strona 1 z 101
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~krzsiek / 2024-11-30 20:11
Założyłem konto firmowe za 0 zł. na zawsze. Po roku zaczęto pobierać oplaty za prowadzenie rachunku. -
-
~Ewa / 2024-11-28 19:53
Szok. Klientem mbanku jestem od kilkunastu lat, mam u nich mnóstwo produktów, włącznie z kredytami, kartą kredytową, kontami walutowymi, oszczędnościowymi. wcześniej szeroko ich polecałam. a teraz:
1.znikanie pieniędzy z konta - drobne kwoty, kilku złotych. brak informacji o jakichkolwiek wypływach na te kwoty
2. odpowiadanie na reklamację ni z gruszki ni z pietruszki, nie związane z moim pytaniem w reklamacji - dotyczy juz 5 róznych reklamacji
3. podawanie błędnych informacji do BIKU, oczywiście takich działających na niekorzyść klienta np. co do opóznien w spłatach rat kredytów. radzę kto ma kredyty w mbanku, koniecznie wykupcie sobie dostep do bik i sprawdzajcie powiadomienia!
jestem porażona! -
~Pierwszy / 2024-11-25 19:11
Daje sprostowanie to nie chodziło o M Bank, Pomyłka... !!! Jak to się jak usunąć dajcie znać. ZaletySaWadypierwszypomorski@gmail.com -
~Pierwszy / 2024-11-25 19:01
Robiono mnie w pręta bardzo długi czas , pracowicy działają razem , np:dałem mu dowód osobisty do wglądu ,a zaraz pracownik do mnie potrzedl zagadał mnie , a ten który mnie obsługiwał wyszedł z moim dowodem i dał koleżankę która zrobiła zdjęcia, i jakby nic przyszedł, i dalej palił głupka ,chodziłem przez kilka miesięcy pytając się o środki na koncie , bo czekałem na przelew oni cały czas twierdzili że nic nie ma ,a co się okazało konto mi zamknęli , a pieniędzy nie ma .Co się kur.. porobiło!!! Zaletypierwszypomorski@gmail.comWadypierwszypomorski@gmail.com -
~Ann / 2024-10-22 12:00
Nie polecam. Pomimo kilku dniowej proby zalogowania się nie mogłam zalogować się na konto. A ich prowizje się powiększają za aplikację ktora nie działa u mnie. Szkoda nerwów. -
~Rajmund / 2024-10-21 12:01
Wydarzenie z 18.10.2024 przebrało miarkę. Wysłałem najpierw reklamację i wyślę też stosowną informację do UOKiK, jednak konto w tym banku likwiduję tak czy tak. Poniżej treść mojej reklamacji, z której wynika, jak zostałem potraktowany jako klient. Za karę, że nie chcę odpowiadać na bzdurne pytania, nie mające nic wspólnego z realizacją przelewu, zostały mi zablokowane wszystkie pieniądze. Nie mogę do dziś nie tylko dokonywać przelewów, lecz również jakichkolwiek płatności, nawet chleba nie mogę kupić bez złożenia wizyty w placówce i wytłumaczenia się.
Protestuję przeciwko uzależnianiu wykonania mojego zlecenia przelewu od odpowiedzi na bzdurne pytania typu "czy widziałem naocznie tą nieruchomość". Pakiet pytań, z których powyższe było jedynie pierwszym, miał mi zostać odczytany już po weryfikacji, której się poddałem i która jest do zaakceptowania, gdyż służy rzeczywiście bezpieczeństwu. Do tego należało podanie danych przedstawicielce Państwa banku, która, zgodnie z zapowiedzią wyświetloną po zleceniu przelewu, do mnie zadzwoniła. Wszystko zostało succesfull zakończone, łącznie z potwierdzeniem przeze mnie w aplikacji mobilnej weryfikacji wysłanej przez moją rozmówczynię. Zakładam, że nikt się do Państwa systemów w tym celu nie włamał i była to rzeczywiście osoba reprezentujące Państwa bank.
