Jak dla mnie to zwykli złodzieje, zablokowali mi rachunek bankowy bez żadnego ostrzeżenia a na dyspozycję że chcę rozwiązać umowę i odzyskać zgromadzone środki powiedzieli że niemożliwe jest wypowiedzenie umowy. To nie żart. Że najpierw muszę dokonać zmian w rejestrze beneficjentów rzeczywistych zgodnie z ich życzeniem ale niezgodnie z prawdą i stanem faktyczny. Oraz że muszę poprzesyłać uchwały zgromadzenia wspólników mimo że w KRSie sa aktualne dane
Zaletybrak
Wadyzłodziejstwo
~Anna / 2025-01-14 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Kolejki, opłaty za wydanie zaświadczenia. Niekompetencja
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Karol / 2025-01-03 13:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie można dostać kredytu na firmę. Mam własną działalność i starałem się o kredyti jest odmowa.
ZaletyBrak
WadySame wady
~santander bank polska(bzwbk) / 2024-12-29 19:34
Ocena: 1.00 / 5
brak profesjonawizmu wiele oddziaow nie ma obsługi kasowej jakby nie należały do santander bank infolinia odplatna nie ma plusow ten bank brak perfekcji
Zaletybrak
Wadysame wady
~Agata / 2024-12-20 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Problemy z uruchomieniem aplikacji na nowym urządzeniu, po zalogowaniu trzeba wpisać kod SMS, który w ogóle nie przychodzi. Infolinia? Chcesz porozmawiać z doradcą - potwierdź tożsamość w aplikacji! Numery do oddziałów banku oczywiście niedostępne
~Alina / 2024-11-27 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Brak dostępu do własnych pieniędzy w biurze maklerskim. Sugestie pracownika infolinii że cytuję trzeba było pomyśleć
~Wieslaw / 2024-11-08 08:05
Ocena: 5.00 / 5
Super obsługa -profesjonalne podejście do klienta . Wyróżnić należy Panie na kasie są wspaniałe . Dyrektor zaangażowany w problemy zwykłych ludzi BRAWO to dzieje się w Kluczborku …Pozdrawiam Wiesław od 30 lat stały Wasz klient .????
~Tadeusz / 2024-10-24 11:47
Ocena: 1.00 / 5
NIe jestem ich klientem a przysylają mi sms z bzdurnymi obertami
Zaletynic
Wadywysyłanie spamu
~Krzysiek / 2024-10-22 15:52
Ocena: 3.00 / 5
Jestem baaaaardzo zawiedziony podejściem pracowników do mojego problemu. Zgubiłem telefon, nie miałem dostępu do aplikacji, żądała potwierdzenia urządzenia. Jestem na stałe w Niemczech, w PL bywam tylko w weekendy, ale zażądano ode mnie wizyty w banku w tygodniu. Umówiłem się z wnuczką na weekend, a tutaj zero dostępu i zero zrozumienia. Jestem klientem tego banku od wielu lat, ale to chyba wielki błąd.... czas już to zmienić, nie polecam zdecydowanie!!!!! Są tylko mili i pomocni kiedy bierzesz kredyt, później mają Cię w d...pie!
Krzysiek
ZaletyDla Santandera brak
WadyOlbrzymie!
~Magda M. / 2024-10-11 17:48
Ocena: 5.00 / 5
Chciałabym bardzo polecić Panią Karolinę Konieczną z Oddziału w Gnieźnie. Bardzo profesjonalna, niezwykle życzliwa i pomocna , z dużą empatią i cierpliwością w podejścu do klienta, z wysoką kulturą osobistą. Jest to kolejny raz , kiedy Pani Karolina bardzo nam pomogła i wszystko wytłumaczyła. Zawsze można liczyć na Pani pomoc . Dziękuję serdecznie .
~KAROLINA / 2024-08-30 12:01
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA!!!W SIERPNIU 2024r wyciekły moje pełne dane z Banku. Z numeru infolinii zadzwonili złodzeje podszywający się pod pracowników banku, mieli pełną wiedzę na temat ilości pieniędzy oraz ilości posiadanych. przeze mnie produktów. Podczas rozmowy dostałam smsy z branki Santander.
Doszło do wyłudzenia danych oraz kradzieży.
Sprawa zgłoszona od razu Banku i na policji.
W placówce bankowej nie jestem w stanie. od 2 tygodni uzyskać żadnej informacji, pełna spychologia. Dyrektor na wszelkie pytania odpowiada: "NIE MAM WIEDZY". ODSYŁA MNIE TYLKO DO CENTRALI, ZERO POMOCY. Współpraca tylko z policją. Bank nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności.
