Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3154 opinii

1.47 / 5

  • Oferta
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.35

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 158
  • ~Marcin Mazur / 2025-10-19 23:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Konsultant Pan Dariusz Zwierz to osoba na swoim miejscu.Konkretny,rzetelny,dobrze doradził i jako jedyny w sieci Plus połapał się w moich rachunkach.Takich ludzi na rękach nosić.Oby plus zatrudniał tylko takie osoby
  • ~Dunga87 / 2025-10-19 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze tylko rok i ani dnia dłużej.
    Żeby nawet za darmo dawali, nie wezmę.
    ZaletyBrak
    WadySłaby zasięg. Ciągły brak internetu.
  • ~MATIX74 / 2025-10-15 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć
    Internet światłowód cały czas problemy, połączenie z konsultantem graniczy z cudem,
    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySłaby zasięg, kontakt z konsultantem beznadziejny po połączeniu albo po chwili występuje jakiś błąd i się rozłącza albo trzeba czeka bez konca
  • ~Jarosław / 2025-10-13 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko Pan Paweł z salonu zasługuje na 5 gwiazdek. Reszta to dno. Podążając za instrukcjami obsługi technicznej , kontakt spowodowany wolnym internetem mobilnym, całkowity brak internetu, nie znają się na sprzęcie który jest w sprzedazy , internet mobilny porażka, od wakacji lepiej dziala internet w telefonie (inna sieć). Omijajcie szerokim łukiem
    ZaletyPan Paweł z salonu sprzedazy
    WadyInternet mobilny, pomoc techniczna
  • ~Kurzy22 / 2025-10-12 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zła obsługa internet fatalny tak jak telewizja cały czas ścina masakra
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie a szczególnie internet i obsługa klienta
  • ~Jutom / 2025-10-10 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć na świecie nie polecam godzinę ładuje się głupia strona omijać szerokim łukiem nawet dodzwonić nigdzie się nie idzie
  • ~Angelika / 2025-10-10 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawarłam umowę na internet światłowodowy z Plus na początku września. Mamy już prawie połowę października, a instalacja wciąż nie została wykonana. To, co dzieje się w kwestii umawiania terminów montażu, to absolutna katastrofa i brak szacunku dla klienta.

    Byłam już około sześć razy umawiana na montaż. Za każdym razem otrzymuję potwierdzenie terminu, przygotowuję mieszkanie, ktoś jest obecny w domu w wyznaczonych godzinach — najczęściej w przedziałach typu 12:00–16:00, 14:00–18:00, a ostatnio nawet 8:00–12:00. I za każdym razem, chwilę przed końcem planowanej wizyty, dostaję informację, że instalatorzy jednak nie przyjadą.

    Jestem w stanie zrozumieć, że czasem trzeba poczekać na instalację, że mogą zdarzyć się opóźnienia czy problemy techniczne. Ale to, że Plus ciągle umawia wizyty, po czym je odwołuje — jakby żartując sobie z człowieka — jest po prostu absurdalne i nie do zaakceptowania.

    Dodatkowo kontakt z firmą zewnętrzną odpowiedzialną za montaż jest niemożliwy, ponieważ numer, pod który można się z nimi skontaktować, jest zablokowany. W tej sytuacji trzykrotnie kontaktowałam się bezpośrednio z obsługą Plusa, jednak za każdym razem słyszałam jedynie, że mam czekać na nowy termin. Żadnego realnego wsparcia, żadnego zainteresowania sprawą — wygląda to tak, jakby dla Plusa ciągłe przekładanie terminów nie stanowiło żadnego problemu.

    To jest niezwykle uciążliwe, stresujące i zwyczajnie niepoważne. Człowiek musi dostosować swój dzień, zwolnić się z pracy, przygotować wszystko w domu — i za każdym razem czeka na darmo. Sytuacja powtarza się od tygodni, a nikt nie potrafi podać konkretnego terminu realizacji umowy.

