5 miesięcy próbowałam zamknąć konto w tym banku. Złożyłam wniosek online oraz w siedzibie firmy w Kielcach. Żaden z wniosków nie został rozpatrzony, nie dostałam odpowiedzi od pracownika banku, pomimo tego iż obiecał, że zadzwoni z informacją. Mało tego, zaczęto mi pobierać opłaty za karty, które powinny być zlikwidowane wraz z kontem. Sama usunęłam karty (zastrzegłam), napisałam reklamację. Dostałam zwrot kosztów za karty, lecz konto nadal pozostawało otwarte. Ponownie wybrałam się do siedziby firmy, gdzie wreszcie pani pracownik podeszła do sprawy poważnie. Myślę, że to dzięki niej konto wreszcie zostało zamknięte. Konto w tym banku miałam kilka lat, niejedno zresztą. Nikt nie poinformował mnie, że konto wreszcie jest zamykane, zgodnie z dyspozycjá złożoną przeze mnie 6 miesięcy wcześniej. Co więcej, gdy przebywałam na urlopie dostałam automatyczną wiadomość SMS o treści - został wysłany e-mail z informacją na temat opłat związanych z zamknięciem konta. Po otwarciu skrzynki mailowej znalazłam kilka wiadomości SPRZECZNYCH od banku: jedna mówiła, że mój wniosek o zamknięcie konta został odrzucony, kolejna, że konto zostało zamknięte. Gdy wreszcie dotarłam do wiadomości, która miała zawierać opłaty za zamknięcie konta, znajdowała się tam jedynie instrukcja, jak otworzyć załącznik zaszyfrowany hasłem. Szukam w internecie, podobno opłat za zamknięcie konta nie ma. Cóż, czeka mnie kolejna już wizyta w tym banku.
Reasumując, absolutnie nie polecam. Zamieszanie, dezinformacja, brak kontaktu i szacunku dla klienta.ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu, sprzeczne wiadomości wysyłane z banku, problemy generowane przez bank w dodatku rozwiązywane i wyjaśniane miesiącami.