Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 444 opinii

1.55 / 5

  • Prostota obsługi
    1.58
  • Oferta
    1.56
  • Obsługa klienta
    1.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 23
  • ~Darek / 2021-04-09 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oto moja przygoda'z tą firmą. W sklepie Neonet zamówiłem telewizor. Złożyłem wniosek ratalny w Santander Bank. Po kilku minutach oddzwoniono i zostałem poinformowany że wniosek został zaakceptowany a kurier dostarczy wzór umowy. Tak się stało. Po kilku dniach znowu ktoś zadzwonił w celu zweryfikowania moich danych. Czekałem, aż bank powiadomi sklep o uruchomieniu kredytu a tu cisza. Minęły kolejne dni i znowu ktoś zadzwonił i zostałem poinformowany o dodatkowych dokumentach o których nikt wcześniej mnie nie informował. W tym czasie sklep Neonet wysłał mi informację, że moje zamówienie zostało anulowane a sprzęt wyprzedany. Minęło 1.5 tygodnia po którym bank przyznał się do błędu. Tylko co z tego? Tak wygląda kompetencja i wiarygodność firmy pt Santander Bank. DNO!!!
  • ~K / 2021-04-08 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Bardzo wysokie opłaty. W dobie pandemii bank nie wychodzi naprzeciw Klientom, a wręcz przeciwnie.
    ZaletyBRAK
    WadyBardzo wysokie opłaty.
  • ~Kamil / 2021-04-08 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Gdy rano wysylaja wypłaty wszyscy je dostają, ale ja w Santanderze mam je na drugi dzień. Nie dość, że czlowiek zarabia grosze to przetrzynują te pieniądze i nimi obracaja. Jak czlowiek dzwoni na infolinie to nic nie wiedza.
    ZaletyJedna wada - brak zalet
    WadyPrzetrzymywanie pieniędzy
  • ~Nie_dla_santandera / 2021-04-07 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie skorzystam z ich usług. Złożyłam w oddziale dokumenty dotyczące zwrotu kosztów pochówku mojej Mamy, aby pokryć wydatki przed otrzymaniem dokumentu stwierdzającego nabycie spadku. Sprawa podobno miała trwać kilka dni. Niestety kilka dni minęło już jakiś czas temu i nie ma ani kontaktu ze strony banku ani przelewu. Na infolinii zamówiłam kontakt telefoniczny z placówka, niestety nikt nie zadzwonił. Poza tą instytucją nie spotkałam się z takim brakiem empatii i odruchów ludzkich. Nie chciałam od nich nic poza de facto, za chwilę, swoimi środkami. Nic nie skłoni mnie do skorzystania z ich oferty w przyszłości, choćby proponowali najlepsze oprocentowanie w kraju.
  • ~mila / 2021-04-07 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona postawą tego Banku, zwierając kredyt hipoteczny warunkiem koniecznym było posiadanie ubepieczenia Bezpieczna hipoteka, z którego po ponad roku postanowiłam zrezygnować ze względu na dużą kwotę, a słaby zakres ubezpieczeniowy. Mogąc to zrobić tylko w placówce banku, udałam się do pobliskiego oddziału i rezygnując z tego ubezpieczenia pracownik banku poinformował mnie o tym, że składka juz nie będzie pobierana. Przy kolejnym okresie ubezpieczeniowym składka ta została pobrana, dzwoniąc na infolinię ponowanie usłyszałam, ze za przyszły miesiąc składka już nie zostanie kolejny raz pobrana co oczywiście okazało się nieprawdą. Nie rozumiem jak można wprowadzić 2 razy klienta w ten sam błądm, jak można mieć niedoświadczonych pracowników. Na dodoatek reklamację, którą zlożyłam nie została uzana.
  • ~Była klientka / 2021-04-06 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Żyjemy w czasach covidowych i sporo ludzi umiera. Miałam z mężem wspólne konto bankowe a po jego śmierci ten bank zablokował mi kartę, musiałam pojąć do notariusza i rozpocząć postępowanie spadkowe o moje własne pieniądze by odblokowali mi konto i moja kartę. Rachunek u notariusza: 500PLN. Wskazówka dla osób w podobnej sytuacji: Nie iść do banku, wypłacić wszystkie pieniądze, pojąć do innego banku, założyć konto. Sprawa załatwiona.
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyBrak empatii dla osób w żałobie i trudnej sytuacji życiowej. Obsługa oraz ochrona która jest nieuprzejma dla klientów zasługuje na zero gwiazdek
  • ~jan / 2021-03-31 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic tam nigdy nie działa,albo się system zawiesza,albo inny problem.Brak higieny tzn.klawiatura przestarzałego laptopa nie jest dezynfekowana , na ten laptop czeka się długo gdy się chce np.założyć konto on line.lub coś podobnego..Gdy się wchodzi do tego banku to wszyscy pracownicy lecą z zapytaniem "w czym mogę pomóc"? ,aż to jest denerwujące,jestem tam już po raz n-ty i zawsze to samo,,ciągłe oczekiwanie na nie wiadomo co!!! bo jakoś pomimo tylu chętnych do pomocy to raczej nic się nie dzieje,,bo albo gada z koleżanką,albo wychodzi,albo odbiera telefon,,!! jakby tego nie można było zrobić później!!!NIE POLECAM!!!!
