Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 369 opinii

1.55 / 5

  • Prostota obsługi
    1.59
  • Oferta
    1.56
  • Obsługa klienta
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 19
  • ~belushi71 / 2020-09-22 18:26
    Ocena: 3.00 / 5
    jako jeden z niewielu całej palety bankow na naszym polskim Times Square jest dośc jasno . Klient ma dosc duży wpływ na nadzorem wlasnych pieniedzy i kredytów jak tez dośc ludzkie podejscie w sytuacjach skrajnych
    ZaletyJest jednym z nie wielu banków który nie okrada tak klientów jak wiekszosc
    Wadyzbyt mała ilość placówek
  • ~Meg / 2020-09-15 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam konto w banku i niestety okradziono mnie . Nie mam pojęcia jak to się stało ale pieniądze wyszły z konta na jakieś chińskie konto bez autoryzacji A bank nie poczuwa się w ogóle do odpowiedzialności i odmawia zwrotu pieniędzy. Dodam że nigdy nie korzystałam z zakupów i nigdzie nie widywalam numeru karty. Nie polecam banda złodziei i tyle . Straciliscie klienta i z takim postępowaniem większość odejdzie do innych banków. Zero zabezpieczeń
    WadyBrak zabezpieczeń
  • ~Obiektywny / 2020-09-15 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Santander Pruszków Kraszewskiego. Wpłatomat połknął pieniądze i "zdechł" Nie dostałem żadnego potwierdzenia, a pieniądze oczywiście nie zostały zaksìęgowane. Rozpatrzenie reklamacji potrwa ponad tydzień, a ja jestem bez pieniędzy.
    ZaletyŻadnych.
    WadyWszystkie aspekty obsługi
  • ~Były użytkownik banku / 2020-09-13 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który ma nonstop problemy z rozliczaniem rachunków i pobierają podwójnie pieniądze mówiąc ze to błąd w systemie blokad i muszą zostać zablokowane pieniądze, bank po prostu i bez krępacji kradnie ludziom pieniądze . Ostrzegam przed tym bankiem , omijać szerokim łukiem.
    ZaletyNie ma i nie będzie
    WadyKradną pieniądze .
  • ~Maria / 2020-09-09 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie życzę najgorszemu wrogowi rażących utrudnień czynionych mi przez pracowników Infolinii Santander TFI przy zamykaniu rejestru w subfunduszu Santander. Nawet zamknięcie zwykłego rachunku oszczędnościowego Santander nie było możliwe za pomocą złożonej telefonicznie dyspozycji bankowej, bo nikt z pracowników jej nie zrealizował w regulaminowym czasie i byłam zmuszona do wniesienia reklamacji. Dopiero reklamacja okazała się skuteczna i rachunek oszczędnościowy zamknięto.
    Gehenna rozpoczęła się przy staraniach o zamknięcie rejestru w subfunduszu Santander. Nie zrealizowano mojej dyspozycji zamknięcia złożonej w oddziale banku, gdy wcześniej odmówiono mi wysłania zlecenia przez Infolinię Santander TFI, wideorozmowę i chat. Byłam zmuszona udać się osobiście do oddziału banku w dobie koronawirusa i wydłużonych przez to kolejek. Złożyłam dyspozycję bankową napisaną czytelnie w oddziale banku, której to dyspozycji nikt z pracowników Infolinii Santander TFI nie przyjął do realizacji. Dyspozycja została “zamrożona” do wyjaśnienia, o czym nikt mnie poinformował.

    Nie obyło się bez kilkudziesięciu telefonów na Infolinię Santander TFI 618851919, gdzie za każdym razem dostawałam sprzeczne informacje od konsultantek, które czasem nawet rzucały słuchawką. Najpierw konsultantki Infolinii TFI twierdziły, że dyspozycja zamknięcia rejestrów złożona w oddziale banku nie wpłynęła, ale rzetelny pracownik oddziału potwierdził przesłanie dokumentu pocztą wewnętrzną w regulaminowym terminie. Potem konsultantki Infolinii TFI Santander twierdziły, że dyspozycja zamknięcia dotarła, ale jest nieczytelna i że wysłały zapytanie do pracownika oddziału banku w tej sprawie, ale im nie wyjaśnił. Pracownik oddziału potwierdził mi, że wszystko wyjaśnił pracownikom Infolinii Santander TFI. W końcu sama telefonicznie im potwierdziłam treść mojej dyspozycji, która była napisana bardzo czytelnie, bo inaczej oddział by jej nie przyjął do realizacji. Zapytałam, czy moje wyjaśnienie jest wystarczające dla Działu Wyjaśnień i czy mój rejestr w subfunduszu Santander może zostać wreszcie przekazany do zamknięcia zgodnie ze złożoną dyspozycją.
