Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 444 opinii

1.55 / 5

  • Prostota obsługi
    1.58
  • Oferta
    1.56
  • Obsługa klienta
    1.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KancelariaPrawna24h / 2021-01-29 09:50
    Ocena: 3.00 / 5
    "Okradli mnie dzwoniąc z infolinii banku" - tak na prawdę to nie bank dzwonił a oszust podstępnie wyłudził dane klientki i odkradł jej konto. Każdego dnia cyberprzestęcy pracują nad nową metodą okradania kont bankowych. Uważajcie i pamiętajcie, że to czy odzyskacie swoje pieniądze w dużej mierze zależy od tego co powiecie składając reklamację w banku i zeznania na Policji.
    Jeśli okradli Cię w wyniku: fałszywej strony banku; oszustwa na sms; fałszywy broker lub anydesk; oszustwo przy sprzedaży OLX lub podobnej platformy sprzedażowej; wirus komputera lub wirus telefonu – skorzystaj z bezpłatnej konsultacji prawnej jak odzyskać pieniądze tel. 728 838 858 – w całej Polsce pomagamy odzyskać pieniądze które znikają z rachunków bankowych lub kart płatniczych...
    https://kancelariaprawna24h.pl/nieautoryzowane-transakcje/
  • ~PIOTR POLAK / 2021-01-28 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem z kredytu na auto z salonu
    I co jakiś czas przychodziły fikcyjne niedopłaty karne odsetki a to brak cesji
    w terminie Ale za to brak powoadomień
    tel za co i dlaczego W końcu nie wytrzymałem
    nerwowo i spłaciłem przed czasem
    Nie polecam nikomu tego banku
    Chyba że PKO
    ZaletyBrak
    WadyBrak częstego kontaktu z klientem
  • ~Piotr / 2021-01-25 21:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Banda oszustów.
    Dają propozycje z których nie można skorzystać. Wprowadzają rachunek Prze internet po czym blokują aby się udać do placówki.
    Bezsens i głupota. Robią ludzi b
    ZaletyBrak
    WadyWiele. Kłamią ofertami
  • ~Thomas / 2021-01-22 22:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam wybraną formę otrzymywania korespondencji ekk. Kiedyś zmieniłem datę płatności raty i nowy harmonogram przyszedł tradycyjną pocztę. Teraz też chcę zmienić datę płatności i nie chce aby przyszło to na adres domowy gdyż obecnie przebywam za granicą. Czy jest taka możliwość?
  • ~Maria / 2021-01-22 21:14
    Ocena: 3.50 / 5
    Tragedia: na koncie w www.centrum24.pl i w app santander na Androida widze Dostepne Srodki na karcie kredytowej Mastercard w kwocie 269zl i nijak nie moge zaplacic za zakup online ok godz. 19:45 - wszystkie platnosci nieudane, a bylo tych prob 14 (slownie czternascie) przy tej samej transakcji.
    Dzwonie na infolinie, a tam wredna konsultantka mi sie trafila i twierdzi, ze saldo na koncie karty kredytowej wynosi nieco ponad 17zl. Po moim sprzeciwie poprawia sie i mowi, faktycznie 269zl, ale o tej porze mamy w banku przetwarzanie danych i te srodki nie sa jeszcze zaksiegowane (co? nie sa zaksiegowane?) i w zwiazku z tym nie sa dostepne. Nie moge uwierzyc - srodki dostepne na koncie karty kredytowej nie sa zaksiegowane?? Obie aplikacje pokazuja mi niezaksiegowane srodki? NIE DO WIARY.
    Przetwarzanie danych w banku od 19 tej, gdy ludzie robia zakupy online w dobie lockdownu? Dlaczego nie w nocy, kiedy ludzie juz spia np. Od 24:00 czy pozniej? Dlaczego?

    Czy ktos moglby mi to uzasadnic logicznie, bo dla mnie TO NIE DO POJECIA.
    Zalety??
    Wady??
  • ~CINTAR / 2021-01-19 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień Dobry !

    Chcę podzielić się informacją o mojej współpracy z Bankiem Santander . Otworzyliśmy konto firmowe dla mojej firmy CINTAR NIP7010967948
    kilka miesięcy temu zacząłem pracować bardzo wolno w związku z kwarantanną.

    Ale wciągu kilku miesięcy podpisaliśmy z Niemcami umowę o współpracy i zgodziliśmy się na pracę. Nie łatwo było znaleźć porozumienie ze Niemcami, ale
    wykonaliśmy świetną robotę i podpisaliśmy z Niemcami umowę. Po jakimś czasie musieliśmy uzyskać pierwsze płatności . Przy próbie wejścia
    do internetowego biura banku Santander, odmówiono nam wpuszczenia. Po wezwaniu operatora podano informację, że -
    bank nie mógł skontaktować się z firmą))) i zdecydował się usunąć rachunki ??? (nie blokuj) usuń !!!Zapłaciliśmy bardzo drogie ubezpieczenie,
    wykonaliśmy dużo pracy. W tej chwili nawet nie rozumiemy, jak wytłumaczyć partnerom w Niemczech
    o tej sytuacji, gdy rozmawialiśmy o stabilnej i długoterminowej współpracy. Teraz nasze umowy są na skraju niepowodzenia!
    Na pytanie, w jaki sposób się z nami skontaktować - odpowiedziały przez e-mail - żadne informacje nie dotarły na nasz e-mail,
    też nikt nie dzwonił, nie było połączeń nieodebranych ..

    .Proszę być ostrożnie z Santander Bank.
    CINTAR NIP7010967948 REGON 385408458
    cintar0503@gmail.com
    TEL +48 694 915 81
    Zaletybrak
  • ~Mega / 2021-01-19 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam kredyt hipoteczny w tym banku. Gdy przez kilka miesięcy nie spłacałam rat, bank straszył mnie komornikiem, zajęciem nieruchomości itd. Pisma wysyłali kilka razy w miesiącu. Gdy spłaciłam w całości kredyt i zadłużenie dopiero zaczęły się schody. Po przeszło czterech miesiącach od zamknięcia zobowiązania nie mogę się dopirosić o pismo, które należy złożyć do sądu o wykreślenie hipoteki z kw.. brak jakichkolwiek rzetelnych informacji. Raz mówią, że pismo zostało wysłane dwa miesiące temu, następnym razem, że kurier ma mi dowieźć, innym razem znów , że pismo wysłano do placówki. Kontakt telefoniczny niemożliwy. Jak jakimś cudem dodzwonię się na infolinię, to i tak zostaję odprawiona z kwitkiem. Więc znów idę do placówki, która dzwoni na infolinię i znów słyszę o wysłanym piśmie dwa dni temu. Nie polecam. Jeśli nie załatwię tego w najbliższym tygodniu, udam się do lokalnej gazety. Traktują człowieka jak intruza. Jak ja kasę wisialam ro wiedzieli jak działać a o głupie pismo nie mozna sie doprosić. Placówka w Olsztynie.
    ZaletyNie ma zalet.
    WadySame wady.
  • ~Oli37 / 2021-01-18 11:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Przetrzymują pieniądze, oferta produktów droga. Nie polecam tego banku.
  • ~Ryszard.G / 2021-01-07 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie powierzajcie im swoich pieniędzy...masakra jakaś, problemy z przelewami to codzienność, obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia, ale jak Wy się spóźnicie jeden dzień z spłatą bo pieniądze jeszcze nie doszły to maltretują telefonami, mimo iż ustaliłem z rana że czekam na przelew to dzwonili do wieczora, to jest porażka trzeba stąd uciekać
    ZaletyBrak
    WadyMultum
  • ~Karolina / 2021-01-05 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kilometr mułu. Nawet nie będę się rozpisywać. Kto miał "przyjemność" korzystać z usług ten wie....
    ZaletyBrak.
    WadySantander to jedna wielka wada. Nie mam zielonego pojęcia jakim cudem on się trzyma na rynku.
  • ~Justyna / 2021-01-01 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pora rozstać się z Santanderem. Mając to konto muszę co chwilę sprawdzać. czy nie naliczyli dodatkowych opłat. Już kilka razy się to zdarzyło. Zaginęły też moje przelewy, a potem płaciłam kary za niedotrzymanie terminu płatności. Także teraz czeka mnie wydrukowanie całej historii konta. Następnie zamykam konto. Już dawno bym to zrobiła, moja decyzja opóźniła się w czasie z powodu późniejszych zmian numeru konta w urzędach.
  • ~Nina / 2020-12-19 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Spłaciłam kredyt przed terminem miałam otrzymać zwrot prowizji, mają na to czas do 14 dni roboczych. Minęło 14 dni zwrotu nie otrzymałam Bank jedynie może przyjąć reklamację która potrwa do 30 dni. Więc wyglądać będzie to tak:za 30 dni otrzymam odpowiedź "Bardzo przepraszamy zazaistanialą sytuację itd" i dopiero wtedy otrzymam zwrot. Niestety nie ma takiej opcji żeby pracownik, który zawalił termin kliknął wyślij przelew należy odczekać procedurę. Tylko, że Oni naliczają odsetki jak nie płaci się w terminie a,że klientowi nie wypłacili w terminie to klient praw żadnych nie ma.
  • ~Redson / 2020-12-18 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłem i zaległości w ciągu 1 miesiąca a o nibieszcze mnie nie potrafią mnie wipisac z moich zaległości bo nie maja czasu . Jak dzwonię to odbiera ktoś inny i niewie oco chodzi ze zostało wysłani pismo do bik . Żenada z tym bankiem
    ZaletyŻadne
  • ~wydra / 2020-12-18 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia, a korzystam czy korzystałam z prawie wszystkich, ponieważ wykorzystuję różne promocje. W innych bankach też "doradcy" klienta potrafią kłamać, zatajać prawdę czy po prostu być niekompetentni, ale w innych dało się to zawsze odkręcić, reklamacja była uwzględniana, nawet można było usłyszeć "przepraszam". Tutaj tego nie ma. Na infolinii, przez Internet i w placówce usłyszysz różne wersje. W odpowiedzi na reklamacje wprost przyznają, że "doradca" klienta może cię nie poinformować o różnych rzeczach, bo możesz sobie to sprawdzić na stronie banku (więc uwaga szczególnie dla osób starszych!!! bo młodsza osoba faktycznie może coś sama wyniuchać i sprawdzić). W ogóle odpowiedź na reklamację z literówkami, napisana językiem potocznym, jakby to była jakaś malutka firemka, w której pracuje na sekretariacie pani Grażynka, a nie poważny bank, w których przechowujesz swoje oszczędności, czy z którego bierzesz kredyt. Zresztą odpowiedź na reklamację zupełnie nie porusza tematu powodu reklamacji, a także zawiera rażący błąd sprzeczny z regulaminem banku. I jak tu poważnie traktować taki bank? Za czasu BZ WBK było naprawdę w porządku, nic zarzucić nie mogłam, a teraz - omijać szerokim łukiem.
  • ~MalloriROP / 2020-12-15 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyty Firmowe-
    1. Naciąganie na drogie kredyty, przy zabezpieczeniu ltv na poziomie 10% (słownie dziesięć procent). Potrzeba była skromna, wynikła z przestojów w okresie III - VI.2020, niecałe 200 tys. na kapitał obrotowy, dokładnie, bieżące koszty w tym wynagrodzenia.
    Szanowny Pan z oddziału dowiedział się, że nieruchomość jest do adaptacji i stanie tam linia, zostałem zapewniony, że ten wpis na hipotece przedmiotowej nieruchomości nie zrobi, żadnych trudności - spokojnie dostanę kredyt inwestycyjny na wyposażenie i adaptacje. Kredyty BEX został wypłacony, prawie 5% prowizji i 1,5% za wcześniejszą spłatę, ale inwestycyjnego nie dostanę. Pożyczki unijnej na ten cel też nie dostanę, bo fundusz nie ma na czym się zabezpieczyć.

