Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 259 opinii

1.55 / 5

  • Prostota obsługi
    1.61
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.51

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 13
  • ~Ja / 2019-11-18 07:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Śmieszne! Jak można prowadzić pracę techniczne cały weekend?! ( od piątku rano do poniedziałku, nawiasem mówiąc jest poniedziałek i nadal nie mam dostępu do konta internetowego) ABSURD!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~jAnka / 2019-11-14 07:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Pojawiłam się w oddziale w Warszawie w celu zamknięcia konta osobistego, z którego nigdy nie skorzystałam, i do którego karta nie została aktywowana. Pan, który mnie obsługiwał był "wyższą instancją" niestety nie pamiętam jakiego szczebla. Poinformował mnie, że nie ma żadnych opłat do uregulowania ponieważ karta nie została aktywowana. Przyjął ode mnie dokument, sprawdził dane, spytał o powód, a na koniec poinformował, że konto zostało zamknięte i po sprawie. Wyszłam z uczuciem, że może jednak ten bank nie jest taki zły i jeszcze tu wrócę.
    Po dwóch miesiącach zostałam wezwana do uregulowania opłat za kartę. Konto nie zostało zamknięte, opłaty za kartę zaczęły się naliczać.
    Januszostwo w swojej najczystszej postaci.
    Reklamacja została złożona, choć patrząc teraz na opinie o banku wątpię, że zostanie uwzględniona.
    Nigdy więcej, i nikomu nie polecam!!!
  • ~Kjk / 2019-11-13 00:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Ciagle trwaja jakieś prace konserwacyjne..przelew mozna tylko zrobic do 24 o ile nie maja problemow technicznych ..dno!
  • ~krzwio / 2019-11-10 11:19
    Ocena: 4.00 / 5
    Uwaga na ten bank. Ciągle naliczają jakieś opłaty prowizyjne, dopiero przy reklamacjach je wycofują - jak nie upilnujesz to jesteś 'w plecy'
  • ~lidia / 2019-11-05 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Lidia obsluga zla ,co innego obiecuja a co innego jest zaluje ze przeszlam szukam innego banku.
    Zaletyzadne
    Wadyduzo
  • ~Tomek / 2019-11-04 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Z tego banku pobieram każdego miesiąca rentę (najdalej do 3-go ,każdego miesiąca) Powinienem więc otrzymać pieniądze 31-go października , a jest 4 listopada i konto puste.
    ZaletyNie zauważam.
    WadyMało placówek i bankomatów.
  • ~Pokrzywdzony / 2019-11-04 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy dokonano do mnie przelewu z tego banku od klienta i płatność nie dotarła w wskazanej sesji to pomyślałem że może to chwilowy błąd, jednak po przeczytaniu samych negatywnych opinii na temat trzymania pieniędzy przez bank zacząłem się obawiać wpłaty przed okresem świątecznym. Niestety wpłata wysłana w środę a dziś już mamy poniedziałek i kolejna sesje przychodząca w moim banku a kasy brak. Otrzymałem od klienta potwierdzenie wpłaty i jak się okazuje santander nawet nie raczy potwierdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe bo musieliby się przyznać że trzymają dalej kasę.
    ZaletyBrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Okradziona / 2019-11-04 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank ! Zgłoszono kradzież danych, konto wyczyszczone do zera, bank dwa dni po zgłoszeniu księguje pieniądze dla złodzieja zamiast je cofnąć skoro były w zablokowanych środkach. Brak słów, potrzebny wyciąg dla policji ale oczywiście bank ma na to 14dni, to są jakieś żarty. Do tego kradną na potęgę, pobierają sobie z konta jakieś dziwne odsetki itp
    ZaletyBrak
  • ~Mant / 2019-11-03 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Oplaty, są kijowo naliczono a obsługa nie poradna
  • ~Oszkali mnieee / 2019-11-02 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank, nie polecam. Szkoda że założyłam tam konto
    ZaletyBardzo dobrze ukrywają jak kradną
    WadyZłodzieje
  • ~Remigiusz / 2019-10-30 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zły bank, to co oni robią można porównać z robieniem na wnuczka. Wystawiają faktury nawet za rozmowy telefoniczne. Jak najdalej od tego banku.
    Zaletybrak
  • ~gady / 2019-10-30 17:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziś odkryłem że z mojego konta pobrano po 5 złotych za pobranie gotówki 20 złotych z bankomatu !
    w ramach dopasowanej karty !!!
  • ~Anna / 2019-10-30 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nacięłam się na karcie kredytowej VISA Pajacyk. Czyste oszustwo- zamiast obiecanych monet za płatność na allegro spełniając warunki określone w regulaminie- ZERO! Dwa tygodnie czekam na rozpatrzenie reklamacji w tej sprawie i cisza. Sprawa jest tak mega skomplikowana, że nie potrafią sprawdzić 3 płatności. Szok!!!! Oszustwo !!! Nie dajcie się nabrać!