    Pracownicy Infolinii TFI Santander tym razem nie wiedzieli, więc czekałam dłuższą chwilę na telefonie. Potem okazało się, że moje wyjaśnienie im wystarczy, ale muszę od nowa czekać w kolejce na zamknięcie rejestru (?!). Powinnam zostać obsłużona priorytetowo, ponieważ termin regulaminowy dla banku na zamknięcie rejestru minął. Ale zdaniem konsultantek Infolinii TFI Santander nie liczyła się data na stemplu wpływu dyspozycji bankowej zamknięcia.
    W ten sposób podważono moją wolę zamknięcia rejestru i rażąco utrudniono wycofanie się z usług TFI Santander Polska. Nikt mnie nie poinformował o odrzuceniu dyspozycji z powodu rzekomej nieczytelności. Gdyby nie mój stały monitoring pracy konsultantek TFI Santander Polska, dyspozycja bankowa nie zostałaby zrealizowana wcale i prawdopodobnie po jakimś czasie pokryłaby się kurzem na dnie dokumentacji innych klientów TFI Santander Polska.

    Ja jako klient banku nie muszę monitorować pracy poszczególnych działów banku Santander Polska. Jak mogli mnie nie poinformować o odrzuceniu mojej dyspozycji bankowej?!
    Jak mogli dawać mi na Infolinii TFI Santander Polska za każdym razem inną sprzeczną odpowiedź na to samo pytanie?!
    W końcu zdecydowałam się na złożenie reklamacji poprzez rzetelnego konsultanta na Infolinii ogólnej 19999. Reklamacja okazała się jedynym skutecznym sposobem na zamknięcie rejestru w TFI Santander Polska. Nikt mi nie napisał słowa „przepraszam”.

    Byłam 15 lat klientem perfekcyjnie działającego banku BZ WBK, potem po przejęciu go przez Santander stałam się ofiarą banku Santander Polska.
    Straciłam pieniądze w TFI Santander z powodu słabej jakości zarządzania aktywami przez Santander Polska. To był dopiero początek prawdziwych zmagań z tym bankiem, który po kilku fuzjach – Kredyt Bank, Deutsche Bank, BZWBK, dba bardziej o własne zyski niż o klientów. Jeszcze w 2012 roku jeden z redaktorów portalu finansowego napisał, że zniknie marka BZWBK po przejęciu banku przez potentata na rynku usług bankowych – Grupę Santander: „W wyniku połączenia Banku Zachodniego WBK z Kredyt Bankiem powstanie trzecia pod względem wielkości instytucja finansowa w Polsce. Fuzja będzie najprawdopodobniej oznaczała likwidację marki Kredyt Banku. Nie jest też wykluczone, że będąc trzecią siłą w sektorze, Hiszpanie zdecydują się za jakiś czas także na rebranding BZ WBK i zawieszenie na placówkach czerwonej flagi Santandera. (…) od momentu ogłoszenia przejęcia BZ WBK przez Santandera, w banku już kilkakrotnie zmieniała się tabela opłat i prowizji – z reguły na niekorzyść klientów. Przykładowo: dziś w ofercie BZ WBK nie ma konta dla klienta powyżej trzydziestki i nie będącego VIP-em z darmowymi przelewami przez internet (!). Od marca bank zamierza po raz kolejny dokręcić śrubę klientom, wprowadzając kolejne zmiany do tabeli opłat”.
    Przeglądanie historii transakcji w bankowości internetowej jest odpłatne, zaświadczenie w oddziale banku nt. rejestru kosztuje 50 zł i 30 dni trzeba czekać. Inne banki na rynku oferują bezpłatne sprawdzenie historii rachunku online oraz bezpłatną wymianę karty bankomatowej, a tu trzeba płacić 15 zł. Konsultanci na infolinii mówią, że nie mają dostępu do baz danych, albo kompetencji, żeby obsłużyć klienta.
    Zaletybrak
    Wadyopisałam
  • ~Grzegorz / 2020-09-07 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Placowka w Radomsku to jakis zart. Zero szacunku do klienta, nie mozna wyplacic wlasnych pieniedzy,panie tam pracujace bardzo nieuprzejme i niepomocne. Nie znaja slowa przepraszam.
  • ~Maciej / 2020-09-04 13:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem i odradzam. Jestem wieloletnim klientem tego banku do tej pory było wszystko okej, ale zostałem okradziony przez hakerów zostało mi wyczyszczone konto. Podczas śledztwa policyjnego okazało się że bank ma bardzo słabe zabezpieczenia i byle jaki haker może się włamać i wyczyścić nam konto Bank w takim przypadku ma obowiązek niezwłocznie zwrócić pieniądze klientowi, niestety pieniędzy nie chcę zwrócić ignoruję w rażący sposób mnie na każde złożone pismo trzeba czekać miesiąc czasu przeciągają sprawę w nieskończoność, nawet sugerując mi że miałem udział w tym przestępstwie
    ZaletyTeraz nie umiem powiedzieć
    WadyIgnorancja, opieszałość, brak zainteresowania sprawą.
  • ~Adrian / 2020-08-31 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak to możliwe że wypłaty w PKO BP już są na koncie o 14;00 a Santander przetrzymuje do ostatniej chwili, godzina 18:10 a wypłaty nie ma, a firma ta sama tzn że pensja przelana w tym samym momencie odradzam, polecam nasz rodzinny PKO BP
    ZaletyBrak
    WadyZbyt długi czas oczekiwania na pensję
  • ~zyzio / 2020-08-24 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank uczestniczy procederze w naciągania klientów speak - up na kredyt którego nie można anulować ani cofnąć w cywilizowany sposób. Szkoła językowa specjalnie stosuje kruczki i "pseudopromocje" w czasie akwizycji pomijając lub przekłamując istotne informacje na wzór sprzedaży odkurzaczy emerytom. Zagadany klient nie może szybko przeczytać i zrozumieć umowy "cyrografu" którego nie można cofnąć a bank to firmuje pilnując realizacji. Lepiej iść do prowidenta... Lepiej przemyślana metoda niż na wnuczka, bo teoretycznie w granicach prawa i na mniejsze kwoty, nic nie udowodnisz.....
    Wadyproceder naciągania na kredyt z karą za zerwanie ponad 100%
  • ~Paweł / 2020-08-21 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu - wiecznie popsute bankomaty jak i wpłatomaty ( w Nowej Rudzie ) no i przerwy techniczne w bankowości internetowej to przykre i uciążliwe
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Madden / 2020-08-14 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM absolutnie wszystkim korzystanie z Santander banku. Podam Wam przykład który pokazuje ze ładowanie jakichkolwiek pieniędzy i utrzymywanie tego banku z naszych wplywow wjest czysta strata pieniędzy. Potrzebowalam kredytu na 35 tysięcy. Moje wpływy na konta co miesiąc wynosząbardzo grubo ponad srednia krajowa, a średniorocznie znacznie wiecej(oczywiście netto), mam stale zatudnienie od lat i umowę o prace. Konto mam od ponad 15 lat. Część z tych wpływów jest dokonywana z zagranicy (mniejsza) a część co miesiąc w zlotowkach (wieksza) przed polski podmiot. Otoz bank swojemu ponad 15 letniemu klientowi z dużymi stabilnymi dochodami, który transferuje do nich duże kwoty co miesiąc nie jest w stanie przedstawić ZADNEJ OFERTY. Dodam jeszcze ze mam super czysta historie kredytowa. I to ma być bank który ma się utrzymywać z moich wplat i z obsługi mojego konta ?!?!?! musiałabym byc naprawdę uposledzona umysłowo, żeby takie cos kontynuować. Ku przestrodze dla tych, którzy mysla o otworzeniu konta w tym banku.
