Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 220 opinii

1.61 / 5

  • Prostota obsługi
    1.67
  • Oferta
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.57

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 11
  • ~cykor21@2019 / 2019-09-15 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem posiadaczem konta, kart od ponad 10 lat i ostanie wydarzenia spowodowały, że rezygnuję z bycia klientem tego banku. Od niedawna da się zauważyć, że bank stał się nieprzyjazny dla klienta i próbuje z niego wycisnąć opłaty dosłownie za każdą czynność.

    Bardzo mało oddziałów, które i tak są otwarte w godz. 10-17.00, a nawet w oddziale klient czeka, bo od kart jest pani Basia, a od kredytów pani Krysia.

    Bankowość internetowa nieprzejrzysta, co chwila zmiany i częste awarie systemu.

    Proszę również uważać przy zamykaniu rachunków, bo bank nalicza fikcyjne opłaty.
    Wadyskomplikowana tabela opłat i prowizji
    nieczytelna bankowość inernetowa
  • ~Klient / 2019-09-09 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    W obecnych czasach jest to zdecydowanie NAJGORSZY BANK na jaki można trafić i trzeba omijać go z daleka. Stare często niedziałające bankomaty i wpłatomaty. Np na placu Kościuszki wpłatomat jest chyba z innej epoki, 4 razy próbowałem w rożnym czasie i nigdy nie udało mi się wpłacić pieniędzy zawsze jakiś błąd. Na wrocławskim rynku wpłatomat jest w budynku opisanym wszędzie jako wpłatomat 24h niestety każdego wieczora drzwi do przedsionka z urządzeniem są zaryglowane jakimś kijem. TO MA BYĆ POWAŻNE PODEJŚCIE DO KLIENTA? Już o ciągłych przerwach i awariach dostępu online i aplikacji nawet nie wspomnę bo szkoda się denerwować. Życzę im aby wszyscy klienci poszli po rozum do głowy i odwrócili się od tego miejsca.
    ZaletyBRAK
    WadyNie jestem w stanie wymienić wszystkich. Zajęło by to dobre pare godzin.
  • ~Andrew / 2019-09-05 13:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie moge nic zamówic z aplikacji, anulowali mi bez podania przyczyny karte euro i nie mam możliwości zamówienia nowej, zglaszane to bylo 3 razy i dalej to samo, jedyna opcja to zamowic w oddziale, a ja jestem ciągle za granicą, NIE POLECAM!
    ZaletyKantor
    WadyObsługa
  • ~JACEK JERZY / 2019-09-04 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny Bank. Zero profesjonalizmu. Kradną a przy tym udają l, że deszcz pada. Nie polecam przelewów zagranicznych, bo zwykle kwota w całości nie dochodzi do odbiorcy. Uciekać jak najdalej od Santandera!
    ZaletyBrak.
    WadyZero profesjonalizmu
    Nieumiejętność rzetelnej pomocy