    Wadydługotrwałe formalności przy zakładaniu
    proste zasady, które nie są spełniane przez Bank
    proste sprawy załatwiane przez obsługę w zbyt długim czasie
  • ~Niki / 2019-10-30 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego bank to najgorszy bank jaki znam. Złodzieje i kłamcy, zero kompetencji i wiedzy osób pracujących w tym bank na obsłudze klienta jak również na infolinii. Skąd oni biorą tych bezmózgów. Jak płaca taka praca.
    Zaletybrak zalet same wady
    Wadynie profesjonalna obsługa, brak wiedzy pracowników jak działają ich systemy bankowe, rata zaległa kredytu nie jest ściągana w pierwszej kolejności po to żeby bulić odsetki, taki nowy trend zarabiania na klientach.
  • ~Wiktor / 2019-10-25 13:29
    Ocena: 1.33 / 5
    PRZESTRZEGAM, aby zamknąć konto firmowe w Santanderze trzeba udać się do oddziału nawet jak nie ma Cię w kraju i jak twierdzą konsultanci, nie ma ŻADNEJ innej możliwości ???? zobaczymy co na to KNF i UODO (na wezwanie do usunięcia danych zostały usunięte tylko zgody marketingowe)
    Zalety-możliwość szybkiego otwarcia
    Wady-słaby system transakcyjny
    -straszna obsługa klienta
    -utrudnianie zamknięcia konta, aby nabrać nas na opłaty
  • ~maciek / 2019-10-24 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    odkąd przejął mnie bank po bzwbk same problemy najgorszy z możliwych
  • ~Kamila / 2019-10-24 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Świdnica ulica Zamenhofa. Obsługa debilna do kwadratu. Nie rozumieją prostych pyrań ibjeszcze robią debila z klienta. Spierdoliłam z rachunkiem z tamtąd i każdemu to polecam gdyż nie ma możliwości trafienia na gorszy bank. złodziejstwo a obsluga to dno i patola z iq małpy
    ZaletyJak ktoś lubi się nakręcać to zaletą jest tępa obsługa
    WadyWszystko tam jest wadliwe
  • ~Help / 2019-10-23 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletnie nieprofesjonalne podejście do klienta. Znalazłam się w sytuacji podbramkowej, w Azji gdzie skradziono mi telefon straciłam dostęp do konta. Po wielokrotnych kontaktach z obsluga klienta zalecono mi kontakt telefoniczny z infolinią, nie wiem czy któryś z doradców zdaję sobie sprawę jak może być skomplikowane wykonanie połączenia telefonicznego z Malezji do Polski... W każdym razie zostałam bez środków finansowych jakiejkolwiek możliwości dostępu do mojego konta. Po wysłaniu maila do serwisu klientów, zainteresowano się tylko i wyłącznie dokładnym opisem sytuacji, kilkakrotnie opisywałam w detalach co mi się przytrafiło jak jestem z tego powodu zestresowana. Po czym opisano mi nowe procedury i dyrektywy, tak jak te informacje miałyby pomóc mi wybrnąć z mojej beznadziejnej sytuacji. Uważam że totalnie olewają klienta, nie posiadają kompetencji aby znaleźć jakiekolwiek rozwiązanie techniczne. W podsumowaniu, gdy ukradną ci telefon lub urządzenie tzw. zaufane zostają tylko modły bo Santander na pewno ci nie pomoże! Absolutnie odradzam współpracy z tym bankiem, po powrocie pierwszą rzeczą którą zrobię będzie zmiana placówki bankowej!
  • ~Zolo / 2019-10-22 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie zlodzieje. Do karty kredytowej z media Markt ktora santander obsługuje dodaja bez wiedzy klienta ubezpieczenie zdrowotne w metlife po 13 zl miesięcznie od kazdego urzadzenia które sobie wziąłem na raty. Ogólnie odradzam lepiej kupować za gotówkę.
  • ~kolo / 2019-10-21 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    bank zatrudnia samych debili i kretynów, spłacam regularnie raty ci od miesięcy błednie podaja nr konta na pismie na które trafiają raty i przysyłają złodziejsko faszystowskie smsy że zalegam ze spłatą - jak ktoś nie chce mieć problemów ze złodziejami i kretynami to z dala trzymacie sie od tych złodziei i debili
    Zaletybrak no chyba e burdel jezt zaletą
    Wadyjakby była obsługa jak w burdelu było by dobrze ale to obsługa debili i kretynek
strona 1 z 13
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
PEKAO SA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 266
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 259
Deutsche Bank
Ocena: 1.97, ilość opinii: 185
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.01, ilość opinii: 70
ING Bank Śląski
Ocena: 2.67, ilość opinii: 59
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 751
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 319
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 315
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 169
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 102