Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 132 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.85
  • Oferta
    1.79
  • Obsługa klienta
    1.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 14
  • ~Hermiona / 2018-12-20 06:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzają w błąd. Bezprawnie blokują środki finansowe typu alimenty i świadczenia m.in.rodzinne i 500+.mimo,ze jasno mają podane w tytule przelewu skąd owe środki pochodzą. Z odblokowaniem problem... Kolejny raz w tym miesiącu mam taką sytuację. Nikomu tego banku nie polecę.
    ZaletyChyba tylko jedynie zaletą jest to, że reklamy mają dobre. Niestety bez pokrycia.
    WadyWprowadzanie w błąd ludzi.
  • ~Klient / 2018-12-20 03:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto darmowe, ale choćby głupi dostęp do swoich pieniędzy płatny, co miesiąc za kartę, ew plus 5,- w innych niż WBK bankomatach, w oddziałach zazwyczaj kolejki, czas płynie leniwe, a infolinia? Nie dość że również płatna to chyba jest po to, jako informacja że jest coś takiego, poza tym ,że zapłaciłem za oczekiwanie kilkunasto minutowe, to tylko głos..... Przepraszamy, obecnie wszyscy konsultanci są zajęci, no i prawie dychę słuchania tych bzdur mnie kosztowało. Itp....itd...
    ZaletyInformacja platna
    WadyInformacja płatna
  • ~Suchar / 2018-12-19 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki w życiu miałem do czynienia... obsługa niekompetentna, z żadnym pytaniem do kogoś innego kierują, nikt niczego nie kryje że są braki. Zarówno BZW jak i SANTANDER to jeden wielki żart !!!!
    ZaletyNie ma
    WadyNajgorszy bank
  • ~Miałam tam kredyt / 2018-12-19 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam KATEGORYCZNIE nawet największemu wrogowi! Banda idiotow, niepotrafiacych podać najprostszej informacji, na infolinii jest się przerzucanym do ogólnych punktów , nikt nic nie wie. Pracownicy na oddziale w Katowicach sami się przyznaja że mają bajzel i nie wiedzą z kim nawet rozmawiać by się czegoś dowiedzieć. Nie ma sposobności by się dodzwonić nawet na oddział dany, z każdą drobnostka trzeba się udać osobiście! Skandal w porównaniu do innych banków!
    Obsługa całkowicie niekompletna!
    Jedna wielka improwizacja!
    ZaletyBrak
    Wady...
  • ~Bea / 2018-12-15 01:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei i tyle. Zmieniają darmowe konta w konta płatne bez możliwości zamknięcia przez internet. Nigdy więcej! Pozbyłam się konta w tym złodziejskim banku przy najbliższej okazji.
    Zalety-------------
    WadyNaliczane opłaty od prowadzenia konta, które było DARMOWE
  • ~olek / 2018-12-12 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    wbk poprostu nas sprzedali nasze dane przekazali innym bankom należy się dla nas odszkodowanie wstaniesz rano i nie będziesz miała pieniędzy na kącie ja rezygnuje z kąta
    Zaletynie ma
    Wadynajgorszy bank
  • ~kklzkk / 2018-12-08 00:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem kiedy muszę wykonać szybki przelew, po wejściu w aplikacje jedyne co mogę przeczytać to „przerwa techniczna” , „przerwa konserwacyjna”.
    Podkresle, ze trwająca wiele godzin, ostatnio średnio co kilka dni.

    Naprawdę w ostatnich miesiącach nie da się korzystać z aplikacji mobilnej, która wydaje mi się na te czasy pewną normą.

    Mam porownania z innymi kontami i tak samo jak bzwbk nie oceniałam najlepiej, tak i po „rewolucji” :) santander’a dobrze nie ocenie. Pora zamknąć konto :)
  • ~j.p / 2018-11-20 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam przyjemność. Dopóki było wbk nie miałam zastrzeżeń.Teraz?Banda oszustów.Naliczają sobie jakieś opłaty mimo,że konto mam darmowe,a wypałata gotówki w ich kasie 10 zł dla swoich klientów.Pomijając już fakt,że mam stare konto i do tej pory płaciłam 5 zł.Na infolinii otrzymałam informację,że zmieniły się opłaty. Alerty sms przychodzą po kilka ,nawet do 10 sztuk te same za co naliczają koszty ,ale bank twierdzi,że wina nie jest po ich stronie ..,a czyjej ,mój telefon sam do siebie wysyła smsy z ich banku? Za wszystko się płaci,infolinia nie miła,placówki zatrudniają ludzi ,którzy nie znają podstaw prawa.Jedna wilka porażka odradzam.
    Jak chcą cię naciągnąć na kredyt są do dyspozycji 24 h jak jest problem to bank zachowuję się jak twierdza nie do zdobycia.
    Zaletyzero
    Wadywszystko co możliwe
  • ~EG / 2018-11-15 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oszukuje klientów zakładałam konto Jakie Chcę z mężem w tym samym czasie u tego samego doradcy mąż dostał więcej ja mniej!!!! Oszuści!!!! twierdzą, że nie zleciłam opcji ale ja sama nie zakładałam konta tylko doradca w siedzibie banku, pytam jak to dlaczego? oni rozpatrują kolejną reklamację bez skutku. Nie zakładajcie żadnych lokat i kont w tym banku!!!!!!
    ZaletyJestem oburzona
    Wadynie lubię Santander bank
  • ~Klientka / 2018-11-10 07:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Santander świętuje stulecie odzyskania niepodległości przejmując kolejne banki i w związku z tym zamyka na dwa dni dostęp do bankowości internetowej dla swoich klientów bez wcześniejszej informacji mailowej albo sms-owej. Skandal.
strona 1 z 14
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.13, ilość opinii: 408
Deutsche Bank
Ocena: 1.98, ilość opinii: 184
PEKAO SA
Ocena: 1.53, ilość opinii: 142
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.78, ilość opinii: 132
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.99, ilość opinii: 61
Raiffeisen Polbank
Ocena: 2.43, ilość opinii: 38
Flixbus
Ocena: 2.04, ilość opinii: 251
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 215
ITAKA
Ocena: 2.89, ilość opinii: 151
nju mobile
Ocena: 3.42, ilość opinii: 98
Netflix
Ocena: 3.06, ilość opinii: 88
Virgin Mobile
Ocena: 2.68, ilość opinii: 48