Nie mam żadnego zaufania do Banku Santander Bank Polska SA,
ZaletyBRAK
WadyBRAK ZABEZPIECZEŃ PRZED WYŁUDZENIEM DANYCH I KRADZIEŻĄ
~Dorota / 2024-08-17 09:26
Ocena: 5.00 / 5
Dodaj opinie bardzo pozytywny dla Pana Dawida Weber z placówki w Inowrocławiu przy ulicy Grodzkiej 5/7.
~Zenon / 2024-08-14 19:17
Ocena: 4.33 / 5
Może wreszcie coś się zmienia w bankowości - miła fachowa obsługa - jestem mile zaskoczony
ZaletyNawet dyrektor oddziału potrafi przyjąć i obsłużyć klienta - niespotykane SZOK!!!
~Bożena / 2024-08-07 10:12
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję za miłą i profesjonalną obsługę. Mam już swoje lata ale Panie z oddziału z ul. Wojska Polskiego w Olsztynie, bardzo mi pomogły. Wszystko wytłumaczyły. Zawsze mogę liczyć na ich pomóc. Bardzo dziękuję.
ZaletyŻyczliwość i profesjonalizm
~ZS / 2024-08-06 11:55
Ocena: 2.67 / 5
45 minut czekałem do kasjerki po zamówione wcześniej pieniądze.
W oddziale przy ulicy 1 Maja w Koszalinie we wtorek 6 sierpnia obsługiwała tylko jedna pani i to mocno zajeta.
Głosno poprosiłem o sprawniejszą obsługe, ale okazało się,że nie ma kto pracowac.
Kiedy dotarłem do pani, ta oświadczyła,że jestem niegrzeczny i nie wypłaci mi pieniędzy.
Wyjaśniłem,że wczoraj telefonowała do mnie i zapraszała po gotówkę.
Pani Klaudia chyba nie wie,że mogła choć wcześniej wyjasnić czekającym,że ma klienta po kredyt i obsługa potrwa dłużej.Jestem klientem tego banku i jego poprzedników czyli Wbk i KB od 30 lat.
Kiedyś było grzeczniej.
ZaletyDobrze,że prawie wszystko mogę załatwić w bankowosci mobilnej.
WadyBrak ludzi do pracy,szwankuje kultura obsługi, zwłaszcza gdy klienci długo czekają na swoje pieniądze
~Allicia / 2024-08-06 06:43
Ocena: 1.00 / 5
This company is 100% a scam, they took money from myself and many people I know. Be wary that anyone that writes otherwise is likely associated with the company in some way or benefiting from investments. I am not able to withdraw anything... Now, the site appears to be down completely, thanks to lilograce75 atgmail. com who helped me recover my losses. You can also contact him via his WhatsApp +1 ---920 --714--7889
Do not invest or associate with this company.
Zaletyhow i recover my money back
Wadythey are scam
~Krzysztof / 2024-08-04 18:58
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku lat jestem klientem Santander banku. Z przykrością obserwuje drastyczny spadek poziomu obsługi. Oddział przy ul Kasprowicza w Warszawie, który po likwidacji sąsiadującego pozostał mi niestety jako najbliższy bije na alarm. Niestety ponieważ obsługa tego oddziału odnoszę wrażenie nie jest wyposażana w szkolenia wstępne. Nigdy nie udało mi się uzyskać odpowiedzi na pytania i co więcej dostawałem błędne informacje na zapytania z jakimi tam się udałem. Bankomaty notorycznie nieczynne.
WadyObsługa brak szkoleń, Bankomaty nieczynne
~Krysia / 2024-07-22 17:50
Ocena: 5.00 / 5
Witam. Super bank. Jestem klientką z Olsztyna. Potrzebowałam 50000zł. Dostałam tego samego dnia plus ubezpieczenie Bo nie wiadomo, różnie bywa. Byłam w szoku. Bardzo dziękuję Pani Ani i Pani Eli za pomoc i wykazanie dużej cierpliwości do mnie.
ZaletyProfesjonalizm, rzetelność, szybka decyzja
~Tomasz / 2024-07-17 23:27
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje człowiek spłaca kredyt przez 8lat pozostalo jeszcze 4lata wszystko wspaniale daja ubezpieczenie pelne od do ale gdy z roznych powodow nie mozesz splacac rat powinno dzialac ubezpieczenie np od utraty pracy nie z wlasnj winy i co dupa blada bo okazuje sie ze ty na polisie i w papierach masz takie ubezpieczenie a oni twierdza ze nie ma i po co ubezpieczać kredyt jak to nie działa
ZaletyBrak
WadyBardzo duzo
~Kakak / 2024-07-10 08:13
Ocena: 1.00 / 5
Płatna infolinia to chyba żart. To naprawdę uciążliwe, że muszę płacić grube kokosy za doładowanie konta żeby rozwiązywać problemy leżące po stronie baknu. W oddziale zaś spotkałem się z nieprofesjonalną i oschłą obsługą.