Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 176 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.68
  • Obsługa klienta
    1.63

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 9
  • ~Paweł / 2019-05-23 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Średnio raz w tygodniu Santander Bank Polska ma problemy z płatnościami kartą. Taka sytuacja sprawia bardzo niezręczne sytuacje np. na stacji benzynowej, w sklepie... Karykatura banku.

    Proszę sobie wyobrazić sytuacje niemożności zapłacenia za zatankowane paliwo na stacji, konieczność pisania oświadczenia, zostawiania danych, czasami dokumentów poświadczających tożsamość...

    Omijać szerokim łukiem tę Hiszpańską karykaturę banku...
  • ~Pum / 2019-05-14 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam cierpliwość do tego banku (poprzednio należałam do BZWBK). Cierpliwie czekałam na przelew (kiedy inni już dostali), czekałam na zaksięgowanie płatności na koncie, czekałam na kontakt z obsługą infolinii (10,20, 25 minut) ale dziś Santander przelał moją czarę goryczy. Płatność kartą w sklepie zostala przez terminal odrzucona ale pieniądze z konta zeszły. Na infolinię nie można się dodzwonić, za trzecim razem automatyczna informacja - występuje problem z platnością kartą, prosimy płacić BLIKIem. Jedyna możliwość kontaktu z bankiem była poprzez czat bankowości mobilnej. Konsultantka powiedziała, ze nie jest w stanie ściągnąć blokady środków, trzeba czekać do kolejnego dnia. Jeśli srodki nie wrócą na konto prośba o ponowny kontakt z bankiem. Dramat! Nie można iść do oddziału bo nieczynny, konsultankta właściwie nic nie może i nic nie wie, więc w awaryjnych sytuacjach problemu z Santanderem, Santander nie umie pomóc.
  • ~Damian / 2019-05-14 17:25
    Ocena: 2.33 / 5
    To nie jest bank, to cyrk! Konserwacje przeprowadzane są w każdy weekend, bilety znikają z aplikacji, a w ciągu tygodnia coraz częściej przestają działać karty i są odrzucane (nawet gdy korzystamy z usługi GPay)... Nikomu nie mogę polecić tego banku.
    Wady- notoryczne konserwacje(weekendy)
    - częste problemy w ciągu tygodnia np. odrzucanie transakcji np. kartą
    - w przypadku większych problemów głuchy telefon
  • ~gal anonim / 2019-05-14 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dokonałem wcześniejszej spłaty kredytu, zadzwoniłem do " doradcy " ( 8 minut zanim się połączyłem ) w eclu zwrotu niewykorzystanego ubezpieczenia, zwrot dostałem dopiero po dwóch miesiącach. Konsultant, z którym wcześniej rozmawiałem, nie był w stanie powiedzieć mi na jaka kwotę zwrotu mogę liczyć, ani przyblizonego terminu.
    Opłata za kartę, opłata za prowadzenie rachunku, prowizja za inne bankomaty, prowizja za zlecenie stałe do innego banku, brak możliwości załatwienia niektórych spraw w tzw. placówce partnerskiej, poczta dostępna na stronie i tak niczego nie załatwi... odpowiedź z banku: proszę o kontakt z infolinią i na koniec najgorsza dla mnie rzecz: spychologia na każdym kroku.
    Ps.
    Całe szczęście, że to nie jedyny bank. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNie wszystkie pamietam
  • ~Alexa / 2019-05-12 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Wciśnięto mi kartę podczas zakupów ratalnych w media markt. Miało być pięknie bez żadnych opłat za prowadzenie, możliwość wypłaty pieniędzy w bankomacie bez opłat. A tym czasem to oszustwo!!! Opłaty za prowadzenie karty i za wypłaty z bankomatów. Przez pomyłkę wpłaciłam za dużo o 500 zł to na zwrot nadpłaconych pieniędzy musiałam czekać 2 miesiące. NIE POLECAM !!!!!
    Zaletyżadne
    Wadyopłaty miesięczne za prowadzenie karty, za wypłaty gotówki w bankomacie
  • ~klientka / 2019-05-11 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jestem niezadowolona. Opłaty doliczane za kartę, choć miało ich nie być. Nie polecam.
  • ~anka / 2019-05-06 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem niezadowolna z tego banku. Obsługa na infolinii bardzo niekompetentna i niesympatyczna.

    W systemie same błędy. nie pokazuje blokad na karcie kredytowej. Nigdy nie wiem jaki jest rzeczywisty stan zadłużenia.
    Plus inne niedogodności.