    Zaletyzero
    Wadydojenie klientów nie dając ABSOLUTNIE w zamian
  • ~Andrzej / 2020-08-12 16:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Gburstwo chamstwo i mało kompetentnych ludzi w pracy, odrazu widać rękę partii rządzącej Santander Hiszpański Bank na Polskich warunkach, mam 54 lata i otworzyłem konto w tym banku ale po 10 dniach zamknąłem rachunek bo karta bankiwa została wysłana i nie dotarła, usłyszałem na infolinii ze trzeba zastrzec, i co? od nowa czekać 14 dni? To kpina z ciężko pracujących ludzi, byłem w Oddziale Santander w Bilbao, to inny bank inna bajka i jeszcze 100 lat rzadu premiera nawet nie przybliży bas do Europy o centymetr. Stanowczo odradzam, każdy inny tylko nie ten PIC bank.
    ZaletyTrudno znaleźć chodź jedną, ok, bardzo miła pani przy otwieraniu rachunku. To wszystko dobre co mnie spotkało.
    WadySame wady.Andrzej
  • ~magdalena / 2020-08-08 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank i bankowosc elektroniczna jaka mozna sobie wyobrazic. wywala z konta,trzeba sie logowac po kilka razy. porazka NIE POLECAM
  • ~Sylwia / 2020-07-31 11:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Panie z placówki Garwolina przemiłe. Szybko rozwiązują dany problem. Na każde pytanie znają odpowiedź. Są sympatyczne, uśmiechnięte, często zagadują, pytają!!!! Najlepsza jakość obsługi!
    ZaletyWszystkie
    WadyBrak
  • ~Frodo / 2020-07-21 18:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Przede wszystkim niekompetentna i nieprofesjonalna obsługa klienta biznesowego na infolinii, błędnie skonfigurowany IVR (wybór doradcy biznesowego jest wyłącznie kwestią szczęścia, najczęściej następuje połączenie z sekcją kont osobistych a następnie przełączenie do właściwej komórki mimo zdeklarowanego wyboru opcji), opieszałość i sprzeczne informacje na temat zlecanych aktywności (każda kolejna próba potwierdzenia terminu wykonania zlecenia - zamknięcie rachunku - bezskuteczna z różnych powodów podawanych przez przypadkowych konsultantów) oraz nieterminowa realizacja dyspozycji. Opłata za przeglądanie historii transakcji w trybie bankowości elektronicznej. Tylko dla extremalnie cierpliwych.
  • ~Rafał / 2020-07-20 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina z klientów. Bezpodstawne zatrzymywanie wypłaty pieniędzy. Pokazywanie swojej władzy przez podrzędne kasjerki. Skargi do wyższych instancji banku nic nie dają. Trzymajcie się z daleka od Santander!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ryszard Karkowski / 2020-06-30 01:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie odradzam jakichkolwiek kontaktów z tym bankiem. Pracownicy nie mają możliwości albo co gorsza kompetencji, a w najgorszym wypadku po prostu chęci pomóc. Jako że mieszkam przy granicy Polsko-Czeskiej to pracowałem w Czechach. Z powodu pandemii zamknięto granice, więc by pobrać pensje bez prowizji założyłem aplikację Revolut. Przelałem na nią wypłatę, przewalutowałem ją na PLN i chciałem wysłać przelewem na konto brata, gdyż własnego konta w Polsce nie posiadam (nigdy do niczego nie było mi potrzebne). Brat posiada konto od niedawna, gdyż niedawno osiągnął pełnoletność. Byłem pierwszą osobą, której musiał podać nr. konta i niestety zaowocowało to błędem. Zalogował się na swoje konto internetowe i podał numer który tam zobaczył, jednak nie był to jego numer konta, tylko numer konta fundacji należącej do banku santander. Przelew został wykonany 16.04.2020. Jak tylko się zorientowaliśmy o błędzie, który nastąpił udaliśmy się do oddziału banku, celem uzyskania jakiejś pomocy. W banku poinformowano nas, że ze zwrotem nie powinno być problemu, szczególnie że był jako odbiorca wpisany byłem ja, a nie fundacja. Kazano mi jednak kontaktować się z infolinią. Na infolinii dowiedziałem się że muszę zgłosić tą sprawę w moim banku (w tym przypadku jest to aplikacja Revolut) i oni muszą wystosować wniosek o zwrot. W dniu 22 kwietnia 2020 skontaktowałem się z działem pomocy Revolut, gdzie konsultantka przyjęła sprawę i wystosowała