    OSTRZEGAM!! NIE DAWAJCIE SBP NIERUChOMOŚCI POD ZABEZPIECZENIE!!
    WadyDoradcy firmowi to złodzieje i naciągacze
  • ~Kasia / 2020-12-14 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf syf i jeszcze raz syf nie polecam miec konta w tym banku niedoinformowani i nie znający prawa zablokowali mi srodki z mopsu i wyslali do komornika frajerzy i nikt wiecej
    ZaletyBrak
    WadyPracuja na odwal sie
  • ~Tomasz / 2020-12-14 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Skorzystałem z oferty leasingu banku Santander Banku Polska.

    Bank zarobił na mnie dobre pieniądze, leasing spłacany regularnie w terminie, ale działania tego banku zakończyły się problemami i moimi stratami finansowymi.

    Nie zamierzam więcej korzystać z usług Santander Banku Polska.
  • ~Michał / 2020-12-12 17:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank jaki widziałem bałagan .słaba obsługa nie szkolona, wstrzymują pieniądze,koszmar co chwilę słychać że dużo ludzi reklamacje składa.
    ZaletySlabe
    WadyKoszmarna obsługa w oddziale Strzelin
  • ~zom / 2020-11-30 23:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Przez pomyłkę przelałem 7,5 tys na konto techniczne z kredytem, gdzie rata wynosi 360 zł. Zamiast na ROR. Proszę więc bank o oddanie moich pieniędzy. Ci że nie mogą. Wszystko pójdzie na następne raty. Przez całą Sobotę, Niedzielę obiecywali że nie będzie problemu z przeksięgowaniem. W Poniedziałek, Nie da rady. Złodzieje. Nie polecam.
    Zaletybrak
    WadyNie oddali pieniędzy przelanych przez pomyłkę na moje konto z kredytem. Brak zaległości. Wzięli sobie na 3 lata spłat. Co to ma być????
  • ~edek / 2020-11-30 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety twoja historia w ich banku nic nie znaczy, jak wpłacisz kupę kasy (bardzo duży udział włąsny) to może ci dadzą kredyt, wieloletni klient który jest z nimi od czasów WBK i BZ nic nie znaczy, nadaje się tylko do dojenia kasy na prowizjach, dostęp do kasy na koncie utrudniony, system się wiesza bardzo często
    Zaletyciężko stwierdzić
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.88, ilość opinii: 908
PEKAO SA
Ocena: 1.58, ilość opinii: 479
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.55, ilość opinii: 444
Millennium
Ocena: 1.62, ilość opinii: 237
ING Bank Śląski
Ocena: 2.30, ilość opinii: 116
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.96, ilość opinii: 86
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2569
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2309
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2251
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2002
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1216
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1140