    Szkoda że nie ma już BZ WBK:(((


  • ~Janek / 2019-05-05 11:45
    Ocena: 2.67 / 5
    do santander trafiłem jako segment klientów wykupionych od DB. W DB nic nie płaciłem za konto, wypłaty we wszystkich bankomatach itp. Po ok. 3 miesiącach pobytu w santander dostałem nową kartę a wraz z nią nowy regulamin w przypadku aktywacji tej karty. Regulamin wprowadzał opłaty. Zrezygnowałem z konta. Ponadto przez 6 lat w DB ani jednej awarii, w santander były dwie w ciągu 3 miesięcy. Nie skorzystam raczej z usług tego banku
    Zaletymoże jakieś ma
    Wadyopłaty, awarie
  • ~Krystyna / 2019-05-04 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to porażka. Od zawsze byłam klientem Deutsche Bank Polska i nigdy nie było problemów. Z santander bank są same problemy. Podczas aktywacji telefonicznej karty kredytowej pracownica banku przez pomyłkę zablokowała mi kartę do bankomatu. Kilka. Irytujacych rozmów telefonicznych z tzw. Doradcami, wizyta w oddziale banku, złożenie reklamacji... W końcu po kilku dniach odblokowano kartę. Reklamacja rozpatrzona oczywiście negatywnie. Fakt, że człowiek przez kilka dni nie miał dostępu do swoich środków na koncie to nie jest dla santander wystarczający powód, aby uznać reklamację.
    Nową kartę bankomatów bank ponoć wysłał do mnie w lutym. Jest 4 maja, a karta nie dotarła. Dzisiaj znowu bank zablokował mi istniejącą kartę do bankomatu. Pani na infolinii poinformowała mnie, że zastrzeze kartę, która rzekomo wysłali do mnie w lutym i loży dyspozycję o wydanie nowej karty. Na jej dostarczenie będę czekać do14. Dni. W poniedziałek muszę znowu udać się do oddziału banku, aby pobrać zapas gotówki na ten czas. Bardzo niemiła, niekompetencji obsługa.... Horror. Na pewno nie zostanę w tym banku. Nikomu go nie polecam... Fatalny pod każdym względem
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCiągle awarie, długie oczekiwanie na infolinii, jak zadzwoncie z tym samym problemem kilka razy, to usłyszycie od różnych doradców za każdym razem inna odpowiedź, ale za każdym razem brak rozwiązania, niewiarygodni, niemiła, nieprofesjonalna obsługa, popełniają błędy
  • ~szok / 2019-05-01 02:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, niby oprocentowanie 2,7 na rachunku oszczędnościowym przy wpływie min 20 zł na ustawieniu automatycznego oszczędzania, a potem przy 20 tys masz przychodu 6 zł miesięcznie :DDD zamiast 36 zł! Dodatkowo nie zwracają za rachunki, tak jak piszą, a każda reklamacja jest odrzucana.
  • ~ID / 2019-04-30 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POZWOLILEM ZKOPIOWAC DOWODU OSOBISTEGO WIEC NIE CHCA MNIE OBSLUGIWAC I DZIS NIE MOGE ZAPLACIC PODATKU DO URZEDU SKARBOWEGO BO BLOKUJA MOJE PIENIADZE Z POWODU BRAKU ZESKANOWANEGO DOWODU W SYSTEMIE. PIENIADZE NA KONTO PRZYJMUJA A WPROWADZAJA CELOWO LIMITY ZEBYM NIE MOGL WLASNYCH PIENIEDZY ODEBRAC
    ZaletyBRAK. W ODDZIALE NIE MILA OBSLUGA
    WadyPANSTWO W PANSTWIE
  • ~Waldemar / 2019-04-29 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj 29.04.2019 na wypłatę pieniędzy z konta maklerskiego czekałem 1,5 godziny.Ten bank to tragedia.Nie polecam nikomu.
  • ~Stały Klient / 2019-04-14 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przerwy w banku są częściej niż on działa. Praktycznie co weekend jest awaria, lub przerwa techniczna, przez co nie można zaplacic w sklepie, ani wysłać przelewu. Żeby było bardziej absurdalnie to podczas gdy jest taka awaria, a klient spróbuje zapłacić w sklepie to transakcję odrzuci, a pieniądze pobierze. Najlepsze jest to, że bank nie informuje o problemach sms'em, robi to jedynie na swoim Facebooku. Paradoksem jest to, że dostają puchary, nagrody i wygrywaja plebiscyty, a wystarczy więc na ich facebooka i 80% klientów jest niezadowolona. Obsługa w infolinią? Ttragedia. Czat online? Tragedia. 3/4 pracowników jest niekompletna i produkująca. Niektórzy z nich nie znają nawet własnego regulaminu a na zadane pytania odpowiadają nie na temat, są nieslowni i nie wyciągają wniosków. Nie polecam banku. WBK był z prawdziwego zdarzenia, Santander to co najwyżej imitacja banku.
