Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 1782 opinii

1.69 / 5

  • Prostota obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.74
  • Obsługa klienta
    1.63

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 90
  • ~Ola / 2023-11-28 02:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety jesteśmy z partnerem straumatyzowani doświadczeniem procesu wnioskowania o kredyt hipoteczny. W połowie sierpnia zaczęliśmy składać wniosek, został odrzucony, według banku nie zgadzały się imiona panieńskie matek, oczywiście wszystko było poprawnie, po interwencji został przywrócony, potem system banku odrzucił wniosek, bo nie mógł zidentyfikować dowodów w RDO. Złożyliśmy drugi wniosek również odrzucony. Co się okazało? Że to bank ma problem ze swoim systemem i zamienia mu format daty z dd-mm-yyyy na mm-dd-yyyy. To jeszcze nic. Niby super nowoczesny bank ale przy uploadzie dokumentów... System nie ogarnia podpisów elektronicznych. Z interwencja eksperta finansowego udało się jakoś "na lewo" przesłać dane do analityka, po czym analityk wystawił błędne warunki przyznania kredytu i znów interwencja u eksperta. niby podpisanie umowy miało zakończyć nasze troski, a tu psikus dostajemy info na maila, że wypłata kredytu wstrzymana i znów interwencja i okazuje się że to problem po stronie..banku! W końcu pieniądze przelane do sprzedawcy akt notarialny przekazany na system banku, czy możemy spać spokojnie? Nie! musimy dostarczyć dokumenty, które w procesie były dostarczone w postaci zapisów w akcie. Znów interwencja u eksperta, ekspert uważa że wszystko ok, bank grozi brakiem spełnienia warunków umowy, na odpowiedź czekamy i się doczekać nie możemy. W międzyczasie ktoś skrupulatny dopatrzył się w księdze wieczystej w odpisie zupelnym braku miejscowości, której na odpisie aktualnym nie było widać i który na procesie podpisywania umowy nie został zweryfikowany przez bank(co też jest śmiesznie biorąc pod uwagę inne skrupulatne procesy). Dostaliśmy lakoniczna informacje, zapytaliśmy o szczegóły prawie miesiąc czekania na odpowiedź, pani na infolinii nic nie wie, musieliśmy przeczytac ustawę o księgach wieczystych żeby się dowiedzieć o co może chodzić. Niestety ekspert nadrabiał mina, ale poz tym nie spotkałam się jeszcze z takim traktowaniem klienta.
    ZaletyNie ma
    WadySystem i proces leży i kwiczy
  • ~Kulka / 2023-11-27 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Bank nie przekazuje transakcji do sklepu internetowego. Moje pieniądzy wpadły do "otchłani" po kilku miesiącach i pisanych reklamacjach MBANK nie zwrócił mi pieniędzy bo wg. nich wszystko odbyło się dobrze co jest obrzydliwym kłamstwem. Po zamknięciu konta potrzebowałam wyciąg z kilku miesięcy. Usłyszałam, od PANI w instytucji, że kazde potwierdzenie przelewu kosztuje 10 zł i tak na prawdę to powinnam przejrzeć maila bo co miesiąc wysyłali mi wyciągi. Co jest kolejnym kłamstwem. Przez kilka lat nie dostałam ani jednego maila w tej sprawie. NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Monika / 2023-11-27 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank.próbuję odblokować dostęp do konta od 2 godzin, łącznie połączenie z 4 konsultantami i dostępu do konta brak. Nie polecam nikomu tego banku, polecam natomiast zmianę banku
    Zaletybrak
  • ~bonus / 2023-11-24 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka totalna wzielem porzyczke w bibus i zablokowali mi środki nie mam za co zjesć dzieki nim nie polecam
    Zaletybrak
    Wadypełno i z obsługą jak i z pracownikami
  • ~luk / 2023-11-23 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    zmieniłem numer telefonu, starego już nie posiadam i aby zalogować do aplikacji potrzebuje starego numeru bo bez niego nie zmienię ustawień na nowy.... nawet na infolinii nie pomogą. udaj się do banku aby zmienić numer jedyne co mogłem usłyszec. opłaty za prowadzenie konta też są wysokie w innym banku mam za darmo więc zamykam konto w mBank....kiosku jak czytam inne opinie
    Zaletybrak
    Wadyinfolinia nie pomaga w każdej sprawie
    brak możliwości załatwienia wszystkich spraw online
  • ~Karina / 2023-11-20 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieprzygotowani do obsługi pracownicy, nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają, blokują konto aby okazać kolejny taz te same dokumenty poczym ponad tydzień Czeka sie na odblokowanie! Nie można wykonać przelewow! Tragedia
    To kiosk ruchu a nie bank! Nie polecam nikomu
    WadyBardzo słaba jakoś obsługi
  • ~Jakub / 2023-11-17 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje konto zostało zablokowane przy płatności kartą. Obsługa twierdzi że „algorytm„ bezpieczeństwa zadziałał. Podczas odblokowania konta zostałem "przesłuchany" lepiej niż przez policję czy urząd skarbowy. Dla mniej konto i karta która zostaje zablokowana przy prawidłowej płatności jest bezużyteczna. Odradzam osobom które cenią swój czas i nerwy.
    ZaletyBrak
    WadySporo
  • ~Maria / 2023-11-16 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Parę alt temu dałam się naciągnąć na założenie bezpłatnego konta. Nie chciałam tego robić, ale konsultant uprosił mnie twierdząc, że pomogę mu zdobyć niezbędny dla niego obrót.
    Po paru latach okazało się, ze darmowe konto przestało być darmowe i powstał na nim ponad 200 zł dug który to mBank sprzedał.
    Pisałam reklamację, ale zgodnie z paragrafami i ustępami - mieli taką możliwość...
    Dziękuję za współpracę i przestrzegam przed założeniem konta w tym Banku!!!
    ZaletyBrak
    WadyNaciągacze
  • ~xxx / 2023-11-16 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejstwo to za mało powiedziane!!! Sami przelewają pieniądze, po usilnych próbach kontaktu w celu uzyskania jakikolwiek informacji, nikt nic nie wiem. Nie wspomnę już o kompetencji pracowników, którzy odpowiadają wyuczonymi regułkami, które nic nie wnoszą do rozmowy. Mimo złożonych dyspozycji i skarg, cisza. Na pewno temat nie zostanie dopuszczony, okradanie ludzi w biały dzień przez bank to poważna sprawa
  • ~Marek / 2023-11-15 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad miesiąc dzwonie i chodzę po placówkach w jednej sprawie. I tak, nadal nic nie załatwiłem, nadal nic nie wiem, w dalszym ciągu nie mogę korzystać z konta, konsultanci się rozłączają. Czas zmienić bank. Pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~tata / 2023-11-15 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    zabieraja pieniadze z konta kiedy im sie podoba nie obsluga klienta na czacie potwierdza ze sa zabieranie pieniadze gdy brakuje komus do wyplaty pzdr
  • ~666 / 2023-11-13 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta - podczas kontaktu z konsultantami klient ma wrażenie że dodzwonił się do fabryki gwoździ, sądząc po ich kompetencjach. Nie mają zielonego pojęcia o czy mówią wprowadzają w błąd grają na zwłokę by zniechęcić klienta
    ZaletyBrak
    WadyA-Z
  • ~ANNA / 2023-11-10 10:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Wzięliśmy kredyt hipoteczny w tym banku, do momentu podpisania umowy dało się jeszcze wytrzymać a później to już koszmar. Wypłaty w ratach dla dewelopera, każda opóźniana. Informacje o kolejnej racie wysyłane na 14 dni przed terminem, bank zgodnie z umową ma 5 dni roboczych na przesłanie raty i nigdy się nie wyrabia. Żenada!!! Opiekun kredytu nie odbiera telefonu, w sms codziennie obiecuje że rata już dziś wyjdzie i oczywiście nie wychodzi... Deweloper ponagla a bank ma to gdzieś, nie obowiązują ich żadne terminy, które sami ustalili. Pytanie czy jak ja się spóźnię z ratą kredytu to też nic się nie stanie???? Koszmar!!! Same nerwy, obsługa do niczego!!!
    Zaletyżadne
    Wadyterminowość
  • ~juras / 2023-11-09 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    wykonałem przelew na internetowej stronie mBanku do urzędu skarbowego a te pieniądze wyparowały historia przelewu pusta bank razem z urzędem skarbowym twierdzi że nie wykonałem przelewu a jednak 1200 zł znikneło z mojego konta NIE POLECAM TEGO BANKU !!!!!!!!!!!
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~xxxxxx / 2023-11-08 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne dno !!! odradzam głupiego potwierdzenia przelewu nie mozna wygenerować. sztuczna inteligencja mowi ze poczelam 10 min na konsultanta, po 25 min nic!! czas zmienic to dno
  • ~EWA / 2023-11-07 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM....PRZED ZAŁORZENIEM RACHUNKU JAK I PRZED ZAMKNIECIEM RACHUNKU W TYM BANKU TO PRAWDZIWY KOSZAR. KAŻDY PRACOWNIK MÓWI CO INNEGO , OTRZYMANIE ZAŚWIADCZENIE O ZAMKNIĘCIU RACHUNKU TRWA 1.5 MIESIACA . O OPŁACIE ZA ZAMKNIECIE KAZDY PRACOWNIK MÓWI CO INNEGO. JEDEN ŻE DARMOWE , KOLEJNY ŻE PŁATNE.