Pytania, na które które już po tej pomyślnej weryfikacji miałem odpowiadać jednak niczemu już w sprawie sprawdzania czy ja to ja i czy taka była moja wola nie służyły a celem mogło być tylko jedno: zrobienie ze mnie durnia i potraktowanie jak niegrzeczne dziecko, które należy poniżyć. Bo nie uwierzę, że można uzależnić wysłanie moich pieniędzy do sprzedawcy, zgodnie z zawartą przeze mnie notarialnie umową, od mojej odpowiedzi na pytanie, czy widziałem nieruchomość, którą nabyłem. Nie życzę sobie w każdym razie, żeby to Państwo decydowali, czy muszę widzieć coś co chcę kupić.
Jeśli przelew nie zostanie zrealizowany bez uwarunkowań w postaci pytań o to co widziałem czy nie widziałem i jedynie po normalnej, logicznej i akceptowalnej weryfikacji, czy to ja jestem zleceniodawcą, zamknę wszystkie rachunki, które posiadam w Państwa banku w najbliższym możliwym terminie. Nie pozwolę się traktować w taki sposób, jak wyżej opisałem.Wadyszantażowanie klienta i blokowanie konta za odmowę zdradzania spraw intymnych, opłaty za korzystanie z bankomatów, opłaty za kartę -
~Łukasz / 2024-10-16 16:58
Bardzo ciekawy bank, w ktorym chyba nikt nie pracuje . Byc w tym banku to byc jak w pustostanie , zero ludzi same problemy. NIe polecam a wrecz ostrzegam by nie korzystac z tego banku. ZaletybrakWadyczas oczekiwania na mkonultanta z infolini powinien byc dluzszy niz 3 godziny -
~Wojciech / 2024-10-14 19:39
Klient od 22 lat. Weryfikacja danych, która jest oczywista, ale przebiega tragicznie. Gdzieś tam kiedyś pojawia się informacja o konieczności weryfikacji danych. Robię to 2 krotnie, ale coś nie działa. jak się okazuje. Jako klientowi od 22 lat blokują mi przelewy, bez powiadomienia n.p. 3 dniowego. Okazuje się, że moje usiłowania potwierdzenia/zmiany danych nie dotarły. Interwencji o źle działającym systemie oczywiście nie przyjmują. "Spokojnej nocy" ma zastąpić profesjonalną odpowiedź. Byłem zadowolony, ale są granice. -
-
~Oliwier / 2024-10-10 21:33
Beznadzieja junior. Powinno byc zdobione 0-10 a nie 0-13 to juz przesada moje dziecko ma 11lat jest odpowiedzialne i daje mu konto junior bez placenia np. Blikiem zblizeniowo(telefonem)
Prosze o zmienienie tegoZaletyAplikacja nowoczesna i fajna ale rylko niestety 13-18 itdWadyMbank junior -
~Sieniedowieszkto / 2024-10-07 09:47
Najgorszy bank jaki istnieje…. Robię przelew z innego banku na mBank i pieniądze które miały dojść nie dochodzą. Żenujące nie polecam, szkoda nerwow ZaletyŻadnychWadyWszystkie -
~LeonZ / 2024-10-06 21:18
Po 24 latach totalna porażka kasę przeleweja gdzie chcą i nie widzą w tym problemu reklamację wzawiane od 2 miesięcy odpowiedzi nie na temat ( nie mam pojęcia czy ktoś kto to czyta umie czytać ze zrozumieniem).kontakt z infolinią tragedia. Kono już zamknięte i założone w innym banku ZaletyŻadnychWadyDopóki płacisz i oni zarabiają jest ok jak się coś posypie mają cię w d.... -
~wodz_14 / 2024-09-25 16:25
