strona 4 z 153
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Bono / 2025-05-07 00:21
Dla telekomów My Klienci jesteśmy tylko BYDŁEM potrzebnym do zarabiania grubych pieniędzy. -
-
~martha / 2025-05-06 17:33
Bądźcie ostrożni przy rozwiązywaniu umowy z Plusem, ze względu na wiek mojego dziadka (prawie 90 latka) udaliśmy się z nim do stacjonarnej obsługi Klienta w celu wypowiedzenia umowy. Wszelkie dokumenty zostały podpisane, umowa miała zostać rozwiązana. Następnego dnia dziadek odebrał telefon z w/w firmy i prawdopodobnie nieświadomie wycofał rezygnację i zgodził się na jakąś super ofertę. Umowa nie została rozwiązana, mało tego została przedłużona na czas nieokreślony, zmianie uległa również kwota abonamentu - oczywiście na wyższą !!! co to za praktyki, aby mając już złożoną rezygnację Klienta na piśmie wydzwaniać do niego i naciągać na kolejne oferty. Przesyłka(z nową umową) nie została odebrana, nie została więc podpisana, natomiast Plus sam przedłużył umowę i wystawił fakturę do zapłaty !!! Dodam, że chodzi o osobę starszą, co jest najbardziej przykre dla mnie w tej całej sytuacji... -
~EO / 2025-05-06 10:37
nie polecam
zostałam oszukana przez panią na infolinii miałam w ciągu tygodnia mieć podłączony internet światłowodowy nie dość że pierwsza umowa była zła i musiałam ją wypowiedzieć jakbym ja zawiniła to czekam miesiąc na podłączenie dzwonię na infolinię piszę reklamację i nic po prostu mają cię gdzieś każdy tłumaczy że zapisane w systemie i trzeba czekać a jak proszę o jakiś kontakt do kierownika to nie ma takiej opcji a jeszcze co się dowiedziałam że umowa płynie płacić trzeba a internetu brak -
~Krzysztof / 2025-05-03 23:18
Dostałem ostatnio ofertę na przedłużenie umowy z zerową opłatą abonamentu przez 3 miesiące. Fajnie tylko w regulaminie małym druczkiem jest informacja że równocześnie trace raoming bezpłatny w UE. Więc zyskałem 40 zł a zabrano mi 15x 7.09 czylo koło 105 zł. Dobra promocja prawda? Takie oferty tylko w plusie. Panie która przedłużała mi ofertę nic oczywiście nie powiedziała a ta która przyjmowała reklamację powiedziała że raczej jest to zapisane w regulaminie i sama szukała tego zapisu 3 minuty. Ucieszyła się że znalazła ha ha dobre prawda Zalety40 złotych zyskuWady105 zł straty -
~Bibi / 2025-05-03 22:41
Internet w plusie najgorszy wybór . Co miesiąc wydawane pieniądze w błoto. Mobilny raz działa raz nie w większości nie. Telefon z internetem tylko działa w mieście wyjedziesz gdzieś dalej i porażka strona wchodzi z 10 min a żeby zamówić coś no na llegro i opłacić graniczy z cudem. A teraz coś o dekoderach bierzesz dodatkowy dekoder i co chwilę z głównym się rozłącza. Po myślicie dodatkowy był wadliwy i tu się mylicie wymieniałam 2 x razy i była lipa. Infolinia też gowno wie. Znalazłam własny sposób ale sory nie napiszę bo oni to mogą czytać i podkradane mój pomysł. Ale dekodery działają teraz prawidłowo. Rada. Omijajcie ta siec z daleka. Mi zostały jeszcze 2 lata meczarni ZaletyBrakWadyOpisane wyzej -
~MONIKA / 2025-05-02 19:19
Nie polecam Salonu Plus w Manufakturze,a w szczególności obsługę pani Julii Dudy kierowniczki która wprowadza w błąd klienta.W ubiegłym roku przeniosłam 3 numery do tej sieci,pani powiedziała że jesteśmy nowymi klientami więc aby móc wybrać telefon musze poczekać co najmniej pół roku po czym po tym czasie mogę przyjść i dobrać sobie telefon.
Minęło przeszło pół roku i wróciłam do ww pani i niestety spotkałam się z odmową,pani stwierdziła że zweryfikuje ten fakti do mnie oddzwoni niestety nigdy do mnie już nie zadzwoniła a w tamtym czasie podpisała umowę na przeniesienie 3 numerów telefonu za co oczywiste otrzymała odpowiednią premię.
