ZaletyZero
strona 1 z 44
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Jo / 2023-03-20 12:46
Dno dno i tyle najgorszy bank zero pomocy obsługa klienta to łaskę robi ze zyje -
-
~Ala / 2023-03-17 15:58
Perfidna obsługa klienta, nachalny i natrętny marketing -
~Andzia / 2023-03-17 15:35
Najgorszy bank. Nie idą na ugodę , nawet nie chcą iść na ugodę a co do czego to dają ponad 5zl odsetek dziennie. To zwykli złodzieje. ZaletyNie maWadyBardzo dużo wad -
~Pleszek / 2023-03-15 11:49
Godzinę czekam na zmianę nr telefonu do konta w tym banku to skandaliczne traktowanie klijemtów. ZaletyNie dostrzegamWadyIgnorowanie klienta w tak prostej sprawie jak zmiana nr telefonu do konta bankowego trzeba czekać ponad godzinę!!!!!!! Ten bank ma czas. -
~Wojciech Lisek 13136704 / 2023-03-15 02:22
Bank Santander nie potrafił odzyskać skradzionych sporej kwoty USD od 15 lat.
To przykre dziś udało się ale nie przy pomocy BZWBK Santander.
Za to kwoty kredytów wzrosły.
Jest to współpraca jedno-stronna. Brać a nic nie dawać.ZaletyBrakWadyJest kilka - brak komunikacji i wsparcie policji -
~Wojciech Lisek 74135908 / 2023-03-15 02:16
Dzień dobry
Jest to kolejna opinia niezadowolonego klienta.
Nie traktuje się w ten sposób klienta banku od roku 1991.
To nie przynosi bankowi dobrych opinii.
Szczególne pozdrowienia dla Pani Joanny Krakowiak z 19 O BZ WBK obecnie Santander Bank Polska.
Z pozdrowieniami
Wojciech LisekZaletyBrakWadyJest kilka -
~74135998 / 2023-03-15 02:10
Dzień dobry
Może pracownik banku może czasem okazać czlowieczenstwo a nie być wyłącznie urzędnikiem?
Z serdecznymi pozdrowieniami dla 19 O Bzwbk Santander w Tarnowie Podgórnym.
Życzenia przesyła były klient
Wojciech LisekZaletyBeakWadyBrak kontaktu z klientem -
~74135908 / 2023-03-15 02:01
Bank niestety okazał się jednym z gorszych w Polsce
Z pozdrowieniami dla Pani Joanny Krtzkowiak z oddziału w Tarnowie Podgórnym
Przesyła
Wojciech Lisek
Były klient od roku 1991ZaletyBrakWadyWcześniej nie było -
-
~Wojciech Lisek 74135908 / 2023-03-15 01:32
Dzień dobry
Serdecznie pozdrawiam Panią Menager Joannę Krakowiak z 19 Oddziału dawnego BZWBK wcześniej WBK a obecnie Santander Bank,
która w ramach współpracy zablokowała nam konto firmowe i wezwała policję.
Teraz to Pani Joanna może sobie spłacić nasz kredyt firmowy 300 tys pln z własnej kieszeni, bo na pewno ją stać.
Skoro od kilku dni nie ma czasu odebrać telefonu od kluczowego klienta to bardo dobrze świadczy tylko o firmie Santander w której pracuje.
Brawo
Z pozdrowieniami
Wojciech LisekZaletyBrakWadyBrak możliwości komunikacji -
~Dom / 2023-03-14 14:48
Jeden z najgorszych, najbardziej zacofanych, nieprzejrzystych banków w polsce. Odradzam z całego serca. Nie trzeba nawet być ich stały klientem, wystarczy wziąć od nich kredyt przez zakupy online, nie wysyłają nawet harmonogramu spłat na maila, wszystko jest zrobione tak żeby namieszać w głowie klientowi, dwie różne infolinie, dziwne hasła do niekompletnych umów (na próżno w nich szukać na przykład nr. klienta wymaganego do logowania ) także z nimi wszystko jest po prostu pod górkę. Zaletynie widzę żadnychWadywiele -
~Wojciech Lisek / 2023-03-13 17:37
Dzień dobry
Przepisy przepisami, ale jeśli ma się klienta od ponad 30 lat to trzeba go szanować.
Jestem na drugim końcu Europy i nic nie mogę zdziałać w moim banku Santander?
Proszę o kontakt jutro by rozwiązać problemy w tym banku.
Zawsze mogę zmienić bank na Erste Bank.
Zajmie mi to dwa dni bo muszę przylecieć do Polski.
Z pozdrowieniami
Wojciech Lisek
+48 698 918 472
+385 95 357 87 09ZaletyBrak -
~Wojciech Lisek / 2023-03-13 17:29
Witam serdecznie,
Jak może obsługa internetowa zablokować stałego klienta.
To Hańba dla banku Santander.
Wojciech Lisek
+48 698 918 472
+385 95 357 87 09ZaletyBrak -
~Wojciech Lisek / 2023-03-13 17:01
Dzień dobry
Jeśli właściciel firmy musi lecieć samolotem 1350 km by załatwić sprawy to chyba nie halo.
Pięć rozmów z konsultantami i lipa.
A opiekun firmy Pani Joanna Krakowiak pomimo informacji nie znajduje czasu by rozmawiać ze swoim wieloletnim klientem od roku 1991.
Likwiduję więc jutro konta w hiszpańskim Santander Bank i przenoszę do Erste Bank z Niemiec.
Czas daję do rana.
Żegnajcie
Wojciech Lisek
+48 698 918 472
+385 95 357 87 09
ZaletyMiły głos obsługiWadyBrak działania -
~nana / 2023-03-13 07:50
ten bank to porażka,przelew z Austrii "idzie" 3 dni,współpracownicy w innych bankach mieli pieniądze na koncie w piątek 10.03 a my czekamy ,i tak co miesiąc ,chyba trzeba zmienić bank -
~Everest / 2023-03-12 20:38
Jako klient z kilkoma umowami czuję się ZAŻENOWANY brakiem kontaktu personalnego a jedynie z MASZYNAMI ! ! ! ZaletybrakWadyCałokształt. BRAK KONTAKTU PERSONALNEGO . -
~Maciej / 2023-03-08 22:37
Aktualnie toczę dwa spory z bankiem . Mimo jednoznacznej opinii rzecznika finansowego równającej bank z ziemią sprawy trafiły przed sąd . Niekompetencja pracowników rozstrzygających reklamacje jest niewiarygodna . Klauzule abuzywne na porządku dziennym w umowach kredytowych . Jakakolwiek odpowiedz po
Minimum 30 stu dniach przestrzegam przed współpracaZaletyBrak -
-
~Jolanta / 2023-03-08 15:15
Mam konto w tym banku od 30 lat. Wcześniej wystawiłabym ocenę na 5, dzisiaj może na 2.... Przelew na konto jest realizowany przez cały dzień... moja wypłata dostępna jest dopiero nocną porą lub na drugi dzień. Wadywpisałam w opinii -
~beti / 2023-03-07 12:44
Ja jestem zadowolona. Pracownicy mili, pomocni. Widzę,że w Polsce jak trzeba komuś dopiec to chętnych nie brakuje. Gorzej jak trzeba pochwaliuć to ciężko się doszukać -
~santander = dziadostwo / 2023-03-07 04:44
szkoda strzępić języka 40 minut czekania w placówce aż cię łaskawie obsłużą santander = dziadostwo -
~edek322 / 2023-03-05 21:03
A ja śmiało polecam : https://tmlead.pl/redirect/666850_2159
strona 1 z 44
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »