strona 5 z 59
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Natai / 2023-11-23 19:51
Wsuzysko było ok , do momentu kiedy zmienili apke.Moja mama jest osobą starsza i jestem upowazniona do jej konta , zawsze mogłam wejść zrobic jej przelew teraz tego nie można zrobić. Co nie jest korzystne .Tym bardziej dla osób starszych.Wolala bym żeby było jak wcześniej . -
-
~Wiktoria / 2023-11-23 18:44
Najgorszy bank jaki istnieje, w momencie w którym musiałam dokonać ważnej transakcji występuje błąd aplikacji i tak za każdym razem -
~Sasiad / 2023-11-23 18:25
Wstrzymują pieniądze, dzwonią wtedy jak jest dużo pieniędzy. ZaletyBrakWadyJak pieniądze są to już aplikacja nie działa -
~Mirek / 2023-11-23 17:41
Bardzo dobrze mi się współpracuje z bankiem Santander miła obsługa bank Santander Dzierżoniów Zaletyjest w Dzierżoniowie -
~Anna Jadwiga Paciorek / 2023-11-22 14:00
Oddział w Bolesławcu 5+ Pełna profesja, kultura i skuteczność ZaletyWszystko na jak najwyższym poziomie -
~Romi / 2023-11-22 12:59
Zadowolony jestem super oferty ok pracownicy życzliwi pomocni dostęp do aplikacji ok ZaletyFachowe doradztwo polecamWadyBrak -
~Joki / 2023-11-22 12:55
Jestem bardzo zadowolona obsługa super oferty równi pełen profesjonalizm dostępność do aplikacjii ok ZaletyKonkretna obsługa zrozumiały kontaktWadyBrak -
~Natalia / 2023-11-22 12:54
Jestem zadowolona z obsługi klienta oraz z pomocy nowym klientom -
-
~Kasiek / 2023-11-22 09:28
Bardzo miła obsługa. Wszystko jasno wytłumaczone. Zawsze chętnie odpowiadają na wszystkie pytania. Polecam ZaletyZawsze chętnie tam wrócę -
~Daniel / 2023-11-21 13:23
Pracownicy mili, kompetentni, pomocni w każdej sprawie. -
~Miroslaw Witek / 2023-11-17 09:47
Super obsługa Zawsze osoba kompetentna.Obsluga na wysokin poziomue ZaletyProfesjonalizmWadyBrak -
~Krzysztof Jośko / 2023-11-16 17:17
Kobiecie "Mucha" (to pracownica banka ) kazała się rozliczyć z pochodzenia sum od 100 do 700 € kto przesłał i na co zostały użyte !!!!!!! W ciągu roku łącznie pojawiło się ok. 4000 € . Na koniec zamknięto jej rachunek !!!! W Jarosławiu pracuje pani z inteligencją dużo poniżej średniej krajowej. Masakra . Ludzieeeee !!!! niech Was ręka Boska broni przed SANTANDER BANK !!!!!!!!! Krzysztof josko ZaletyZaleta ????? ano taka że można ten bank nazwać "burdelem"WadyWady ,???? a wszystkie jakie Wam przyjdą do głowy !!!!!!! -
~Znudzony_Santanderem / 2023-11-14 19:24
No niestety i ja opuszczam ten gó ..o bank :). Od lat mam konto jeszcze założone w BZW BK i ciągle jest problem ze wszystkim, ze zmianami warunków prowadzenia konta, apką, bankowością elektr. oraz ściąganiem pieniędzy za kartę konto mimo iż zakładałem konto jako darmowe. Dość kopania się z koniem. Obsługę trafiam z reguły dość miłą ale niestety za często muszę z nią rozmawiać :). Z uporem maniaka łamią obiekcje klienta i namawiają jednak na przemyślenie zamknięcia konta. Drodzy Państwo z obsługi jak widać po opiniach nawet szkoda ułamka sekundy na takie zastanawianki. Dziękuję i oczekuję zamknięcia konta po złożonej dyspozycji ;) ZaletyNiewieleWadyMnóstwo -
~Arek / 2023-11-14 07:50
Bardzo kiepskie karty,uszkadzają się głównie w santanderowskich bankomatach,porażka ,obsługa też nieciekawa ZaletyChyba brakWadyDużo -
~Aga / 2023-11-13 23:50
Kupiłam bilety w aplikacji Santander. Miałam bilety w formie elektronicznej.
Udałam się do Filharmonii warszawskiej na długo wyczekiwany koncert Mrozka- King of swing.
Obeszłam budynek kilkakrotnie.
Wszędzie ciemno.
Nerwy i stracony czas.
Prosiłam o zwrot pieniędzy.
Jeśli chcesz stracić pieniądze załóż konto w santanderze i korzystaj z aplikacji. Konsultanci owszem są bardzo mili ale co z tego jak nie potrafią pomoc klientowi. Jedyne co usłyszeć można - przykro mi ze znalazła się pani w takiej sytuacji. Nie pozdrawiam. Nie polecam.
Każdy umywa ręce.
Pieniądze przepadły.
:(
ZaletyBrakWadyNiestety same -
~Agnieszka / 2023-11-13 16:37
chaos, niespójność wypowiedzi pracowników obsługujących Klientów, brak merytorycznego przygotowania pracowników obsługujacych , brak wnikliwości, brak znajomości oferty przez pracowników co w końcowym efekcie przekłada się na straty finansowe Klientów banku, nieprzejrzystość komunikacji. Zaletykiedyś to był dobry bank. Jestem klientem od czasów bzwbk .Wadywymieniłam powyżej. -
-
~User / 2023-11-11 23:53
Najgorsza aplikacja bankowa z jakiej przyszło mi korzystać. Pobierają opłaty za karty do konta, które nigdy nie zostały wydane. Omijać szerokim łukiem. -
~Bart / 2023-11-10 02:59
Nigdy nie odbieraj po 02.00 a infolinia ponoć 24h/doba, śmiech i kpina -
~Justyna / 2023-11-09 23:39
Stoję przy kasie i zapłacić nie mogę, jeśli jeszcze nie zalogowaliscie się na nową apke, to tego nie róbcie, największe gówno... -
~JOLA / 2023-11-09 11:41
Jestem klientka Wbzk/santander od lat, ale niestety wkrotce bedziemy musieli sie pozegnac. W Szczecinie mozna dokonac wplaty na rachunek walutowy zaledwie w dwoch placowkach, Nic dziwnego, ze wykonanie takiej opercji zajmuje mnostwo czSu zwlaszcza, ze zajmuje sie tym 1 lub 2 okienko. Obled jakis.
strona 5 z 59
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »