Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1172 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.83
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Baltic / 2024-02-27 15:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra! Bank co chwile blokuje przelewy od zagranicznych odbiorcow spoza EU, wymagajac wyjasnienia i podsylania faktur . Ostatnio zablokowal przelew od Polskiego podmiotu nawet.

    Wyciagow nie da sie zrobic za okres, tylko trzeba robic co dziennie. Oraz filtrowanie historii konta dostepne jest tylko za ostatnie 12 mies! ( w innych bankach co najmniej 5 lat).

    Na reklamacje/wyjasnienie wysokosci pobranej prowizji trzeba czekac prawie 2 miesiaca!

    Zecydowanie odradzam konto firmowe w Santanderze!
  • ~KATARZYNA / 2024-02-23 18:24
    Ocena: 1.67 / 5
    DODAJE ROWNIEZ NEGTYWNA OPINIE CO DO NOWEJ ALIKACJI SANTANDER , WIESZA SIĘ NIE MAM SZYBKIEGO DOSTĘPU DO SWOICH ŚRODKÓW
    ZaletyBRAK
    WadyZAWIESZANIE , BRAKU MOZLIWOSCI ZALOGOWANIA NA GLOWNA STRONE JAK APLIKACJA ZABLOKOWANA
  • ~Małgorzata / 2024-02-23 14:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Małgorzata Sowa - doradca w Oddziale Santander w Lublinie ul. Spółdzielczości Pracy - bardzo profesjonalna obsługa, oferta dostosowana do naszych potrzeb, życzliwe podejście do klienta. Będę w stałym kontakcie ????
  • ~Monika / 2024-02-21 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacją która jest obecnie jest tragiczna,ten kto wymyślił tą aplikację powinien się w piekle smażyć. Podczas używania tej aplikacji używam takich słów że piekło się pali. 100tu procentowy niewypał zróbcie coś z tym !!!!
    ZaletyBrak
    WadyCała reszta
  • ~Aga / 2024-02-20 09:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowa aplikacjia tragedia ciągle sie wiesza, jedna z najgorszych aplikacji, nic z tym nie robią. Porazka
  • ~Andrzej / 2024-02-18 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Metoda logowania się do aplikacji Santander poprzez Internet czy mobile, woła o pomstę do nieba. Jest to główny czynnik, który spowodował, że chce zmienić bank jak najszybciej się da. Niech wzorem będzie Bank PKO BP.
    Oferta jeśli chodzi o lokaty jest przeciętna a oprocentowanie co najmniej o 1% mniejsze niż oferuje konkurencja.
    Zaletybrak
    Wadysposób logowania się do aplikacji mobile i do aplikacji internet
  • ~Boszka / 2024-02-16 15:56
    Ocena: 4.33 / 5
    Oddział banku w Żorach przy ul. Baldyka brak kolejki, miła i profesionalna obsługa
  • ~Jarbud / 2024-02-16 12:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Pan Robert D, bardzo zaangażowany i pomocny . Polecam placówkę w Gdańsku ul. Kołobrzeska.
    ZaletyDobry personel to podstawa.
  • ~Jack / 2024-02-09 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    LICHWA PAZERNA w porownaniu z innymi bankami.BUTA arogancja zwlaszcza w centrali Poznan etc.Sprobujcie cokolwiek zalatwic telefonicznie TRAGEDIA.A przez internet to dyktatura uzurpacja,buta samopanstwo.
    ZaletyWspaniala obsuga personalna w oddzialach terenowych
  • ~Ann / 2024-01-31 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
    NIE POLECAM !!! kary nie zapisane w umowie, kolosalne odsetki, naciągacze
    Wadywszystko
  • ~Ann / 2024-01-31 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
    NIE POLECAM !!! kary nie zapisane w umowie, kolosalne odsetki, naciągacze
    Wadywszystko
  • ~Katarzyna / 2024-01-31 18:11
    Ocena: 4.00 / 5
    W oddziale na Targowej jest najgorsza obsługa z jaką się spotkałam. Klienci czekają a Pani w kasie opowiada komuś co robiła w weekend. W innych oddziałach profesjonalizm i tempo a tutaj po prostu straszy.
  • ~Artur / 2024-01-31 17:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i profesjonalna obsługa Umieją człowiekowi wytłumaczyć w prosty i logiczny sposób ja jestem zadowolony z tego banku Naprawdę polecam
    ZaletyWszystko zrozumiesz
    WadyBrak
  • ~Wkur..wiony / 2024-01-29 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    PO CO PISAC ZE CAŁODOBOWA INFOLINIA SKORO OD 22 BRAK ODPOWIEDZI. PO 0,5 GODZ OCZEKIWANIA NA LINII SAMO ROZŁĄCZA.
  • ~Justyna / 2024-01-26 20:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa.Jasne i profesjonalne doradztwo finansowe.Polecam tę placówkę,że względu na miły personel.
  • ~Anna / 2024-01-24 14:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo jestem zadowolona z obsługi klienta w Santander Bank. Personel jest bardzo pomocny i profesjonalny.
    Jestem klientem od 10 lat.
    Polecam!
  • ~Mat / 2024-01-24 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
    NIE POLECAM !!!
    ZaletyNIE MA
  • ~Kinia / 2024-01-23 08:34
    Ocena: 4.33 / 5
    Bardzo miła obsługa, profesjonalna, trochę wydłużony czas oczekiwania do kasy.
    ZaletyProfesjonalizm,
    WadyKolejka do kasy
  • ~Rodzyn / 2024-01-18 16:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsluga, Pani ktora nas obsługiwała podeszła do sprawy bardzo profesjonalnie.
    ZaletyProfesjonalizm, bez kolejek
    WadyBrak
  • ~Pora zmienić bank / 2024-01-18 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Prędzej dodzwonisz się do papieża niż na infolinię Santandera, natomiast w punkcie obsługi usłyszysz, że zostaniesz obsłużony za godzinę. Poza tym zwykły bank.
    Wady-Niemożliwość w dodzwonienia się na infolinię
    -Punkty obsługi działają wolniej niż placówki poczty polskiej
    -Głupia, zbędna polityka utrudniania haseł, forsowanie podwójnego PINu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1942
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 787
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 785
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4139
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2790