Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1168 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.82
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Matej / 2023-11-04 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kur.... znów aplikacja wieczorem w sobotę nie działa, także nie można się zalogować w necie,, masakra bo trzeba się zalogować by internet uzupełnić na zagranicznej karcie by mieć neta za granicą,nie można liczyć na to kure.....two,,, ktoś musi za to beknąć????????????????
    WadyTylko wady
  • ~Ona / 2023-11-04 01:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowa aplikacja stale ma problem z działaniem poza tym wszystkie weekendy nieczynna z powodu prac technicznych.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja do niczego
  • ~syla100@op.pl / 2023-11-03 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    nowa aplikacja totalna porazka i w piatek chcesz kupic cos internetowo nie nie bo bo wiecznie w weekendy prace serwisowe,trzeba zmienic bank
  • ~Monika / 2023-11-03 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo jestem zniesmaczona ofertą, naciąganiem pieniędzy i kredytów. wymuszaniem i złą obsługą , nachalnością brakiem kultury. Uważam że zatrudnianie osób nie kompetentnych do obsługi nie powinno się zdarzyć w Banku.ja trafiłam na panią w Krakowie przy ul.Starowiślnej 27 ,31.10.2023r , która swoim wzrokiem obserwowała Panią obok a nie skupiała się na sprawie, chociaż mówiłam że bardzo się spieszę bo mam dziecko chore to za miast 10 minut , byłam tam 1 godzinę i 10 minut, tragedia, zachowanie osoby obsługującej tragiczne, wzrok , chodzenie co chwilę z telefonem za drzwi , niby w celu dopytania ale jak pani wyszła na 20 minut z telefonem to myślałam że jakieś żarty w tej placówce z klienta robią. Na pewno zrezygnuje z usług banku.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Marek / 2023-11-03 12:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Szkoda że tej ekipy nie ma i że zamki oddział w Brzesku najlepsi ludzie we wszystkim pomogli
    ZaletyMiło i sympatycznie
    WadyBrak
  • ~nati / 2023-11-03 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    zrobcie cos z ta aplikacją!!! przy samym logowaniu puszczają już nerwy!!! nic ni8e działa prawidłowo!
  • ~Niezadowolonaklientka / 2023-10-25 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcesz stracić kontrole nad swoimi pieniędzmi załóż konto w santanderze. Konsultanci owszem są bardzo mili ale co z tego jak nie potrafią pomoc klientowi. Jedyne co usłyszeć można - przykro mi ze znalazła się pani w takiej sytuacji. Nie pozdrawiam. Nie polecam :)
  • ~Aga / 2023-10-17 12:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientką banku Santander od dłuższego czasu.
    Chciałam serdecznie podziękować dyrektorowi banku w Tarnowie Podgórnym przy ul.Poznańskiej 74 ,który od samego początku okazał duże zainteresowanie do mojej trudnej sytuacji i poprowadzenie sprawy do pozytywnego rozpatrzenia. Cudowny człowiek o wielkim sercu na którym można polegać.Oby więcej takich wspaniałych ludzi jak Pan Adam. Obsługa w oddziale bardzo miła . Polecam ten oddział do korzystanie z jego usług. Pozdrawiam serdecznie
    ZaletyMiła i fachowa obsługa
  • ~klient / 2023-10-11 16:59
    Ocena: 3.00 / 5
    jestem klientem Banku poprzednio WBK od 2001 r. Przy wpłacie gotówki do wpłatomatu dwukrotnie wpłatomat zatrzymał mi 2 razy po 1000,00 zł. Dwukrotne Złożenie reklamacji na infolinii skończyło się zapomnieniem o jednej reklamacji. Po złożeniu dwukrotnie ponownej reklamacji w oddziale , czułam że mi nikt nie wierzy. Oczywiście reklamacji nie uznali, opierali się na wydrukach z wpłatomatu. Nikt nie starał się zrozumieć mojego tłumaczenia jak do tego doszło. Pracują tam w reklamacji osoby niekompetentne. Nikt nie zamknął bankomatu żeby przeliczyć pieniądze. Nie potrafili zrozumieć całej sytuacji. Najlepiej i najprościej było nie uznać reklamacji. W tym bankomacie nie ja pierwsza i ostatnia straciłam pieniądze. wpłatomat zabrał mi 2000,00 zł . I co teraz ? nic . Oni są górą , tylko dlatego że nie dopełnili swoich obowiązków. Nie mogę się z tym pogodzić , że potraktowali mnie jak oszustkę . Oczywiście zmienię bank , nie mam do nich zaufania .
  • ~Beata / 2023-10-10 21:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem Santander Bank od prawie 10-ciu lat.Uważam,że jest to jeden z najbardziej przystępnych i przyjaznych Banków.????
    Konsultanci podchodzą profesjonalnie i indywidualnie do każdego klienta.Zawsze można liczyć na ich pomoc.Nigdy się nie zawiodłam
    Obsługa aplikacji bardzo prosta i przejrzysta. Wszystkie swoje sprawy załatwiam online.????
    Szczególnie chciałam podziękować Panu Mateuszowi Lubaniakowi Santander Bank oddział na ul Aleksandrowskiej 67/93 w Łodzi za fachowe doradztwo,konsultacje i poprowadzenie moich spraw.Bardzo dziękuję????