prośbę do santandera o zwrot przelewu. Ponieważ santander dosyć długo w żaden sposób nie odpowiadał na wystosowaną prośbę, postanowiłem podjąć samodzielną próbę kontaktu. Zadzwoniłem na infolinię, przedstawiłem sprawę i konsultant powiedział, że on nic nie może w takiej sprawie i polecił napisanie maila. Tak więc wysłałem maila, gdzie naświetliłem sprawę oraz moją trudną sytuację, gdyż końcem kwietnia utraciłem pracę, a utracony przelew stanowił całą wypłatę. W odpowiedzi dostałem jedynie informację, że skoro mój bank wystosował zapytanie to mam czekać, więc czekałem. Jednak po upływie miesiąca, konsultantka Revolut nie mogła już wysyłać dalszych zapytań do santandera, więc podesłała mi plik pdf, zawierający samą prośbę o zwrot, jak i wszystkie późniejsze wiadomości, które wysyłała do santandera przez kanał swift. W skutek tego napisałem kolejnego maila, gdzie ponownie opisałem całą sprawę oraz załączyłem powyższy plik pdf. W odpowiedzi dowiedziałem się, że dział mailowy nie może tu pomóc, gdyż maile nie są szyfrowane i nie mogą przez to pozyskać ode mnie niezbędnych danych. Polecono mi kontaktować się z infolinią. Tak więc zadzwoniłem ponownie na infolinie, przedstawiłem sprawę i konsultantka stwierdziła, że przyjmie ode mnie reklamację na brak odpowiedzi w sprawie zwrotu. Poinformowała mnie, że rozpatrzenie może zająć do miesiąca, ale uspakajała, że zaznaczyła w reklamacji, że jest sprawą pilną i powinno być szybciej. Miesiąc został wykorzystany przez bank prawie w całości i 29.06.2020 otrzymałem list z odpowiedzią. W liście tym santander informuje , że muszę zgłosić sprawę w swoim bank i mój bank musi wystosować prośbę o zwrot. Tyle tylko że mój bank zrobił to dawno temu, a ja w tej reklamacji nie reklamowałem przelewu, tylko ich brak reakcji na zapytania ze strony mojego banku. Do którego działu by człowiek się nie zwrócił to jedynie albo zostanie skierowany do kontaktu z innym działem, albo w teorii uzyska pomoc, a tak naprawdę to jedynie pracownicy kupują sobie chwile spokoju, pustymi zapewnieniami, gdyż nikt tam nie chce, nie może lub nie umie pomóc.
  • ~Michalina / 2020-06-26 11:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko jest OK. Szczególnie polecam placówkę w Zawidowie, szybka i miła obsługa.
  • ~Oszukany / 2020-06-15 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem z bankiem umowę w promocji, za co miały być bonusy. Ponieważ nie otrzymałem maila do uzupełnienia danych, by otrzymać bonusy złożyłem reklamację na stronie współorganizatora zgodnie z regulaminem, oraz sprawdziłem w banku, czy spełniłem warunki. Współorganizator przez 30dni nie raczył odpowiedzieć na reklamację. W odpowiedzi na maila napisał, że ci którzy w ocenie BANKU powinni dostać maila,to dostali. Złożyłem reklamację w banku przez infolinię, ale konsultant stwierdził, że bank nie jest organizatorem i nic nie może. Konkluzja jest taka, że bank jako współorganizator nie przekazał danych współorganizatorowi i nie ma wpływu na partnera, któremu zlecił przeprowadzenie promocji. Nie ma nawet ochoty do naprawienia błędu.
    Czyli inaczej. Jak dokonam wypłaty z bankomatu i transakcja zostanie zaksięgowana, a bankomat mi nie wypłaci gotówki, to ten bank też nic nie może, bo bankomaty obsługuje firma partnerska.
    ZaletyBrak
    WadyBezproduktywne odpowiadanie tego samego, "Nic nie możemy"
  • ~Wojciech / 2020-06-12 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię zostałem odrzucony konsultant tka olewa połączenie czy tak się traktuje klientów
strona 1 z 19
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.91, ilość opinii: 779
PEKAO SA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 405
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 369
Millennium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 176
ING Bank Śląski
Ocena: 2.35, ilość opinii: 86
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.00, ilość opinii: 79
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2074
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 948