  • ~Karol / 2019-09-02 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, same problemy. Nie polecam. Ciągłe zmiany haseł niby w dla bezpieczeństwa a jak poinformowałem konsultanta że wykorzystałem wszystkie kombinacje hasła i nie zapamiętam nowego wymyślonego to zaproponował mi zapisanie go na kartce... Faktycznie bezpieczeństwo pełną gębą....
    ZaletyŻadnych
    WadyCały bank to jedna wielka wada
  • ~ostew / 2019-08-30 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Sabtander Bank przedtem Bank Zachodni to banda zlodzieji. Ukradli mi bezsczelnie pieniadze z lokaty. Na sady I prokurature niestety w Polsce nie ma co liczyc. Ucieklem od nich, przejeli rachunki z Deutsche Bank Polska, ktory sprzedal nas zlodziejom. I obawiam sie , ze moga mnie okrasc ponownie.
    ZaletyNie istnieja
    WadyZlodziejska banda udajaca bank, w Polsce to normalne
  • ~Oszukany9000 / 2019-08-28 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to śmiech na sali. Nie otrzymałem nagrody za założenie konta z polecenia i dodatkowej nagrody w kwocie 150 zł. Jeden konsultant: nie wyraził Pan zgody na kontakt elektroniczny. Sprawdziłem, jest. Drugi konsultant: nie wyraził Pan zgody na wymianę informacji w grupie Santander (???). Trzeci napisał: wszystko jest w porządku, proszę czekac na odpowiedz z działu reklamacji. Tyle odpowiedzi, a ja nic nie rozumiem. Pisałem tyle razy bo za każdym razem rozłączało połączenie.
    WadyPorażka
  • ~Maciej / 2019-08-27 16:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Ciągle przerwy coś robią a jak coś potrzeba to i tak nie można bo awaria ten bank to jedna wielka awaria chciałem wziąść mały kredyt to już drugi dzień czekam na decyzję i nic bo awaria jak zawsze bank to jedna wielka awaria nie polecam zmieniam bank jak najszybciej taki bank nie powinien istnieć po prostu żenada
    ZaletyBrak
    WadyCo chwila przerwy naprawy
    Co chwila awarię
  • ~ehh / 2019-08-27 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Brałam kilka rzeczy w sklepie (telefony i kino domowe) na raty przez bank Santander. Ostatnie 8 rat chciałam spłacić od razu, aby zmniejszyć odsetki i tym samym mieć czyste konto. Okazało się, że nic mi się nie należy, a w dodatku po około miesiącu dostałam list z uiszczeniem opłaty 36 zł bo niby niedopłata... śmieszne, bo byłam nawet osobiście w tej sprawie i zapłaciłam co do grosza dokładną kwotę jaką mi podał konsultant. Kiedy zadzwoniłam na infolinię o co chodzi z tym 36,00 zł odpowiedź brzmiała, że nie spłaciłam całości kwoty... Porównując z harmonogramem spłat moje opłaty były większe niż tamte, a mimo to miałam niedopłatę.. ale to nie koniec tego.. potem dostałam także smsy na kwotę niedopłaty 0,26 zł.. nienormalne. Płatności zawsze dokonywałam przed terminem, a nawet czasem płaciłam za 2 raty do przodu. NIE POLECAM! Do tego regularnie wydzwaniają mi z nowymi ofertami wzięcia kredytu.
    Zaletybrak
    Wady- brak zwrotu kosztów za spłatę szybciej kredytu
    - ukryte opłaty po spłacie kredytu
    - nękanie przez konsultantów
  • ~Bobie / 2019-08-21 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny bank z wygorowanymi oplatami, fatalny przy jakichkolwiek podrozwch zagranicznych. Klienci wprowadzani w blad, zaszcza jesli probuja korzystac z aplikacji Western Union on line-absolutnie nie korzystajcie z tej aplikacji bo wasze pieniadze znikna i nigdy ich nie zobaczycie, po czym dowiecie sie ze bank je odeslal do nadawcy!
    Bank HORROR. Niestety kupil wspanialy Deutche Bank wiec trzeba szukac innych opcji bankowych.
  • ~Łukasz / 2019-08-21 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to najgorszy koszmar cywilizowanego człowieka. Ciągłe prace techniczne jak nie nad aplikacją to nad stroną a to znów nie działa blik albo karta. Prace techniczne odbywają się non stop szczególnie w weekendy. Założenie konta w tym banku to cofnięcie się do średniowiecza albo i gorzej ponieważ nie jest to najtańszy z banków a nie oferuje on nic. FATALNY! Jutro a w zasadzie dziś przenoszę wszystko z tego banku i nikomu nie życzę aby go podkusiło żeby założyć tam konto.
    ZaletyBRAK!!!
    WadyCIĄGŁE PRACE SERWISOWE, WYSOKIE OPŁATY, KLIENT NA OSTATNIM MIEJSCU.
  • ~Łukasz / 2019-08-17 14:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra, nagabywanie, telefony z numerów prywatnych wysokie opłaty, z powodu 2 tygodniowego opoznienia z wpłatą, brak zrozumienia i chęci pomocy. Na prośbę o numer konta do wpłaty, odpowiada przez telefon, że nie ma takiego obowiązku żeby mi wysłać i żebym znalazł sobie sam w umowie, którą zgubiłem. Więc chcecie mojej wpłaty czy nie ?Czy wydzwaniać do ludzi i naliczać kary
    ZaletyBrak
    WadyArogancja, niechęc do pomocy w spłącie. Proszenie o numer konta który sie zgubiło, żeby wysłać na maila - odpowiedż: nie mamy takiego obowiązku... masakra i poraża
  • ~Adam / 2019-08-17 00:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Szanowni Państwo Santander Bank to instytucja wymagająca stałej kontroli. Niedawno robiąc przelew internetowy otrzymałem informację, że moje zlecenie nie może być zrealizowane i abym spróbował później. Za kilka minut, ponowna próba powiodła się. Przy kolejnych odwiedzinach konta, ku mojemu zdziwieniu okazało się, że wykonano dwa jednakowe przelewy. Bank zmienił zdanie i pierwszy odrzucony przelew jednak zrealizował. Złożyłem reklamację. Rozpatrywano ją kilka tygodni, po czym odrzucono, bez podania merytorycznych wyjaśnień. Taka obsługa to kpina i bezczelność ! Teraz sam muszę odzyskać moje pieniądze i tłumaczyć błąd banku. Santander zmierza w kierunku "lichwy" i to już nie tylko ze względu na wysokie oprocentowania kredytów.
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja i arogancja.
  • ~Irek / 2019-08-16 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank cofa się w rozwoju . Częste zmiany regulaminu to ich sposób naciągania na dodatkowe prowizje .
  • ~Anita / 2019-08-09 10:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Kpina, kpina, jeszcze raz kpina. Ciągłe przerwy techniczne, ciągłe błędy, ile można?! Nie dość, że przez to ciągłe " przepraszamy " nie ma się wyglądu do własnego konta, to jak by mało było tego występuje czasem problem z płatnościami kartą. Nie wiedzieć czemu, pomimo środków na koncie transakcja zostaje odrzucona. Trzeba iść do bankomatu wypłacić gotówkę aby móc sfinalizować zakup. Przecież za chwilę nie będzie można nazwać tego bankiem, lecz cyrkiem z dużym kapitałem.
    ZaletySympatyczna obsługa w punktach
    WadyZa dużo by wymieniać.
  • ~niepolecam / 2019-08-09 10:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie mam nerwów na rozpisywanie się. Już od dawna wiedziałam, ze muszę zmienić bank ale mówiłam sobie „może mi się wydaje, może tak działa każdy bank”. I nie, nie każdy
    Najbardziej irytujące co może być to ciagle przerwy techniczne aplikacji, a raczej „wybrana opcja jest niedostępna” przy próbach zalogowania się do aplikacji mobilnej. Co akurat zdarza się tak często, ze jest nie do zniesienia. (Minimum kilka razy w tyg) i w tym momencie ułatwiająca życie opcja „blik” jest nic nie warta:) ani zrobić przelew, ani zapłacić, ani sprawdzić stan konta.

    Nie polecam z całego serca
    ZaletyCzasem miła obsługa w punktach
    WadyRobienie z klientów debili
  • ~Wiks / 2019-08-09 10:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten bank to już jakaś porażka. Nie ma to jak mieć awarie całego systemu w banku nawet klient nie dostanie o tym powiadomienia i stoi jak kretyn w kolejce bo nie ma pieniędzy a karta nie da się zapłacić ani wypłacić pieniędzy. Jeszcze lepiej gdy musisz wykonać przelew a nie możesz zalogować się nawet do konta bo są jakieś błędy lub nie możesz wykonać w ogóle przelewu. Dla nowych klientów odradzam ten bank
    ZaletyCzasem można szybko dodzwonić się na infolinie
    WadyZa dużo by wymienić
  • ~Miłosz / 2019-08-09 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak dostępu do konta elektronicznego w trakcie dokonywania opłat. Niekopetentna obsługa. Długi czas oczekiwania.
  • ~hov / 2019-07-29 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    dramatyczna infolinia, zrywające połączenia, nic nie da się załatwić od początku do końca u jednej osoby tylko ciągłe przełącznie do każdej sprawy związanej z jednym kredytem. Zdecydowanie nie polecam
  • ~passwd_ / 2019-07-26 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Sugestia logowania pinem czyli cyframi Sugestia logowania pinem czyli cyframi
    Zalety-----
    Wadyprzeczytaj prosze opinie
strona 1 z 11
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
PEKAO SA
Ocena: 1.57, ilość opinii: 229
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.61, ilość opinii: 220
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.01, ilość opinii: 68
ING Bank Śląski
Ocena: 2.81, ilość opinii: 51
Raiffeisen Polbank
Ocena: 2.40, ilość opinii: 39
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126
Virgin Mobile
Ocena: 2.60, ilość opinii: 91