    ZaletyŁadna nazwa
    WadyWszystko co mozliwe
  • ~anty santander / 2019-04-14 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku!!! Chyba że masz bardzo dużo cierpliwości do idiotów.
    W weekendy nie zlecisz przelewów ani nie nawiążesz żadnego kontaktu z infolinią bo bank po prostu w weekend nie istnieje.
    Nawet głupie przelanie pieniędzy z własnego rachunku na własny rachunek jest nie możliwy.
    Co do bankomatów to niestety istnieje tylko jeden na miasto a nawet nie we wszystkich miastach jest bankomat od Santander (BZWBK).
    NIE POLECAM OTWIERANIA JAKIEGOKOLWIEK RACHUNKU W TYM BANKU!!!
    Ja właśnie przenoszę się do PKO
    Pozdrawiam
    Zaletynie ma!!!
    WadyMnóstwo (brak bankomatów, internetowy bank nie istnieje w weekendy, infolinia nie istnieje, itd.)
  • ~Tos / 2019-04-08 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku opłaty za prowadzenie konta małej firmy straszne, za przelew elektroniczny 20 zł to są jakieś cyrki, w chwili przejścia z Deutsche Banku przez miesiąc konto nieczynne pięć razy wizyta w banku
    ZaletyBrak
    WadyWysokie opłaty, niekompetencja obslug
  • ~Boguslaw / 2019-04-08 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli złodzieje przy wybierania pieniędzy za granicą z konta zniakało więcej pieniędzy!!!!!!Zmieńcie bank to oszuści!!!!!
  • ~Prada / 2019-04-07 08:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Prokonsumencka postawa to zachowanie obce dla Santander, przestarzały interfejs website, sporo opłat za usługi zwyczajowo uznanie bezpłatnymi w innych bankach, coraz większe utrudnienia z dostępem do placówek i macierzystych bankomatów, a na dobitkę ten system wymagań haseł to jakaś droga przez mękę, a to hasło już było, a w tym haśle występują cyfry, które to lub tamto..... Nie dziękuję.
    ZaletyBezpłatne szybkie przelewy dla konta Jakie Chce, nawet dobry przelicznik walut w kantorze Santander na tle konkurencji (nie porównuje tu z Revolutem, czy N26)
    WadyCo raz mniejsza ilość placówek i bankomatów własnych, utrudniony proces zamykania konta, opłaty za produkty które u konkurencji są bezpłatne (np. wielowalutowość, opłaty za konto walutowego, opłata za uznanie środków zagranicznych)
  • ~Andrzej / 2019-03-31 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto został oszukany na kredycie 4,99% proszę o kontakt lvbet@wp.pl
    ZaletyŻadnych
  • ~Piotr / 2019-03-29 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zamykanie karty kredytowej trwa miesiąc w tym czasie zostałem obciążony kosztami prawie 100 zł gdy z wielkim bólem i nerwem chciałem w końcu zapłacić u nich w kasie policzyli mi prowizję 2zł pierwszy i ostatni raz skorzystałem z ich usług
  • ~Andrzej / 2019-03-28 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W oddziale 1 Opole wszystkich pchają do kas gdzie otwartych są 2 kasy. Obsluga siedzi w "szklarniach" i żadnych klientów nie obsługują. Po co wszystkich pchają do kas jak nie każdy chce obsługi gotówkowe. Człowiek chce powierzyc im znaczna gotówkę a oni zero profesjonalizmu
    ZaletyŁadny wystroj lokalu
    WadyCzas, czas i jeszcze czas. Obsluga. Brak koordynacji. Ładowanie wszystkich spraw do jednego worka (wszystko do kasy)., zbyt mała liczba kas.
strona 1 z 9
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.66, ilość opinii: 176
PEKAO SA
Ocena: 1.57, ilość opinii: 171
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 2.04, ilość opinii: 66
ING Bank Śląski
Ocena: 2.97, ilość opinii: 43
Raiffeisen Polbank
Ocena: 2.40, ilość opinii: 39
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113
Virgin Mobile
Ocena: 2.52, ilość opinii: 75