ŻAL ŻENADA WSTYD !!!!!!ZaletyBRAKWadyBRAK -
~Gosia / 2025-04-30 12:40
Nie polecam nikomu punku obsługi w Wiśle wyniosła i bardzo arogancka pani , która jest dobra tylko w udzielaniu krytycznych uwag jak nie kupujesz wypasionego abonamentu to bez kija nie podchodź poczułam się jak smarkula .Po takiej wizycie na pewno zmienię operatora !!!!! ZaletyBrak !!! -
~Pała dla Plusa / 2025-04-27 07:21
Plus i jego wszyscy wirtualni operatorzy to jedno wielkie oszustwo na słaby zasięg. Łapanie na wędkę typu duże paczki GB oraz niższe ceny ale co z tego jak nie można komfortowo korzystać z usług mobilnych? Omijać szerokim łukiem! Wadyjedno wielkie zasięgowe oszustwo -
-
~Nigel / 2025-04-26 22:18
ludzie jak za kare na rozmowach nie umieją nic pomóc Zaletynie istniejąWady-oszustwo z zasięgiem
-słaba obsługa
-router dają ci słaby -
~Donek / 2025-04-25 05:22
Najgorszy chyba operator w kraju...zasieg marny nadajniki ledwo śmigają... ZaletyZadnychWadyZasieg tragiczny -
~Kacper / 2025-04-23 10:13
Przeniosłem się do plusa z t-mobile ponieważ tam przeszkadzał mi internet a bardziej jego prędkość ale porównując go z plusem to był szybki, internet z plusa to tragedia, wieczny brak zasięgu, podstawowe rzeczy nie chcą się nawet załadować, po prostu tragedia ZaletyCałkowity brak zaletWadyZasięg, internet -
~Kamerdyner / 2025-04-22 18:51
Z Plusa dobrze korzysta się (w 100%) na dworze. Tylko co zrobić zimą? Wadyzasięg wewnątrz budynków to TRAGEDIA -
~Pan Bogdan z kutna / 2025-04-17 12:56
gówno siec, bardzo mi się nie podoba ta gówno sieć, ponieważ mają co chwile awarie nadajników i generalnie to gówno sieć. Zaletynie ma zaletWadybrak zasięgu. -
~nie powiem / 2025-04-12 12:36
oszuści którzy nie odpierają na infolini i internet mi nie działa od tiklku tygodni a oni przedłużają internet na 2 lata DEBILE ZaletynicWadyco to ma być -
~Wytrzeszcz / 2025-04-12 09:19
Godziny wieczorne LTE zapchane tak, że nie można z www korzystać. Mijają lata i wszystko stoi jak kij w błocie. Zaletywymarły jak dinozauryWadyza mało miejsca aby pomieścić -
~Daniel / 2025-04-11 14:24
Brak zasięgu przez dwa dni jakoś usług na poziomie niższym niż zero ZaletyPoprawcie sięWadyBrak zasięgu i brak internetu -
-
~Zbigniew / 2025-04-09 22:05
Tragedia! Od trzech tygodni próbujemy uzyskać pomoc na infolinii w sprawie połączenia boxa z drugim dekoderem w opcji multiroom – bezskutecznie. Telewizji nie da się oglądać, bo cały czas zrywa połączenie z dekoderem. Jedyne „porady”, jakie otrzymaliśmy, to wymiana karty, a potem routera – oczywiście nic nie pomogło. Brak jakiejkolwiek realnej pomocy technicznej, brak możliwości wizyty serwisanta, tylko gadanie bzdur przez telefon przez osoby, które nie mają pojęcia o tym, co robią.
Na dodatek pani z infolinii wprowadziła nas w błąd, mówiąc, że nie da się odstąpić od umowy przez internet, a w punkcie stacjonarnym usłyszeliśmy, że oczywiście można i to bez żadnych komplikacji. Zero spójności, zero kompetencji. Klient zostaje sam z problemem – żenada! -
~Sroka / 2025-04-01 00:02
Cenię Plusa za bardzo dobry zasięg 2G i 3G. 4G i 5G nie są mi potrzebne, a zresztą i tak prawie noe ma tego zasięgu na wsi. Zaletynajlepszy zasięg 2G i 3G w Polsce -
~Beata / 2025-03-29 12:02
Nie polecam,omijać szerokim łukiem żałosne podejście do klienta i nieudolność pracowników w uruchomieniu internetu szkoda czasu i pieniędzy. ZaletyBrakWadyCałokształt -
~Bożena / 2025-03-25 10:57
Nie polecam zawierać umowy przez telefon, konsultant wprowadza w błąd, obiecuje dużo niższy abonament, a finalnie abonament jest wyższy. Czuję się oszukana, nikomu nie polecam tej firmy!
strona 4 z 153
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »