Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 150 opinii

1.73 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.75
  • Obsługa klienta
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 15
  • ~Magda / 2019-03-20 11:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Nic samemu nie można zrobić na Santander online, wszystko opiera się na czatach lub videorozmowach.Oplaty wysokie za wszystko.Jestem klientką od 18 lat i zamiast lepiej jest coraz gorzej.Nie polecam tego banku.
  • ~Koparski / 2019-03-19 08:04
    Ocena: 1.33 / 5
    W tym banku po 7 latach prowadzenia konta nadal jest sie niewiarygodnym, pomimo regularnych i wysokich wplywow. Problem ze wszystkim. Ostatnio nasilajace sie przerwy w dostepie do uslugi internetowej. W samych filiach tez szalu nie ma, w wiekszosci odsylaja do uslug internetowych. Ogolna porazka. Bedzie rezygnacja z mojej strony jak tylko wroce do kraju. Odradzam ten bank przyszlym klientom jak i zachecam do zrezygnowania obecnym.
    ZaletyBrak. Zarowno polskich zalet jak i hiszpanskich
    WadyWszystkie wskazane w opisie
  • ~anka / 2019-03-12 10:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Po przejeciu klientow z DB dalej biora oplate co miesiac za prowadzenie konta walutowego, ktore powinno byc darmowe /jesli ma sie na koncie 20 jednostek/. W rozmowie telefonicznej z Santander Bank Polska poinformowano mnie, ze obowiazuja dalej warunki umowy jakie zawarlam z DB czyli oplata jest prawidlowa. Nie rozumiem, przejeli klientow i ich pieniadze a dalej warunki z DB, z ktorym juz nie mam nic wspolnego ??? Na moje pytanie co zrobic aby uniknac tej oplaty, padla odpowiedz, ze trzeba zamknac dotychczasowe konto walutowe i otworzyc nowe konto z Santander Bank Polska. Pytam gdzie sie udac po zamkniecie konta do DB ? - padla odpowiedz: nie, trzeba sie udac do oddzialu Santander Bank Polska i tam zamknac stare konto i otworzyc nowe. Widac, ze maja klientow za idiotow, dysponuja kontami i pieniedzmi ale warunki dalej jak w banku DB, ktorego klientem juz nie jestem !!! Musze przeniesc sie gdzie indziej bo tak traktowac moga sobie tylko idiotow ale nie logicznie myslacych ludzi. NIE POLECAM !
    WadyNie polecam, wykorzystywanie kilentow, narzucanie oplat, ktore NIE POWINNY !!! byc naliczane.
  • ~Grażyna / 2019-03-08 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Czegoś takiego nie widziałam i nie słyszałam , a to dopiero próba kontaktu z biurem przez telefon. Wisiałam na telefonie po 25min po trzy razy i zero kontaktu. ODRADZAM. Anna
  • ~Skadi / 2019-03-07 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na swiecie! Wciskają jakieś nowe karty na lichwiarskich warunkach w miejsce starych ważnych z Deutsche banku, a żeby zrezygnować trzeba jeździć osobiście do oddziału. Kpina z klienta!
    WadyWszystko
  • ~Jagienka / 2019-03-06 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Warszawa konstancinska: panie obslugujace paznokcie maja tak dlugie ze ledwo pisza na klawiaturze. Kolejki niebotyczne i nikomu nie zalezy. Oferta konta oszczędnościowe 2,7% to naciaganie klienta. Pani niby zastepujaca kierownika, dlugie ciemny braz wlosy krecone, dramat, brak kompetencji, nawet przelewu na wieksza kwote nie moze zrobic. Poza tym klima chodzi na cieplo a jest na dworzu 12 stopni. Dramat
  • ~Spartakus / 2019-03-06 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Cwaniaki i naciągacze!!! Jak najdalej od nich!!! Nie polecam!!!!!! :(
  • ~Zdegustowany / 2019-03-05 14:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Po przejęciu BZ WBK wznawiały mi się karty CC Master Card i Visa VIP dostałem jakąś kartę VISA pajacyk z malutkim napisem credit bez żadnej informacji dlaczego ni master , poajwiła się opłata na koncie VIP za wznowienie karty + jakieś opłaty za obsługę konta... Masakra , czekam na rozpatrzenie reklamacji 7 dzień i ... echo, po 17 latach czas na wyprowadzkę.... nowe jest wrogiem dobrego...
  • ~Xjsb / 2019-03-05 08:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Poziom obsługi telefonicznej klienta to totalna żenada. Jak chcą wcisnąć kredyt wydzwaniają non stop. Gdy to klient ma jednak do nich sprawę - infolinia milczy. Od 2 dni wiszę po 15 min oczekując na połączenie. Jedyne co słyszę to irytująca muzyczka. Pani 2 dni temu obiecała przełączanie do odpowiedniego działu - rozlaczyla się i od tamtej pory nie mogę się dodzwonić. Zanim przejęli WBK usługi były na znacznie wyższym poziomie. Nie polecam!!
  • ~marek / 2019-03-04 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno które przejeło bzwbk kuzwa czegos takiego
strona 1 z 15
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 420
PEKAO SA
Ocena: 1.52, ilość opinii: 152
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.73, ilość opinii: 150
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.98, ilość opinii: 62
Raiffeisen Polbank
Ocena: 2.43, ilość opinii: 38
ING Bank Śląski
Ocena: 3.14, ilość opinii: 37
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 310
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 236
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
nju mobile
Ocena: 3.31, ilość opinii: 105
Netflix
Ocena: 3.03, ilość opinii: 99
Virgin Mobile
Ocena: 2.72, ilość opinii: 52