Uciekajcie z tego banku jak nie chcecie mieć problemów nie jesteś wstanie uzgodnić nic Obsługa specjalnie szkolona by nie być uprzejmym ,bez jakichkolwiek wiadomości merytorycznych
Generalnie nie wiem jak są księgowane pieniądze Największy błąd jaki kiedykolwiek popełniłem otwierając tam kontoZaletyNie ma żadnych zaletWadyWszystko co najgorsze co moze być w banku -
~teut / 2024-09-17 22:03
po ponad dwudziestu latach rezygnuję bo już mam dość!!! posiadam konta w innych bankach i widzę kolosalną różnice ZaletybrakWadynie liczą się z klientem -
~Utek / 2024-09-17 11:17
Ukraiński bank ! Ukraiński bank.Ukraiński bank. ZaletyBrakWadySame wady. -
~Jan Bank / 2024-09-11 08:07
Odradzam wszystkim korzystanie z tego banku. Kontak utrudniony. Odsyłają do placówek, które mają co kilkadziesiąt kilometrów ZaletybrakWadysame wady -
~Anna / 2024-09-10 14:43
Bardzo ubolewam , że skorzystałam z oferty limitu w koncie w tym banku na remont mieszkania. Tak złodziejskiego banku w życiu nie widziała. Nie dość , że płacę odsetki za posiadanie limitu to za każde zmniejszenie limitu płacę 75 zł za aneks plus kolejne odsetki . Im mniejszy mam limit tym większe odsetki. Po spłaceniu tego limitu skierują sprawę do Sądu i nie zostawię tak tego , tym ZŁODZIEJOM. ZaletyBRAKWadyMILION -
-
~Marta / 2024-09-09 18:45
Najgorsza obsługa klienta z jaką miałam do czynienia kiedykolwiek w życiu. Totalny brak kompetencji. Zaletybrak -
~Zawiedziona / 2024-09-05 22:10
Bank rządzi się własnymi prawami i przelał pieniądze z zasiłków na dzieci do komornika twierdząc że tak mogli a niestety nie mogli. Został już uruchomiony rzecznik finansów bo najzwyczajniej nie chcą oddać pieniędzy (z podpowiedzi komornika ) dlug płacony regularnie komornik zszedł z konta a mBank chyba chciał zabłysnąć ale pieniędze do nikogo nie trafiły tylko ciagle dyspozycje nic więcej więc przestrzegam oni mają swoje zasady swoje przepisy ZaletyżadnychWadyOkradają nawet dzieci -
~Robert / 2024-08-23 10:48
Posiadam konto firmowe w mbanku. Nikomu nie polecam. Zablokowali mi możliwość wykonywania przelewów jednocześnie paraliżując moją działalność ponieważ nie miałem uzupełnionej informacji o ilości pracowników zatrudnionych w firmie na koncie firmowym ( choć posiadają te informacje w CEIDG ) Czekam na odblokowanie konta drugą dobę. Oczywiście infolinia informuje że pracownik banku musi to zweryfikować osobiście . Wizyta w oddziale..... nie przyniosła skutku. Skandal !!!!! Widać że niemiecki system bankowy jest taki sam po obydwóch stronach granicy. -
~TOMASZ / 2024-08-16 14:03
ZABLOKOWALI MI DZISIAJ KARTĘ INFORMUJĄC DZISIAJ, ŻE MOGĘ SOBNIE ZAMÓWIĆ NOWĄ KARTĘ. JEST PIĄTEK W ŚRODKU DŁUGIEGO WEEKENDU I ZOSTAŁEM BEZ DOSTĘPU DO ŚRODKÓW.
brawo bank - najważniejsi są dla was klienci !!! nic bardziej śmiesznego
karta moja jest ważna do 2025 roku aby nikt nie myślał że karta została zablokowana z tego tytułuZaletykiedyś to był bardzo dobry bankWadyzłośliwość
strona 1 z 101
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »