Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 326 opinii

1.54 / 5

  • Prostota obsługi
    1.57
  • Oferta
    1.57
  • Obsługa klienta
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 17
  • ~Michał / 2020-03-31 03:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Jest to najlepszy Bank w Polsce, mam konto, tym banku prawie rok i nic nie moge powiedziec złego na ten bank, zastanawia mmie jedno czemu krytkujecie bank , ja w kolejkach stac nie musze , bo wszystko załatwiam online , w placowce bylem tylko otworzyc konto , a tak mie chodze bo nie ma poczeby , jest to pierwszy bank w Polsce gdzie nie blokuje kwoty wolnej od zajecia,ten Bank dał mi spokoj poczucie bezpieczesntwa ze kumornik nie moze zajasc kwoty wolnej od zajecia i bank tej kwoty nie blokuje co sprawia ze nie musze jechac do placowki i cos pisac itd tylko moge spokojnie isc na zakupy czy zrobic oplaty
    ZaletyBankowosc mobilna
    WadyBrak
  • ~Lilaj / 2020-03-29 00:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Opieszałość pracy pracowników, brak profesjonalnego podejścia do klienta, brak pomocy opiekuna kredytu w problematycznych sytuacjach. Klient jest zostawiony sam sobie. Sam musi szukać sposób na rozwiązanie swoich problemów
    ZaletyBrak
    WadyUdzielenie kredytu - prawie bez problemu - jednak jeżeli klient potrzebuje profesjonalnej pomocy okazuje się że zostaje sam z problemem
  • ~Aneta1986 / 2020-03-28 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Widzę że temat pojawia się już któryś raz. Bank zamykając teraz debety i inne usługi ściąga na ten poczet środki z konta. Mi pobrali z automatu 3000 tys złotych. W tym zasiłek macierzyński alimenty i 500+. Napisałam już do rzecznika finansowego. Reszcie osób radzę zrobić to samo. A Pan z obsługi powiedział że jak potrzebuję pieniędzy na już to mam sobie znaleźć kogoś kto weźmie dla mnie szybki kredycik. Bo przecież 3 tys to nie pieniądze. Jeżeli ktoś jeszcze chciałby się dorzucić do skargi bo zabrali mu środki wolne od zajęć to proszę napisać lina-17@o2.pl
    ZaletyBrak
    WadyNie liczą się z klientem, koszmarne procedury, wysokie odsetki
  • ~Eva / 2020-03-26 15:58
    Ocena: 1.67 / 5
    W najblizszym czasie zmieniam bank. Chodze z ta sama interwencja do banku juz kolejny raz i nic. Mam dosc. Teraz kolejki jakbym to ja od nich cos chcial, a to oni maja moje pieniadze. Dosc.
    Zaletybrak
  • ~Artur / 2020-03-26 15:47
    Ocena: 2.33 / 5
    złodzieje:) wonga ma niższe oprocentowanie jak oni.. zapraszają po kredyt ze złodziejskim oprocentowaniem. koronawirus ich dopadł
  • ~Grażyna / 2020-03-24 17:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem mieszkanką Opola, zgodnie z prośbą Banku o ograniczenie przychodzenia osobiście do Banku, przedzwoniłam do Biura Obsługi Klienta i połączono mnie z pracownikiem p.JABŁOŃSKIM AMADEUSZEM. Jestem zadowolona z miłej obsługi i kompetencji pracownika, który cierpliwie i skutecznie rozwiązał problem z którym zwróciłam się do Banku. Wszystkim życzę takiej obsługi.
    ZaletyProfesjonalna obsługa
    WadyBrak
  • ~Bolo / 2020-03-24 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Sandanter Bank Polska, chyba czekał na tego koronavirusa! Pracownik obsługi niemiły, który śmiał twierdzić, że ich ofeta jest taka sama jak wszystkich innych banków. Kłamstwo, tylko Wy liczycie na wzbogacenie na tym nieszczesliwym czasie! Wy macie ofertę spłacania odsetek, a kapitał dołożyć do pozostałych rat. Czyli teraz płacimy 80% raty,bo tyle wynoszą odsetki ,a jeszcze za trzy miesiące wzrośnie nam rata o kapitał. A zaraz zapomniałem, jeszcze nie macie tego zatwiwrdzonego i trzeba czekać na telefon w tej sprawie, a jak długo nie wiadomo... W innych bankach już ludzie złożyli swobodnie o zawieszenie rat na 3 miesiące, (tak całych rat!) I wydłużyli automatycznie okres kredytowania o te 3 miesiące. Więc kłamstwem jest, że wasza oferta jest taka sama jak innych banków, nie.. wasza jest beznadziejna i trafi bardzo w zwykłego człowieka!!!
    ZaletyBrak
    WadyOferta strzał w kolano w dobie koronavirusa
  • ~Wściekła / 2020-03-24 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś poszłam do banku aby wpłacic na konto walutowe euro nastałam sie w kolejce 2,5 godz.(bo pomimo tego ze oddział w Świdnicy jest naprawde duży to wpuszczaja po jednej osobie ja rozumiem ze sytuacja jest poważna no ale bez przesady) i uslyszałam ze nie przyjmują euro bo na pieniądzach sa bakterie zero jakiegoś komunikatu na stronie banku nie wspomne o tym ze powinni wysłać sms do swoich klientów z kontem walutowym ze nie przyjmuja pieniędzy poprostu żenada odkąd jest to santander to tylko same problemy z tym bankiem widocznie najwyższa pora zmienic bank właśnie w takich sytuacjach bank powinien wychodzić swojemu klientowi naprzeciw. Absolutnie nie polecam tego banku.
  • ~Emilia / 2020-03-23 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj o 14:30 zadzwoniłam by zastrzec swoją kartę. Pan, który mnie obsługiwał był wobec mnie bardzo sympatyczny. Cała rozmowa sprawiła mi przyjemność, Pan był kompetentny. Jestem zadowolona
    ZaletySzybka obsługa
  • ~Jak zyc / 2020-03-22 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie NIE polecam konta w Sandander Bank Polska.
    Jestem posiadaczem konta oszczędnościowego w walucie USD. Za wyprowadzenie pieniędzy poza konto Santander do innego konta walutowego na terenie Polski jestem zobligowany do zapłaty za przelew równowartość 200 PLN (47 USD).
    Tabela opłat odnosząca się do mojego konta : https://toip.santander.pl/produkt/konto-oszczednosciowe-w-walutach-obcych
    wprowadza klienta w błąd, ponieważ odnosi się do przelewu w PLN, którego nikt o zdrowych zmysłach nigdy nie wykonuje z konta walutowego (gdyż powoduje to podwójne przewalutowanie i realną utratę około 40 groszy na 1 USD).
    Natomiast aby dojść do realnych kosztów przelewu, należy przejść przez las odnośników, które odnoszą się do innych odnośników, co potwierdza również moja dzisiejsza 20 minutowa rozmowa z konsultantem, który na początku potwierdził, iż jest to błąd systemu i polecił wykonać przelew i zgłosić reklamacje po której otrzymam wspomnianą opłatę za przelew z powrotem. Po czym po godzinie zadzwonił jeszcze raz z informacją, że jednak system działa dobrze i "tak to u nas wygląda opłatami"... Żenada.
  • ~zbigniew / 2020-03-21 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Przysłali mi kartę, która nie działa . Zapytałem Pana z infolinii (21.03.2020 g. 20.30) dlaczego połączenie jest płatne, mimo. że dzwonię z powodu ich błędu. Wg pracownika banku dzwonię, bo mam ochotę, a bezpłatnie mogę iść do oddziału banku. Jednocześnie dostaję smsy , aby ograniczać wizyty w oddziałach..... Zapłaciłem za połączenie 3,97. Nie chodzi o kwotę, a o zasadę. Działania banku i wypowiedź pracownika stanowią zagrożenie zdrowia pracowników i klientów.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Hask / 2020-03-20 14:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Inne banki potrafią wstrzymać całkowita spłatę kredytu na 3-6 miesięcy żeby pomóc ludzią. Automatycznie wydłużając okres kredytu. Ale nie, santander nie dość że każe płacić sobie odsetki to na dodatek kapitał będzie wliczony do kolejnych rat co obciąży domowe budżety... Korona wirus chyba na nich też działa
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Ewa / 2020-03-18 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja nie można wpłacić kasy na konto walutowe.Piprostu porażka .Pani kazała iść do kantoru sprzedać euro masakra,po co robią konta walutowe.
  • ~ddd / 2020-03-10 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje jakich mało, odradzam. ciagle jakies odsetki, oplaty za karty i przez to pieniadze znikaja z konta bez wiedzy wlasciciela.
    Zaletybrak
    Wadybrak zasobu słów, aby je opisać
  • ~klient tego banku / 2020-03-07 20:39
    Ocena: 1.33 / 5
    po WBK BZ nie ma śladu, unikać szerokim łukiem a jak nie odpuszczą to użyć tego łuku. Bank dobry dla tych którzy sie nudzą w życiu i nie mają co robić. zapewni zajęcie na całe życie.
    Wadytylko wady
  • ~Agnieszka / 2020-03-05 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropności to co mi zrobili !!! Zawarli bez mojej zgody, bez informacji, 4 x onkopolisę na kolejny rok, na jedną osobę 4 te same polisy przeciw rakowi, nie wiem,po prostu nie wiem, jak można być tak wrednym człowiekiem, przecież ten kto klepnął to w systemie był świadom tego co mi robi. Oczywiście natychmiast ściągnęli kasę, niezwłocznie, w dniu zawarcia polis, nie bagatelne 579 PLN za 1 polisę x 4 = 2 tyś PLN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co za bezczelna kradzież. Oczywiście, że nie oddadzą mi kasy od razu, muszę czekać, bo do tego są procedury. No pewnie okradać można w moment, a naprawiać szkodę trzeba czekać, bo nagle są procedury. Czy procedury nie powinny nie dopuścić do takiej sytuacji. Jak dorwę tego gnojka z banku to mnie naprawdę popamięta. Mam nadzieję, że się udławi tymi cholernymi premiami, które uzyskał od zawartych ubezpieczeń. Zapewne nie jestem jedyna, na milion procent zrobił też tak innym osobom, bo 4 x taka sama polisa, to nie błąd systemu. Teraz muszę 30 dni czekać na kasę i na odpowiedź reklamacyjną. Nadal nie mogę w to uwierzyć, ja smarkaczowi nie zrobiłam nic złego, to po prostu okrutnie niesprawiedliwe. Nie znoszę tego banku.
  • ~Milena / 2020-03-03 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    BLOKUJA BEZPRAWNIE KWOTE WOLNA OD ZAJĘĆ!!!
    Nie wiem czy wystarczy mi tu miejsca na opisanie jak ten bank jest nierzetelny, jak nie trzymaja sie przepisow.Moja sprawa po krótce wygląda tak:
    Mam ogloszona upadlosc konsumencka i po tym zostalo zablokowane konto( srodki z programu 500 Plus i najnizsza krajowa) od 4 dni walcze z ich " procedurami" i jestem bez srodkow bez zycia z malym chorym synkiem....placze piszac to bo nie mam doslownie ani grosza i nikogo od kogo mogla bym dostac pomoc...najpierw mowili ze musze sie zglosic do syndyka by przeslal dyspozycje, zrobil to od reki poszlam do banku i dostalam kolejna informacje ze nie moge dysponkwac kontem i nie udziela mi informacji, syndyka mam bardzo w porzadku wiec zadzwonil i probowal wyprostowac sytuację ale dyrektor jednego z oddzialu stwierdzil ze nawet jak bedzie osobiscie to nie gwarantuję ze bedzie mozna wyplacic srodki, zamknac tez nie mozna bo strace środki...
    SYNDYK dostal informacje zwrotna ze mamy czekac na stanowisko Banku....Co ja mam zrobic? To wszystko trwa a ja nie mam na zycie, pieluchy mieszkanie rachunki...Tragedia bede wszystkich ostrzegac!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyMAJA LUDZI ZA ŚMIECI, BRAK KOMUNINACJI, PRZEKRACZAJA SWOJE UPRAWNIENIA
  • ~Zlypab / 2020-03-02 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakaś pomyłka założyłem jakiś czas temu konto dla syna. Wprowadzili kilka miesięcy temu jakiś przepis że każdy wpływ na konto małoletniego powyżej 5tys będzie blokowany. Teraz od 2 dni saldo konta pokazuje 0 mimo iż kilka godzin wcześniej saldo było normalne. Zero informacji że strony banku ani @ ani smsa samemu człowiek musi dzwonić i sie dopytywac gdzie są jego pieniądze. Po telefonie usłyszałem że mają problemy techniczne ale nikt nie jest w stanie określić ile to potrwa. I teraz pytanie do Państwa banku czy was obchodzi że syn nie może zapłacić za szkole w tej chwili? Raczej nie , tak samo mnie nie interesują wasze problemy techniczne. Widocznie trzeba jak tylko przelew przyjdzie od razu wypłacić pieniądze bo "znikna" odradzam wszystkim zakładanie tu konta. Syn za 2 miesiące kończy 18 urodziny i już powiedział że likwiduje konto i zakłada w banku w którym klientów traktuje się poważnie.
    ZaletyZero
    WadyNiekompetencja
    Wieczne problemy techniczne
    Utrudnianie życia wprowadzaniem własnych regulacji.
  • ~Chf / 2020-03-01 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Też w przyszłości zapłacicie kare za kredyty niby frankowe
    https://biznes.wprost.pl/finanse-i-inwestycje/10302638/francja-gigantyczne-odszkodowania-dla-frankowiczow-i-najwyzsza-grzywna-dla-banku-za-kredyty-frankowe.html?utm_source=Wprost.pl&utm_medium=button&utm_campaign=Biznes
    ZaletyZadne
    WadyKłamstwa w odpowiedziach na reklamacje
  • ~Maant / 2020-03-01 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bardzo słaba obsługa produkty i nie polecam nie potrafią budować relacji z klientem
    ZaletyBrak
    WadySame wady
strona 1 z 17
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 680
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.54, ilość opinii: 326
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 314
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 113
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.00, ilość opinii: 74
ING Bank Śląski
Ocena: 2.46, ilość opinii: 69
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 858
ITAKA
Ocena: 2.73, ilość opinii: 381
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 347
Netflix
Ocena: 2.59, ilość opinii: 226
nju mobile
Ocena: 3.11, ilość opinii: 153
Virgin Mobile
Ocena: 2.45, ilość opinii: 131