    Wadysame wady
  • ~Robo / 2021-03-31 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości założenia konta online Nic nie działa, poprzez zdjęcie Masakra, poprzez przelew Masakra Jak podjąć "współpracę" jak już na samym początku Wszystko jest nie tak!
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie
  • ~Qaw / 2021-03-29 17:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo wysokie koszta, nie uprzedzają o naliczaniu , nie tłumaczą za co, po prostu odliczają z rachunku. Bardzo złe traktowanie klienta.
  • ~Bartosz / 2021-03-25 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    KOnto bezpłatne a naliczają opłaty - uważajcie
  • ~Asia / 2021-03-25 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jeszcze tak mnie nie zirytowano 20teledonow czas oczekiwania 15minut na odebranie po przełączeniu do kolejnego konsultanta kolejna 10 minut. A na końcu cisza. Nic sie nie da załatwić.
    ZaletyBrak
    WadyCzas oczekiwania, pomoc
  • ~iza / 2021-03-24 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !!!! tego banku,,,Dużo personelu ,ale brak kompetencji,,jeden laptop na który wielu klientów oczekuje, bez dezynfekcji następny klient zostaje posadzony/ wchodzi!!!,na krzesło przy laptopie,,i brak " intymności" ,jak wpisujesz pin wszyscy cię obserwują!!!
    Po za tym,prowadzenie rachunków też pozostawia wiele do życzenia!!! no i karty!!! za które trzeba płacić !!!!
    Lepiej ,znajdźcie inny bank,,,
    ZaletyBRAK
    WadyTYLKO WADY
  • ~bgmot / 2021-03-24 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    wiecznie mam problemy z tym bankiem , odradzam z całego serca
    Wady ciągłe opłaty , problem z aplikacją , często przy zalogowaniu "serwis czasowo nieczynny) , problem z przelewami , kontaktem nie odbierają telefonów nie odpisują na emaile a jak juz sie klient dodzwoni rozmowa prowadzona jak w przedszkolu brak wiedzy i brak kultury bo wszyscy na zdalnym katastrofa odradzam
    Zaletybark
    Wadyniski poziom wiedzy . serwis nieczynny ,naciąganie fa poza umową
  • ~Iwona / 2021-03-19 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Rodzinę.500.+.przelewy.dopiro.o.17.w.inych.bankach.o11.smiech.na.salijak.niemaja.pracownikow.niech.zamkna.placuwki..a.nie.wk9rzaja.ludzi.mysle.o.zmianie.banku
  • ~MarcinT** / 2021-03-19 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    wiecznie mam problemy z tym bankiem , odradzam z całego serca
    Wadyciągłe opłaty , problem z aplikacją , czesto przy zalogowaniu "serwis czasowo nieczynny) , problem z przelewami , kontaktem .
  • ~Wiola / 2021-03-18 13:07
    Ocena: 4.33 / 5
    Gdy był BZWBK to było ok ale gdy się połączył z Santander to jest totalne dno bank Santander okrada ludzi. Co do pracowników w banku jak i na infolinii nie mam żadnych zastrzeżeń. Są mili kompetentni pomocni na prawdę tu nie mogę narzekać. Dlatego się wypisałam z niego.
    ZaletyPomocni uprzejmi szczegółowo wyjaśniają co i jak. Pracowniki banku jak i przez infolinię.
    WadyBlokują pieniądze i nawet nie informują co i jak.
  • ~lutka / 2021-03-16 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi słów aby wyrazić moje niezadowolenie z tego banku.Tragedia w każdej dziedzinie. Nikt za nic nie odpowiada i nikt nic nie wie. Brak możliwości kontaktu z centralą. Myślę ze czas aby zwinęli swoje zabawki!!!!!
    Wadywszystko
  • ~Alusia / 2021-03-15 19:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Panie tam pracujące są super tylko ich przełożeni i ich wymagania co do obsługi klientów to kompletna kpina ja idąc do banku chce konkret a nie usłyszeć te bzdury które nakazują tym Panią pracownica wciskać ludzia Ci co wymyślają zasady obsługi ludzi przychodzących do banku powinni się leczyć na głowę, bo wiem jak idę do banku to chce to po co przyszłam a nie jakiś bełkot o ofercie banku
    ZaletyJedyna zaletą to Panie z obslugi
    WadyBełkot i wciskanie kitu ludzia
  • ~Małgorzata / 2021-03-11 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna masakra! 1,5 roku temu zostało zamknięte konto, przy Pani została przecięta karta a tu nagle przychodzi nowa karta, ponieważ starej kończy się termin ważności. Po kontakcie z infolinią okazuje się, że konto nie zostało zamknięte. Szok!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Klaudia / 2021-03-10 21:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Nękanie telefonami, nie zgadzać się na zgody marketingowe. Czasami dzwonią po 20 kilka razy dziennie by zaprezentować ofertę.
strona 1 z 23
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.88, ilość opinii: 908
PEKAO SA
Ocena: 1.58, ilość opinii: 479
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 444
Millennium
Ocena: 1.62, ilość opinii: 237
ING Bank Śląski
Ocena: 2.30, ilość opinii: 116
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.96, ilość opinii: 86
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2569
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2309
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2251
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2002
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1216
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1140