    Nie spodziewałam się, że w tak dużej firmie proces podłączenia światłowodu może wyglądać w tak chaotyczny i niekompetentny sposób. Mam nadzieję, że ktoś z Plusa w końcu zwróci uwagę na sposób organizacji montażów i komunikację z klientami, bo na ten moment jest to doświadczenie skrajnie negatywne i rozczarowujące.
  • ~Rumcajs / 2025-10-09 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg to DNO I METR MUŁU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    DRAMAT I KPINA Z KLIENTA. ŻAŁOSNA SIEĆ... PRZEZ PONAD PÓŁ DNIA BRAK ZASIĘGU
    ZaletyBRAK
    WadyZA MAŁO MIEJSCA, ŻEBY OPISAĆ WSZYSTKIE
  • ~Szorti / 2025-10-09 00:18
    Ocena: 3.67 / 5
    Mimo stagnacji Plus nadaje swoje 5G na 2600 MHz oraz 2100 MHz.
    Zalety5G na 2100 MHz
    Wadybrak 5G na 3500 MHz
  • ~Mateusz nowak / 2025-10-08 20:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet tragedia zasięg tragedia do końca umowy i dziękuję tej patoligi
    ZaletyZadnych
    WadySłaby internet słaby zasieg
  • ~MM / 2025-10-07 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    ODNOŚNIE STRONY PLUS. Konto klienta na Plus.pl jest tragiczne. Mało intuicyjne, ograniczone w informacje, problemy z wylogowywaniem, po dwóch próbach kontaktu z konsultantem nagle zniknęła możliwość ponownego kontaktu (nie wiem czy mogą w jakiś sposób uniemożliwić/wyłączyć możliwość czatu z obsługą Plusa).
  • ~JEBACZPLUSA / 2025-10-07 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJWIEKSZY GUWNO ZERO INTERNETU W JAKICH KOLWIEK POMIESZCZENIACH A NA DWORZU PRAKTYCZNIE TEZ WOGULE
    ZaletyXD
    WadyWSZYSTKO
  • ~Krzysztof / 2025-10-06 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako wieloletni klient tej firmy jestem naprawdę zawiedziony. Mój zegarek, reklamowany jako wodoodporny, zepsuł się dosłownie chwilę po upływie dwuletniej gwarancji. Tymczasem wciąż muszę spłacać raty przez trzy lata, mimo że zegarek już nie działa. Serwis całkowicie mnie zbywa i nie chce zaproponować żadnego rozwiązania, choć przez lata ufałem tej marce. Nie polecam.
  • ~Radek / 2025-10-06 13:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia z zasięgiem i szybkością internetu.
    Zdecydowanie nie polecam, jedynie Play trzyma jakość dostarczanych usług.
  • ~:) / 2025-10-05 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad dwóch tygodni nie mam nigdzie zasięgu, co za tym idzie nie mam też internetu wychodząc z domu, nie mogę nigdzie się dodzwonić ani nikt do mnie. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta i Pan łaskawie sprawdził że w mojej okolicy nie było i nie ma żadnych awarii więc możliwe że po prostu urządzenie jest do wymiany, akurat w momencie kiedy za miesiąc wygasa mi umowa której oczywiście przedłużać nie zamierzam! A urządzenie do tego czasu działało bez zarzutu i nie stało się nic w międzyczasie co mogłoby to zmienić. Nie wspomnę już nawet o tych śmiesznych opłatach ( 1,49 ) za opłacenie abonamentu blikiem. Nie polecam!!!
  • ~Niczyja_sprawa / 2025-10-03 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałem zapłacić - nie mogłem. Dlaczego? Bo umowa jest na brata. Nie chciałem szczegółów, chciałem dokonać jednorazowej wpłaty. Nawet wiedziałem ile, ale Pani na infolinii poinformowała mnie, że nie dokonam tej czynności, ponieważ nie jestem właścicielem abonamentu. Hit. Pierwsza infolinia - podejrzewam, że biuro obsługi klienta - w porządku, bardzo miła Pani, jednak dział rozliczeń, czy tez rachunków to dramat. Osoba na infolinii niemiła, chamska i wyniosła. Nie wiem, czy to prawo tak reguluje, czy ich wewnętrzny regulamin, bo nie uzyskałem odpowiedzi na to pytanie. Dobrze, że sam mam w innej sieci.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Platinus / 2025-10-03 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Z najlepszego operatora, szybka droga do jednego z najgorszych (chyba nawet play działa lepiej)...
    Niestety przy jakości nie można dać ujemnych pkt. a w tym przypadku byłoby to zasadne.
    Non stop problemy z internetem, wieczna zawiecha, wczytywanie stron to jakaś porażka, nie mówiąc o oglądaniu filmów.

    Gorąco NIE POLECAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
    ZaletyBRAK
    WadyPOZOSTAŁE
  • ~Luka / 2025-09-30 19:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia, zasieg slaby gdziekolwiek sie nie jedzie , obsługa klienta mila ale niekompetentną chyba jest ich po prostu za mało co za tym idzie świadczone usługi na bardzo słabym poziomie. Już do nich nie wrócę z całą pewnością.
  • ~A.s / 2025-09-29 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to najgorsza sieć chodzi głównie o internet i zasięg .. chodzi tak powoli mieli i mieli idzie się nieźle zdenerwować .. dla przykładu mam drugi tel a w nim karetę z innej sieci nie będę pisać z jakiej bo powiedzą że konkurencja po prostu innej sieci i w nim zawsze mam zasięg i Internet super śmiga .. zawsze jak idę zapalić i mnie w domu do kotłowni i mam ze sobą dwa telefony w plusie nigdy nie działa mieli i mieli brak zasięgu masakra po prostu w drugiej sieci normalnie i nie jest to problem z telefonem bo karty były przekładane z jednego do drugiego .. nie polecam .
  • ~J. / 2025-09-25 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorszy operator. Ze wszystkim robią problemy, prośba o przeniesienie światłowodu pod inny adres, pod którym oczywiście jest dostępny kabel, jest możliwe tylko po zapłaceniu bardzo wysokiej kary! W innej sieci kosztuje to 50 zł... Przez prawie rok musiałam płacić za światłowód, którego nie mogłam używać! Zasięg jest bardziej niż beznadziejny, bo jak inaczej określić to, że nie ma się zasięgu w telefonie będąc w galerii handlowej w centrum miasta! Nie mówię już o przebywaniu w miejscowościach poza miastem. Jeszcze żaden operator nie napsuł mi tyle nerw co ten żałosny Plus. Na szczęście niebawem przenoszę się do innej sieci. NIE POLECAM
    ZaletyBrak!
    WadyUtrudnianie życia swoim klientom, włamanie zasad zawartych w umowie, wymyślanie nowych zasad o których w umowie nie ma mowy, beznadziejny zasięg nawet w centrum miasta
strona 1 z 158
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4890
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4077
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3154
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2696
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1343
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1210
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4608
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187