ NA POŻYCZKĘ! POMIMO TEGO, ŻE NIGDY NIE CHCIAŁEM ŻADNYCH POŻYCZEK, DLATEGO, ŻE MAM ZASADY OD RODZICÓW I JAK MNIE NA COŚ NIE STAĆ, REZYGNUJĘ Z ZAKUPU LUB CZEKAM, AŻ UZBIERAM PIENIĄDZE, ABY KUPIĆ BEZ ŻADNYCH POŻYCZEK, TAK, JAK MOI ŚP RODZICE CZYNILI.

    POMIMO NACISKÓW KOBIET Z SALONU PLUS NA PLAC SŁOWIAŃSKI 13 W ELBLĄGU
    WIELOKROTNIE STANOWCZO MÓWIŁEM NIE!
    WYSZEDŁEM WYKOŃCZONY Z SALONU PLUS, ONI MAJĄ MANIPULACJE OPANOWANĄ PERFEKCYJNIE, ALE JESTEM WIERNY SWOIM ZASADOM I POMIMO NAGABYWAŃ, WYSZEDŁEM Z TEGO SALONU PLUS
    BEZ ŻADNYCH POŻYCZEK
    BYŁEM PRZEKONANY, ŻE BĘDĘ MIAŁ SPOKÓJ, O ZGROZO, JAK BARDZO SIĘ MYLIŁEM ????

    ZACZĘLI MNIE NĘKAĆ LUDZIE Z PLUSA TEL. O RÓŻNYCH PORACH, MIESZKAM RZUT BERETEM OD SALONU PLUS NA UL.12-LUTEGO W ELBLĄGU

    CHODZIŁEM DO SALONU PLUS NA UL 12-LUTEGO KUPIĆ DOŁADOWANIE TELEFONU PREPAID (NA KARTĘ) I DAŁEM SIĘ KIEDYŚ NAMÓWIĆ NA MÓJ PIERWSZY W ŻYCIU ABONAMENT TEL. NA 2 LATA
    NATYCHMIAST UDAŁEM SIĘ DO BANKU MILLENIUM, ABY ZLECIĆ AUTOMATYCZNE PŁATNOŚCI ZA ABONAMENT TEL. DLA FIRMY PLUS, DLATEGO, ŻE CZĘSTO LEŻĘ W SZPITALACH I BAŁEM SIĘ, ŻE BĘDZIE MI CIĘŻKO DOPILNOWAĆ OPŁAT OSOBIŚCIE, A MIŁE PANIE Z BANKU MILLENIUM, POMOGŁY MI TO OGARNĄĆ ZLECENIEM STAŁYM.

    ZROZUMIAŁEM, ŻE TEN ABONAMENT TEL. W PLUS, JEST TYM, CZEGO MAM DOŚĆ I MUSZĘ ZREZYGNOWAĆ, ALE POSTANOWIŁEM DOTRWAĆ DO KOŃCA ABONAMENTU, ABY PLUS MNIE NIE KARAŁ ZA WCZEŚNIEJSZĄ REZYGNACJĘ...
    MIAŁEM DOŚĆ SALONU PLUS NA UL 12-LUTEGO DLATEGO, ŻE UPARCIE MNIE NAGABYWALI NA JAKIŚ ABONAMENT TELEWIZYJNY, POMIMO TEGO, ŻE WIELOKROTNIE MÓWIŁEM,ŻE MAM SŁABY WZROK, ŻE TELEWIZJA MNIE NIE INTERESUJE, SŁOWA NIE, KOBIETY W PLUS NIE CHCĄ SŁYSZEĆ!
    ALE JA NIE MAM CHĘCI NA TV, KTÓREJ NIE BĘDĘ OGLĄDAŁ.
    MINĄŁ ROK I PONAD, JUŻ 3 MIESIĄCE PRZED KOŃCEM ABONAMENTU, CHODZIŁEM POINFORMOWAĆ, ŻE CHCĘ ZREZYGNOWAĆ, RÓWNIEŻ 2 & 1 MIESIĘC PRZED KOŃCEM ABONAMENTU MÓWILI W PLUSIE, ŻE ŻADNYCH KAR, OPŁAT ZA REZYGNACJĘ NIE BĘDĄ NALICZAĆ, DO OSTATNIEGO MIESIĄCA, MIAŁEM AKTYWNE ZLECENIE NA PRZELEWY DLA FIRMY PLUS ZA ABONAMENT TEL.

    MINĘŁO KILKA MIESIĘCY OD KOŃCA ABONAMENTU W PLUS I ZACZĘLI MNIE NĘKAĆ TEL. O RÓŻNYCH PORACH LUDZIE Z PLUSA, WYMUSZAJĄ JAKIEŚ PIENIĄDZE, GROŻĄ MI WINDYKACJĄ!
    WIELE RAZY, GDY ODBIERAM M.IN. TEL. 32 727 61 15 ZRYWAJĄ POŁĄCZENIE!

    WCZORAJ KOLEJNE TEL. I ZRYWAJĄ POŁĄCZENIA, GDY ODBIERAM TEL.
    AŻ WCZORAJ JAKAŚ KOBIETA, POWIEDZIAŁA SZORSTKO, ŻE JEST Z FIRMY WINDYKACYJNEJ!
    NA ZLECENIE FIRMY PLUS!
    GDY ZACZĄŁEM DOPYTAĆ O CO CHODZI?
    JA NIGDY NIE BRAŁEM POŻYCZEK, JAKIE WINDYKACJE?
    PRZERWAŁA POŁĄCZENIE TEL.

    WCZORAJ MIAŁEM WYJŚĆ PO CHLEB I MLEKO, ALE JESTEM W ROZPACZY ????
    BEZ CHLEBA, BEZ SERA, BANANA, MLEKA, TWAROGU, GŁODNY I OSŁABIONY, BEZ MINUTY SNU, CAŁA NOC W ROZPACZY ????
    JUŻ ZROBIŁ SIĘ DZIEŃ GODZ. 8 RANO
    LEDWO TRWAM, MAM M.IN. CHORE SERCE, WIELE RAZY LEŻAŁEM NA INTENSYWNYM ODDZIALE KARDIOLOGICZNYM POD MONITORAMI W SZPITALACH.

    PLUS ZAMIAST DOCENIĆ, ŻE CAŁY ABONAMENT Z NIMI WYTRZYMAŁEM, DRĘCZY MNIE I GROZI WINDYKACJAMI!

    JAK SEKTA!
    CHCE DALEJ WYMUSZAĆ PIENIĄDZE ????????????

    OSTRZEGAM CZYTELNIKÓW, PRZEZ FIRMĄ PLUS, KTÓRA JAK SIĘ DORWIE DANYCH OSOBOWYCH... GROŹBAMI WYMUSZA PIENIĄDZE ZA NIC!
    BEZ JAKIEGOKOLWIEK PISEMNEGO WYJAŚNIENIA, DALI MOJE DANE OSOBOWE,DLA JAKIEJŚ FIRMY WINDYKACYJNEJ!
    GDZIE JEST OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH?
    NIGDY NIE MIAŁEM ŻADNYCH POŻYCZEK I DŁUGÓW, A PERFIDNI LUDZIE Z PLUSA, ZAOCZNIE KNUJĄ!
    ABY WYŁUDZIĆ PIENIĄDZE ZA NIC!
    DOPROWADZAJĄ PODSTĘPNIE DO STRAT FINANSOWYCH I OCZERNIAJĄ UCZCIWEGO KLIENTA, JUŻ BYŁEGO KLIENTA.

    NIE ZNAM SIĘ NA PRAWIE, NIGDY W ŻYCIU W SĄDZIE NIE BYŁEM, PROSZĘ CZYTELNIKÓW O RADĘ, JAK SIĘ BRONIĆ PRZED FIRMĄ PLUS

    MAM NA IMIĘ LESZEK, MIESZKAM NA UL.TRYBUNALSKIEJ 12B W ELBLĄGU

    PRAGNĘ ŻYĆ, ALE LEDWO TRWAM, PRZEZ GROŹBY LUDZI Z PLUSA I ICH POMAGIERÓW Z WINDYKACJI.

    BARDZO ŻAŁUJĘ???????? ŻE DAŁEM SIĘ NAMÓWIĆ W SALONIE PLUS NA ABONAMENT TEL.

    ZOSTAWIAM TYLKO TEL. NA KARTĘ PREPAID
    WadyDZIAŁAJĄ JAK SEKTA, SĄ MILI NA POCZĄTKU, A GDY WYCIĄGNĄ DANE OSOBOWE, OSACZAJĄ I WYŁUDZAJĄ PIENIĄDZE ZA NIC!
    DAJĄ DANE OSOBOWE KLIENTA DLA RÓŻNYCH FIRM, KTÓRE NA ZLECENIE FIRMY PLUS NĘKAJĄ! GNĘBIĄ! BYŁEGO KLIENTA ????????
    SEKTA PLUS!
    ZŁODZIEJE W BIAŁYCH RĘKAWICZKACH!
  • ~Magda / 2025-05-22 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć z możliwych!!
    Odradzam wszystkim!
    Zasięg żaden! od kwietnia jestem odcięta od świata gdzie wcześniej z play miałam Zasięg wszędzie
    niewiem co mnie pokusiło zmienić sieć...
    Z nikim się nie mogę skontaktować wiecznie tylko połączenia alarmowe i jesteś offline PORAŻKA!!!
    Po złożeniu reklamacji dostałam odpowiedź ze plus sie wywiązuje z umowy i jej nie przyjmują
    ZaletyŻADNYCH !!!
  • ~Sziro / 2025-05-21 21:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Radzymin pod Warszawą: codziennie od około 18 do 22 internet w Plusie nie istnieje. Upload prawie 0, a download na poziomie 1 Mbps. Syf.
    Zaletypoleciały jak bociany jesienią
  • ~Anna / 2025-05-16 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z wszystkich firm. Pytają o Pesel, Bez jakiegoś kodu nie można zablokować karty. Na pewno nie polecam dla osób starszych. Tragedia.
    ZaletyŻadnych.
    WadyWszystko na nie.
  • ~X-man / 2025-05-15 12:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Lycamobile to najlepszy MVNO Plusa. Wszystko inne nie liczy się.
  • ~Anna B / 2025-05-14 12:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej PLUS , OTVARTA jest o 90% tańsza, a zasięg i jakość są takie same, korzysta z Polkomtela tak jak Plus, więc zasięg sygnału jest identyczny, tylko o 90% tańszy.
    Zaletynic
    Wadycena
  • ~Anna / 2025-05-11 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana usługami sieci Plus. Przeniosłam mój numer telefonu z innej sieci do Plusa, a w trakcie całego procesu mój numer został zagubiony przez sieć Plus! Powoduje to ogromne utrudnienia w codziennym funkcjonowaniu. Tydzień czasu jestem bez kontaktu telefonicznego! Mimo wielu prób kontaktu z obsługą klienta, nie otrzymałam żadnej konkretnej pomocy ani informacji na temat statusu przeniesienia. To nie tylko frustrujące, ale także bardzo nieprofesjonalne. Zdecydowanie nie polecam tej sieci, jeśli zależy Wam na sprawnej obsłudze i zaufaniu do dostawcy usług!
  • ~adam / 2025-05-07 14:05
    Ocena: 1.67 / 5
    kompletna tragedia. obsługa klienta to jakaś kpina, kłamią, przekazują sprzeczne informacje i oszukują na usługach, ciągle się coś nie zgadza. mówię Wam szczerze omijajcie tą siec szerokim łukiem
    Zaletyniestety brak
    Wadykłamstwa odnośnie oferty, żałośni konsultanci
  • ~Adix / 2025-05-07 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to skansen technologiczny od miesiąca jestem w innej sieci i to jest mega przepaść. W mieście jako tako ale po za miastem widać różnicę po prostu plus ma mało nadajników i to jest odczuwalne wreszcie wiem za co płacę żałuje tych 4 lat spędzonych w tym skansenie.
    ZaletyBRAK
    WadyZASIĘG
  • ~Bono / 2025-05-07 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla telekomów My Klienci jesteśmy tylko BYDŁEM potrzebnym do zarabiania grubych pieniędzy.
  • ~martha / 2025-05-06 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bądźcie ostrożni przy rozwiązywaniu umowy z Plusem, ze względu na wiek mojego dziadka (prawie 90 latka) udaliśmy się z nim do stacjonarnej obsługi Klienta w celu wypowiedzenia umowy. Wszelkie dokumenty zostały podpisane, umowa miała zostać rozwiązana. Następnego dnia dziadek odebrał telefon z w/w firmy i prawdopodobnie nieświadomie wycofał rezygnację i zgodził się na jakąś super ofertę. Umowa nie została rozwiązana, mało tego została przedłużona na czas nieokreślony, zmianie uległa również kwota abonamentu - oczywiście na wyższą !!! co to za praktyki, aby mając już złożoną rezygnację Klienta na piśmie wydzwaniać do niego i naciągać na kolejne oferty. Przesyłka(z nową umową) nie została odebrana, nie została więc podpisana, natomiast Plus sam przedłużył umowę i wystawił fakturę do zapłaty !!! Dodam, że chodzi o osobę starszą, co jest najbardziej przykre dla mnie w tej całej sytuacji...
  • ~EO / 2025-05-06 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam
    zostałam oszukana przez panią na infolinii miałam w ciągu tygodnia mieć podłączony internet światłowodowy nie dość że pierwsza umowa była zła i musiałam ją wypowiedzieć jakbym ja zawiniła to czekam miesiąc na podłączenie dzwonię na infolinię piszę reklamację i nic po prostu mają cię gdzieś każdy tłumaczy że zapisane w systemie i trzeba czekać a jak proszę o jakiś kontakt do kierownika to nie ma takiej opcji a jeszcze co się dowiedziałam że umowa płynie płacić trzeba a internetu brak
  • ~Krzysztof / 2025-05-03 23:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Dostałem ostatnio ofertę na przedłużenie umowy z zerową opłatą abonamentu przez 3 miesiące. Fajnie tylko w regulaminie małym druczkiem jest informacja że równocześnie trace raoming bezpłatny w UE. Więc zyskałem 40 zł a zabrano mi 15x 7.09 czylo koło 105 zł. Dobra promocja prawda? Takie oferty tylko w plusie. Panie która przedłużała mi ofertę nic oczywiście nie powiedziała a ta która przyjmowała reklamację powiedziała że raczej jest to zapisane w regulaminie i sama szukała tego zapisu 3 minuty. Ucieszyła się że znalazła ha ha dobre prawda
    Zalety40 złotych zysku
    Wady105 zł straty
  • ~Bibi / 2025-05-03 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w plusie najgorszy wybór . Co miesiąc wydawane pieniądze w błoto. Mobilny raz działa raz nie w większości nie. Telefon z internetem tylko działa w mieście wyjedziesz gdzieś dalej i porażka strona wchodzi z 10 min a żeby zamówić coś no na llegro i opłacić graniczy z cudem. A teraz coś o dekoderach bierzesz dodatkowy dekoder i co chwilę z głównym się rozłącza. Po myślicie dodatkowy był wadliwy i tu się mylicie wymieniałam 2 x razy i była lipa. Infolinia też gowno wie. Znalazłam własny sposób ale sory nie napiszę bo oni to mogą czytać i podkradane mój pomysł. Ale dekodery działają teraz prawidłowo. Rada. Omijajcie ta siec z daleka. Mi zostały jeszcze 2 lata meczarni
    ZaletyBrak
    WadyOpisane wyzej
  • ~MONIKA / 2025-05-02 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Salonu Plus w Manufakturze,a w szczególności obsługę pani Julii Dudy kierowniczki która wprowadza w błąd klienta.W ubiegłym roku przeniosłam 3 numery do tej sieci,pani powiedziała że jesteśmy nowymi klientami więc aby móc wybrać telefon musze poczekać co najmniej pół roku po czym po tym czasie mogę przyjść i dobrać sobie telefon.
    Minęło przeszło pół roku i wróciłam do ww pani i niestety spotkałam się z odmową,pani stwierdziła że zweryfikuje ten fakti do mnie oddzwoni niestety nigdy do mnie już nie zadzwoniła a w tamtym czasie podpisała umowę na przeniesienie 3 numerów telefonu za co oczywiste otrzymała odpowiednią premię.
    ŻAL ŻENADA WSTYD !!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK
  • ~Gosia / 2025-04-30 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu punku obsługi w Wiśle wyniosła i bardzo arogancka pani , która jest dobra tylko w udzielaniu krytycznych uwag jak nie kupujesz wypasionego abonamentu to bez kija nie podchodź poczułam się jak smarkula .Po takiej wizycie na pewno zmienię operatora !!!!!
    ZaletyBrak !!!
  • ~Pała dla Plusa / 2025-04-27 07:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus i jego wszyscy wirtualni operatorzy to jedno wielkie oszustwo na słaby zasięg. Łapanie na wędkę typu duże paczki GB oraz niższe ceny ale co z tego jak nie można komfortowo korzystać z usług mobilnych? Omijać szerokim łukiem!
    Wadyjedno wielkie zasięgowe oszustwo
  • ~Nigel / 2025-04-26 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    ludzie jak za kare na rozmowach nie umieją nic pomóc
    Zaletynie istnieją
    Wady-oszustwo z zasięgiem
    -słaba obsługa
    -router dają ci słaby
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4705
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3969
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3039
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2624
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1299
Lajt Mobile
Ocena: 3.81, ilość opinii: 1135
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4505
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186