    Serdecznie polecam Bank Santander!!!
    ZaletySzybko,fachowo,konkretnie.
    Miła obsługa.
  • ~Klient bzwbk / 2023-10-10 18:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Aplikacja beznadziejna. Kontakt tel. bardzo dobry. Współczuję pracownikom. W ostatnich 10 latach zamknięto większość punktów.Długie kolejki. Brak możliwości wpłat walut(2 punkty w Szczecinie - w tym jeden bez możliwości zaparkowania) Otrzymuję wypłatę do ręki i wyprawa do banku to min. 2 godziny straty. Ogromne problemy z wplatomatami - ostatnio widzę lekką poprawę. Duża możliwość negocjacji przez infolinię. Aplikacja opłaty parkingowej zakoń.się mandatem. Reklamację odrzucono dwukrot.mimo że miałem rację. Tragiczne promocje(np niewypał że zniżkami za paliwo na Shell-żadna że stacji nie honorowala promocji.. i inne np ubezpieczenia.) Bank BZWBK to był super bank. Teraz słabiutko.
    ZaletyPozyt.reakcja na problemy z wpłatomat ami. Na moją prośbę - 0zł za prowadzenie karty kred. B. dobry kantor.B.dobra i szybka obsługa infolini oraz przy okienkach. Dobra obsługa pożyczek, kredytów. Dobra opcja ratio.
    WadyZamykanie placówek. 2 punkty w Szczecinie gdzie można wpłacić obce waluty jak i naszą.Bankomaty z wplatomatami kilka na Miasto. Kolejki w dwóch punktach. Pracownicy B. dobrzy. Zarząd i polityka beznadziejna.
  • ~Aleksandra / 2023-10-08 01:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tco tydzień z soboty na niedzielę brak blika. Aplikacja nie działa również w porannych godzinach. Blokada karty googlepay po kilku transakcjach
    ZaletyZero.
    WadyCiągły problem z aplikacja.
  • ~Ania / 2023-10-08 01:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa aplikacja dno totalne starsza wersja była całkiem niezła człowiek się przyzwyczaił a tu nagle nowe zmiany które wcale nie są dobre
  • ~Ania / 2023-10-08 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Coraz bardziej zaczyna mnie ten bank denerwować przychodzi weekend człowiek ma trochę czasu wolnego chce dokonać zakupu przez internet a to nie jest możliwe bo bank ma jakieś przerwy coraz bardziej zaczyna mnie to irytować
  • ~Bob / 2023-10-06 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zaczął dyskryminować stałych klientów poprzez wyłączenie im możliwości zaciągnięcia tańszej piżyczki pieniężnej niż dla isób z zewnątrz. To co na stronie internetowej a to co po zalogowaniu to dwa różne światy, nie polecam tego banku
  • ~barbara / 2023-10-06 16:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam banku osobom niepełnosprawnym. Dziś kurier przyjechał do mnie do domu z umową, korzystałam z takiej opcji gdyż jestem osobą nie chodząca i mam problemy z mową oraz słuchem. Nie potrafię takiej sprawy załatwic w banku, kurier odprawił mnie z kwitkiem gdyż ten bank nie akceptuje aplikacji M obywatel!! XxI wiek bank nie akceptuje państwowej legalnej aplikacji. Wstyd dla banku. Załatwiłam bez problemu w konkurencyjnym banku. Więc nie jest to bank dla chorych.
  • ~Chata / 2023-10-05 10:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Problemy z pobieraniam potwierdzeń w pliku
    PDF, częsty komunikat że brak połączenia.
    Pobieranie przez udostępnianie, poraszka.
    Wpisywanie treści w wąską tabelkę z
    przesuwaniem tekstu to wyczyn nielada. Muszę
    łączy się przez przeglądarkę, (proszę usunąć
    nachalną przeszkadzającą informację o pobraniu
    aplikacji zasłaniającą za każdym razem przy
    otwarciu strony do logowania wiersze do
    wpisania loginu). Z aplikacji brak logowani do
    kilku kont :-( Daję jedynkę bo nie da rady dać
    zera.
  • ~Danuta / 2023-10-02 14:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Kiedyś to był fajny bank. Firma działa sprawnie,generuje zyski lecz zarząd podejmuje decyzję tak aby KNF mógł zakazać wypłaty dywidendend.Jak Hiszpanie będą mieli problemy to pozbędą się banku a zyski zostaną w ich kieszeniach. Zastanawiam się czy warto jeszcze tam być. Chyba każdej osobie otworzę oczy jak bardzo jestem na NIE.
  • ~martino / 2023-10-02 10:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra! Jeżeli nowe znaczy gorsze, to nie nie aktualizujcie. Dramat. Nie można powtórzyć przelewów. Bez sensu. Muszę siadać do laptopa. Tak się kończy mobilność.
  • ~Aneta / 2023-10-01 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez nowo aplikację w której nawet obsługa kienta poległa musiałam opuścić bank
    ZaletySzybki tani przelew zagraniczny
    WadyNowa aplikacja dłuższa droga przelewów kiedyś był w tym samym dniu dziś już nie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1915
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1419
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1168
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 885
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 769
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 767
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4082
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770