    ZaletyBRAK
    WadyNIE KOMPETETNI ,
  • ~Przemysław / 2023-11-07 12:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chodzi o funkcjonowanie mBanku i jego usług na terenie Polski to jest dobrze (ponad 10 lat temu było gorzej), jestem z mBankiem od 2002roku od kiedy miałem 18 lat, jest to drugi Bank w którym otworzyłem konto (po PEKAO które było znacznie gorsze i w tych czasach nie dawało internetowego dostępu do historii rachunku), jednak przez 2-3 miesiące w roku bywam poza Polską głównie w innych państwach Unii Europejskiej, posiadam rachunki walutowe i korzystam z płatności kartami mBanku w tym kartą dedykowaną EUR, karty często za granicą Polski się wieszają (szczególnie w Portugalii) lub są blokowane czasowo przez mBank z "powodów bezpieczeństwa" i musiałem wiele razy dzwonić na mLinię żeby odblokować, Pani na mLinii przyznała że wina leży po stronie mBanku i ich niedoskonałego systemu... Funkcjonowanie usług mBanku za granicą Polski ocenię na dopuszczające, często musiałem używać gotówki i kart do konta inteligo w którym na wypadek awarii mBanku mam także konto, choć gdy mi jej brakowało możliwe zawsze było jej wypłacenie z bankomatu: naliczano małą opłatę surcharge około 2,50euro
    ZaletyChyba najtańsze usługi o tym wachlarzu...
    WadyCzasami problemy za granicą Polski...
  • ~Klienta 73 / 2023-11-06 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jakim sposobem i z jakiego powodu został mi zablokowany dostęp do serwisu internetowego.
    Łączyłam się 4 listopada z automatem który nie bardzo rozumiał o co pytam. Na moja prośbe Zaczęło sie łączenie z konsultantem gdzie musiałam poprosić o pakiet dostępu do serwisu transakcyjnego. Pakiet otrzymałam meilem z podanymi hasłami które musiałam wpisać . Z Konsultantem w celu uwierzytelnienia że ja to ja i że moje konto to moje konto robot łaczył mnie 3 razy. W sumie oczekiwanie na połączenie trwało 55 minut a skutek tego działania był taki że do dzisiaj nie mam dostępu do serwisu przez internet. Nie mogę ponownie do nich dzwonić bo mam telefon na kartę i czas przez który oczekiwałam na połączenie zjadł mi całe pieniądze. Nie moge dołądować konta telefonicznego bo mam zablokowany dostęp do banku, a do Mbanku mam daleko. Jestem starszym człowiekiem i mam problemy z poruszaniem Jest to po prostu błędne koło, chyba maja za dużo klientow i maja w nosie prawidłową obsługę. Jestem niezadowolona i rozważam rozwiązanie umowy z Mbankiem.
    Zaletyżadnych
    WadyOpieszałość i brak zrozumienia problemu. Rozmowa z automatem to pomyłka
  • ~Stanisław / 2023-11-06 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra to mało !!!! Wypowiedziałem prowadzenie konta i od tego momentu wszystko się zaczeło. Pomimo prawidłowego wypowiedzenia umowy bank nalicza mi pieniądze i pomimo wielokrotnych wizyt w oddziale banku nikt nie potrafił mi wytłumaczyć skąd takowa zaległość powstała , BA więcej zapewniano mnie ,że jest to pomyłka systemowa ponieważ w systemie nie widać zaległości !!!
    Dziś bank sprzedał domniemane zobowiązanie firmie windykacyjnej nie informując mnie o tym i przez rok nie wytłumaczono mi skąd wziełą się zaległość. Odradzam unikajcie problemów !!!!!
    ZaletyStanisław
  • ~J23 / 2023-11-06 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jak inne banki żeruje na pieniądzach klientów. Chcę ocenić kartę do konta walutowego euro Mogła by wyglądać ładnie bo w takiej szacie wizualnej jak jest teraz wygląda słabo. Zapewne jest opcja personalizacji karty ale nie poinformowano mnie i tym przy zakładaniu konta.
strona 1 z 90
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1782
PEKAO SA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1322
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.77, ilość opinii: 1102
Millennium
Ocena: 1.68, ilość opinii: 815
PKO Bank Polski
Ocena: 2.61, ilość opinii: 697
ING Bank Śląski
Ocena: 1.76, ilość opinii: 679
VECTRA
Ocena: 1.63, ilość opinii: 3968
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3693
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3542
UPC Internet
Ocena: 1.82, ilość opinii: 3336
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3157
Plus
Ocena: 1.42, ilość opinii: 2546